Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=атитюд<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
15(08)
А 43


    Гірняк, А. Н.
    Психологічні прийоми формування атракцій як способи налагодження освітньої взаємодії [Текст] / А. Н. Гірняк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2018. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 50. - С. 50-57. - Бібліогр.: с. 56-57 (18 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв:
атракція -- освітня взаємодія -- психологічний механізм -- психологічний прийом -- психологічний вплив -- атитюд
Аннотация: У статті здійснюється психологічний аналіз сутнісного змісту атракцій як передумов налагодження конструктивної взаємодії між учасниками освітнього процесу, а також обгрунтовується сутнісний зміст психологічних механізмів та прийомів проективного формування цих соціальних атитюдів. Також обстоюється думка, що сучасний викладач ЗВО має володіти системою прийомів формування атракцій, котра охоплює такі їх різновиди : "Імя", "Дзеркало", "Золоті слова", "Терплячий слухач", "Особисте життя", "Послуга", "Помилка", "Погляд", "Калька", "Долоні" та "Відчуття ліктя"


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

2.
154
А 43


    Гомольська, Л. П.
    Екологічність бренду як чинник ефективної бренд-комунікації [Текст] / Л. П. Гомольська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 75-81 : табл. - Бібліогр.: с. 80 (18 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Економічна психологія
фывфывфыв:
БРЕНД -- ОБРАЗ бренду -- ЕКОЛОГІЧНІСТЬ бренду -- атитюд -- бренд-комунікація -- ПСИХОЛОГІЯ споживача -- лояльність
Аннотация: У статті показано, що бренд-комунікація являє собою комплекс певних дій у процесі соціальної взаємодії, які впливають на думку, мотиви, установки, поведінку споживача щодо певних компаній, їх продуктів і (чи) послуг. Результатом бренд-комунікації є образ бренду як соціального об'єкту.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 8168
Число посетителей 513
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя