Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА<.>
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 17
1.


    (Свободных экземпляров нет)
Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.5:316.4.063:3/Х 65-040441 рукописный текст
Автор(ы) : Хмель , Наталія Миколаївна
Заглавие : Формування психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :368 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 348-368.
УДК : 378-057.87:37.011.3-51]:316.42
Предметные рубрики: Організаційна психологія-- Соціально-економічні зміни
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціально-економічні зміни--майбутні педагоги--психологічна готовність--психологічна підготовка
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню формування психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін. Робота містить теоретичне обгрунтування, методологічні засади та результати емпіричного вивчення проблеми. У дослідженні представлено основні підходи до розуміння сутності проблеми психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін. розкрито зміст та структуру психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін, що включає в себе такі компоненти: мотиваційний, когнітивний, операційний, особистісний. Досліджено особливості психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах змін, визначено рівні її сформованості. Визначено недостатній рівень розвитку психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін. Проаналізовано взаємозв"язок між рівнем сформованості психологічної готовності та організаційно-професійними, соціально-демографічними і сімейними характеристиками. Розроблено програму психологічної підготовки майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін, що включала спецкурс "Формування психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в освітніх організаціях в умовах змін" та ряд тренінгових занять, спрямованих на підвищення рівня психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в освітніх організаціях в умовах соціально-економічних змін. Наведено результати її експерементального впровадження.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.013+378-057.87/В 61-982122 рукописный текст
Автор(ы) : Вовк, Валентин Петрович
Заглавие : Психологічна підготовка вчителя початкових класів до роботи із соціально занедбаними учнями : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :253 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 165-182.
УДК : 37.013+378-057.875:37.011.3-051 + 37.013 + 378-057.875:37.011.3-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Вчитель початкових класів
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальна занедбаність--важковиховуваність--девіантна поведінка--психологічна компетентність --психологічна підготовка
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню проблеми психологічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи із соціально занедбаними учнями. В дослідженні теоретично обгрунтовано і практично доведено необхідність формування у майбутніх учителів психологічної компетентності для успішної роботи з дітьми такої категорії, окремо виділені конкретні професійно-психологічні якості, що входять до її складу. У дисертації висвітлено причини соціальної занедбаності, проаналізовано погляди на це явище вітчизняних і зарубіжних учених. Розглянуто теоретичний і практичний підходи щодо підготовки майбутніх учителів до роботи із соціально занедбаними учніми в сучасній системі освіти. Розкрито розуміння психологічної компетентності, досліджено рівні її сформованості у студентів педагогічного навчального закладу, особливості їх ставлення і цілеспрямованого розвитку. Наведено результати апробації розробленого автором спецкурсу "Методика роботи із соціально зенедбаними учнями".
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.943.8:355/С 37 рукописный текст
Автор(ы) : Сімко, Руслан Теодорович
Заглавие : Особливості прояву психомоторних якостей суб'єкта в екстремальних умовах діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Кам'янець-Подільський, 2013
Колич.характеристики :201 с.: табл., рис.
Коллективы : Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (Кам'янець-Подільський)
Примечания : Бібліогр.: с. 174-195.
УДК : 159.943.8:355
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Психомоторні якості-- Екстремальні умови діяльності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психомоторні якості--екстремальні умови--психомоторика--професійно значущі якості--працівники органів внутрішніх справ--властивості нервової системи--ефективність діяльності--психологічна підготовка
Аннотация: В дослідженні проаналізовано наукові дослідження проблеми прояву психомоторики суб'єкта екстремальної діяльності. Розкрито особливості діяльності в екстремальних умовах суб'єктів з різними властивостями нервової системи. Виявлено особливості прояву особистісних рис суб'єктів екстремальної діяльності з різними рівнями психомоторної підготовленості. Розробленол й апробовано програму розвитку психомоторних якостей суб"єкта екстремальної діяльності для підвищення її ефективності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 005.32+37.07:005./Ш 37-043484 рукописный текст
Автор(ы) : Шевченко, Антоніна Михайлівна
Заглавие : Психологічні особливості розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Выходные данные : Київ, 2014
Колич.характеристики :305 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 209-238.
УДК : 005.32+37.07:005.73
Предметные рубрики: Організаційна психологія-- Організаційна культура
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): організаційна культура--загальноосвітні навчальні заклади--психологічний тренінг--педагогічні працівники--психологічна підготовка--чинники мезорівня --чинники мікрорівня
Аннотация: У дослідженні розкрито зміст та структуру організаційної культури та її роль у діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. Досліджено рівень розвитку основних компонентів організаційної культури та визначено типи організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів. Проаналізовано взаємозв'язок між рівнем розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів і чинниками мезорівняі мікрорівня. Визначено умови психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів. Розроблено та апробовано тренінгову програму для психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 005.32+316.485+37/Р 15-112230 рукописный текст
Автор(ы) : Радченко, Ольга Борисівна
Заглавие : Причини виникнення та психологічні умови подолання організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Выходные данные : Київ, 2014
Колич.характеристики :310 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-202.
УДК : 005.32+316.485+377.07 + 005.32 + 316.485 + 377.07
Предметные рубрики: Організаційна психологія-- Організаційні конфлікти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): конфлікт--професійно-технічніі навчальні заклади--організаційний конфлікт--психологічна підготовка--чинники мезорівня --чинники мікрорівня--педагогічні працівники
Аннотация: У дослідженні проаналізовано психологічні особливості організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах. Досліджено види та причини виникнення організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах. Визначено психологічні умови подолання організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах. Розроблено та апробовано тренінгову програму для підготовки інженерно-педагогічних працівників до подолання організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9.072/С 53
Автор(ы) : Сняданко, Ірина Ігорівна
Заглавие : Методика "Самоефективність у майбутній організації" : опис та рекомендації до застосування
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 659-670: табл. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 669 (3 назви)
УДК : 159.9.072
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самоефективність--самооцінка--спрямованість активності--когнітивно-поведінковий підхід--професійна діяльність--психологічна готовність--управлінська діяльність--поведінка--організаційна самооцінка--психологічна підготовка
Аннотация: Методику "Самоефективність у майбутній організації" розроблено в рамках дослідження психологічної готовності студентів технічних університетів до майбутньої професійно-управлінської діяльності. Встановлено, що дана методика дає можливість виявити особливості спрямованості активності студента в майбутній організації, виявити його позицію в майбутній організації. У цій методиці виділено поняття "організаційна самооцінка" та її рівні.
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Сорока А. В.
Заглавие : Особливості роботи психолога з різними групами засуджених у відповідності до скоєних ними злочинів
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 186-196: рис. (Шифр 153.6/А 43-462680)
Примечания : Бібліогр.: с. 195 (10 назв)
УДК : 159.9:34(075.8)
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психодіагностична програма--засуджені--типи злочинців--ресоціалізація--психологічна підготовка
Аннотация: Розкрито процес виконання 3-го завдання 1-го етапу дослідження запропонованої автором психодіагностичної програми дослідження розвитку ресоціалізації засуджених в період підготовки до звільнення з пенітенціарних установ.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153/А 43
Автор(ы) : Ковальчук О. П.
Заглавие : Психологічне відновлення військовослужбовців після участі в бойових діях (на прикладі армії США)
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 201-209 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примечания : Бібліогр.: с. 208 (5 назв)
УДК : 159.9:355.5
Предметные рубрики: Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): система психологічного забезпечення--бойова психічна травма--психологічна підготовка--психологічна допомога--психічна стійкість--психологічна реабілітація
Аннотация: Стаття присвячена вивченню особливостей системи психологічного забезпечення військовослужбовців армії США, спрямованої на відновлення військовослужбовців після участі в бойових діях. Визначено, що відновно-реабілітаційні заходи проводяться за однією з трьох ліній надання допомоги: перша - в зоні типового забезпечення військової частини, де відновно-реабілітаційні заходи проводяться за участю штатного медичного персоналу; друга - лікувально-відновні табори із можливістю надання спеціалізованої допомоги відповідним оснащенням та фахівцями з подолання бойової психологічної травми; третя - спеціалізовані відділення лікувальних установ, де неухильно дотримуються правил збереження військовослужбовця як повноцінного бійця, що повертається у стрій.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153/А 43
Автор(ы) : Недвига О. В.
Заглавие : Психологічне забезпечення військово-професійної діяльності: ретроспектива та перспектива розвитку
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 373-383 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примечания : Бібліогр.: с. 382-383 (4 назви)
УДК : 159.9(075.8)
Предметные рубрики: Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічне забезпечення--професійно-психологічний відбір--психологічна підготовка--бойові психічні травми--психологічна допомога--психічний стан--психологічна реабілітація
Аннотация: В статті проводиться ретроспективний аналіз становлення та розвитку психологічного забезпечення професійної діяльності, зазначаються здобутки вчених на різних етапах розвитку психологічної науки. Досліджуються підходи психологів до визначення і класифікації складових та завдань психологічного забезпечення на кожному з етапів його розвитку. Показано можливість застосування існуючих воєнно-психологічних концепцій та досвіду бойової практики армій провідних країн для вирішення таких важливих задач психологічного забезпечення бойової діяльності як професійно-психологічний відбір, психологічна підготовка, психологічна допомога і реабілітація учасників бойових дій.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 154/А 43
Автор(ы) : Карамушка Л. М., Креденцер О. В.
Заглавие : Тренінг "Психологічна підготовка персоналу освітніх організацій до розвитку підриємницької активності": структура, зміст, особливості використання
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 54. - С. 76-84 (Шифр 154/А 43-914937779)
Примечания : Бібліогр.: с. 81-83 (25 назв)
УДК : 159.98
Предметные рубрики: Економічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна підготовка--психологічний тренінг--освітні організації--персонал освітніх організацій--інтрапренерство--підприємницька активність
Аннотация: В статті представлено зміст та структуру тренінгу "Психологічна підготовка персоналу освітніх організацій до розвитку підприємницької активності". Розкрито його мету, завдання, основні структурні компоненти. Наведено цільову аудиторії, організацію та форму проведення тренінгу. Представлено основні інтерактивні техніки. Зміст тренінгу розкрито шляхом поєднання основних структурних елементів (тренінгових сесій), основних компонентів кожної із тем тренінгу (змістовно-смисловий, діагностичний та корекційно-розвивальний компоненти) та інтерактивних технік, які використовуються для представлення кожного із компонентів. У статті наведено детальний зміст тренінгу.
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Недвига О. В.
Заглавие : Особливості прояву індивідуально-типологічних властивостей військовослужбовців-саперів під час перебування на мінному полі
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2018. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 48. - С. 52-59 (Шифр 15(08)/А 43-785968165)
Примечания : Бібліогр.: С. 59 (9 назв)
УДК : 159.9.88.4.88.5.4
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): сапер--психологічне забезпечення--психологічна підготовка--мінна небезпека--психічний стан--стресостійкість
Аннотация: У статті представлено результати експериментального дослідження, спрямованого на з’ясування ролі психологічного забезпечення діяльності інженерних частин і підрозділів під час виконання бойових завдань. Встановлено залежність інтенсивності тривожності військовослужбовців-саперів від рівня складності бойових завдань, впливу стрес-факторів, викликаних мінною небезпекою. Розкрито стресогенні чинники, що впливають на діяльність військовослужбовців-саперів, показано зв’язок індивідуально-психологічних властивостей військовослужбовців з успішністю виконання завдань з розмінування території й ціннісно-мотиваційними компонентами діяльності саперів.
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Кот М.Г.
Заглавие : Гендерні особливості особистісного потенціалу менеджерів сфери дозвілля
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2018. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 49. - С. 27-31 (Шифр 15(08)/А 43-263458491)
Примечания : Бібліогр.: С. 30-31 (12 назв).
УДК : 159.92:37015.3(045)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистісний потенціал--психологічна підготовка--гендерні особливості--формування спеціальних психологічних вмінь--професійна готовність--менеджери сфери дозвілля
Аннотация: Стаття присвячена дослідженню особистісного потенціалу менеджерів сфери дозвілля з метою врахування гендерного фактора у психологічній підготовці майбутніх фахівців. Формування психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх менеджерів сфери дозвілля передбачає необхідність визначення особистісних детермінант, особистісного потенціалу, відповідних компонентів та структури гендерних характеристик особистості ефективних менеджерів сфери дозвілля. Врахування і використання гендерного фактора в процесі психологічної підготовки, конструювання і проведення соціально-психологічного тренінгу з розвитку особистісних потенціалів прискорює формування психологічної готовності майбутніх менеджерів сфери дозвілля до професійної діяльності.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Креденцер, Оксана Валеріївна
Заглавие : Тренінгова програма «Організаційно-психологічні чинники розвитку організаційної культури в освітніх організаціях в умовах соціальної напруженості»: структура та зміст
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2018. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 49. - С. 31-39 (Шифр 15(08)/А 43-263458491)
Примечания : Бібліогр.: С. 37-39 (34 назви).
УДК : 316.647.5:005.32:373
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна підготовка--психологічний тренінг--освітні організації--персонал освітніх організацій--чинники розвитку організаційної культури--соціальна напруженість
Аннотация: У статті представлено зміст та структуру тренінгової програми «Організаційно-психологічні чинники розвитку організаційної культури в освітніх організаціях в умовах соціальної напруженості». Розкрито її мету, завдання, основні структурні компоненти. Вказано цільову аудиторію, організацію та форму проведення тренінгу. Представлено основні інтерактивні техніки. Зміст тренінгу розгортається шляхом поєднання основних структурних елементів (тренінгових сесій), основних компонентів кожної із тем тренінгу (змістовно-смисловий, діагностичний та корекційно-розвивальний компоненти) та інтерактивних технік, які використовуються для представлення кожного із компонентів. У статті наведено детальний зміст тренінгової програми.
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Тептюк Ю. О.
Заглавие : Обгрунтування програми розвитку стресостійкості соціальних працівників різних вікових категорій
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 268-284 (Шифр 15(08)/А 43-744033331)
Примечания : Бібліогр.: с. 279-283 (28 назв)
УДК : 159.944
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розвиток стресостійкості--ресурси стресостійкості--соціальні працівники--психологічна підготовка--психологічні умови--психологічна підтримка--соціально-психологічний супровід професіоналізації
Аннотация: У статті здійснено аналітичний огляд теоретико-методологічних підходів до обгрунтування програми розвитку стресостійкості у соціальних працівників різних вікових категорій. Розглянуто основні особистісні детермінанти стресостійкості, визначено основні стрес-чинники під час професійної діяльності та методи їхнього подолання, функціонування такого ресурсу стресостійкості як соціальна підтримка у середині трудового колективу. При складанні авторської програми враховано основні психологічні умови розвитку стресостійкості соціальних працівників: психологічну підготовку, удосконалення особистісної саморегуляції, психологічну підтримку і допомогу фахівцеві для підвищення індивідуальної стійкості до стресу, а також соціально-психологічний супровід професіоналізації фахівця із соціальної роботи. Акцентовано, що розвиток стресостійкості у соціальних працівників матиме тільки тоді системний ефект, коли буде передбачати взаємодію властивостей, рис, стратегій та інших внутрішніх передумов стійкості до стресорів.
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Задорожній В.А.
Заглавие : Психологічна підготовка військовослужбовців України: сучасні наукові підходи, теорія, діагностування, практика
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2020. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 56. - С. 9-15 (Шифр 15(08)/А 43-953823351)
Примечания : Бібліогр.: с. 13-14 (12 назв)
УДК : 159.922.27:316.33
Предметные рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): військовослужбовці--україна--психологічна підготовка--військова служба--я-концепція--професійне становлення
Аннотация: Стаття присвячена вивченню сучасних наукових підходів до психологічної підготовки військовослужбовців України. За результатами дослідження зазначається, що психологічна підготовка військовослужбовців України, на думку сучасних науковців, повинна включати в себе систему формувально-розвивальних впливів на: професійне становлення, професійну "Я-концепцію", емоційно-вольову саморегуляцію, психологічну стійкість до екстремальних ситуацій. Важливим компонентом психологічної підготовки військовослужбовців вбачається формування та підтримка здорового способу життя. У зв'язку із збільшенням кількості військовослужбовців-жінок значна увага повинна бути приділена гендерним аспектам психологічної підготовки. Перевірка ефективності психологічної підготовки військовослужбовця повинна включати аналіз ефективності кожного специфічного компонента.
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153/154/О-64
Автор(ы) : Креденцер О.В.
Заглавие : Психологічна підготовка персоналу освітніх організацій до розвитку внутрішньоорганізаційного підприємництва
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Место публикации : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ, 2019. - № 2-3 (17). - С. 66-76 (Шифр 153/154/О-64-979653389)
Примечания : Бібліогр.: с. 74-76 (29 назв)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна підготовка--психологічний тренінг--освітні організації--персонал освітніх організацій--внутрішньоорганізаційне підприємництво--інтрапренерство
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.98/П 86
Автор(ы) : Карамушка, Людмила Миколаївна, Креденцер, Оксана Валеріївна, Терещенко, Кіра Володимирівна
Заглавие : Психологічні технології підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості : монографія
Выходные данные : Б.м., 2018
Колич.характеристики :240 с.
Цена : Б.ц.
УДК : 159.98:005.73:316.48
Предметные рубрики: Психологічні технології-- підготовка персоналу --Україна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічні технології--освітній персонал--психологічна підготовка--розвиток організаційної культури--організаційна культура--соціальна напруженість
Аннотация: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії організаційної та соціальної психології Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, представлено результати розробки проблеми психологічних технологій підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості. У монографії визначено теоретико-методологічні засади дослідження, зокрема проаналізовано сутність соціальної напруженості в організації, розкрито роль організаційної культури та психологічних технологій у її профілактиці та подоланні. Розроблено дизайн емпіричного дослідження. Проаналізовано рівень вираженості соціальної напруженості в освітніх організаціях на рівні організації в цілому, на рівні взаємодії персоналу та організації та на індивідуально-особистісному рівні. Визначено організаційно-психологічні чинники виникнення соціальної напруженості в освітніх організаціях, її наслідки та умови профілактики та подолання. Досліджено рівень розвитку основних характеристик організаційної культури освітніх організацій (компонентів, загального показника, типів та сили) та їх зв’язок з різними видами соціальної напруженості. Особливу увагу приділено розробці психологічних технологій підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості. Розкрито зміст, структуру та етапи розробки психологічних технологій. Представлено авторські психологічні технології: "Психологічну технологію підготовки освітнього персоналу до роботи в умовах соціальної напруженості" та "Психологічну технологію підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості". Детально описано тренінгові сесії та модулі, інтерактивні техніки, які використовуються для їх проведення. Монографію розраховано на керівників та працівників організацій, організаційних психологів, викладачів та слухачів інститутів післядипломної освіти, науковців, а також усіх, хто цікавиться психологічними проблемами розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

 
Статистика
за 16.07.2024
Число запросов 117058
Число посетителей 1034
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя