Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (287)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)Рідкісна книга (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ЩАСТЯ<.>
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
1.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(57.026)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 7 : Екологічна психологія. Вип. 38
Выходные данные : Миколаїв: Іліон, 2015
Колич.характеристики :582 с.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 34.00 грн.
УДК : 15(57.026)
Предметные рубрики: Екологічна психологія
Содержание : Прогнозування психологічного розвитку особистості у генетичній психології/ С. Д. Максименко. Психологічна структура і зміст "Я тілесного"/ Л. М. Абсалямова. Гендерні особливості конфліктної поведінки в юнацькому віці/ Ю. О. Бабаян, І. В. Скачко. Психолого-педагогічний підхід до змішаного навчання як способу викладання іноземних мов/ В. В. Баркасі, Т. І. Філіпп'єва. Особливості харчової поведінки як складової здорового способу життя сучасної молоді/ О. В. Бацилєва. Дослідження саморефлексії тілесного потенціалу молодої жінки/ К. В. Бондар. Особливості виникнення переживання почуття щастя у дошкільному віці/ Л. А. Варава. Обґрунтування та характеристика програми розвитку феноменів - "Я" тілесного у підлітковому віці/ Я. О. Василенко. Рухова хвиля в артистичній практиці/ Є. П. Воропаєв. Вплив соціально-психологічних особливостей безробітних на готовність до професійного навчання (перенавчання)/ Т. О. Гальцева. Функціонування мнемічних властивостейстудентів вищого навчального закладу у ситуації емоційної напруги/ О. М. Генералова. Психолого-педагогічна готовність студентів до фізичного самовдосконалення/ Н. Ю. Довгань, О. М. Копилов. Компетентісний підхід до педагогічної діяльності викладача вишу/ Т. І. Доцевич. Ціннісні орієнтації студентів технічних спеціальностей/ Н. О. Євдокимова. Вплив правосвідомості старших підлітків на рівень агресивності/ Н. О. Євдокимова, М. М. Бартошук. Вплив тривожності старшокласників на оцінку ними якості їх життя/ Н. О. Євдокимова, М. М. Тимців. Подолання дезадаптації студентів при злитті вищих навчальних закладів/ Н. О. Євдокимова, О. В. Партенадзе, А. С. Гуров. Особистісний розвиток студентів-лікарів у професіогенезі/ І. В. Кахно. Сутність консультативної стратегії у діяльності психолога/ О. П. Кашекова. Культурно-специфічні моделі психологічного здоров'я/ О. В. Козлов. Особливості рефлексивної самореалізації творчої особистості в юності/ О. А. Кривопишина. Безпека як складова вибору способу життя сучасною молоддю/ І. І. Лановенко. Самооцінка у структурі професійної компетентності майбутніх економістів/ С. В. Літуш. Особливості психологічної допомоги молодшим школярам зі Сходу України, які пережили психотравму/ І. С. Литвиненко, О. В. Данілова. Формування життєвого сценарію молоді/ О. В. Матвієнко. Детермінанти розвитку патріотичної рефлексії молодшого школяра/ Н. В. Михальченко. Діагностика психічних станів та способів саморегуляції студентів та вчителів у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності/ М. О. Мосьпан. Теоретико-методологічні підходи до розгляду поняття конфліктологічної компетентності як складової професійної компетентності викладача/ Л. М. Мухіна. Передумови розробки тренінгової програми "Психологія фінансового успіху" для осіб раннього дорослого віку/ О. П. Нікітіна. Рефлексія як особлива психічна реальність/ Л. А. Носко. Інформаційна культура як складова професіоналізму викладача культурології/ О. О. Олійник. Аналіз понять мотиву і мотивації у сучасних дослідженнях/ Л. А. Онуфрієва. Соціально-психологічні складові професійної мобільності особистості/ Л. С. Пілецька. Психолого-педагогічні умови становлення автономності особистості/ Л. Є. Просандєєва. Психологічне обґрунтування концепту "криза зайнятості" в аспекті аналізу проблеми безробіття/ О. В. Рудюк. Самотворення особистості як цілісний самодетермінований феномен/ Л. З. Сердюк. Етична свідомість: психологічна феменологія і досвід концептуалізації/ В. В. Турбан. Губристична мотивація у структурі мотиваційної сфери особистості студентів/ К. І. Фоменко. Гендерні особливості соціальної перцепції в управлінській діяльності керівника закладу освіти/ В. І. Худякова. Психодіагностичні методи дослідження особливостей переживання почуття провини батьками, які виховують дітей з обмеженими можливостями та функціональними розладами/ О. В. Царькова. Теоретичні аспекти прояву психологічного феномену тривожності/ О. В. Царькова, С. В. Радченко. Специфіка процесу оволодіння старшокласниками іноземними мовами/ О. А. Чиханцова. Психологічні моделі соціалізації особистості/ Ю. М. Швалб. Психологічна профілактика негативних функціональних станів фахівців в умовах металургійного виробництва/ О. В. Шевяков, І. В. Маркова. Можливості психологічного супроводження емоційних станів працівників органів внутрішніх справ, що спричинюють психосоматичні розлади/ Л. С. Шелег. Вплив конкретизації цілей у підлітків у процесі оволодіння туристичною діяльністю/ Н. І. Шилова. Дозвіллєва сутність добровольчої діяльності особистості/ Т. Л. Шугурова.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.942(045)/В 18
Автор(ы) : Варава, Людмила Анатоліївна
Заглавие : Особливості виникнення переживання почуття щастя у дошкільному віці
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 79-92 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примечания : Бібліогр.: с. 91 (7 назв)
УДК : 159.942(045)
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): переживання почуття щастя--соціалізація особистості--дошкільний вік--умови виховання--уявлення про щастя
Аннотация: Проаналізовано особливості формування уявлень про щастя у дошкільному віці. Визначено базові механізми, котрі дозволяють дитині переживати себе щасливою у процесі соціалізації. Наведено результати емпіричного дослідження механізмів виникнення та особливостей переживання почуття щастя дошкільниками залежно від соціальної ситуації розвитку.
Найти похожие

3.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(57.026)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 7 : Екологічна психологія. Вип. 39
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Колич.характеристики :476 с.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 28.00 грн.
УДК : 15(57.026)
Предметные рубрики: Екологічна психологія
Содержание : Відповідальне ставлення до оточуючого середовища як умова становлення творчого потенціалу особистості/ Н. І. Антюхова. Особливості переживання психологічного благополуччя в пізньому віці/ О. О. Байєр, Л. В. Сивоконь. Уявлення про клієнта в структурі професійної самосвідомості студентів-психологів/ О. В. Белановська, О. Л. Белановський. Аналіз проблеми категорії "переживання" і компоненти дослідження/ Л. А. Варава. Аналіз результатів оптимізації адаптації дітей угорської та української етнічних груп у шкільному середовищі/ В. С. Варга. Природа як цінність. Динаміка місця природи в системі ціннстей європейського суспільства різних історичних епох/ О. Л. Вернік. Культорологічні тенденції особистості педагога у соціометричному вимірі/ І. М. Візнюк. Сучасна сім'я в умовах мегаполісу: простір сили для слабкості/ О. О. Вовчик-Блакитна. Мовне середовище учнівської та студентської молоді Хмельниччини/ Н. В. Волинець. Діалог у форматі співпраці лікаря із пацієнтом/ І. В. Кахно. Теоретико-методологічні основи професійної самосвідомості практичного психолога у системі післядипломної освіти/ Л. А. Кльоц. Порівняльна характеристика ціннісної сфери старшокласників Росії та України/ Т. В. Комар. Екологічна культура як чинник подолання екологічної кризи/ А. М. Льовочкіна. Психологічна корекція негативних проявів перфекціонізму та почуття самотності в підлітковому віці/ Л. С. Лойко [и др.]. Соціально-психологічні чинники виникнення нових комунікативних просторів в умовах міста та мегаполісу/ Л. П. Люта. Міжкультурна комунікація в умовах мегаполісу/ М. В. Максимов. Роль громади у профілактиці правопорушень неповнолітніх/ Н. Ю. Максимова. Психологічні особливості емоційних зв'язків людини з місцем проживання у різні періоди дорослості/ Т. М. Мандзик. Життєві орієнтації сучасних старшокласників в контексті ставлення до здорового способу життя/ М. О. Марценюк. Старіння як соціально-психологічне явище/ С. О. Маслова. Гендерна ідентичність молоді в умовах мінливого соціокультурного середовища/ Н. І. Оліфірович, М. Л. Бєлановська. Формування життєвої перспективи в ситуації невизначеності/ О. В. Павленко. Динаміка розвитку екологічної свіждомості молодших школярів/ Р. Г. Падалка. Формування позитивного образу в умовах сучасного суспільства/ В. М. Педоренко. Методологія та результати дослідження соціально-психологічних умов впливу на імідж держмонополії/ О. В. Пінчук. Динаміка розвитку часової перспективи у студентської молоді в процесі корекційно-розвивальної діяльності/ К. О. Поворозник. Логіко-психологічний аналіз умов розвитку педагогічної обдарованості/ І. С. Потоцька. Соціально-психологічні особливості діяльності керівника як лідера недержавної організації/ Ж. О. Ремпель. Філософські, духовні та наукові погляди на щастя: наукове визначення і міра щастя/ В. С. Романова. Структура пізнавальних інтересів людей похилого віку як суб'єктів включення в освітній простір/ В. С. Романова, Г. І. Караван. Психологічні умови екологізації буденної життєдіяльності городянина/ О. В. Рудоміно-Дусятська. Життєстійкість людини, яка проживає в екологічно неблагополучному місті/ Н. М. Сараєва, О. А. Суханов. Соціально-психологічна адаптація учнів молодшого шкільного віку в умовах альтернативного освітнього середовища/ І. М. Сердюкова. Патріотизм у становленні та розвитку особистості юнака: експериментальне дослідження/ Н. В. Слободяник. Роль соціального оточення у процесі становлення ремісії адикту/ Д. Ю. Старков. Передумови виникнення психологічної категорії маййбутнього особистості: філософський, культурно-історичний аспекти / Л. В. Тищенко. Суб'єктність викладача як чинник становлення професійної культури фахівця педагогічного профілю/ В. В. Турбан. Простір соціальної взаємодії в репрезентаціях студентської молоді: регіональний аспект/ К. О. Чала, С. І. Позняк. Особливості соціально-психологічної дезадаптованості матерів, які виховують дітей з функціональними обмеженнями в умовах соціальної кризи в суспільстві/ І. В. Чухрій. Еколого-орієнтоване моделювання стратегій взаємодії постраждалих в умовах надзвичайних ситуацій/ А. Ю. Швалб. Проектування форм організації та технологій соціальної і психологічної допомоги постраждалому населенню/ Ю. М. Швалб. Особливості розробки психолого-педагогічної технології ефективної взаємодії сім'ї/ У. В. Шостак. Міфологічне уявлення про час/ О. Я. Грановська. Теоретичні основи дослідження професійних творчих здібностей майбутніх психологів/ С. К. Шандрук.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9:316.6/Р 69
Автор(ы) : Романова, Віра Сергіївна
Заглавие : Філософські, духовні та наукові погляди на щастя: наукове визначення і міра щастя
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 301-308 (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примечания : Бібліогр.: с. 307 (3 назви)
УДК : 159.9:316.6
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): щастя--осмислення життя--філософія щастя
Аннотация: Стаття розкриває деякі з багатьох історичних, філософських та духовних бачень щастя. Стисло розглянуто деякі бачення щодо цього питання величних та визначних мислителів. Описано роздуми про щастя і осмислення життя мислителів всіх часів.
Найти похожие

5.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(57.026)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 7 : Екологічна психологія. Вип. 40
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Колич.характеристики :221 с.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 13.00 грн.
УДК : 15(57.026)
Предметные рубрики: Екологічна психологія
Содержание : Метафора щастя як спосіб презентації психологічних проблем та їх розв'язання/ Л. А. Варава. Соціальні мережі і самовідчуження особистості/ О. Л. Вернік. Особливості функціонування сім'ї як соціекологічної системи у просторі мегаполісу/ О. О. Вовчик-Блакитна. Оціночно-динамічна складова описів життєвого простору підлітків та юнаків/ І. О. Корнієнко. Професійно-особистісні деформації лікарів/ Л. Л. Лотоцька-Голуб. Психологія екологічної культури студентів ВНЗ у міському середовищі/ А. М. Льовочкіна. Моніторинг задоволення потреб як спосіб визначення ефективності соціальної політики в бізнес-організаціях/ Л. П. Люта. Пріоритети сучасної молоді у виборі життєвого шляху/ О. В. Матвієнко. Типологія безробітних громадян/ Н. М. Місячна. Організація медико-психологічної допомоги пацієнтам з феохромоцитомною дисфункцією/ Г. О. Поладко. Ситуація успіху при включенні дитини з особливими потребами в загальноосвітній простір/ Л. Ю. Полівко. Аналіз професійних компетенцій кризис-менеджера/ О. А. Притула. Психологічні особливості лікарів та пацієнтів центрів планування сім'ї та медичної генетики як передумова формування ефективної взаємодії/ А. М. Приходько. Психологічні чинники екологізації способу життя особистості/ О. В. Рудоміно-Дусятська. Использование "партнерских родов" для снижения акушерской патологии в родах/ О. Я. Слободяник. Психолого-педагогічні аспекти розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності / Н. А. Терновик. Культура як чинник формування інтелектуальних почуттів у молодшому шкільному віці/ Т. О. Цавалюк. Розвиток толерантності студентів як засіб усунення їх деструктивної активності/ О. А. Чала. Просторово-психологічна організація середовища буття і життєдіяльності/ Ю. М. Швалб. Проблеми формування готовності водіїв до професійної діяльності/ І. В. Левицька.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.98/В 18
Автор(ы) : Варава, Людмила Анатоліївна
Заглавие : Метафора щастя як спосіб презентації психологічних проблем та їх розв'язання
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 40. - С. 10-20 (Шифр 15(57.026)/А 43-683435)
Примечания : Бібліогр.: с. 18 (8 назв)
УДК : 159.98
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): консультативна практика--терапевтична практика--психологічна метафора--поняття щастя--емоційний стан--переживання--корекційні інструменти
Аннотация: Проаналізовано досвід практичної діяльності з метафорою в консультативній та терапевтичній практиках. Доведено ефективність використання метафор як діагностичного, терапевтичного та корекційного засобу. Визначено особливості терапевтичного впливу метафори на пошук особистісних ресурсів клієнта як можливості усвідомлено, спрямовано змінити цільові та поведінкові патерни для розгорнутої моделі світу.
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : У2/Ч-44
Автор(ы) : Чеповий, Володимир
Заглавие : Твоє щастя - вибір нової цивілізації
Выходные данные : Київ: ТМ ВД "Лотос", 2012
Колич.характеристики :160 с.: рис.
Серия: "Перехрестя"
ISBN, Цена 978-966-2263-26-8: 9.00 грн.
УДК : 821.161.2-92
Предметные рубрики: Українська література
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153/А 43
Автор(ы) : Ткач, Богдан Миколайович
Заглавие : Застосування медитативних практик для корекції девіантної поведінки
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14. - С. 193-204 (Шифр 153/А 43-351179)
Примечания : Бібліогр.: с. 2-3 (10 назв)
УДК : 159.95
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): медитація--нейропсихологія--психокорекція--щастя--префронтальна кора мозку--особистість--девіантна поведінка
Аннотация: У статті описано нейронні системи інтеграції окремих відділів ЦНС при організації як простих так і складних форм поведінки пов’язаних з відчуттям щастя. Показано трансформацію причинності і сутності щастя у філогенезі та онтогенезі, яка відбувається від вдоволення вітальних нужд, продовження роду до соціальних, естетичних та духовних; від короткотривалого до довготривалого; від екстернальної причинності до інтернальної; від реального фізичного/хімічного подразника до абстрактного; від вісцерального до духовного. Визначено вимоги до нейропсихокорекційних програми девіантної поведінки особистості. Охарактеризовано зміни в діяльності ЦНС під час медитативної сесії, які проявляються посиленням діяльності інтегративних систем мозку, зростанням усвідомленості та керованості когнітивними процесами, емоційною сферою та функціональними станами свідомості. Представлено програму корекції девіантної поведінки із застосуванням медитативних технік у рамках когнітивно-біхевіоріальної терапії.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Ткач Б.М.
Заглавие : Перевірка ефективності психологічного квесту "подорож героя" для нейропсихологічної корекції основних форм девіантної поведінки
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 237-252 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.95
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): девіантна поведінка--нейропсихологія щастя--мозкові дисфункції--нейропсихологічна діагностика--нейропсихологічна корекція--медитація
Аннотация: У статті представлено структуру, принципи побудови та перевірку ефективності розробленого психологічного квесту "Подорож героя" для нейропсихологічної корекції девіантної поведінки. Показано, що у якості ігрової оболонки психологічного квесту використано працю Дж. Кемпбела "Герой із тисячею облич". У психологічному квесті приховані у формі гри діагностика нейропсихологічних симптомів та нейрокорекція девіантної поведінки. Показано, що на основі нейроперсонології девіантної особистості було створено чотири наповнені етичним змістом архетипи, які спочатку є соціалізованими, а у процесі психологічного квесту змінюютьтся та рестабілізуються. Показано, що після проходження психологічного квесту відмічається зсув активності правої півкулі у ліву, що характерним є для щасливих людей. Представлено результати апробації психологічного квесту.
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.91:316.624(04/Т 48-053669182 рукописный текст
Автор(ы) : Ткач, Богдан Миколайович
Заглавие : Нейропсихологічні основи діагностики та корекції особистості з девіантною поведінкою : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.04
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :494 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: в кінці розд.
УДК : 159.91:316.624(043.5)
Предметные рубрики: Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): девіантна поведінка--особистість--суспільство--норма--нейропсихологія щастя--мозкові дисфункції--нейропсихологічна
Аннотация: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних, теоретико-методологічних й методико-прикладних засад проведення нейропсихологічної діагностики та корекції особистості з девіантною поведінкою. У роботі розкрито і поглиблено теоретико-методологічні підходи до вивчення девіантної поведінки. Зокрема, здійснено оцінку з позиції нейропсихології стану розроблення соціоцентричного та персоноцентричного розуміння феномена девіантної поведінки, окреслено сучасне бачення проблеми її соціогенетизму та біогенетизму, а також виявлено нейропсихологічні механізми формування сучасним суспільством артифіціальних девіацій у особистості.Представлено концепції та моделі нейропсихологічного підходу до вивчення девіантної поведінки. Розглянуто нейропсихологічні причини основних форм девіантної поведінки: агресії, сексуальних девіацій, суїцидальної та адиктивної поведінки.Описано методологічні засади нейропсихологічного дослідження особистості з девіантною поведінкою. Представлено розроблену програму експериментального дослідження осіб з девіантною поведінкою.Розроблено концептуальні положення та стратегії нейропсихологічної діагностики особистості з девіантною поведінкою. З’ясовано структуру девіантного субстрату/діяльності, наведено характеристику вибірки та девіантної реальності. На основі результатів нейропсихологічного дослідження осіб з девіантною поведінкою, які не були учасниками бойових дій, а також дослідження агресивності у постраждалих учасників АТО, визначено структуру девіантної особистості та її функціональних характеристик. Розкрито особливості нейропсихологічних механізмів актуалізації девіантної поведінки залежно від нейроперсонологічних характеристик особистості з девіантною поведінкою. Представлено нейропсихологічну концепцію девіантної поведінки. Запропоновано принципи надання нейропсихологічної допомоги девіантній особистості та соціуму. Зокрема, представлено принципи бригадної нейропсихологічної допомоги девіантній особистості. Розроблено і апробовано психологічний квест «Подорож героя» та програму «Щастя»для нейропсихокорекції особистості з девіантною поведінкою.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.91:316.624(04/Т 48-064224473 рукописный текст
Автор(ы) : Ткач, Богдан Миколайович
Заглавие : Нейропсихологічні основи діагностики та корекції особистості з девіантною поведінкою : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.04
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :42 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: С. 34-38.
УДК : 159.91:316.624(043.5)
Предметные рубрики: Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): девіантна поведінка--особистість--суспільство--норма--нейропсихологія щастя--мозкові дисфункції--нейропсихологічна
Аннотация: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних, теоретико-методологічних й методико-прикладних засад проведення нейропсихологічної діагностики та корекції особистості з девіантною поведінкою. У роботі розкрито і поглиблено теоретико-методологічні підходи до вивчення девіантної поведінки. Зокрема, здійснено оцінку з позиції нейропсихології стану розроблення соціоцентричного та персоноцентричного розуміння феномена девіантної поведінки, окреслено сучасне бачення проблеми її соціогенетизму та біогенетизму, а також виявлено нейропсихологічні механізми формування сучасним суспільством артифіціальних девіацій у особистості.Представлено концепції та моделі нейропсихологічного підходу до вивчення девіантної поведінки. Розглянуто нейропсихологічні причини основних форм девіантної поведінки: агресії, сексуальних девіацій, суїцидальної та адиктивної поведінки.Описано методологічні засади нейропсихологічного дослідження особистості з девіантною поведінкою. Представлено розроблену програму експериментального дослідження осіб з девіантною поведінкою.Розроблено концептуальні положення та стратегії нейропсихологічної діагностики особистості з девіантною поведінкою. З’ясовано структуру девіантного субстрату/діяльності, наведено характеристику вибірки та девіантної реальності. На основі результатів нейропсихологічного дослідження осіб з девіантною поведінкою, які не були учасниками бойових дій, а також дослідження агресивності у постраждалих учасників АТО, визначено структуру девіантної особистості та її функціональних характеристик. Розкрито особливості нейропсихологічних механізмів актуалізації девіантної поведінки залежно від нейроперсонологічних характеристик особистості з девіантною поведінкою. Представлено нейропсихологічну концепцію девіантної поведінки. Запропоновано принципи надання нейропсихологічної допомоги девіантній особистості та соціуму. Зокрема, представлено принципи бригадної нейропсихологічної допомоги девіантній особистості. Розроблено і апробовано психологічний квест «Подорож героя» та програму «Щастя»для нейропсихокорекції особистості з девіантною поведінкою.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Краєва О. А.
Заглавие : Трансформація ідентичності підлітків 13-14 років, репрезентована психологічним факторами, пов'язаними зі самоставлення на етапі перебігу кризи ідентичності
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 175-186 (Шифр 15(08)/А 43-004926506)
Примечания : Бібліогр.: с. 185 (3 назви)
УДК : 159.923.2-053.6:316.4
Предметные рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ідентичність--криза ідентичності--самоставлення--особистісна ідентичність--соціальна ідентичність--фізична ідентичність--фактор "інтелект"--фактор "тривожність"--фактор "впевненість у собі"--фактор "поведінка"--фактор "ситуація в школі"--фактор "спілкування"--фактор "щастя і вдоволеність"--фактор "положення в сім'ї"--фактор "зовнішність"
Аннотация: У запропонованій статті представлено результати емпіричного дослідження трансформація ідентичності підлітків 13-14 років, репрезентовані психологічними факторами, пов'язаними із самоставленням на етапі перебігу кризи ідентичності. Емпіричні результати кризових аспектів ідентичності наведено за притаманними психологічними факторами, які систематизовано за психологічними характеристиками: особистісної ідентичності (фактор "Інтелект", "Тривожність", "Впевненість у собі"), соціальної (фактор "Поведінка", "Ситуація в школі", "Спілкування", "Щастя і вдоволеність", "Положення в сім'ї"), фізичної ідентичності (фактор "Зовнішність") підлітків різновікових груп на етапі переживання кризи ідентичності.
Найти похожие

13.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(08)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 14 : Методологія і теорія психології. Вип. 3
Выходные данные : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020
Колич.характеристики :392 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Цена : 30.00 р.
УДК : 159.9.01:001.8
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): методологія психології--теорія психології
Содержание : Рефлексія атракції у спільно-розподіленій діяльності/ Ю. А. Агачева. Психологічні особливості рефлексивної компетентності особистості студентів на особистісному рівні/ Е. М. Балашов, В. О. Каламаж. Двигательная находчивость артиста/ Е. П. Воропаев, Е. В. Соколова. Особистісне та професійне зростання студентів-психологів у процесі вивчення фахових дисциплін/ І. А. Дружиніна, В. О. Савуляк. Дослідження психологічної адаптації до процесу навчання дітей із ЗПР/ А. А. Жмайло, Г. І. Сизко. Методологічні орієнтири та перспективи розробки концепції різнорівневої інтеграції психологічного знання/ О. В. Завгородня. Тренінг розвитку кар'єри: теоретичні основи та практичні рекомендації/ В. Л. Зливков. Інтегративний підхід у вивченні ідентичності та автентичності ведучих тренінгових груп/ В. Л. Зливков, С. О. Лукомська, О. В. Котух. Психологічний зміст впливу релігійних громад на учнівську молодь/ В. В. Іванцанич. Теоретичний аналіз проблеми дезадаптивних взаємостосунків батьків та дітей/ І. О. Комплієнко. Психологічні особливості ідентичності клієнтів кабінекту "Довіра"/ О. А. Краєва, О. А. Черкас. Ресурсний підхід до вивчення особистості у ситуації онкологічної хвороби/ С. О. Лукомська. Професійне самовизначення підлітків: емпіричний аспект дослідження/ М. М. Марусинець, О. В. Лемішова. Динаміка показників самоактуалізації людей дорослого віку у процесі психотерапії/ К. О. Милашенко. Особливості сімейної взаємодії як чинника формування хімічної залежності особистості/ С. В. Михайлів. До проблеми дослідження емоційного інтелекту та його значення в процесі міжособистісної взаємодії/ О. В. Москаленко, І. О. Блохіна. Фактори, що перешкоджають становленню інтерсуб'єктної взаємодії/ М. М. Наконечна. Методологические основания психологических исследований/ Н. В. Папуча. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів/ Н. В. Піковець. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів/ Н. В. Перепелиця. Сучасний стан проблеми соціального інтелекту та шляхи його дослідження в психології/ Н. В. Скоростецька. Соціально-психологічні чинники процесу соціалізації представників різних етнічних груп в поліетнічному просторі/ С. І. Собкова, Ю. В. Собков. Аспекти щастя людини/ Є.В. Степура. Стрес-менеджмент як складова формування резілентності медичного працівника/ Л. Г. Туз. Концепція фасилітативного навчання в парадигмі гуманістичної психології/ Н. О. Хупавцева. Значимість емоційної стійкості педагога в стресових ситуаціях/ Є. Ф. Черкаська. Систематизація спільних факторів для різних напрямків сучасної психотерапії/ І. М. Чорна. Соціально-психологічні чинники формування особистості вбивці/ І. М. Чорна, М. О. Тимошик. Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні/ І. М. Чорна, М. М. Чорний. Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні/ М. М. Чорний. Вплив емоційного інтелекту на фасилітативну компетентність педагога/ К. О. Шевченко. Особливості психосоматичних розладів у дітей та підлітків/ Ю. С. Шевчук. Можливість дистанційного консультування в утруднених умовах життя/ С. І. Яковенко, Т. С. Гурлєва. Толерантність як розуміння цінності іншої особистості/ С. П. Яланська. Psychological mechanisms of translation/ E. E. Ivashkevych.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Степура Є.В.
Заглавие : Аспекти щастя людини
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 237-249 (Шифр 15(08)/А 43-586854919)
Примечания : Бібліогр.: с. 245-247 (17 назв)
УДК : 159.923.3
Предметные рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): щастя--потік--смисл--когнітивні установки--оптимізм--ідеал
Аннотация: Стаття присвячена різним аспектам та чинникам щастя людини. Щастя є інтегративним станом і може бути зумовлене багатьма факторами. Різні чинники можуть сприяти або, навпаки заважати переживанню людиною щастя, але вони не здатні повністю позбавити її цього почуття. Треба відмітити, що в цілому, з точки зору біології, людина більш орієнтована на переживання негативних емоцій. Підкоркові зони мозку, які відповідають за гнів та тривогу, філогенетично є більш давніми за ті, що відповідають позитивній емоції. Але людина цілком здатна впливати на рівень свого щастя завдяки розвитку умінь знижувати тривогу через відволікання від неї та корекцію своїх когнітивних установок у бік їх оптимістичності й раціональності, а також через заняття специфічними видами активності, які сприяють зниженню рівня депресії та її профілактиці й просто приносять радість. До останніх, перш за все, відноситься спілкування та міжособистісні стосунки - дружба, кохання, сімейне життя, що є одним з найголовніших джерел щастя. Але якщо людина мало здатна до соціальної взаємодії або ця взаємодія закрита для неї через недолікив суспільства та його інститутів, це не привід для відчаю. Існують способи збільшення відчуття щастя й без явної соціальної активності людини. До прикладу, виконання різноманітних духовних практик збільшує рівень щастя. Однією з найголовніших умов щастя є наявність у людини певної цілі. Бажано, щоб вона була більш чи менш складною з можливістю її розділення на менші цілі та мала якість виділені критерії наближення до неї. Крім того, було б добре, щоб вона мала свій початок у якійсь високій філософській категорії та несла в собі певні високі смисли.
Найти похожие

 
Статистика
за 23.07.2024
Число запросов 108809
Число посетителей 1285
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя