Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (9)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ПРОФЕСІЙНЕ НАВЧАННЯ<.>
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 13
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.942:159.956+3/П 64-046222 рукописный текст
Автор(ы) : Потапова, Валентина Дмитрівна
Заглавие : Розвиток функціональної системи інтуїтивно- почуттєвого відображення у майбутніх психологів : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2005
Колич.характеристики :459 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 396-441.
УДК : 159.942:159.956+378-057.875:159.9-051 + 159.942:159.956 + 378-057.875:159.9-051
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Інтуїція і почуття
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтуїція--інтуїтивно-почуттєве відображення--майбутні психологи--професійне навчання--психомистецький підхід--принцип процесуальності
Аннотация: В дослідженні створена теоретична модель функціональної системи інтуїтивно-почуттєвого відображення, визначені її змістово-процесуальні компоненти. Сконструйовані змістово-процесуальні компоненти предметної діяльності майбутніх психологів. Експериментально перевірена дієздатність функціональної системи інтуїтивно-почуттєвого відображення та її ефективність у процесі навчання. Виявлена міра впливу гуманістично спрямованих та гуманітарно забезпечених умов навчання на розвиток функціональної системи інтуїтивно-почуттєвого відображення.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-043.84-/М 81-040147540 рукописный текст
Автор(ы) : Мосійчук, Василь Володимирович
Заглавие : Психологічні особливості учбово-професійної самореалізації майбутніх психологів в умовах криз професійного навчання : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :230 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 208-230.
УДК : 159.923.2-043.84-057.875
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Самореалізація-- Майбутні психологи
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самореалізація--учбово-професійна діяльність--професійна самореалізація--професійне навчання--студенти--психологічні особливості--майбутні психологи--криза фахової готовності--формувальний експеримент
Аннотация: В роботі здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічних джерел, визначено підходи до вивчення проблеми учбово-професійної самореалізації. Експериментально досліджено особливості учбово-професійної самореалізації майбутніх психологів. Досліджено вплив криз професійного навчання на процеси самореалізації студентів-психологів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания :
Автор(ы) : Гальцева, Тетяна Олексіївна
Заглавие : Вплив соціально-психологічних особливостей безробітних на готовність до професійного навчання (перенавчання)
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 117-129 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примечания : Бібліогр.: с. 127 (9 назв)
УДК : 159.9+316.6:331.5:37
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): безробітні--професійне навчання--перенавчання--соціально-психологічні особливості--професійні компетенції--готовність до навчання--психологічна допомога--конкурентоспроможність--навчальні здібності--ринок праці
Аннотация: представлено аналіз досліджень вітчизняних та зарубіжних учених щодо причин безробіття людей різного віку. Виділено соціально-психологічні особливості безробітних за віком, рівнем кваліфікації, станом здоров'я, відношенням до пошуку роботи, терміном перебування безробітного у стані пошуку роботи.
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922:305+159.9/Л 93-414142100 рукописный текст
Автор(ы) : Любіна, Любов Анатоліївна
Заглавие : Гендерні особливості формування професійної компетентності майбутніх лікарів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :300 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 187-210.
УДК : 159.922:305+159.98:61(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійна компетентність-- Гендер
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна компетентність--професійне становлення--майбутні лікарі--розвиток особистості--професійне навчання--гендер--становлення особистості--навчально-професійна діяльність
Аннотация: В роботі визначено структуру та види професійної компетентності у майбутніх лікарів. Розроблено психолого-педагогічну модель формування професійної компетентності майбутніх лікарів. Досліджено гендерні особливості розвитку основних компонентів професійної компетентності у майбутніх лікарів. Розроблено навчальну програму авторського спецкурсу та гендерно орієнтовану тренінгову програму з метою підвищення ефективності процесу формування професійної компетентності майбутніх лікарівчерез активізацію їх особистісного потенціалу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923-057.875:3/М 82-118530209 рукописный текст
Автор(ы) : Москаленко, Ольга Володимирівна
Заглавие : Розвиток ціннісно-смислової сфери у майбутніх фахівців технічного профілю : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :198,[14] с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 180-198.
УДК : 159.923-057.875:316.+316.752(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Ціннісно-смислова сфера-- Майбутні фахівці
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ціннісно-смислова сфера--життєдіяльність особистості--майбутні фахівці--розвиток особистості--професійне навчання--соціально-психологічне навчання--тренінг
Аннотация: В роботі розроблено структурну модель ціннісно-смислової сфери особистості студента технічного профілю. На основі визначених компонентів структурної моделі ціннісно-смислової сфери особистостідослідити ступінь розвитку даних компонентів у студентів технічного вузу. Визначено критерії оцінювання та рівні розвитку ціннісно-смислової сфери особистості студента.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания :
Автор(ы) : Любіна, Любов Анатоліївна
Заглавие : Гендерно-орієнтований тренінг психолого-педагогічного спрямування як метод формування професійної компетентності майбутніх лікарів
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 387-396 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 395 (6 назв)
УДК : 159.922.1:37.015.3:614.253.4
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): гендерно-орієнтований тренінг--професійна компетентність--майбутні лікарі--асертивна особистість--активні методи навчання--професійне навчання--розвиток особистості--гендер
Аннотация: Акцентується увага на ефективності використання активних методів навчання, зокрема тренінгових технологій психолого-педагогічного спрямування як ефективного засобу формування професійної компетентності майбутніх лікарів у процесі їх професійного навчання у вищих навчальних закладах. Запропонована психолого-педагогічна модель тренінгової програми розглядає процес розвитку особистості професійно компетентного фахівця з медицини як послідовність виконання професійно-орієнтованих завдань з точки зору гендерної проблематики.
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2+159.98:/Ш 19-781837077 рукописный текст
Автор(ы) : Шамрук, Олег Павлович
Заглавие : Психологічні особливості формування організованості у майбутніх співробітників державної пенітенціарної служби України : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :185 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 162-183.
УДК : 159.923.2+159.98:343.8(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Організованість особистості-- Професійна підготовка
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): організованість--майбутні фахівці--психологічний аналіз--психологічна модель--професійне навчання--професійно важливі якості--професійна підготовка
Аннотация: В роботі розроблено психологічну модель організованості особистості майбутнього офіцера пенітенціарної служби. Апробовано діагностичні засоби фіксації та оцінки організованості майбутніх офіцерів-пенітенціаріїв в умовах навчально-службової діяльності. Досліджено психологічні особливості прояву організованості у майбутніх офіцерів пенітенціарної служби залежно від етапу професійної підготовки. Розроблено, обґрунтовано та визначено ефективність запропонованої програми формування організованості у майбутніх офіцерів-пенітенціаріїв.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:005.336/С 59-062938 рукописный текст
Автор(ы) : Соколюк, Анна Олександрівна
Заглавие : Особливості самодетермінації професійного становлення майбутніх юристів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :190 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 162-190.
УДК : 159.923.2:005.336.5(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійне становлення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самодетермінація--майбутні фахівці--професійна підготовка--професійне становлення--професійне навчання--майбутні юристи--особистісно-професійний розвиток
Аннотация: В роботі здійснено аналіз чинників та складових становлення майбутніх юристів, визначено теоретичні передумови його самодетермінації. Обґрунтовано теоретико-методологічні засади та методичне забезпечення дослідження психологічних особливостей самодетермінації професійного становлення майбутніх юристів. Виявлено взаємозв'язки особистісних параметрів, що обумовлюють професійне становлення студентів-юристів як суб'єктів майбутньої професійної діяльності. Визначено психологічні засади самодетермінації професійного становлення майбутніх юристів під час фахової підготовки у ВНЗ.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 154/А 43
Автор(ы) : Кот В. Г.
Заглавие : Психологічна підготовка як інструмент сприяння професійній самореалізації рекламіста
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 33-37: табл. (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-650838)
Примечания : Бібліогр.: с. 37 (5 назв)
УДК : 159.92:37015.3 (045)
Предметные рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самореалізація--рекламісти--професійне навчання--програма професійного зростання--принцити та особливості навчання дорогслих--тренінг
Аннотация: У статті представлено зміст, принципи, психологіні та методичні підходи до стимулювання професійного зростання та самореалізації працівників рекламної сфери.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.51/А 43
Автор(ы) : Шапорда Г.С.
Заглавие : Психологічний вплив мотиваційних чинників на адаптацію до навчального процесу студентів коледжів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2016. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 22. - С. 325-335: табл. (Шифр 151.51/А 43-958793)
Примечания : Бібліогр.: с. 333-334 (15 назв)
УДК : 159.955
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне навчання--адаптація до навчання--зовнішня адаптація--внутрішня адаптація--мотиви навчання--зовнішня мотивація--внутрішня мотивація
Аннотация: У статті розглядаються питання стосовно психологічної сутності взаємозв'язку зовнішніх та внутрішніх мотивів навчання у коледжі та процесу адаптації до такого навчання. Наголошується на активізації психологічних досліджень мотиваційної сфери діяльності людини, у тому числі - навчальної діяльності.
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Клименко І. В.
Заглавие : Формування антикорупційної спрямованості особливості майбутнього правоохоронця в системі вищих навчальних заклідів МВС України
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 118-128 (Шифр 15(08)/А 43-857936165)
Примечания : Бібліогр.: с. 126-127 (10 назв)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): антикорупційна спрямованість--вища поліцейська освіта--корупція--курсанти--професійне навчання
Аннотация: У статті обгрунтовано необхідність цілеспрямованого формування антикорупційної спрямованості особистості курсантів в системі вищої поліцейської освіти. Вказано, що факти корупції всередині правоохоронних органів особливо вражають суспільство, підривають довіру громадян до всієї системи органів правопорядку і державних інституцій. Визначено, що антикорупційна спрямованість особистості є поняттям, здатним відбити весь спектр проявів особистості у соціально-професійній сфері. Автор підкреслює, що формування антикорупційної спрямованості особистості курсантів в умовах вищої поліцейської освіти має бути реалізоване за допомогою системного її формування в процесі професійного навчання і виховання.
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.953.5:81'243(/В 22-270056304 рукописный текст
Автор(ы) : Вахнован, Мирослава Миколаївна
Заглавие : Взаємозв'язок мови та мислення у процесі вивчення іноземної мови : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :287 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 251-271 (224 назв).
УДК : 159.953.5:81'243(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Вікова психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мислення--мова--мовлення--студенти-медики--професійне навчання--підходи до навчання іноземних мов--логічна і граматична асоціативна реакція
Аннотация: Дисертацію присвячено теоретичному обґрунтуванню та емпіричному дослідженню психологічних особливостейвзаємозв’язку мови та мислення при вивченні іноземної мови студентами медичних спеціальностей таумов, за яких досягається максимальна ефективністьїх розвитку. На засадах генетичної психології розроблено модель розвитку мислення студентів-медиків при вивченні іноземної мови. Побудовано модель взаємообумовленості мислення та мовлення при вивченні іноземної мови студентами-медиками, представлену трьома факторами: «гнучка вербалізація – центральна синтагматична мовна асоціативність», «образна активність – асоціативна логічна переферійність», «асоціативна граматичність – аналітичність – парадигматичність». В роботі представлено експрес-методи оцінки активності іншомовного мовлення та мислення за допомогою реєстрації його продуктивності в завданнях різного типу (навчальні завдання з окремих тем на нестандартне вирішення творчих завдань протягом обмеженого проміжку часу). Побудовано моделі асоціативних реакцій на матеріалі рідної та іноземної (німецької) мови, зокрема встановлено особливості логічної (центральна, периферична), та граматичної реакції (синтагматична, парадигматична). Запропоновано експериментальну навчальну програму з розвитку мислення студентів-медиків при вивченні іноземної (німецької) мови. Узагальнено методи оптимізації розвитку когнітивної сфери особистості на основі генетико-моделюючого підходу до проблеми особистісного розвитку в онтогенезі. Доведено переваги когнітивно-комунікативного навчання іноземних мов, що базується на принципі свідомості у викладанні й на теорії соціоконструктивізму, згідно з якою студент є активним учасником процесу навчання. Упровадження експериментальної навчальної програми засвідчило позитивну динаміку показників мисленнєвої сфери студентів-медиків та показника іншомовного мовлення. Доведено ефективність програми і можливість її використання як психолінгвістичного засобу розвитку пізнавальної сфери студентів у цілому. Запропоновано методичні рекомендації викладачам ВНЗ щодо оптимізації процесу когнітивного розвитку студентів медичних спеціальностей в процесі оволодіння ними іноземною мовою.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.953.5:81'243(/В 22-060468960 рукописный текст
Автор(ы) : Вахнован, Мирослава Миколаївна
Заглавие : Взаємозв'язок мови та мислення у процесі вивчення іноземної мови : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :25 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 21-22 (10 назв).
УДК : 159.953.5:81'243(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Вікова психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мислення--мова--мовлення--студенти-медики--професійне навчання--підходи до навчання іноземних мов--логічна і граматична асоціативна реакція
Аннотация: Дисертацію присвячено теоретичному обґрунтуванню та емпіричному дослідженню психологічних особливостейвзаємозв’язку мови та мислення при вивченні іноземної мови студентами медичних спеціальностей таумов, за яких досягається максимальна ефективністьїх розвитку. На засадах генетичної психології розроблено модель розвитку мислення студентів-медиків при вивченні іноземної мови. Побудовано модель взаємообумовленості мислення та мовлення при вивченні іноземної мови студентами-медиками, представлену трьома факторами: «гнучка вербалізація – центральна синтагматична мовна асоціативність», «образна активність – асоціативна логічна переферійність», «асоціативна граматичність – аналітичність – парадигматичність». В роботі представлено експрес-методи оцінки активності іншомовного мовлення та мислення за допомогою реєстрації його продуктивності в завданнях різного типу (навчальні завдання з окремих тем на нестандартне вирішення творчих завдань протягом обмеженого проміжку часу). Побудовано моделі асоціативних реакцій на матеріалі рідної та іноземної (німецької) мови, зокрема встановлено особливості логічної (центральна, периферична), та граматичної реакції (синтагматична, парадигматична). Запропоновано експериментальну навчальну програму з розвитку мислення студентів-медиків при вивченні іноземної (німецької) мови. Узагальнено методи оптимізації розвитку когнітивної сфери особистості на основі генетико-моделюючого підходу до проблеми особистісного розвитку в онтогенезі. Доведено переваги когнітивно-комунікативного навчання іноземних мов, що базується на принципі свідомості у викладанні й на теорії соціоконструктивізму, згідно з якою студент є активним учасником процесу навчання. Упровадження експериментальної навчальної програми засвідчило позитивну динаміку показників мисленнєвої сфери студентів-медиків та показника іншомовного мовлення. Доведено ефективність програми і можливість її використання як психолінгвістичного засобу розвитку пізнавальної сфери студентів у цілому. Запропоновано методичні рекомендації викладачам ВНЗ щодо оптимізації процесу когнітивного розвитку студентів медичних спеціальностей в процесі оволодіння ними іноземною мовою.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 54991
Число посетителей 1083
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя