Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1268)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (66)Рідкісна книга (17)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ОБРАЗ<.>
Общее количество найденных документов : 163
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6/В 35 рукописный текст
Автор(ы) : Вернік, Олексій Леонідович
Заглавие : Психологічні особливості образу довкілля в свідомості підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2004
Колич.характеристики :160 с.: табл., рис.
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 150-160.
УДК : 159.922.73-053.6:502/504+37.015.3:502/504 + 159.922.73-053.6:502/504 + 37.015.3:502/504
Предметные рубрики: Вікова психологія-- Педагогічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): свідомість--образ--уявлення--довкілля--екологічна психологія--екологічная свідомість--підліток
Аннотация: Дисертацію присвячено процесу формування образу довкілля в системі уявлень підлітків. Показано, що образ довкілля є однією з ключових складових в системі уявлень підлітків. Показано, що образ довкілля є однією з ключових складових екологічної свідомості підлітків. Доведено доцільність його вивчення саме в підлітковому віці. Визначено семантичну структуру образу довкілля. Побудовано його психосемантичний простір у свідомості підлітків та виявлено деякі особливості. Досліджено специфіку ставлення підлітків до "живої природи", як компоненти образу довкілля. Доведено незалежність проекції образу довкілля у площину специфічного ставлення (позиція почуття власності) від статевих і вікових особливостей людини. Виявлено пряму залежність між деструктивною поведінкою, спрямованою на об`єкти довкілля, і ставленням до них як до нічиїх. Досліджено статеву та вікову специфіку інших його складових серед учнів 7-10-х класів середніх шкіл.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2/З-73 рукописный текст
Автор(ы) : Знанецька, Олена Миколаївна
Заглавие : Особливості зв`язку Я-концепції особистості з її психологічним благополуччям : канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Дніпропетровськ, 2010
Колич.характеристики :221 с.: табл., рис.
Коллективы : Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Дніпропетровськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 149-178.
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Я-концепція
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): я-концепція--якість я-концепції--самосвідомість--самовідношення--образ я--психологічне благополуччя
Аннотация: На підставі теоретичного та емпіричного дослідження нееквівалентних груп досліджувальних, що статистично значуще відрізняються за рівнями сформованості Я-концепції, доведено, що рівень диференційований і когнітивної складності Я-концепції, узгодженість між Я-реальним та Я-ідеальним і позитивна загальна життєва орієнтація зумовлюють відчуття людиною психологічного благополуччя. Психологічне благополуччя відбиває оптимістичність орієнтації людини у професійній реалізації, гармонії в особистому житті, реалізації власного потенціалу. В рамках теоретичного дослідження, із спиранням на когнітивно-експеріенціальну теорію формування внутрішнього світу особистості (С.Епштейн), автором здійснено аналіз ролі Я-концепції у забезпеченні оптимістичної життєвої орієнтації особистості як важливого фактора, що сприяє виявленню людиною активної життєвої позиції і цілеспрямованості у здійсненні її основної діяльності, в усвідомленні перспектив на майбутнє, що приносить у життя людини впорядкованість і впевненість у досягненні успіху. У ході емпіричного дослідження проведено первинну адаптацію опитувальника американської авторки К.Рів, спрямованого на визначення відчуття людиною психологічного благополуччя.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7-053.5+3/К 21-786640 рукописный текст
Автор(ы) : Карапетрова, Олена Володимирівна
Заглавие : Особливості соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку у колективі ходожньої самодіяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Бердянськ, 2010
Колич.характеристики :230 с.: табл., рис.
Коллективы : Бердянський державний педагогічний університет (Бердянськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 175-196.
УДК : 159.922.7-053.5+316.614.5:379.825 + 159.922.7-053.5 + 316.614.5:379.825
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Адаптація
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): я-образ--шкільний вік--художня самодіяльність--педагог-творчий керівник
Аннотация: У дисертації теоретично обгрунтовано та емпірично досліджено особливості соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку у колективі художньої самодіяльності. розроблено модель соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності. Згідно з моделлю на успішність соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності впливають зовнішні і внутрішні чинники: прагнення дитини до соціально значущої , особливості її "Я-образу". здібності та схильності дитини до відповідного виду діяльності, особливості взаємин керівника і дитини. Виокремлено і досліджено, важливі з огляду на молодший шкільний вік, чинники соціально-психологічної адаптації дитини, "Я-образ", а також особливості ставлення педагога-творчого керівника до учасників колективу. Визначено критерії та показаники оцінки рівня соціально-психологічної адаптації; показано залежність рівня адаптації від емоційно-ціннисних характеристик "Я-образу", особливості ставлення керівника до дітей. З урахуванням результатів емпіричного дослідження розроблено розвивальну корекційну програму з підвищення рівня соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності. Зростання показників соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності в рузультаті проходження програми засвідчило її доцільність та ефективність.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.761:616.7/К 67 рукописный текст
Автор(ы) : Корнієнко, Вікторія Володимирівна
Заглавие : Особливості розвитку "образу-Я" у дітей з паталогією опорно-рухового апарату в залежності від умов соціально-психологічної реабілітації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Выходные данные : Дніпропетровськ, 2009
Колич.характеристики :235 с.: табл., рис.
Коллективы : Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Дніпропетровськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 214-234.
УДК : 159.922.761:616.7
Предметные рубрики: Медична психологія-- Патологія опорно-рухового апарату
Вікова психологія-- Діти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): образ-я--я-реальне--образ світу--самоставлення--рухові порушення--соціально-психологічна реабілітація
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню особливостей розвитку "образу-Я"у дітей із паталогією опорно-рухового апарату різного генезу залежно від умов соціально-психологічної реабілітації. За допомогою теоретичного та емпіричного дослідження обгрунтовано новий пдхід до вивчення структури та динаміки формування "образу-Я" дітей із руховою патологією різного генезу. Встановлено, що вплив даної паталогії на розвиток особистості не є чітко визначеним. Виявлено різноманітні чинники, які істотно впливають на формування гармонійоного "образу-Я" дітей із руховою паталогією, та встановлено взаємозв"язок між розвитком "образу-Я", генезом хвороби, захисно-адаптивними механізмами, типом внутрішньої картини хвороби й умовами виховання та проведення заходів соціально-психологічної реабілітації. Аналіз психологічних якостей осіб експериментальної групи дозволив визначити "образ-Я" як психологічний феномен у структурі особистості дитини підліткового віку. Розроблено диференційовану систему психокорекційних заходів для даного контингенту хворих, яка може бути використана не тільки з соціально-реабілітаційною, а й психопрофілактичною метою.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.32-057.67/К 84-460604 рукописный текст
Автор(ы) : Крупська, Оксана Іванівна
Заглавие : Ставлення до батьків як чинник розвитку релігійних уявлень осіб юнацького віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Львів, 2009
Колич.характеристики :361 с.: рис., табл.
Коллективы : Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів)
Примечания : Бібліогр.: с. 182-197.
УДК : 159.923.32-057.67+37.018.1:27-184.2 + 159.923.32-057.67 + 37.018.1:27-184.2
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Релігія
Вікова психологія-- Юнацтво
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): релігійні уявлення--релігійна віра--перенесення--образ бога--образ богородиці--образ ісуса христа--позарелігійні уявлення--юнацький вік
Аннотация: Дисертація містить результати теоретичного та емпіричного дослідження особливостей релігійних уявлень в контексті ставлення до батьків. Розкрито зміст основних понять та представлено їх співвідношення; розглянуто та систематизовано основні теоретичні підходи формування релігійності та релігійних уявлень. Здійснено переклад та адаптацію окремих методик проведено емпіричне дослідження та опрацювання даних математико-статистичними методиками. Доведено, що релігійні уявлення у представників однієї релігії (у нашому дослідженні-християнської) можуть суттєво відрізнятися і бути взаємопов"язаними із ставленням до батьків. Уявлення про батьків (про взаємини з ними) переносяться на релігійні уявлення і зумовлюють певне ставлення до Бога Отця, Богородиці та ісуса Христа, до релігії загалом та до позарелігійних містичних вчень. позитивне ставлення до батьків сприяє формуванню позитивного розуміння Абсолюту. З"ясовано, що ставлення до обох батьків зумовлюють певне уявлення про Бога Отця та Ісуса, на розуміння Богородиці відображаються лише до матері.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9(091)/М 48 рукописный текст
Автор(ы) : Мельник, Оксана Андріївна
Заглавие : Історико-психологічна реконструкція картини світу людини княжої доби (на матеріалі текстів "Правда Руська") : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :189 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 170-189.
УДК : 159.9(091)
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Історія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): образ людини--картина світу--ціннісна ієрархія--ментальний простір--провина--відповідальність--совість--сенс життя--дух--душа
Аннотация: Дисертація присвячена історико-психологіній реконструкції картини світу людини Княжої доби на матеріалі текстів "Правда Руська", визначенню ключових психологічних настанов данного періоду, дослідженню уявлень щодо образу людини в книжній писемності цієї епохи. Вперше здійснена історико-психологічна реконструкція картина світу людини, образу людини в ментальному просторі Княжої доби, зокрема в текстах "Правди Руської". Проаналізовано основне коло праць досліджуваного періоду та їх тематичну спрямованість, розкрито психологічний зміст уявлень про сутність й покликання людини часів княжої доби. Простежено процес трансформації поняття провини та відповідальності в формі канонізованих правових приписів. Проаналізовані уявлення про образ людини у аксіологічному вимірі соціокультурного буття давньоруської формації через призму правничих відносин. Визначена основна лінія антропологічної проблематики у писемній спадщині давньоруської доби в контексті культури Київської Русі. У дослідженні розкрито тогочасні уявлення про природу і покликання людини та прагнення її до гармонії як інваріантної матриці пізнавально-практичних пошуків давньоруських авторів. На основі отриманих результатів аналізу психологічних поглядів давньоруських книжників осмислюється місце останніх в системі сучасних течій психологічної думки.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7-053.5+3/М 92-171085 рукописный текст
Автор(ы) : Мусіяка, Наталія Іванівна
Заглавие : Особливості самооцінки молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :256 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 220-256.
УДК : 159.922.7-053.5+37.091.212.7-026.512.1/.516 + 159.922.7-053.5 + 37.091.212.7-026.512.1/.516
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Самооцінка
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самооцінкова сфера--самооцінка--самосвідомість--рівень --образ "я-школяра"--особистісний розвиток
Аннотация: Вісвітлено особливості становлення континууму множинних самооцінок-учіннєвої самооцінки, самооцінки навчальних досягнень та ретроспективної самооцінки, самооцінки емоційного ставлення школяра до самого себе, самооцінки образу "Я-школяра" у системах "Я-учіння" і "Я-Я". проаналізовано конструктивні і деструктивні тенденції становлення самооцінки у молодших школярів з різною навчальною успцшністю. розроблено й апробовано програму активації конструктивних тенденцій самооцінкової сфери в учнів молодшого шкільного віку, що сприяє підвищенню результативності навчальної діяльності на цьому етапі онтогенезу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.31/Н 21 рукописный текст
Автор(ы) : Найдьонова, Ганна Олександрівна
Заглавие : Суб`єктивні чинники тілесного розвитку осіб з різним соціальним статусом : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :197 с.: табл., рис.
Коллективы : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 160-179.
УДК : 159.923.31
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Тілесний розвиток
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): тілесний розвиток--образ тіла--професійний статус--соціальний статус--ушкодженість тіла
Аннотация: На основі аналізу підходів до вивчення загальносоматичного розвитку та його взаємодії з життєвим шляхом визначено напрями їх взаємовпливу. У роботі описано тілесний розвиток як феномен соматичного розвитку, визначено детермінанти, структуру та функції образу тіла як чинника розвитку людини. З`ясовано значення образу тіла для регуляції тілесного розвитку людини в умовах його детермінації такими чинниками як позиція щодо соціального статусу, цілісність чи ушкодженість тіла. Визначено, що при наявності активно-перетворювальної позиції щодо соціального статусу вплив образу тіла на дії відносно тіла залежить від ушкодженості тіла. При наявності пасивно-пристосувальної позиції явлення. переживання та оцінка тіла пов`язані з пристосуванням до соціальних вимог, настановлення та дії щодо тіла спрямовані на уникнення фізічних навантажень у праці.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.4/П 18 рукописный текст
Автор(ы) : Парходько, Ганна Юріївна
Заглавие : Мономіф як психологічна передумова формування української ментальності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :267 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 237-267.
УДК : 159.922.4
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Українська ментальність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): міф--мономіф--ментальність--етнічна спільнота--мономіфологічна історія--універсальні сюжети--соціокультурний образ--аутентичні тексти
Аннотация: У дисертації розкрито сутність феномену мономіфу та обгрунтовано його значення для процесу формуванняментальності етнічних спільнот. З"ясовано, що мономіф як матриця універсальних міфологічних сюжетів обумовлює можливість конструювання історій актуальних до реалізації до реальності та надання їм тих змістів, що є специфічними для потреб певної етнічної спільноти. Виявлено й проаналізовано систему ситуативних та базових факторів творення мономіфологічної історії, що дозволяють деференціювати прояви мономіфу в провідних сферах суспільного життя певної етнічної спільноти. З"ясовано, що в сучасній українській політичній сфері дослідження універсальних змістів мономіфу дозволяє виявляти провідні традиційні смисли в настановах й очікуваннях виборців щодо образу політичного діяча та прогнозувати результати передвиборчих кампаній. Доведено доцільність застосування в психологічній практиці аутентичних для певної етнічної спільноти текстів у аспекті їхнього сприяння особистісному зростанню, формуванню та збагаченню культурних інтерпретаційних ресурсів людини в межах її ментальності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:331.102/Р 39-778185 рукописный текст
Автор(ы) : Ренке, Сергій Олександрович
Заглавие : Психологічні чинники становлення професійного образу "Я" у майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :246 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 229-246.
УДК : 159.923.2:331.102.24]:159.9-051-057.875
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Образ "Я"
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--професійний образ "я"--самооцінка--зовнішня мотивація--внутрішня мотивація--професійна ідентичність
Аннотация: У дослідженні розкриваються зміст і динаміка розгортання процесу становлення професійного образу "Я", що трансформується у просторі професійного самовизначення, самоорганізації і персоналізації. Пропонується типологія професійних образів "Я", що перебуває у залежності від емоційно-ціннісного ставлення до себе і до професії, прагнення до саморозвитку. Шляхом емпіричного дослідження визначено п"ять типів сформованності професійного образу "Я": гармонійний, конвенціональний, узагальненний, розмитий і квазіобраз. Встановлено залежність мід типом сформованості професійного образу "Я" і характером проектування особистістю вектору самовизначення "Я" як суб"єкта самоактуалізації, зокрема у функції завершеної, автономної, передчасної, конформної чи дифузної ідентичності.Констатована залежність процесу становлення професійного Я-образу від впливу гендерного чинника, особливості змістовних і динамічних характеристик мотиваційної сфери, а також такого ситуаційного чинника, як форма навчання. Доводиться, що спеціальна організація процесу опанування гармонійного або конвенціонального типу професійного образу сприяє консолідації психологічних утворень, що постають водночас механізмом і засобом створення особистістю позитивного професійного Я-образу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.37/Т 13 рукописный текст
Автор(ы) : Тавровецька, Наталія Іванівна
Заглавие : Становлення естетичних почуттів у процесі формування Я-образу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Херсон, 2009
Колич.характеристики :192 с.: табл., рис.
Коллективы : Херсонський державний університет (Херсон)
Примечания : Бібліогр.: с. 175-192.
УДК : 159.923.37
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Я-образ
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): естетичні почуття--активізація--я-образ--трансформація--самосвідомість--формування я-образу
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено теоретико-експериментальному вивченню естетичних почуттів у структурі Я-образу. Здійснено інтегроване вивчення естетичних характеристик особистості:естетичного сприйняття, естетичних почуттів, естетичного відношення та естетичної потреби. Досліджено психологічну сутність самосвідомості, Я-концепції, систем "Я" та "не-Я", формування Я-образу через механізм трансформації, рефлексії. Створено модель Я-образу, де показано, що Я-образ це складна, цілісна система, у якій регулятором дій та взаємин людини із предметами довкілля є естетичні почуття. Розроблено та вдосконалено психодіагностичний комплекс для виявлення ступеня сформованості естетичних почуттів. На основі кореляційного аналізу виявлено психологічні особливості естетичних почуттів, їх рівні прояву вплив та взаємозв"язок зі структурними компонентами Я-образу. Розроблено та апробовано програму соціально-психологічного тренінгу, який містить два блоки: перший блок присвячено самосвідомості, структурі, змісту та процесу формування я-образу, другий блок спрямовано на активізацію та становлення естетичних почуттів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.964.3/В 32 рукописный текст
Автор(ы) : Вереіна, Людмила Вадимівна
Заглавие : Формування позитивної емоційної орієнтації я-образу засобами психокорекції : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Луганськ, 2003
Колич.характеристики :204 с.: табл., рис.
Коллективы : Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 165-178.
УДК : 159.964.3
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Я-образ
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): я-образ--любов до себе--емоційна орієнтація--рефлексія--психотехнічна процедура--психокорекція
Аннотация: Представлено систему структурних складових позитивної емоційної орієнтації Я-образу, відносно кожної з яких дібрані діагностичні методики. Розроблено й апробовано програму формування позитивної емоційної орієнтації Я-образу. Визначено й обгрунтовано принципи психокорекції негативних емоційних особистісних проявів, егоїстичних тенденцій. Обгрунтовано приорітетність вибору групового методу психокорекційної роботи. Обгрунтована послідовність етапів психотехнічної процедури. Модифікація психокорекційних процедур побудована з урахуванням забезпечення повноти реалізації всіх етапів. Ефективність використання психокорекційної програми знайшла підтвердження в ході формуючого та контрольного експериментів. У дослідженні знайшла підтвердження гіпотеза, за якою ефективним шляхом формування позитивної емоційної орієнтації Я-образу є розвиток у індивіда здатності до позитивної рефлексії внутрішніх психологічних актів і станів у процесі реалізації спеціально розробленої в дослідженні психотехнічної процедури.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.38+159.92/К 14-837018 рукописный текст
Автор(ы) : Казюк, Богдан Аркадійович
Заглавие : Соціальна обдарованість в структурі професійного образу "Я" курсантів внутрішніх військ МВС України : канд. ... психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :202 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 173-196.
УДК : 159.923.38+159.928.22:351.74-051-057.875 + 159.923.38 + 159.928.22:351.74-051-057.875
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Соціальна обдарованість
Соціальна психологія-- Образ "Я"
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): здібності--деструктивна поведінка--конструктивна поведінка--професійна діяльність--професійний образ "я"--соціальна обдарованість--характерологічні риси
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню впливу соціальної обдарованості на структуру професійного образу "Я" курсантів внутрішніх військ МВС України. Проаналізовано психоолгічні прояви соціальної обдарованості: конструктивні і деструктивні. Визначено, що конструктивні особистісні соціальної обдарованості курсантів внутрішніх військ МВС України є засобом конструктивного вираження професійної соціалізації курсантів. Основним механізмом виникнення конструктивного уявлення про соціальну обдарованість є специфічний розподіл професійних рис характеру курсантів внутрішніх військ МВС України й відповідна їх рефлективна оцінка.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7-053.6+1/Д 53-525625 рукописный текст
Автор(ы) : Дмитрова, Тетяна Володимирівна
Заглавие : Образ "Я" як регулятор міжособистісних стосунків у ранній юності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1993
Колич.характеристики :187 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 159-179.
УДК : 159.922.7-053.6+159.923.2+316.47 + 159.922.7-053.6 + 159.923.2 + 316.47
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Образ "Я"
Педагогіічна психологія-- Міжособистісні стосунки
Вікова психологія-- Рання юність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): образ я--міжособистісні стосунки--рання юність--гендерні відмінності
Аннотация: У дисертації розкривається образ "Я" як регулятор міжособистісних стосунків у ранній юності. У роботі досліджуються понятійне моделювання образу "Я", особливості, структурно-функціональний аналіз та функції образу "Я". Вивчено та експериментально підтверджено образ "Я" як регулятор міжособистісних стосунків у ранній юності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.4+159.922/Є 15-587809 рукописный текст
Автор(ы) : Євдокимова, Наталя Олексіївна
Заглавие : Участь у скаутському русі як психологічна умова розвитку національної самосвідомості підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :208 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 168-187.
УДК : 159.922.4+159.922.73-053.6 + 159.922.4 + 159.922.73-053.6
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Розвиток самосвідомості
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): національна самосвідомість--національна ідентифікація--самоідентифікація--когнітивний--самооцінка--рівень домагань--соціально-психологічні очікування--образ я--підлітковий вік--скаутинг--скаутський рух
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню психологічної сутності, структури, складових національної самосвідомості, засобів її формування та розвитку, психологічних особливостей впливу скаутського руху на розвиток національної самосвідомості підлітків. Доведено, що реалізація експериментальної програми наповнює самосвідомість підлітка додатковими позитивними мотивами, потребами, прагненнями, установками, ціннісними орієнтирами, стимулами, інтересами, ідеалами, які у свіїй єдності визначально впливають на становлення особистості, стаючи високоефективними спонуками її навчання, виховання, розвитку.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.946+/Ж 67-909802 рукописный текст
Автор(ы) : Живоглядов, Юрий Алексеевич
Заглавие : Психологические особенности формирования двигательных способностей у старшеклассников : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Киев, 1988
Колич.характеристики :131 с.: табл., рис.
Коллективы : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примечания : Библиогр.: с. 121-131.
УДК : 37.015.3:159.946+37.015.31:796 + 37.015.3:159.946 + 37.015.31:796
Предметные рубрики: Педагогическая психология-- Двигательные способности
Возрастная психология-- Старшеклассники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологические особенности--способности--двигательные способности--старшеклассники--образ действия
Аннотация: Диссертация посвящена изучению психологических особенностей формирования двигательных способностей у старшеклассников. В работе экспериментально доказана возможность формирования двигательных способностей у старших школьников в процессе обучения в общеобразовательной средней школе. Показано, что такое формирование происходит в процессе решения системы учебно-тренировочных задач, направленных на оптимизацию регуляторной основы движения. Показано также, что произвольная регуляция сложнокоординированного движения в ситуации решения новой двигательной задачи осуществляется за счет осознанного построения адекватной наглядно-пространственной модели ситуации и сенсомоторных эталонов движения.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.954.2/.4/З-13 рукописный текст
Автор(ы) : Завгородняя, Елена Васильевна
Заглавие : Психология формирования художественного замысла : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01
Выходные данные : Киев, 1992
Колич.характеристики :142 с.: табл., рис.
Коллективы : Институт психологии АПН Украины (Киев)
Примечания : Библиогр.: с. 129-142.
УДК : 159.954.2/.4
Предметные рубрики: Общая психология-- Психология творчества
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): художник--замысел--образ--творчество
Аннотация: В данной диссертации исследуется психология формирования художественного замысла. Разработано комплексную методику исследования процесса формирования художественного замысла. Определены стадии этого процесса, рассмотрена динамика эмоционального состояния субъекта и его психосемантики при формировании художественного замысла, обнаружено индивидуальные различия в подходе к решению творческой задачи, в диапазоне поиска решений, в построении нового образа, использовании образа и формы, определена зависимость между ориентацией субъекта на внутренние мотивы художественной деятельности и особенностями формирования замысла.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.953/З-17 рукописный текст
Автор(ы) : Заика, Евгений Валентинович
Заглавие : Продуктивные функции памяти в формировании перцептивного образа : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Харьков, 1984
Колич.характеристики :160 с.: табл., рис.
Коллективы : (Харьков)
Примечания : Библиогр.: с. 146-160.
УДК : 159.953
Предметные рубрики: Общая психология-- Память
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): продуктивные функции--память--образ--перцептивный образ--формирование образа
Аннотация: В диссертационной работе изложена проблема продуктивных функций памяти в формировании перцептивного образа. Охарактеризовано влияние эталонов долговременной памяти на эффективность формирования образа в различных условиях. Исследовано формирование эталонов в сенсорных, интеллектуальных, моторных компонентах формирования образа. Экспериментально исследованы продуктивные функции кратковременной памяти в формировании перцептивного образа.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6-/К 12-345780 рукописный текст
Автор(ы) : Кацеро, Анжеліка Олександрівна
Заглавие : Особливості образу Я у бездоглядних підлітків : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2005
Колич.характеристики :198 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 173-191.
УДК : 159.922.73-053.6-058.862
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Образ "Я"
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): образ я--бездоглядні підлітки--трансформація--психологічна профілактика і корекція
Аннотация: У дисертації досліджуються особливості структури та функції образу Я у бездоглядних підлітків і надаються рекомендації щодо створення для них умов відновлення гідного способу життя і позитивних, не викревлених уявлень про самих себе. Проведено порівняльний аналіз особливостей образу Я у бездоглядних підлітків і у підлітків, які розвиваються в сприятливих соціальних умовах. Показано, що результат психічного відображення внутрішніх сенсів життя, зовнішніх впливів утворює цілісну систему; під впливом надмірних загострень суперечностей з оточенням образ Я втрачає гармонійну цінність і провідним стає мотив самозахисту, як засіб самострердження, звільнення від суперечностей; в образі Я у підлітка утверджується загострене відчуття власного Я, прагнення до самостійних дій і поведінки.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7-053.5+1/К 57-251416 рукописный текст
Автор(ы) : Коган, Ірина Михайлівна
Заглавие : Емпатія і особливості її розвитку у дітей молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2005
Колич.характеристики :179 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 165-179.
УДК : 159.922.7-053.5+159.942 + 159.922.7-053.5 + 159.942
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Емпатія
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емпатія--безпосереднє емоційне співпереживання--чуттєво-образне співчуття--рефлексивно-особистісне взаєморозуміння--образ "людина"--образ "я"--образ "ти"
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення особистості у шкільному віці та визначенню психологічних умов формування у молодших школярів здатності до емпатії. Конкретизовано психологічний зміст поняття емпатії; побудовано теотеричну модель емпатії як психологічного механізму узгодження уявлень дитини про людину як таку, про себе та про конкретну іншу людину. Проведено експериментальне дослідження емпатії як структурного компоненту образу людини та визначено його вікову динаміку. В умовах цілеспрямованого виховання формування емпатії у молодших школярів має здійснюватися за двома провідними напрямками: як розвиток якості особистості (емоційна чутливість) та як здатність особистості до емпатійної взаємодії (співчуття), що стає основою розвитку всіх компонентів емпатії, в першу чергу - рефлексивно-особистісних.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 13.09.2024
Число запросов 19457
Число посетителей 601
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя