Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ<.>
Общее количество найденных документов : 30
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-30 
1.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Івашкевич, Е. З.
    Феномен мудрості та структура соціального інтелекту педагога [Текстььь] / Е. З. Івашкевич, Н. П. Цапро // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 109-119. - Бібліогр.: с. 106 (10 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
інтелект -- соціальний інтелект -- міжособистісна взаємодія -- когніції -- обдарованість
Аннотация: Описано причини виникнення індивідуальних відмінностей в характеристиках мудрості людей. Обгрунтовано проблему становлення соціального інтелекту. Описано авторську концепцію соціального інтелекту педагога.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Цапро, Н. П.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

2.
15(5А2.2)П
А 43


    Бахмутова, Лариса Миколаївна.
    Динаміка показників самооцінки стану зимівників станції "Академік Вернадський" протягом періоду гострої адаптації та полярної зими [Текст] / Л. М. Бахмутова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 9-21. - Бібліогр.: с. 18-21 (15 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

фывфывфыв:
міжособистісна взаємодія -- емоційний стан -- психофізіологічний стан -- самооцінка -- українські антарктичні експедиції -- зимівники -- екстремальні умови діяльності -- ізольована група -- соціальна депривація -- ефективність експедиційної діяльності -- Антарктика
Аннотация: Досліджено динаміку показників суб'єктивної самооцінки стану зимівників в умовах тривалої антарктичної експедиції. Описано модифіковану експрес-методику шкалованої самооцінки стану зимівників, за якою проводиться щомісячний моніторинг стану зимівників Української антарктичної станції (УАС) "Академік Вернадський" за показниками: психофізіологічний стан (самопочуття, активність, настрій, працездатність, стан здоров'я); емоцыйний стан (выдчуття задоволеності відносинами з колегами, оточуючим середовищем, виконуваною роботою за життям в Антарктиці); міжособистісні відносини (дружелюбність та згуртованість колективу); ефективність діяльності (власної та колективної). Визначено між названими показниками значимі кореляційні взаємозв'язки та їхній взаємовплив на міжособистісну взаємодію зимівників антрактичних експедицій в період гострої адаптації та полярної зими.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

3.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Герман, Л. В.
    Комунікативна складова як важливий елемент професійно-психологічної підготовки правоохоронців [Текст] / Л. В. Герман // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 56-65. - Бібліогр.: с. 64 (9 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
професійна підготовка -- комунікативна компетентність -- міжособистісна взаємодія -- психологічний вплив
Аннотация: У статті виокремлюються чинники успішного виконання завдань службової діяльності співробітників правоохоронних органів в межах міжособистісної взаємодії з різними категоріями населення. Відповідно успішність такої діяльності багато в чому залежить від уміння грамотно і професійно будувати своє спілкування.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (1), (1)
Свободны: ЧЗ (1), (1)

Найти похожие

4.
372
А 43


    Каплунова, К. А.
    Відображення старшими дошкільками досвіду міжособистісної взаємодії в творчій грі [Текст] / К. А. Каплунова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 50-62. - Бібліогр.: с. 60-62 (14 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
взаємодія -- міжособистісна взаємодія -- діти старшого дошкільного віку -- творча гра
Аннотация: У статті проаналізовано наукові підходи до проблеми відображення старшими дошкільниками досвіду міжособистісної взаємодії в психолого-педагогічній літературі, визначено різні позиції у тлумаченні цього феномену. Обгрунтовано міжособистісні взаємодії старших дошкільників з однолітками у творчих іграх, необхідність розвитку гармонійної особистості та становлення соціальної компетентності дошкільника у новому соціокультурному середовищі.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
372
А 43


    Каплунова, К. А.
    Реальні та ігрові взаємовідносини дітей старшого дошкільного віку у відображенні міжособистісної взаємодії в творчій грі [Текст] / К. А. Каплунова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 141-158
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
взаємовідносини -- реальні і ігрові взаємовідносини -- діти старшого дошкільного віку -- взаємодія -- відображення -- міжособистісна взаємодія -- рольова взаємодія -- гра -- творча гра
Аннотация: У статті проаналізовано наукові підходи до проблеми реальних та ігрових взаємовідносин дітей старшого дошкільного віку у відображення міжособистісної взаємодії у творчій грі в психолого педагогічній летературі, розглядаються основні тенденції налагодження реальних і ігрових взаємовідносин у процесі творчої гри, визначено доцільність відображення міжособистісної взаємодії дітей старшого дошкільного віку у творчих іграх. Обгрунтовано реальні і ігрові взаємовідносини дітей старшого дошкільного віку у відображенні міжособистісної взаємодії у творчих іграх, необхідність розвитку гармонійної особистості та становлення соціальної компетентності дошкільника у новому соціокультурному середовищі.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
15(08)
А 43


    Кличковський, С. О.
    Визначення соціально-психологічних чинників психологічного клімату на підприємстві у кризовий період [Текст] / С. О. Кличковський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2020. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 55. - С. 38-43. - Бібліогр.: с. 43 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв:
психологічний клімат -- соціально-психологічні чинники -- міжособистісна взаємодія -- кризовий період -- група -- підприємство
Аннотация: Стаття присвячена висвітленню емпіричних результатів дослідження соціально-психологічних чинників психологічного клімату на підприємстві в кризовий період. У статті продемонстровані результати регресійного та факторного аналізу, які дали змогу виокремити чинники психологічного клімату на підприємстві в кризовий період. Визначено, що основними чинниками психологічного клімату на підприємстві в кризовий період є: групова мотивація досягнення успіху; колективізм групи; контактність, поступливість, згуртованість, довірливість працівників та мотиваційне досягнення бути серед людей.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

7.
15(08)
А 43


    Кличковський, С. О.
    Програма розвитку навичок міжособистісної взаємодії в контексті покращення соціально-психологічного клімату групи [Текст] / С. О. Кличковський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 53. - С. 68-74. - Бібліогр.: С. 73-74 (24 назв).
УДК
РУБ 15(08)

фывфывфыв:
міжособистісна взаємодія -- соціально-психологічний клімат -- тренінг -- група -- позитивний вплив -- розвиток
Аннотация: Статтю присвячено висвітленню результатів апробації програми розвитку навичок міжособистісної взаємодії в контексті покращення соціально-психологічного клімату групи.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
37.07:005.32
К 61


    Коломінський , Наум Львович.
    Психологія менеджменту в освіті (соціально-психологічний аспект) [Текст] : наукова монографія / Коломінський Н. Л. ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : МАУП, 2000. - 286 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 260-286. - ISBN 966-608-029-Х
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психологія менеджменту--Менеджмент освіти--Дисертації
фывфывфыв:
менеджмент -- МЕНЕДЖЕР ОСВІТИ -- УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ -- конфлікт -- психічні явища -- СТИЛЬ КЕРІВНИЦТВА -- ПІДГОТОВКА менеджерів освіти
Аннотация: У монографії досліджуються соціально-психологічні проблеми управління закладами освіти. Розроблено особистісно-діяльнісний підхід до аналізу соціально-психологічних механізмів менеджменту в освіті. Визначено соціально-психологічні резерви удосконалення управлінської діяльності та післядипломної освіти менеджерів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \рец.\; Казміренко, Вячеслав Петрович \рец.\; Ложкін, Георгій Володимирович \рец.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
15(08)
А 43


    Мар'яненко, Л. В.
    Особистісний фактор у взаємодії вчителя з учнями в контексті гуманістичної парадигми [Текстььь] / Л. В. Мар'яненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 149-163. - Бібліогр.: с. 160-163 (21 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

фывфывфыв:
гуманістична парадигма -- особистість -- формувальні вміння -- міжособистісна взаємодія -- пізнавальна діяльність
Аннотация: У статті викладені результати емпіричного дослідження впливу позитивних чи негативних якостей вчителя (стилів педагогічної діяльності та педагогічного спілкування) на формування пізнавальної діяльності учнів. Встановлено, що індивідуальний стиль педагогічного спілкування може бути і позитивним і негативним (наприклад, демократичним або ліберальним чи авторитарним). Виявлено, що розподіл стилів педагогічного спілкування (на позитивний чи негативний) відбувається через різницю у розвитку педагогічної спрямованості та різного співвідношення позитивного і негативного морального потенціалу особистості вчителя. Досліджено, що уміння вчителя виховувати моральні якості учнів має вищий ранговий позитивний вплив на його вміння формувати пізнавальну діяльність учнів, ніж уміння вчителя формувати розумові здібності дітей. Експериментально з'ясовано, що позитивно на вміння вчителя формувати пізнавальну діяльність учнів впливають: наявність власного стилю педагогічного спілкування та висока самооцінка власних творчих здібностей. А негативно впливають на вміння формувати пізнавальну діяльність дітей наступні типи поведінки вчителя: відповідально-великодушний, прямолінійно-агресивний, співпрацююче-конвенціальний та нервово-скептичний.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

10.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Митник, Олександр Якович.
    Психологічні особливості міжособистісної взаємодії викладачів з обдарованими студентами [Текстььь] / О. Я. Митник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 128-136. - Бібліогр.: с. 134 (9 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарованість -- міжособистісна взаємодія -- психологічний бар'єр -- конфлікт -- спільна діяльність -- диференційованість навчання -- репродуктивні завдання
Аннотация: Розкриваються психологічні особливості обдарованих студентів, описуються особливі вимоги щодо організації процесу міжособистісної взаємодії.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

11.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Михайлюк, І. В.
    Розуміння як конструкт діалогічної компетентності психолога [Текст] / І. В. Михайлюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 323-336. - Бібліогр.: с. 332-333 (26 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
розуміння -- міжособистісна взаємодія -- міжособистісне розуміння -- діалогічне розуміння -- діалогічна компетентність
Аннотация: У статті розглянуто основи розуміння душевного життя людини. Описано психологічні механізми, цілі, засоби, цілісний характер розуміння та його результативність.Проаналізовано зв'язок між різними аспектами міжособистісної та внутрішньоособистісної взаємодії.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (1), (1)
Свободны: ЧЗ (1), (1)

Найти похожие

12.
159.922.7-053.4/.5+373.29-052
М 80


    Мороз, Оксана Іванівна.
    Формування міжособистісних взаємин дітей на етапі переходу від страршого дошкільного до молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мороз Оксана Іванівна ; наук. кер. Омельчук О. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 262 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-203. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Міжособистісні взаємини--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

фывфывфыв:
міжособистісна взаємодія -- міжособистісні взаємини -- референтні особи -- старший дошкільний вік -- молодший шкільний вік -- навчально-виховний комплекс -- адаптація до шкільного навчання
Аннотация: Розкриваються теоретико-методологічні та експериментальні підходи до вивчення цієї проблеми, дається теоретичний аналіз ступеня її розробленості в психолого-педагогічній літературі. Запропоновано методологічний інструментарій для отримання даних про особливості міжособистісних взаємин у даній віковій групі. Експериментально виявлено особливості взаємин дітей з дорослими та однолітками розкрито специфіку взаємин хлопчиків та дівчаток, з`ясовано соціально-психологічні та психологічні умови, що психологічні умови, що впливають на процес формування цих взаємин на етапі від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку. Виявлені внутрішні психологічні чинники, які негативно впливають на розвиток контруктивних міжособистісних взаємин дітей з дорослими та однолітками. Запропоновано та апробовано програму оптимізації міжособистісних взаємин дітей на етапі їх адаптації до шкільного життя в умовах навчально-виховного комплексу "школа-дитячий садок".

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Омельчук, Олег Миколайович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Москаленко, В. В.
    Особливості соціальної творчості спільнот: теоретико методологічний аспект [Текст] / В. В. Москаленко, Т. І. Сила // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 31-41
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
соціальна творчість -- спільнота -- міжособистісна взаємодія -- конструктивістська парадигма -- соціальне научіння -- соціальна інновація
Аннотация: В статті соціальна творчість спільнот розглядається в парадигмі методології конструктивістського напряму в соціальній психології. Соціальну творчість визначено як діяльність спільноти, результатом якої є створення "нового" у соціальних відносинах, яке породжується міжособистісній взаємодії членів спільноти і є таким, що якісно змінює життєдіяльність спільноти. Інновації, які виникають в результаті соціальної творчості, розглядаються як нова сумісно створена система характеристик відносин між індивідами, що інтегрується ними у процес їх спільної взаємодії. Розглянуто механізми генерації соціальних інновацій. Акцентовано увагу на продуктивності методології конструктивізму у досліджені механізму генерації соціальних інновацій. "Соціальне научіння" розглянуто як технологію моделюючих впливів на суб'єктів спільнот з метою модифікації їх поведінки, зміни якості життєдіяльності спільноти


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Сила, Т.І.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

14.
159.923:37.015.3
Н 61


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Низовець-Кропта, О. А.
    Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу [Текстььь] / О. А. Низовець-Кропта // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 148-157. - Бібліогр.: с. 156 (5 назв)
УДК

фывфывфыв:
соціально-психологічні методи навчання -- комунікативна компетентність -- професійна підготовка -- майбутні психологи -- особистісний розвиток -- навчально-виховний процес -- міжособистісна взаємодія
Аннотация: Розглядається суть проблеми професійного та особистісного розвитку студентів-психологів в навчально-виховному процесі. Комунікативна компетентність визнається професійно важливою якістю майбутніх психологів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

15.
159.953.5:81'243
О-58


    Онуфрієва, Ліана Анатоліївна.
    Психологічні умови самостійного оволодіння засобами іншомовного спілкування на початковому етапі навчання (на матеріалі досліджень студентів першого курсу немовних факультетів) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Онуфрієва Ліана Анатоліївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 202 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 137-156. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мовленнєва діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

фывфывфыв:
студенти-першокурсники -- засоби спілкування -- самостійність -- діалог -- міжособистісна взаємодія -- міжгрупова взаємодія -- МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ
Аннотация: В дослідженні показано можливість такої організації навчання іноземної мови на немовних факультетах вузу, яка дає змогу самостійного оволодіння засобами іншомовного спілкування. Встановлено зв'язок між вибором засобів спілкування і ступенем включеності суб'єкта у контекст взаємодії. Показано, що на етапі засвоєння суб'єктом базовими уміннями побудови діалогу процес оволодіння артикуляційними, лексичними, граматичними навичками перетворюється у побічний продукт мовленнєвої діяльності. Показано, що за умов спеціальної організації навчання процес спілкування виступає спонукальним фактором, який сприяє самостійній роботі студентів по оволодінню іноземною лексикою.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
153(06)
А 43


    Петренко, Ірина Володимирівна.
    Комунікативно-технологічні засоби врегулювання соціальних конфліктів у просторі освіти [Текст] / І. В. Петренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 259-274. - Бібліогр.: С. 271-273 (12 назв)
УДК
РУБ 153(06)
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
особистість -- комунікативно-психологічний підхід -- соціально-психологічна комунікативна технологія -- ORID-модель -- міжособистісна взаємодія -- врегулювання соціального конфлікту -- освітнє середовище
Аннотация: Статтю присвячено вивченню особливостей використання соціально-психологічних комунікативних технологій і застосування комунікативно-технологічного підходу до врегулювання соціальних конфліктів у сфері освіти. Уточнено поняття соціального конфлікту, визначено допустимі границі його проблемного поля. Апробовано технологію соціально-психологічної діагностики і соціально-психологічного проектування комунікативних процесів у просторі освіти. Представлено алгоритм планування процедури сфокусованої бесіди. Окреслено ефекти спілкування, що виявилися внаслідок застосування соціально-психологічної комунікативної технології в освітньому середовищі.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

17.
159.923
П 58


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Попович, І. С.
    Регулятивна функція соціальних очікувань особистості [Текстььь] / І. С. Попович // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 165-173. - Бібліогр.: с. 172 (10 назв)
УДК

фывфывфыв:
соціальні очікування -- самооцінка -- міжособистісна взаємодія -- людські взаємини -- неочікувана дія -- очікувана дія
Аннотация: Висвітлено результати дослідження регулятивної функції соціальних очікувань особистості. Розглянуто соціальні очікування як феномен, щ9о породжує структурно-змістову цілісність "Я" і забезпечує її функціонування.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

18.
   159.9.015
   П 86


   
    Психологічні технології взаємодії суб’єктів освітнього простору [Електроний ресурс] : метод. рек. / за наук. ред. С. Д. Максименка. - Київ : [б. и.], 2020. - 48 с. - ISBN 978-966-194-000-0 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Технології навчання--Вища освіта--Україна--Методичні рекомендації
фывфывфыв:
психологічні технологі -- міжособистісна взаємодія -- освітній простір -- психологічна безпека -- деструктивна взаємодія -- благополуччя -- психологічний супровід, -- фабінг -- шкільний невроз
Аннотация: В методичних рекомендаціях представлено інформацію про можливості застосування психологічних знань у шкільній практиці забезпечення взаємодії учасників освітнього простору в різних системах: учень – учень, педагог – учень, батьки – учень, педагог – група, учень – група тощо. Висвітлено тематику поширених проблем, що виникають у процесі взаємодії учасників освітнього простору: психологічні аспекти побудови ефективної міжособистісної взаємодії в системі «педагог – учень», розглянуто умови та чинники забезпечення психічного здоров’я та попередження розвитку неврозів у школярів; представлено психологічні складові деструктивної взаємодії; описано психологічні чинники розвитку розладів харчової поведінки та кіберзалежності в учнівської молоді. Означені проблеми розглядаються в контексті завдань навчального процесу та умов розвитку особистості в освітньому просторі. Для науковців, працівників в галузі практичної психології, викладачів, аспірантів та студентів ВНЗ України.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович (Нар. 1941 р.) \наук. ред.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

19.
   159.9.015
   П 86


   
    Психологічний супровід взаємодії суб’єктів освітнього простору [Електроний ресурс] : навч.-метод. посіб. / Литвинчук Л. М., Маслюк А. М., Слободяник Н. В., Чудакова О. М. - [Б. м. : б. и.], 2023. - 81 с. - ISBN 978-617-7745-37-1 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологічний супровід--суб’єкти освітнього простору--Україна--навчально-методичний посібник
фывфывфыв:
особистість -- суб'єкт освітнього простору -- психологічна підтримка -- міжособистісна взаємодія -- стресостійкість в умовах війни -- навички самодопомоги -- соціальний інтелект -- Україна
Аннотация: У навчально-методичному посібнику висвітлюються результати досліджень психологічного супроводу суб’єктів освітнього простору: пропонується модель психологічного супроводу розвитку соціального інтелекту підлітків, яка допомагає організувати та створити умови для активної взаємодії між усіма учасниками навчального процесу; виокремлюються вимоги до організації розвивального освітнього середовища; наголошено на питаннях психологічної підтримки суб’єктів освітнього простору під час війни, а також проблемах формування залежностей у освітньому середовищі та їх профілактичному психологічному супроводі. Викладені у посібнику матеріали окреслюють загальну картину психологічних складових міжособистісної взаємодії учасників освітнього простору та торкаються певних актуальних питань наданням практичних рекомендацій, які можуть бути корисними психологампрактикам, педагогам, соціальним працівникам, науковцям, викладачам та всім зацікавленим.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Литвинчук, Леся Михайлівна; Маслюк, Андрій Миколайович ; Слободяник, Наталія Володимирівна; Чудакова, Олена Миколаївна
Свободных экз. нет
Найти похожие

20.
316.647.5:37.015.3
П 11


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Пфлюгер, А. В.
    Толерантність як перцептивна готовність особистості [Текстььь] / А. В. Пфлюгер // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 122-129. - Бібліогр.: с. 129 (7 назв)
УДК

фывфывфыв:
толерантність -- терпимість -- особистіснийрозвиток -- міжособистісна взаємодія
Аннотация: Здійснено аналіз сутності толерантності, визначено її роль та значення в становленні особистості, розглянуто основні напрямки у дослідженні проблеми.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-20    21-30 
 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 9309
Число посетителей 514
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя