Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (22)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=МОТИВАЦІЯ НАВЧАННЯ<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
378-057.875:37.015.311]:001.895
З-13


    Завірюха, Валентина Василівна.
    Формування здатності до професійного самозростання студентів в умовах інноваційного навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Завірюха Валентина Василівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 290 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 169-184. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самозростання--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

фывфывфыв:
професійне самозростання -- МОТИВАЦІЯ навчання -- САМОАКТУАЛІЗАЦІЯ -- інноваційні технології навчання
Аннотация: Дисертацію присвячено психологічному обґрунтуванню поняття "здатність студентів до професійного самозростання". Загальну здатність визначено як складну багаторівневу властивість особистості, яка охоплює більш прості здатності та здібності, що відповідають процесуальним і дієвим складовим професійного самозростання, остання розглядається як специфічний вид діяльності студентів. Удосконалено індивідуально-кооперативну технологію навчання у напрями підвищення її ефективності щодо розвитку здатності студентів до професійного самозростання, для чого до технологічного процесу організації засвоєння навчальної дисципліни додатково введено елементи психолого-педагогічного супроводу розвитку цієї здатності, а також елементи "збагачення" навчання.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Макаренко, Стефанія Стефанівна.
    Методичні основи дослідження психологічних проблем впливу мотивації на навчально-професійну діяльность студентів [Текстььь] / С. С. Макаренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 218-229. - Бібліогр.: с. 227-228 (11 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
мотив -- мотивація -- мотивація навчання -- особистісно-мотиваційна сфера -- навчальна діяльність
Аннотация: У статті визначено вплив особистісно-мотиваційної сфери студентів на засвоєння ними навчального матеріалу. Теоретично доведено, що методичні основи дослідження психологічних проблем впливу мотивації на навчально-професійну діяльність студентів побудовані на розумінні навчальної мотивації, як різновид мотивації, включеної в діяльність навчання.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

3.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Курбатова, Альона Олександрівна.
    Особистісні чинники мотивації навчання студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти [Текст] / А. О. Курбатова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 404-413. - Бібліогр.: С. 411-413 (12 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
особистісні чинники -- мотивація навчання -- вибір професії -- студенти з інвалідністю
Аннотация: У даній статі розглянута проблема мотивації навчання студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти. Оксреслено основні характеристики та складники поняття мотивації до навчання, видів мотивів та визначено, що мотиви вибору професії деякою мірою визначають мотиви навчання студентів, тому зумовлюють ставлення студентів до результатів навчання, впливають на самоорганізацію у навчальній діяльності, на самовираженість особистості, а також на оволодіння навичками самоосвіти. У статті висвітлюються результати теоретичного та емпіричного дослідження, спрямованого на вивчення особистісних чинників мотивації до навчання студентами з інвалідністю у ЗВО. Встановлено, що особистісними чинниками мотивації навчання студентів з інвалідністю у ЗВО є самоставлення, самосприйняття та самоінтерес


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
159.923.2-057.875-056.2(043.5)
К 93


    Курбатова, Альона Олександрівна.
    Особистісні чинники професійної мотивації студентів з інвалідністю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / А. О. Курбатова ; наук. кер. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 201 с. : табл. + 1 додатки 26 с. - Бібліогр.: с. 178-201 (248 назв). -
УДК

фывфывфыв:
професійне самовизначення -- мотивації вибору професії -- мотивація навчання -- професійна самореалізація -- професійна спрямованість -- особистісні чинники професійної мотивації -- студенти з інвалідністю
Аннотация: У дисертації здійснено теоретико-методологічне обгрунтування та практичну розробку психологічних засад професійної мотивації студентів з інвалідністю. Розкрито психологічні особливості професійної мотивації студентів з інвалідністю, роль ціннісно-смислової регуляції професійного самовизначення особистості, психологічні чинники вибору професії та їх вплив на подальше професійне становлення. Встановлено, що професійна мотивація студентів з інвалідністю, зумовлена внутрішніми мотивами, пов'язана з їх смисложиттєвими орієнтаціями, з уявленнями про себе як про сильну особистість, яка володіє достаньою свободою вибору, щоб побудувати своє життя у відповідності зі своїми цілями. Загалом, отримані результати дослідження свідчать, що важлива роль у підтримці професійної мотивації студентів з інвалідністю належить осмисленості ними життєвих цілей і перспектив, внутрішньому локусу контролю, особистісній автономії, що полягає у здатності до самовизначення своїх позицій та здатності самостійно визначати і регулювати власне життя. Розроблено модель внутрішньоособистісної детермінації професійної мотивації студентів з інвалідністю в континуумі професійного самовизначення особистості, структурними компонентами якої є ціннісно-смислові утворення особистості, цілі професійної діяльності, особистісні якості, оцінка своїх можливостей, мотиви вибору професії, мотиви навчання, потреби професійної самореалізації. Розроблено та апробовано комплексну програму психологічного супроводу професійного становлення студентів з інвалідністю у ЗВО та представлено результати впровадження тренінгової програми і перевідки її ефективності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.923.2-057.875-056.2(043.3)
К 93


    Курбатова, Альона Олександрівна.
    Особистісні чинники професійної мотивації студентів з інвалідністю [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / А. О. Курбатова ; наук. кер. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 20 с. : табл. -
УДК

фывфывфыв:
професійне самовизначення -- мотивації вибору професії -- мотивація навчання -- професійна самореалізація -- професійна спрямованість -- особистісні чинники професійної мотивації -- студенти з інвалідністю
Аннотация: У дисертації здійснено теоретико-методологічне обгрунтування та практичну розробку психологічних засад професійної мотивації студентів з інвалідністю. Розкрито психологічні особливості професійної мотивації студентів з інвалідністю, роль ціннісно-смислової регуляції професійного самовизначення особистості, психологічні чинники вибору професії та їх вплив на подальше професійне становлення. Встановлено, що професійна мотивація студентів з інвалідністю, зумовлена внутрішніми мотивами, пов'язана з їх смисложиттєвими орієнтаціями, з уявленнями про себе як про сильну особистість, яка володіє достаньою свободою вибору, щоб побудувати своє життя у відповідності зі своїми цілями. Загалом, отримані результати дослідження свідчать, що важлива роль у підтримці професійної мотивації студентів з інвалідністю належить осмисленості ними життєвих цілей і перспектив, внутрішньому локусу контролю, особистісній автономії, що полягає у здатності до самовизначення своїх позицій та здатності самостійно визначати і регулювати власне життя. Розроблено модель внутрішньоособистісної детермінації професійної мотивації студентів з інвалідністю в континуумі професійного самовизначення особистості, структурними компонентами якої є ціннісно-смислові утворення особистості, цілі професійної діяльності, особистісні якості, оцінка своїх можливостей, мотиви вибору професії, мотиви навчання, потреби професійної самореалізації. Розроблено та апробовано комплексну програму психологічного супроводу професійного становлення студентів з інвалідністю у ЗВО та представлено результати впровадження тренінгової програми і перевідки її ефективності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

 
Статистика
за 23.07.2024
Число запросов 83614
Число посетителей 1271
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя