Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (302)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (27)Рідкісна книга (2)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=МОТИВИ<.>
Общее количество найденных документов : 31
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-31 
1.
159.954.4(043.3)
С 17


    Самощук, Оксана Петрівна.
    Інваріантні психологічні особливості динаміки творчого процесу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / О. П. Самощук ; наук. кер. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 432 с. : табл. + 1 додатки 10 с. - Бібліогр.: с. 416-432 (211 назв). -
УДК

фывфывфыв:
творчий процес -- здібності -- творча криза -- образ -- психологічні механізми -- риса особистості -- мотиви творчості -- індивідуальний стиль творчості
Аннотация: У дисертаційному дослідженні проаналізовано основні підходи та методології для розв'язання поставлених завдань з проблеми динаміки творчого процесу. Оскільки об'єктом вивчення стала творча діяльність видатних митців, підбір методологічної бази наукового дослідження було здійснено, виходячи з наступних умов: ретроспективність дослідження та феноменологічність. Таким чином, було підібрано групу методів, які відносяться до якісного дослідження. Реалізовано теоретичний аналіз категорій "творчість" та "творчий процес"; розглянуто центральні концепції та теорії творчості; реалізовано класифікацію творчості як діяльності на основі критерію професійності. Здійснено теоретичний вклад в розробку авторського термінологічного апарату, в якому розглянуті наступні поняття: здібності; тимчасовий та стійкий інтерес; інтуїція; функції інтуїції у творчому процесі; підсвідомий елемент творчості; творчість; творчий продукт; катарсис; інсайт та натхнення. В роботі представлені результати дослідження рис особистості та загальні психологічні особливості творчого процесу видатних митців на основі комплексного аналізу інформації об'єктивного та суб'єктивного характеру. В результаті дослідження вивчений взаємозв'язок внутрішніх структур особистості з формою і змістом творчого акту та продуктів творчості. Були віділені спільні риси психологічного портрету досліджуваних митців, а саме: підвищена емоційна чутливість та наявність дитячих психологічних травм; особлива чутливість модальностей сприйняття, які відповідали здібностям творців; прояви перфекціонізму у творчості; ознаки біполярного розладу (маніакально-депресивного синдрому); відсутність інтересу до слави та інші. Також встановлені основні психологічні механізми творчого процесу. Серед таких варто виділити наступні: вибір вузького жанру мистецтва, в якому творили досліджувані, визначався захопленнями юнацького віку або враженнями з дитинства; центральною темою творчості індивідуальним стилем, стають інтенсивні та часто травматичні переживання дитинства; зміст творчих доробків митців часто носить автобіографічний характер; встановлено існування феномену відвертості у художній творчості; інтенсивні емоції (переживання) стають основою творчого процесу та продукту; через певні психологічні механізми вкладена у художній твір емоція здійснює відповідний вплив на реципієнта. Розуміння глибинних процесів, які закладені у феномені творчості, дає змогу побудувати ефективні стратегії розвитку обдарованої молоді в освітньому процесі, а також розробляти індивідуальні автодидактичні тренінги чи рекомендації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.954.4(043.3)
С 17


    Самощук, Оксана Петрівна.
    Інваріантні псхологічні особливості динаміки творчого процесу [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / О. П. Самощук ; наук. кер. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 23 с. : табл. -
УДК

фывфывфыв:
творчий процес -- здібності -- творча криза -- образ -- психологічні механізми -- риса особистості -- мотиви творчості -- індивідуальний стиль творчості
Аннотация: У дисертаційному дослідженні проаналізовано основні підходи та методології для розв'язання поставлених завдань з проблеми динаміки творчого процесу. Оскільки об'єктом вивчення стала творча діяльність видатних митців, підбір методологічної бази наукового дослідження було здійснено, виходячи з наступних умов: ретроспективність дослідження та феноменологічність. Таким чином, було підібрано групу методів, які відносяться до якісного дослідження. Реалізовано теоретичний аналіз категорій "творчість" та "творчий процес"; розглянуто центральні концепції та теорії творчості; реалізовано класифікацію творчості як діяльності на основі критерію професійності. Здійснено теоретичний вклад в розробку авторського термінологічного апарату, в якому розглянуті наступні поняття: здібності; тимчасовий та стійкий інтерес; інтуїція; функції інтуїції у творчому процесі; підсвідомий елемент творчості; творчість; творчий продукт; катарсис; інсайт та натхнення. В роботі представлені результати дослідження рис особистості та загальні психологічні особливості творчого процесу видатних митців на основі комплексного аналізу інформації об'єктивного та суб'єктивного характеру. В результаті дослідження вивчений взаємозв'язок внутрішніх структур особистості з формою і змістом творчого акту та продуктів творчості. Були віділені спільні риси психологічного портрету досліджуваних митців, а саме: підвищена емоційна чутливість та наявність дитячих психологічних травм; особлива чутливість модальностей сприйняття, які відповідали здібностям творців; прояви перфекціонізму у творчості; ознаки біполярного розладу (маніакально-депресивного синдрому); відсутність інтересу до слави та інші. Також встановлені основні психологічні механізми творчого процесу. Серед таких варто виділити наступні: вибір вузького жанру мистецтва, в якому творили досліджувані, визначався захопленнями юнацького віку або враженнями з дитинства; центральною темою творчості індивідуальним стилем, стають інтенсивні та часто травматичні переживання дитинства; зміст творчих доробків митців часто носить автобіографічний характер; встановлено існування феномену відвертості у художній творчості; інтенсивні емоції (переживання) стають основою творчого процесу та продукту; через певні психологічні механізми вкладена у художній твір емоція здійснює відповідний вплив на реципієнта. Розуміння глибинних процесів, які закладені у феномені творчості, дає змогу побудувати ефективні стратегії розвитку обдарованої молоді в освітньому процесі, а також розробляти індивідуальні автодидактичні тренінги чи рекомендації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

3.
153
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 11. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 17 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - 292 с. - ISSN 2072-4772. - 18.00 грн.
    Содержание:
Бабченко, Л. М. Особливості підготовки психологів до соціально-психологічної реабілітації дітей із зони АТО / Л. М. Бабченко. - С .5-18
Вольнова, Л. М. Реабілітаційний потенціал мистецтва та форми його використання у психологічній практиці / Л. М. Вольнова. - С .18-34
Гаврилюк, Д. О. Особливості взаємовідносин учителя та учня в умовах індивідуального навчання / Д. О. Гаврилюк, В. О. Гомонюк. - С .34-51
Грись, А. М. Образ Я соціально дезадаптованих неповнолітніх / А. М. Грись. - С .51-64
Дергач, М. А. Особливості міжособистісних стосунків військовослужбовців з різним рівнем емоційного вигорання, які перебувають в зоні бойових дій / М. А. Дергач. - С .64-79
Єщенко, Г. Р. Особливості дослідження розвитку дитини старшого дошкільного віку / Г. Р. Єщенко. - С .79-90
Максим, О. В. Особливості розвитку ціннісних орієнтацій девіантів / О. В. Максим. - С .90-114
Максимов, М. В. Розвиток рефлесивних вмінь учнів через творчість / М. В. Максимов, Р. Б. Чаусова. - С .114-124
Максимова, Н. Ю. Принципи терапії психологічних травм дитинства / Н. Ю. Максимова. - С .124-134
Манілов, І.Ф. Сугестивна психокорекція девіантної поведінки: механізми мультимодального впливу / І.Ф. Манілов. - С .134-148
Мельничук, О. Б. Інтелектуальний коучинг як засіб розвитку професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери / О. Б. Мельничук. - С .148-163
Павлюк, М. М. Модель розвитку самостійності майбутніх фахівців в межах ресурсно-компетентнісного підходу / М. М. Павлюк. - С .163-181
Рябовол, Т. А. Часова перспектива - умова розвитку функції прогнозу в старшому підлітковому віці / Т. А. Рябовол. - С .181-197
Раєвська, Я. М. Сучасний стан професійної підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії / Я. М. Раєвська. - С .197-211
Ткач, Б. М. Особливості часової перспективи постраждалих учасників антитерористичної операції / Б. М. Ткач. - С .211-231
Філоненко, Л. А. Мотиви асоціальної поведінки підлітків-девіантів / Л. А. Філоненко. - С .231
Чайка, Г. В. Сучасні дослідження психологічного благополучча (за матеріалами зарубіжних авторів) / Г. В. Чайка. - С .244-262
Шиделко, А. В. Психологічні детермінанти домашнього насильства над жінками / А. В. Шиделко. - С .262-273
Щербатюк, В. В. Селфі як засіб репрезентації ціннісної спрямованості особистості / В. В. Щербатюк. - С .273
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
психологія особистості -- психологічна допомога

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159(5А2.2)П
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 5. Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 15 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - 283 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 17.00 грн.
    Содержание:
Болотнікова, Інга Вікторівна. Особливості та чинники професійного самоздійснення працівників профспілок / І. В. Болотнікова. - С .3-13. - Бібліогр.: с. 11-12 (6 назв) : табл.
Вус, Віктор Ілларіонович. Соціальне здоров'я дошкільників у контексті педагогічних принципів К.Д. Ушинського / В. І. Вус. - С .13-23. - Бібліогр.: с. 22 (1 назва) : табл.
Гуменюк, Галина Вадимівна. Дослідження особливостей прояву психофізіологічних характеристик на динаміку професійного самоздійснення / Г. В. Гуменюк. - С .23-33. - Бібліогр.: с. 32 (3 назви) : табл.
Дзвоник, Галина Петрівна. Вирішення психологічних проблем в комерційних організаціях для забезпечення професійного самоздійснення менеджерів / Г. П. Дзвоник. - С .33-42. - Бібліогр.: с. 41 (12 назв)
Дубчак, Галина Михайлівна. Порівняльний аналіз стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій / Г. М. Дубчак. - С .43-50. - Бібліогр.: с. 49 (14 назв) : табл.
Завадська, Тетяна Василівна. Рівень самоактуалізації вихователів дитячих дошкільних закладів у процесі професійної діяльності / Т. В. Завадська. - С .51-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (11 назв) : табл.
Кокун, Олег Матвійович. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення особистості: концептуально-емпіричні основи / О. М. Кокун. - С .60-71. - Бібліогр.: с. 69-70 (9 назв)
Корніяка, Ольга Миколаївна. Комунікативний аспект професійного самоздійснення викладача вищої школи / О. М. Корніяка. - С .71-82. - Бібліогр.: с. 80 (7 назв) : табл.
Кравчук, Сергій Миколайович. Професійна самореалізація особистості як соціально-психологічний феномен / С. М. Кравчук. - С .82-92. - Бібліогр.: с. 91 (6 назв)
Кружева, Тетяна Володимирівна. Деякі особливості професійного самоздійснення науковців / Т. В. Кружева. - С .92-105. - Бібліогр.: с. 105 (4 назви) : табл.
Лазуренко, Олена Олексіївна. Експериментальне дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності майбутнього лікаря / О. О. Лазуренко. - С .106-114. - Бібліогр.: с. 112-113 (11 назв) : табл.
Лотоцька-Голуб, Людмила Леонідівна. Психологічні причини та наслідки прояву синдрому емоційного вигорання у професійній діяльності лікарів / Л. Л. Лотоцька-Голуб. - С .114-123. - Бібліогр.: с. 121-122 (8 назв) : табл.
Макаренко, Олександр Миколайович. Методичний підхід до вивчення процесу переживання особистістю емоційного стресу / О. М. Макаренко, А. О. Андрейчева. - С .123-133. - Бібліогр.: с. 131-132 (5 назв) : рис.
Малхазов, Олександр Ромуальдович. Метод диференціації часових рядів рухової діяльності / О. Р. Малхазов, С. П. Осипенко. - С .139-166. - Бібліогр.: с. 164 (11 назв) : табл.
Макаренко, Олександр Миколайович. Специфіка прояву стресу у військовому середовищі / О. М. Макаренко, О. С. Ходос. - С .133-139. - Бібліогр.: с. 137-138 (12 назв)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Особливості професійного самоздійснення хірурга / Н. М. Панасенко. - С .166-175. - Бібліогр.: с. 174-175 (6 назв) : табл.
Панасенко, Наталія Миколаївна. Профілактика професійної деформації практичних психологів системи середньої освіти / Н. М. Панасенко, М. В. Войтович. - С .176-183. - Бібліогр.: с. 181-182 (11 назв)
Петренко, Ірина Володимирівна. Дослідження процесу діалогічної партиципації у просторі освіти / І. В. Петренко. - С .183-190. - Бібліогр.: с. 189 (2 назви) : рис.
Поладко, Ганна Олександрівна. Дослідження процесу адаптації у пацієнтів із феохромоцитомною дисфункцією / Г. О. Поладко. - С .190-200. - Бібліогр.: с. 199-200 (4 назви) : табл.
Притула, Олеся Арсенівна. Мотивація на досягнення успіху та мотивація на уникнення невдач як основні мотиви професійної діяльності кризис-менеджерів / О. А. Притула. - С .201-208. - Бібліогр.: с. 207-208 (7 назв) : рис.
Савченко, Тетяна Леонідівна. Психофізіологічні особливості професійного самоздійснення вчителів-предметників / Т. Л. Савченко. - С .209-216. - Бібліогр.: с. 216 (5 назв) : табл.
Серьогін, Юрій Володимирович. Виклик часу: основні напрямки військового виховання сучасної молоді в Україні: концептуально-емпіричні основи / Ю. В. Серьогін. - С .217-223. - Бібліогр.: с. 223 (5 назв) : табл.
Хміляр, Олег Федорович. Психологія прийняття рішення командиром: від амбівалентності до символічної регуляції поведінки / О. Ф. Хміляр, С. В. Черевичний. - С .224-232. - Бібліогр.: с. 230-231 (9 назв)
Ходос, Олександр Сергійович. Складові процесу адаптації військовослужбовців до військової служби / О. С. Ходос. - С .232-241. - Бібліогр.: с. 240 (17 назв)
Цавалюк, Тетяна Олександрівна. Інтелектуальні почуття молодших школярів: теоретико-методологічне дослідження / Т. О. Цавалюк. - С .242-249. - Бібліогр.: с. 247-248 (8 назв)
Чайка, Галина Василівна. Особливості ціннісних орієнтацій гравців, які надають перевагу різним типам комп'ютерних ігор / Г. В. Чайка. - С .249-260. - Бібліогр.: с. 258-259 (12 назв)
Чудакова, Олена Миколаївна. Креативність особистості: формально-динамічна її передумова та показники / О. М. Чудакова. - С .260-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (9 назв)
Шмаргун, Віталій Миколайович. Інваріантність та концептуальність функціональних систем психічного розвитку / В. М. Шмаргун, М. І. Шмаргун. - С .267-276. - Бібліогр.: с. 275 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

фывфывфыв:
Психофізіологія -- Психологія праці

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
153/154
О-64


    Ульянова, В. С.
    Аналіз джерел мотивації праці персоналу фермерських господарств [Текст] / В. С. Ульянова // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 99-105. - Бібліогр.: с. 103-104 (13 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв:
мотиви сільськогосподарської праці -- джерела мотивації праці -- фермерське господарство


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
153
А 43


    Філоненко, Л. А.
    Мотиваційні стимули укріплення ефективності соціально-позитивної поведінки [Текст] / Л. А. Філоненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 202-215. - Бібліогр.: с. 213-215 (12 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
мотивація -- мотиваціні стимули -- мотиви -- ресоціалізація -- підлітки-девіанти -- поведінка -- суспільні зміни
Аннотация: Одним із механізмів ресоціалізації підлітків-девіантів в умовах системних суспільних змін є соціально спрямована мотивація. Мотиви виступають то як усвідомлений інтерес, бажання, переконання, то як неусвідомлені установки й тенденції, які відображаються в поведінці, в особливостях міркувань і думок, у діях особистості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
15(08)
А 43


    Пенькова, О. І.
    Мотиваційна обумовленість особистісної саморегуляції [Текст] / О. І. Пенькова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 217-223. - Бібліогр.: с. 222-223 (12 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
особистість -- цінності -- свідомість -- самосвідомість -- самореалізація -- поведінка -- мотиви
Аннотация: У статті аналізується проблема становлення та розвитку особистості як саморегулюючої системи та як суб'єкта самоактивності. Констатується, що уміння критично оцінювати себе, довільно спрямовувати і перебудовувати власні вчинки, прагнення до дотримання соціально цінних і особисто значущих норм - це вияви саморегуляції поведінки. Вони переконливо свідчать, що поза розвитком даної якості неможливий процес становлення творчої, соціально відповідальної особистості із критичним ставленням до оточуючого середовища, усвідомленням свого місця і ролі серед інших. Доведено що саморегуляція може здійснюватися за умови, що особистість, крім здатності адекватно відображати й моделювати наявну ситуацію, має змогу перетворювати власну активність (зовнішню і внутрішню) відповідно до моделі передбачуваної ситуації.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
15(08)
А 43


    Радзевілова, О. В.
    Мотиваційна сфера жінок, які вчинили насильницькі злочини [Текст] / О. В. Радзевілова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 146-156. - Бібліогр.: с. 154-156 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
жіноча злочинність -- мотиви насильницьких злочинів -- мотиваційна сфера злочинців
Аннотация: Статтю присвячено дослідженню мотивів скоєння насильницьких злочинів та особливостей мотиваційної сфери жінок, які вчинили насильницькі злочини та пройшли судову експертизу за період 2010-2016 рр. Для мотиваційної сфери жінок, які скоїли злочини безпосередньо проти життя та здоров'я особи, характерне переважання інтересів: у побутовій сфері, їхня практична орієнтованість, соціально-позитивна спрямованість та сімейна орієнтація, розважального плану, вживання психоактивних речовин. У мотиваційній сфері жінок, які вчинили злочини з додатковим об'єктом злочинних посягань - життя та здоров'я особи переважали інтереси: розважального плану, практична орієнтованість, вживання психоактивних речовин, побутової спрямованості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

9.
159.938
П 75


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Притула, Олеся Арсенівна.
    Мотивація на досягнення успіху та мотивація на уникнення невдач як основні мотиви професійної діяльності кризис-менеджерів [Текстььь] / О. А. Притула // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 201-208 : рис. - Бібліогр.: с. 207-208 (7 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
фывфывфыв:
успіх -- мотивація -- досягнення успіху -- професійна діяльність -- уникнення невдач -- професійні якості -- професійні мотиви -- мотиви поведінки
Аннотация: Виявлено специфічні особливості соціально-психологічних та мотиваційних складових діяльності кризис-менеджерів. Встановлено якісні та кількісні особливості вираження мотивів на досягнення успіху та мотивів на уникнення невдач у професійній діяльності досліджувальної категорії осіб. Визначено кореляційний взаємозв'язок між досліджувальними мотивами.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
159(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мельник, Анжела Іванівна.
    Мотивація професійної діяльності вчителя в умовах роботи з гіперактивними молодшими школярами [Текстььь] / А. І. Мельник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 129-137 : рис. - Бібліогр.: с. 136 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

фывфывфыв:
мотиви -- ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ -- МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ -- гіперактивність
Аннотация: Викладено результати емпіричних досліджень щодо мотивації професійної діяльності вчителя в умовах роботи з гіперактивними молодшими школярами. Дослідження проводилось у контексті наявності особистісно значущих ціннісних орієнтацій та установок на професійну діяльність, сформованості домінуючих мотивів майбутньої фахової поведінки.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
153
П 86


    Пахомова, Н. Г.
    Мотивація як основа формування інтегративних знань у процесі професійної підготовки [Текст] / Н. Г. Пахомова // Психологія і особистість : Науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 223-236. - Бібліогр.: С. 234-235 (20 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
інтеграція -- інтегративні знання -- мотиви -- мотивація -- професійна підготовка
Аннотация: У статті розкрита сутність поняття «інтеграція». Висвітлена необхідність інтегративної професійної підготовки логопедів. Здійснюється аналіз шляхів та механізмів мотивації до оволодіння інтегративними знаннями і вміннями, як основи формування професійної компетентності. За результатами дослідження стану сформованості мотивації до інтегративних медико-психологічних і педагогічних знань і вмінь, встановлено що переважна більшість студентів (майбутніх вчителів-логопедів) мають середній і низький рівні. Аналіз експериментальних даних підтвердив необхідність організації спеціальних заходів щодо стимулювання мотивації щодо інтегративної професійної підготовки та її оцінки.


Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

12.
153
А 43


    Філоненко, Л. А.
    Мотиви асоціальної поведінки підлітків-девіантів [Текст] / Л. А. Філоненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 231
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
підліток-девіант -- мотив -- соціальна дезадаптація -- асоціальна поведінка -- ресоціалізація
Аннотация: У статті висвітлено проблему адаптації підлітків до сучасного соціокультурного середовища. Зокрема вказано, що поведінка підлітків, що відхиляється від соціальної норми та має ознаки девіантності, вимагає до себе інтегративного підходу з урахуванням психологічних, соціальних та особистісних факторів. Розглянуто загальнонаукові підходи до опису мотиваційної сфери особистості. Проаналізовано низку поведінкових стереотипних реакцій, що властиві підліткам, які вчиняють соціальні та антигромадські вчинки. Виялено особливості мотивів підлітків-девіантів, що провокують їх до асоціальної поведінки. Це, зокрема, бажання отримати підтримку, хвалення, позитивні емоційні переживання та уникнути осуду, особливо групового, вираженого гніву, фізичного покарання, погроз у відповідному середовищі; завищені претензії до діяльності й поведінки підлітка, зайві обмеження або гіперопіка, неповага до інтересів підлітка з боку дорослих та оточення; обмеження або відсутність можливості міжособистісного спілкування у відповідному середовищі (сім'я, школа тощо). Обгрунтовано необхідність проходження етапу ресоціалізації для підлітків-девіантів та умови ефективності цього процесу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
159.947.5
К 19


    Каньоса, Наталія Григорівна.
    Мотиви учбово-професійної самореалізації студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Каньоса Наталія Григорівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 188-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самореалізація--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

фывфывфыв:
САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ -- САМОРОЗВИТОК особистості -- ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ -- КРЕАТИВНІСТЬ -- МОТИВИ -- контекстне навчання -- майбутні педагоги -- професійна підготовка
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей самореалізації особистості майбутніх педагогів. Учбово-професійна самореалізація розглядається як процес розкриття, випробування, розгортання, здійснення можливостей індивіда в ході оволодіння і виконання ним учбово-професійної діяльності. Представлено теоретичну модель учбово-професійної самореалізації, до якої входять когнітивна, цілепокладальна, мотиваційна, креативна і поведінкова складові. Наведено дані про рівні сформованності цих складових у майбутніх психологів. Визначено психолого-педагогічні умови формування мотивів учбово-професійної самореалізації та розроблено й апробовано розвивальну психолого-педагогічну програму, яка впливає на становлення цих мотивів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
154
А 43


    Галустян, О. А.
    Особливості внутрішньої та зовнішньої мотивації поліцейських до професійної діяльності: результати пілотажного дослідження [Текст] / О. А. Галустян, Л. М. Захаренко, Т. І. Юрченко-Шеховцова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 3-10. - Бібліогр.: с. 9 (1 назва)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв:
поліцейські -- професійна діяльність -- мотиви -- мотивація -- самоактуалізація
Аннотация: У статті представлені результати пілотажного дослідження особливостей зовнішньої і внутрішньої мотивації поліцейських Національної поліції України (n=25) зі стажем практичної діяльності від 2 до 14 років. Описано, які зовнішні та внутрішні мотиви спонукають респондентів до професійної діяльності. Найбільш вираженим параметром професійної мотивації респондентів є внутрішня мотивація, пов’язана із самоактуалізованістю особистості та її духовними цінностями.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Захаренко, Л. М.; Юрченко-Шеховцова, Т. І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

15.
159.947.5:37.011.3-051
К 17


    Кален, Людмила Мировлавівна.
    Особливості трансформування мотивів у процесі професійної переорієнтації вчителів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Кален Людмила Мировлавівна ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 169, [3] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 149-165. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психологія праці--Дисертації
фывфывфыв:
ПРОФЕСІЙНА Переорієнтація -- МОТИВИ -- СМИСЛ -- ЗНАЧУЩість -- професійна підготовка
Аннотация: Дисертацію присвячено питанням професійної переорієнтації безробітніх вчителів. Теоретично обґрунтовано і експериментально виявлено особливості формування та трансформації мотивів вибору нової професії у процесі переорієнтації вчителів. Встановлено причини неадекватного формування мотивації та визначено заходи профорієнтаційної роботи з безробітніми, спрямовані на усунення факторів негативного впливу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
159(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Полівалентність професійної спрямованості майбутніх психологів [Текстььь] / Л. З. Сердюк, А. О. Соколюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 207-216 : табл. - Бібліогр.: с. 214-215 (9 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

фывфывфыв:
професійна спрямованість -- полівалентність -- мотиви вибору професії -- мотиви навчання -- синергія
Аннотация: Розкрито зміст і структуру професійної спрямованості майбутніх фахівців на етапі навчання у ВНЗ. Виявлено чинники, які впливають на валентність професійної спрямованості особистості. Визначено чинники формування професійної спрямованості студентів-психологів, що навчаються за програмами підготовки та перепідготовки фахівців.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Соколюк, Анна Олександрівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

17.
378
И 18


    Іванцова, Наталя Борисівна.
    Професійна спрямованість практичного психолога [Текст] : монографія / Н. Б. Іванцова ; Миколаївський держав. ун-т ім. В. О. Сухомлинського. - Миколаїв : ТОВ "Іліон", 2010. - 340 с. - ISBN 978-611-534-018-7 : 20.00 грн
УДК
РУБ 378
Рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв:
професійна спрямованість -- практичний психолог -- студент-психолог -- підготовка в вузі -- мотиви професійного вибору

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Найти похожие

18.
15(08)
А 43


    Терещенко, Л. А.
    Психологічні особливості емоційної сфери дітей дошкільного віку [Текст] / Л. А. Терещенко, І. І. Карабаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 214-223. - Бібліогр.: с. 222 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
емоційний розвиток -- емоційна сфера -- дошкільний вік -- мотиви -- потреби -- емоційне благополуччя
Аннотация: У статті розкриваються особливості емоційного розвитку дитини на етапі дошкільного дитинства та висвітлюються його значення у становленні дошкільника як особистості. Наголошується на єдності таких сильних регуляторів поведінки дитини, як мотиви й емоції. Визначено, що найсильніше і найважливіше джерело переживань дитини дошкільного віку - її взаємини з іншими людьми. Доведено, що для нормального психічного розвитку і життєдіяльності дитини-дошкільника має емоційне благополуччя, яке залежить від багатох зовнішніх і внутрішніх чинників. Виокремлено емоційні порушення у дошкільному віці. Охарактеризовані форми поведінки дітей з депресивними станами у спілкуванні з однолітками.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Карабаєва, І. І.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

19.
371.015
А 43


    Перегончук, Н. В.
    Психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх психологів [Текст] / Н. В. Перегончук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 306-315. - Бібліогр.: с. 313 (10 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
фывфывфыв:
ПРОФЕСІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ -- компоненти професійної спрямованості -- СТАВЛЕННЯ ДО ПРофесії -- ЦІННОСТІ -- МОТИВИ -- професійні мотиви -- ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Аннотация: У статті проведено аналіз таких понять, як "особистісна спрямованість" та "професійна спрямованість", а такожвиявлено основні компоненти, що формують професійну спрямованість особистості майбутнього психолога. Визначено основні групи мотивів, що детермінують професійну спрямованість майбутніх психологів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

20.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Лимар, Леся Володимирівна.
    Психологічні особливості формування мотиваційного компонента психологічної готовності вивчення фахової іноземної мови студентами економічних спеціальностей [Текст] / Л. В. Лимар, К. О. Моруга // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 288-296. - Бібліогр.: с. 294 (7 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
мотивація -- психологічна готовність -- вивчення іноземної мови -- соціальні мотиви -- професійні мотиви
Аннотация: Досліджується один з провідних компонентів психологічної готовності студентів-економістів до вивчення професійно спрямованої іноземної мови - мотиваційний компонент. Проаналізовано поняття психологічної готовності до до вивчення іноземних мов та його компоненти.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Моруга, К. О.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (1), (1)
Свободны: ЧЗ (1), (1)

Найти похожие

 1-20    21-31 
 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 31071
Число посетителей 1227
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя