Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ПСИХОЛОГІЧНА КОРЕКЦІЯ<.>
Общее количество найденных документов : 22
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-22 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7-053.5:6/М 15-303939 рукописный текст
Автор(ы) : Макух, Ольга Іванівна
Заглавие : Особливості межових психічних станів молодших школярів у процесі навчальної діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :208 с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 188-208.
УДК : 159.922.7-053.5:616.8+159.96
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Навчальна діяльність
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): межові психічні стани--неврози--дитячі неврози--навчальна неуспішність--шкільна тривожність--психологічна корекція
Аннотация: У дисертаційному дослідженні розкрито теоретико-експериментальні проблеми межових психічних станів і показано результати їх впливу на навчальну діяльність молодших школярів. Проаналізовано зміст поняття "межові психічні стани", визначено їх основні симптоматичні прояви. З"ясовано, що межові психічні стани дітей зумовлюються тривогами, страхами і негативними емоціями. Істотною складовою цих станів є неврози, які виникають внаслідок гострої психологічної травми. різного роду конфліктів і переживань, а також через неправильне виховання й інші впливи соціального життя. Теоретичний аналіз проблеми дорслідження дав змогу встановити причини навчальної неуспішності молодших школярів: вона пов"язана з обставинами шкільного життя і психологічними чинниками розвитку особистості. Експерементальне дослідження причин низької навчальної успішностій невисокої розумової активності молодших школярів показало, що цими причинами є нервово-психічні розлади (межові стани), які мають високий, середній та низький рівні свого прояву у першокласників. Встановлено, що перші трудності навчання пов"язані з травмуючою дією межових психічних станів школяів. Розкрито способи ефективного розв"язання завдань навчально-виховного процесу, що передбачають застосування психокорекційних заходів і модернізацію дидактивних методів навчання. Запропоновано авторську психокорекційну програму, спрямовану на подолання (чи запобігання) межових психічних станів у дітей молодшого шкільного віку.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-057.19:/Р 83-005817 рукописный текст
Автор(ы) : Рудюк, Олег Володимирович
Заглавие : Особистісно-смислові детермінанти переживання безробітними професійних криз : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Рівне, 2011
Колич.характеристики :287 с.: табл., рис.
Коллективы : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примечания : Бібліогр.: с. 207-220.
УДК : 159.923.2-057.19:331.5
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Безробіття
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійний розвиток--професійні кризи--особистісно-смислові детермінанти--переживання--психологічна корекція--смислодіяльнісна детермінація--безробіття--психотренінгова програма
Аннотация: Дисертація є теоретичним та емпіричним дослідженням особистісно-смислових детермінант переживання безробітними професійних криз. У роботі проаналізовано основні підходи до розуміння сутності феномену переживання. Розкрито зміст поняття переживання професійної кризи. Обгрунтовано змістовий характер і структурну організацію переживання професійної кризи як системної єдності формально-змістових, змістовно-структурних і результативних показників. Виявлено, що ефективним шляхом подолання неконструктивних способів переживання професійних криз у молодих безробітних є впровадження у процес їх професійної перепідготовки спеціальної психотренінгової програми. Також у молодих безробітних експериментальної групи в ході формувальних заходів було відмічено активізацію процесів смислової інтеграції життєвого і професійного минулого, теперешнього і майбутнього; актуалізацію потреб у розширенні власного професійного простору, у розвитку професійних знань і інтересів, що врешті забезпечило умови і можливості для розвитку конструктивних способів переживання професійних криз.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.5+/А 39-421307 рукописный текст
Автор(ы) : Акименко, Юрій Федорович
Заглавие : Психологічна корекція ставлення батьків до дітей молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :240 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 180-199.
УДК : 159.922.73-053.5+159.964.3+159.98 + 159.922.73-053.5 + 159.964.3 + 159.98
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Ставлення батьків
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психічний розвиток--тип батьківського ставлення--детермінанти батьківського ставлення--діагностичні критерії--психологічна корекція--індивідуальний тренінг--груповий тренінг--психологічна ефективність
Аннотация: Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини від типу батьківського ставлення. Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини молодшого шкільного віку. Визначені соціально-психологічні детермінанти батьківського ставлення, діагностичні критерії та методи вивчення батьківського ставлення, розроблена нова типологія ставлення батьків до дітей. Розроблена трикомпонентна модель психологічної корекції батьківського ставлення, яка включає індивідуальний і груповий тренінги та комбіновану форму роботи з батьками. Визначена психолого-педагогічна ефективність корекційної моделі та проаналізовані зміни у ставленні батьків до дітей. Основні результати праці знайшли практичне впровадження у роботі з психологічного консультування батьків та психокорекції неадекватного батьківського ставлення.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6-/З-13-516057 рукописный текст
Автор(ы) : Завацька, Наталія Євгенівна
Заглавие : Особливості особистісної диференціації узалежненої поведінки підлітків та її корекція : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Луганськ, 2003
Колич.характеристики :225 с.: табл., рис.
Коллективы : Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ). Кафедра психології
Примечания : Бібліогр.: с. 162-193.
УДК : 159.922.73-053.6-056.49
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Узалежнена поведінка
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підлітки--особистісні особливості--узалежнена поведінка--опіоїди--канабіноїди--алкоголь--агресія--психологічна корекція
Аннотация: У дисертації досліджуються особистісні особливості підлітків з узалежненною поведінкою і викладається програма її психологічної корекції. Проведено порівняльний аналіз особистісних особливостей підлітків відповідно до різновиду вживаної наркотичної речовини. Виявлено різні види агресії підлітків під дією різних наркотичних речовин. Доведено, що на стадії психічної узалежненості від наркотиківвиникає нівелювання особистісних особливостей, на перший план виступають згрубіння, брутальність, цинізм. Був розроблений комплекс вправ, специфічних до особистісної диференціації підлітків з узалежненою поведінкою.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.98+615.851]:1/Л 17-815346 рукописный текст
Автор(ы) : Лазос, Гелена Петрівна
Заглавие : Психологічна корекція негативних переживань підлітків у стосунках з батьками : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2013
Колич.характеристики :228 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 227-246.
УДК : 159.98+615.851]:159.942.5-053.6(043.5) + 159.98 + 615.851]:159.942.5-053.6(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Негативні переживання
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підлітки--негативні переживання--стосунки з батьками--психологічна корекція--дитячо-батьківські стосунки
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі негативних переживань підлітків у стосунках з батьками та їх психологічної корекції. Розкрито зміст поняття "негативне переживання" щодо підліткового віку та визначено основні характеристики негативних переживань сучасних підлітків різної статі у стосунках з батьками - їх інтенсивність, приводи виникнення, зміст та емоційне вираження, здатність підлітка справлятися з ними. Встановлено особливості їх зв'язку із психологічними та структурними деформаціями сім'ї, її соціально-економічним статусом. Створено модель корекції негативних переживань підлітків на основі кататимно-імагінативноїпсихотерапії як глибинно зорієнтованого методу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.964.3+159.98:/О-57-252451 рукописный текст
Автор(ы) : Омельченко, Яніна Миколаївна
Заглавие : Корекція тривожних станів молодших школярів засобами кататимно-імагінативної психотерапії : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :247 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 194-210.
УДК : 159.964.3+159.98:616.89-008.441.1 + 159.964.3 + 159.98:616.89-008.441.1
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Тривожність
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): молодші школярі--тривожні стани--тривожність у дітей--психологічна корекція--дезадвптивна форма тривожності
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі тривожності у дітей молодшого шкільного віку. Модифіковано діагностичні методики дослідження, що спрямовані на вивчення тривожних станів у школі та поза її межами. Розроблено методику вивчення зовнішніх та внутрішніх характеристик тривожних станів. Встановлено, що тривожні переживання мають суттєве значення у онтогенезі дитини, а їх адаптивні форми необхідні для повноцінного розвитку особистості. Створено модель корекції тривожних станів молодших школярів на основі кататимно-імагінативно їпсихотерапії як глибинно зорієнтованого методу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:159.9/Г 82-961152 рукописный текст
Автор(ы) : Грись, Антоніна Михайлівна
Заглавие : Теоретико-методологічні засади підготовки психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2014
Колич.характеристики :448 с.: табл., рис. + 1 (додатки)
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 388-448.
УДК : 378-057.875:159.9-051+159.922.73-056.49 + 378-057.875:159.9-051 + 159.922.73-056.49
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Підготовка психологів-- Дезадаптовані підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна діяльність--підготовка психологів--дезадаптація неповнолітніх--образ я--неповнолітні--стосунки--адаптивність--психологічна травма--психологічна корекція--психологічна допомога
Аннотация: В роботі визначено методологічні підходи до проблеми підготовки психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми. Проаналізовано детермінанти соціальної дезадаптації неповнолітніх та розроблено концепцію їх адаптації. З'ясовано типи психологічних бар'єрів майбутніх психологів на шляху до роботи з дезадаптованими неповнолітніми. Побудовано процесуальну модель системи підготовки майбутніх психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми. Розроблено та апробовано психолого-педагогічні технології розвитку особистісно-професійних компетенцій майбутніх фахівців, необхідних для роботи з означеним контингентом. Визначено та експериментально перевірено систему психолого-педагогічних умов фасилітації підготовки психологів до роботи з девіантами.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923:616-056.3/Г 65-553771505 рукописный текст
Автор(ы) : Гончаренко, Наталія Володимирівна
Заглавие : Психологічні чинники збереження психічного здоров'я майбутніх лікарів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :235 с.: табл., рис.
Коллективы : Національний медичний університет імені О.О. Богомольця (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 162-235.
УДК : 159.923:616-056.32(043.5)
Предметные рубрики: Медична психологія-- Психічне здоров'я
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психічне здоров'я--майбутні лікарі--психологічний аналіз--професійно-важливі утворення--емоційна сфера--особистісна сфера--психологічна допомога--психологічна корекція
Аннотация: У дисертації здійснено систематизацію та узагальнення основних наукових підходів до до дослідження феномена психічного здоров'я людини. розроблено теоретичну модель та сформульовано критерії психічного здоров'я майбутніх лікарів. Виявлено психологічні чинники збереження психічного здоров'я майбутніх лікарів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 154/А 43
Автор(ы) : Спицька Л. В.
Заглавие : Соціально-психологічна оцінка наслідків несприятливих умов соціалізації у виникненні делінквентної поведінки неповнолітніх
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 136-139 (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-650838)
Примечания : Бібліогр.: с. 139 (8 назв)
УДК : 159.922.7:316.6
Предметные рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): неповнолітні--соціалізація--адаптація--дезадаптація--деліквентна поведінка--психологічна корекція
Аннотация: У статті показано, що соціцалізація неповнолітніх здійснюється через низку умов: цілеспрямоване виховання, навчання і випадкові соціальні впливи в діяльності і спілкуванні.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 154/А 43
Автор(ы) : Железнякова Ю. В.
Заглавие : Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адиктивної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 89-94: табл. (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-334921)
Примечания : Бібліогр.: с. 94 (6 назв)
УДК : 376.091.214:159.922.76-056.49.004.14(045)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальна психологія--самотність--підлітки--адикція--психологічна корекція--поведінка
Аннотация: У статті надані результати дослідження, які підтверджують припущення про наявність статистично значущих зв'язків між почуттям самотності і адективною поведінкою в ранньому підлітковому віці. Розроблена спеціальна програма, яка передбачає корекційну роботу з молодшими підлітками протягом року.
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(57.026)/А 43
Автор(ы) : Арнаутова В.В.
Заглавие : Визначення соціально-психологічних особливостей ресоціалізації вихованців закритих освітніх закладів
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 14-23 (Шифр 15(57.026)/А 43-143932)
Примечания : Бібліогр.: с. 20-22 (13 назв)
УДК : 159.922.7:316.6
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): неповнолітні--закриті освітні заклади--соціалізація--ресоціалізація--асоціальна поведінка--дезадаптованість--психологічна корекція
Аннотация: В статті наведено обгрунтування методик емпіричного дослідження, соціально-психологічну характеристику вибірки та процедури дослідження щодо визначення соціально-психологічних особливостей ресоціалізації вихованців закритих освітніх закладів. Показано, що у закладі закритого типу посилюється відчуття амбівалентності, в результаті чого коливаються такі конструкти самоствердження як самоаналіз, самопізнання, самоконтроль.
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.76+316.61/П 86-935892740
Автор(ы) : Максимова , Наталя Юріївна, Грись, Антоніна Михайлівна, Манілов, Ігор Феліксович
Заглавие : Психологічні механізми адаптації девіантів до сучасного соціокультурного середовища : монографія
Выходные данные : Київ: Педагогічна думка, 2015
Колич.характеристики :254 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10062/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017
Цена : Б.ц.
УДК : 159.922.76+316.614.6]-056.49
Предметные рубрики: Психологія розвитку
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): неповнолітні правопорушники--ресоціалізація--творча діяльність--соціальний супровід--особистіст--соціальна адаптація--психологічна корекція
Содержание : Теоретико-методологічні підходи до визначення психологічних механізмів адаптації девіантів до сучасного соціокультурного середовища / Н. Ю. Максимова. Психологічні механізми формування адаптивних моделей прийняття рішення у соціально дезадаптованих неповнолітніх/ Б. М. Ткач. Психологічні механізми підвищення рівня осмисленості життя у соціально дезадаптованих підлітків/ Д. Ю. Старков. Психологічні механізми адаптації неповнолітніх з неадекватним Образом Я/ А. М. Грись. Психологічні механізми соціальної адаптації молодших школярів з порушеннями саморегуляції до соціокультурного середовища/ О. В. Максим. Психологічні механізми соціальної адаптації молодших школярів з відхиленнями в розвитку емпатії/ Т. А. Рябовол. Гармонізація емоційної сфери неповнолітніх як умова їх соціальної адаптації/ В. М. Щербина-Прилука, А. В. Шикуленко. Психокорекційний сугестивний вплив як складова адаптації неповнолітніх з девіантною поведінкою/ І. Ф. Манілов. Психологічні механізми оптимізації психічного стану засобами музики як технологія роботи з девіантами/ Л. М. Литвинчук.
Аннотация: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії психології соціально дезадаптованих неповнолітніх Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, розглядаються психологічні механізми адаптації девіантів до сучасного соціокультурного середовища через аналіз особливостей їх функціонування на прикладі Образу Я, ціннісно- смислової сфери, рефлексії, емпатії, саморегуляції, емоційної сфери. Визначається, що процес соціальної адаптації осіб з девіантною поведінкою передбачає визначення різновиду девіантної поведінки та типу його соціальної дезадаптації безвідносно до поведінкових проявів. Обов’язковою умовою адаптації є включення девіанта у нову систему стосунків та зміни його світосприйняття. Це в свою чергу стане поштовхом до нового ставлення до себе, що є психологічним підґрунтям процесу соціальної адаптації. Результати дослідження будуть корисні не лише для науковців, а і для фахівців соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді, кримінальної інспекції у справах дітей, закладів соціальної реабілітації для дітей, підлітків та молоді, установ пенітенціарної служби України, психологів та соціальних педагогів загальноосвітніх шкіл. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153/А 43
Автор(ы) : Блінов, Олег Анатолійович
Заглавие : Особливості проведення психокорекції та психологічної психотерапії в умовах військової лікувальної установи
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 30-36 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примечания : Бібліогр.: с. 35-36 (5 назв)
УДК : 159.9:355.01:355.292(045)
Предметные рубрики: Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна корекція--психологічна психотерапія--військова лікувальна установа--психологічна допомога
Аннотация: У статті здійснюється аналіз використання психокорекції та психотерапії з пацієнтами. Встановлені особливості її проведення в умовах військової лікувальної установи. Розглядається зміст нормативних документів, які використовуються в роботі. Визначено, що психолог в умовах роботи військового лікувального закладу здійснює систематичну психологічну корекцію і психотерапевтичну роботу з пацієнтами. Встановлено, що показниками для роботи служать наявність гострої реакції на стрес, розлади адаптації, посттравматичний стресовий розлад, різноманітні форми деформації особистості пацієнтів, їх поведінки, психосоматичні захворювання, психічні стани після перенесення гострих стресових впливів тощо.
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(902.7)/А 43
Автор(ы) : Железнякова Ю. В.
Заглавие : Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адикватної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 192-201. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примечания : Бібліогр.: с. 200 (6 назв)
УДК : 376.091.214:159.922.76-056.49.14(045)
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самотність--підлітки--адикція--психологічна корекція--поведінка
Аннотация: В статті надані результати дослідження, які підтверджують припущення про наявність статистично значущих зв’язків між почуттям самотності і адиктивною поведінкою в ранньому підлітковому віці. Також було доведено, що адиктивна поведінка детермінується такими факторами, які, в свою чергу, є факторами почуття самотності, як соціальна безпорадність, відчуження,комунікативні бар’єри, поділ цінностей та інтересів. З метою надати допомогу практичним психологам по удосконаленню корекційної роботи з молодшими підлітками розроблена спеціальна програма «Психологічна корекція суб’єктивного почуття самотності як чинника адиктивної поведінки молодших підлітків», яка передбачає корекційну роботу з ними протягом року. Доведена ефективність програми експериментальним шляхом.
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.97:616.89-008/Ш 42-319217122 рукописный текст
Автор(ы) : Шелестова, Олена Вікторівна
Заглавие : Медико-психологічні чинники розладів військово-професійної адаптації військовослужбовців : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Выходные данные : Київ, 2018
Колич.характеристики :217 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 195-209 (155 назв)
УДК : 159.97:616.89-008.48](:355.1-057.36043.5)
Предметные рубрики: Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): військовослужбовці--розлади адаптації--чинники--індикатори--маркери--психологічна діагностика--психологічна корекція
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі визначення індикаторів, маркерів та чинників розладів адаптації у військовослужбовців різних форм служби. У робот і: – досліджено особливості змін в когнітивній та психоемоційній, особистісній сферах військовослужбовців з розладами адаптації; – вивчено специфіку впливу професійного стресу на професійну діяльність військовослужбовців; – виявлено особливості порушень у мнестичній, емоційній сфері; – встановлено механізми формування та визначено індикатори, чинники та маркери що призводять до виникнення розладів військово - професійної адаптації військовослужбовців. На основі отриманих даних обґрунтована і розроблена систем а психологічної корекції розладів адаптації. Сформульовано її загальний принцип у вигляді алгоритму дій, узагальнено етапи, цілі та засоби їх досягнення, оцінено ефективність її впровадження в клінічну медико - психологічну практику . Отримані емпіричні дані підтвердили висунуту на початку дослідження гіпотезу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.97:616.89-008/Ш 42-288140363 рукописный текст
Автор(ы) : Шелестова, Олена Вікторівна
Заглавие : Медико-психологічні чинники розладів військово-професійної адаптації військовослужбовців : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Выходные данные : Київ, 2018
Колич.характеристики :24 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 19-21 (19 назв)
УДК : 159.97:616.89-008.48](:355.1-057.36043.5)
Предметные рубрики: Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): військовослужбовці--розлади адаптації--чинники--індикатори--маркери--психологічна діагностика--психологічна корекція
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі визначення індикаторів, маркерів та чинників розладів адаптації у військовослужбовців різних форм служби. У робот і: – досліджено особливості змін в когнітивній та психоемоційній, особистісній сферах військовослужбовців з розладами адаптації; – вивчено специфіку впливу професійного стресу на професійну діяльність військовослужбовців; – виявлено особливості порушень у мнестичній, емоційній сфері; – встановлено механізми формування та визначено індикатори, чинники та маркери що призводять до виникнення розладів військово - професійної адаптації військовослужбовців. На основі отриманих даних обґрунтована і розроблена систем а психологічної корекції розладів адаптації. Сформульовано її загальний принцип у вигляді алгоритму дій, узагальнено етапи, цілі та засоби їх досягнення, оцінено ефективність її впровадження в клінічну медико - психологічну практику . Отримані емпіричні дані підтвердили висунуту на початку дослідження гіпотезу.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153/А 43
Автор(ы) : Манілов І.Ф.
Заглавие : Сугестивна психокорекція девіантної поведінки: механізми мультимодального впливу
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 134-148 (Шифр 153/А 43-439307777)
УДК : 159.955:615.851
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): сугестія--психотерапія--психологічна корекція--девіантна поведінка--психотерапевтичні механізми--адаптогенне осмислення--мульти-модальна сугестивна психотерапія
Аннотация: У статті проведено аналіз основних психотерапевтичних механізмів мультимодального сугестивного впливу. Показано, що в залежності від етапу психотерапії (психокорекції) запускаються різні механізми психотерапевтичного впливу. Зазначено, що в системі мультимодальної сугестивної психотерапії увесь робочий процес можна розбити на п'ять етапів - сутиавтивної стабілізації, діагностичного зондування, інформаційного накопичення, конфронтаційної дестабілізації, адаптаційної трансформації. На кожному з цих етапів переважають певні механізми психотерапевтичного впливу. Показано, що до специфічних механізмів мультимодального сугестивного психотерапевтичного впливу слід віднести два універсальні механізми - адаптогенне осмислення та спонтанну фіксацію адаптивних поведінкових патернів.
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Марциняк-Дорош О. М.
Заглавие : Особливості психологічної корекції порушень харчової поведінки у юнаків із надлишковою масою тіла
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 246-255: Бібліогр.: с. 254-255 (7 назв) (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
УДК : 159.97
Предметные рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): харчування--порушення харчової поведінки--вага--маса тіла--надлишкова маса тіла--надмірна вага--ожиріння--юнацький вік--психологічна корекція
Аннотация: У статті досліджуються теоретико-методологічних основ порушень харчової поведінки. Доведено, що надмірна вага та ожиріння серед осіб юнацького віку є ключовою проблемою на сьогодення, що призводить до виникнення ряду захворювань та зниження якості життя. Автор аналізує вплив і особливості психокорекції при роботі з особами юнацького віку, що мають надлишок маси тіла. За основу авторської психокорекційної програми було взято твердження, що переїдання є фундаментальною ознакою подальшого набирання маси тіла, яке зумовлене у гладких осіб запізнілою реакцією на відчуття ситості. При цьому велика кількість різноманітних дієт, що переважно, характеризують обмежувальний тип порушення харчової поведінки, ще більш ускладнюють проблему. Гіпотезою експерименту є припущення, що психокорекція харчової поведінки із надлишковою масою тіла тільки тоді може бути ефективною, коли використовується як інструмент зміни смисложиттєвих орієнтацій особи та її емоційних переживань. Виявлено статистично достовірне покращення якості життя в експериментальній групі за наступними показниками: рольове функціонування, обумовленого фізичним станом, загальне здоров'я, рольове функціонування обумовленого емоціями, життєва активності, психічне здоров'я. Згідно з отриманими результатами автор робить висновок, що результативність застосування різних методів корекції маси тіла є досить ефективною. Однак не є самодостатнім методом.
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.76-056.2:/К 63-821059731 рукописный текст
Автор(ы) : Компанович, Маріанна Станіславівна
Заглавие : Емоційні переживання підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями та їх корекція : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Выходные данные : Київ, 2020
Колич.характеристики :350 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 243-267 (369 назв).
УДК : 159.922.76-056.2:616.12-00+159.942](043.5)
Предметные рубрики: Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційні переживання--психосоматичні серцево-судинні захворювання--підлітковий вік--інтроспекція--рефлексія--психологічна корекція--саморегуляція емоційних переживань
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, створенню та апробації комплексної психокорекційної програми розвитку здатності до саморегуляції емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями. Емоційні переживання підлітків із психосоматичними серцево-судинних захворювань проявляться через низку психологічних симптомокомплексів, що виходять з особистісних особливостей досліджуваних, стосунків із найближчим оточення (дитячо-батьківських та сиблігових), що безпосередньо мають вплив на особистість підлітків та стають в подальшому прототипною моделлю взаємодії із соціумом, а також з огляду самого нозологічного навантаження. Емпіричним дослідженням охоплено загалом 360 респондентів. Експериментальну групу склали підлітки із психосоматичними серцево-судинними захворювання в кількості 180 досліджуваних віком 14 та 15 років до контрольної групи увійшли 180 респондентів їхніх однолітків без проявів захворювання. Запропоновано комплексний підхід емпіричного дослідження емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, результати якого були інтегровані у формувальну частину дослідження. Дано визначення емоційних переживань та побудовано теоретичну модель виникнення емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями. Поглиблено розуміння ролі емоційних переживань в ґенезі та в опрацюванні стигматизуючих наслідків психосоматичних серцево-судинних захворювань для підлітків. Розроблено та апробовано щоденник інтроспекції та рефлексії емоційних переживань відповідно до віку досліджуваних. Обґрунтовано припущення, що інтенсивні емоційні переживання відреаговуються психосоматичними пацієнтами, зокрема підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворювання через симптоматику або сновидіння. Виявлено ключове завдання психологічної корекції емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, а саме розвиток здатності до їхньої саморегуляції, а також застосовано інтроспекцію та рефлексію в контексті наративів досліджуваних, для формування здатність до саморегуляції емоційних переживань.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.76-056.2:/К 63-933162830 рукописный текст
Автор(ы) : Компанович, Маріанна Станіславівна
Заглавие : Емоційні переживання підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями та їх корекція : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Выходные данные : Київ, 2020
Колич.характеристики :24 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 18-20 (13 назв).
УДК : 159.922.76-056.2:616.12-00+159.942](043.5)
Предметные рубрики: Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційні переживання--психосоматичні серцево-судинні захворювання--підлітковий вік--інтроспекція--рефлексія--психологічна корекція--саморегуляція емоційних переживань
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, створенню та апробації комплексної психокорекційної програми розвитку здатності до саморегуляції емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями. Емоційні переживання підлітків із психосоматичними серцево-судинних захворювань проявляться через низку психологічних симптомокомплексів, що виходять з особистісних особливостей досліджуваних, стосунків із найближчим оточення (дитячо-батьківських та сиблігових), що безпосередньо мають вплив на особистість підлітків та стають в подальшому прототипною моделлю взаємодії із соціумом, а також з огляду самого нозологічного навантаження. Емпіричним дослідженням охоплено загалом 360 респондентів. Експериментальну групу склали підлітки із психосоматичними серцево-судинними захворювання в кількості 180 досліджуваних віком 14 та 15 років до контрольної групи увійшли 180 респондентів їхніх однолітків без проявів захворювання. Запропоновано комплексний підхід емпіричного дослідження емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, результати якого були інтегровані у формувальну частину дослідження. Дано визначення емоційних переживань та побудовано теоретичну модель виникнення емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями. Поглиблено розуміння ролі емоційних переживань в ґенезі та в опрацюванні стигматизуючих наслідків психосоматичних серцево-судинних захворювань для підлітків. Розроблено та апробовано щоденник інтроспекції та рефлексії емоційних переживань відповідно до віку досліджуваних. Обґрунтовано припущення, що інтенсивні емоційні переживання відреаговуються психосоматичними пацієнтами, зокрема підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворювання через симптоматику або сновидіння. Виявлено ключове завдання психологічної корекції емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, а саме розвиток здатності до їхньої саморегуляції, а також застосовано інтроспекцію та рефлексію в контексті наративів досліджуваних, для формування здатність до саморегуляції емоційних переживань.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

 1-20    21-22 
 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 5544
Число посетителей 448
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя