Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (53)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (5)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=авторитет<.>
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9/Т 86
Автор(ы) : Турбан, Вікторія Вікторівна
Заглавие : Етична свідомість: психологічна феменологія і досвід концептуалізації
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 432-443 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примечания : Бібліогр.: с. 441-442 (9 назв)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мораль--етика--моральне судження--етична свідомість--авторитет--рефлексія--самоактуалізація--моральність
Аннотация: Здійснено теоретико-методологічний аналіз морально-етичної проблематики у філософській та психологічній літературі. Проаналізовано основні психологічні концепції стадіальності етико-морального розвитку особистості. Розкрито психологічні особливості становлення етичної свідомості на певних етапах онтогенезу. Побудовано структурно-функціональну модель етичної свідомості. Визначено ключові психологічні чинники та критерії, які здійснюють істотний вплив на становлення етичної свідомості особистості.
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923-051:316.4/В 41
Автор(ы) : Візнюк, Інесса Миколаївна
Заглавие : Культорологічні тенденції особистості педагога у соціометричному вимірі
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 79-88: табл. (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примечания : Бібліогр.: с. 86 (10 назв)
УДК : 159.923-051:316.4
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): педагогічна компетенція--соціометричний статус--дозвіллєва діяльність--авторитет вчителя--соціальні деструкції--психологічний статус--професійна толерантність--самоактуалізація особистості--особистісна зрілість--ціннісні орієнтації--соціокультурне життя
Аннотация: Аналізуються основні аспекти формування культурологічних тенденцій особистості педагога у соціометричному вимірі. Простежуються умови розвитку педагогічної компетенції та авторитету вчителя, відзначено основні характеристики його дозвіллєвої діяльності. Обгрунтовано проблеми щодо самоактуалізації особистості педагога у соціометричному вимірі, згідно його культурологічних цінностей і пріоритетів.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9:316.46/Р 37
Автор(ы) : Ремпель, Жанна Олександрівна
Заглавие : Соціально-психологічні особливості діяльності керівника як лідера недержавної організації
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 289-300 (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примечания : Бібліогр.: с. 297-298 (23 назви)
УДК : 159.9:316.46
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): лідерство--керівник--громадський лідер--організаційне лідерство--вплив--авторитет--професійне спілкування--комунікативна компетентність
Аннотация: Визначено та теоретично обґрунтовано соціально-психологічні особливості лідерства у недержавних організаціях. Визначено, що діяльність лідера недержавної організації є "комунікативною професією", представник якої не може виконувати свої професійні функції без ефективного використання професійного спілкування. Показано, що лідерська позиція керівника недержавної організації є головною умовою для реалізації її завдань та впровадження соціальних змін.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 372/А 43
Автор(ы) : Горбатих В.В.
Заглавие : Батьки як чинник впливу на становлення самоставлення дітей старшого дошкільного віку
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 91-103 (Шифр 372/А 43-930366919)
УДК : 37.015.3:159.922.7
Предметные рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самоставлення--самоповага--авторитет--"значимий інший"--стилі виховання--емоційно-ціннісне ставлення до себе
Аннотация: У статті представлено загальнотеоретичний аналіз вивчення впливу батьків на становлення емоційно-ціннісного ставлення старшого дошкільника до себе. Розглянуто стилі спілкування дорослих з власними дітьми та їх вплив на становлення емоційно-ціннісного ставлення старших дошкільників до себе. Також автор статті розглядає такий феномен як авторитет, значимий інший; аналізує необхідність формування батьківської компетентності. Окрім цього, в статті розглядаються особливості емоційно-ціннісного ставлення дітей старшого дошкільного віку
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.4:/Г 67-745283472 рукописный текст
Автор(ы) : Горбатих, Вікторія Вікторівна
Заглавие : Індивідуальні особливості самоставлення старшого дошкільника в структурі життєвих орієнтацій : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :245 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: С. 177-206 (290 назв).
УДК : 159.922.73-053.4:159.947.5(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самоставлення--самооцінка--самоповага--авторитет--значуший інший--стиль виховання--індивідуальні особливості самоставлення--вольовпа регуляція
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню індивідуальнихособливостей самоставлення дітей 5-7 років у структурі життєвих орієнтацій.У роботі визначеноосновні наукові підходи до дослідження проблеми самоставлення особистості, розкритопсихологічний зміст цього поняття, його структуру. Охарактеризованопроцес становлення самоставлення дитини дошкільного віку у зв’язку з її життєвими орієнтаціями.Проаналізованоособливості, умови та основні чинники формування самоставлення дошкільника.Емпірично дослідженоіндивідуальні особливості самоставлення старших дошкільників і встановленойого зв’язок з їх життєвими орієнтаціями.Встановлено, що старшим дошкільникамвластивепереважноідеалізуватисвій образ, завищувати свою загальнусамооцінку і не надаватизначенняконкретнимсамооцінкам.З’ясовано, щодіти з неадекватнимсамоставленням, попадаючи в новуситуацію, приймаютьповедінку так званого психологічногозахисту: емоційнопристосовуються до ситуації, необ’єктивноїїсприймають. Такепристосування не переходить у подоланнятруднощів і перешкод. У таких дітейвідсутняпізнавальнаактивність, відповідальнамотивація і рефлексіядомагань.Розробленота апробованопрограму психолого-педагогічної взаємодії дітей з дорослими та однолітками, спрямовану на розвиток їх самоставлення.Експериментально доведено ефективність її використання в навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.4:/Г 67-964427293 рукописный текст
Автор(ы) : Горбатих, Вікторія Вікторівна
Заглавие : Індивідуальні особливості самоставлення старшого дошкільника в структурі життєвих орієнтацій : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :22 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: С. 19-20 (10 назв).
УДК : 159.922.73-053.4:159.947.5(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самоставлення--самооцінка--самоповага--авторитет--значуший інший--стиль виховання--індивідуальні особливості самоставлення--вольовпа регуляція
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню індивідуальнихособливостей самоставлення дітей 5-7 років у структурі життєвих орієнтацій.У роботі визначеноосновні наукові підходи до дослідження проблеми самоставлення особистості, розкритопсихологічний зміст цього поняття, його структуру. Охарактеризованопроцес становлення самоставлення дитини дошкільного віку у зв’язку з її життєвими орієнтаціями.Проаналізованоособливості, умови та основні чинники формування самоставлення дошкільника.Емпірично дослідженоіндивідуальні особливості самоставлення старших дошкільників і встановленойого зв’язок з їх життєвими орієнтаціями.Встановлено, що старшим дошкільникамвластивепереважноідеалізуватисвій образ, завищувати свою загальнусамооцінку і не надаватизначенняконкретнимсамооцінкам.З’ясовано, щодіти з неадекватнимсамоставленням, попадаючи в новуситуацію, приймаютьповедінку так званого психологічногозахисту: емоційнопристосовуються до ситуації, необ’єктивноїїсприймають. Такепристосування не переходить у подоланнятруднощів і перешкод. У таких дітейвідсутняпізнавальнаактивність, відповідальнамотивація і рефлексіядомагань.Розробленота апробованопрограму психолого-педагогічної взаємодії дітей з дорослими та однолітками, спрямовану на розвиток їх самоставлення.Експериментально доведено ефективність її використання в навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 376.015.31+159.92/Ц 61-381027630 рукописный текст
Автор(ы) : Цимбаленко, Олена Олександрівна
Заглавие : Психологічні особливості формування здатності до комунікативної взаємодії у дітей з порушеннями спілкування : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2021
Колич.характеристики :180 с.: табл. + 1 додатки 125 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.162-180 (220 назв).
УДК : 376.015.31+159.922.76]-056.4:616.896:316.772.4(043.3)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): діти з порушеннями спілкування--поведінка--комунікативна взаємодія--емоційно значуща взаємодія--авторитет дорослого--корекція порушень спілкування--інклюзія
Аннотация: Робота присвячена пошуку чинників, що здатні сприяти розвитку комунікативної взаємодії у дітей з порушеннями спілкування, а також шляхів психолого-педагогічної корекції з метою формування здатності до комунікативної взаємодії у дітей з порушеннями спілкування. У роботі проведено аналіз та порівняння найбільш відомих успішних моделей психолого-педагогічного втручання, що застосовували до дітей з порушеннями розвитку, зокрема з порушеннями спілкування, видатні педагоги та психологи. Визначено, що незважаючи на різні психологічні та педагогічні методи, спільною рисою усіх цих втручань була зміна сімейної моделі та усталенням авторитету батьків та/або дорослих, що є найбільшим колом дитини, і які могли набути авторитету у дитини з порушенням спілкування та утвердитись як її референтні особи. Запропоновано методику психолого-педагогічної корекційної роботи, спрямовану на формування комунікативної взаємодії у дітей з порушеннями спілкування. Методика передбачає використання певної моделі поведінки дорослих, що оточують дитину, для формування у неї мотивації та здатності до комунікативної взаємодії. Запропонована модель поведінки спрямована на залучення дитини в емоційно значущої взаємодії, формування авторитету значущого дорослого та становлення його як референтної особи для дитини з порушеннями спілкування. Для підтвердження ефективності даної методики було проведено експериментальне дослідження. Результати експерименту свідчать про численні позитивні зміни, що відбулися в поведінці та розвитку дітей за період експериментальтного втручання, що підтверджено результатами структурованого спостереження і тестами АТЕС. Шляхом структурованого спостереження виявлено, що в результаті експериментального втручання якісно змінилися моделі взаємодії у дітей: зросла кількість епізодів активної взаємодії і знизилася кількість епізодів взаємодії під тиском. У результаті втручання частина дітей почали ініціювати взаємодію, чого на момент первинного спостереження не відбувалося. За результатами тестування АТЕС можна відзначити значне зниження балів за всіма категоріями питань, зокрема в розділах "Мова/комунікативні навички" і "Соціалізація", які були пріоритетними для нас в цьому дослідженні. Такий результат свідчить про значний прогрес у дітей і ефективність запропонованої методики.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 376.015.31+159.92/С 61-662750708 рукописный текст
Автор(ы) : Цимбаленко, Олена Олександрівна
Заглавие : Психологічні особливості формування здатності до комунікативної взаємодії у дітей з порушеннями спілкування : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2021
Колич.характеристики :22 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 376.015.31+159.922.76]-056.4:616.896:316.772.4(043.3)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): діти з порушеннями спілкування--поведінка--комунікативна взаємодія--емоційно значуща взаємодія--авторитет дорослого--корекція порушень спілкування--інклюзія
Аннотация: Робота присвячена пошуку чинників, що здатні сприяти розвитку комунікативної взаємодії у дітей з порушеннями спілкування, а також шляхів психолого-педагогічної корекції з метою формування здатності до комунікативної взаємодії у дітей з порушеннями спілкування. У роботі проведено аналіз та порівняння найбільш відомих успішних моделей психолого-педагогічного втручання, що застосовували до дітей з порушеннями розвитку, зокрема з порушеннями спілкування, видатні педагоги та психологи. Визначено, що незважаючи на різні психологічні та педагогічні методи, спільною рисою усіх цих втручань була зміна сімейної моделі та усталенням авторитету батьків та/або дорослих, що є найбільшим колом дитини, і які могли набути авторитету у дитини з порушенням спілкування та утвердитись як її референтні особи. Запропоновано методику психолого-педагогічної корекційної роботи, спрямовану на формування комунікативної взаємодії у дітей з порушеннями спілкування. Методика передбачає використання певної моделі поведінки дорослих, що оточують дитину, для формування у неї мотивації та здатності до комунікативної взаємодії. Запропонована модель поведінки спрямована на залучення дитини в емоційно значущої взаємодії, формування авторитету значущого дорослого та становлення його як референтної особи для дитини з порушеннями спілкування. Для підтвердження ефективності даної методики було проведено експериментальне дослідження. Результати експерименту свідчать про численні позитивні зміни, що відбулися в поведінці та розвитку дітей за період експериментальтного втручання, що підтверджено результатами структурованого спостереження і тестами АТЕС. Шляхом структурованого спостереження виявлено, що в результаті експериментального втручання якісно змінилися моделі взаємодії у дітей: зросла кількість епізодів активної взаємодії і знизилася кількість епізодів взаємодії під тиском. У результаті втручання частина дітей почали ініціювати взаємодію, чого на момент первинного спостереження не відбувалося. За результатами тестування АТЕС можна відзначити значне зниження балів за всіма категоріями питань, зокрема в розділах "Мова/комунікативні навички" і "Соціалізація", які були пріоритетними для нас в цьому дослідженні. Такий результат свідчить про значний прогрес у дітей і ефективність запропонованої методики.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 80253
Число посетителей 1425
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя