Поисковый запрос: <.>K=СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ<.> |
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10 |
>1.
| Вернік О.Л. Соціальні мережі і самовідчуження особистості/О. Л. Вернік // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015,N Т. 7:Екологічна психологія., Вип. 40.-С.21-32
|
>2.
| Мицько В. М. Семантико-статистичний аналіз вживання лексеми "насилля" користувачами веб-сайтів/В. М. Мицько // Актуальні проблеми психології. -Київ:Гнозіс, 2015,N Т. 11:Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13.-С.143-151
|
>3.
| Щербатюк В.В. Ціннісна регуляція міжособистісного спілкування в соціальних мережах/В. В. Щербатюк // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 14.-С.423-430
|
>4.
| Щербатюк В.В. Селфі як засіб репрезентації ціннісної спрямованості особистості/В. В. Щербатюк // Актуальні проблеми психології. -Київ:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018,N Т. 11:Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17.-С.273
|
>5.
| Розвиток суб'єктивної активності дорослих у віртуальному просторі /М. Л. Смульсон, П. П. Дітюк, І. Г. Коваленко-Кобилянська [та ін.]; за ред. М. Л. Смульсон. - 2018
|
>6.
| Мещеряков Д. С. Розвиток суб'єктивної активності дорослих користувачів соціальних мереж/Д. С. Мещеряков // Розвиток суб'єктивної активності дорослих у віртуальному просторі , 2018.-С.С. 117-150
|
>7.
| Мещеряков Д. С. Розвиток суб'єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж/Д. С. Мещеряков ; наук. кер. М. Л. Смульсон. - 2019
|
>8.
| Мещеряков Д. С. Розвиток суб'єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж/Д. С. Мещеряков ; наук. кер. М. Л. Смульсон. - 2019
|
>9.
| Малєєва Н. С. Онлайн-посередництво: особливості комунікативної технології врегулювання соціальних конфліктів у соціальних інтернет-мережах/Н. С. Малєєва // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 16.-С.173-181
|
>10.
| Телегей Н.В. Теоретичний аналіз поняття «інтернет-реклама»: міждисциплінарний підхід/Н. В. Телегей // Актуальні проблеми психології. -Київ:Логос, 2019,N Т. 1:Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 53.-С.44-49
|
|