Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1846)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (61)Рідкісна книга (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=МИСЛЕННЯ<.>
Общее количество найденных документов : 238
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.954/.955(091)/Н 73-290997 рукописный текст
Автор(ы) : Новікова, Олена Володимирівна
Заглавие : Проблема розвитку творчого мислення в системі Едварда Де Боно : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :251 с.: табл., граф.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 209-217.
УДК : 159.954/.955(091)де Боно
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Творче мислення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчість--мислення--творче мислення--латеральне мислення--дивергентне мислення--конвергентне мислення--інтелектуальна стратегія
Аннотация: Проаналізовано концепція творчого мислення Едварда де Боно, розкрито поняття латерального мислення, його ключові сторони, мета і задачі, основні принципи, етапи, проведена диференціація мід творчим мисленням у розумінні вченого та латеральним мисленням. наданий аналіз методів, що спрямовані на розвиток латерального мислення. Подано методи й методику емпіричного дослідження, описаний вплив методів де Боно та системи задач, що передбачає використання певної інтелектуальної стратегії мислення. Показано, що методи де Боно стимулюють розвиток творчого мислення учнів, підвищують його рівень, роблять творче мислення більш ефективним. Однак вони мають і певні слабкі сторони, оскільки можуть фіксувати увагу учнів саме на цих інструментах, а не на процесі творчості і цим обмежувати прояв їх творчості інтуїції. Встановлено, що використовуючи методи де боно, учні реалізують певні інтелектуальні стратегії: аналогізування, комбінування, руконструктуювання.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.955:377/Т 19 рукописный текст
Автор(ы) : Тарасова, Олена Володимирівна
Заглавие : Психологічні умови розвитку професійного мислення учнів професійно-технічних навчальних закладів гірничного профілю : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :312 с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 177-206.
УДК : 159.955:377
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійне мислення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне мислення--технічне мислення--технічна творчість--навчальні задачі--інформаційні технології
Аннотация: На основі теоретичного аналізу проблеми виявлено особливості професійного мислення, обгрунтовано психолого-педагогічні засади розвитку професійного мислення в учнів ПТНЗ, охарактеризовано специфіку професійної діяльності гірничного профілю. У результаті проведеного дослідження розроблено та апробовано технологію розвитку професійного мислення учнів ПТНЗ гірничного профілю. Розроблену технологію успішно впроводжено у навчально-виробничий процес професійно-технічних навчальних закладівгірничного профілю. За результатами дисертаційного дослідження підготовлено методичні рекомендації викладачам спеціальних дисциплін і майстрам виробничого навчання щодо стимулювання розвитку професійного мислення учнів ПТНЗ гірничого профілю.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.955+/Ч-90-315630 рукописный текст
Автор(ы) : Чумак, Віктор Вікторович
Заглавие : Розвиток технічного мислення підлітків засобами нових інформаційних технологій навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :191, [27] с.: рис., табл.
Примечания : Бібліогр.: с. 168-191.
УДК : 37.015.3:159.955+37.091.33:001.895
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Мислення
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): технічне мислення--підлітковий вік--поетапне формування--розумові дії--проблемне навчання
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення сучасного технічного мислення підлітками засобами нових інформаційних технологій навчання. У результаті проведеного дослідження проблеми обгрунтовано та експериментально перевірено психологічні умови розвитку технічного мислення підлітків засобами нових інформаційних технологій навчання (на матеріалі креслення). На основі створених психологічних умов було розроблено методику технічного мислення підлітків засобами новихінформаційних технологій навчання, яку можуть використовувати педагоги, які працюють з учнями підлітковго віку. Розроблену методику успішно впроводжено в навчальний процес загальноосвітніх шкіл.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.954/Ш 79 рукописный текст
Автор(ы) : Шопіна, Марина Олександрівна
Заглавие : Образна символіка як чинник розвитку творчого потенціалу молодшого школяра : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :152 с.: табл., рис.
Коллективы : Київський міжнародний університет (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 140-152.
УДК : 37.015.3:159.954
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Творчий потенціал
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): молодший школяр--творчий потенціал--образна сомволіка--творче мислення--символічне мислення--творча уява--учіннєва діяльність--творчий процес --творча реалізація
Аннотация: У дисертації досліджується розвиток творчого потенціалу молодших школярів засобами образної символіки. Розглянуто різні підходи до розуміння понять "творчий потенціал", "інтелектуальний потенціал", "трудовий потенціал", "образна символіка", "розвиток творчої особистості", "творча здібність", "творча обдарованість" тощо, а також їхнє співвідношення. Поняття "творчий потенціал молодшого школяра" із психїологічної точки зору розглядається як синтетична якість дитини молодшого шкільного віку, що характеризує міру її можливостей ставити і виконувати нові завдання у сфері учіннєвої діяльності. Творчий потенціал пов"язується із здатністю учнів часмостійно ставити й розв"язувати в тому чи іншому вигляді значущі проблеми.Його можна представити як сукупність різних можливостей, потенціалів: перетворювальні здібності), аксіологічний (ціннісні орієнтації), комунікативний (морально-психологічні якості), художній (естетичні здібності). Аналіз і систематизація зазначених понять надали можливості на практичному рівні розглянути образну символіку як визначальний чинник на етапі розвитку творчого потенціалу в дітей молодшого шкільного віку. У результаті експериментального дослідження встановлено, що розуміння, використання і сприймання дітьми образної символіки впливає на підвищення ефективності учіннєвої діяльності молодших школярів. Розроблена й апробована спеціальна програма розвитку творчого потенціалу засобами образної символіки для психорозвивальної роботи з молодшими школярами.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.955/И 18 рукописный текст
Автор(ы) : Іванова , Вікторія Вікторівна
Заглавие : Особливості розвитку творчого мислення у перехідній період від дошкільного до молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :212 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 198-216.
УДК : 37.015.3:159.955
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Творче мислення
Вікова психологія-- Дошкільний вік
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творче мислення--гнучкість--креативність--образність--оригінальність--швидкість--творчий тренінг
Аннотация: У роботі представлені результати аналізу досліджувальної проблеми, виокремлено головні підходи до аналізу творчого мислення загалом та особливостей розвитку у дошкільному й молодшому шкільному віці, зокрема. З`ясовано, що системотвірною властивістю творчого мислення є гнучкість. Визначено головні підходи до аналізу проблеми кризи 6-7 років у психолого-педагогічній літературі. Отримані результати емпіричного дослідження дали змогу зробити висновок про негативну динаміку розвитку інтелектуально-когнітивної сфери у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку загалом та показників творчого мислення зокрема. Подано зміст розробленої програми розвитку творчого мислення у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку, що містить тренінгові заняття, метою яких є розвиток гнучкості мислення. Проведене контрольне вимірювання головних показників творчого мислення та інтелектуально-когнітичної сфери свідчить про наявність значних відмінностей між показниками творчого мислення дітей експериментальної групи до і після народження, а також дітей експериментальної та контрольної груп.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.091.31-059.2/Б 81 рукописный текст
Автор(ы) : Бондар, Людмила Вікторівна
Заглавие : Спільна навчальна робота молодших школярів як чинник їх розумового та соціального розвитку. : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :180 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 157-175.
УДК : 37.091.31-059.2
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Спільна діяльність
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): молодші школяри--розумовий розвиток--соціальний розвиток--теоретичне мислення--учбова задача--навчальна діяльність--навчальний процес
Аннотация: Дослідження показало, що систематичне використання групових форм навчальної діяльності учнів, за додеоржання психолого-педагогічних умов їх олрганізації, дозволяє учням на більш високому рівні засвоювати знання, краще орієнтуватися у навчальному матеріалі, позитивно впливає на розвиток пізнавальних процесів, таких як мислення, пам`ять, молення. Спільна навчальна робота молодших школярів підвищує ступінь задоволеності учнів шкільним життям, знижує ступінь конфліктності у класному колективі. При реалізації в початковій школі системи розвивального навчання спільна навчальна робота забезпечує вищий рівень розвитку основ теоретичного мислення (аналіз, планування, рефлексія), сприяє оволодінню учнями нормами ділового співробітництва, приймання ними ділового спілкування як засобу опанування способу розв`язання учбової задачі. Спільна навчальна робота позитивно впливає на розвиток пізнавальних інтересів та інтелектуальну активність учнів, сприяє покращенню соціально-психологічних характеристик класного колективу, структури міжособистісних стосунків.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.72-053.4/В 61 рукописный текст
Автор(ы) : Войтко, Леонід Федорович
Заглавие : Особливості формування доведень у дітей дошкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Б.м., 1970
Колич.характеристики :154 с.: табл., рис.
Коллективы : Дніпропетровський державний університет (Дніпропетровськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 144-154.
УДК : 159.922.72-053.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Формування доведень
Вікова психологія-- Дошкільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дошкільники--аналітичне мислення--мислення
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.956.2/Р 34 рукописный текст
Автор(ы) : Резникова, Наталія Валеріївна
Заглавие : Інтуїтивний компонент у структурі когнітивного стилю навчальної діяльності студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :202 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 170-193.
УДК : 159.956.2
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Інтуїція
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтуїтивне мислення--когнітивні стилі--інтуїтивний компонент--навчальна діяльність--навчальні завдання--студенти
Аннотация: Дисертація присвячена теоретичному й експериментальному дослідженню специфіки прояву інтуїтивних кормпонентів в структурі когнітивного стилю навчально-пізнавальної діяльності студентів комп`ютерно-математичних спеціальностей класичного університету. Проаналізовані загальні теоретичні концепції та підходи до проблеми інтуїтивного пізнання з позиції психологічної науки. Визначено сукупність ознак домінування інтуїтивного або аналітичного компонентів когнітивного стилю в сприйнятті й переробці навчальної інформації. Виокремлені змістовні стильові відмінності інтуїтивного або аналітичного засобу переробки інформації на матеріалі розв`язання студентами навчальних завдань, у яких об`єктивно надається можливість використання інтуїції. Виявлені розбіжності в особливостях та стратегіях формування понять у студентів з домінування інтуїтивного або аналітичного компонента у структурі когнітивного стилю. Показано, що в навчальних ситуаціях, які актуалізують застосуівання інтуїції у мисленнєвій діяльності студентів, функціонують стилі розв`язання навчальних завдань з різним ступенем означеності інтуїтивного або аналітичного компонентів когнітивного стилю, і інтуїтивний компонент у структурі когнітивного стилю визначається вираженістю згорнутих миттєвих підсвідомих умовиводів при розв`язанні завдань. Встановлено зв`язки успішності розв`язання різних за структурою навчальних завдань і особливостей стратегій формування понять з вираженістю інтуїтивного або аналітичного компонента когнітивного стилю студентів. Результати роботи можуть бути використані при розробці методик викладання, орієнтованих на діагностику й розвиток інтуїтивного компонента в структурі когнітивного стилю навчально-пізнавальної діяльності студентів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.954+159.955+3/Г 94-927437 рукописный текст
Автор(ы) : Гулько, Юлія Анатоліївна
Заглавие : Стратегії розуміння учнями творчих задач у звичайних та ускладнених умовах : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :238 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 167-184.
УДК : 159.954+159.955+37.015.3:159.955 + 159.954 + 159.955 + 37.015.3:159.955
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Розуміння творчих задач
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творча діяльність--мислення--розуміння--стратегія розуміння--аналогізування--комбінування--задача--ускладнені умови
Аннотация: У дисертації подано методи і методику емпіричного дослідження, описано види і рівні прояву в учнів стрптегіальних тенденцій розуміння вербальних і графічних творчих задач. Описано вплив ускладнених умов стратегіальні тенденції розуміння; з'ясовано, що в ускладнених умовах блокується прояв стратегіальної діяльності, і у більшості випадків учні починають користуватися шаблонними методами аналогізування і комбінування. З'ясовано вплив творчого тренінгу на реалізацію учнями стратегіальних тенденцій розуміння.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.955/Д 33 рукописный текст
Автор(ы) : Денисенко, Василь Васильович
Заглавие : Психологічні умови формування теоретичного мислення у підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1998
Колич.характеристики :193 с.: табл., рис., граф.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 164-173.
УДК : 37.015.3:159.955
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Мислення
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): теоретичне мислення--учбова задача--моделювання--ідеалізація--засвоєння--генетично-моделюючий метод
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню процесу та закономірностей розвитку теоретичного имслення в підлітковому віці. Розкриті психологічні умови оволодіння школярами теоретичними поняттями курсу фізики. Встановлено, що центральним компонентом психологічної структури учбової діяльності при вивченні фізики є система форм та засобів моделювання ідеалізованих об'єктів. Показана роль та можливості застосування комп'ютерних технологій у сучасному навчанні. Використовуючи генетико-моделюючий метод, розроблено початковий курс фізики, заснований на принципі сходження від абстрактного до конкретного, та запропонована система учбових задач, що забезпечують розвиток теоретичного мислення у учнів в середніх класів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.953.5+37.016:/Ж 68-062790 рукописный текст
Автор(ы) : Жигайло, Наталія Ігорівна
Заглавие : Психологічна організація процесу засвоєння підлітками математичних понять : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2001
Колич.характеристики :179, [16] с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 140-157.
УДК : 159.953.5+37.016:51 + 159.953.5 + 37.016:51
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Засвоєння понять
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): математичне поняття--засвоєння математичних понять--моделювання математичної задачі--теоретико-генетичний рівень засвоєння--теоретичний рівень засвоєння--емпірично-торетичний рівень засвоєння--емпіричний рівень засвоєння--творче математичне мислення
Аннотация: Дисертація присвячена теоретичному обґрунтуванню та експериментальній перевірці впливу різних прийомів організації навчального матеріалу, зокрема, засобів моделювання математичних задач на процес засвоєння підлітками основних понять з математики і розвиток в них творчого математичного мислення. Теоретично обґрунтовуються, а також експериментально підтверджуються психологічні моделі структури діяльностей, спрямованих на засвоєння математичних понять і на моделювання математичних задач під час їх розв'язання.
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:37.01/З-36-511751 рукописный текст
Автор(ы) : Засєкіна, Лариса Володимирівна
Заглавие : Особливості формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Луцьк, 2000
Колич.характеристики :207 с.: табл., рис.
Коллективы : Волинський державний університет ім. Лесі Українки (Луцьк)
Примечания : Бібліогр.: с. 165-183.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051]:159.955
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Мислення
Педагогічна психологія-- Іноземна мова
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мислення--творчість--педагогічна творчість--педагогічна психологія--фахівець--професійно-творче мислення--навчання іноземної мови
Аннотация: Встановлено, що професійно-творче мислення фахівця іноземної мови характеризується специфічним змістом, багатокомпонентною структурою та рівнями розвитку. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено, що ефективне формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови можливе на основі цілеспрямованого спеціально організованого навчання. Сконструйована та опробована експериментальна технологія формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови, яка представлена системою педагогічних задач на матеріалі англійської мови та інструкціями алгоритмізованого і евристичного типів для їх розв'язання.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.942+159.954/./К 55-784779 рукописный текст
Автор(ы) : Кочерга, Олександр Васильович
Заглавие : Взаємозв'язок мислення, почуттів та уяви у розвитку критичності людини : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :232 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 209-224.
УДК : 159.942+159.954/.955 + 159.942 + 159.954/.955
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Мислення
Загальна психологія-- Почуття
Загальна психологія-- Уява
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): гармонія--взаємозв'язок--мислення--почуття--уява--критичність людини--процес розвитку
Аннотация: В роботі викладаються результати теоретико-експериментального дослідження розвитку критичності людини на основі стимулювання взаємозв'язку мислення, почуттів та уяви. Показано, що взаємозв'язок мислення, почуттів та уяви може мати три рівні: цілісності, стійкості й руйнації, які по-різному впливають на розвиток критичності людини. Знайдено, що критичність людини пов'язана з підвищенням продуктивності навчання учнів у початкових класах. Розроблені завдання з української мови, математики, читання для учнів початкових класів спрямовані на розвиток їх мислення, почуттів та уяви.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.955]/К 88-885554 рукописный текст
Автор(ы) : Кущ, Олександр Сергійович
Заглавие : Психологічні умови розвитку творчого мислення старшокласників засобами рольових ігор : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :410 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 383-410.
УДК : 37.015.3:159.955]:373.5(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Творче мислення
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творче мислення--аксіо-когнітивний конструкт--продуктивність мислення--розвиток творчого мислення--старшокласники--рольові ігри
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню умов розвитку творчого мислення старшокласників засобами рольових ігор. У роботі уточнено поняття "творче мислення", досліджено психологічні умови розвитку творчого мислення особистості через виявлення його структури як складної багатовимірної властивості особистості. Наведено особистісно-процесуальну характеристику творчого мислення та визначено його як аксіом-когнітивний конструкт, описано психологічний механізм розумової діяльності. Описано навчальну програму розвитку творчого мислення старшокласників за допомогою рольових ігор.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.5+/Л 27-934428 рукописный текст
Автор(ы) : Латиш, Наталія Михайлівна
Заглавие : Особливості конструктивного мислення молодших школярів в процесі розв'язання творчих геометричних задач : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2013
Колич.характеристики :204 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 170-189.
УДК : 159.922.73-053.5+159.955]:514+37.016:514
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Мислення
Педагогічна психологія-- Розв'язання задач
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): молодші школярі--конструктивна діяльність--конструктивне мислення--творча геометрична задача--формування конструктивного задуму--розв'язання задач
Аннотация: Дисертація відображає результати теоретичного та експериментального дослідження особливостей конструктивного мислення молодших школярів у процесі розв'язування творчих геометричних задач. У роботі наводяться результати теоретико-емпіричного дослідження особливостей конструктивної діяльності, в основу якого покладена теорія творчості В. О. Моляко, зокрема концепція стратегіальної організації та регуляції творчих процесів. В результаті експериментального дослідження було виявлено особливості конструктивного мислення, яке розгортається як процес розв'язування суб'єктом творчих геометричних задач на конструювання.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.311:159.95/Б 23-509766 рукописный текст
Автор(ы) : Баняс, Олена Антонівна
Заглавие : Психолінгвістичні особливості формування креативного мислення у майбутніх фахівців юридичного профілю : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2013
Колич.характеристики :223 с.: табл., рис.
Коллективы : Національна академія державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 171-191.
УДК : 37.015.311:159.955+378-057.875:34-051 + 37.015.311:159.955 + 378-057.875:34-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Креативне мислення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): креативне мислення --студенти --юридичний профіль--психологічний тренінг--майбутні юристи
Аннотация: У дисертаційному дослідженні проаналізовано та узагальнено основні підходи до аналізу й розв'язання проблеми креативного мислення та професійної діяльності майбутніх юристів. Шляхом емпіричного досдідження встановлені структурні компоненти креативного мислення майбутнього правознавця. Теоретично обґрунтовано та запропоновано діагностичний інструментарій для діагностики і формування креативного мислення майбутніх юристів. У ході констатувального експерименту встановлені рівні розвитку креативного мислення та його базові психологічні утворення: мотиваційно-емоційні, когнітивні та операційні. Визначено психологічні особливості формування креативного мислення. Запропоновано нову оригінальну програму формування креативного мислення майбутніх юристів та висвітлено умови створення відповідного інформаційного та соціального середовища.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.955.1:165.243/Р 69 рукописный текст
Автор(ы) : Романовська , Людмила Іванівна
Заглавие : Коґнітивний стиль особистості як чинник процесу розуміння тексту : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2005
Колич.характеристики :191 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 173-187.
УДК : 159.955.1:165.243
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Когнітивний стиль
Загальна психологія-- Розуміння
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розуміння--інтерпретація--опрацювання інформації--мислення--когнітивний стиль особистості--особистісні риси
Аннотация: Дисертація присвячена проблемі розуміння тексту, та тій ролі, яку відіграє у цьому процесі коґнітивний стиль особистості. Досліджено вплив коґнітивно-стильових особливостей на процес розуміння тексту. Виявлено залежність процесу та результативності розуміння від коґнітивно-стильових детермінант. З'ясовано, що розуміння тексту не може бути досягнуте за домінування одного із коґнітивних стилів, оскільки кожна із коґнітивних функцій забезпечує окремий аспект цього процесу. Виявлено, що розвитку коґнітивно-сильових особливостей студентів притаманна нерівномірність.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.955./С 13-767762 рукописный текст
Автор(ы) : Савицька, Ольга Вікторівна
Заглавие : Психологічна організація навчання як умова розвитку рефлексії у підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2000
Колич.характеристики :218 с.: рис., табл.
Коллективы : Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 170-188.
УДК : 37.015.3:159.955.4+37.091.3 + 37.015.3:159.955.4 + 37.091.3
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Рефлексія
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): учбова діяльність--теоретичне мислення--інтелектуальна рефлексія--психологічна організація навчання--формальна рефлексія--змістовна рефлексія
Аннотация: Дослідження присвячено проблемі розвитку рефлексії у підлітковому віці. В роботі представлено експериментальні матеріали вивчення інтелектуальної рефлексії у підлітків, уточнено поняття рефлексії як механізму теоретичного мислення, розширено уявлення про структуру та особливості становлення інтелектуальної рефлексії у підлітків, дібрано комплекс методик для її діагностики. Визначено особливості розвитку рефлексії за умов традиційного та експериментального навчання. Визначено рівні та показники сформованості рефлексивних дій.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.954+/С 42-114988 рукописный текст
Автор(ы) : Скалич, Любов Йосипівна
Заглавие : Діагностика та формування творчого математичного мислення молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :184 с.: табл.
Коллективы : Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 161-175.
УДК : 37.015.3:159.954+37.015.3:159.955 + 37.015.3:159.954 + 37.015.3:159.955
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Творче мислення
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мислення--творче мислення--вербальний інтелект--невербальний інтелект--проблемне навчання--молодший шкільний вік
Аннотация: У дисертаційній роботі визначені вікові особливості математичного творчого мислення дітей молодшого шкільного віку. Розроблена програма діагностики та формування творчого математичного мислення. Встановлено взаємозв'язок між окремими розумовими здібностями та рівнем розвитку математичного творчого мислення. З'ясовано характер впливу смислових та операційних настановлень молодших школярів на ефективність процесу творчого математичного мислення. Визначено основні вимоги до системи творчих завдань та критерії їх добору.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.954/С 51 рукописный текст
Автор(ы) : Смольська, Людмила Миколаївна
Заглавие : Формування творчого мислення молодших школярів в процесі вивчення рідної мови : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1999
Колич.характеристики :153 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 145-153.
УДК : 37.015.3:159.954
Предметные рубрики: Педагогіічна психологія-- Творче мислення
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творче мислення--молодші школярі--ігровий контекст--внутрішня мотивація--уроки рідної мови
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню поняття творчого мислення, відображенню єдності операціонального і емоційного в психіці. Показано, що творче мислення характеризується самостійністю, операціональністю, гнучкістю, комбінаторно-ігровою спрямованістю. Висвітлено процес формування творчого мислення молодших школярів у процесі вивчення рідної мови. Показано, як зовнішній ігровий контекст запускає інтелектуальну діяльність учнів, у процесі якої з'являється внутрішній мотив творчого мислення, при цьому пізнання проходить дві стадії - дослідницьку та ігрову.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 17.09.2024
Число запросов 14351
Число посетителей 682
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя