Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=РОЗВ'ЯЗАННЯ ЗАДАЧ<.>
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.5+/Л 27-934428 рукописный текст
Автор(ы) : Латиш, Наталія Михайлівна
Заглавие : Особливості конструктивного мислення молодших школярів в процесі розв'язання творчих геометричних задач : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2013
Колич.характеристики :204 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 170-189.
УДК : 159.922.73-053.5+159.955]:514+37.016:514
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Мислення
Педагогічна психологія-- Розв'язання задач
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): молодші школярі--конструктивна діяльність--конструктивне мислення--творча геометрична задача--формування конструктивного задуму--розв'язання задач
Аннотация: Дисертація відображає результати теоретичного та експериментального дослідження особливостей конструктивного мислення молодших школярів у процесі розв'язування творчих геометричних задач. У роботі наводяться результати теоретико-емпіричного дослідження особливостей конструктивної діяльності, в основу якого покладена теорія творчості В. О. Моляко, зокрема концепція стратегіальної організації та регуляції творчих процесів. В результаті експериментального дослідження було виявлено особливості конструктивного мислення, яке розгортається як процес розв'язування суб'єктом творчих геометричних задач на конструювання.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.5+/Т 35-411010 рукописный текст
Автор(ы) : Терещук, Ангеліна Дмитрівна
Заглавие : Особливості емоційних чинників у процесі розв'язання мисленнєвих задач молодшими школярами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2005
Колич.характеристики :182 с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 153-172.
УДК : 159.922.73-053.5+159.942 + 159.922.73-053.5 + 159.942
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Розв'язання задач
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційні чинники--мисленнєві задачі--емоційна регуляція--молодші школярі--розв'язання задач
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню впливу емоційних чинників на процес розв'язання мисленнєвих задач молодшими школярами. Розкрито сутність та специфіку цього процесу, досліджено особливості емоційної сфери та виявлено якісно-кількісні параметри емоційних проявів учнів з різною успішністю. Встановлено критерії оцінювання рівня емоційної регуляції навчально-пізнавальної діяльності, а також розроблено систему занять з метою корекції порушень в інтелектуальному розвитку. Виявлено емоційні чинники, які найбільшою мірою впливають на мисленнєву діяльність учнів з різною успішністю та описано характер їх впливу на розв'язання учнями мисленнєвих задач.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.955/З-36 рукописный текст
Автор(ы) : Засєкіна, Лариса Володимирівна
Заглавие : Структурно-функціональна організація інтелекту особистості : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Острог, 2006
Колич.характеристики :396 с.: табл., рис.
Коллективы : Національний університет "Острозька академія" (Острог)
Примечания : Библиогр.: с. 366-396.
УДК : 159.955
Предметные рубрики: Общая психология-- Інтелект
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтелект--особистість--інтелектуальні конструкти--практичний інтелект--соціальний інтелект--емоційний інтелект--мотиваційний інтелект--академічний інтелект--пізнавальна діяльність--розв'язання задач--особистісні стани
Аннотация: В дослідженні здійснено теоретичний аналіз поняття "інтелект" та виділено основні напрями його дослідження на сучасному етапі розвитку психологічної думки. Розроблено модель структурно-функціональної організації інтелекту. Досліджено можливості зазначеної моделі у контексті розв'язання різних видів задач. Виявлено описову категорію для дослідження структурно-функціональних характеристик інтелекту. Визначено варіативність структурно-функціональної організації інтелекту. Досліджено динамічність структурно-функціональної організації інтелекту через вивчення смислової системи як єдності інтелекту та афекту.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.955.1:165.243/К 56 рукописный текст
Автор(ы) : Коваленко , Алла Борисівна
Заглавие : Психологія розуміння творчих задач : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2000
Колич.характеристики :396,[17] с.: табл., рис.
Коллективы : Київський університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примечания : Библиогр.: с. 355-396.
УДК : 159.955.1:165.243
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Розуміння задач
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розуміння--знак і значення--мислення--розв'язання задач--творчі задачі--коґнітивний досвід суб'єкта--смислова трансформація--творчий тренінг
Аннотация: В дослідженні розроблено модель процесу розуміння багатосмислових об'ктів. Здійснено аналіз процесу розуміння творчих задач та основних його складових компонентів. Досліджено характер залежності успішності процесу розуміння від рівня сформованості когнітивного компоненту. З'ясовано особливості прояву мислительних стратегій в процесі розуміння творчих задач та їх зв'язок з рівнями психічного розвитку суб'єкта.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.954/.956/М 74 рукописный текст
Автор(ы) : Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна
Заглавие : Психологія творчого математичного мислення студентів : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2005
Колич.характеристики :504 с.: табл., рис.
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Библиогр.: с. 437-472.
УДК : 159.954/.956
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Творче мислення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творче мислення --математичне мислення--мислення--розв'язання задач--творчі задачі--розуміння--інтуїція--мовленнєвий акт
Аннотация: В дослідженні проаналізовано результати психологічних досліджень творчого мисленнєвого процесу та розроблено теоретико-експериментальний підхід до вивчення проблеми творчого математичного мислення. Проаналізовано процес розуміння студентами творчих математичних задач впродовж їх розв'язування. Досліджено динаміку процесу формування гіпотези розв'язку творчої математичної задачі та визначено зміст мисленнєвих тенденцій, що спрямовують пошукові дії при розв'язанні математичних задач різних класів. З'ясовано зміст та механізми деяких неусвідомлених мисленнєвих актів студентів, що мали місце впродовж пошуку розв'язку творчих математичних задач. Розкрито сутність поняття стилю математичного мислення.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.51/А 43
Автор(ы) : Березова Л. В.
Заглавие : Функціонування мисленнєвих тенденцій студентів при розв'язуванні конструктивно-технічних задач в умовах деформації змісту задач
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2016. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 22. - С. 40-55: табл. (Шифр 151.51/А 43-958793)
Примечания : Бібліогр.: с. 54-55 (3 назви)
УДК : 159.955:387.147
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): задача--конструктивно-технічна задача--розв'язання задач--трансформація стратегій
Аннотация: В статті розглядається застосування методів інформаційної недостатності та інформаційної перенасиченості при розв'язуванні студентами конструктивно-технічних задач. Трансформація переживаючих мисленнєвих тенденцій у мисленнєві стратегії аналогізування, комбінування і реконструювання спостерігалася на всіх трьох рівнях; на низькому, середньому і високому
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Чепелева Н. В.
Заглавие : Розв'язання смислових задач як чинник самопроектування особистості
Место публикации : Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць/ за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8: Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 300-313 (Шифр 15(08)/А 43-987754087)
Примечания : Бібліогр.: с. 313 (9 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самопроектування особистості--розв'язання задач
Найти похожие

 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 42782
Число посетителей 1299
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя