Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (13)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ОБРАЗ Я<.>
Общее количество найденных документов : 43
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-43 
1.
153.6
А 43


    Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна.
    Теоретичний аналіз проблеми самоставлення: ціннісний аспект [Текст] / І. В. Яворська-Вєтрова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 198-206. - Бібліогр.: с. 205-206 (12 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
самоставлення -- емоційно-ціннісне самоставлення -- ціннісність -- самоцінність -- самосвідомість -- особистість -- особистісне становлення -- образ Я
Аннотация: У статті розглінуто зміст та динаміку самоставлення як емоційно-ціннісного становлення особистості до самої себе у дослідженні проблем самосвідомості І. І. Чеснокової. Викладено концептуальні положення С. Р. Пантілєєва щодо феномену самоставлення як безпосереднього впливу особистісного смисла "Я" для суб'єкта.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
151.51
А 43


    Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна.
    Самоставлення у структурі самосвідомості особистості: аналіз теоретико-методологічних засад [Текст] / І. В. Яворська-Вєтрова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 329-337. - Бібліогр.: с. 335-337 (11 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
самосвідомість -- самоставлення -- образ Я -- самопізнання -- емоційно-ціннісне ставлення до себе -- особистісний смисл Я -- самоповага
Аннотация: Стаття присвячена теоретичному аналізу проблеми самоставлення у контексті дослідження структур самосвідомості особистості. Зокрема, розкрито погляди Б. Г. Ананьєва на «перенесення» як механізм формування ставлень до самого себе, що визначаються ним «рефлексивними властивостями характеру». Висвітлено аналіз П. Р. Чаматою пізнавального, вольового і емоційного компонентів ставлення до себе у його позитивній та негативній модальності. Розглянуто багатоаспектний підхід І. І. Чеснокової, яка виокремила три складові самосвідомості – самопізнання, емоційно-ціннісне ставлення та саморегуляцію – та здійснила ретельне теоретичне дослідження кожної з них. Проаналізовано дослідження В. В. Століним трьох емоційних вимірів: самоповаги, аутосимпатії, близькості до себе (самоінтересу), що лежать в основі макроструктури самоставлення як емоційно-оцінної системи й інтегруються у загальне почуття позитивного чи негативного ставлення особистості до себе.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
37.015.3:159.922.7+37.091.212.7-026.512.1/.516
Я 22


    Яворская-Ветрова, Ирина Викторовна.
    Особенности субъектного развития младших школьников с различной результативностью учебной деятельности [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Яворская-Ветрова Ирина Викторовна ; науч. рук. Дригус М. Т. ; Ин-т психологии АПН Украины . - Киев, 1994. - 190 с. : табл. - Библиогр.: с. 160-178. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Субъектность--Диссертации
   Педагогическая психология--Учебная деятельность--Диссертации

   Возрастная психология--Младшие школьники--Диссертации

фывфывфыв:
субъектность -- учебная деятельность -- субъект-объектные отношения -- мотивационная система -- самооценка -- МЛАДШИЕ ШКОЛЬНИКИ -- успеваемость -- образ "Я"
Аннотация: В данной диссертации исследуется проблема становления субъектности младших школьников. Осуществлен компонентно-структурный анализ субъектных характеристик младших школьников в учебной деятельности . Раскрыты особенности функционирования и специфика субъектного развития младших школьников с разной успешностью учебной деятельности. Выявлены особенности становления субъектных характеристик учащихся в различных типах учебных заведений.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Дригус, Мария Трофимовна \науч. рук.\; Институт психологии АПН Украины (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.923.2(043.3)
Ш 33


    Швидкий, Владислав Олегович.
    Особливості формування Я-концепції в професійному становленні особистості [Рукопис] : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07 / Швидкий Владислав Олегович ; наук. кер. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 172,[26] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.160-172. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Я-концепція--Дисертації
   Педагогічна психологія--Професійне становлення--Дисертації

фывфывфыв:
"Я"-концепція -- самосвідомість -- становлення особистості -- рефлексія -- образ Я -- самовизначення -- самоактуалізація
Аннотация: В дистертації досліджено формування професійної складової Я-концепції студентів вищих навчальних закладів. Здійснено аналітичний огляд проблеми Я-концепції в професійному становленні особистості. Конкретизовано поняття професійної Я-концепції, визначено її головні риси. З'ясовані закономірності становлення професійної Я-концепції особистості. Розроблена й апробована програма формування професійної Я-концепції студентів факультету фізичного виховання та спорту.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Швець, В. В.
    Варіативні прояви емоційного вигорання батьків як детермінант нестабільності нервової системи дітей та показник зниження творчої активності в умовах тотальної видозміни навчально-виховного процесу (з результатів роботи) [Текстььь] / В. В. Швець // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 527-535. - Бібліогр.: с. 534-535 (8 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
фывфывфыв:
емоційне вигорання -- образ Я -- психосоматика -- психоемоційний стан -- психологічний захист -- особистість
Аннотация: В статті розглядається питання супроводу учнів з ознаками психосоматичних захворювань та корекції поведінки шляхом залучення спеціалістів психологічної служби навчального закладу методом арт-терапії. Становлення провідних навчально-виховних задач передбачає безперервну співпрацю з батьками учнів та здійснення діагностики щодо соціально-психологічного клімату родин учнів. Діагностика психоемоційного тону, в якому перебуває дитина та визначення психоемоційного тону всієї родини забезпечує можливість психологічного впливу на родину для забезпечення розвитку творчих здібностей індивіда загалом.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
15(08)
А 43


    Харченко, Н. А.
    Образ Я майбутніх психологів: теоретико-емпіричний аналіз [Текст] / Н. А. Харченко, А. В. Парфенюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 363-370. - Бібліогр. с. 369 (4 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
образ Я -- самоставлення -- смисложиттєві орієнтації -- самоактуалізація -- Я-концепція
Аннотация: Дану статтю присвячено емпіричному дослідженню особливостей образу Я майбутніх психологів. Актуальність проблеми зумовлена тим, що попри численні програми підготовки фахівців-психологів, їх образ Я ще не достатньо розкритий. У статті проаналізовано поняття Я образу, смисложиттєвих орієнтацій та самоактуалізації. Окреслено можливості використання опитувальників самоставлення і смисложиттєвих орієнтацій у комплексній діагностиці Я образу майбутніх психологів. Встановлено, що образ Я майбутніх психологів складається з таких компонентів як самоефективність (високий її рівень характеризує позитивний образ Я, низький - негативний), термінальних та інструментальних цінностей, усіх компонентів самоставлення та самоактуалізації, а також смисложиттєвих орієнтацій.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Парфенюк, А. В.

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

7.
37.048:331.548
Ф 33


    Федоришина, Ирина Леонидовна.
    Влияние "Образа Я" на особенности профессионального самоопределения старшеклассника [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Федоришина Ирина Леонидовна ; науч. рук. Киричук А. В. ; Киев. ордена. Ленина и ордена Трудового красного знамени гос. ун-т им. Т. Г. Шевченко. - Киев, 1990. - 185 с. - Библиогр.: с. 154-168. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Образ "Я"--Диссертации
   Педагогическая психология--Профессиональное самоопределение--Диссертации

   Возрастная психология--Старшеклассники--Диссертации

фывфывфыв:
образ "Я" -- профессиональное самоопределение -- старшеклассники -- профессиональная направленность -- личностная активность
Аннотация: В исследовании раскрывается сущность сознательного самоопределения как личностного новообразования. Исследуется образ "Я" в системе активности субъекта. Изучаются психологические особенности профессионального самоопределения личности на этапе формирования профессиональной направленности. Процесс профессионального самоопределения рассмотрен как процесс личностной активности школьника.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Киричук, А. В. \науч. рук.\; Киевский ордена Ленина и ордена Трудового красного знамени государственный университет имени Т. Г. Шевченко (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.923.3:616.89-00.8.441.3+159.922.73-056.49
Т 48


    Ткач, Богдан Миколайович.
    Індивідуально-психологічні та нейропсихологічні особливості молоді з адиктивною поведінкою [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Ткач Богдан Миколайович ; наук. кер. Корнієнко О. В. ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2006. - 211 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 167-197. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Адиктивна поведінка--Нейропсихологія--Дисертації
фывфывфыв:
адиктивна поведінка -- молодь -- акцентуації характеру -- самосвідомість -- особистісні профілі -- міжособистісні взаємини -- образ "Я" -- агресивні реакції
Аннотация: В дослідженні отримано цілісну характеристику молоді, схильної до адиктивної поведінки. Виявлено залежність між дисфункцією лівої лобної ділянки мозку і виникненням адиктивної поведінки. Уточнено індивідуально-психологічні та нейропсихологічні особливості молоді, що вживає алкоголь і палить з урахуванням вікових та гендерних відмінностей. Запропоновано програми психолпрофілактики адиктивної поведінки молоді.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Корнієнко, Олексій Васильович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
150/371.015с
Т 34


    Тепляков, Н. Н.
    Психология самосознания личности (онтогенез самосознания у слепоглухонемых детей) [Текст] : учебное пособие / Н. Н. Тепляков ; Одесский национальний университет им. И. И. Мечникова, кафедра дифференциальной и специальной психологии, Институт математики, экономики и механики. - Одесса-[Херсон] : [Олди плюс], 2017. - 88 с. - ISBN 978-966-930-232-8 : 25.00 грн.
УДК
РУБ 150/371.015с
Рубрики: Дитяча патопсихологія
фывфывфыв:
детская патопсихология -- образ Я -- слепуглухонемые дети


Доп.точки доступа:
Одесский национальний университет им. И. И. Мечникова. кафедра дифференциальной и специальной психологии; Институт математики, экономики и механики
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
159.922.73-053.4(043.5)
С 91


    Сущинська, Тетяна Сергіївна.
    Танцювально-ігрова діяльність дитини старшого дошкільного віку як чинник формування образу "Я" [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. С. Сущинська ; наук. кер. О. В. Завгородня ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 324 с. - Бібліогр.: с. 190-219. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Дисертації
   Вікова психологія--Дисертації

фывфывфыв:
образ "Я" -- самосвідомість -- дитина старшого дошкільного віку -- невербальна експресія -- танець -- танцювально-ігрова діяльність
Аннотация: У роботі представлено результати теоретичного та емпіричного вивчення особливостей формування образу "Я" дитини старшого дошкільного віку та фасилітації цього процесу засобами танцювально-ігрової діяльності. Розроблено програму фасилітації образу "Я" дитини старшого дошкільного віку засобами танцювально-ігрової діяльності через розвиток невербальної експресії. Результати контрольного експерименту засвідчили збагачення змісту та зростання усвідомленості образу "Я" дітей-учасників програми, що підтверджує її ефективність.


Доп.точки доступа:
Завгородня, Олена Василівна \наук. кер.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
159.922.73-053.6-055.25+37.015.3:159.922.7
С 91


    Сухоленова, Олена Генадіївна.
    Формування адекватного образу "Я" у дівчат із неповної сім'ї [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сухоленова Олена Генадіївна ; наук. кер. Титаренко Т. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Киев, 2000. - 178,[50] с. : рис., табл. - Библиогр.: с. 143-172. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Образ "Я"--Дисертації
   Вікова психологія--Дівчата юнацького віку--Дисертації

фывфывфыв:
образ "Я" -- неповна сім'я -- дівчата-підлітки -- самосвідомість -- самопізнання -- рефлексія -- саморегуляція
Аннотация: Дисертацію присвячено питанням формування адекватного образу "Я" дівчат раннього юнацького віку, які виховуються в умовах неповної сім'ї. Виявлено особливості образу "Я" дівчат із повної і неповної сімей, встановлені причини деформації образу "Я" дівчат із неповних сімей, особливості впливу матерів на формування образу "Я" своїх дочок. Визначені заходи психологічної допомоги, психокорекційної роботи практичного психолога разом з вчителями щодо дівчат дівчат з неадекватним образом"Я".

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Титаренко, Тетяна Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
615.34
Р 15


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Радзівіл, К. П.
    Професійні очікування майбутніїх психологів в контексті життєвого шляху та особистісні передумови їх формування [Текстььь] / К. П. Радзівіл // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2014. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 10. - С. 212-223. - Бібліогр.: с. 222 (7 назв)
УДК
Рубрики: Практична психологія
фывфывфыв:
професійні очікування -- життєвий шлях -- образ "Я" -- самопізнання -- майбутні психологи
Аннотация: В статті здійснено теоретичний огдяд та аналіз наукової літератури психодинамічного напрямку під кутом проблеми професійних очікувань майбутніх психологів та визначено особистісні передумови їх формування.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
159.922.73-053.6-056.49:004.738.5
П 88


    Пугачов, Дмитро Леоныдович.
    Психологічні особливості формування образу "Я" комп'ютерно-залежними молодшими підлітками [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Д. Л. Пугачов ; наук. кер. Л. О. Кондратенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 206 с. : табл. + 1 додатки 56 с. - Бібліогр.: с. 185-206 (275 назв). -
УДК
Рубрики: Психологія дітей підліткового віку
   Діти з дивіантною поведінкою

   Психологія залежності

фывфывфыв:
образ "Я" -- комп'ютерна залежність -- Інтернет -- віртуальне татуювання -- нікнейм -- аватар -- підлітки -- віртуальний світ
Аннотация: Дисертація присвячена проблемі формування образу "Я" компютерно-залежних молодших підлітків у мережі Інтернет та багатокористувацьких комп'ютерних іграх. У роботі розкрито психологічний зміст поняття образу "Я". Виявлено функціональні особливості поняття самосвідомість, що виступає визначальним фактором формування образу "Я". Виявлено функціональні особливості поняття самосвідомість, що виступає визначальним фактором формування образу "Я" у підлітковому віці. Результатом дослідження стало самоінтерв'ю "Віртуальне татуювання", засноване на низці унікальних самопрезентаційних характеристиках молодших підлітків у реальному та віртуальному світах. Виявлено основні механізми, за допомогою яких відбувається формування унікального образу "Я" молодших підлітків у віртуальному світі, значення іх "Нікнеймів" та "Аватарів" у багатокористувацьких комп'ютерних іграх, соціальних мережах, мессенджерах, форумах та інших Інтернет-спільнотах. Емпірично доведено, що за більшістю унікальних самопрезентаційних характеристик існує значна та середня залежність між рівнем комп'ютерної адикції, засобами, які використовує підліток для комунікації у мережі Інтернет, та формуванням унікального образу "Я" у реальному та віртуальному світах. Розроблена комплексна корекційна програма, спрямована на підвищення рівня реальної комунікації та сприйняття віртуального простору як такого, що може дати додаткові переваги у навчанні, творчому зростанні та інших аспектах пов'язаних з реальним життям. В ході повторного тестування була емпірично підтверджена ефективність корекційної програми: констатовано зменшення загального рівня комп'ютерної залежності серед молодших підлітків, формування цілей та мотивів у експериментальних групах підлітків у реальному світі.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кондратенко, Лариса Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
159.922.73-053.6-054.49:004.738.5(043.5)
П 88


    Пугачов, Дмитро Леонідович.
    Психологічні особливості формування образу "Я" комп'ютерно-залежними молодшими підлітками [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Д. Л. Пугачов ; наук. кер. Л. О. Кондратенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 21 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Психологія дітей підліткового віку
   Діти з дивіантною поведінкою

   Психологія залежності

фывфывфыв:
образ "Я" -- комп'ютерна залежність -- Інтернет -- Віртуальне татуювання -- Нікнейм -- Аватар -- підлітки -- віртуальний світ
Аннотация: Дисертація присвячена проблемі формування образу "Я" компютерно-залежних молодших підлітків у мережі Інтернет та багатокористувацьких комп'ютерних іграх. У роботі розкрито психологічний зміст поняття образу "Я". Виявлено функціональні особливості поняття самосвідомість, що виступає визначальним фактором формування образу "Я". Виявлено функціональні особливості поняття самосвідомість, що виступає визначальним фактором формування образу "Я" у підлітковому віці. Результатом дослідження стало самоінтерв'ю "Віртуальне татуювання", засноване на низці унікальних самопрезентаційних характеристиках молодших підлітків у реальному та віртуальному світах. Виявлено основні механізми, за допомогою яких відбувається формування унікального образу "Я" молодших підлітків у віртуальному світі, значення іх "Нікнеймів" та "Аватарів" у багатокористувацьких комп'ютерних іграх, соціальних мережах, мессенджерах, форумах та інших Інтернет-спільнотах. Емпірично доведено, що за більшістю унікальних самопрезентаційних характеристик існує значна та середня залежність між рівнем комп'ютерної адикції, засобами, які використовує підліток для комунікації у мережі Інтернет, та формуванням унікального образу "Я" у реальному та віртуальному світах. Розроблена комплексна корекційна програма, спрямована на підвищення рівня реальної комунікації та сприйняття віртуального простору як такого, що може дати додаткові переваги у навчанні, творчому зростанні та інших аспектах пов'язаних з реальним життям. В ході повторного тестування була емпірично підтверджена ефективність корекційної програми: констатовано зменшення загального рівня комп'ютерної залежності серед молодших підлітків, формування цілей та мотивів у експериментальних групах підлітків у реальному світі.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кондратенко, Лариса Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

15.
316.614.034-056.49
П 86


   
    Психологічні механізми ресоціалізації осіб з девіантною поведінкою в умовах суспільних змін [Електронний ресурс] : монографія / Н. Ю. Максимова, А. М. Грись, І. Ф. Манілов [та ін.]; за ред. Н. Ю. Максимової ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [б. и.], 2018. - 272 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712821/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 14.08.2019. - ISBN 978-966-97846-7-4 : Б. ц.
    Содержание:
Максимова, Наталія Юріївна. Теоретико-методологічні підходи до визначення психологічних механізмів ресоціалізації осіб з девіантною поведінкою в умовах суспільних змін / Н. Ю. Максимова. - С. 7-20
Грись, Антоніна Михайлівна. Трансформація Образу Я як механізм ресоціалізації осіб з девіантною поведінкою / А. М. Грись. - С. 21-57
Рябовол, Т. А. Формування функції прогнозу як психологічного механізму ресоціалізації підлітківз девіантною поведінкою / Т. А. Рябовол. - С. 58-80
Максим, О. В. Розвиток ціннісних орієнтацій як механізм ресоціалізації девіантів в умовах суспільних змін / О. В. Максим. - С. 81-102
Філоненко, Л. А. Формування соціально спрямованої мотивації як психологічного механізму ресоціалізації підлітківз девіантною поведінкою / Л. А. Філоненко. - С. 103-125
Щербина-Прилука, В. М. Розвиток рефлексії осіб з девіантною поведінкою як механізмїх ресоціалізації в умовах суспільних змін / В. М. Щербина-Прилука. - С. 126-144
Манілов, Ігор Феліксович. Психологічні механізми корекційного сугестивного впливу на осіб з девіантною поведінкою / І. Ф. Манілов. - С. 145-178
Литвинчук, Леся Михайлівна. Психологічні механізми впливу музики на психічні стани девіантів в процесі їх ресоціалізації / Л. М. Литвинчук. - С. 179-215
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
ресоціалізація осіб -- девіантна поведінка -- образ Я -- підлітки -- суспільні зміни
Аннотация: У колективній монографії, підготовленійнауковцямилабораторії психології соціально дезадаптованих неповнолітніхІнституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, розглядаються психологічні механізмиресоціалізації осіб з девіантною поведінкою в умовах суспільних змінчерез аналіз особливостей функціонування Образу Я, ціннісно-смислової сфери, рефлексії, мотивації та функції прогнозу.Розроблено теоретичну модель ресоціалізації осіб з девіантною поведінкою залежно від типу соціальної дезадаптації; визначено змістові та функціональні параметри ресоціалізації, емпірично апробовані принципи, напрями і технології, що базуються на знаннях про механізми ресоціалізації осіб з девіантною поведінкою. Представлені у монографії результати досліджень дають змогу створити систему ресоціалізації девіантів в умовах суспільних змін.Результати дослідження будуть корисні для науковців, студентів, практичних психологів, викладачів навчальних закладів різних рівнів акредитації, фахівців у галузі ювенальної превенції, соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді, закладів соціальної реабілітації для дітей, пенітенціарних закладів, психологів та соціальних педагогів.


Доп.точки доступа:
Максимова, Наталія Юріївна; Грись, Антоніна Михайлівна; Манілов, Ігор Феліксович; Максимової, Наталія Юріївна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Найти похожие


16.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Портницька, Наталія Федорівна.
    Образ інтимного партнера у свідомості юнаків: ціннісні аспекти [Текст] / Н. Ф. Портницька, О. В. Хомутовська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 305-312. - Бібліогр.: с. 311-312 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
Образ Я -- Образ Іншого -- інтимні стосунки -- юнацький вік -- психосемантика
Аннотация: У статті представлено результати психосимантичного дослідження образу ідеального інтимного партнера у свідомості юнаків та юнок. Здійснено опис змістового наповнення образів Я та іншого (інтимного(ої) партнера(ки)). Виявлено, що образ ідеального(ої) інтимного (ої) партнера(ки) будується на перетині потреб у тілесному й емоційному контакті, провідних особистісних рис (мужності для чоловіків і довірливості у дівчат) та взаємному очікування активності від партнера. Сімейні стосунки сприймаються як фактор обмеження сексуальної активності. Гендерні відмінності виявлені на рівні співвідношення емоційних переживань та тілесних відчуттів інтимних партнерів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Хомутовська, Оксана Володимирівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

17.
159.922.73-053.6-056.49
П 16


    Панасенко, Наталія Миколаївна.
    Особливості образу "Я" акцентуйованих підлітків з девіантною поведінкою [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Панасенко Наталія Миколаївна ; наук. кер. Болтівець С. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 200,[35] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 177-200. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Девіантна поведінка--Дисертації
   Педагогічна психологія--Я-образ--Дисертації

   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
образ "я" -- самооцінка -- саморегуляція -- девіантна поведінка -- агресивна поведінка -- адиктивна поведінка -- деліквентна поведінка
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі формування образу "я" у акцентуйованих підлітків з девіантною поведінкою. Поглиблено розуміння взаємозв'язків акцентуацій характеру з девіантною поведінкою та трансформацією образу "Я" в підлітковому віці. Виявлено особливості складових компонентів образу "Я" акцентуйованих підлітків з девіантною поведінкою: когнітивного, емоційно-ціннісного та поведінкового.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Болтівець, Сергій Іванович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

18.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Павлюк, М. М.
    Чинники становлення професійної я-концепції майбутніх фахівців [Текст] / М. М. Павлюк, О. В. Ковальчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 166-173 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
я концепція -- самооцінка -- образ Я -- професійна ідентичність -- самоусвідомлення -- діяльність
Аннотация: У статті розкрито чинники становлення професійної Я-концепції майбутніх фахівців. Зокрема визначені зовнішні: соціальні, виробничо-технічні, економічні, організаційні та внутрішні чинники: особистісні, професійно-психологічні, психофізіологічні, індивідуально-типологічні якості суб'єкта. Розкрито соціально-психологічну складову "Я-концепції" майбутніх фахівців, яка дає змогу розглядати практичну професійну діяльність під час проходження виробничої практики як чинник, що впливає на процес її становлення у процесі навчання у ВНЗ. Зроблено висновок про те, що для успішного становлення "Я-концепції" майбутніх фахівців у змісті освіти мають бути органічно поєднані теоретичні та практичні компоненти підготовки, а також враховано особистісний компонент готовності майбутнього фахівця. Представлено закономірності становлення "Я-концепції" на різних рівнях та етапах професійної підготовки з урахуванням на кожному з них кризових явищ та середовищних впливів. Підкреслено, що зміст освіти майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах визначається соціально-економічними трансформаціями, особливостями розвитку системи освіти України, зокрема сучасними тенденціями реформування системи вищої освіти, прикладними завданнями, які мають виконувати фахівці у процесі виконання майбутньої професійної діяльності


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Ковальчук, О.В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

19.
159.922.73-053.5+159.923.2:316.752
О-77


    Островська, Катерина Олексіївна .
    Взаємозв'язок образу "я", самооцінки і ціннісних орієнтацій молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Островська Катерина Олексіївна ; наук. кер. Василькевич Х. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 187,[15] с. : рис., табл. - Бібліогр.: с.169-192. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самооцінка--Образ "Я"--Ціннісні орієнтації--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
самосвідомість -- самооцінка -- образ "я" -- ціннісні орієнтації -- акцентуації
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню взаємозв'язку образу "я", самооцінки і ціннісних орієнтацій молодших школярів в процесі розвитку їх самосвідомості. В роботі теоретично обґрунтовано та експериментально виявлено залежність вибору змістових характеристик ціннісних орієнтацій молодшими школярами від різних показників їх самооцінки та індивідуально-особистісних характеристик. Виділено чотири типи особостості молодших школярів на основі вибору ними пріоритетних цінностей. Розроблено програму діяльності шкільного психолога з розвитку самосвідомості молодшого школяра.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Василькевич, Христина Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

20.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Османова, Алімє Маметівна.
    Психологічні детермінанти розвитку ідентичності особистості у працях зарубіжних та вітчизняних вчених [Текстььь] / А. М. Османова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 395-405. - Бібліогр.: с. 404-405 (11 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
фывфывфыв:
ідентичність -- особистість -- "Я-концепція" -- "образ "Я" -- "самість"
Аннотация: У статті проаналізовані теоретичні й емпіричні підходи до вивчення ідентичності, що не суперечать, а скоріше доповнюють один одного, виокремлюючи як предмет дослідження різних сторін феномена ідентичності. Розглянуті теоретичні та емпіричні підходи до вивчення проблеми ідентичності не суперечать, а скоріше доповнюють один одного, виділяючи в якості свого предмета дослідження різні сторони феномена ідентичності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-43 
 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 36701
Число посетителей 1248
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя