Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (12)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ<.>
Общее количество найденных документов : 74
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-74 
1.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153/А 43
Автор(ы) : Кокун, Олег Матвійович, Гомонюк, Володимир Олександрович
Заглавие : Аналіз складових самоактуалізації як чинників професійного самоздійснення особистості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 215-223 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примечания : Бібліогр.: с. 221-222 (5 назв)
УДК : 159.938
Предметные рубрики: Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самоздійснення--самоактуалізація--професійне самоздійснення--професійне становлення--чинники самоздійснення--фахівці
Аннотация: Встановлено, що найбільш вагомим чинником досягнення високого рівня професійного самоздійснення є показник шкали "ціннісних орієнтацій" Самоактуалізаційного тесту. Основним предиктором професійного самоздійснення у фахівців до 25 років та старших за 40 років стала шкала "синергії". У фахівців 26-30 років - шкали "креативність", підтримка та "пізнавальні потреби"; 31-40 років - шкала "самоповаги". Основним предиктором професійного самоздійснення у фахівців професій типу "людина-людина" є шкала "самоповаги"; фахівці професій обслуговування - шкала "компетентність в часі"; фахівці професій типу "людина-знак" - шкали "сензитивності до себе", "креативності", "ціннісних орієнтацій", та "пізнавальних потреб".
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.6+159.964/Р 62-362975 рукописный текст
Автор(ы) : Рожденственський , Андрій Андрійович
Заглавие : Вікові особливості подолання когнітивного дисонансу в потенційних емігрантів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :215 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-198.
УДК : 159.922.6+159.964.3 + 159.922.6 + 159.964.3
Предметные рубрики: Вікова психологія-- Когнітивний дисонанс
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): еміграція--фрустрація--соціалізація--адаптація--професійне становлення--комунікація--рефлексія
Аннотация: Виявлено, що рішення про емігрування не лише не ослаблює когнітивного дисонансу, а навпаки-посилює. На основі експериментальних даних показано, що подолання негативних проявів когнітивного дисонансууможливлюється завдяки розвитку фрустраційної толерантності. Показано, що фрустраційна толерантність справляє детермінуючий вплив на їх соціальне становлення. У контексті вікової та педагогічної психології, фрустрація у життєдіяльності виступає, з одного боку, наслідком певної якості соціальної структури, з іншого, індивідуально-психологічною детермінантою, що визначає певні особистісні прояви. Експериментально доведено, що способом запобігання та корекції фрустраційних станів може виступати розвиток рефлексії: тією самою мірою, якою дипресія виступає об"єктивним фактором финикнення фрустрацій, депривація як усвідомлена проблемність, розрив у відлагодженій діяльності виступає актуалізуючим чинником щодо звертання до засобів рефлексії.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(ы) : Завадська, Тетяна Василівна
Заглавие : Визначення загальних чинників професійного самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17. - С. 57-69 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-852951761)
Примечания : Бібліогр.: с. 67-68 (10 назв)
УДК : 159.938
Предметные рубрики: Психофізіологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне самоздійснення--професійне становлення--чинники самоздійснення--вихователь
Аннотация: Побудовані моделі залежностей показників професійного самоздійснення виявили, що найбільш значуще впливовими є показники "ціннісні орієнтації", "зовнішня негативна мотивація", "активність".
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922:305+159.9/Л 93-414142100 рукописный текст
Автор(ы) : Любіна, Любов Анатоліївна
Заглавие : Гендерні особливості формування професійної компетентності майбутніх лікарів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :300 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 187-210.
УДК : 159.922:305+159.98:61(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійна компетентність-- Гендер
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна компетентність--професійне становлення--майбутні лікарі--розвиток особистості--професійне навчання--гендер--становлення особистості--навчально-професійна діяльність
Аннотация: В роботі визначено структуру та види професійної компетентності у майбутніх лікарів. Розроблено психолого-педагогічну модель формування професійної компетентності майбутніх лікарів. Досліджено гендерні особливості розвитку основних компонентів професійної компетентності у майбутніх лікарів. Розроблено навчальну програму авторського спецкурсу та гендерно орієнтовану тренінгову програму з метою підвищення ефективності процесу формування професійної компетентності майбутніх лікарівчерез активізацію їх особистісного потенціалу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922-043.86:37/К 56-103573 рукописный текст
Автор(ы) : Ковальчук, Зоряна Ярославівна
Заглавие : Генетично-психологічні засади оптимізації педагогічної взаємодії в освітніх закладах різного типу : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2014
Колич.характеристики :537 с.: табл.
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 406-476.
УДК : 159.922-043.86:37.06-043.5(043.5)
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Генетична психологія-- Педагогічна взаємодія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): генетична психологія--педагогічна взаємодія--розвиток особистості--експериментально-генетичний метод--психологія впливу--міжособистісні стосунки--педагогічне спілкування--комунікативна компетентність--стиль педагогічної взаємодії--професійне становлення--особистісне самовизначення--професіогенез
Аннотация: У дисертації здійснено теоретичний аналіз феномена педагогічної взаємодії у контексті основних теоретико-методологічних підходів. Розкрито систему психолого-педагогічних засобів та критеріїв ефективності оптимізації педагогічної взаємодії у різнотипних освітніх закладах. Розроблено концептуальні засади вивчення психогенези педагогічної взаємодії у генетично-психологічному вимірі. Розроблено комплексний проект з оптимізації педагогічної взаємодії.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(06)/Н 34
Автор(ы) : Кокун, Олег Матвійович
Заглавие : Детермінація самоздійснення фахівців різниз професій
Коллективы : Чернівецький національний університет
Место публикации : Науковий вісник Чернівецького університету: збірник наукових праць/ Чернівецький національний університет. - Чернівці: ЧНУ, 2015. - Вип. 743: Педагогіка і психологія. - С. 109-115: табл. (Шифр 15(06)/Н 34-562969)
Примечания : Бібліогр.: С. 114-115 (5 назв)
УДК : 159.938
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самоздійснення--професійне становлення--фахівці
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-057.875/В 46-946849 рукописный текст
Автор(ы) : Вілюжаніна, Тетяна Анатоліївна
Заглавие : Динаміка ціннісно-смислової сфери особистості в процесі професійного становлення майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :200 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 188-200.
УДК : 159.923.2-057.875:316.752+378-057.875:159.9-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійне становлення
Вікова психологія-- Майбутній психолог
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ціннісно-смислова сфера--професійне становлення--індивідуальний світогляд--смислова регуляція--майбутні психологи
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню динаміки ЦСС особистості на етапі професійного навчання. теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що період підготовки характеризується не тільки активним оволодінням професією навчання, але й істотними змінами в ціннісно-смисловій сфері. Визначено особливості ЦСС студентів-психологів на різних етапах навчання у ВНЗ. Показано, що динаміка ЦСС полягає у підйомі на якісно новий рівень розвитку. Основні результати роботи знайшли практичне впровадження при організації навчального процесу у ВНЗ.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Гільман А. Ю.
Заглавие : До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 58-69 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примечания : Бібліогр.: с. 67-68 (14 назв)
УДК : 159.955
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): саногенне мислення--патогенне мислення--життєві завдання--саморозвиток--психологічне благополуччя--студенти--професійне становлення--самореалізація--подолання труднощів
Аннотация: Розглянуто саногенне мислення як методику, що дозволяє успішно рухатися у професійному становленні, зберігати здоров'я та вирішувати труднощі, пов'язані із постановкою цілей та життєвих завдань студентської молоді. Життєві завдання представлено як спосіб, завдяки якому молода особа моделює власне майбутнє.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Стовбун О. А.
Заглавие : До теоретичного аналізу процесів становлення професійної ідентичності працюючих студентів вищого технічного закладу освіти
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 348-356 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примечания : Библиогр.: с. 354-355 (10 назв)
УДК : 159.923.2:378
Предметные рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна ідентичність--професійна ідентифікація--професійне становлення--рефлексія
Аннотация: У статті висвітлено особливості становлення і формування професійної ідентичності майбутніх фахівців. Аналізуються процеси, що сприяють формуванню професійної ідентичності під час навчання у вищому навчальному закладі. В аспекті можливостей соціальних ролей особистості розглядається рефлексія як елемент професійного становлення. Розглянуто аспекти соціокультурного середовища як чинники формування професійної ідентичності працюючих студентів вищого технічного закладу освіти. Наголошується, що в умовах вищої освіти формування професійної ідентичності досягається, передусім, через засвоєння змісту освіти.
Найти похожие

10.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(06)/Д 70
Заглавие : Досвід України та країн Європейського союзу у вирішенні актуальних питань психології в сучасних соціально-політичних умовах : Збірник наукових статей
Выходные данные : Київ-Люблін: Логос, 2016
Колич.характеристики :147 с.: табл., рис.
ISBN, Цена 978-966-171-987-2: 10.00 грн.
УДК : 159.9:001.89:005.71(477-25)](06)
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): актуальні проблеми психології--сучасні соціально-політичні умови--україна--європейський союз
Содержание : Провісники девіантної поведінки дітей та підлітків/ Т. В. Говорун. Ставлення персоналу до змін та творчий потенціал організації як психологічні детермінанти розвитку організаційної культури закладів освіти/ Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко, О. В. Креденцер, В. М. Івкін, В. І. Лагодзінська, О. С. Ковальчук. Лідерство в організації: гуманістична парадигма/ Л. М. Карамушка, Т. Г. Фелькель. Проблема професійного самоздійснення особистості в умовах соціально-економічних перетворень/ О. М. Кокун. Підприємницька активність персоналу освітніх організацій: теоретична модель та емпіричне дослідження/ О. В. Креденцер. Психологія порубіжжя: етно-національні виміри свідомості громадян України/ В. Є. Луньов. Експериментально-генетичний метод проектування психологічних новоутворень/ С. Д. Максименко . Психологічні закономірності формування економічних відносин у молодого подружжя/ Т. І. Мельничук. Соціально-психологічне забазпечення економічної соціалізації особистості/ В. В. Москаленко. Психологічні особливості роботи вчителя початкової школи з дітьми, постраждалими внаслідок бойових дій/ Н. В. Пророк, Л. О. Кондратенко. Особистісний розвиток сучасної молоді у нових вимірах освітнього простору/ Н. В. Слободяник. Толерантність персоналу інноваційних і традиційних закладів освіти/ К. В. Терещенко. Експерементальне дослідження розв'язання моральних ділем/ В. В. Турбан. Дослідження самопроектування особистості у дискурсивному просторі/ Н. В. Чепелєва.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(57.026)/А 43
Автор(ы) : Іванцова, Наталя Борисівна
Заглавие : Дослідження професійної спрямованості як умови розвитку особистості у ВНЗ
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 103-111: табл. (Шифр 15(57.026)/А 43-285595)
Примечания : Бібліогр.: с. 109-110 (8 назв)
УДК : 159.922.8:88.3
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): атрибутивні характеристики спрямованості особистості--професійна мотивація--професійна сфера--професійне становлення--розвиток особистості--становлення особистості
Аннотация: У статті розглянуто основні завдання підготовки майбутніх спеціалістів: сприяння становленню та розвитку особистості, що значною мірою пов'язано із формуванням професійної спрямованості. Описані атрибутивні характеристики спрямованості особистості, які повною мірою властиві і професійній спрямованості як її компоненту
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(ы) : Кокун, Олег Матвійович, Серьогін, Юрій Володимирович
Заглавие : Дослідження психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів музичних шкіл
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17. - С. 69-75 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-852951761)
Примечания : Бібліогр.: с. 74-75 (6 назв)
УДК : 159.938
Предметные рубрики: Психофізіологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самоздійснення--професійне самоздійснення--професійне становлення--чинники самоздійснення--вчителі музичних шкіл
Аннотация: Встановлено, що найбільш вагомим чинником професійного самоздійснення вчителів музичних шкіл є рівень внутрішньої професійної мотивації. Другим за вагою чинником є рівень професійної самоефективності.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Івашкевич Е.Е.
Заглавие : Емпіричне дослідження готовності студентів до виконання перекладацької діяльності та їхньої самоактуалізації в професійній сфері
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2020. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20. - С. 35-47 (Шифр 15(08)/А 43-127155848)
Примечания : Бібліогр.: с. 46-47 (9 назв)
УДК : 925:159.927-134
Предметные рубрики: Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): перекладацька діяльність--готовність студентів до виконання перекладацької діяльності--самоактуалізація--професійне становлення
Аннотация: В статті зазначено, що професійне становлення особистості є цілісним процесом, який динамічно розгортається в часі та просторі, триває від формування професійних намірів до повної реалізації себе у творчій професійній діяльності, основною суперечністю якої є протиріччя між сформованими властивостями особистості й об'єктивними вимогами провідної діяльності, значення якої полягає в тому, що вона має зумовлювати подальший особистісний розвиток. Наголошено, що реалізуючи себе в провідній діяльності, особистість поступово змінюється, що призводить до перебудови мотивів своєї провідної діяльності, до формування нових властивостей, якостей та характеристик людини, які є надзвичайно важливими та значущими для здійснення професійної діяльності. Зазначено, що готовність до здійснення перекладацької діяльності передбачає наявність у фахівця професійної компетентності, тобто, знання лінгвістичного матеріалу, володіння способами, прийомами і засобами актуалізації цих знань у конкретній ситуації, високий рівень розвитку навичок аудіювання, говоріння, письма іноземною мовою. Готовність фахівця до здійснення перекладацької діяльності передбачає здатність спеціаліста виявляти високий рівень мисленнєвої та пізнавальної активності, самостійності та самоорганізації у розв'язанні комунікативно-пізнавальних завдань та задач. Визначено, що різний рівень опанування системою необхідних знань, умінь і навичок, різна ступінь активності й самостійності особистості визначають і різних ступінь готовності до прийняття перекладачем самостійних виважених рішень і здійснення самостійних дій. Виокремлено критерії професійного становлення майбутніх перекладачів. Проаналізовано результати за рівнем готовності майбутніх фахівців довиконання професійної діяльності. Наведено результати кореляційного аналізу, що дозволяє проаналізувати зв'язок між рівнем самоактуалізації особистості та деякими професійними характеристиками студентів. Емпірично досліджено причини низького рівня готовності студентів експериментальних та готових груп до виконання перекладацької діяльності.
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.2/С 59
Автор(ы) : Соколюк, Анна Олександрівна
Заглавие : Комплексна прграмма сприяння самодетермінації професійного становлення майбутнього фахівця
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 6. - С. 57-64 (Шифр 15(902.7)/А 43-846073490)
Примечания : Бібліогр.: с. 63-64 (7 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освітнє середовище--самодетермінація--самореалізація--професійне становлення--тренінг
Аннотация: Запропонована комплексна тренінгова програма психологічного сприяння самодетермінації професійного становлення студентів ВНЗ. Викладено ключові ідеї самодетермінації професійного становлення особистості.
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания :
Автор(ы) : Пільгук, Тетяна Сергіївна
Заглавие : Логіко-психологічний аналіз проблеми розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 509-518: рис. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 515-516 (12 назв)
УДК : 37.011.3.015.311-051
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчість--творчі здібності--творча компетентність--майбутні вчителі--професійне становлення--професіоналізм
Аннотация: Визначено зміст питання розвитку компетентності педагога на найвищому творчому рівні. Представлено розуміння сутності професійного становлення вчителя. Науково обґрунтовано поняття творчої компетентності вчителів у процесі професійного становлення. Досліджено психологічні умови розвитку творчої компетентності. Проаналізовано проблему професійного становлення вчителя на філософському, психологічному та педагогічному аспектах.
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:37.01/Б 78-876165 рукописный текст
Автор(ы) : Бойчук, Ірина Ігорівна
Заглавие : Мистецький ідеал як чинник професійного становлення майбутніх учителів музики : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :211, [10] с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.181-202.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051:78
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Учитель музики
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне становлення--мистецький ідеал--музично-педагогічна діяльність--професійна ідентичність--особиста рефлексія
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню соболивостей формування та розвитку мистецького ідеалу в процесі професійного становлення майбутніх учителів музики. Проаналізовано особистісні та соціальні чинники, які регулюють уявлення майбутніх учителів музики про професійну діяльність. У роботі визначено структуру мистецького ідеалу.Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено: мистецький ідеал є складником професійної ідентичності майбутніх учителів музики, постаючи єдністю соціальних,психологічних і вікових особливостей. Експерементально доведено, що рефлексія мистецького ідеалу сприяє професійному становленню майбутніх учителів музики. Проаналізовано психологічні прояви структури мистецького ідеалу: ідеал-взірець, ідеал-мрія, ідеал-мета; зазначена трискладова структура доповнена найвищим ступенем-особостісний ідеал. Визначено, що кожен із типів мистецького ідеалу базується на ідеалі-взірці, й реалізується яу його прийняття і застосування (ідеал-мета), як його вдосконалення (ідеал-мрія) та створення нового взірця (особистісний ідеал). Тип мистецького ідеалу визначає форми його реалізації у музично-педагогічній діяльності. Провідними формами реалізації мистецького ідеалу є композиторська, навчальна та педагогічна діяльність.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.947.5:331.54-/П 32-180705 рукописный текст
Автор(ы) : Пилипенко, Наталія Миколаївна
Заглавие : Мотиваційні чинники адаптації молодої людини до ситуації кризи професійного становлення : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :273 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 196-219.
УДК : 159.947.5:331.54-044.372
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Адаптація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): адаптація--мотиваційні чинники--механізми адаптації--кризи--професійне становлення--молодь
Аннотация: Дисертація відображає результати теоретичного й експериментального вивчення мотиваційних чинників адаптації особистості до різних кризових ситуацій (проностично-конфліктової, прогностично-кризової, актуально-кризової, актуально-конфліктної, стабільної актуально-конфліктної та стабільної прогностичноконфліктної), що виникають на початкових етапах її професійного становлення. З`ясовано,що підвищення рівня емоційної адаптованості молодої людини в умовах професійної кризи прямо пропоруційно зумовлюється результатами функціонально-професійної адаптованості: розвинені мотиваційні властивості особистості забезпечують їй емоційну стійкість і якість соціальної адаптації загалом. Емпірично виявлені в різних ситуаціях кризи професійного становлення мотиваційні досліджуваних, що є водночас закономірними адаптаційними проявами, дали можливість виділити мотиваційні механізми адаптації: "досягнення", "уникнення" і "конфлікт досягнення-уникнення". Запропоновано модель мотиваційного рівня адаптації особистості до нових вимог діяльності. Розроблено і апробовано корекційно-розвивальну програму з оптимізації адаптованості особистості в ситуації кризи професійного становлення. Запропоновано також практичні рекомендації для викладачів, практичних психологів і соціальних педагогів з метою попередження порушень емоційної та функціонально-професійної адаптованості молодої людини в ситуації кризи професійного становлення.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Жидецька С. В.
Заглавие : Мотивація навчально-професійної діяльності як чинник успішності професійного становлення курсанта
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 742-750 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примечания : Бібліогр.: с. 748-749 (8 назв)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне становлення--мотивація--соціалізація--професійна готовність
Аннотация: У статті розглянуто роль мотивації на етапі професійного становлення курсанта. Професійне становлення курсанта можна представити як форму професійної соціалізації особистості. У процесі професійного становлення курсанта також повинні розвиватися: професійна самосвідомість, професійно важливі якості особистості, професійна компетентність і професійна готовність.
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.947.5/К 19 рукописный текст
Автор(ы) : Каньоса, Наталія Григорівна
Заглавие : Мотиви учбово-професійної самореалізації студентів вищих педагогічних навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :212 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 188-212.
УДК : 159.947.5
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Самореалізація
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самореалізація особистості--саморозвиток особистості--професійне становлення--креативність--мотиви--контекстне навчання--майбутні педагоги--професійна підготовка
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей самореалізації особистості майбутніх педагогів. Учбово-професійна самореалізація розглядається як процес розкриття, випробування, розгортання, здійснення можливостей індивіда в ході оволодіння і виконання ним учбово-професійної діяльності. Представлено теоретичну модель учбово-професійної самореалізації, до якої входять когнітивна, цілепокладальна, мотиваційна, креативна і поведінкова складові. Наведено дані про рівні сформованності цих складових у майбутніх психологів. Визначено психолого-педагогічні умови формування мотивів учбово-професійної самореалізації та розроблено й апробовано розвивальну психолого-педагогічну програму, яка впливає на становлення цих мотивів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 15(06)/Н 34
Заглавие : Науковий вісник Чернівецького університету : збірник наукових праць. Вип. 743 : Педагогіка і психологія
Выходные данные : Чернівці: ЧНУ, 2015
Колич.характеристики :310 с.: табл.
Коллективы : Чернівецький національний університет
Цена : 18.00 грн.
УДК : 159.9(06)+159.9:005.745
Содержание : Життєві цінності - основа світоглядних орієнтацій особистості/ Н. Д. Володарська. Задоволеність життям студентів-психологів як складова профілактики їх емоційного вигорання у процесі роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми/ А. М. Грись. Детермінація самоздійснення фахівців різниз професій/ О. М. Кокун. Психологічні особливості сприймання своєї ситуації дітьми-переселенцями із зони АТО та Криму/ Л. О. Кондратенко, С. А. Гончаренко. Джерела і рушійні сили самоздійснення особистості/ С. Д. Максименко. Роль самооцінки у процесі самовдосконалення особистості/ О. І. Пенькова. Духовне самовизначення особистості в міжособистісній взаємодії: ціннісний підхід/ Л. І. Пилипенко. Ціннісні основи духовного розвитку особистості/ Л. З. Сердюк. Дослідження емоційної складової особистості в різні періоди її розвитку/ А. Д. Терещук. Становлення етичної думки в Україні: провідні ідеї та історія розвитку/ В. В. Турбан. Особливості самовдосконалення особистості в підлітковому та юнацькому віці/ Т. М. Яблонська. Динаміка розвитку рефлексивності як механізму становлення особистісної ефективності на межі молодшого шкільного і підліткового віку/ І. В. Яворська-Вєтрова.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-74 
 
Статистика
за 18.09.2024
Число запросов 2556
Число посетителей 354
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя