Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (155)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (13)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=активізація<.>
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-21   21-21 
1.
159.922.72-053.67+37.015.3:005.32
К 90


    Кульчицька, Анна Валеріївна.
    Активізація пізнавальних інтересів учнів - випускників загальноосвітніх шкіл [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кульчицька Анна Валеріївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2000. - 201 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 162-177. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Пізнавальні інтереси--Дисертації
   Вікова психологія--Випускники--Дисертації

фывфывфыв:
ПІЗНАВАЛЬНИЙ ІНТЕРЕС -- інтерес -- пізнавальна потреба -- учні-випускники -- СТИМУЛЯЦІя -- ЕКСПЕРИМЕНТ
Аннотация: Дисертація присвячена питанню активізації пізнавальних інтересів учнів - випускників загальноосвітніх шкіл. В роботі поглиблено та уточнено сутність феноменів "інтерес" та "пізнавальний інтерес", обґрунтовані їх структури та функціонування; виявлені системотворні стимули, умови та методи активізації пізнавальних інтересів учнів - випускників загальноосвітніх шкіл. Встановлено, що саморозвиток пізнавальних інтересів залежить від умов стимулювання пізнавальної діяльності, коли рейтинг оцінювання знаходиться в межах "добре" та "відмінно".

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
37.015.3:005.32+37.091.212.7
Р 83


    Руда, Наталія Леонідівна.
    Особливості мотиваційної сфери старшокласників з різним рівнем навчальних досягнень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Руда Наталія Леонідівна ; наук. кер. Дригус М. Т. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 220,[18] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 207-221. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мотивація--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

фывфывфыв:
мотив -- мотиваційна сфера -- активізація -- рівень навчальних досягнень
Аннотация: У дисертації висвітлено особливості структури мотиваційної сфери школярів раннього юнацького віку з різною результативністю навчання. Схарактеризовано вікові зміни у змісті та інтенсивності вияву далекої й близької мотивації учнів старших класів під впливом їх потреби в особистісному й професійному самовизначенні. Визначено суттєву диференціацію за змістом і темпами розвитку складових мотиваційної сфери школярів залежно від рівня навчальних досягнень. Розроблено й апробовано програму активізації конструктивних тенденцій мотиваційної сфери старшокласників, що сприяє підвищенню результативності їх навчання.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Дригус, Марія Трохимівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.923.37
Т 13


    Тавровецька, Наталія Іванівна.
    Становлення естетичних почуттів у процесі формування Я-образу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Тавровецька Наталія Іванівна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2009. - 192 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 175-192. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Я-образ--Дисертації
фывфывфыв:
естетичні почуття -- активізація -- Я-образ -- трансформація -- самосвідомість -- формування Я-образу
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено теоретико-експериментальному вивченню естетичних почуттів у структурі Я-образу. Здійснено інтегроване вивчення естетичних характеристик особистості:естетичного сприйняття, естетичних почуттів, естетичного відношення та естетичної потреби. Досліджено психологічну сутність самосвідомості, Я-концепції, систем "Я" та "не-Я", формування Я-образу через механізм трансформації, рефлексії. Створено модель Я-образу, де показано, що Я-образ це складна, цілісна система, у якій регулятором дій та взаємин людини із предметами довкілля є естетичні почуття. Розроблено та вдосконалено психодіагностичний комплекс для виявлення ступеня сформованості естетичних почуттів. На основі кореляційного аналізу виявлено психологічні особливості естетичних почуттів, їх рівні прояву вплив та взаємозв"язок зі структурними компонентами Я-образу. Розроблено та апробовано програму соціально-психологічного тренінгу, який містить два блоки: перший блок присвячено самосвідомості, структурі, змісту та процесу формування я-образу, другий блок спрямовано на активізацію та становлення естетичних почуттів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Херсонський державний університет (Херсон)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 9 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2010. - 836 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 45.00 грн.
    Содержание:
Максименко, Сергій Дмитрович. Психологічні механізми зародження особистості / С. Д. Максименко. - С .3-18. - Бібліограф.: С. 18 (6 назв)
Мусіяка, Н. І. Активізація становлення емоційно-оцінкової сфери молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень / Н. І. Мусіяка. - С .129-137. - Бібліогр.: с. 137 (3 назви)
Тополов, Є. В. Загальна модель генези професійної агресивності особистості / Є. В. Тополов. - С .650-661. - Бібліогр. С. 659-661 (24 назви)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
15(06)
П 78


    Мусіяка, Н. І.
    Активізація становлення емоційно-оцінкової сфери молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень [Текстььь] / Н. І. Мусіяка // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2010. - Вип. 9. - С. 129-137. - Бібліогр.: с. 137 (3 назви)
УДК
РУБ 15(06)


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
15(08)
А 43


    Боднарук, І. М.
    Активізація творчої діяльності майбутніх учителів музики у процесі педагогічної практики [Текст] / І. М. Боднарук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 71-79. - Бібліогр.: с. 78-79 (6 назв)
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
творческие способности -- творческая деятельность -- педагогическая практика -- музыкально-краеведческий принцип
Аннотация: В статье исследуеться проблема развития творческих способностей будущих учителей музыки в период педагогической практики. Автор выделяет найболее эффективные пути активизации тврческой деятельности студентов в процессе организации урочний и внеклассной музыкально-воспитательной работы со школьниками.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 8 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - 262 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 16.00 р.
    Содержание:
Семенова, Р. О. Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності / Р. О. Семенова. - С .5-22. - Бібліогр.: с. 21-22 (27 назва)
Корольов, Д. К. Методологічні засади психодіагностики обдарованості: принципи, підходи та методи / Д. К. Корольов. - С .23-51. - Бібліогр.: с. 49-51 (29 назв)
Карабаєва, І. І. Модель психодіагностичного обстеження дітей старшого дошкільного віку / І. І. Карабаєва. - С .51-61. - Бібліогр.: с. 61 (3 назви)
Бажанюк, В. С. Психологічні особливості обдарованості школярів молодшого шкільного віку / В. С. Бажанюк. - С .62-70. - Бібліогр.: с. 70 (4 назви)
Боднарук, І. М. Активізація творчої діяльності майбутніх учителів музики у процесі педагогічної практики / І. М. Боднарук. - С .71-79. - Бібліогр.: с. 78-79 (6 назв)
Бушай, І. М. Структура образу світу старшокласників / І. М. Бушай. - С .79-97. - Бібліогр.: с. 97 (3 назви)
Добровольська, Н. А. Діагностика педагогічної обдарованості викладачів фізичного виховання / Н. А. Добровольська. - С .88-97. - Бібліогр.: С. 97 (3 назви)
Зінченко, О. В. Теоретико-методологічні основи дослідження обдарованості студентської молоді / О. В. Зінченко, Г. Д. Шейко. - С .97-105. - Бібліогр.: с. 105 (6 назв)
Кальчук, О. С. Теоретико-психологічні аспекти готовності керівника до управлінської діяльності / О. С. Кальчук. - С .106-113. - Бібліогр.: с. 113 (7 назв)
Козлова, О. С. Психологічні засади фомрування професійного іміджу викладачів ВНЗ / О. С. Козлова. - С .114-121. - Бібліогр.: с. 121 (14 назв)
Маковєєва, С. В. Психологічні особливості розвитку відповідальності підлітків із неповних родин / С. В. Маковєєва. - С .122-131. - Бібліогр.: с. 131 (6 назв)
Маслюк, А. М. Сторінка з історії становлення українського вільного університету / А. М. Маслюк. - С .132-139. - Бібліогр.: с. 139 (10 назв)
Мельник, М. О. Психогенетична та соціокультурна детермінація розвитку інтелектуально обдарованої особистості / М. О. Мельник. - С .140-147. - Бібліогр.: с.146-147 (18 назв)
Науменко, О. С. Соціальний та емоційний інтелект як складові соціальної обдарованості / О. С. Науменко. - С .147-155. - Бібліогр.: с. 154-155 (12 назв)
Немеш, О. М. Інноваційно-реконструктивні технології в психологічній практиці / О. М. Немеш. - С .155-163. - Бібліогр.: с. 163 (3 назви)
Нечаєва, О. С. Психологічні особливості діагностики інтелектуально обдарованих підлітків / О. С. Нечаєва. - С .163-176. - Бібліогр.: с. 176 (16 назв)
Поклад, І. М. Історико-психологічний аналіз феномена танцю / І. М. Поклад. - С .177-187. - Бібліогр.: с. 186-187 (21 назва)
Сергеева, Т. В. Метакогнитивные знания как когнитивная основа обучения и воспитания / Т. В. Сергеева. - С .187-196. - Бібліогр.: с.196 (3 назви)
Сніжна, М. А. Особливості побудови освітнього середовища для образотворчо обдарованих підлітків / М. А. Сніжна. - С .197-206. - Бібліогр.: с. 205-206 (9 назв)
Федько, О. О. Актуалізація потенційної обдарованості студентів випускників економічного профілю / О. О. Федько. - С .206-215. - Бібліогр.: с. 214 (2 назви)
Хмизова, О. В. Актуалізація лідерського потенціалу студентської молоді у процесі вивчення іноземних мов за професійним спрямуванням / О. В. Хмизова. - С .215-223. - Бібліогр.: с. 222-223 (18 назв)
Чорна, О. М. Єдність фантазії та мислення як умова особистісного розвитку молодших школярів / О. М. Чорна. - С .224-233. - Бібліогр.: с. 232-233 (42 назви)
Щербатюк, Б. А. Процес самовизначення як етап соціалізації індивіда / Б. А. Щербатюк. - С .234-241. - Бібліогр.: с. 241 (11 назв)
Янковчук, М. М. До питання визначення струстурних компонентів соціальної обдарованості / М. М. Янковчук. - С .242-250. - Бібліогр.: с. 249-250 (14 назв)
Яценко, Т. В. Психологічна діагностика обдарованих дошкільників / Т. В. Яценко. - С .250-258. - Бібліогр.: с. 258 (4 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
Психологія обдарованості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Макух, О. І.
    Психологічна роль сім'ї у забезпечені власної соціальної активації [Текст] / О. І. Макух, Н. М. Хома // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 269-278. - Бібліогр.: с. 277-278 (10 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
сім'я -- соціальна активізація -- невротичні порушення -- реакція стану -- види сімей
Аннотация: У даній статті аналізуються психологічні особливості сім'ї, психологічні механізми її існування в сучасних умовах та розглядаються причини порушення соціальної активації. Автори статті вказують на структурні складові соціальної активації, згідно яких сім'я розплділяє свої завдання та забезпечує ефективний процес соціалізації для її представників.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Хома, Н. М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
27-42+37.015.3:005.32:001
В 31


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Верещак, Евгеній Прокопович.
    Духовно-християнські передумови становлення інтересів молодших школярів у сучасному інформаційному суспільстві [Текстььь] / Е. П. Верещак // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 42-50. - Бібліогр.: с. 49 (14 назв)
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
духовність -- християнство -- християнська етика -- становлення інтересів -- активізація особистості -- молодші школярі
Аннотация: Статтю присвячено деяким підходам та принципам активізації когнітивно-розвивального , духовно-морального і мотиваційно-поведінкового потенціалу учнів молодшого шкільного віку. Зроблено спробу сформулювати концепцію творчо-діяльнісної моделі єдності учня-вчителя-психолога всередині трикутника "сім'я-школа-церква".


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
151.51
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 20 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2014. - 376 с. : табл., рис. - 22.00 р.
    Содержание:
Моляко, Валентин Олексійович. Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології / В. О. Моляко. - С .7-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (20 назв)
Алексєєва, Ю. А. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах / Ю. А. Алексєєва. - С .18-29. - Бібліогр.: с. 27-28 (24 назви)
Березова, Л. В. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. - С .30-37. - Бібліогр.: с. 36 (11 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства / І. М. Біла. - С .38-47. - Бібліогр.: с. 46 (6 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку / Н. А. Ваганова. - С .47-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (10 назв)
Височіна, Н. Л. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності / Н. Л. Височіна. - С .56-64. - Бібліогр.: с. 63 (7 назв)
Гаража, М. В. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем / М. В. Гаража. - С .64-72. - Бібліогр.: с. 70-71 (8 назв)
Горбунова, Вікторія Валеріївна. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах / В. В. Горбунова. - С .72-79. - Бібліогр.: с. 78 (15 назв)
Гудінова, І. Л. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій / І. Л. Гудінова. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (20 назв)
Гурський, В. Є. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України / В. Є. Гурський. - С .89-98. - Бібліогр.: с. 96 (8 назв)
Доцевич, Т. І. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи / Т. І. Доцевич. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (6 назв) : рис.
Зінченко, Олександр Володимирович. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків / О. В. Зінченко. - С .106-115. - Бібліогр.: с.113-114 (15 назв)
Кириченко, Віктор Васильович. У пошуках людської душі / В. В. Кириченко. - С .116-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (15 назв)
Кіричевська, Елеонора Всеволодівна. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак / Е. В. Кіричевська. - С .123-131. - Бібліогр.: с. 130 (8 назв)
Климчук, В. О. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження / В. О. Климчук. - С .131-138. - Бібліогр.: с. 136-137 (13 назв) : табл.
Ковровський, Ю. Г. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України" / Ю. Г. Ковровський. - С .138-146. - Бібліогр.: с. 146 (10 назв) : табл.
Кривопишина, Олена Анатоліївна. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. - С .147-154. - Бібліогр.: с.153 (3 назви) : рис.
Кущ, Олександр Сергійович. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології / О. С. Кущ. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-163 (11 назв)
Лещенко, О. В. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. - С .164-171. - Бібліогр.: с. 169-170 (9 назв)
Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко. - С .171-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (33 назви)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину / В. В. Москаленко. - С .191-203. - Бібліогр.: с. 201-202 (11 назв)
Медведева, Надія Віталіївна. Спостережливість як індикатор творчого сприймання / Н. В. Медведева. - С .203-213. - Бібліогр.: с. 212 (9 назв)
Музика, Олександр Леонідович. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .213-228. - Бібліогр.: с. 225-226 (31 назва)
Мул, Сергій Анатолійович. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності / С. А. Мул. - С .228-237. - Бібліогр.: с. 236 (4 назви)
Мусіяка, Наталія Іванівна. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати / Н. І. Мусіяка. - С .237-245. - Бібліогр.: с. 244 (10 назв)
Найдьонова, Любов Михайлівна. Психологічні особливості сприймання екранної інформації / Л. М. Найдьонова. - С .245-255. - Бібліогр.: с. 254 (13 назв)
Опанасюк, І. В. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників / І. В. Опанасюк. - С .256-265. - Бібліогр.: с. 264-265 (8 назв) : табл.
Панченко, О. А. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників / О. А. Панченко [и др.]. - С .266-273. - Бібліогр.: с. 273 (6 назв) : рис.
Другие авторы: Панченко Л. В., Садчікова О. Г., Мінакова О. М.
Плохіх, В. В. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій / В. В. Плохіх. - С .274-283. - Бібліогр.: с. 282 (9 назв) : рис.
Подшивайлов, Ф. М. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці / Ф. М. Подшивайлов. - С .284-293. - Бібліогр.: с. 291-292 (13 назв) : табл.
Радченко, Н. І. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Радченко. - С .294-302. - Бібліогр.: с. 301 (14 назв)
Траверсе, Т. М. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач / Т. М. Траверсе. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 310 (16 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту / Т. М. Третяк. - С .312-322. - Бібліогр.: с. 322 (4 назви)
Філенко, І. О. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності / І. О. Філенко. - С .323-335. - Бібліогр.: с. 332-334 (26 назв)
Чеботова, Я. В. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера / Я. В. Чеботова. - С .336-341. - Бібліогр.: с. 340 (14 назв)
Шапаренко, Ю. В. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології / Ю. В. Шапаренко. - С .350-358. - Бібліогр.: с. 349 (17 назв)
Шаркова, С. Ф. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови / С. Ф. Шаркова. - С .350-358. - Бібліогр.: с. 357 (2 назви)
Шатило, Ю. П. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників / Ю. П. Шатило. - С .358-366. - Бібліогр.: с. 365 (7 назв)
УДК

фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мінакова, О. М.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-10    11-21   21-21 
 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 59286
Число посетителей 1388
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя