Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (540)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (19)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=МОТИВАЦІЯ<.>
Общее количество найденных документов : 201
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.454.52:37.013/Г 15-283810 рукописный текст
Автор(ы) : Галузяк, Василь Михайлович
Заглавие : Мотиваційно-ціннісні детермінанти індивідуального стилю педагогічного спілкування : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1998
Колич.характеристики :200 с.: табл., рис.
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 181-200.
УДК : 316.454.52:37.013+37.064+81'233 + 316.454.52:37.013 + 37.064 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Вікова психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підлітки--спілкування--мотивація--ціннісні детермінанти--стиль педагогічного спілкування
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.628:331.535+1/Б 33-712036 рукописный текст
Автор(ы) : Башук, Людмила Петрівна
Заглавие : Мотиваційні чинники працевлаштування особистості юнацького та дорослого віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :178 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 244-259.
УДК : 316.628:331.535+159.947.5+159.922.8 + 316.628:331.535 + 159.947.5 + 159.922.8
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Працевлаштування
Вікова психологія-- Юнацький і дорослий вік
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): потреба--мотив--настановлення--мотиваційний чинник--мотивація працевлаштування--довготривале безробіття--короткотривале безробіття
Аннотация: Дисертація містить теоретичне та експериментальне дослідження особливостей мотиваційних чинників працевлаштування особистості юнацького та дорослого віку, які відображають сутнісні аспекти мотивації поведінки безробітної молоді. Висвітлено нові наукові обгрунтовані результати з дослудження особливостей мотиваційної поведніки безробітної молоді; здійснено її оцінку, проаналізовано систему чинників працевлаштування, які визначають вплив на мотиваційну поведінку молодої особистості в ситуаціяї безробіття, що, в свою чергу, доводить необхідність впровадження диференційованної психологічної допомоги безробітним. Розроблено й апробовано програму соціально-психологічного тренінгу "Ефективність працевлаштування", в якій чітко визначено стратегії , завдання, принципи навчання, тактику проведення, цільову аудиторію, можливі обмеження, бажані результати, рекомендації для спеціалістів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:159.9/В 67-403953 рукописный текст
Автор(ы) : Волеваха, Ірина Борисівна
Заглавие : Формування готовності майбутніх практичних психологів до забезпечення конкурентноздатності організації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :219 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 197-219.
УДК : 378-057.875:159.9-051:005.332.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Майбутні психологи
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психолог--організація--конкурентноздатність--готовність--компетентність--мотивація--формування--психолого-педагогічні технології
Аннотация: Дисертаційне доследження присвячене розробці психолого-педагогічних засобів формування готовності майбутніх психологів до забезпечення конкурентноздатності організації. У роботі на підставі результатів теоретичного аналізу та емпіричного дослідження змісту та особливостей діяльності практичних психологів сучасних організацій ринкового типу визначено внутрішні та зовнішні психологічні чинники конкурентноздатності організації, а також функції психолога щодо їх реорганізації. Вони були покладені в основу запропонованої автором моделі готовності практичного психологадо забезпечення конкурентноздатності організації. Були розроблені й апробовані психолого-педагогічні засоби формування даного виду готовності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6:/Г 67-878605 рукописный текст
Автор(ы) : Горбасенко, Ігор Михайлович
Заглавие : Психолого-педагогічні засоби оптимізації особистісних утворень старшокласників із розладами дихальних шляхів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :203 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.176-196.
УДК : 159.922.73-053.6:616
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Особистісні утворення
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розвиток особистості--соматичний розлад--психосоматичні співвідношення--самоставлення--мотивація досягнення--самоповага--часова перспектива--психокорекція
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню в умовах психокорекції особливостей особистісних змін у старшокласників із соматичними (респіраторними) порушеннями дихальних шляхів. В роботі запропоновано нове вирішення проблеми корекції особистості за нсеприятливих умов її розвитку, обтяжених наявністю соматичного розладу. В доследженні розкриваються особливості психосоматичних співвідношень при різних видах респіраторних розладів, роль емоційних чинників у їхньому розвиткові та можливості попередження особистісних дисгармоній корекційними засобами. Встановлено, що у розвитку різних видів респіраторного розладу вагому роль відіграють емоційні чинники, пов"язані зі стресогенними ситуаціями та стереотипізованими варіантами психотілесного реагування, специфічними для різних розладів дихальних шляхів. Виявлено також зміни в типах реагування на змінений психоматичний стан в системі особистісних ставлень, мотивацій досягнення та самооцінці у старшкласників внаслідок переживання соматичних розладів. У процесі психокорекції досягнута позитивна динаміка за показниками емоційної обумовленості респіраторних розладів та особистісних якостей, специфічних для раннього юнацького віку (у ставленні старшокласника до себе, до власного майбутнього та життєвих цілей, у мотивації досягнення та самоповазі).
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:005.32+3/К 43-578506 рукописный текст
Автор(ы) : Кириленко, Валентина Граціянівна
Заглавие : Особливості розумового розвитку молодших школярів залежно від мотивації учіння : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :203 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.178-203.
УДК : 37.015.3:005.32+37.015.3:159.922.7 + 37.015.3:005.32 + 37.015.3:159.922.7
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Розумовий розвиток
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розумовий розвиток--мотивація учіння--медичний облік--здорові учні--класно-вікові групи--отримання знань--оцінка--корекційно-розвивальна робота
Аннотация: В дистертації розглянуто проблему розумового розвитку і мотивації учіння молодших школярів з різними показниками фізичного здоров"я: учнів, які постійно знаходяться на медичному обліку та фізичгно здорових школярів. З метою аналізу показників сормованості мотивації учіння та особливостей розумового розвитку було проаналізовано стан розроблення проблеми, здійснено порівняльний аналіз вказаних груп молодших школярів. Обгрунтовано і реалізовано комплекс діагностичних методик та експериментальну програму формування пізнавальних мотивів учіння молодших школярів з різними станами фізичного здоров"я. Розроблено методичні рекомендації для практичних психологів, які дозволять вдосконалити діагностику розумового розвитку та оптимізувати процес розвитку мотивації молодших школярів в умовах шкільних та позашкільних навчальних закладів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : (159.952.13+159.9/Н 19-105093 рукописный текст
Автор(ы) : Назарець, Людмила Миколаївна
Заглавие : Особливості емоційної регуляції в формуванні пізнавальних інтересів підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Рівне, 2009
Колич.характеристики :220 с.: табл., рис.
Коллективы : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примечания : Бібліогр.: с. 203-219.
УДК : (159.952.13+159.942):37.032
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Емоційна регуляція
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): пізнавальний інтерес--мотив--мотивація--навчально-пізнавальна діяльність--підлітки--формування інтересів--емоційна регуляція
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі пізнавальних інтересів підлітків, актуальність якої набуває особливого значення в умовах зміни традиційних поглядів на навчально-виховний процес. проведено теоретичний аналіз дослідження даної проблеми вітчизняними та зарубіжними психологами. У консунтуальному експерименті досліджено змістовні характеристики пізнавального процему (рівень інтенсивності прояву, предметна спрямованість, характер) та встановлено особливості динаміки пізнавальних інтересів підлітків. Експерементально визначено особливості емоційного впливу на процес формування пізнавальних інтересів учнів. Розроблено та апробовано авторську психологічну програму формування пізнавальних інтересів підлітків засобами емоційної регуляції. Матеріали дослідження можуть бути використані в практичній діяльності психологічних служб середніх та загальноосвітніх закладів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2+159.923/Н 21-954978 рукописный текст
Автор(ы) : Наконечна, Марія Миколаївна
Заглавие : Допомога іншому як психологічний засіб розвитку особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :207 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 170-188.
УДК : 159.923.2+159.923.32 + 159.923.2 + 159.923.32
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Розвиток особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): допомога іншому--психологічний засіб--розвиток особистості--мотивація допомоги--суб`єктивність--самоактуалізація
Аннотация: Показано, що психологічний зміст допомоги іншому полягає в сприянні входженню іншої людини в стан суб`єктивності, що передбачає певні особливості обох суб`єктів взаємодії, а саме-активність, рефлексивність, емпатичність і креативність, а також відповідний рівень мотивації. Результати емпіричного дослідження повністю підтвердили гіпотези, що були висунуті на початаку роботи. Виявлено, що, з психологічної точки зору, допомога іншому-це взаємодія з іншим, що здійснюється з метою: 1) полегшення його страждань; 2) сприяння його розвитку, розкриттю потенціалу його здібностей. Виділено три рівні надання допомоги: реципієнтний, предметний і суб`єктивний.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.947.5:796.853/О-73-493240 рукописный текст
Автор(ы) : Осика, Костянтин Сергійович
Заглавие : Психологічні особливості мотивації спортивних досягнень юнаків-каратистів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :239 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 214-239.
УДК : 159.947.5:796.853.26
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Спортивні досягнення
Вікова психологія-- Юнаки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотивація досягнення--модель--спортивне досягнення--тренувальний процес--змагальний процес--спортивна кваліфікація--програма оптимізації--юнак-каратист--кіокушинкай карате
Аннотация: В роботі розкриваються сутність та характерні особливості мотивації досягнення, розглядаються її моделі та структура, аналізуються різні підходи до дослідження мотивації спортивних досягнень юнаків, здібних до спортивної діяльності. Виявлено основні категорії мотивації досягнення та самоактуалізації спортсменів, характерні для спортивної діяльності представників стилю кіокушинкай карате. Встановлено зв"язки між мотивацією досягнення, рівнем спортивної кваліфікації та успішністю виступів каратистів, яка дає змогу сформувати у спортсменів мотивацію досягнення успіху, уявлення про себе і ставлення до себе, навички самоаналізу, емоційної й поведінкової саморегуляції, прискорити розвиток здібностей до самопізнання та самовдосконалення.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.942.5:355/П 44 рукописный текст
Автор(ы) : Подляшаник, Василь Васильович
Заглавие : Особливості проявів емоційної стійкості особистості співробітників митної служби у соціально складних ситуаціях : дис. ... канд. психол. наук.: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :163 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.150-163.
УДК : 159.942.5:355
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Соціально складні ситуації
Психологія соціальної роботи-- Емоційна стійкість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): співробітник митниці--емоційна стійкість--біосоціальний стан--мотивація--афективний стан--інтелектуальні компоненти
Аннотация: В роботі емоційна стійкість співробітників митниці розглядається як багатокомплексне утворення в системі професійно обумовленої структури особистості, визначаються її змістові, структурні та динамічні характеристики. До найбільш важливих компонентів емоційної стійкості віднесено: біосоціальний, мотиваційний, афективний та інтелектуальний. Систьематизовано соціально складні ситуації, що мають місце у професійній діяльності митника та детермінують зміни його емоційної стійкості. Виокремлено особистісні якості митників, що обумовлюють рівень емоційної стійкості у соціально складних ситуаціях. Обгрунтовано діагностичні прийоми оцінки варіантності емоційної стійкості митників. Розроблено і апробовано тренінг корекції емоційної стійкості співробітників митниці.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:331.102/Р 39-778185 рукописный текст
Автор(ы) : Ренке, Сергій Олександрович
Заглавие : Психологічні чинники становлення професійного образу "Я" у майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :246 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 229-246.
УДК : 159.923.2:331.102.24]:159.9-051-057.875
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Образ "Я"
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--професійний образ "я"--самооцінка--зовнішня мотивація--внутрішня мотивація--професійна ідентичність
Аннотация: У дослідженні розкриваються зміст і динаміка розгортання процесу становлення професійного образу "Я", що трансформується у просторі професійного самовизначення, самоорганізації і персоналізації. Пропонується типологія професійних образів "Я", що перебуває у залежності від емоційно-ціннісного ставлення до себе і до професії, прагнення до саморозвитку. Шляхом емпіричного дослідження визначено п"ять типів сформованності професійного образу "Я": гармонійний, конвенціональний, узагальненний, розмитий і квазіобраз. Встановлено залежність мід типом сформованості професійного образу "Я" і характером проектування особистістю вектору самовизначення "Я" як суб"єкта самоактуалізації, зокрема у функції завершеної, автономної, передчасної, конформної чи дифузної ідентичності.Констатована залежність процесу становлення професійного Я-образу від впливу гендерного чинника, особливості змістовних і динамічних характеристик мотиваційної сфери, а також такого ситуаційного чинника, як форма навчання. Доводиться, що спеціальна організація процесу опанування гармонійного або конвенціонального типу професійного образу сприяє консолідації психологічних утворень, що постають водночас механізмом і засобом створення особистістю позитивного професійного Я-образу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:159.9/С 46-229896 рукописный текст
Автор(ы) : Скулиш, Наталія Євгенівна
Заглавие : Мотиваційні чинники розвитку креативної активності майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :189 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.160-185.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Креативність
Вікова психологія-- Майбутній психолог
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотиваційні чинники--креативна активність--новизна діяльності--престиж--мотивація професіоналізму--студент-психолог
Аннотация: На основі вивчення психологічних концепцій розвитку креативності особистості, виявлення її складових і розгляду проявів креативної активності особистості уточнено психологічну суть і зміст креативної активності особистості студента-психолога. Визначено вплив мотиваційних чинників на розвиток креативної активності особистості у студентської молоді. Емпіричним шляхом визначено найбільш ефективний чинник розвитку креативної активності особистості студента-психолога, яким виявилася мотивація новизни діяльності. Отримали подальший розвиток уявлення про психологічний інструментарій впливу на розвиток креативної активності майбутнього психолога, зокрема такі чинники, як престиж, і мотивація професіоналізму.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.947.5:331.101/Х 98-976478 рукописный текст
Автор(ы) : Худякова, Наталія Юріївна
Заглавие : Психологічні особливості мотивації підприємницької діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :293 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 194-213.
УДК : 159.947.5+159.947.5:331.101.3
Предметные рубрики: Організаційна психологія-- Мотивація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підприємницька діяльність--мотивація--успішність підприємця--розвиток мотивації
Аннотация: Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження проблеми. Розкрито сутність та побудовано модель мотивації підприємницької діяльності. Виявлено, що провідними мотивами підприємницької діяльності є мотиви комерційного успіху, свободи і незалежності, ініціативи та активності. Визначено чотири основних типи підприємців за мотивацією підприємницької діяльності: "Істині підприємці", "Пасивні підприємці", "Підприємці, організовані на прибуток", "Вимушені підприємці". Досліджено зміни, що зазнає мотивація підприємницької діяльності в процесі розвитку діяльності. Встановлено, що мотивація підприємницької діяльності пов"язана із успішністю підприємців. Виязначено, що мотивація "Істиних підприємців" є такою, що найбільш відповідає цілям та завданням підприємницької діяльності та сприяє успішності підприємця. Досліджено зв"язок організаційних та соціально-демографічних чинників із мотивацією підприємницької діяльності. Визначено психологічні умови розвитку мотивації підприємницької діяльності та розроблено тренінг, який сприяє такому розвитку.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:37.01/Ч-82-119497 рукописный текст
Автор(ы) : Чуба, Олександра Євгеніївна
Заглавие : Усвідомлення професійного вибору майбутніми вчителями як чинник самоздійснення особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :212 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 204-212.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051
Предметные рубрики: Вікова психологія-- Майбутні вчителі
Педагогічна психологія-- Професійний вибір
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотивація вибору--професійний вибір--самоздійснення особистості--усвідомлення вибору--ціннісне ставлення--професія
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячується проблемі самоусвідомлення сутності професійного вибору саме як чинника, що сприяє становленню професійної самосвідомості та професійної культури студенства в цілому й слугує вагомою передумовою самоздійснення фахівця. На основі теоретичного аналізу проблеми визначено, що професійний вибір є центром всієї системи можливих самовизначень особистості як суб"єкта діяльності. Також відзначається, що професійний вибір фіксується у формі професії, якої набувають у професійному навчальному закладі; особливості професійного вибору у проблемних ситуаціях пов"язані із відповідними типами або психологічними механізмами самовизначення. За результатами дослідження визначено особливості ціннісно-смислової регуляції мотивації професійного вибору через одержані дані про мотиваційний зміст вибору професії та прийняття життєво важливих рішень в цілому, а також специфіку ціннісно-смислових чинників внутрішньої та зовнішньої мотивації професійного вибору майбутніми педагогами та встановлено критерії адекватності професійного вибору педагогічної діяльності. З"ясовано. що у майбутніх педагогів внутрішня мотивація характеризується активною життєвою позицією, упевненністю у правильності обраної професійної діяльності, наявністю сформованого образу "Я-професіонал"; превалюванням у когнітивній перспективі суб"єктивного уявлення про відповідність обраної професії власним здібностім та особистісним властивостям, а зовнішня мотивація має прояв у нерозумінні власних професійних інтересів, ігноруванні їх задля одержання вищої освіти; несформованість професійних намірів, пасивній життєвій позиції; ситуативності вибору, що перешкоджає власним професійним схильностям та самоздійсненню особистості в цілому. Емпірично доведено, що в процесі усвідомлення професійного вибору студентами провідну роль відіграють власне мотиваційно-ціннісні установки особистості, ціннісне ставлення до професії, себе, інших людей, котрі уможливлюють самоздійснення особистості. Переважно зовнішня усвідомлена мотивація залежить від досвіду соціалізації суб"єкта та його здатності до соціальної рефлексії; внутрішньо усвідомлена мотивація особистості опосередковується рефлективними здатностями та ціннісними ставленнями суб"єкта до себе, інших, професії.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3+37.064.2/А 52-126493 рукописный текст
Автор(ы) : Алпатова, Олександра Валентинівна
Заглавие : Психологічний аналіз регулятивної функції емпатії педагога у процесі керування учінням молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2002
Колич.характеристики :221 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-210.
УДК : 37.015.3+37.064.2+37.011.3-051 + 37.015.3 + 37.064.2 + 37.011.3-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Емпатія
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотивація --емпатія--регулятивна функція--педагогічне керування--взаємодія--психологічний клімат--психологічна готовність
Аннотация: В дисертаційному дослідженні здійснено теолоретичний аналіз та експериментальне визначення функції емпатії в педагогічному процесі, розкрито взаємозалежність емпатії та особливостей організації педагогом процесу учіння молодших школярів, виявленно залежність між стилем керування учінням, з одного боку, і характером міжособистісних взаємин учнів. їх мотивацією та успішністю навчання., з другого. Визначено провідні психологічні фактори, які детермінують успішність учіння молодших школярів. розроблено теоретичну модель психолого-педагогічного впливу емпатії педагога на керування ним учінням молодших школярів. Здійснено розробку, психолого-педагогічне обгрунтування та апробацію програми формування емпатії вчителя в процесі педагогічного спілкування як умови підвищення успішності вчителя молодших школярів. Розроблено психолого-педагогічні рекомендації щодо вдосконалення психолого-педагогічної готовності вчителя до роботи з учнями молодших класів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7/.8+159./Б 24-475563 рукописный текст
Автор(ы) : Баришева, Олена Іванівна
Заглавие : Самовизначення та самореалізація як мотив участі старшокласників у гуртковій роботі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2001
Колич.характеристики :181 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 166-181.
УДК : 159.922.7/.8+159.923.2+159.947.5 + 159.922.7/.8 + 159.923.2 + 159.947.5
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Гурткова робота
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самовизначення--самореалізація--самопізнання--позашкільна діяльність--потреба--мотив--мотивація--новоутворення--літературно-драматична творчість--інноваційний підхід
Аннотация: Розкрито психологічну сутність позашкільної нерегламентованої творчої діяльності з елементами психологічного всеобучу учнів і специфіку вияву вказаної діяльності щодо самовизначення старшокласника. З`ясовано специфіку мотивації участі старшокласників в літературно-драматичній діяльності. Розроблено й апробовано програму та модель позашкільної літературно-драматичної діяльності, яка сприяє самовизначенню та самореалізації старшокласника. Виявлено залежність між розвитком особистості, що прагне самовизначитися, та особливостями виховного впливу нерегламентованої творчої діяльності на учнів. Експериментально доведено, що особистісні новоутворення, які формуються у процесі навчання за пропонованою програмою-ініціативність, рефлексія, гуманістична спрямованість, адекватність ставлення до себе й оточуючих, прагнення самореалізації-переростають у відносно стійкі внутрішні регулятори поведінки, сприяють розвитку індивіда як активної особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.362.4:364-782/Б 36-055965 рукописный текст
Автор(ы) : Бевз, Галина Михайлівна
Заглавие : Соціально-психологічні чинники виникнення та розвитку прийомного батьківства : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2001
Колич.характеристики :281 с.: табл., рис.
Коллективы : Центральний інститут післядипломної педедагогічної освіти АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 176-190.
УДК : 316.362.4:364-782.4
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Прийомне батьківство
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): прийомна сім`я--мотивація--прийомні діти--категорії сирітства--стресове навантаження
Аннотация: На основі інтегративного підходу розглянуто детермінанти виникнення спонук надання допомоги дітям-сиротам через влаштування їх у власній сім`ї. Визначено етапи становлення прийомної сім`ї та мотиваційні особливості їх перебігу. Розкрито зміст та структуру психологічної готовності батьків до виконання функцій заміщувальної опіки.Визначено фактори ризику та умови успішного функціонування прийомної сім`ї. Введено поняття "ресурсу-резерву", а також роздроблений підхід до їх визначення. окреслемо теоретичні та практичні підходи до оцінки функціонування прийомної сім`ї (прогнозуючої, поточної та результуючої). Доведено доцільність тренінгової підготовки прийомних батьків і важливість психологічного супроводу сімей заміщувальної опіки, конкретизовані його форми та зміст.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.91+316.62:378/Л 93-130770 рукописный текст
Автор(ы) : Любченко, Наталія Вікторівна
Заглавие : Психофізиологічні чинники адаптації студентів перших курсів до навчання у вищих навчальних закладах : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :213 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 187-213.
УДК : 159.91+316.62:378-057.875 + 159.91 + 316.62:378-057.875
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Адаптація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психофізіологічні властивості--головний мозок--адаптивність--мотивація--інтернальність--студенти--першокурсники
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено актуальній проблемі вивчення психофізіологічних чинників адаптації до навчання. Встановлені передумови цього процесу на основі аналізу психофізіологічних властивостей нервової системи, функціонального стану головного мозку, мотиваційно-ціннісної спрямованості, рівня суб`єктивного контролю, адаптивності, соціально-психологічних характеристик, самопочуття, активності, настрою, тривожності.Запропоновано два способи, які дозволяють прогнозувати вірогідність проявів порушення адаптації та появи групи ризику. Перший спосіб-це розроблена методика інтегральної оцінки рівнів адаптації методом колективної експертизи, а другий-створення моделей активності за допомогою дискримінантного аналізу. Розроблено та впроваджено методичні рекомендації щодо підвищення здатності адаптуватися до навчальної діяльності. Результати, отримані під час формувального експерименту, свідчать про збільшення рівня мотивації на процес навчання та досягнення влади, зниження ескапізму, підвищення нервово-психічної стійкості та рівня адаптивності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-051/А 64 рукописный текст
Автор(ы) : Антонова, Наталія Олександрівна
Заглавие : Психологічні основи розвитку готовності до професійної діяльності у майбутніх психологів : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :552 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 423-468.
УДК : 159.923.2-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійна діяльність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): готовність до професійної діяльності--професійна зрілість--професійна ідентичність--професійна мотивація--психологічна зрілість--психологічний механізм--саморегуляція--майбутні психологи
Аннотация: В роботі представлений оригінальний погляд на сутність, структуру і форми прояву готовності до професійної діяльності як триєдність психофізіологічного стану, професійно-важливих особистісних якостей і відношення. Обгрунтована структурно-типологічна концепція готовності, згідно якої розвиток професійної готовності носить нерівномірний характер. Доведено, що на готовність психолога-практика впливає психічна зрілість, професійна ідентичність, професійна мотивація, темпераментні якості особистості. Встановлено, що механізмами розвитку професійної готовності майбутнього психолога є механізми емоційно-вольової і ціннісно-смислової саморегуляції, механізм самоідентифікації і самосуб'єктивації. Зроблено висновок, що основними напрямами в роботі по формуванню готовності до професійної діяльності психолога-практика повинні бути розвиток психологічної і професійної зрілості майбутнього спеціаліста.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378.091.33:001.89/Д 43-466024 рукописный текст
Автор(ы) : Дзюба, Лілія Анатоліївна
Заглавие : Психологічні чинники впровадження сучасних освітніх технологій у вищому навчальному закладі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Луганськ, 2003
Колич.характеристики :225 с.: табл., рис.
Коллективы : Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ). Кафедра психології
Примечания : Бібліогр.: с. 191-209.
УДК : 378.091.33:001.895
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Сучасні освітні технології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічні чинники--сучасні освітні технології--готовність студентів та викладачів--творча діяльність--позитивна мотивація--психологічний клімат--організаційний клімат
Аннотация: За здійсненим порівняльним аналізом наукових підходів до розкриття сутності психологічних чинників впровадження сучасних освітніх технологій та їх науково-методичного супроводу у вищому навчальному закладі була розроблена і апробована система психологічних чинників та умов, які сприяють оптимізації впровадження сучасних освітніх технологій у вищому навчальному закладі. До психологічних чинників ефективного впровадження сучасних освітніх технологій у вищому навчальному закладі належать наступні: готовність студентів до сприяння сучасних освітніх технологій та позитивна мотивація навчальної діяльності в цій ситуації; готовність викладачів і студентів до творчої діяльності; оптимальний психологіний клімат освітнього процесу та майстерність педагогів; врахуваняя психологічних аспектів управління вищим навчальним закладом.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:005.32+3/Ж 15-974708 рукописный текст
Автор(ы) : Жадан, Ірина Василівна
Заглавие : Психологічні умови формування учбово-пізнавальних мотивів (на матеріалі трудового навчання підлітків) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1993
Колич.характеристики :138 с.: табл., рис.
Коллективы : Науково-дослідницький інститут психології (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 110-122.
УДК : 37.015.3:005.32+37.016:331 + 37.015.3:005.32 + 37.016:331
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Мотивація учіння
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічні умови--учбово-пізнавальні мотиви--підлітки--трудове навчання--мотивація учіння
Аннотация: В дисертації досліджуються психологічні умови формування учбово-пізнавальних мотивів на матеріалі трудового навчання підлітків. В дослідженні обґрунтовано можливість психологічної організації навчального матеріалу на уроках трудового навчання, яка дає змогу одночасно формувати узагальнені способи учбових дій та адекватну пізнавальну мотивацію. Показано, що за такої організації навчання оволодіння підлітками учбово-трудовими діями й становлення їхніх предметних інтересів є єдиним і внутрішньо опосередкованим процесом, провідну роль в якому відіграє рівень узагальненості способів дій.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 17.09.2024
Число запросов 12700
Число посетителей 662
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя