Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (73)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=автономія<.>
Общее количество найденных документов : 20
Показаны документы с 1 по 20
1.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(57.026)/А 43
Автор(ы) : Волеваха, Сергій Вікторович, Волеваха, Ірина Борисівна
Заглавие : Особливості сприймання зовнішнього соціального середовища учасниками українських і американських громадських організацій низового рівня (англ.)
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 81-91: табл. (Шифр 15(57.026)/А 43-143932)
Примечания : Бібліогр.: с. 90-91 (15 назв)
УДК : 159.9:316.334.3
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): зовнішнє соціальне середовище--психологічний емпауермент--громадські організації--значимість--компетентність--автономія--впливовість--ресурси
Аннотация: Стаття присвячена виявленню особливостей зовнішнього соціального середовища громадських організацій низового рівня України та США. Дослідження показало, що громадські організації обох країн у цілому досить активно взаємодіють з різними соціальними групами та інституціями їх зовнішнього соціального середовища.
Найти похожие

2.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 153.6/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 13
Выходные данные : Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017
Колич.характеристики :318 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Цена : 19.00 р.
УДК : 159.928(06)
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
Содержание : Особистісно-ціннісна взаємодія як чинник розвитку педагогічної обдарованості/ О. Л. Музика. Модель розвитку здібностей на етапі дитинства/ І. М. Біла. Технології активізації процесу самодетермінації розвитку особистості: діалогово-феноменологічний підхід/ Н. Д. Володарська. Аналіз навчального стресу студентів: гендерний аспект/ Г. М. Дубчак. Вплив християнських цінностей на особистісний розвиток підлітків/ І. М. Євченко, А. М. Маслюк. Взаємозв'язки факторів прийняття рішень та життєстійкості у курсантів - майбутніх правоохоронців/ І. В. Клименко. Підходи до дослідження ціннісної сфери обдарованої особистості/ Д. К. Корольов. Проблема об'єктивності людського пізнання: наукове та псевдонаукове знання/ Т. О. Костіна. Проблема обдарованості: субособистісний підхід/ О. В. Мазяр. Роль несвідомого у процесі творення поетичного тексту (за естетико-психологічним трактатом І. Франка "Із секретів поетичної творчості")/ К. А. Марчук. Вікові аспекти розвитку референтних стосунків особистості з ознаками музичної обдарованості/ О. О. Музика. До проблеми співробітництва молодших школярів/ Н. О. Никончук, І. С. Загурська. Цінності самовдосконалення - важлива умова самореалізації особистості у сімейній взаємодії/ О. Я. Митник. Дослідження самооцінки підлітків, хворих на діабет/ С. О. Подофєй. Активність процесу адаптації як передумова творчого розвитку особистості/ І. М. Поклад. Дитячо-батьківські стосунки як чинник розвитку здібностей: ретроспективна рефлексія/ Н. Ф. Портницька. Соціально-психологічні фактори та механізми становлення цінностей особистості раннього дорослого віку/ Л. В. Романюк. Самодетермінація особистості як психологічна основа її самореалізації/ Л. З. Сердюк, О. М. Шамич. Психологічний супровід розвитку етнічної самосвідомості в юнацькому віці/ Г. А. Ставицький. Особистісний потенціал старшокласників на етапі вибору майбутньої професії/ О. А. Чиханцова. Копінг-поведінка майбутніх правоохоронців у контексті прогностичної компетентності/ Д. В. Швець. Теоретичний аналіз проблеми самоставлення: ціннісний аспект/ І. В. Яворська-Вєтрова. Когнітивно-поведінкова терапія як інструмент розвитку здібностей людини в ситуації пошуку роботи/ Н. В. Бень. Суб'єктивна картина літературних здібностей: спроба факторно-семантичного аналізу/ І. А. Гречуха. Здібності як адаптаційний ресурс жінок із психічними розладами/ О. В. Гончарук. Чинники прояву у студентів педагогічних спеціальностей кризи професійного вибору/ В. Б. Джеджея. Вікові аспекти розвитку літературно обдарованої особистості у творчій спадщині Д. М. Овсянико-Куликовського/ Е. В. Загурська. Особливості сформованості комунікативної компетентності та її складових студентів - майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту/ О. В. Лахтадир. Використання механізмів психологічного захисту старшими підлітками: гендерні особливості/ Л. С. Процик. Психологічні особливості самовизначення сучасної жінки/ О. В. Срібна. Визначення ефективноті корегуючих впливів дезадаптивних чинників на особистість військовослужбовця/ О. С. Ходос. Автономія як складова психологічного благополуччя в сучасних дослідженнях/ Г. В. Чайка. Особливості впливу розладів адаптації на особистісні особливості та психоемоційну сферу військовослужбовців різних форм служби/ О. В. Шелестова.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Чайка, Галина Василівна
Заглавие : Автономія як складова психологічного благополуччя в сучасних дослідженнях
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 294-304 (Шифр 153.6/А 43-107008580)
Примечания : Бібліогр.: с. 301-304 (30 назв)
УДК : 159.923
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): автономія--психологічне благополуччя--внутрішня і зовнішня мотивація
Аннотация: У статті показано, що автономія є важливою складовою психологічного благополуччя як вроджена потреба особистості і як внутрішня мотивація для дій і вчинків, реалізація права на власні життєві принципи і систему цінностей.
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/П 78
Заглавие : Провідні тенденції та закономірності становлення базових парадигм української психології : науковий круглий стіл (1 червня 2017 року)
Выходные данные : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017
Колич.характеристики :47 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця
Цена : 3.00 грн
УДК : 159.9.01
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): базові парадигми--становлення української психології--науковий круглий стіл
Содержание : Парадигмальний підхід в українській психології/ В. В. Турбан. Аутодеструктивна поведінка в дослідженнях українських вчених/ Н. М. Бугайова. До проблеми вивчення життєвих перспектив особистості та їх ролі у процесі самодетермінації її розвитку/ Н. Д. Володарська. Психологічний зміст відповідальності/ В. О. Горбачев, Л. О. Скальська. Психософія вчинку в онтогенезі психологічної науки/ В. Ф. Маценко. Особливості впливу соціокультурного середовища на духовний розвиток особистості/ Ж. М. Маценко. Методологічні проблеми аналізу наукових напрямів у вітчизняній історії психології/ О. А. Мельник. Ціннісна саморегуляція особистості/ О. І. Пенькова. Дослідження особистості в контексті суб'єктивної парадигми/ І. М. Поклад. Виховання особистості засобами етнічної культури в сучасних умовах/ М. І. Савіна. Психологічні засади самореалізації особистості/ Л. З. Сердюк, О. М. Шамич. Проблема розуміння тексту суб'єктом/ В. В. Турбан. Особистісна автономія як ключова ознака самодетермінації особистості/ Г. В. Чайка. Формування життєстійкості особистості під впливом життєвих ситуацій/ О. А. Чиханцова. Дослідження проблеми самоставлення: теоретичний підхід В. В. Століна/ І. В. Яворська-Вєтрова.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 15/П 78
Автор(ы) : Чайка, Галина Василівна
Заглавие : Особистісна автономія як ключова ознака самодетермінації особистості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця
Место публикации : Провідні тенденції та закономірності становлення базових парадигм української психології: науковий круглий стіл (1 червня 2017 року)/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - С. С. 41-43 (Шифр 15/П 78-387046736)
УДК : 159.9.01
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(ы) : Чайка, Галина Василівна
Заглавие : Методологія дослідження особистісної автономії як ключової ознаки самодетермінації особистості
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17. - С. 133-141 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-852951761)
Примечания : Бібліогр.: с. 139-141 (16 назв)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Психофізіологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистісна автономія--самодетермінація --розвиток автономії--методичний інструментарій
Аннотация: Показано, що рівень особистісної автономії визначає, на скільки особистість спирається у діях і вчинках при взаємодії з навколишнім світом з огліду на власний вибір. Визначено, з якими іншими особистісними конструктами, що розвивають "Я" особистості, пов'язані становлення і розвиток особистісної автономії.
Найти похожие

7.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 153.6/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 14
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018
Колич.характеристики :436 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Цена : 25.00 грн.
УДК : 159.928(06)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія обдарованості
Содержание : Теоретичний підхід до вивчення особистісних цінностей у обдарованої особистості. Діагностична К-методика "10 х 10"/ І. В. Ершова-Бабенко. Вікова залежність прояву ознак інтелектуальної обдарованності/ Б. Г. Кремінський. Особливості соціальної творчості спільнот: теоретико методологічний аспект/ В. В. Москаленко, Т. І. Сила. Особливості емоційного ставлення студентської молоді до економічно успішної людини/ В. В. Москаленко. Психодіагностичні методи дослідження ціннісного становлення особистості/ Л. В. Романюк. Фактори психологічного благополучча студентів/ Л. З. Сердюк. Аксіогенез особистості і розвиток обдарованості: теоретична модель і підходи до дослідження/ О. Л. Музика. Технології активізації самодетермінації особистості в кризових ситуаціях/ Н. Д. Володарская. Формування професійної ідентичності майбутніх психологів: ціннісний аспект/ К. П. Гавриловська, О. В. Вигівська. Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності/ І. М. Грицюк, Н. О. Денис. Використання механізму переструктурування для розвитку інтелектуально-творчої обдарованості учнів/ О. В. Губенко. Ціннісно-смисловий вибір у контексті самовизначення в ранньому юнацькому віці: погляд психотерапевта/ Т. С. Гурлєва, Н. Ю. Журавльова. Теоритизація соціальної обдарованості через наукову рецепцію психологічних концепцій/ О. П. Демченко. Психологічні особливості самооцінки та рівня домагань підлітків сучасних субкультурних угрупувань косплей та летсплей/ І. В. Козицька, О. О. Ковальска. Особистісні цінності інтелектуально обдарованої особистості/ Д. К. Корольов. Духовні здібності особистості як психологічна проблема/ О. І. Кузнецов. Прояви творчого потенціалу молодших школярів при розв'язуванні задач на конструювання/ Н. М. Латиш. Секрети літературної обдарованості Григора Тютюнника: психобіографічний аспект/ К. А. Марчук. Смисложиттєві орієнтації та життєві цілі як чинники аксіогенезу музично обдарованих студентів/ О. О. Музика. Ставлення до навчальних предметів молодших школярів як особистісна детермінанта результативності учіння/ Н. І. Мусіяка. Як допомогти молодшим школярам адаптуватися до навчання в школі/ Н. О. Никончук, І. С. Загурська. Ціннісні аспекти самореалізації особистості/ О. І. Пенькова. Самовизначення суб'єктності людини у вчинку через взаємодію/ С. О. Подофєй. Змістові складові творчої діяльності підлітків (на матеріалі хореографічної діяльності)/ Н. Ф. Портницька, М. С. Радевич. Соціальна відповідальність підлітків: вікова динаміка та гендерний аспект/ О. М. Савиченко, А. С. Добровольська. Вплив організаційно-професійних чинників на рівень розвитку толерантності педагогічних працівників/ К. В. Терещенко. Перевірка ефективності психологічного квесту "подорож героя" для нейропсихологічної корекції основних форм девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Творчі здібності молодших школярів у світлі наукової концепції Г.О.Балла/ Н. А. Харченко, Т. П. Шевчук. Особистісна автономія: свобода чи відповідальність?/ Г. В. Чайка. Особливості прояву компонентів життєстійкості особистості/ О. А. Чиханцова. Порівняльний аналіз рівня розвитку актуальних особистісних якостей у паралімпійців та здорових спортсменів/ О. М. Шамич. Емпатія як критерій психологічної компетентності працівників Державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук. Порівняння показників мотивації студентів гуманітарного та природничонаукового напрямків навчання/ А. В. Бахвалова. Особливості рефлексії здібностей у жінок із психічними розладами/ О. В. Гончарук. Специфіка негативних психічних станів військовослужбовців, що виникають під впливом екстремальних умов службової діяльності/ О. В. Еверт. Духовні цінності в структурі здібностей літературно обдарованої особистості: погляди Д.М. Овсянико-Куликовського/ Е. В. Загурська. Розвиток комунікативної компетентності особистості/ З. П. Зеленська. Модель взаємозв'язку перфекціонізму та професійної ідентичності особистості офіцера/ В. Д. Кузіна. Ціннісно-смислова регуляція професійного самовизначення особистості/ А. О. Курбатова. Емоційний інтелект: основні концептуальні підходи та структурна модель соціально-психологічного феномену/ К. В. Максьом. Використання метафоричних карт у психотерапевтичній роботі з учасниками АТО/ О. В. Мельник. Аналіз теоретичних підходів до дослідження емоційного інтелекту особистості/ С. М. Могиляста. Відмінності розвитку комунікативної сфери у дівчат та хлопців підліткового віку/ Т. В. Павленко. Теоретичні засади розвитку творчого мислення школярів за допомогою мовно-лінгвістичних ігор/ М. Ю. Панасенко. Взаємозв'язок захисних механізмів та формування Я-концепції особистості/ Н. Ю. Ремесник. Вікові особливості внутрішніх конфліктів ціннісної сфери образотворчо обдарованих підлітків/ М. А. Сніжна. Теоретичний аналіз проблеми особливостей батьківського ставлення до дітей з розладами аутистичного спектра/ О. М. Сторожук. Динаміка самооцінки професійних умінь студентів у процесі здобуття медичної освіти/ М. М. Чекрижова. Ціннісна регуляція міжособистісного спілкування в соціальних мережах/ В. В. Щербатюк.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Сердюк, Людмила Захарівна
Заглавие : Фактори психологічного благополучча студентів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 51-59 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.923
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічне благополучча--гедоністичне та евдемонічне благополучча--самодетермінація--внутрішні ресурси--особистісний потенціал--автономія--суб'єктність
Аннотация: У статті розглядаються основні підходи до вивчення феномену психологічного благополуччя особистості, яке визначається як інтегральний показник ступеня спрямованості особистості на реалізацію основних компонентів позитивного функціонування, а також ступеня реалізованості цієї спрямованості, що суб'єктивно виражається у відчутті щастя, задоволеності собою і власним життям. Емпіричним шляхом встановлено фактори психологічного благополучча особистості та прогностичну модель його розвитку.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Чайка, Галина Василівна
Заглавие : Особистісна автономія: свобода чи відповідальність?
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 259-266 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.92
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистісна автономія--свобода--відповідальність--розвиток
Аннотация: У статті досліджуються соняття свободи і відповідальності крізь призму особистісної автономії. Розглянуто як класичні підходи до розуміння поняття свободи, так і сучасний доробок національних і зарубіжних науковців у розробці поняття "особистісна автономія". Обговорено чотири основні підходи до розуміння витоків автономії особистості в роботах сучасних зарубіжних науковців. Розглянуто зміни в особистісній автономії протягом життя людини, наголошено, що підлітковий вік і вік юності є сенситивним для становлення і проявлення цієї особистісної якості. Розвиток в підлітковому віці однозначно визначається збільшенням автономії особистості.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(ы) : Сердюк, Людмила Захарівна
Заглавие : Психологічні фактори самодетермінації особистості
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 151-164 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-031277036)
Примечания : Бібліогр.: с. 159-161 (16 назв)
УДК : 159.923
Предметные рубрики: Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самодетермінація--особистісна автономія--суб'єктність--особистісний потенціал--психологічне благополуччя
Аннотация: У статті аналізується феномен самодетермінації особистісного розвитку людини. У структурі феномена самодетермінації особистості виділено такі складові: цілі, цінності, смисли, усвідомленість свого життєвого шляху; перспектива майбутнього; мотивація самореалізації; самоефективність особистості, самостановлення та самостановлення; розуміння свого потенціалу та віра в свої можливості; здітність свідомого контролю й оцінки власних досягнень і перспектив; включеність у соціальне життя. Визначено, що найбільший вплив на розвиток складових самодетермінації особистості мають такі особистісні утворення, як життєві цілі, особистісна автономія, прагнення до особистісного зростання, впевненість у собі. Обгрунтовано, що самодетермінація розвитку особистості є психологічною основою й умовою самореалізації.
Найти похожие

11.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(08)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 15
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019
Колич.характеристики :459 с.: табл., рис.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 28.00 р.
УДК : 159.928(08)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія обдарованості
Содержание : Опис та адаптація опитувальника "Коротка шкала вимірювання стану потоку" (Ф. Рейнберг, Р. Воллейер)/ І. Ф. Аршава, В. Ю. Кутєпова-Бредун. Сім'я як простір формування цінностей дитини/ І. М. Біла. Проблема впливу етнолінгвістичної ідентичності на психологічне благополуччя та здоров'я особистості/ І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. Психодіагностична модель прогнозування рівнів професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій/ Г. М. Дубчак. Явище і механізм "неврахованого суб'єкта/продукту" в поведінці обдарованої особистості: психологічний аспект (основи психосинергетики)/ І. В. Єршова-Бабенко. Психологічні ресурси обдарованої особистості, схильної до інноваційно-дослідницької діяльності, з позицій психосинергетики (Діагностична К-методика "Видалення зайвого")/ І. В. Єршова-Бабенко, Н. В. Кривцова. Здібності особистості до виконання певного виду діяльності як складові компоненти її соціального інтелекту/ Є. З. Івашкевич. Нові проблеми в психології, породжені впливом цифрових технологій на людину/ Л. О. Кондратенко, Л. М. Манилова. Рефлексія як метаздібність до вибудовування цілісності життя та успішності спілкування майбутніх фахівців/ В. П. Кутішенко, С. О. Ставицька. Абревіація як мнемотехнічний прийом запам'ятовування інформації студентами/ О. М. Лозова, М. Є. Паламарчук. Особливості когнітивного компоненту твочого мислення в процесі розв'язання суб'єктом недситуативної проблемності/ В. В. Москаленко. Фактори внутрішньої мотивації та самодетермінації учіння студентської молоді/ Л. З. Сердюк. Методика "Профіль сіннісної свідомості обдарованості особистості": теоретичні передумови й результати апробації/ О. Л. Музика. Ціннісні орієнтації як показник професійного становлення фахівців з соціальної роботи/ В. В. Балахтар. Почуття благополуччя у контексті психології цінностей особистості/ Н. Д. Володарська. Креативність як показник розвитку професійної діяльності викладача ЗВО/ Н. Є. Гоцуляк, Н. С. Славіна, С. О. Ренке. Застосування теорії креативного капіталітичного полісемантичного поля в дослідженні психосемантичних механізмів наукового відкриття (інтегративний підхід)/ О. В. Губенко. Роль емоційної саморегуляції в підвищенні інклюзивної готовності педагогів/ Н. О. Зарембо, В. Є. Малиш. Роль емоційного фактора в міжособистісній взаємодії студентів/ Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк. Особистісний потенціал як засіб самореалізації сучасної молоді/ О. П. Коханова, О. А. Столярчук. Взаємозв'язок духовного інтелекту і духовних цінностей особистості/ О. І. Кузнецов. Моделювання процесу розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності/ І. В. Лантух. Концептуальна модель образу фізичного Я дівчат раннього юнацького віку/ І. М. Левицька, М. І. Попіль. Особистісні чинники формування навичок довгострокового планування у підлітків/ О. О. Литвиненко. Валідність психологічного дослідження: математика абсурду/ О. В. Мазяр. Смисложиттєві орієнтації та самоефективність у ціннісному розвитку музично обдарованих студентів/ О. О. Музика. Психологічні потенціали віртуального навчання у постіндустріальному суспільстві/ М. М. Назар. Порівняльне дослідження образу України в етнічній свідомості молодших школярів та підлітків/ Н. О. Никончук, К. І. Хохлова. Індивідуальний підхід до особистості студентів-першокурсників у процесі адаптації: результати експерименту/ І. В. Нікітіна. Психологічні чинники процесу саморегуляції особистості у системі суспільних взаємин/ О. І. Пенькова. Особливості формування емоцій та емоційного вигорання у педагогів/ С. О. Подофєй. Образ інтимного партнера у свідомості юнаків: ціннісні аспекти/ Н. Ф. Портницька, О. В. Хомутовська. Спонтанність як важлива складова самоактуалізації/ А. І. Руденок, К. І. Максимчук. Психічне здоров'я юнаків з різним рівнем розвитку ігрової інтернет залежності/ О. М. Савиченко, Д. Р. Міров. Теоретичні основи вивчення творчої соціалізації особистості/ О. В. Сторож. Психологічний підхід до визначення поняття "психічне здоров'я" суб'єктів взаємодії в освітньому просторі/ Л. А. Терещенко, Т. В. Петровська. Обдарованість особистості у конектсі вивчення проблеми соціальних стереотипів/ О. Р. Ткачишина. Особистісна автономія і позитивні стосунки з іншими у підлітковому віці/ Г. В. Чайка. Життєстійкість самодетермінованої особистості/ О. А. Чиханцова. Психологічні фактори суб'єктивного благополуччя паралімпійців/ О. М. Шамич. Духовність менеджерів освіти як чинник гармонізації управління/ О. Г. Шаумян. Порівняльний аналіз конструювання концепту "інноваційний потенціал" студентами "інноваторами" та "консерваторами"/ О. І. Боковець. Особистісні чинники мотивації навчання студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти/ А. О. Курбатова. Становлення й розвиток ціннісної сфери молодших школярів з ознаками інтелектуальної обдарованості/ О. С. Нечаєва. Психологічні особливості розвитку креативності підлітків/ А. С. Окнова. Програма формування психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх пожежних-рятувальників/ О. А. Поканевич. Особливості та проблеми педагогічної взаємодії між вчителем і обдарованими школярами/ О. М. Чудакова.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Чайка, Галина Василівна
Заглавие : Особистісна автономія і позитивні стосунки з іншими у підлітковому віці
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 357-367 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примечания : Бібліогр.: С. 364-367 (24 назви)
УДК : 159.92
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистісна автономія --позитивні стосунки--пов'язаність--підлітки
Аннотация: У статті проаналізовано наукові статті зарубіжних авторів, опубліковані за останні роки, в яких досліджуються різні аспекти розвитку автономії підлітків та побудова ними позитивних стосунків, розвиток прив'язаностей у взаємодії із батьками, однолітками та шкільними вчителями. Показано, що розвиток особистісної автономії як риси характеру або задоволення потреби в автономії як вродженої потреби - складне завдання для підліткового віку. Підлітки прагнуть автономії, незалежності, однак їх соціальна ситуація не дає їм змогу стати повністю незалежними. Проте, повна автономія і не потрібна, оскільки будь-якій людині потрібні близькі стосунки для відчуття психологічного благополуччя. Якщо дорослі надають підліткам певного рівня автономії, то це парадоксальним чином підкріплює позитивні міжособистісні стосунки між дорослими і дітьми. В такому випадку підлітки відчувають, що дорослі їх розуміють і підтримують. В свою чергу відчуття психологічного благополуччя дає змогу підліткові у психологічно комфортних умовах розвивати позитивні риси особистості.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Шамич, Олександр Миколайович
Заглавие : Психологічні фактори суб'єктивного благополуччя паралімпійців
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 376-384 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примечания : Бібліогр.: С. 382-384 (15 назв)
УДК : 159.938
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічне благополуччя--гедоністичне та евдемонічне благополуччя--самодетермінація--внутрішні ресурси--особистісний потенціал--автономія--суб'єктність
Аннотация: У статті розглядаються основні підходи до вивчення феномена суб'єктивного благополуччя особистості, яке визначається як відносно стійке генералізоване переживання, що суб'єктивно виражається у відчутті задоволеності собою і власним життям; як інтегративний показник ступеня спрямованості особистості на реалізацію основних компонентів позитивного функціонування. Проаналізовано зв'язок між фізичним здоров'ям і психологічним благополуччям людей. Визначено прогностичну модель та предикатори психологічного благополуччя паралімпійців: осмисленність життя, самоприйняття, позитивні взаємини, особистісне зростання. Сприяння психологічному благополуччу паралімпійців полягає актуалізації їх внутрішніх ресурсів, що криються в осмисленні резервів повноцінної самореалізації та розвитку своїх здібностей в майбутньому.
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Дембицька Н. М.
Заглавие : Ігрові практики у профілактиці депривації права дитини на особисту власність
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 103-109 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примечания : Бібліогр.: с. 107-109 (13 назв)
УДК : 316.6
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особиста автономія --приватність--особистий психологічний простір--ігрова соціалізуюча практика--особиста власність--депривація права на особисту власність
Аннотация: У статті представлено результати впровадження розробленої нами ігрової практики як дієвого інструменту мотивування батьків бути відповідальними у справі дотримання прав дитини. Показано, що актуалізація в ході гри досвіду депривації прав на особисту територію, речі, смаки і вподобання, отриманого учасниками в дитинстві, сприяє усвідомленню ними тієї ролі, яка відіграє ставлення дорослих в сім'ї до особистого життєвого світу дитини і визначає ефекти соціалізації, що спостерігаються уже в дорослому житті. Обгрунтовано необхідність надання психологічної підтримки батьків як агентів розвитку приватності дітей. Показано, що остання має бути спрямована переважно на гармонізацію ставлення батьків до дитини і включати систему психологічного просвітництва, навчання, консультування та психотерапії, спеціально організовану для усіх суб'єктів розвитку психологічного простору дитини.
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Чайка Г.В.
Заглавие : Психологічні характеристики людини постмодерну і самодетермінація особистості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 406-415 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примечания : Бібліогр.: с. 412-414 (20 назв)
УДК : 159.92
Предметные рубрики: Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): постмодернізм--автономія--соціальна згуртованість--прив'язаність до інших--позитивні стосунки
Аннотация: У статті робиться спроба визначити як позитивні, так і негативні психологічні особливості людини постмодернізму. Показано, що в епоху постмодернізму відбувається відмова від панування тотальності і одноманітності; здобувають панівних позицій плюралізм, електика. З одного боку відбувається посиленні індивідуальної свободи, у тому числі, свободи вибору, і автономії. З іншого боку, такий стан справ послаблює соціальну згуртованість, інтеграцію, солідарність, ідентичність людини стає нестабільною. В епоху постмодернізму кожна людина все більше і більше починає сприймати себе як окрему одиницю, не залежну, не пов'язану з суспільством, до якого в неї немає справи і жодних зобов'язань. Не обходять ці процеси і Україну. Проведений теоретичний аналіз і експериментальне дослідження показало, що молоді, добре освідчені українці поділяють цінності епохи постмодернізму. Проте прорекламований в епоху постмодернізму індивідуалізм не призводить до остаточного розпаду суспільства. Це відбувається завдяки потребі у прив'язаності до інших, що означає бажання людини мати надійні, довірливі, теплі стосунки з іншими людьми, відчувати надійні родинні зв'язки, мати друзів, загалом бути приналежною до певної групи людей. Саме гармонійний баланс - поєднання особистісної автономії і прив'язаності до інших, позитивних стосунків з іншими людьми є запорукою успішного життя окремої людини і виходу суспільства з кризового стану загалом.
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-057.875/И 19-640861605 рукописный текст
Автор(ы) : Іваннікова, Ганна Василівна
Заглавие : Особистісні ресурси психологічного благополуччя студентів з інвалідністю : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2021
Колич.характеристики :193 с.: табл. + 1 додатки 55 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 171-193 (235 назв).
УДК : 159.923.2-057.875-056.2(043.5)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічне благополуччя--гедоністичне та евдемонічне благополуччя--самодетермінація--внутрішні ресурси--особистісний потенціал--автономія--студенти з інвалідністю
Аннотация: У дисертації здійснено теоретико-методологічне обгрунтування та практична розробка психологічних засад феномена психологічного благополуччя як проблеми самодетермінації розвитку особистості. На основі узагальнення підходів у розумінні психологічного благополуччя особистості, виділено два основні: гедоністичний, згідно якого благополуччя є станом людини, що виникає через задоволення потреб у різних сферах життя, та евдемонічний, що є результатом розкриття свого творчого потенціалу. Встановлено, що психологічне благополуччя студентів з інвалідністю має складну та багатогранну внутрішню детермінацію, важливе значення в якій належить факторам особистісної автономії, самовираженню, розкриттю свого творчого потенціалу, цілеспрямованості, позитивним взаєминам з оточуючими та самоприйняттю. особистісними ресурсами психологічного благополуччя студентів з інвалідністю є усвідомлення ними життєвих цілей; позитивне ставлення до себе; розуміння своїх можливостей; позитивні взаємини з оточуючими; здатність створювати умови і обставини, відповідні для задовлення особистих потерб і досягнення цілей; активне засвоєння знань та досвіду і подальше їх використання. Предикторами психологічного благополуччя є особистісна автономія, самоприйняття, залученість, самоповага та очікуване ставлення інших. Розроблено та апробовано комплексну програму розвитку особистісного потенціалу та сприяння психологічному благополуччю студентів з інвалідністю в інтегрованому освітньому середовищі, представлено результати впровадження тренінгової програми і перевірки її ефективності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-057.875/И 19-309220550 рукописный текст
Автор(ы) : Іваннікова, Ганна Василівна
Заглавие : Особистісні ресурси психологічного благополуччя студентів з інвалідністю : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2021
Колич.характеристики :20 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.923.2-057.875-056.2(043.5)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічне благополуччя--гедоністичне та евдемонічне благополуччя--самодетермінація--внутрішні ресурси--особистісний потенціал--автономія--студенти з інвалідністю
Аннотация: У дисертації здійснено теоретико-методологічне обгрунтування та практична розробка психологічних засад феномена психологічного благополуччя як проблеми самодетермінації розвитку особистості. На основі узагальнення підходів у розумінні психологічного благополуччя особистості, виділено два основні: гедоністичний, згідно якого благополуччя є станом людини, що виникає через задоволення потреб у різних сферах життя, та евдемонічний, що є результатом розкриття свого творчого потенціалу. Встановлено, що психологічне благополуччя студентів з інвалідністю має складну та багатогранну внутрішню детермінацію, важливе значення в якій належить факторам особистісної автономії, самовираженню, розкриттю свого творчого потенціалу, цілеспрямованості, позитивним взаєминам з оточуючими та самоприйняттю. особистісними ресурсами психологічного благополуччя студентів з інвалідністю є усвідомлення ними життєвих цілей; позитивне ставлення до себе; розуміння своїх можливостей; позитивні взаємини з оточуючими; здатність створювати умови і обставини, відповідні для задовлення особистих потерб і досягнення цілей; активне засвоєння знань та досвіду і подальше їх використання. Предикторами психологічного благополуччя є особистісна автономія, самоприйняття, залученість, самоповага та очікуване ставлення інших. Розроблено та апробовано комплексну програму розвитку особистісного потенціалу та сприяння психологічному благополуччю студентів з інвалідністю в інтегрованому освітньому середовищі, представлено результати впровадження тренінгової програми і перевірки її ефективності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2(043.3)/О 82 рукописный текст
Автор(ы) : Отенко, Світлана Анатоліївна
Заглавие : Психологічні особливості розвитку салютогенетичної спрямованості особистості : дис. ... доктора філософії: 053
Выходные данные : Київ, 2021
Колич.характеристики :205 с.: табл. + 1 додатки 5 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 180-205 (259 назв).
УДК : 159.923.2(043.3)
Предметные рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--салютогенез--почуття когерентності--салютогенетична спрямованість--психологічне здоров'я--психологічне благополуччя--задоволеність життям--автономія--життєстійкість--психологічні ресурси--самоприйняття--осмисленність--тренінг сприяння салютогенетичній спрямованості
Аннотация: У дисертації представлено теоретичне узагальнення та нове розв'язання проблеми салютогенетичної спрямованості особистості, що грунтується на методологічних принципах позитивного функціонування особистості, салютогенетичній парадигмі А. Антоновськи та полягає у тлумаченні її як чинника психологічного благополуччя й психічного здоров'я особистості, створенні процедури її діагностики, обгрунтуванні та апробації програми тренінгу сприяння салютогенетичної спрямованості в контексті розвитку в особистості здатності до підтримки психічного здоров'я, розкриття й розвитку особистісного потенціалу. Основною метою дослідження є теоретичне обгрунтування та емпіричне вивчення структури та психологічних чинників салютогенетичної спрямованості особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.[373.2.01/С 60-735992954 рукописный текст
Автор(ы) : Соловова, Тетяна Іванівна
Заглавие : Особливості розвитку мовленнєвої компетентності у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра : дис. ... доктора філософії: 053
Выходные данные : Київ, 2021
Колич.характеристики :198 с.: табл. + 1 додатки 50 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 177-198 (239 назв).
УДК : 159.923.[373.2.016:81-028.31]:616.896
Предметные рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): компетентність--мовленнєва компетентність--мовленнєва компетентність дошкільників із розладами аутистичного спектру--корекція--діагностика--програма--модель--почуття когерентності--салютогенетична спрямованість--психологічне здоров'я--психологічне благополуччя--задоволеність життям--автономія--життєстійкість--психологічні ресурси--самоприйняття--осмисленність--тренінг сприяння салютогенетичній спрямованості
Аннотация: Дисертацію присвячено теоретичному обгрунтуванню й експериментальному вивченню проблеми розвитку мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра. За результатами теоретичного аналізу виокремлено основні наукові підходи до характеристики мовленнєвої компетентності особистості. Виокремлено вікові особливості дітей дошкільного віку, специфіка їх мовленнєвого розвитку. Схарактеризовано клінічні картини, діагностичні критерії розладів аутистичного спектру. Представлено риси мовлення дітей дошкільного віку з аутистичними розладами. Здійснено аналіз досліджень, присвячених діагностиці, корекції, розвитку мовленнєвої активності дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектру.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9.2/П 86
Автор(ы) : Сердюк , Людмила Захарівна, Данилюк, Іван Васильович, Турбан, Вікторія Вікторівна
Заглавие : Психологічні технології самодетермінації розвитку особистості : монографія
Выходные данные : Б.м., 2018
Колич.характеристики :272 с.
ISBN, Цена 978-966-97846-8-1: Б.ц.
УДК : 159.9.2
Предметные рубрики: Розвиток особистості-- Самодетермінація --Україна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самодетермінація--особистісна автономія --самоефективність--самоставлення компетентність --життєві цілі--життєстійкість--психологічне благополуччя
Аннотация: У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних основ самодетермінації розвитку особистості. Представлений емпірич-ний матеріал виявлення закономірностей, чинників та умов самодетермінації особисто-сті. Значна увага приділена практичним аспектам цієї проблеми, що сприятиме форму-ванню та розвитку особистісного потенціалу людини, її життєвих цілей, перспектив, позитивного самоставлення, віри в свої можливості, усвідомленості життєвого шляху. Практичним аспектом дослідження є виявлення факторів та ефективних психологічних технологій, що стимулюють вроджений потенціал людини, сприяють знаходженню внутрішніх резервів, що забезпечує самостійність вибору, напрямку саморозвитку та самореалізації особистості, сприяють задоволеності життям та психологічному благо-получчю особистості. Монографія адресована науковцям, які займаються проблемами саморозвитку, самореалізації, особистісної автономії, самодетермінації, психологічного благополуччя, життєстійкості особистості, психологам, психотерапевтам, керівникам організацій, пе-дагогічним працівникам закладів освіти, аспірантам, студентам. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 91510
Число посетителей 1236
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя