Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (107)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=агресивність<.>
Общее количество найденных документов : 27
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-27 
1.
159.922
Е 15


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Євдокимова, Наталя Олексіївна.
    Вплив правосвідомості старших підлітків на рівень агресивності [Текстььь] / Н. О. Євдокимова, М. М. Бартошук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 178-188. - Бібліогр.: с. 186-187 (7 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
підлітки -- старші підлітки -- криза підліткового віку -- агресивність -- агресія -- негативізм -- правосвідомість -- правова соціалізація -- правова поведінка
Аннотация: Охарактеризовано вплив правосвідомості старших підлітків на рівень їх агресивності. Описано особливості взаємозв'язку між рівнем агресивності і правосвідомістю. Розкрито напрями психокорекційної роботи з підлітками, у яких діагностовано високий рівень агресивності. Запропоновано програму психокорекції рівня правосвідомості старших підлітків.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Бартошук, М. М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
316.613.434+159.923:355
Г 14


    Гайдукевич, Геннадий Анатольевич.
    Проявление агрессивности у курсантов высших военных учебных заведений на разных этапах подготовки [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гайдукевич Геннадий Анатольевич ; науч. рук. Ложкин Г. В. ; Ин-т психологии им. Г. С. Костюка АНП Украины. - Киев, 1999. - 198 с. : граф., табл. - Библиогр.: с.164-174. -
УДК
Рубрики: Возрастная психология--Педагогическая психология--Диссертации
фывфывфыв:
курсанти -- агресія -- агресивність -- адаптація -- психокорекція

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Украина, 01033, г. Киев, ул. Паньковская, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ложкин, Г. В. \науч. рук.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка АНП Украины (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
372
А 43


    Демченко, М. О.
    Стилі та типи сімейного виховання як можлива передумова формування агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку [Текст] / М. О. Демченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 23-32. - Бібліогр.: с. 31-32 (10 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
діти дошкільного віку -- стилі сімейного виховання -- типи сімейного виховання -- психоаналітичний підхід -- ситуативна теорія агресії -- теорія соціального научіння -- дитячо-батьківські відносини -- агресія -- агресивність
Аннотация: У статті розкрито особливості виховання дітей дошкільного віку. Розкрито "психогенну теорію історії дитинства" (Л. Демоз). Охарактеризовано вплив сімейного виховання на формування особливостей характеру дитини. Розкрито сутність поняття "агресія", "агресивність".Охарактеризовано чинники, що визначають можливий розвиток агресивності в поведінці дитини.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
15(08)
А 43


    Демчук, О. О.
    Психологічні особливості особистісних ініціацій підлітка в умовах школи-інтернату для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки [Текст] / О. О. Демчук, В. В. Лазарчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 102-112. - Бібліогр.: с. 110-111 (12 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
підлітки -- школа-інтернат -- самоствердження -- міжособистісні стосунки -- агресивність -- діти-сироти -- діти, позбавлені батьківської опіки -- депривація
Аннотация: У статті окреслено психологічні особливості особистісних інстанцій підлітка в умовах школи-інтернату для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки. Проблема особистісного зростання в умовах депривації соціальної взаємодії є однією з актуальних в українському суспільстві. Традиційне психолого-педагогічне забезпечення установ закритого типу вичерпало свій ресурс, тому що не впливає позитивно на сферу свідомості неповнолітнього. Разом з тим, відсутня і система психолого-педагогічної підтримки таких неповнолітніх у соціальній інфраструктурі, відповідно, проблема "стигматизації" потребує ретельного аналізу в рамках різних наукових підходів. Проаналізовано провідні дослідницькі парадигми та психолого-педагогічні підходи до визначення сутності даної проблематики. Здійснено системне вивчення феномена нормативного особистісного розвитку у підлітковому віці.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Лазарчук, В. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
159.922.8-056.49:316.613.434+316.62
Д 75


    Дроздов, Олександр Юрійович.
    Соціально-психологічні фактори динаміки агресивної поведінки молоді [Рукопис] : канд. ... психол. наук: 19.00.05 / Дроздов Олександр Юрійович ; наук. кер. Скок М. А. ; Чернігів. держ. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. - Київ, 2004. - 201 с. : табл. - Бібліогр.: с. 179-212. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Агресія--Дисертації
фывфывфыв:
АГРЕСІЯ -- АГРЕСИВНІСТЬ -- АГРЕСИВНА ПОВЕДІНКА молоді -- ФАКТОри агресії
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню таких соціально-психологічних факторів агресивної поведінки сучасної молоді , як вплив у сім'ї, групи однолітків, засобів масової комунікації, соціально-економічних факторівта конкретних соціальних ситуацій. Емпірично було встановлено, що вплив ряду соціально-психологічних факторів на формування та прояв агресивної поведінки молоді пов'язаний з певними демографічними та особистісними характеристиками. Також було виявлено, що зростання агресії в сучасному молодіжному середовищі зумовлено, головним чином, поширенням ситуативних проявів агресії серед неагресивних особистостей, які становлять більшість молоді. За результатами досліджень автором було розроблено навчальний спецкурс "Психологія агресивної поведінки".

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Скок, Микола Андрійович \наук. кер.\; Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
153.6
А 43


    Качар'ян, В. С.
    Соціально-психологічні особливості обдарованих дітей [Текст] / В. С. Качар'ян // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 63-72. - Бібліогр.: с. 71 (8 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарованість -- обдаровані діти -- художньо-естетична обдарованість -- здібності -- самооцінка -- агресивність -- соціометричний статус
Аннотация: Робота присвячена вивченню соціально-психологічних особливостей дітей, що мають художньо-естетичні та практичні навички. Визначено типи темпераменту обдарованих дітей. Діагностовано рівень самооцінки досліджуваних. Виявлено рівень агресії цих дітей та рівень інтелекту. Визначено переважну спрямованість особистості обдарованих дітей.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
159.922.73-053.6:316.48]:159.942.5-053.6
К 64


    Кондрацька, Лариса Вікторівна.
    Сімейні конфлікти як фактор емоційного вигорання у підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кондрацька Лариса Вікторівна ; наук. кер. Ващенко І. В. ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків, 2009. - 223 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 192-211. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Сімейні конфлікти--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
емоційна сфера -- емоційне вигорання -- сімейні конфлікти -- конфліктологічна компетентність -- підліткова криза -- самооцінка -- тривожність -- конфліктність -- агресивність
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню впливу сімейних конфліктів на розвиток емоційного вигорання у підлітків. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження проблеми. Визначено сутність емоційного вигорання у дитини. В процесі роботи розкрито і поглиблено наукові уявлення про симптоми емоційного вигорання у підлітка. Виявлено і проаналізовано фактори, що сприяють розвитку емоційного вигорання у підлітків, та здійснено аналіз причин, що зумовлюють появу сімейних конфліктів. Розроблено діагностичний інструментарій для дослідження сімейних конфліктів та емоційного вигорання у підлітків. Доведено, що взаємозв"язок між сімейними конфліктами та емоційним вигоранням у підлітків.Розроблено програму з розвитку конфліктологічної компетентності в учнів. Виявлено психологічні чинники (навички спілкування та попередження деструктивних наслідків конфлікту; особистісна безконфліктна поведінка; навички саморегуляції у конфліктних ситуаціях; обирання стилю поведінки відповідно конфлікту), що впливають на конфліктологічну компетентність у підлітків та їх батьків.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ващенко , Ірина Вікторівна \наук. кер.\; Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди (Харків)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Корнієнко, В. В.
    Особливості діагностики та корекції емоційної сфери у дітей з обмеженими можливостями на шляху соціальної адаптації [Текст] / В. В. Корнієнко, С. Д. Алексеєнко, К. П. Кутовий // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 239-249. - Бібліогр.: с. 245-246 (21 назва)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
агресивність -- діти з особливими потребами -- арт-терапія -- психопрофілактика -- соціалізація -- дитячо-батьківські стосунки
Аннотация: Вивчено та узагальнено дані досліджень, присвячених агресивності молодших школярів з розумовою відсталістю. Визначено теоретичні підстави для побудови та використання програми, спрямованої на вивчення, подолання та психопрофілактику агресивності у молодших школярів з розумовою відсталістю.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Алексеєнко, С. Д.; Кутовий, К. П.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (1), (1)
Свободны: ЧЗ (1), (1)

Найти похожие

9.
159.922.8+316.613.434
К 11


    Крайнюк, Валентина Миколаївна.
    Психологічні особливості проявів тривожності і агресивності у юнаків призовного віку [Рукопис] : канд. ... психол. наук: 19.00.01 / Крайнюк Валентина Миколаївна ; наук. кер. Корольчук М. С. ; Київ. військ. гуманіт. ін-т. - Київ, 1999. - 212 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 165-179. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Тривожність і агресивність--Дисертації
фывфывфыв:
ТРИВОЖНІСТЬ -- АГРЕСИВНІСТЬ -- ПРИЗОВНИКи -- МЕТОДИ корекції -- методика психодіагностики
Аннотация: В дисертаційній роботі досліджені теоретичні та практичні аспекти психологічних особливостей проявів тривожності і агресивності у різних категорій призовників (здорових осіб та юнаків з нервово-психічними розладами). Виміри рівня тривожності й агресивності мають подвійні критерії: вимір тривожності і агресивності як специфічних якостей особистості; тривоги й агресії як емоційного стану. Автором запропонований набір психодіагностичних методик для виявлення проявів тривожності і агресивності та комплекс психокорекційних методів з метою зниження рівня високої тривожності і агресивності

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Корольчук, Микола Степанович \наук. кер.\; Київський військлвий гуманітарний інститут (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
159.922.7+316.613.4:159.942.2]-053.6(043.5)
М 17


    Максьом, Катерина Володимирівна.
    Соціально-психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту підлітків як чинник запобігання шкільному булінгу [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / К. В. Максьом ; наук. кер. В. В. Москаленко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 20 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Підліткова психологія
фывфывфыв:
емоційний інтелект -- булінг -- підлітковий вік -- інтерактивний театр -- агресивність -- віктимізація -- булінг-структура -- емоційна обізнаність -- емпатія -- управління емоціями -- самомотивація -- розпізнавання емоцій
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене соціально-психологічному аналізу особливостей емоційного інтелекту підлітків як чинника у запобіганні шкільному булінгу. Здійснено теоретичний аналіз існуючих концептуалізацій загальних закономірностей розвитку емоційного інтелекту. Проаналізовано структуру, форми прояву та функції емоційного інтелекту особистості. Обгрунтовано основні чинники, специфіку проявів і наслідки булінгу в шкільному середовищі. Описано теоретичну модель соціально-психологічних особливостей розвитку емоційного інтелекту учасників булінгу в шкільному середовищі. Емпірично встановлено соціально-психологічні особливості булінг-структури в умовах закладу загальної середньої освіти, визначено рівень розвитку емоційного інтелекту школярів та ступінь їх залучення до процесу булінгу. На основі порівняння особливостей емоційного інтелекту школярів зі ступенем їх залучення до процесу булінгу виявлено залежність частоти проявів булінгу в шкільному середовищі від ступеню розвитку емоційного інтелекту його учасників.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Москаленко, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-27 
 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 126954
Число посетителей 818
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя