Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (33)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК<.>
Общее количество найденных документов : 26
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-26 
1.
152/617.9
Ф 48


    Філоненко, Мирослава Мирославівна.
    Психологія особистісного становлення майбутнього лікаря [Текст] : монографія / М. М. Філоненко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Центр учбової літератури, 2015. - 334 с. - ISBN 978-611-01-0707-5 : 20.00 грн
УДК
РУБ 152/617.9
Рубрики: Медична психологія
фывфывфыв:
майбутній лікар -- навчання у ВНЗ -- особистісне становлення фахівця -- професійний розвиток -- якості особистості -- методологія викладання -- інноваційні психолого-педагогічні системи

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Філоненко, М. М.
    Діагностика мотиваційно-смислових властивостей особистості майбутнього лікаря [Текст] / М. М. Філоненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 588-597. - Бібліогр.: с. 595-596 (6 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
особистісне становлення -- мотивація -- адаптивно-динамічне навчання -- професійна діяльність лікаря -- особистісний розвиток -- професійний розвиток
Аннотация: Проведена експериментальна діагностика мотиваційно-смислового комплексу особистості студентів-медиків. Експериментально отримано висновок, що впровадження адаптивно-динамічного навчання (інтерактивних методів навчання, проблемно-дослідницьких) дає багато позитивних результатів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (1), (1)
Свободны: ЧЗ (1), (1)

Найти похожие

3.
159:343.83(043.3)
С 85


    Стріха, Сергій Володимирович.
    Індивідуальні особливості майбутніх психологів пенітенціарних установ як чинник їх професійного зростання [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.09 / С. В. Стріха ; наук. кер. О. А. Матеюк ; Нац. акад. Держ. прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17 (10 назв). -
УДК
Рубрики: Психологія діяльності в особливих умовах
фывфывфыв:
професійний розвиток -- індивідуально-психічні риси особистості -- особливі умови діяльності -- майбутні офіцери-психологи -- пенітенціарні умови
Аннотация: Дослідження при свячено вивченню важливих індивідуальних особливостей особистості майбутніх офіцерів - психологів пенітенціарних установ, які відображені в індивідуально - психічних рисах особистості , а саме: емоційно - вольовій стійкості, рівні інтелекту, самоконтролі поведінк и та наполегливості у досягненні мети. Виявлено, що професійний розвиток фахівців детермінує зміну мотиваційної сфери особистості, а саме: прагнення до досягнення вищих результатів у професійн ій діяльності, подолання труднощів, що виникають на шляху досяг нення визначеної мети; вдосконалення та розвиток власних здібностей; формування та розвиток важливих індивідуально - психічних рис особистості, що необхідн і для покращання їх професійної діяльності. Визначено індивідуально - психічні риси особистості майбутніх офіцерів - психологів пенітенціарних установ , що необхідні для ефективного виконання ними їх посадових обов’язків, удосконалено психограму офіцера - психолога пенітенціарної установи не лише в аспекті врахування вимог професії , що постійно оновлюються, а й в аспекті у досконаленн я особливостей дій офіцерів - психологів пенітенціарних установ в різних особливих чи нестандартних ситуаціях, які постійно ускладн юються. Основну увагу приділено про яв ам індивідуально - психічних рис особистості офіцерів - психологів пенітен ціарних установ, врахування та вчасне реагування щодо яких дають їм змогу виконувати свої професійні обов’язки на належному рівні . Визначено ієрархію ступеня загрозливості особливих умов діяльності офіцерів - психологів пенітенціарних установ . Розроблено та запроваджено у практику підготовки психологів тренінгов ий курс розвитку впевненості поведінки майбутніх офіцерів - психологів пенітенціарних установ. Здійснено розвиток індивідуально - психічних рис особистості психологів пенітенціарних установ щодо ефективно го виконання ними посадових функцій та доведено їх значущі позитивні зміни після проходження ними авторського тренінгового курсу

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Матеюк, Олег Анатолійович \наук. кер.\; Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
37.015.3:005.32
С 11


    Сич, Василь Михайлович.
    Соціально-психологічні особливості мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Сич Василь Михайлович ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 307 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 171-190. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Професійне вдосконалення--Дисертації
фывфывфыв:
управлінська діяльність -- професійне вдосконалення -- мотивація -- професійний розвиток -- особистісний розвиток -- активне навчання
Аннотация: Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з проблеми мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти. Висвітлено соціально-психологічні особливості та проблеми професійної діяльності спеціалістів та відображено сутність їх професійного вдосконалення. Розкрито зміст і структуру мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти. Досліджено особливості ставлення спеціалістів до різних аспектів професійної діяльності та їх вдосконалення. Встановлено вплив соціально-демографічних, соціально-психологічних характеристик спеціалістів на розвиток мотивації професійного вдосконалення.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Психологічні основи мотивації професійного становлення особистості [Текстььь] / Л. З. Сердюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 202-210. - Бібліогр.: с. 208 (12 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
професійне становлення -- професійний розвиток -- самодетермінація -- особистісний розвиток
Аннотация: Проаналізовано психологічні чинники професійного становлення особистості. Визначено особистісні основи професійного становлення особистості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

6.
159.923.2-057.19:331.5
Р 83


    Рудюк, Олег Володимирович.
    Особистісно-смислові детермінанти переживання безробітними професійних криз [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Рудюк Олег Володимирович ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2011. - 287 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 207-220. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Безробіття--Дисертації
фывфывфыв:
професійний розвиток -- професійні кризи -- особистісно-смислові детермінанти -- переживання -- психологічна корекція -- смислодіяльнісна детермінація -- безробіття -- психотренінгова програма
Аннотация: Дисертація є теоретичним та емпіричним дослідженням особистісно-смислових детермінант переживання безробітними професійних криз. У роботі проаналізовано основні підходи до розуміння сутності феномену переживання. Розкрито зміст поняття переживання професійної кризи. Обгрунтовано змістовий характер і структурну організацію переживання професійної кризи як системної єдності формально-змістових, змістовно-структурних і результативних показників. Виявлено, що ефективним шляхом подолання неконструктивних способів переживання професійних криз у молодих безробітних є впровадження у процес їх професійної перепідготовки спеціальної психотренінгової програми. Також у молодих безробітних експериментальної групи в ході формувальних заходів було відмічено активізацію процесів смислової інтеграції життєвого і професійного минулого, теперешнього і майбутнього; актуалізацію потреб у розширенні власного професійного простору, у розвитку професійних знань і інтересів, що врешті забезпечило умови і можливості для розвитку конструктивних способів переживання професійних криз.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(8). Ч. 1 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2015. - 283 с. - ISBN 978-966-518-513-0 : 36.00 грн.
    Содержание:
Балл, Г. О. Раціогуманістичний підхід до визначення засад ціннісно налаштованої соціальної поведінки / Г. О. Балл. - С .6-22
фывфыв: соціальна поведінка, ціннісні орієнтири
Моргун, В. Ф. Багатовимірна теорія особистості про світогляд людини в контексті інваріанту просторово-часових орієнтацій / В. Ф. Моргун. - С .23-44
фывфыв: світогляд людини, теорія особистості
Тітов, І. Г. Місце та роль світогляду в структурі свідомості / І. Г. Тітов. - С .45-57
фывфыв: світогляд, свідомість
Блинова, О. Є. Роль соціальних стереотипів у становленні світоглядних орієнтацій особистості / О. Є. Блинова. - С .58-70
фывфыв: соціальні стереотипи, світоглядні орієнтації
Полєжаев, Д. В. Ментальність особистості: філософсько-освітній аспект / Д. В. Полєжаев. - С .71-85
фывфыв: ментальність, менталітет
Лебединська, І. В. До проблеми тематизації культурної ідентичності особистості / І. В. Лебединська. - С .86-96
фывфыв: ідентичність остобистості, культурна ідентичність
Горбунова, В. В. Суб'єктивна феноменологія командного успіху в ціннісно-рольовому просторі імпліцитних теорій / В. В. Горбунова. - С .97-111
фывфыв: цінності, командотворення, імпліцитні теорії
Кряж, І. В. Особливості екологічної ідентичності та екологічних установок вегетаріанців / І. В. Кряж, Т. А. Сінюгіна. - С .112-125
фывфыв: екологічна ідентичність
Рева, М. М. Особливості життєвої перспективи в підлітковому та юнацькому віці / М. М. Рева. - С .126-139
фывфыв: життєва перспектива, життєві цілі
Цибуляк, Н. Ю. Динаміка розвитку професійної спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. Ю. Цибуляк. - С .140-154
фывфыв: професійна підготовка, майбутні вихователі
Яновська, Тамара Анатоліївна. Психологічні особливості становлення ідентичності у дітей підліткового віку / Т. А. Яновська. - С .155-167
фывфыв: ідентичність, самовизначення, підлітки
Лавріненко, В. А. Особливості ціннісно-смислової свідомості підлітків із неформальних об'єднань / В. А. Лавріненко. - С .168-185
фывфыв: ціннісно-смислова свідомість, смисложиттєва криза
Завгородня, Олена Василівна. Поведінка людини в складних умовах як чинник її психологічного здоров'я / О. В. Завгородня. - С .186-200
фывфыв: поведінкові стратегії, психологічне здоров'я, кризова ситуація
Кривоконь, Наталія Іванівна. Роль соціально-психологічного забезпечення в контексті психологізації соціальної роботи / Н. І. Кривоконь. - С .201-213
фывфыв: психологія соціальної роботи, складна життєва ситуація
Харченко, А. С. Творча складова принципів сучасного гуманізму в освіті / А. С. Харченко. - С .214-229
фывфыв: гуманізація освіти, творчість
Власова, Олена Іванівна. Акмеологічна модель розвитку обдарованого учня як цілісної особистості / О. І. Власова. - С .230-242
фывфыв: обдарованість, обдаровані школярі
Пілецька, Любомира Сидорівна. Мобільність як необхідна умова професійного становлення особистості / Л. С. Пілецька. - С .243-257
фывфыв: професійний розвиток, професійна мобільність
Гончарова, Н. О. Кар'єрне проектування як фактор професійної підготовки майбутніх учителів / Н. О. Гончарова. - С .258-271
фывфыв: професійна підготовка, кар'єрні орієнтації
Дворніченко, Л. Л. Філософсько-психологічні аспекти професійної орієнтації та самореалізації особистості у сучасному світі праці / Л. Л. Дворніченко. - С .272-283
фывфыв: профорієнтація, самореалізація
Коваленко, О. Г. Особливості міжособистісного спілкування літніх людей та осмисленість життя / О. Г. Коваленко. - С .284-296
фывфыв: міжособистісне спілкування, літній вік
Мирошник, О. Г. Гуманістичні цінності як чинник продуктивності професійної рефлексії вчителя / О. Г. Мирошник. - С .297-309
фывфыв: професійна рефлексія, гуманістичні цінності, соціальна діяльність
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
психологія особистості -- особистість

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
371.015
А 43


    Пророк, Наталія Василівна.
    Психологічні проблеми професійної соціалізації практичних психологів [Текст] / Н. В. Пророк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 344-353. - Бібліогр.: с. 352 (6 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- "зустріч" з Майстром -- прагнення до професійного самовдосконалення -- психологічні механізми -- професійний досвід -- цінності -- професійна рефлексія
Аннотация: У статті представлено результати емпіричного дослідження впливу професійного зразку на процес професійного становлення і професійної соціалізації. Показано, що цей фактор є надзвичайно важливим для формування такого мотиваційно-цільового утворення, як прагнення до професійного самовдосконалення.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

9.
159.923.2:331.54:159.9-051
П 78


    Пророк, Наталія Василівна.
    Психологічні основи професійного розвитку практичного психолога [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Пророк Наталія Василівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 458 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 408-458. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійний розвиток--Практичний психолог--Дисертації
фывфывфыв:
ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ -- САМОВдосконалення -- неперервна освіта -- освітньо-професійна задача
Аннотация: В роботі розроблено концептуальну психологічну модель практичного психолога. Здійснено дослідження індивідуально-психологічних властивостей практичних психологів, які перебувають на різних етапах професіогенезу. Досліджено особливості уявлень практичних психологів про професійне самовдосконалення. Визначено критерії психологічної готовності до професійного самовдосконалення у системі неперервної освіти. Досліджено процес прийняття освітньо-професійної задачі, вбудованої у професійну діяльність, як механізм професійного розвитку.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
15(06)
П 86


    Пророк, Наталія Василівна.
    Індивідуально-психологічні властивості та прагнення до професійного самовдосконалення як внутрішні чинники професійного розвитку [Текст] / Н. В. Пророк // Психологічний часопис : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - № 2 (2). - С. 84-91. - Бібліогр.: с. 90 (6 назв) . - ISBN 978-966-189-358-9
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
професійний розвиток -- етапи професіогенезу -- професійне самовдосконалення -- професійна успішність -- професійний досвід -- комунікативна поведінка
Аннотация: Представлено результати дослідження таких чинників професійного розвитку практичного психолога, як професійно значущі індивідуально-психологічні властивості та прагення до професійного самовдосконалення. Проаналізовано індивідуально-психологічні властивості практичних психологів, які перебувають на різних етапах професіогенезу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
37.091.2:005.32
П 50


    Полікевич, Наталія Олексіївна.
    Соціально-психологічні особливості управління навчальним процесом в багатопрофільних технічних навчальних закладах [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Полікевич Наталія Олексіївна ; наук. кер. Третьяченко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 177 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 161-177. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Управління--Дисертації
фывфывфыв:
управлінська діяльність -- мотивація -- професійний розвиток -- особистісний розвиток -- програма навчання -- стиль керівництва
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене аналізу соціально-психологічних особливостей управління навчальним процессомв системі багатопрофільних навчальних закладів технічної освіти. В роботі систематизовано основні теоретичні і експериментальні підходи до розв'язання цієї проблеми, висувається й обґрунтовується положення про існування базових психологічних характеристик керівника, які у своїй цілісності складають певний тип управління. Запропоновано програму оптимізації управлінської діяльності, яка підтвердила належну ефективність безпосередньо в практиці навчально-виховної роботи технічного коледжу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Третьяченко, Вікторія Віталіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
151.51
А 43


    Панасенко, Наталія Миколаївна.
    Самоактуалізація як чинник професійного самоздійснення програміста [Текст] / Н. М. Панасенко, В. О. Гомонюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 219-229. - Бібліогр.: с. 227-228 (17 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
самоактуалізація -- програміст -- професійний розвиток -- самоздійснення -- професійне самоздійснення
Аннотация: У статті викладено результати досліджень, спрямованих на визначення особливостей самоактуалізації особистості програміста як чинника його професійного самоздійснення. Визначено, що програмісти мають суттєво високі показники базових шкал Самоактуалізаційного тесту, при чому їх «надмірна життєва самоактуалізованість» негативно впливає на окремі складові їх професійного самоздійснення, як на внутрішньопрофесійне, так і на зовнішньопрофесійне, що потребує додаткового дослідження. Також було встановлено, що для програмістів властивий, як правило, високий рівень професійного самоздійснення.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Гомонюк, Володимир Олександрович

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
159.938
П 16


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Панасенко, Наталія Миколаївна.
    Особливості професійного самоздійснення хірурга [Текстььь] / Н. М. Панасенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 166-175 : табл. - Бібліогр.: с. 174-175 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
фывфывфыв:
самоздійснення -- професійне самоздійснення -- самоефективність -- мотивація -- професійний розвиток
Аннотация: Викладено результати емпіричного дослідження, що висвітлює особливості професійного самоздійснення хірурга. Встановлено позитивний взаємовплив прагнення хірурга до надбання знань про навколишній світ, його здатності усвідомлювати свої потреби і почуття із його внутрішньопрофесійним самоздійсненням.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

14.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мосьпан, М. О.
    Психологічний супровід розвитку та формування засобів саморегуляції в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності [Текст] / М. О. Мосьпан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 336-344. - Бібліогр.: с. 343 (3 назви)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
саморегуляція -- конфліктні ситуації -- педагогічна діяльність -- тренінг -- професійний розвиток -- психічна стійкість
Аннотация: Емпіричне дослідження дозволило з'ясувати, що здатність студента до саморегуляції психічної стійкості в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності визначальним чином впливає на рівень його професіоналізму та забезпечує ефективний професійний розвиток і самовизначення особистості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (1), (1)
Свободны: ЧЗ (1), (1)

Найти похожие

15.
154
А 43


    Коновалова, О. В.
    Актуальні проблеми формування професійної мотивації студентів торговельно-економічного коледжу [Текст] / О. В. Коновалова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 33-38. - Бібліогр.: с. 37-38 (13 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв:
мотивація -- професійна мотивація -- студенти -- мотиваційна готовність до професійної діяльності -- професіогенез -- професійний розвиток
Аннотация: У запропонованій статті автор наводить результати аналізу вивчених наукових джерел щодо актуальних проблем формування професійної мотивації студентів торговельно-економічного коледжу. Розглянуто погляди дослідників на зміст таких категорій, як «мотивація», «мотиваційна готовність», «готовність до професійної діяльності» «професійний розвиток» та «професіогенез». Визначено основні передумови професійного розвитку особистості та формування мотиваційної готовності до майбутньої професійної діяльності. Проаналізовано детермінанти формування мотиваційної готовності в професіогенезі особистості, які в ідеалі мають бути узгодженими.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

16.
159.923.2-057.85/.86(043.5)
К 43


    Кириченко, Віктор Васильович.
    Становлення особистісної ідентичності у процесі професійної адаптації [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.03 / В. В. Кириченко ; наук. кер. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2014. - 254 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 220-254. -
УДК
Рубрики: Психологія праці--Професійна адаптація--Особистісна ідентичність--Дисертації
фывфывфыв:
особистісна ідентичність -- професійний розвиток -- професійна адаптація -- трудова підготовка -- здібності -- суб'єктно-ціннісний підхід -- стиль трудової діяльності -- ціннісні кризи -- кризи професійного розвитку
Аннотация: В дослідженні розроблено структурно-функціональну модель стьановлення особистісної ідентичності у процесі професійної адаптації. Визначено індивідуально-психологічні особливості становлення особистісної ідентичності суб'єкта праці у процесі професійної адаптації. Проаналізовано особливості розвитку ціннісної свідомості суб'єкта праці у процесі професійної адаптації. Досліджено стратегіально-типологічні особливості становлення особистісної ідентичності суб'єкта праці у професіях типу "людина-людина" та "людина-техніка" та проаналізовано ефективність надання ціннісної підтримки фахівця у процесі професійної адаптації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
159.923.2
К 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кириченко, Віктор Васильович.
    Кризи професійної адаптації: суб'єктно-ціннісний підхід до вивчення [Текстььь] / В. В. Кириченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 94-101 : рис. - Бібліогр.: с. 100 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
професійний розвиток -- професійна адаптація -- суб'єкт праці -- криза професійного розвитку -- ціннісна криза
Аннотация: Викладено результати досліджень розвитку ціннісної свідомості суб'єкта праці у процесі первинної професійної адаптації. Виявлено основні закономірності та індикатори виникнення особистісних криз, пов'язаних з процесами професійної адаптації у результаті взаємоузгодження індивідуально-психологічних властивостей працівника з вимогами професійного середовища.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

18.
15(57.026)
А 43


    Казарьян, П. А.
    Професійний розвиток майбутнього психолога [Текст] / П. А. Казарьян // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 112-119. - Бібліогр.: с. 117-118 (11 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
професійний розвиток -- професійна підготовка -- професійно орієнтовані практики -- волонтерська діяльність -- майбутній психолог
Аннотация: У статті розглянуто особливості професійного розвитку майбутніх психологів у процесі їх професійної підготовки, котра передбачає уключеність студентів-психологів у професійно орієнтовані практики, однією з яких є волонтерська діяльність. Волонтерська діяльність у зв'язку з цим розглядається як особливий психолого-педагогічний ресурс професійного розвитку студентів-психологів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

19.
153.6
А 43


    Джеджея, Ірина Вікторівна.
    Чинники прояву у студентів педагогічних спеціальностей кризи професійного вибору [Текст] / В. Б. Джеджея // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 242-248. - Бібліогр.: с. 247-248 (11 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
професійна криза -- криза професійного вибору -- професійний розвиток -- майбутні вчителі
Аннотация: У вчителів особливо гострий перебіг може мати перша криза професійного становлення - криза професійного вибору. Від успішного виходу з цієї кризи залежить успішність подальшого професійного становлення вчителя.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

20.
15(08)
А 43


    Гура, Н. А.
    Переривання професійної кар’єри як проблема організаційної психології [Текст] / Н. А. Гура // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2018. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 49. - С. 3-12. - Бібліогр.: С. 10-12 (33 назви).
УДК
РУБ 15(08)

фывфывфыв:
кар’єра -- професійний розвиток -- нормативна криза -- життєва криза -- переривання кар’єри -- професійна стагнація
Аннотация: Стаття містить теоретичний огляд проблеми переривання кар’єри. Описано феноменологію професійних криз як закономірних етапів розвитку, об’єктивні та суб’єктивні фактори їхнього перебігу. З’ясовано роль досвіду подолання криз у визначенні подальшої траєкторії та темпу професійного становлення особистості. Розглянуто вікову кризу середини життя як таку, що має професійний зміст. Виділено та проаналізовано ненормативні ситуативні кризи, особливу важливість серед яких має ситуація вимушеного безробіття. Подано інформацію щодо різновидів переривання кар’єри, що сприяють психологічному благополуччю особистості. Окреслено небажані варіанти кар’єрного розвитку, їхні причини.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-20    21-26 
 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 8800
Число посетителей 513
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя