Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (15)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=РЕФЛЕКСИВНІсть<.>
Общее количество найденных документов : 24
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-24 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923:37.011.3+/М 18-179617 рукописный текст
Автор(ы) : Малазонія, Світлана Валеріївна
Заглавие : Психологічні засоби формування у майбутнього педагога здатності до довільної саморегуляції поведінки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2004
Колич.характеристики :223 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 188-208.
УДК : 159.923:37.011.3+378-057.875:37.011.3-051 + 159.923:37.011.3 + 378-057.875:37.011.3-051
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Психологія поведінки
Загальна психологія-- Саморегуляція
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): здатність до саморегуляції--рефлексивність--копінг- стратегія--таксономія--суб'єктно-діяльнісний підхід--педагогічний вплив--автогенне тренування--системокомплекс
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей застосування майбутнім педагогом певної стратегії поведінки в ускладнених ситуаціях педагогічного процесу залежно від рівня сформованості в нього загальної здатності до довільної саморегуляції. У ході експериментальної перевірки запропонованої у роботі моделі структурної організації здатності до саморегуляції виявлено сукупність чинників, що детермінують стратегію поведінки особистості у педагогічному процесі. Показано, що спосіб поведінки майбутнього педагога у процесі реалізації останнім педагогічних впливів (раціональний, інтуїтивний, нераціональний) залежить від відповідного йому типу саморегуляції (конструктивного, адаптивного, дефіцитарного).
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923/С 22
Автор(ы) : Сахно С. В.
Заглавие : Формування рефлексії у засуджених жінок методом психотренінгу
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 393-399 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примечания : Бібліогр.: с. 399 (4 назви)
УДК : 159.923
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ресоціалізація--психологічний тренінг--рефлексія--рефлексивність--самоаналіз--засуджені--провина
Аннотация: У статті відображено формування і розвиток рівня рефлексії у засуджених жінок за допомогою психологічного тренінгу в умовах виправної колонії. показано роль рефлексії для ресоціалізації. Наведено приклади тренінгових вправ по підвищенню рівня рефлексії.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.955.4/Д 55
Автор(ы) : Доцевич Т. І.
Заглавие : Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 98-106: рис. (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примечания : Бібліогр.: с. 105 (6 назв)
УДК : 159.955.4
Предметные рубрики: Психологія особистості
Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): абнотивність--саморегуляція--внутрішня мотивація--рефлексивність--креативність--творча діяльність--метакогнітивна усвідомленість
Аннотация: Представлено результати аналізу емпіричної перевірки структури абнотивності особистості викладача. Представлено кореляційний аналіз показників абнотивності з її когнітивними, рефлексивними, процесуально-організаційними та мотиваційними особливостями у структурі метакогнітивної компетентності особистості викладача.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 316.6:331.56/Р 83
Автор(ы) : Рудюк, Олег Володимирович
Заглавие : Особистісні детермінанти подолання кризи зайнятості у безробітних
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 598-612 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 609-610 (17 назв)
УДК : 316.6:331.56
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--особистісні детермінанти--активність--суб'єктність--рефлексивність--криза зайнятості--безробіття--подолання кризи
Аннотация: Статтю присвячено обґрунтуванню та розвитку концептуального потенціалу понять "активності", "суб'єктності" і "рефлексивності" як методологічної основи вирішення проблеми конструктивного подолання кризи зайнятості у безробітних.
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.2/С 12
Автор(ы) : Савченко, Олена Вячеславівна
Заглавие : Інструментальне забезпечення реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 234-244: табл. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 243 (8 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рефлексивність--загальна здібність--рефлексивна компетентність--рефлексивна активність--рефлексивні вміння
Аннотация: Автор розглядає внутрішню структуру інструментального компонента рефлексивної компетентності особистості, що відіграє важливу роль в забезпеченні реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості. Представлена система рефлексивних вмінь, що має три рівня організації: когнітивний. метакогнітивний та особистісний.
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Савченко, Олена Вячеславівна
Заглавие : Трансформація структури рефлексивної компетентності особистості в юнацькому віці
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 188-201 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примечания : Бібліогр.: с. 199 (5 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рефлексивність--рефлексивні здібності--рефлексивна компетентність--юнацький вік
Аннотация: Аналізуються кількісні та якісні зміни в характері організації рефлексивної компетентності особистості як цілісної інтегративної системи рефлексивних здібностей, що формуються та розвиваються в процесі набуття суб'єктом рефлексивного досвіду.
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378.011.3-057.175/Д 71-265178 рукописный текст
Автор(ы) : Доцевич, Тамілія Іванівна
Заглавие : Метакогнітивна компетентність суб'єкта педагогічної діяльності у вищій школі : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Харків, 2016
Колич.характеристики :448 с.: табл.
Коллективы : Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди (Харків)
Примечания : Бібліогр.: с. 381-426.
УДК : 378.011.3-057.175:159.923:005.336.2
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Педагогічна діяльність у вищій школі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): метакогнітивна компетентність--метакогнітивний досвід діяльності--метапізнання--метапам'ять--педагогічна рефлексивність--абнотивність--суб'єкт педагогічної діяльності вищої школи
Аннотация: Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження. В ході дослідження було визначено, що до метакогнітивної компетентності суб'єктва педагогічної діяльності вищої школи входять метакогнітивний досвід діяльності і такі метакогнітивні здатності, як метапам'ять, метамислення, метакреативність, металінгвістичні здібності. Розроблено програму психологічного супроводу розвитку метакогнітивної компетентності, ефективність якої експериментально підтверджено
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(57.026)/А 43
Автор(ы) : Носко, Людмила Анатоліївна
Заглавие : Емпіричне дослідження рефлексивності студентів-психологів
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 156-164: табл. (Шифр 15(57.026)/А 43-285595)
Примечания : Бібліогр.: с. 162-164 (7 назв)
УДК : 159.955.4:159.9-051
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рефлексія--рефлексивні уміння--тип рефлексії--рефлексивність--рівень рефлексивності
Аннотация: У статті представлено результати емпіричного дослідження рефлексивності студентів-психологів. Проаналізовано дані дослідження загального ступеня розвитку рефлексивності особистості та рівня її сформованості. Визначено диференційний тип рефлексії респодентів.
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378/Д 71
Автор(ы) : Доцевич, Тамілія Іванівна
Заглавие : Компетентність суб'єкта педагогічної діяльності у вищій школі: метакогнітивний аспект : монографія
Выходные данные : Харків: ХНПУ, 2015
Колич.характеристики :346 с.
Коллективы : Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди (Харків)
ISBN, Цена 978-617-7064-61-8: 21.00 грн
УДК : 378.015.3+005.336.2:378.011.3-051+378.147.091.321
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): метакогнітивна компетентність--вища школа--викладач--педагогічна рефлексивність--рольова компетентність--стильові характеристики діяльності
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153/А 43
Автор(ы) : Щербина-Прилука В. М.
Заглавие : Проблема розвитку рефлексії осіб з девіантною поведінкою в процесі їх ресоціалізації
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14. - С. 227-235 (Шифр 153/А 43-351179)
Примечания : Бібліогр.: с. 233-234 (8 назв)
УДК : 159.922.763:159.923.2
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рефлексія--девіантна поведінка--рефлексивність--девіантні підлітки--ресоціалізація
Аннотация: Статтю присвячено аналізу проблеми розвитку рефлексії осіб з девіантною поведінкою в процесі їх ресоціалізації. Розглядаються особливості рефлексії девіантних підлітків, рівень розвитку рефлексивності в залежності від соціально-психологічних характеристик особистості підлітків девіантною поведінкою. З’ясовано, що девіантним підліткам притаманний не лише низький рівень розвитку рефлексивності, але також – високий і середній. Однак, особливості рефлексії підлітків з девіантною поведінкою не вичерпуються лише характеристиками рівнів її розвитку, оскільки сам її механізм функціонує інакше ніж у нормативних підлітків, що вкрай важливо враховувати в процес їх ресоціалізації.
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153/А 43
Автор(ы) : Матласевич О. В.
Заглавие : Метакогнітивно-рефлексивний компонент у структурі педагогічних здібностей: результати емпіричного дослідження
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 298-308 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примечания : Бібліогр.: с. 305-307 (16 назв)
УДК : 159.955.4+159.9.072.43
Предметные рубрики: Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): педагогічні здібності--педагогічна рефлексивність--метакогнітивна включеність--релігійність--структура педагогічних здібностей
Аннотация: У статті на основі теоретичного та емпіричного аналізу визначено роль метакогнітивно-рефлексивного компоненту в структурі педагогічних здібностей. Важливим відкриттям стало те, що педагогічна рефлексивність у вчителів з високим рівнем педагогічних здібностей тісно корелює зі ставленням до релігії як зразка моральних норм, з тенденцією вірити в Бога, чого не було відмічено в інших групах.
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.955; 159.953/Г 47 рукописный текст
Автор(ы) : Гільман, Анна Юріївна
Заглавие : Психологічні умови формування саногенного мислення студентської молоді : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Острог, 2017
Колич.характеристики :20 с.
Коллективы : Національний університет "Острозька академія" (Острог)
УДК : 159.955; 159.953
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Вікова психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): саногенне мислення--неадаптивні когніції--рефлексивність--наполегливість--самовладання--опірність до стресу--ригідність--радість--студентська молодь
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню умов формування саногенного мислення студентської молоді. У дисертації проаналізовано основні підходи до проблем дослідження саногенного мислення. Розмежовано поняття «саногенне» і «позитивне» мислення, а також інші схожі за змістом поняття. Визначено особливості саногенного мислення та психологічні чинники формування саногенного мислення студентів. Запропоновано алгоритм розгортання саногенного мислення у студентів. Обґрунтовано такі критерії сформованості саногенного мислення: когнітивно-рефлексивний, емоційний, мотиваційний, регулятивний і соматичний. Описано модель і відповідну програму формування саногенного мислення студентів. Побудовано психологічні профілі студентів із саногенним і патогенним мисленням. Визначено психологічні умови формування саногенного мислення у студентів: 1) з’ясування й усвідомлення неадаптивних когніцій студентів; 2) розвиток рефлексивності, гнучкості в поведінці; 3) цілеспрямоване оволодіння навичок адекватної реакції на стимули навколишнього середовища, усвідомлене переживання радості, розвиток мотивації на успіх; 4) цілеспрямоване оволодіння навичками саморегуляції; 5) розвиток нервово-психічної стійкості та опірності до стресу (стійкого рівня адаптаційних ресурсів і здатності зберігати певний ступінь психологічної стабільності у стресогенних умовах); 6) актуалізація механізмів наслідування саногенної поведінки. Розроблено та систематизовано практичні рекомендації для викладачів, кураторів і психологів щодо формування саногенного мислення у студентів у навчальній діяльності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(902.7)/А 43
Автор(ы) : Носко, Людмила Анатоліївна
Заглавие : Програма емпіричного дослідження рефлексивності студентів-психологів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 394-400. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примечания : Бібліогр.: с. 399-400 (7 назв)
УДК : 159.955.4:159.9-051
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рефлексія--рефлексивні уміння--тип рефлексії--рефлексивність--рівень рефлексивності
Аннотация: У статті представлено програму психологічного дослідження рефлексивності студентів-психологів. Викладено концептуальні положення, покладені в основу програми. Розкрито принципи, на котрих вона базується. Описано методики, спрямовані на дослідження загального ступеня розвитку рефлексивності особистості, рівня її сформованості, визначення диференційного типу рефлексії. Зазначено особливості проведення і застосування конкретних психодіагностичних методів та методик.
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(902.7)/А 43
Автор(ы) : Палько Т.В.
Заглавие : Розвиток рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 400-408. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примечания : Бібліогр.: с. 406-408 (10 назв)
УДК : 159
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рефлексія--рефлексивність--учитель-слухач--технологія--післядипломна педагогічна освіта
Аннотация: У статті розкрито психолого-педагогічні особливості розвитку рефлексії вчителів-предметників післядипломної педагогічної освіти, визначено складові та рівні її сформованості. Визначено технологію розвитку рефлексії вчителів-слухачів курсів післядипломної педагогічної освіти у процесі спеціально організованого навчання.
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.955.4:159.9-0/М 31-086942150 рукописный текст
Автор(ы) : Маскалева, Людмила Анатоліївна
Заглавие : Психолого-педагогічні умови розвитку рефлексивності майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :214, [3] с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: в кінці розд.
УДК : 159.955.4:159.9-051(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психосинтез--рефлексія--рефлексивність--рефлексивна компетентність--рефлексивно насиченне освітнє середовище--рефлепрактикум--розвивальна освіта--розвивальний коучинг
Аннотация: У роботі представлено аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми співвідношення рефлексії та рефлексивності у психолого-педагогічних дослідженнях, розкрито сутність цихпонять, окреслено шляхи та перспективи розвитку рефлексивності майбутніх психологів в умовах навчально-професійної діяльності у закладах вищої освіти. Доведено, що високий рівень сформованості рефлексивних умінь обумовлює високий рівень рефлексивності якособистісної якості.Виявлено психолого-педагогічніумови розвитку рефлексивностімайбутніх психологів у закладах вищої освіти.Встановлено, що чинником розвитку рефлексивності майбутнього психолога є рефлексивно насичене освітнє середовище.Наведено обґрунтування та структуру програми розвитку рефлексивності майбутніх психологів. Перевірка ефективності запропонованої розвивальної програми показала статистично значущі зміни в розвитку рефлексивної компетентності та рефлексивних умінь студентів експериментальних груп. Зафіксовано підвищення рівня рефлексивності та розширення спектру рефлексивних умінь досліджуваних.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.955.4:159.9-0/М 31-079066290 рукописный текст
Автор(ы) : Маскалева, Людмила Анатоліївна
Заглавие : Психолого-педагогічні умови розвитку рефлексивності майбутніх психологів : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :22 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: C. 18-20 (10 назв).
УДК : 159.955.4:159.9-051(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психосинтез--рефлексія--рефлексивність--рефлексивна компетентність--рефлексивно насиченне освітнє середовище--рефлепрактикум--розвивальна освіта--розвивальний коучинг
Аннотация: У роботі представлено аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми співвідношення рефлексії та рефлексивності у психолого-педагогічних дослідженнях, розкрито сутність цихпонять, окреслено шляхи та перспективи розвитку рефлексивності майбутніх психологів в умовах навчально-професійної діяльності у закладах вищої освіти. Доведено, що високий рівень сформованості рефлексивних умінь обумовлює високий рівень рефлексивності якособистісної якості.Виявлено психолого-педагогічніумови розвитку рефлексивностімайбутніх психологів у закладах вищої освіти.Встановлено, що чинником розвитку рефлексивності майбутнього психолога є рефлексивно насичене освітнє середовище.Наведено обґрунтування та структуру програми розвитку рефлексивності майбутніх психологів. Перевірка ефективності запропонованої розвивальної програми показала статистично значущі зміни в розвитку рефлексивної компетентності та рефлексивних умінь студентів експериментальних груп. Зафіксовано підвищення рівня рефлексивності та розширення спектру рефлексивних умінь досліджуваних.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(06)/П 68
Автор(ы) : Яворська-Вєтрова, Ірина
Заглавие : Особливості розвитку рефлексивності залежно від особистісної ефективності учнів
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2019. - Вип. 44. - С. 368-394 (Шифр 15(06)/П 68-044202775)
Примечания : Бібліогр.: с. 386-392 (25 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рефлексія--рефлексивність--особистісна ефективність--інтрапсихічна рефлексія--інтерпсихічна рефлексія--психологічний механізм
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:364-051/Б 20 рукописный текст
Автор(ы) : Балахтар, Валентина Візіторівна
Заглавие : Психологія становлення особистості фахівця з соціальної роботи : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :595 с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 434-494 (800 назв).
УДК : 159.923.2:364-051
Предметные рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--фахівець--соціальна робота--професійна діяльність--становлення особистості--дієвість і рефлексивність становлення--професійно-особистісні новоутворення--професіоналізація--соціально-психологічний супровід
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню соціально-психологічнихособливостейстановлення особистості фахівців з соціальної роботи як ключових суб’єктів реалізації соціальної політики держави.Теоретично обґрунтовано й експериментально досліджено сутність, соціально-психологічні особливості, показники та умови становленняособистості фахівця з соціальної роботи. Виокремленоосновні теоретико-методологічні підходи до становлення особистості фахівцята його стадії. Розробленоконцептуальну модель становлення особистості фахівця з соціальної роботи з урахуванням соціально-психологічної специфіки його професійної діяльності.Подано результати емпіричногодослідженняосновнихтенденцій становлення особистості фахівців з соціальної роботи,рівні та чинники сформованості професійно-особистісних новоутворень на різних стадіях становленняособистості. Визначеносоціально-психологічні умови становлення особистості фахівця з соціальної роботи у процесі його професіоналізації. Обґрунтованосистему соціально-психологічного супроводу становлення особистості фахівця з соціальної роботи на різних стадіях його професіоналізації.Апробованота експериментально доведено ефективність авторської моделісоціально-психологічного супроводу становленняособистості фахівця з соціальної роботи на рівнях базової професійної підготовки (здобуттявищої освіти), первинної (на стадіях професійної адаптації) та вторинної професіоналізації (на стадії вдосконалення професійної майстерності і передачі досвіду).
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:364-051/Б 20 рукописный текст
Автор(ы) : Балахтар, Валентина Візіторівна
Заглавие : Психологія становлення особистості фахівця з соціальної роботи : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :46 с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 39-43 (50 назв).
УДК : 159.923.2:364-051
Предметные рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--фахівець--соціальна робота--професійна діяльність--становлення особистості--дієвість і рефлексивність становлення--професійно-особистісні новоутворення--професіоналізація--соціально-психологічний супровід
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню соціально-психологічнихособливостейстановлення особистості фахівців з соціальної роботи як ключових суб’єктів реалізації соціальної політики держави.Теоретично обґрунтовано й експериментально досліджено сутність, соціально-психологічні особливості, показники та умови становленняособистості фахівця з соціальної роботи. Виокремленоосновні теоретико-методологічні підходи до становлення особистості фахівцята його стадії. Розробленоконцептуальну модель становлення особистості фахівця з соціальної роботи з урахуванням соціально-психологічної специфіки його професійної діяльності.Подано результати емпіричногодослідженняосновнихтенденцій становлення особистості фахівців з соціальної роботи,рівні та чинники сформованості професійно-особистісних новоутворень на різних стадіях становленняособистості. Визначеносоціально-психологічні умови становлення особистості фахівця з соціальної роботи у процесі його професіоналізації. Обґрунтованосистему соціально-психологічного супроводу становлення особистості фахівця з соціальної роботи на різних стадіях його професіоналізації.Апробованота експериментально доведено ефективність авторської моделісоціально-психологічного супроводу становленняособистості фахівця з соціальної роботи на рівнях базової професійної підготовки (здобуттявищої освіти), первинної (на стадіях професійної адаптації) та вторинної професіоналізації (на стадії вдосконалення професійної майстерності і передачі досвіду).
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Мирошниченко С. О.
Заглавие : Специфіка використання професійного мислення практичними психологами у складних життєвих ситуаціях
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: [Фенікс], 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 25. - С. 171-182 (Шифр 15(08)/А 43-340001304)
Примечания : Бібліогр.: С. 180-182 (20 назв)
УДК : 159.9.078
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне мислення--складна життєва ситуація--важка життєва ситуація--світосприйняття--особистість--саморегуляція--рефлексивність--прийняття рішень--творчість
Аннотация: У статті проаналізовано поняття професійного мислення практичного психолога, як інструменті прийняття рішень у складних життєвих ситуаціях. Також перераховані характеристики особистості практичних психологів, які приймають участь у практичній реалізації професійного мислення в умовах суб'єктивно актуальних життєвих ситуаціях. Розглянуто особливості суб'єктивного світосприйняття актуальної діяльності, за допомогою яких отримані дані з актуальних схем поведінки у складних життєвих ситуаціях. Подані результати дослідження особливостей компонентів професійного мислення практичних психологів в залежності від їх особистісного світосприйняття.
Найти похожие

 1-20    21-24 
 
Статистика
за 17.09.2024
Число запросов 12995
Число посетителей 670
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя