Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (349)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (18)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=СТРАТЕГІЯ<.>
Общее количество найденных документов : 77
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-77 
1.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 25 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [Фенікс], 2019. - 304 с. : табл. - 15.00 грн.
    Содержание:
Моляко, Валентин Олексійович. Футурологічна методологія Г. С. Костюка у дослідженнях розумової діяльності / В. О. Моляко. - С .6-15. - Бібліогр. : С. 14-15 (13 назв)
Березова, Л. В. Психологічний аналіз стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. - С .16-25. - Бібліогр. : С. 24-25 (14 назви)
Біла, І. М. Психолого-педагогічні засади технологічного підходу до розвитку творчого мислення особистості / І. М. Біла. - С .26-35. - Бібліогр.: С. 33-34 (18 назв)
Боровицька, О. М. Принцип зворотного зв'язку в процесі творчої взаємодії / О. М. Боровицька. - С .35-47. - Бібліогр.: С. 45-47 (20 назв)
Ваганова, Н. А. Розуміння в структурі мисленнєвих процесів / Н. А. Ваганова. - С .48-55. - Бібліогр.: С. 54 (10 назв)
Виноградова, В. Є. Методологічні проблеми дослідження творчих здібностей у вітчизняній та зарубіжній психологічній науці / В. Є. Виноградова. - С .55-64. - Бібліогр.: С. 63 (14 назв)
Гуд, Г. О. Рівнева диференціація прояву тривожності у молодших школярів: емпіричний аспект дослідження / Г. О. Гуд. - С .64-75. - Бібліогр.: С. 74-75 (6 назв)
Гудінова, І. Л. Креативний конспект як результат глибокого та повного розуміння навчального тексту / І. Л. Гудінова. - С .76-83. - Бібліогр.: С. 82-83 (11 назв)
Гулько, Ю. А. Особливості розумової діяльності дошкільників в ситуаціях інформаційної невизначеності / Ю. А. Гулько. - С .84-93. - Бібліогр.: С. 92-93 (5 назв)
Данилевич, Л. А. Проблема розвитку творчого потенціалу в студентському віці / Л. А. Данилевич. - С .93-102. - Бібліогр.: С. 100-102 (19 назв)
Девіс, Л. А. Особливості розвитку самосвідомості та взаємодії дітей з дорослими у різних умовах виховання / Л. А. Девіс. - С .102-109. - Бібліогр.: С. 108-109 (11 назв)
Діхтяренко, С. Ю. До проблеми комунікативної компетентності студентів-психологів / С. Ю. Діхтяренко. - С .110-119. - Бібліогр.: С.117-118 (15 назв)
Кириченко, В. В. Стратегіальна організація особистісного світосприйняття / В. В. Кириченко. - С .119-127. - Бібліогр.: С. 126-127 (9 назв)
Кормишев, М. В. Проблема розвитку співпраці з однолітками в умовах депривації сімейної взаємодії / М. В. Кормишев. - С .127-134. - Бібліогр.: С. 133-134 (9 назв)
Костюченко, О. В. Творчі аспекти репрезентації проектних образів у дизайн-середовищі / О. В. Костюченко. - С .135-146. - Бібліогр.: С. 144-145 (23 назви)
Латиш, Н. М. Теоретичні аспекти вивчення творчого мислення молодших школярів / Н. М. Латиш. - С .146-155. - Бібліогр.: С. 153-154 (22 назви)
Мазяр, О. В. Патологічна стратегія: субособистісний підхід / О. В. Мазяр. - С .155-163. - Бібліогр.: С.162-163 (9 назв)
Максьом, К. В. Соціально-психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту в підлітковому та юнацькому віці / К. В. Максьом. - С .164-171. - Бібліогр.: С. 170 (6 назв)
Мирошниченко, С. О. Специфіка використання професійного мислення практичними психологами у складних життєвих ситуаціях / С. О. Мирошниченко. - С .171-182. - Бібліогр.: С. 180-182 (20 назв)
Мойсеєнко, Л. А. Стратегія реконструювання як мисленнєвий механізм розуміння творчих математичних задач / Л. А. Мойсеєнко, О. М. Витвицька, Г. М. Кулініч. - С .182-192. - Бібліогр.: С. 191-192 (16 назв)
Москаленко, В. В. Особливості конативного компоненту образу "економічно успішної людини" студентської молоді / В. В. Москаленко. - С .193-202. - Бібліогр.: С. 201-202 (8 назв)
Москаленко, В. В. Емоційний інтелект: характеристика феномену та його структурні складові / В. В. Москаленко, К. В. Максьом. - С .203-211. - Библиогр. С. 210 (5 назв)
Мусіяка, Н. І. Макрогенеза ставлення до навчальних предметів молодших школярів як особистісної детермінанти навчальних досягнень учнів / Н. І. Мусіяка. - С .211-220. - Бібліогр. С. 218-220 (9 назв)
Невмержицький, В. М. Психологічні виміри ціннісних орієнтацій суб'єктів освітнього простору / В. М. Невмержицький. - С .221-231. - Бібліогр. С. 229-230 (13 назв)
Подшивайлов, Ф. М. Особливості мотиваційної сфери особистості студентів-психологів (за результатами емпіричного дослідження) / Ф. М. Подшивайлов, Л. І. Подшивайлова. - С .231-242. - Бібліогр. С. 240-242 (13 назв)
Примачок, Л. Л. Обгрунтування професійного становлення особистості в сучасних психологічних дослідженнях / Л. Л. Примачок. - С .243-254. - Бібліогр. С. 250-253 (28 назв)
Савельєва, Ю. С. Психологічна адаптація жінки в екстримальній ситуації зумовленій передчасним народженням дитини / Ю. С. Савельєва. - С .254-260. - Бібліогр. С. 258-259 (9 назв)
Симоненко, С. М. Індивідуально-психологічний вимір особистості як суб'єкта творчої діяльності / С. М. Симоненко. - С .260-272. - Бібліогр. С. 271 (3 назви)
Третяк, Т. М. Творче мислення в процесі розв'язування задач / Т. М. Третяк. - С .272-281. - Бібліогр. С. 280 (4 назви)
Шепельова, М. В. Вплив особистісних характеристик на художні орієнтації студентів у сприйманні творів живопису / М. В. Шепельова. - С .281-296. - Бібліогр. С. 295-296 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
Психологія творчості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
153
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 11. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 15 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - 636 с. - ISSN 2072-4772. - 38.00 грн.
    Содержание:
Баранов, В. В. Домашня освіта як сфера особистісно-орієнтованої педагогіки / В. В. Баранов. - С .8-17. - Бібліогр.: с. 16-17 (6 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Формування адаптивних здібностей дітей в умовах сім'ї / І. М. Біла. - С .17-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (11 назв)
Блінов, Олег Анатолійович. Особливості проведення психокорекції та психологічної психотерапії в умовах військової лікувальної установи / О. А. Блінов. - С .30-36. - Бібліогр.: с. 35-36 (5 назв)
Богдан, Л. М. Актуальні проблеми формування психологічної готовності до соціально-психологічної реабілітації учасників АТО у майбутніх фахівців соціальної сфери / Л. М. Богдан. - С .42-44. - Бібліогр.: с. (12 назв)
Вакуліч, Т. М. Психологічні особливості посттравматичного стресового розладу військовослужбовців / Т. М. Вакуліч. - С .45-53. - Бібліогр.: с. 52-53 (3 назви)
Виходцева, О. А. Соціальна відповідальність та альтруїзм як складова мотивації волонтера / О. А. Виходцева. - С .53-62. - Бібліогр.: с. 661-62 (5 назв)
Войтенко, О. В. Активізація психологічних ресурсів особистості у ситуації емоційної депривації / О. В. Войтенко. - С .62-69. - Бібліогр.: с. 68-69 (7 назв)
Володарская, Наталя Дмитрівна. Проблеми психологічного забезпечення адаптації жінок до повернення їх чоловіків з зони АТО / Н. Д. Володарская. - С .69-75. - Бібліогр.: с. 74-75 (8 назв)
Вольнова, Л. М. Попередження психологічної дезадаптації поранених у системі соціально-психологічної реабілітації військовослужбовців / Л. М. Вольнова. - С .76-84. - Бібліогр.: с. 82-83 (13 назв)
Гандзілевська, Г. Б. Психологічний аналіз патріотично зорієнтованого життєвого шляху Д. Нитченка / Г. Б. Гандзілевська. - С .84-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (5 назв)
Герасіна, С. В. Практичний досвід психологічної реабілітації учасників АТО у рекреаційно-оздоровчому центрі міста Хирів / С. В. Герасіна, З. В. Гуріна. - С .90-102. - Бібліогр.: с. 101-102 (5 назв)
Грись, Антоніна Михайлівна. Практика роботи психологів із військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО: досвід та перспективи / А. М. Грись, С. Д. Максименко . - С .102-113. - Бібліогр.: с. 112 (2 назви) : табл.
Гудінова, Ірина Леонідівна. Літературна сповідь як засіб подолання посттравматичних розладів / І. Л. Гудінова. - С .113-121. - Бібліогр.: с. 119-120 (14 назв)
Дереча, А. А. Специфіка організації ефективної діяльності груп взаємодопомоги у роботі з військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО / А. А. Дереча, Л. О. Ніколаєв. - С .121-129. - Бібліогр.: с. 127-128 (4 назви)
Дідик, Н. М. Соціально-психологічна адаптація внутрішньо переміщених осіб / Н. М. Дідик. - С .129-137. - Бібліогр.: с. 135-136 (10 назв)
Доріченко, В. А. Психологічний супровід взаємодії військовослужбовців з мирним населенням / В. А. Доріченко. - С .137-146. - Бібліогр.: с. 145-146 (5 назв)
Зливков, Валерій Лаврентійович. Психологічна допомога учасникам бойових дій: історичний контекст і сучасність / В. Л. Зливков. - С .146-154. - Бібліогр.: с. 153-154 (8 назв)
Каламаж, В. О. Метакогнітивні стратегії як складова метапізнання у процесі вивчення іноземної мови засобами групової проектної діяльності / В. О. Каламаж. - С .155-166. - Бібліогр.: с. 163-165 (16 назв) : табл.
Каплуненко, Я. Ю. Вплив травми на екзистенційну структуру особистості. Екзистенційно-аналітичний підхід до опрацювання психотравмівного досвіду / Я. Ю. Каплуненко. - С .166-173. - Бібліогр.: с. 172-173 (7 назв)
Каськов, І. В. Теоретичні аспекти психологічної безпеки особистості в складних умовах сьогодення / І. В. Каськов. - С .174-183. - Бібліогр.: с. 180-182 (15 назв)
Киричевська, Л. П. Етнопсихологічні засоби розвитку творчої самодіяльності дітей специфічних категорій за умов ведення АТО в країні / Л. П. Киричевська. - С .183-192. - Бібліогр.: с. 191-192 (6 назв)
Кіричевська, Е. В. Релігійна творчість як стратегія подолання складних життєвих ситуацій учасниками БД, ветеранами АТО та волонтерами / Е. В. Кіричевська. - С .192-201. - Бібліогр.: с. 200-201 (6 назв)
Ковальчук, О. П. Психологічне відновлення військовослужбовців після участі в бойових діях (на прикладі армії США) / О. П. Ковальчук. - С .201-209. - Бібліогр.: с. 208 (5 назв)
Коляденко, Н. В. Досвід арт-терапії ПТСР у бійців АТО в проекті "Творча криївка" / Н. В. Коляденко, Н. П. Фесенюк, Н. Ю. Євстратьева. - С .209-214. - Бібліогр.: с. 212-214 (10 назв)
Кокун, Олег Матвійович. Аналіз складових самоактуалізації як чинників професійного самоздійснення особистості / О. М. Кокун, В. О. Гомонюк. - С .215-223. - Бібліогр.: с. 221-222 (5 назв)
Котик, І. О. Концептуальні положення особистісної надійності людини / І. О. Котик. - С .223-231. - Бібліогр.: с. 230 (5 назв)
Крупельницька, Л. Ф. Психологічна практика у постнекласичній парадигмі... / Л. Ф. Крупельницька. - С .231--240. - Бібліогр.: с. 238-239 (9 назв)
Литвиненко, Л. І. Комплексний підхід до реабілітації ветеранів АТО: медико-психологічна модель / Л. І. Литвиненко. - С .240-248. - Бібліогр.: с. 246-247 (5 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. Мотиваційний діалог як новий досвід альтернативної поведінки у психологічній реабілітації / Л. М. Литвинчук. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 255 (7 назв)
Лукомська, Світлана Олексіївна. Прощення інших і прощення себе в контексті надання психологічної допомоги учасникам АТО / С. О. Лукомська. - С .256-264. - Бібліогр.: с. 262-264 (12 назв)
Лук'яненко, М. М. Дебрифінг як метод попередження розвитку синдрому посттравматичних розладів / М. М. Лук'яненко. - С .264-276. - Бібліогр.: с. 275-276 (7 назв)
Максим, О. В. Корекція ціннісно-смислової сфери як механізм реабілітації учасників бойових дій / О. В. Максим. - С .277-285. - Бібліогр.: с. 284 (4 назви)
Максимов, Н. В. Творчість як складова реабілітаційного процесу учасників бойових дій / Н. В. Максимов. - С .285-292. - Бібліогр.: с. 291 (6 назв)
Максимова, Наталя Юріївна. Психологічна травма як чинник адитивної поведінки / Н. Ю. Максимова. - С .292-298. - Бібліогр.: с. 297 (3 назви)
Матласевич, О. В. Метакогнітивно-рефлексивний компонент у структурі педагогічних здібностей: результати емпіричного дослідження / О. В. Матласевич. - С .298-308. - Бібліогр.: с. 305-307 (16 назв)
Метласевич, О. В. Альтернативні форми організації амбулаторної реабілітації у малому місті / О. В. Метласевич, У. І. Нікітчук. - С .308-316. - Бібліогр.: с. 314-315 (10 назв)
Мельник, О. А. Розуміння психології людини у ХІХ - початку ХХ століття представниками української університетської психології: принцип етизму / О. А. Мельник. - С .316-323. - Бібліогр.: с. 322-323 (8 назв)
Мельник, О. В. Вплив копінг-стратегій на соціальну адаптацію учасників АТО / О. В. Мельник. - С .323-331. - Бібліогр.: с. 329-330 (11 назв)
Мельниченко, Л. М. Арт-терапевтичні технології соціально-психологічної реабілітації у роботі з учасниками АТО / Л. М. Мельниченко. - С .331-338. - Бібліогр.: с. 336-338 (10 назв)
Мельничук, О. Б. Актуальні проблеми формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до соціально-психологічної реабілітації учасників бойових дій / О. Б. Мельничук. - С .338-346. - Бібліогр.: с. 344-346 (8 назв)
Музика, О. Л. Факторно-семантичне моделювання здібних ресурсів особистості для долання ціннісних криз / О. Л. Музика. - С .346-355. - Бібліогр.: с. 354 (4 назви)
Митник, Олександр Якович. Підвищення ефективності процесу навчання у ВНЗ: реалії та перспективи / О. Я. Митник. - С .355-363. - Бібліогр.: с. 362 (7 назв)
Назар, Максим Миколайович. Розвиток суб'єктної активності при дистанційнійгруповій роботі з постраждалими в зоні АТО / М. М. Назар, Д. С. Мещеряков. - С .363-372. - Бібліогр.: с. 370-372 (13 назв)
Недвига, О. В. Психологічне забезпечення військово-професійної діяльності: ретроспектива та перспектива розвитку / О. В. Недвига. - С .373-383. - Бібліогр.: с. 382-383 (4 назви)
Некіз, Т. А. Особливості розвитку особистісних ресурсів військовослужбовців / Т. А. Некіз. - С .383-389. - Бібліогр.: с. 388 (5 назв)
Омельченко, Ю. О. Мотивація як чинник збереження психологічного здоров'я бійців / Ю. О. Омельченко. - С .389-395. - Бібліогр.: с. 394 (4 назви)
Османова, Алімє Маметівна. Психологічні детермінанти розвитку ідентичності особистості у працях зарубіжних та вітчизняних вчених / А. М. Османова. - С .395-405. - Бібліогр.: с. 404-405 (11 назв)
Павлюк, Марія Михайлівна. Самостійність у контексті розвитку адаптивного потенціалу військовослужбовців, що повернулися із зони АТО / М. М. Павлюк. - С .405-414. - Бібліогр.: с. 414 (1 назва)
Пенькова, Олена Іванівна. Психологічні детермінанти самореалізації особистості / О. І. Пенькова, В. Ф. Вінтоняк. - С .415-422. - Бібліогр.: с. 420-421 (10 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Соціально-психологічна допомога особистості засобами мистецтва / І. М. Поклад. - С .422-431. - Бібліогр.: с. 429-431 (20 назв)
П'янківська, Л. В. Взаємозв'язок синдрому "емоційного вигорання" з ціннісно-смисловою сферою військовослужбовців... / Л. В. П'янківська. - С .431-437. - Бібліогр.: с. 436-437 (5 назв)
Рибик, Л. А. Методика "Лабіринт. Шлях до себе" як інструмент групової корекції при психологічній травмі / Л. А. Рибик. - С .437-450. - Бібліогр.: с. 449 (5 назв)
Рябовол, Т. А. Особливості психологічного супроводу учасників АТО... / Т. А. Рябовол. - С .450-458. - Бібліогр.: с. 457 (5 назв)
Савіна, М. І. Психологічна допомога учасникам АТО методами арт-терапії / М. І. Савіна. - С .458-466. - Бібліогр.: с. 465 (7 назв)
Савченко, Ганна Володимирівна. Професійна деформація судді, як наслідок дезадаптації до соціономічних умов діяльності... / Г. В. Савченко. - С .466-473. - Бібліогр.: с. 472-473 (3 назви)
Святенко, Ю. О. Особливості використання проективної методики "Дитинство" (Childhood) у роботі з дітьми / Ю. О. Святенко. - С .473-481. - Бібліогр.: с. 480-481 (4 назви)
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні засади підвищення життєстійкості особистості / Л. З. Сердюк, О. І. Купрєєва. - С .481-491. - Бібліогр.: с. 489-490 (7 назв)
Сидоренко, О. Б. Саморегуляція як механізм психологічної реабілітації військовослужбовців / О. Б. Сидоренко. - С .491-502. - Бібліогр.: с. 501 (4 назви)
Синіцька, Т. В. Особливості психокорекційної допомоги особам із посттравматичними стресовими порушеннями, які вживають психоактивні речовини / Т. В. Синіцька. - С .502-509. - Бібліогр.: с. 508-509 (4 назви)
Старков, Денис Юрійович. Інтегративна мотиваційна сімейна психотерапія хімічних залежностей / Д. Ю. Старков. - С .510-518. - Бібліогр.: с. 517-518 (6 назв)
Терещенко, Людмила Анатоліївна. Психологічні особливості саморозвитку студентів-практичних психологів як чинника подолання невротичних розладів / Л. А. Терещенко. - С .518-526. - Бібліогр.: с. 525 (4 назви)
Терещук, Ангеліна Дмитрівна. Психоемоційний стан і поведінка військовослужбовців, що повернулися із зони АТО / А. Д. Терещук. - С .526-534. - Бібліогр.: с. 533-534 (12 назв)
Ткач, Богдан Миколайович. Нейропсихологічний підхід до соціоцентричного та персоноцентричного розуміння феномену девіантної поведінки... / Б. М. Ткач. - С .534-547. - Бібліогр.: с. 544-546 (27 назв)
Ткачук, Т. Л. Особливості підготовки психологів до реабілітації військовослужбовців, що повернулися із зони АТО / Т. Л. Ткачук. - С .547-553. - Бібліогр.: с. 552-553 (6 назв)
Філоненко, Л. А. Особливості психологічної роботи з підлітками, батьки яких брали участь бойових діях / Л. А. Філоненко. - С .553-560. - Бібліогр.: с. 559-560 (6 назв)
Хміляр, Олег Федорович. Психологічна допомога пораненим військовослужбовцям, які переживають фантомні болі / О. Ф. Хміляр, О. В. Красницька. - С .560-571. - Бібліогр.: с. 570 (5 назв)
Хомич, Галина Олексіївна. Актуальні аспекти підготовки фахівців до надання психологічної допомоги учасникам бойових дій / Г. О. Хомич. - С .571-578. - Бібліогр.: с. 577-578 (5 назв)
Чайка, Галина Василівна. Напрямки корекції я - концепції комп'ютерних гравців / Г. В. Чайка. - С .579-584. - Бібліогр.: с. 583-584 (9 назв)
Черемшинська, Н. М. Особливості корекції віктимної поведінки жінок методом кататимно-імагінативної психотерапії / Н. М. Черемшинська. - С .584-595. - Бібліогр.: с. 594 (4 назви)
Цвєткова, О. Є. Практичне мислення офіцера та ірраціональні установки / О. Є. Цвєткова. - С .595-605. - Бібліогр.: с. 603-604 (15 назв)
Шамич, Олександр Миколайович. Загальна модель самореалізації особистості / О. М. Шамич. - С .605-613. - Бібліогр.: с. 612-613 (9 назв)
Шусть, В. В. Соціально-психологічні механізми формування політичних цінностей молоді засобами сучасних мережевих комунікацій / В. В. Шусть. - С .613-620. - Бібліогр.: с. 619-620 (5 назв)
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Проблеми соціально-психологічної адаптації учасників бойових дій до мирного життя / Т. М. Яблонська, Н. М. Дембицька, В. І. Вус. - С .620-631. - Бібліогр.: с. 628-630 (13 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
психологія особистості -- психологічна допомога

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
15(57.026)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 7. Екологічна психологія. Вип. 41 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - 490 с. - ISSN 2072-4772. - 30.00 грн.
    Содержание:
Арнаутова, В. В. Визначення соціально-психологічних особливостей ресоціалізаціївихованців закритих освітніх закладів / В. В. Арнаутова. - С .14-23. - Бібліогр.: с. 20-22 (13 назв)
Борець, Юлія Василівна. Екологічна ціннісно-смислова орієнтація громадської компетентності майбутніх психологів і юристів / Ю. В. Борець. - С .24-33. - Бібліогр.: с. 32 (7 назв)
Буковська, О. О. Актуалізація внутрішніх ресурсів учасників бойових дій методами інтерактивних впливів / О. О. Буковська. - С .34-42. - Бібліогр.: с. 40-41 (5 назв)
Варава, Людмила Анатоліївна. Усвідомленість сімейного міфу як організуюча компонента життєвого простору особистості / Л. А. Варава. - С .43-50. - Бібліогр.: с. 48-49 (6 назв)
Вернік, Олексій Леонідович. Екологічна криза як ресурс екологізації життєдіяльності особистості / О. Л. Вернік. - С .51-60. - Бібліогр.: с. 5960 (11 назв)
Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна. Оптимізація як стратегія подолання наслідків травматичних подій / О. О. Вовчик-Блакитна. - С .61-69. - Бібліогр.: с. 68-69(7 назв)
Волеваха, Ірина Борисівна. Соціокультурний та віковий чинники екологічного світогляду особистості / І. Б. Волеваха, Д. С. Волеваха. - С .70-80. - Бібліогр.: с. 78-80 (11 назв) : табл.
Волеваха, Сергій Вікторович. Особливості сприймання зовнішнього соціального середовищаучасниками українських і американських громадських організацій низового рівня (англ.) / С. В. Волеваха, І. Б. Волеваха. - С .81-91. - Бібліогр.: с. 90-91 (15 назв) : табл.
Гарькавець, Сергій Олексійович. Психологічні проблеми в деекологізації сучасного людського життя / С. О. Гарькавець. - С .92-99. - Бібліогр.: с. 97-98 (9 назв)
Гірченко, Олена Леонідівна. Дослідження мови повсякденного спілкування студентів чернігівського регіону / О. Л. Гірченко. - С .100-107. - Бібліогр.: с. 105-107 (15 назв)
Гончаренко, Ю. В. Соціально-психологічні особливості якості життєвого простору особистості / Ю. В. Гончаренко. - С .108-116. - Бібліогр.: с. 114-115 (10 назв)
Горбань, Галина Олександрівна. Соціалізація особистості та екологічність світового простору / Г. О. Горбань. - С .117-126. - Бібліогр.: с. 122-125 (22 назв)
Дубініна, Д. Е. Психологічні складові екологічної компетентності студентської молоді / Д. Е. Дубініна. - С .127-134. - Бібліогр.: с. 132-34 (8 назв)
Журов, Вадим Володимирович. Аналіз концепції життєвої стійкості / В. В. Журов, Н. А. Бієнко. - С .135-150. - Бібліогр.: с. 146-147 (10 назв)
Кирпенко, Тетяна Михайлівна. Впливи вольових процесів на регуляцію поведінки в екстремальних умовах життєдіяльності / Т. М. Кирпенко. - С .151-158. - Бібліогр.: с. 157-158 (8 назв)
Коломієць, Л. І. Екологічність освітнього середовища вищого навчального закладу як чинник первинної професіоналізації майбутніх фахівців / Л. І. Коломієць. - С .159-169. - Бібліогр.: с. 167-168 (12 назв)
Комар, Т. Д. Психологічні засади екологічності в міжособистісних стосунках підлітків / Т. Д. Комар. - С .170-179. - Бібліогр.: с. 178-179 (11 назв)
Кряж, І. В. Екологічна стурбованість як умова екологічно відповідальної поведінки / І. В. Кряж, К. О. Баєва. - С .180-190. - Бібліогр.: с. 187-190 (25 назв)
Лановенко, І. І. Концептуальні основи дослідження девіантності та делінквентності в аномічному суспільстві (системний аналіз) / І. І. Лановенко. - С .191-201. - Бібліогр.: с. 2199-200 (15 назв)
Льовочкіна, Антоніна Михайлівна. Проблеми подолання соціально-психологічних наслідків чорнобильської катастрофи: історія і сьогодення / А. М. Льовочкіна. - С .202-210. - Бібліогр.: с. 208-209 (8 назв)
Люта, Леся Петрівна. Інституціалізація волонтерського руху в мережевому суспільстві / Л. П. Люта. - С .220-228. - Бібліогр.: с. 227 (4 назви)
Максимов, Микола Володимирович. Екологічність інформаційного простору як умова розвитку творчого потенціалу дитини / М. В. Максимов. - С .229-237. - Бібліогр.: с. 236-237 (7 назв)
Максимова, Наталія Юріївна. Розлучення батьків як екзистенційна проблема розвитку дитини / Н. Ю. Максимова. - С .238-246. - Бібліогр.: с. 245-246 (2 назви)
Мандзик, Тетяна Михайлівна . Зв'язок прив'язаності до місця проживання та екологічної поведінки людини / Т. М. Мандзик. - С .247-255. - Бібліогр.: с. 254 (14 назв)
Марценюк, Марина Олексіївна. Психологічний супровід розвитку дитини засобами словесної творчості / М. О. Марценюк. - С .256-266. - Бібліогр.: с.265 (4 назви)
Мейтарчан, С. Ю. Еколого-психологічна підготовка майбутніх інженерів / С. Ю. Мейтарчан. - С .267-275. - Бібліогр.: с. 273-275 (12 назв)
Михальчук, Наталія Олексіївна. Психологічний тренінг розвитку екологічної культури старшокласників / Н. О. Михальчук, О. Ю. Набочук. - С .276-293. - Бібліогр.: с. 291-292 (7 назв)
Мілушина, М. А. Особливості співзалежності у студентів: тенденції, проблеми та результати дослідження (англ.) / М. А. Мілушина. - С .294-302. - Бібліогр.: с. 300-301 (9 назв)
Мунасилова-Мотяш, І. А. Взаємозв'язок диспозицій екологічної свідомості та компонентів саморегуляції діяльності старшокласників / І. А. Мунасилова-Мотяш. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 309-310 (7 назв)
Отрощенко, Н. П. Алгоритм діагностики та лікування депресій при психічних розладах, спричинених техногенними аваріями / Н. П. Отрощенко. - С .312-320. - Бібліогр.: с. 318-320 (27 назв)
Паламарчук, Ольга Миколаївна. Психологічні аспекти екологізації професійної діяльності суб'єктів підприємництва / О. М. Паламарчук. - С .321-331. - Бібліогр.: с. 329-330 (8 назв)
Педоренко, Валентина Миколаївна. Особливості мотивації агресивної поведінки соціально депривованих підлітків / В. М. Педоренко. - С .332-340. - Бібліогр.: с. 339-340 (4 назви)
Рудоміно-Дусятська, Олена Володимирівна. Особистісна ідентичність як чинник екологізації життєдіяльності людини (постановка проблеми) / О. В. Рудоміно-Дусятська. - С .341-351. - Бібліогр.: с. 350 (10 назв)
Сараєва, Надія Михайлівна. Субекстремальне екологічно неблагополучне життєве середовище як лімітуючий чинник психічної діяльності людини (рос.) / Н. М. Сараєва, О. А. Суханов. - С .352-364. - Бібліогр.: с. 360-364 (28 назв)
Телюк, Н. А. Екстремальні ситуації і гуманітарні технології (рос.) / Н. А. Телюк. - С .365-373. - Бібліогр.: с. 370-373 (17 назв)
Тепляков, Николай Николаевич. Психосемантичний аналіз сприймання екологічного простору на рівні буденної свідомості особистості (рос.) / Н. Н. Тепляков. - С .374-385. - Бібліогр.: с. 381-384 (23 назви)
Тітова, О. Ю. Етнокультурні особливості ставлення до природи в підлітків (рос.) / О. Ю. Тітова. - С .386-397. - Бібліогр.: с. 395-396 (14 назв)
Тищенко, Лілія Валеріївна. Аналіз теоретико-методологічних підходів щодо визначення категорії "життя" / Л. В. Тищенко. - С .398-406. - Бібліогр.: с. 405-406 (9 назв)
Ткач, Т. В. Психосоціальні групові травми у сучасному світі (пол.) / Т. В. Ткач. - С .407-415. - Бібліогр.: с. 414 (11 назв)
Чижма, Д. М. Проблема волі в контексті вихідних положень науковців (англ.) / Д. М. Чижма. - С .416-426. - Бібліогр.: с. 422-425 (23 назви)
Чухрій, І. В. Психологічні особливості впливу негативних соціальних явищ на емоційні переживання юнаків / І. В. Чухрій. - С .427-435. - Бібліогр.: с. 434-435 (8 назв)
Швалб, Юрій Михайлович. Соціокультурні детермінанти розвитку екологічної свідомості: історико-психологічні аспекти (рос.) / Ю. М. Швалб. - С .436-450
Шлімакова, І. І. Обумовленість внутрішньої гармонійності молоді механізмами інтрапсихічних впливів / І. І. Шлімакова. - С .451-459. - Бібліогр.: с. 457-458 (9 назв)
Шульга, Г. Б. Конфліктологічна компетентність як особистісна передумова формування екологічності педагогічної взаємодії у професійній діяльності майбутнього вчителя / Г. Б. Шульга. - С .460-468. - Бібліогр.: с. 466-467 (11 назв)
Яковенко, Сергій Іванович. Психічний стан людини в умовах гібридної війни як різновиду соціогенної катастрофи / С. І. Яковенко. - С .469-481. - Бібліогр.: с. 479-480 (13 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
151.51
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 23 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2017. - 376 с. : табл. - 23.00 грн.
    Содержание:
Моляко, Валентин Олексійович. Робоча концепція стратегічного та тактичного подолання кризових науково-освітніх проблем / В. О. Моляко. - С .6-13
Алєксєєва, Т. С. Проблемы внедрения психологических компонентов в диагностико-лечебную медицинскую практику / Т. С. Алєксєєва, В. А. Моляко. - С .14-22
Бедлінський, О. І. Аналіз мовленнєвого відображення буття через риму / О. І. Бедлінський. - С .23-33. - Бібліогр.: с. 31-33 (15 назв)
Березова, Л. В. До питання розв'язування студентами задач в ускладнених умовах / Л. В. Березова. - С .33-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (3 назви)
Боровицька, О. М. Епістемологічна психологія творчості: місце і роль праобразу / О. М. Боровицька. - С .41-52. - Бібліогр.: с. 50-52 (19 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Синергійний характер проявів уяви в процесах сприймання дошкільниками складних об'єктів / Н. А. Ваганова. - С .52-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (12 назв)
Гулько, Юлія Анатоліївна. Регуляционные механизмы перцептивно-мыслительной стратегии конструирования младшими школьниками нового объекта / Ю. А. Гулько. - С .60-70. - Бібліогр.: с. 69 (4 назви)
Данилюк, Іван Васильович. Психологічні особливості прояву етнічної толерантності української молоді / І. В. Данилюк, В. В. Гресько. - С .70-80. - Бібліогр.: с. 79 (8 назв)
Девіс, Л. А. Особливості розвитку співпраці з однолітками в умовах психічної депривації / Л. А. Девіс. - С .80-88. - Бібліогр.: с. 86-88 (16 назв)
Дригус, Марія Трохимівна. Концептуальні парадигми самоефективності особистості / М. Т. Дригус. - С .88-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (10 назв)
Клименко, Ірина Вадимівна. Взаємозв'язки життєстійкості та складових самоорганізації діяльності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супроводу / І. В. Клименко. - С .97-104. - Бібліогр.: с. 103-104 (9 назв)
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Актуалізація творчих здібностей особистості в період старості і старіння / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С .105-112. - Бібліогр.: с.110-111 (11 назв)
Костюченко, Олена Вікторівна. Перцептивні основи дизайну як творчої діяльності в індустрії краси і моди / О. В. Костюченко. - С .112-120. - Бібліогр.: с. 118-120 (14 назв)
Кривопишина, Олена Анатоліївна. Особливості розвитку соціального інтелекту творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. - С .120-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (3 назви)
Латиш, Наталія Михайлівна. Дослідження перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання в графічній діяльності молодших школярів / Н. М. Латиш. - С .128-136. - Бібліогр.: с. 135-136 (6 назв)
Лещенко, О. В. Когнітивно-операційний компонент психологічної готовності до професійної діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. - С .137-148. - Бібліогр.: с. 146-148 (16 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. Основні методи та принципи побудови програми психологічної реабілітації осіб, залежних від опіоїдів / Л. М. Литвинчук. - С .148-157. - Бібліогр.: с.156 (7 назв)
Максьом, К. В. Індивідуальні особливості основних учасників булінгу підліткового віку в шкільному середовищі / К. В. Максьом. - С .157-167. - Бібліогр.: с. 166-167 (8 назв)
Марчук, К. А. Із психології творчості Івана Франка:вплив макро- та мікросередовища на становлення літературної обдарованості письменника / К. А. Марчук. - С .167-175. - Бібліогр.: с. 174-175 (4 назви)
Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна. Стратегія аналогізування як мисленнєвий механізм розв'язування творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко, О. М. Витвицька, Г. М. Кулініч. - С .176-187. - Бібліогр.: с. 186-187 (11 назв)
Москаленко, В. В. Особливості інновацій в творчій діяльності людини / В. В. Москаленко. - С .188-197. - Бібліогр.: с. 196-197 (10 назв)
Москаленко, В. В. Моральність в структурі характеристик образу "економічно успішної людини" студенської молоді / В. В. Москаленко, О. В. Лавренко. - С .197-211. - Бібліогр.: с. 209-211 (9 назв)
Мусіяка, Наталія Іванівна. Онтогенетична динаміка прогностичної самооцінки як детермінанта особистісної ефективності школяра / Н. І. Мусіяка, . - С .211-218. - Бібліогр.: с. 216-218 (10 назв)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Самоактуалізація як чинник професійного самоздійснення програміста / Н. М. Панасенко, В. О. Гомонюк. - С .219-229. - Бібліогр.: с. 227-228 (17 назв)
Поддьяков, А. Н. Создание обьектов для изучения исследовательского поведения и мышления: от замысла до психологического эксперимента / А. Н. Поддьяков. - С .230-248. - Бібліогр.: с. 245-248 (19 назв)
Подшивайлов, Ф. М. Теоретичне обгрунтування моделі мотиваційної сфери особистості / Ф. М. Подшивайлов. - С .248-263. - Бібліогр.: с. 260-262 (36 назв)
Подшивайлова, Лідія Іванівна. Перцептивно-мисленнєва стратегія як властивість / Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова. - С .263-277. - Бібліогр.: с. 273-276 (36 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Історико-психологічна трансформація проблеми розвитку здібностей особистості в науковій спадщині вітчизняних психологів / І. М. Поклад. - С .277-287. - Бібліогр.: с. 286-287 (14 назв)
Преснякова, Л. В. Структурно-динамічна модель компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні / Л. В. Преснякова. - С .287-296. - Бібліогр.: с. 294-296 (15 назв)
Сардарзаде, Сурена. Оцінка емоційних схем у осіб з тривожними розладами / С. Сардарзаде. - С .297-304. - Бібліогр.: с. 303 (12 назв)
Сила, Тетяна Іванівна. Психосоціальна підтримка учасників бойових дій і членів їх родин: ресурси громади / Т. І. Сила. - С .304-312. - Бібліогр.: с. 310-311 (10 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Психологічні особливості мисленнєвої діяльності школярів / Т. М. Третяк. - С .312-323. - Бібліогр.: с. 322-323 (9 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Творче сприймання реальності / Т. М. Третяк. - С .324-328. - Бібліогр.: с. 327-328 (4 назви)
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Самоставлення у структурі самосвідомості особистості: аналіз теоретико-методологічних засад / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .329-337. - Бібліогр.: с. 335-337 (11 назв)
Ятчук, М. С. Творчий потенціал особистості працівників державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .337-344. - Бібліогр.: с. 343-344 (5 назв)
Кудрявцев, В. Неповторимое время Валентина Моляко - время творчества : интервью с юбиляром / В. Кудрявцев. - С .345-350
Гулько, Юлія Анатоліївна. По психологическим тропинкам и дорогам : Беседа с академиком В.А. Моляко / Ю. А. Гулько. - С .351-356
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
Психологія творчості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кулініч, Г. М.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
371.015
А 43


    Чаплак, Я. В.
    Віктимність як соціально-психологічна проблема сучасності [Текст] / Я. В. Чаплак, Г. В. Чуйко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 454-466. - Бібліогр.: с. 465 (9 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
віктимологія -- віктимність -- жертва -- тип віктимності -- життєстійкість -- копінг-стратегія -- задоволення життям -- почуття безпеки
Аннотация: Статтю присвячено вивченню соціально-психологічного феномену віктимності як схильності особистості (зумовленої специфічним поєднанням комплексу диспозиційних і ситуаційних складових) ставати жертвою обставин чи осіб, коли ситуація сприяє цьому, хоча є можливість її уникнути.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Чуйко, Г. В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

6.
15(08)
А 43


    Моляко, Валентин Олексійович.
    Г.С. Костюк - видатний стратег психологічної науки (до 120-річчя з дня народження) [Текст] / В. О. Моляко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 7-17. - Бібліогр.: с. 17 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
стратегічне мислення -- стратегічна діяльність -- стратегія -- стратег -- розумова діяльність -- стратегія життєдіяльності Г.С. Костюка
Аннотация: Виділемо, як ми їх розуміємо, основні стратегічні досягнення Г.С. Костюка у своїй багаторічній науковій діяльності (а фактично науково-педагогічній, бо він, як це відомо, займався й безпореденьою практичною діяльністю, як вчитель математики в школі, як викладач в інституті, як керівник аспірантами, як завідуючий кафедрою, й нарешті - як директор наукової установи - створеного ним Інституту психології, про що йтиметься окремо трохи далі).Тож основними стратегічними досягненнями Г.С. Костюка, на наш погляд, безперечно можна вважати: свідоме конструювання свого власного науково-практичного шляху у дуже не простому життєвому просторі 20-60-х, та й більш пізніх років, якими вони були конкретно в Україні того часу; створення першого в УРСР (і третього в СРСР) Інституту психології (на той час в системі Міністерства освіти) у 1945 році; здійснення науково-практичного керівництва вказаним Інститутом (до кінця 1972 року, коли це керівництво факточно штучно було призупинено вкрай, в кращому випадку, неграмотною політикою керівництва вказаного міністерства); створення поліфонічної психологічної школи (автономних векторів цілої плеяди шкіл), здобутки якої адекватно не оцінені аж до нашого часу. Звичайно, можна було б сформулювати розгляд наших питань синтетичною назвою: стратегія життєдіяльності академіка Г.С. Костюка (1899-1984), яка б названі стратегії включала певною мірою як складові загальної, але в будь-якому випадку в конкретному плані усі їх слід розглядати як насправді характеризуючі й самого Г.С. Костюка й його теоретико-практичні досягнення безумовно історичного для нашої науки масштабу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
151.51
А 43


    Шепельова, М. В.
    Діагностика та розвиток здатності студентів до художньої діяльності (методичні матеріали) [Текст] / М. В. Шепельова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2018. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 24. - С. 181-190. - Бібліогр.: С. 189-190 (13 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
художня діяльність -- перцептивно-мисленнєва стратегія -- художні орієнтації в живописі -- творча спрямованість особистості -- студенти
Аннотация: В статті представлено методичні матеріали для діагностики та розвитку здатності студентів до художньої діяльності, розроблені на основі результатів дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій у художній діяльності студентів. Розглянуто специфічні особливості та складові художньої діяльності. Запропоновано авторський опитувальник «Художня спрямованість сприймання творів живопису», що дозволяє визначити, на які прояви перцептивно-мисленнєвої стратегії в живописі досліджувані орієнтуються більшою мірою (аналогізування, комбінування, реконструювання та демонстрування особистості митця у художньому творі), а також дозволяє оцінити домінуючі художні орієнтації досліджуваних у процесі сприймання творів живопису за показниками «емоційне навантаження художнього твору», «техніка зображення», «творчий підхід художника» та «смислове навантаження художнього твору». Визначено показники здатності студентів до художньої діяльності, розроблено програму підтримки здатності студентів до художньої діяльності, яка передбачає чотири етапи: діагностика за показниками здатності до художньої діяльності; аналіз середніх значень та факторних навантажень досліджуваних показників; просвітницька робота; виконання студентами індивідуальних творчих завдань, спрямованих на усвідомлення та розвиток перцептивно-мисленнєвих стратегій, художніх орієнтацій в живописі та творчої спрямованості особистості студентів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
15(08)
А 43


    Максименко, С. Д.
    Досвід реалізації генетико-моделюючого методу в дослідженні психологічних механізмів наукового відкриття (на прикладі історії створення теорії відносності) [Текст] / С. Д. Максименко, О. В. Губенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 199-209. - Бібліогр.: с. 206-208 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
наукове відкриття -- ембріональна ядерна протосема відкриття -- когнітивна ембріонально-генетична стратегія мислення -- генетико-моделюючий метод
Аннотация: Творчість, як явище, має розглядатися як процес, як становлення і генезис нових ідей. Цей факт спонукає звернутися до методології, яка представлена в генетичній психології та генетико-моделюючого методу, розробленого академіком С. Д. Максименко. Цей метод дозволив виділити в якості вихідної "клітинки" творчого процесу, відповідно до принципу виокремлення "вихідної клітинки", що породжує клас явище як ціле, ембріональну ядерну протосему, з якої виникає дана нова теорія. Крім цього, він допоміг виокремети ще такі структурні компоненти творчого процесу як креативне каталітичне полісемантічне поле відкриття, колективна ембріонально-генетична стратегія мислення і генетична семантограма, в рамках яких і здійснюється генезис нових наукових ідей.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Губенко, О. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Третяк, Тетяна Миколаївна.
    Дослідження стратегіальної організації перцептивно-мисленнєвих процесів при конструюванні інформаційних систем [Текст] / Т. Н. Третяк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 296-307. - Бібліогр.: с. 306 (4 назви)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
задача -- перцептивно-мисленнєва стратегія -- тактика -- умова задачі -- побудова задуму
Аннотация: Аналізується структура психологічної готовності учнів до розв'язування творчих задач. Розглядається специфіка уявлювання як психологічного механізму образного мислення в процесі розв'язування експериментальних завдань досліджуваними. Акцентується увага на діагностичному потенціалі задач на вільне конструювання.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

10.
159.9:331.101.3
Л 54


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Лещенко, О. В.
    Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива [Текстььь] / О. В. Лещенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 164-171. - Бібліогр.: с. 169-170 (9 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
   Психологія праці

фывфывфыв:
професійне мислення -- творче мислення -- машиніст локомотива -- нестандартна ситуація -- стратегія -- тактика -- професійна діяльність
Аннотация: Прийняття рішень є важливою частиною професійної діяльності машиніста локомотива, в якому значну роль відіграє професійне мислення. Відповідно до умов професійної діяльності прийняття рішення буде алгоритмізоване або пошукове.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
15(08)
А 43


    Потапчук, Л. В.
    Життєві орієнтації як чинник професійної діяльності майбутніх педагогів [Текст] / Л. В. Потапчук, Н. О. Кордунова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 157-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
життєві орієнтації -- життєві плани -- сенс життя -- стратегія життя
Аннотация: У статті висвітлено теоретичні підходи до розуміння феномену життєвих орієнтацій. Відзначено їхню роль в особистісно-професійному зростанні студентів. Проаналізовано наукові підходи до розуміння поняття "життєві орієнтації" та співвідношення з поняттями "сенс життя" та "цінності". Показано, що життєві орієнтації - це складні психологічні новоутворення, які виявляються в когнітивних, мотиваційних, вольових, ціннісних та поведінкових аспектах. Зміст цього феномену пов'язаний з майбутніми життєвими цілями й планами молоді, образом еталонного майбутнього. Підкреслено, що життєві орієнтації являють собою найбільш значущі ціннісні орієнтації індивіда, які визначають вектор його особистісної спрямованості в різних модусах життєдіяльності, зокрема - в професійному. Емпірично встановлено наявні життєві цілі студентів на перспективу, осмисленість сприйняття процесу власного життя, прагнення досягти результату, втілення в життя своїх рішень.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кордунова, Н. О.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

12.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Бондарева, Т. С.
    Життєстійкість особистості в контексті способів долання складних життєвих ситуацій [Текстььь] / Т. С. Бондарева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2018. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 14. - С. 233-254. - Бібліогр.: с. 249-252 (19 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Консультативна психологія та психотерапія
фывфывфыв:
життєстійкість -- особистість -- копінг-стратегія -- поведінка -- асертивність -- юність -- дорослість -- долання
Аннотация: У статті здійснюється теоретичний опис феномену життєстійкості та її розвиток в контексті способів долання складних життєвих ситуацій особистості в періоди юності та дорослості. Підкреслюється, що життєстійкість особистості визначають соціальна та психологічна зрілість, визначення свого місця в професійній діяльності, наявність цінністих орієнтирів. Емпірично досліджуються взаємозвязки між вираженістю компонентів життєстійкості та стратегіями стрес-долаючої поведінки. Здійснюється порівняння отриманих результатів. Надаються рекомендації щодо збільшення показників життєстійкості через розвиток асертивної поведінки.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

13.
153(06)
А 43


    Оверчук, Вікторія Валеріївна.
    Копінг-ресурси як чинник збереження психічного здоров'я особистості в подоланні кризових станів [Текст] / В. В. Оверчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 177-191. - Бібліогр.: С. 189-191 (10 назв)
УДК
РУБ 153(06)
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
критичні ситуації -- подолання кризових ситуацій -- психологічна адаптація -- копінг-стратегія -- копінг-реакція -- копінг-поведінка -- механізми психологічного захисту
Аннотация: Стаття присвячена вивченню копінг-поведінки та захисних механізмів особистості в подоланні кризових станів. Копінг охоплює широку сферу, від несвідомих психологічних захистів до усвідомленого й цілеспрямованого вміння впоратися зі стресовими та тривожними ситуаціями. Існує тісний взаємозв'язок копінгу та механізмів психологічного захисту. Близькість понять копінгу і механізмів психологічного захисту зумовлює необхідність їх розмежування. Захисні механізми, з метою подолання психологічної напруги й тривоги, в більшості випадків викривляють, спотворюють інформацію. Копінг-стратегія виробляється усвідомлено, спонукаючи особистість пристосуватись, впоратися, подолати проблемні ситуації або ж уникнути їх наслідків. Поняття «механізми психологічного захисту» і «механізми опанування» (копінг-поведінка) розглядаються як найважливіші форми адаптаційних процесів і реагування індивідом на стресові ситуації, що доповнюють один одного.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

14.
151.51
А 43


    Кириченко, Віктор Васильович.
    Наука концептуалізація моделі становлення картини світу особистості у сучасному інформаційному суспільстві [Текст] / В. В. Кириченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2018. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 24. - С. 75-94. - Бібліогр.: С. 88-93 (60 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
інформаційне суспільство -- стратегія світосприйняття -- індивідуальний досвід -- соціальний досвід -- картина світу -- світогляд
Аннотация: У статті здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми становлення картини світу особистості у інформаційному суспільстві. Визначено основні механізми формування картини світу особистості у інформаційному середовищі. Стаття розкриває соціально-рольовий підхід до формування картини світу особистості. У результаті теоретичного аналізу проблеми було визначено,що основою картини світу людини є соціальний досвід колективної більшості «ми», який опосередковано пов’язаний з індивідуальним перцептивним досвідом особистості. Нами виокремлено когнітивні стратегії інтеграції знань у картину світу особистості, які ілюструють специфіку світосприйняття особистості у системі «ми» та «вони». Запропоновано стратегіально-типологічну модель становлення картини світу, яка відображає відмінності у інформаційній взаємодії особистості з соціальним середовищем.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

15.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Афанасенко, В. І.
    Науково-теоретичні засади дослідження проблеми стратегії реалізації творчого потенціалу особистості [Текстььь] / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 8-18. - Бібліогр.: с. 16-17 (18 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
особистість -- розвиток -- творчість -- творчий потенціал -- життєтворчість -- адаптація -- стратегія -- самоорганізація
Аннотация: У статті висвітлені результати аналізу науково-теоретичного підгрунтя розробки проблеми стратегії життєдіяльності особистості та авторського підходу до розуміння стратегій життєдіяльності особистості та авторського підходу до розуміння стратегії реалізації творчого потенціалу особистості на основі взаємодії процесів саморегуляції та самоорганізації. Аргументоване виділення варіантів стратегії за домінуючим процесом: саморегуляція грунтує адаптивну стратегію, самоорганізація-життєтворчу. В адаптативній стратегії особистості творчий потенціал реалізується частково, через дисфункції захисних механізмів психіки. Творчі здібності особистості, обдарування виявлені найчастіше у формі сублімації. Феномен життєтворчості передбачає, що предметом створення стає насамперед внутрішній світ людини, для якого характерна поява своєрідних новоутворень на основі самопізнання й саморозвитку.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Комар, Т.В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

16.
159.954.3+159.955+37.016:74
Я 45


    Якимчук, Борис Андрійович.
    Образне мислення в процесі розв'язання творчих задач з креслення [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Якимчук Борис Андрійович ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 204 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 175-192. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Розв'язання задач--Образне мислення--Дисертації
фывфывфыв:
творча задача -- образне мислення -- стратегія розв'язування -- тактика розв'язування
Аннотация: В дослідженні узагальнені психологічні дані з проблеми образного мислення в процесі розв'язання творчих креслярських задач. Виявлена динаміка формування образу конструкції в процесі розв'язання творчих задач з креслення. Розкриті психологічні умови оптимізації процесу розв'язання творчих задач з креслення. З'ясовано основні помилки, які виникають під час розв'язання творчих задач з креслення.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
15(57.026)
А 43


    Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна.
    Оптимізація як стратегія подолання наслідків травматичних подій [Текст] / О. О. Вовчик-Блакитна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 61-69. - Бібліогр.: с. 68-69(7 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
оптимізм -- психологічне благополуччя -- життєва стійкість -- середовище -- спільнота
Аннотация: У статті розглядається проблема пошуку психологічних ресурсів подолання людиною наслідків травматичних подій. Аналізується потенціал оптимізму як основи для вибору стратегії подолання наслідків травматичних подій, спричинених аварією на ЧАЕС. Саме громадяни з досвідом життєстійкості та їхні локальні спільноти, за умов професійного психологічного та соціального супроводження, здатні поступово вибудовувати свою внутрішню та орієнтовану назовні взаємодію та відповідний спосіб життя.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

18.
159.922:502/504
О-72


    Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна.
    Оптимізм як основа вибору стратегії подолання наслідків складних життєвих обставин [Текст] / О. О. Вовчик-Блакитна // Особистісні детермінанти еколого-орієнтованої життєдіяльності : монографія / Ю. М. Швалб, О. Л. Вернік, О. О. Вовчик-Блакитна [та ін.]; за ред. Ю. М. Швалба. - 2018. - С. 289-302 . - ISBN 978-966-97846-4-3
УДК

фывфывфыв:
оптимізм -- стратегія подолання -- наслідки складних життєвих обставин


Доп.точки доступа:
Швалб, Юрій Михайлович; Вернік, Олексій Леонідович; Швалб, Юрій Михайлович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

19.
153/154
О-64


   
    Організаційна психологія. Економічна психологія [Текст] : науковий журнал. № 2-3 (20) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці ; наук. ред. С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка . - Київ : [б. и.], 2020. - 110 с. : табл. - ISSN 2411-3190. - 15.00 грн.
    Содержание:
Акімова, Л. Суб'єктивне економічне благополуччя студентської молоді / Л. Акімова, С. Кіршо. - С .7-16. - Бібліогр.: с. 15 (11 назв)
Власенко, І. І. Канюка / І. Власенко, О. Рева, В. Фурман. - С .17-30. - Бібліогр.: с. 27-29 (34 назви)
Довгань, Н. Дослідження соціокультурної та професійної взаємодії поколінь: стратегія узагальнення / Н. Довгань. - С .31-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (25 назв)
Дубяга, Я. Аналіз рівня сформованості та особливостей емоційного інтелекту фахівців Державної служби зайнятості України / Я. Дубяга. - С .42-50. - Бібліогр.: с. 48-49 (20 назв)
Журавльова, О. Особливості емоційної сфери прокрастинатора / О. Журавльова, О. Журавльов. - С .50-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (17 назв)
Іщук, О. Актуальні страхи молоді, пов'язані з професійною діяльністю в умовах пандемії коронавірусу COVID-19: психологічний аналіз / О. Іщук. - С .60-71. - Бібліогр.: с. 70-71 (12 назв)
Карамушка, Л. Фізичне та психологічне здоров'я персоналу освітніх організацій: емпіричне дослідження проблеми в період пандемії COVID-19 / Л. Карамушка, О. Креденцер, К. Терещенко. - С .72-83. - Бібліогр.: с. 81-82 (19 назв)
Ликова, М. Внутрішньоособистісний конфлікт як один із чинників розвитку лідерських якостей студентів / М. Ликова. - С .83-92. - Бібліогр.: с. 90-91 (18 назв)
Паршак, О. Оцінка персоналом комерційних організацій ролі грошей у його життєдіяльності: зв'язок із психологічними та організаційно-функціональними характеристиками організацій / О. Паршак. - С .92-100. - Бібліогр.: с. 99-100 (15 назв)
Трофімов, А. Взаємозв'язок організаційної лояльності із задоволеністю працею та захопленістю роботою персоналу організацій / А. Трофімов, А. Стримецька. - С .101-110. - Бібліогр.: с. 108-109 (14 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
фывфывфыв:
організаційна психологія -- економічна психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

20.
37
К 79


    Кремень, В. Г.
    Освіта і наука в Україні - інноваційні аспекти. Стратегія. Реалізація. Результати [Текст] / В. Г. Кремень. - Київ : Грамота, 2005. - 448 с. - ISBN 966-8066-83-9 : 26.00 грн.
УДК
РУБ 37
Рубрики: Освіта і наука
фывфывфыв:
освіта -- наука -- інновації -- стратегія -- реалізація -- результат

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-77 
 
Статистика
за 17.09.2024
Число запросов 12884
Число посетителей 668
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя