Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (12)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ<.>
Общее количество найденных документов : 73
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-73 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:37.01/О-34-247510 рукописный текст
Автор(ы) : Овсянецька, Лариса Петрівна
Заглавие : Соціально-психологічне прогнозування професійного становлення майбутнього спеціаліста (педагога) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Івано-Франківськ, 1995
Колич.характеристики :209 с.: табл., рис.
Коллективы : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 163-180.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Соціально-психологічне прогнозування-- Професійне становлення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне становлення--соціально-психологічне прогнозування--професіоналізм--соціально-психологічна готовність--соціально-психологічна модель
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню взаємозв'язку феноменів: "соціально-психологічне прогнозування" і "професійне становлення майбутнього спеціаліста (педагога). Розроблена соціально-психологічна (прогностична) модель професійного становлення майбутнього спеціаліста (педагога). Уточнене й розширене поняття оптимізації процесу формування висококваліфікованого спеціаліста шляхом виведення алгоритму продуктивного розв'язання задач професійної підготовки майбутнього вчителя до роботи в школі.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.011.3-051+37.0/Щ 61-050776 рукописный текст
Автор(ы) : Щербан, Тетяна Дмитрівна
Заглавие : Професійне становлення молодого вчителя як психологічна проблема : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1995
Колич.характеристики :160 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 140-160.
УДК : 37.011.3-051+37.013 + 37.011.3-051 + 37.013
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійне становлення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне становлення--педагогічна діяльність--молодий вчитель--педагогічні задачі--комунікативна компетентність
Аннотация: В дослідженні виділені психологічні умови цілеспрямованого і продуктивного професійного становлення вчителів-початківців. Обгрунтована методика діагностики ефективності процесу професійного становлення молодих учителів. Апробована модель управління процесом формування у початківців когнітивної основи прийняття педагогічниїх рішень і розвитку їх комунікативної компетентності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:159.9/Т 35-940274 рукописный текст
Автор(ы) : Терлецька, Лариса Гаріївна
Заглавие : Рольова гра як засіб формуваня професійно-значущих якостей майбутнього практичного психолога : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1997
Колич.характеристики :175 с.: табл., рис.
Коллективы : Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів ім. Б. Грінченка (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 149-160.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійні якості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): майбутній психолог--професійні якості--рольова гра--практичний психолог--професійне становлення
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню процесу формування професійно значущих якостей майбутнього практичного психолога: професійно-психологічної рефлексії та саморефлексії, діапазону репертуару професійних ролей, уявлень про образ практичного психолога, адекватності образу "Я", оптимальності психічного стану.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.011.3-051+37.0/Я 14-137096 рукописный текст
Автор(ы) : Яблонська, Тетяна Миколаївна
Заглавие : Розвиток здатності до рефлексії в професійному становленні особистості вчителя початкових класів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2000
Колич.характеристики :199 с.: табл., рис., ил.
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 182-191.
УДК : 37.011.3-051+37.013+159.955.4 + 37.011.3-051 + 159.955.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійне становлення-- Рефлексія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне становлення--особистісна рефлексія--вчитель початкових класів--особистісне становлення
Аннотация: Дисертацію присвячено: дослідженню процесу професійного становлення особистості майбутнього вчителя. Досліджено особливості саморефлексії та рефлексії педагогічної діяльності майбутніх вчителів, основні тенденції їх співвідношення. Поглиблено знання про рефлексію як основу самоусвідомлення і саморегуляції особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.942+159.944:3/Х 73-651883 рукописный текст
Автор(ы) : Холодова, Ольга Олексіївна
Заглавие : Психологічні засоби запобігання та корекції та фрустрації у професійній діяльності молодих вчителів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :200 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-198.
УДК : 159.942+159.944:37.011.3-051+159.964.3 + 159.942 + 159.944:37.011.3-051 + 159.964.3
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Фрустрація-- Професійна діяльність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): фрустрація--депривація--адаптація--професійне становлення--комунікація--рефлексія--педагогічна діяльність--молодий вчитель
Аннотация: У дисертації досліджуються особливості розкриття ролі фрустраційної толерантності у професійному становленні педагогів. Досліджується детермінуючий вплив фрустраційної толерантності на професійне становлення. Обгрунтовано та апробовано моделі підготовки учителів-початківців до розв'язання педагогічних завдань як способу соціального вираження результатів рефлективного процесу, що актуалізується зіткненням з деприваціями.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 005.32+005.95-051/П 57 рукописный текст
Автор(ы) : Попадюк, Надія Ярославівна
Заглавие : Соціально-психологічні чинники становлення менеджера виробничої сфери : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Івано-Франківськ, 2004
Колич.характеристики :238 с.: табл., рис.
Коллективы : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 186-202.
УДК : 005.32+005.95-051 + 005.32 + 005.95-051
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Менеджер-- Професійне становлення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне становлення--становлення менеджера--ціннісні орієнтації--мотиваційна сфера--комунікативні властивості
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню соціально-психологічних чинників становлення менеджера сфери виробництва. В роботі викладено результати експериментальних досліджень особливостей вияву ціннісних орієнтацій, мотиваційної сфери, комунікативних властивостей, а також задоволеності роботою менеджерів сфери виробництва в процесі професійного становленнята вплив динаміки вказаних особливостей на оптимізацію професійно-ділового зростання. За результатами досліджень обґрунтовано роль соціально-психологічного забезпечення як провідного чинника, що обумовлює оптимізацію становлення менеджерів, та сформовано соціально-психологічну модель становлення менеджера сфери виробництва у супроводі цілеспрямованого соціально-психологічного забезпечення.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.942:614.253.1/Ю 16-984439 рукописный текст
Автор(ы) : Юдіна, Олена Миколаївна
Заглавие : Психологічні особливості формування емпатійності майбутніх лікарів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2004
Колич.характеристики :183 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 152-174.
УДК : 159.942:614.253.1/.2
Предметные рубрики: Історія психології-- Емпатія
Загальна психологія-- Майбутні лікарі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емпатія--емпатійність--ідентифікація--професійно важливі якості--особистісні властивості--майбутній лікар--професійне становлення
Аннотация: В роботі уточнено зміст поняття "емпатійність", досліджено зв'язки між рівнем емпатійних здібностей та особистісними якостями студентів-медиків. Виявлено зв'язок між рівнем емпатійності та статтю,курсом і факультетом, на якому навчаються студенти. Розроблено та впроваджено програму тренінгу емпатійності майбутніх лікарів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923:331.54:79/В 67-603886 рукописный текст
Автор(ы) : Волянюк, Наталія Юріївна
Заглавие : Психологічні засади професійного становлення тренера-викладача : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :410 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Библиогр.: с. 379-410.
УДК : 159.923:331.54:796.071.4
Предметные рубрики: Общая психология-- Професійне становлення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне становлення--спортивно-педагогічна діяльн--професійний розвиток--рефлексія--кризові стани--адаптація--професійна діяльність
Аннотация: В дослідженні сформовані концептуальні засади моделі суб'єкта спортивно-педагогічної діяльності. Розкрита суть та охарактеризована взаємодія соціально-психологічних феноменів, що обумовлюють зміст професійного становлення суб'єкта спортивно-педагогічної діяльності. Виокремлені характеристики, які дозволяють здійснити моніторинг становлення суб'єктності тренера-викладача. Виявлені роль та місце емпіричних референтів, що відображають динаміку суб'єктності тренера-викладача у процесі професійного становлення.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-057.875/В 46-946849 рукописный текст
Автор(ы) : Вілюжаніна, Тетяна Анатоліївна
Заглавие : Динаміка ціннісно-смислової сфери особистості в процесі професійного становлення майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :200 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 188-200.
УДК : 159.923.2-057.875:316.752+378-057.875:159.9-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійне становлення
Вікова психологія-- Майбутній психолог
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ціннісно-смислова сфера--професійне становлення--індивідуальний світогляд--смислова регуляція--майбутні психологи
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню динаміки ЦСС особистості на етапі професійного навчання. теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що період підготовки характеризується не тільки активним оволодінням професією навчання, але й істотними змінами в ціннісно-смисловій сфері. Визначено особливості ЦСС студентів-психологів на різних етапах навчання у ВНЗ. Показано, що динаміка ЦСС полягає у підйомі на якісно новий рівень розвитку. Основні результати роботи знайшли практичне впровадження при організації навчального процесу у ВНЗ.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.947:355/Г 82 рукописный текст
Автор(ы) : Грибенюк, Геннадій Сергійович
Заглавие : Психологічні основи становлення саморегуляції у навчально-професійній діяльності майбутніх рятівників : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :380 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 347-380.
УДК : 159.947:355
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Саморегуляція
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): саморегуляція--майбутні рятівники--мотивація--професійна діяльність--екстремальні умови--колективно-групова організація--професійне становлення--курсанти--самосуб'єктна дія--духовні цінності--моральні цінності
Аннотация: У роботі розроблено теоретико-методологічні основи психології особистісної саморегуляції рятівників у професійній діяльності. Розкрито динаміку і типи мотивації до діяльності в екстремальних умовах та проаналізовано їх зв'язок з усвідомленням значення цієї діяльності в самореалізації. Простежено становлення здатності особистості до саморегуляції та з'ясовано роль цієї здатності у розвитку самосуб єктної дії як умови ефективної діяльності рятівників. З'ясовано взаємозалежність між змістом морально-релевантних ціннісних орієнтацій як основи духовності особистості та умови становлення у неї здатності до саморегуляції в екстремальних умовах діяльності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.955.4+378-057/Ш 23-674269 рукописный текст
Автор(ы) : Шапошникова , Юлія Геннадіївна
Заглавие : Психологічні особливості рефлексивних компронентів у професійному становленні практичного психолога : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :233 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 172-201.
УДК : 159.955.4+378-057.875:159.9-051 + 159.955.4 + 378-057.875:159.9-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Практичний психолог
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): практичний психолог--професійне становлення--особистісне ставлення--рефлексія--особистісна рефлексія--професійна діяльність
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню психологічних особливостей рефлексивних компонентів у професійному становленні практичного психолога. В ній з"ясовано місце та характер значущих рефлексивних компонентів у професійному становленні майбутніх практичних психологів. Досліджено особливості та специфіку розгортання особистісної рефлексії та рефлексії фахової діяльності студентів-психологів за роки фахової підготовки. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку рефлексивної сфери студентів-психологів є впровадження у навчальний процес тренінгової програми розвитку професійнеої рефлексії, побудованої за принципами інтегрованого соціально-психологічного тренінгу, за умови організації навчальної діяльності на засадах суб"єкт-суб"єктної взаємодії з викладачами, високого рівня проблемності, інтегративності та адекватного відображення суттєвих характеристик професійного середовища.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:37.01/Б 24-575867 рукописный текст
Автор(ы) : Барашева, Дар`я Євгеніївна
Заглавие : Психологічні особливості особистісного і професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :200 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 178-200.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051:81'243
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Майбутній викладач
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічні особливості--особистісне становлення--професійне становлення--викладач--самоідентифікація--професійна інтеграція--усвідомлена суб`єктність--іноземна мова
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей особистісного і професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови. У роботі визначено самоідентифікацію як критерій виявлення особистісних і професійних особливостей становлення майбутнього викладача іноземної мови, а її розвиток як спосіб оптимізації інтеграції особистісних і професійних смислів. Диференційовано, по-перше, психологічні особливості особистісного становлення: 1) прагнення до ідентифікації себе як екзестенційної даності, до самовизначення і саморозуміння; 2) тенденція до саморефлексії у міжєособистісному спілкуванні; 3) прагнення до визначення своєї ролі у власному суспільному житті, по-друге, психологічні особливості професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови: 1)особистість стикається з необхідністю присвоєння образу професії перетворюючого характеру (професія педагога), що актуалізує суб"єктивну активність через розвиток творчих здібностей, самосвідомості, рефлексії, відповідальності; 2) професійний образ педагога-словесника передбачає розвиток суб"єктивної активності в інтерсуб`єктивному спілкуванні ; 3) спеціальність викладача іноземної мови вимагає ототожнення особистості студента себе із образом лінгвокультури, мова якої вивчається. У дослідженні доведено, що продуктивність процесу психологічного становлення особистості майбутнього викладача іноземної мови в період професійного навчання залежить від гармонійної інтерпритації психологічних особливостей його особистісного і професійного становлення. Актуалізація самоідентифікації особистості студента у соціально і професійно значущих образах і ролях сприяє трансформації особистості в нову інтегративну функціональну систему-свідомий суб"єкт інтерсуб"єктивних взаємовідносин.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:37.01/Б 78-876165 рукописный текст
Автор(ы) : Бойчук, Ірина Ігорівна
Заглавие : Мистецький ідеал як чинник професійного становлення майбутніх учителів музики : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :211, [10] с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.181-202.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051:78
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Учитель музики
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне становлення--мистецький ідеал--музично-педагогічна діяльність--професійна ідентичність--особиста рефлексія
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню соболивостей формування та розвитку мистецького ідеалу в процесі професійного становлення майбутніх учителів музики. Проаналізовано особистісні та соціальні чинники, які регулюють уявлення майбутніх учителів музики про професійну діяльність. У роботі визначено структуру мистецького ідеалу.Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено: мистецький ідеал є складником професійної ідентичності майбутніх учителів музики, постаючи єдністю соціальних,психологічних і вікових особливостей. Експерементально доведено, що рефлексія мистецького ідеалу сприяє професійному становленню майбутніх учителів музики. Проаналізовано психологічні прояви структури мистецького ідеалу: ідеал-взірець, ідеал-мрія, ідеал-мета; зазначена трискладова структура доповнена найвищим ступенем-особостісний ідеал. Визначено, що кожен із типів мистецького ідеалу базується на ідеалі-взірці, й реалізується яу його прийняття і застосування (ідеал-мета), як його вдосконалення (ідеал-мрія) та створення нового взірця (особистісний ідеал). Тип мистецького ідеалу визначає форми його реалізації у музично-педагогічній діяльності. Провідними формами реалізації мистецького ідеалу є композиторська, навчальна та педагогічна діяльність.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.6+159.964/Р 62-362975 рукописный текст
Автор(ы) : Рожденственський , Андрій Андрійович
Заглавие : Вікові особливості подолання когнітивного дисонансу в потенційних емігрантів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :215 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-198.
УДК : 159.922.6+159.964.3 + 159.922.6 + 159.964.3
Предметные рубрики: Вікова психологія-- Когнітивний дисонанс
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): еміграція--фрустрація--соціалізація--адаптація--професійне становлення--комунікація--рефлексія
Аннотация: Виявлено, що рішення про емігрування не лише не ослаблює когнітивного дисонансу, а навпаки-посилює. На основі експериментальних даних показано, що подолання негативних проявів когнітивного дисонансууможливлюється завдяки розвитку фрустраційної толерантності. Показано, що фрустраційна толерантність справляє детермінуючий вплив на їх соціальне становлення. У контексті вікової та педагогічної психології, фрустрація у життєдіяльності виступає, з одного боку, наслідком певної якості соціальної структури, з іншого, індивідуально-психологічною детермінантою, що визначає певні особистісні прояви. Експериментально доведено, що способом запобігання та корекції фрустраційних станів може виступати розвиток рефлексії: тією самою мірою, якою дипресія виступає об"єктивним фактором финикнення фрустрацій, депривація як усвідомлена проблемність, розрив у відлагодженій діяльності виступає актуалізуючим чинником щодо звертання до засобів рефлексії.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923:331.54:15/О-54-633993 рукописный текст
Автор(ы) : Олійник, Катерина Сергіївна
Заглавие : Схильність до особистісних змінювань як чинник обрання фаху практичного психолога : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Б.м., 2010
Колич.характеристики :215 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 180-203.
УДК : 159.923:331.54:159.9-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Практичний психолог
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне становлення--особистісні зміни--готовність до змін--рефлексія
Аннотация: Теоретично обгрунтовано і експериментально доведено: конструктивні особистісні зміни сприяють професійному становленню практичних психологів; деструктивні-гальмують його розвиток. Схильність до змінювань реалізується засобамит конструктивного оцінювання ситуації невизначенності. Експерементально доведено, що рефлексія конструктивного оцінювання ситуації, як чинника розвитку особистісних змін, сприяє професійному становленню майбутніх практичних психологів через формування почуття психологічної безпеки. Проаналізовано психологічні прояви особистісних змінювань: конструктивні і деструктивні. Визначено, що конструктивні особистісні зміни викликають появу почуття психологічної безпеки і реалізуються у формі певного рівня готовності приймати новий досвід та перебудовувати структуру власної особистості у відповідності із вимогами до тих чи інших аспектів нової реальності (високий, низький, стійкий). Так, високий рівень психологічної безпеки віддзеркалює готовність особистості до особистісних змінювань й сприяє їх конструктивної реалізації. Й, навпаки, низький та нестійкий рівень психологічної безпеки здійснює деструктивний вплив на процеси особистісного зростання. Конструктивний або деструктивний зміст особистісних змінювань може реалізуватися через такі стратегії: прийняття, заперечення, відчудження. Означені стратегії можуть носити епізодичний, проблемний та екзистенційний характер.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.947.5/К 19 рукописный текст
Автор(ы) : Каньоса, Наталія Григорівна
Заглавие : Мотиви учбово-професійної самореалізації студентів вищих педагогічних навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :212 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 188-212.
УДК : 159.947.5
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Самореалізація
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самореалізація особистості--саморозвиток особистості--професійне становлення--креативність--мотиви--контекстне навчання--майбутні педагоги--професійна підготовка
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей самореалізації особистості майбутніх педагогів. Учбово-професійна самореалізація розглядається як процес розкриття, випробування, розгортання, здійснення можливостей індивіда в ході оволодіння і виконання ним учбово-професійної діяльності. Представлено теоретичну модель учбово-професійної самореалізації, до якої входять когнітивна, цілепокладальна, мотиваційна, креативна і поведінкова складові. Наведено дані про рівні сформованності цих складових у майбутніх психологів. Визначено психолого-педагогічні умови формування мотивів учбово-професійної самореалізації та розроблено й апробовано розвивальну психолого-педагогічну програму, яка впливає на становлення цих мотивів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:331.54:/І 23-512719 рукописный текст
Автор(ы) : Іванцова, Наталя Борисівна
Заглавие : Ґенеза професійної спрямованості практичного психолога : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :372 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 327-355.
УДК : 159.923.2:331.54:159.9-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійна спрямованість-- Практичний психолог
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна спрямованість--професійний розвиток--студенти-психологи--спрямованість особистості--майбутні фахівці--професійне становлення--професійний вибір
Аннотация: В роботі розкрито сучасні підходи до вивчення професійної спрямованості. Здійснено психологічний аналіз змісту, стадій, структури, форми взаємозв'язку основних компонентів професійної спрямованості майбутніх психологів. Проведено психологічний аналіз категорії професійної спрямованості і сформульовано її визначення з точки зору професіоґенези майбутнього практичного психолога. Розроблено модель змістової структури професійної спрямованості майбутнього психолога. З'ясовано відмінні та спільні риси у змістовій структурі й рівнях сформованості професійної спрямованості у студентів залежно від напрямку їх професіоналізації.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378/М19
Автор(ы) : Малкова, Тетяна Миколаївна
Заглавие : Професійне становлення особистості : монографія
Выходные данные : Б.м., 2012
Колич.характеристики :396 с.
ISBN, Цена 978-617-696-039-3: 45.00, 45.00, 35.00, грн
УДК : 378.015.3:159.94]:351.74+159.923-057:85/.86
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне становлення--становлення особистості
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.947.5:331.54-/П 32-180705 рукописный текст
Автор(ы) : Пилипенко, Наталія Миколаївна
Заглавие : Мотиваційні чинники адаптації молодої людини до ситуації кризи професійного становлення : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :273 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 196-219.
УДК : 159.947.5:331.54-044.372
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Адаптація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): адаптація--мотиваційні чинники--механізми адаптації--кризи--професійне становлення--молодь
Аннотация: Дисертація відображає результати теоретичного й експериментального вивчення мотиваційних чинників адаптації особистості до різних кризових ситуацій (проностично-конфліктової, прогностично-кризової, актуально-кризової, актуально-конфліктної, стабільної актуально-конфліктної та стабільної прогностичноконфліктної), що виникають на початкових етапах її професійного становлення. З`ясовано,що підвищення рівня емоційної адаптованості молодої людини в умовах професійної кризи прямо пропоруційно зумовлюється результатами функціонально-професійної адаптованості: розвинені мотиваційні властивості особистості забезпечують їй емоційну стійкість і якість соціальної адаптації загалом. Емпірично виявлені в різних ситуаціях кризи професійного становлення мотиваційні досліджуваних, що є водночас закономірними адаптаційними проявами, дали можливість виділити мотиваційні механізми адаптації: "досягнення", "уникнення" і "конфлікт досягнення-уникнення". Запропоновано модель мотиваційного рівня адаптації особистості до нових вимог діяльності. Розроблено і апробовано корекційно-розвивальну програму з оптимізації адаптованості особистості в ситуації кризи професійного становлення. Запропоновано також практичні рекомендації для викладачів, практичних психологів і соціальних педагогів з метою попередження порушень емоційної та функціонально-професійної адаптованості молодої людини в ситуації кризи професійного становлення.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923/Ш 24
Автор(ы) : Шаповал Л. С.
Заглавие : Психологічні особливості особистості як фактор відповідності особи до служби в ОВС
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 244-252 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примечания : Бібліогр.: с. 252 (2 назви)
УДК : 159.923
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--професійна відповідність--індивідуально-професійні особливості--професійне становлення--правоохоронці
Аннотация: Розглядається актуальна проблема професійного відбору в системі ОВС - відповідність особистості кандидата на службу в правоохоронній системі до комплексу вимог до подальшої професійної діяльності. Представлено результати емпіричного дослідження особистісних рис, особливостей інтелектуальної сфери випробуваних.
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-73 
 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 86266
Число посетителей 1206
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя