Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (43)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ<.>
Общее количество найденных документов : 116
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.98:37.091.2]:/Е 15-092065 рукописный текст
Автор(ы) : Євдокімова , Олена Олександрівна
Заглавие : Теорія і практика психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :412 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 435-467.
УДК : 159.98:37.091.2]:378.09
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Психологічний супровід
Педагогічна психологія-- Навчально-виховний процес
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна підтримка--психологічний супровід--особистісно-професійний розвиток--суб`єкти освітнього процесу--навчальна діяльність--професійна діяльність--самоактуалізація--структурно-функціональна модель
Аннотация: У дисертації здійснено системний аналіз психологічних складових вищої технологічної освіти, визначено її проблеми і протиріччя на сучасному етапі розвитку, обгрунтовано необхідність у навчально-виховний процес системи психологічного супроводу як такої, що наближає результати освітнього процему сучасної інженерної практики. У роботі запропоновано цілісну концепцію психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищому технічному закладі освіти, яка включає в себе: теоретико-методологічне та емпіричне обгрунтування наукової проблеми; структурно-функціональну модель психологічного супроводу, що містить характеристики його основних компонентів (цілей, завдань,функцій, суб`єктів, етапів, аспекті, технологій і засобів здійснення супроводу); критерії оцінки ефективності та шляхи оптимізації психологічного супроводу освітнього процесу у вищій технічній школі.А втором розроблено та апробовано програми психологічного супроводу суб`єктів навчально-виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі та досліджено їх вплив на особистісно-професійний розвиток студентів інженерних спеціальностей і професійне становлення викладачів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Івашкевич Є.Є., Терновик Н.А.
Заглавие : Процес опанування студентами майстерністю професійної діяльності
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 113-122 (Шифр 15(08)/А 43-443233677)
Примечания : Бібліогр.: с. 121-122 (10 назв)
УДК : 159.923-4678'345
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна майстерність--професійна діяльність--особистісно зорієнтована освітня парадигма--творча особистість--творчі здібності--комунікативні навички
Аннотация: Професійне становлення майбутнього перекладача розглядається як складний інтегративний процес, який передбачає використання різноманітних форм, засобів та методів фасилітативного впливу на особистість студента. З метою відбору та обгрунтування доцільності використання таких форм, засобів й методів тощо, в статті описано концептуальну модель професійного становлення майбутнього перекладача. Ця модель, в свою чергу, вимагала спеціальної розробки, опису та аналізу її складових у силу, передусім своєї цілісності, багатокомпетентності та поліфункціональності. Зазначено, що професійне становлення особистості - це цілісний, динамічно розгорнутий в часі процес, який характеризується, передусім, формуванням професійних намірів, потім - набуттям знань та оволодіння вмінням та навичкам, і так до повної реалізації себе у творчій педагогічній діяльності. Основним протиріччям професійного становлення є, як правило, є протиріччя між сформованими властивостями особистості і об'єктивними вимогами провідної діяльності, значення якої полягає в тому, що вона великою мірою зумовлює подальший розвиток індивіда як суб'єкта професійної діяльності. Отже, реалізуючи себе в провідній діяльності, особистість поступово змінюється, що призводить до перебудови мотивів професійної діяльності, формування нових для людини особистісних властивостей, якостей та характеристик. {...}
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.51/А 43
Автор(ы) : Івашкевич І. В.
Заглавие : Готовність фахівця до виконання професійної діяльності та становлення його професійної компетентності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2016. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 22. - С. 107-117 (Шифр 151.51/А 43-958793)
Примечания : Бібліогр.: с.115-116 (13 назв)
УДК : 159.920.7:[965-12]
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна компетентність--професійна діяльність--готовність фахівця до виконання професійної діяльності--смисловий аспект--проблемно-практичний аспект--комунікативний аспект
Аннотация: В статті проаналізовано готовність як пресубпозицію особистості до виконання професійної діяльності. Описано зміст аспектів професійної компетентності фахівця: смислового аспекту, проблемно-практичного та комунікативного аспекту. Проаналізовано психологічні умови формування професійної компетентності студентів професійно-технічних навчальних закладів.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Іщенко Д. В., Назаренко В. О., Ставицький О. М.
Заглавие : Характеристика "образу професій" у майбутніх офіцерів-прикордонників різних років навчання
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 131-140 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примечания : Бібліогр.: с. 139 (6 назв)
УДК : 159.928(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): образ професії--структура образу професій--професійне виховання--професійна діяльність
Аннотация: У статті вмсвітлюються поняття, зміст і роль "образу професій" у процесі професійного виховання майбутніх офіцерів-прикордонників у навчально-виховному процесі Національної академії Державної прикордонної служби України.
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 152/035/А 46
Автор(ы) : Александров, Денис Олександрович
Заглавие : Становлення особистості працівника органів внутрішніх справ : монографія
Выходные данные : Київ: Вадекс, 2014
Колич.характеристики :307 с.
ISBN, Цена 978-966-97253-8-7: 18.00 грн
УДК : 355.23+159.98:355
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--працівник внутрішніх справ--психологічна сутність--професійна діяльність--психологічне забезпечення
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.60/А 43
Автор(ы) : Андрієвська, Валерія Вікторівна
Заглавие : Вплав наративної презентації молодим педагогом власного досвіду на усвідомлення сенсу і цінностей своєї професійної діяльності
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 35-48 (Шифр 151.60/А 43-836665)
Примечания : Бібліогр.: с. 47-48 (9 назв)
УДК : 159.9(05)
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наратив--презентація--молодий педагог--професійна діяльність--приватна криза
Аннотация: У статті на конкретному прикладі розглянуті особливості подолання педагогом приватної кризи своєї професійної ідентичності: мова йде про перегляд і трансформацію деяких важливих сенсів і цінностей внаслідок залучення суб'єкта до нових патернів поведінки, їх асиміляції та інтеграції в структуру професійної діяльності. Показано вплив комунікативної ситуації психологічного інтерв'ю на аксіологічне фокусування та акцентування дискурса.
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378/А 72
Автор(ы) : Антонова, Наталія Олександрівна
Заглавие : Психологічні основи розвитку готовності до професійної діяльності психолога : монографія
Выходные данные : Слов'янськ: Маторін Б.І., 2010
Колич.характеристики :561 с.
ISBN, Цена 978-966-1554-48-0: 34.00, 34.00, грн
УДК : 378.015.3
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна діяльність--готовність до діяльності--професіографічний аналіз--професійна підготовка психолога
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:159.9/А 72-998573 рукописный текст
Автор(ы) : Антонова, Наталія Олександрівна
Заглавие : Психологічні основи розвитку готовності до професійної діяльності у майбутніх психологів : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2013
Колич.характеристики :450 с.: табл., рис., кольор. іл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 347-388.
УДК : 378-057.875:159.9-051+159.922.2:331.54 + 378-057.875:159.9-051 + 159.922.2:331.54
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійна діяльність-- Майбутні психологи
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна діяльність--готовність до професійної діяльності--передпрофесійна діяльність--професійна ідентичність--психологічна зрілість--професійна мотивація--майбутній психолог
Аннотация: В роботі охарактеризовано сутність, структуру й форми прояву готовності до професійної діяльності. Описано послідовні етапи процесу формування готовності до професійної діяльності. Здійснено аналіз основних наукових поглядів на сутність професійної діяльності психолога, окреслено коло професійно важливих у його діяльності якостей. Сформовано й обґрунтовано авторську концепцію готовності до професійної діяльності психолога-практика. Розроблено й апробовано комплекс діагностичних методик і процедур по дослідженню готовності до професійної діяльності майбутнього психолога.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Арефнія С. В.
Заглавие : Специфіка професійної діяльності державних службовців як один з факторів їх професійного вигорання
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 71-80 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примечания : Бібліогр.: с. 80 (10 назв)
УДК : 159.96.1
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне вигорання--професія--державний службовець--професійна діяльність--професійний стрес
Аннотация: Стаття присвячена проблемі професійного вигорання державних службовців різних органів влади. Специфіка професії "державний службовець" розглядається як один з факторів появи та розвитку професійного вигорання.
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:364-051/Б 20 рукописный текст
Автор(ы) : Балахтар, Валентина Візіторівна
Заглавие : Психологія становлення особистості фахівця з соціальної роботи : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :46 с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 39-43 (50 назв).
УДК : 159.923.2:364-051
Предметные рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--фахівець--соціальна робота--професійна діяльність--становлення особистості--дієвість і рефлексивність становлення--професійно-особистісні новоутворення--професіоналізація--соціально-психологічний супровід
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню соціально-психологічнихособливостейстановлення особистості фахівців з соціальної роботи як ключових суб’єктів реалізації соціальної політики держави.Теоретично обґрунтовано й експериментально досліджено сутність, соціально-психологічні особливості, показники та умови становленняособистості фахівця з соціальної роботи. Виокремленоосновні теоретико-методологічні підходи до становлення особистості фахівцята його стадії. Розробленоконцептуальну модель становлення особистості фахівця з соціальної роботи з урахуванням соціально-психологічної специфіки його професійної діяльності.Подано результати емпіричногодослідженняосновнихтенденцій становлення особистості фахівців з соціальної роботи,рівні та чинники сформованості професійно-особистісних новоутворень на різних стадіях становленняособистості. Визначеносоціально-психологічні умови становлення особистості фахівця з соціальної роботи у процесі його професіоналізації. Обґрунтованосистему соціально-психологічного супроводу становлення особистості фахівця з соціальної роботи на різних стадіях його професіоналізації.Апробованота експериментально доведено ефективність авторської моделісоціально-психологічного супроводу становленняособистості фахівця з соціальної роботи на рівнях базової професійної підготовки (здобуттявищої освіти), первинної (на стадіях професійної адаптації) та вторинної професіоналізації (на стадії вдосконалення професійної майстерності і передачі досвіду).
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 48297
Число посетителей 1332
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя