Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (167)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)Рідкісна книга (6)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=Просвіта<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
159.922.1:305]:316.48
Д 69


    Дорошенко, Наталія Миколаївна.
    Гендерна детермінація вибору студентами стратегії поведінки в конфлікті [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дорошенко Наталія Миколаївна ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Нац. техн. ун-т України (КПІ). - Київ, 2003. - 205, [20] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 189-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфлікти--Дисертації
   Педагогічна психологія--Гендер--Дисертації

   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

фывфывфыв:
ГЕНДЕР -- СТАТЕВОРОЛЬОВА ідентичність -- симптомокомплекс маскумінності/фемінності -- андрогонія -- ГЕНДЕРНА просвіта
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню гендерної детермінації вибору особами юнацького віку стратегій поведінки в конфлікті. Теоретично обґрунтовано та експериментально доведено, що статеворольові настанови особистості визначають сталі поведінкові тенденції в конфлікті, зміна яких можлива лише в разі загрози порушення значущих персональних транзакцій. Розроблено та апробовано спеціальний курс для вищих та середніх навчальних закладів, спрямований на загальну гендерну просвіту та формування практичних навичок використання повного спектру стратегій поведінки в конфліктних ситуаціях через корекцію гендерних стереотипів та статеворольвих настановлень щодо власної поведінки.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.922.8
Ю 83


    Юрчик, Оксана Миколаївна.
    Теоретичні аспекти моделювання процесу психологічної профілактики шкільного насильства [Текстььь] / О. М. Юрчик // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 779-790 : табл. - Бібліогр.: с. 789 (3 назви)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
шкільне насильство -- насильство -- психологічна профілактика -- психологічна просвіта -- булінг -- агресивність -- тривожність -- молодші школярі -- саморегуляція поведінки -- діалогічність
Аннотация: У роботі представлено узагальнені результати теоретичного аналізу наукової літератури, проаналізовано сучасні якісні дослідницькі проекти та програми психопрофілактики шкільного і сімейного насильства, які за останні десятиліття проводились в Україні; узагальнено кращий вітчизняний досвід з організації попередження насильства в школі. Розроблено авторську модель психологічної профілактики шкільного насильства серед молодших школярів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
153.6
А 43


    Яценко, Тетяна Володимирівна.
    Особливості організації психолого-педагогічної просвіти батьків обдарованих дітей [Текст] / Т. В. Яценко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 226-233. - Бібліогр.: с. 233 (8 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарованість -- обдаровані діти -- психолого-педагогічна просвіта -- батьки обдарованих дітей
Аннотация: Описано систему роботи з батьками обдарованих дітей в умовах суспільних дошкільних навчальних закладів. наголошено на необхідності забезпечення психолого-педагогічної підготовки батьків, яка сприяє стимулювання і розвитку потенційних творчих можливостей дитини.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
9
Ф 53


    Філіпчук, Георгій.
    "Духа не вгашайте!" [Текст] : научное издание / Г. Філіпчук ; Всеукраїнське товариство "Просвіта" ім. Т. Шевченка. - К. : Вид-во Товариства "Просвіта", 2016. - 96 с. - ISBN 978-617-7201-05 : 8.00 грн.
УДК
РУБ 9


Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Доп.точки доступа:
Всеукраїнське товариство "Просвіта" ім. Т. Шевченка
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
372
А 43


    Балицька, І. М.
    Психологічний портрет сучасного вихователя дошкільного закладу в контексті ціннісного ставлення батьків до даної професії [Текст] / І. М. Балицька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 28-43
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
цінності -- ціннісне ставлення -- психологічні знання -- психологічний портрет -- індивідуальний стиль професійної діяльності -- педагогічний імідж -- психологічна компетентність педагога -- мотиви -- професійні здібності -- психологічна просвіта батьків -- культура мовлення вихователя
Аннотация: У статті розглядаються психолого-педагогічні засади формування ціннісного ставлення батьків до професійної діяльності вихователя дошкільного навчального закладу. Здійснено аналіз понять, які створюють психологічний портрет сучасного вихователя. Визначено зміст професійних ціннісних орієнтацій педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів. Розкрито складові індивідуального стилю професійної діяльності вихователя, особливості педагогічного іміджу сучасного педагога, роль психологічної компетентності вихователя як органічної складової педагогічної майстерності. Розглянуто мотиви, які мають найбільше практичне значення у діяльності вихователя. Відзначено, що психолого-педагогічна просвіта батьків вихованців сприяє налагодженню ефективної взаємодії з вихователями дошкільного закладу. Підкреслено, що сучасний вихователь має гнучко адаптуватися до нових умов співрпраці з батьками, до взаємодії з дітьми швидко змінюватися у відповідь на можливі запити суспільства


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 220787
Число посетителей 1405
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя