Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (691)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (16)Рідкісна книга (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ЛЮБОВ<.>
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 11
1.
316.454.52+81'233
П 40


    Пляка, Любов Володимирівна.
    Психологічні особливості розвитку професійної комунікативної компетентності у майбутніх провізорів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Пляка Любов Володимирівна ; наук. кер. Тюріна В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 241 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 217-241. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативна компетентність--Дисертації
   Педагогічна психологія--Майбутні провізори--Дисертації

фывфывфыв:
комунікативна компентність -- професійна комунікація -- психологічна готовність -- комунікативні здібності -- Я-концепція
Аннотация: Розкрито специфіку і структуру професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів під час професійної підготовки. Розкрито спеціфіку і структуру професійної комунікативної компетентності провізорів, розроблено, теоретично обгрунтовано та опробовано психолого-педагогічну технологію розвитку професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів, яка передбачає розвиток професійної самосвідомості як складової "Я-концепції" майбутніх провізорі, створення ефективних психолого-педагогічних умов розвитку і використання необхідних принципів, методів та прийомів у навчально-пізнавальної діяльності. Цю психолого-педагогічну технологію можна використовуватьи в навчально-виховному процесі, у фаховій підготовці майбутніх провізорів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Тюріна, Валентина Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.964.3
В 32


    Вереіна, Людмила Вадимівна.
    Формування позитивної емоційної орієнтації я-образу засобами психокорекції [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Вереіна Людмила Вадимівна ; наук. кер. Третьяченко В. В. ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2003. - 204 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 165-178. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Я-образ--Дисертації
фывфывфыв:
Я-образ -- любов до себе -- емоційна орієнтація -- рефлексія -- психотехнічна процедура -- психокорекція
Аннотация: Представлено систему структурних складових позитивної емоційної орієнтації Я-образу, відносно кожної з яких дібрані діагностичні методики. Розроблено й апробовано програму формування позитивної емоційної орієнтації Я-образу. Визначено й обгрунтовано принципи психокорекції негативних емоційних особистісних проявів, егоїстичних тенденцій. Обгрунтовано приорітетність вибору групового методу психокорекційної роботи. Обгрунтована послідовність етапів психотехнічної процедури. Модифікація психокорекційних процедур побудована з урахуванням забезпечення повноти реалізації всіх етапів. Ефективність використання психокорекційної програми знайшла підтвердження в ході формуючого та контрольного експериментів. У дослідженні знайшла підтвердження гіпотеза, за якою ефективним шляхом формування позитивної емоційної орієнтації Я-образу є розвиток у індивіда здатності до позитивної рефлексії внутрішніх психологічних актів і станів у процесі реалізації спеціально розробленої в дослідженні психотехнічної процедури.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Третьяченко , Вікторія Віталіївна \наук. кер.\; Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
37.015.3:159.954+37.015.3:159.955
С 42


    Скалич, Любов Йосипівна.
    Діагностика та формування творчого математичного мислення молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Скалич Любов Йосипівна ; наук. кер. Коваленко А. Б. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2006. - 184 с. : табл. - Бібліогр.: с. 161-175. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творче мислення--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
мислення -- творче мислення -- вербальний інтелект -- невербальний інтелект -- проблемне навчання -- молодший шкільний вік
Аннотация: У дисертаційній роботі визначені вікові особливості математичного творчого мислення дітей молодшого шкільного віку. Розроблена програма діагностики та формування творчого математичного мислення. Встановлено взаємозв'язок між окремими розумовими здібностями та рівнем розвитку математичного творчого мислення. З'ясовано характер впливу смислових та операційних настановлень молодших школярів на ефективність процесу творчого математичного мислення. Визначено основні вимоги до системи творчих завдань та критерії їх добору.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Коваленко , Алла Борисівна \наук. кер.\; Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
316.6+316.342.6+159.955.4
Н 12


    Найдьонова, Любов Антонівна.
    Психологічні закономірності розвитку рефлексивних властивостей територіальної спільноти [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.05 / Найдьонова Любов Антонівна ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 380 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 340-380. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Рефлексія--Дисертації
   Соціальна психологія--Психологія спільнот--Дисертації

фывфывфыв:
психологія спільнот -- психологія рефлексії -- територіальна спільнота -- медіакультура -- історична травма -- соціальний капітал -- групова рефлексія
Аннотация: В роботі систематизовано і узагальнено зарубіжний і вітчизняний досвід наукових досліджень у сфері психології спільнот і психології рефлексії. Визначено мультиметодний підхід вивчення рефлексивних властивостей територіальних спільнот трьох масштабів: глобального, регіонального і локального. Виявлено основні закономірності розвитку рефлексивних властивостей сучасної територіальної спільноти. Розроблено концепцію рефлексивного капіталу територіальної спільноти. Розроблено навчальні програми розвитку рефлексивних властивостей спільноти засобами медіаосвіти.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.955.4:316.64
Н 12


    Найдьонова, Любов Михайлівна.
    Групова рефлексія як механізм реконструкції соціальних настановлень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Найдьонова Любов Михайлівна ; наук. кер. Москаленко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 245 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 170-198. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціальне настановлення--Дисертації
   Соціальна психологія--Групова рефлексія--Дисертації

фывфывфыв:
СОЦІАЛьне настановлення -- групова рефлексія -- рефлексивні механізми -- реконструкція -- метакогніції -- регіональні соціальні настановлення -- рефлексія -- рефлексивний творчий тренінг -- груп-рефлексивне середовище
Аннотация: В роботі проаналізовано концепції функціонування та розвитку соціальних настановлень, визначено метакогнітивні механізми їх реконструкції. Виявлено імпліцитні та експліцитні соціальні настановлення представників різних регіонів щодо єдності України (упережденості проти Сходу чи Заходу) та соціальної самоповаги. Виявлено імпліцитні та експліцитні соціальні настановлення регіональної упередженості та соціальної самоповаги при різному потенціалі групової рефлексії у найближчих середовищах спілкування. Досліджено вплив активізації групової рефлексії за допомогою процедур рефлексивного творчого тренінгу-практикуму на реконструкцію соціальних настановлень самоповаги та групового фаворитизму на різних рівнях (організаційний, регіональний, національний).

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Москаленко, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
373
К 63


    Зазимко, Оксана Володимирівна.
    Осмислення життєвих цінностей в юнацькому віці [Текст] / О. В. Зазимко // Компетентнісні і наративні засади навчання та виховання в гімназії : Збірник наукових праць / Ін-т модернізації змісту освіти МОН України (К.), Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Держ. наук.-пед. бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського, Департамент освіти і науки виконавч. органу КМДА , Управл. освіти та інновац. розвитку Печерської районної в м. Києві держ. адміністрації, Гімназія "Консул" "№86. - К., 2016. - С. 211-215 . - ISBN 978-617-7021-46-8
УДК
РУБ 373
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
юнацький вік -- життєві цінності -- здоров'я -- любов -- розвиток -- свобода -- творчість


Доп.точки доступа:
Єрмаков, Сергій Дмитрович \ред. рада\; Чєпелева , Наталія Василівна \ред. рада\; Мельник, Т. В. \ред. рада\; Боброва, С. Й. \ред. рада\; Ін-т модернізації змісту освіти МОН України(К.); Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Держ. наук.-пед. бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського; Департамент освіти і науки виконавч. органу КМДА Управл. освіти та інновац. розвитку Печерської районної в м. Києві держ. адміністрації; Гімназія "Консул" "№86

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
615.851
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Онищенко, Галина Іванівна.
    Философско-психологические аспекты феномена любви в научном дискурсе [Текстььь] / Г. І. Онищенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : Видавець ПП Лисенко М. М., 2013. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 9. - С. 66-78. - Бібліогр.: с. 77-78 (7 назв)
УДК
РУБ 615.851
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
фывфывфыв:
любов -- закоханість -- ствердження буття -- суб'єкт -- кардіоцентрична філософсько-психологічна традиція
Аннотация: Стаття присвячена актуальним філософсько-психологічним питанням феномену любові: любов як моральне ставлення і онтологічний зв'язок з іншими, ствердження їх буття, любов і закоханість, готовність до любові; родове і особистісне в любові; види любові; самотність, смерть і - любов як переборення. В статті мова йде про вічні екзистенційні теми буття, можливість роздумів про них у діалозі з відомими дослідниками феномену любові.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

8.
372
А 43


    Ладивір, Світлана Олексіївна.
    Підвалини щасливого дитинства [Текст] / С. О. Ладивір // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 116-126. - Бібліогр.: с. 124-125 (5 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
базові цінності -- взаємодія -- емоційна сфера -- батьківська любов
Аннотация: Стаття присвячена психологічному аналізу соціальної ситуації, в якій відбувається присвоєння сучасними дошкільниками базових соціально значимих ціннісних орієнтацій. Це актуалізує питання загострення психологічного здоров'я дитини, тому дорослим важливо включитися в цей процес, щоб максимально ефективно вберегти дитину від негативного інформаційного впливу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

9.
15
Р 97


    Рюриков, Юрий Борисович.
    Трудность счастья [Текст] : любовь и молодая семья / Ю. Б. Рюриков. - Москва : Знание, 1977. - 64 с. - (Новое в жизни, науке, технике. Серия "Молодежная", 8.). - 0.11 грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Почуття. Любов
   Родинна етика

фывфывфыв:
любовь -- брак -- семейные отношения

Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

10.
15(08)
А 43


    Маслюк, А. М.
    Психологічний аналіз доробку Г. Л. Ващенка щодо виховання патріотизму особистості [Текст] / А. М. Маслюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 70-82. - Бібліогр.: с.81 (4 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
патріотизм -- виховання -- Г. Ващенко -- особистість -- любов до Батьківщини
Аннотация: У статті здійснено аналіз проблеми патріотичного виховання особистості в освітньому просторі в творчості представника української діаспори ХХ століття Г. Ващенка. Акцент зроблено на комплексному підході до формування патріотизмуц особистості (виховання в родині, школа, поза межами школи в молодіжних організаціях). Вчений вважає, що любов до матері є початком будь-якої любові, зокрема і до Батьківщини. Мати має любити свою дитину розумно, а не інстинктивно, створити безпечну, радісну аотмосферу й любити її ніжно, однак стримано, спокійно без емоційних надмірностей. Любов до України має бути свідомою через освіту, яка передбачає знайомство не тільки з власною історією та культурую, але й з історією та культурою ворога. Українська молодь має вшанувати пам'ять своїх героїв, виховуючи в собі поведінку гідну українського патріота. Але патріотизм має бути без будь-якого натяку на шовінізм. Молодь має розуміти як позитивні, так і негативні сторони українського народу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

11.
15(08)
А 43


    Канюха, С. І.
    Система формування толерантності жінок як передумови їхньої психологічної готовності до материнства [Текст] / С. І. Канюха // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 60-73. - Бібліогр.: с. 71-72 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
толерантність -- формування толерантності -- материнство -- психологічна готовність до материнства -- батьківські настанови -- материнська позиція -- прийняття -- терпимість -- безумовна любов
Аннотация: Проблема формування толерантності як передумови психологічної готовності жінок до майбутнього материнства є актуальною та недостатньо дослідженою. Результати нашого констатувального експерименту довели, що між показниками складових толерантності та показниками психологічної готовності до материнства спостерігається значущий зв'язок, що доводить нашу гіпотезу про те, що психологічна готовність жінок до майбутнього материнства обумовлюється достатнім рівнем розвитку складових їхньої толерантності. На основі теоретичних положень та результатів констатувального експерименту нами була розроблена система формування толерантності жінок як передумови їхньої психологічної готовності до материнства, де було раховано всі виявлені показники складових толерантності, що корелюють з показниками психологічної готовності до материнства, з метою їхнього цілеспрямованого формування чи корекції. Результатом формувального експерименту було значне підвищення рівня розвитку толрентності і відповідне підвищення рівня психологічної готовності жінок до материнства, які брали участь в експерименті, у порівнянні з відсутністю змін основих показників жінок контрольної групи.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

 
Статистика
за 02.06.2024
Число запросов 40852
Число посетителей 1773
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя