Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=атитюд<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 154/А 43
Автор(ы) : Гомольська Л. П.
Заглавие : Екологічність бренду як чинник ефективної бренд-комунікації
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 75-81: табл. (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-650838)
Примечания : Бібліогр.: с. 80 (18 назв)
УДК : 316.64:316.77:316.628:339.138
Предметные рубрики: Економічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): бренд--образ бренду--екологічність бренду--атитюд--бренд-комунікація--психологія споживача--лояльність
Аннотация: У статті показано, що бренд-комунікація являє собою комплекс певних дій у процесі соціальної взаємодії, які впливають на думку, мотиви, установки, поведінку споживача щодо певних компаній, їх продуктів і (чи) послуг. Результатом бренд-комунікації є образ бренду як соціального об'єкту.
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Гірняк А.Н.
Заглавие : Психологічні прийоми формування атракцій як способи налагодження освітньої взаємодії
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2018. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 50. - С. 50-57 (Шифр 154/А 43-635221788)
Примечания : Бібліогр.: с. 56-57 (18 назв)
УДК : 159.922:378.147
Предметные рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): атракція--освітня взаємодія--психологічний механізм--психологічний прийом--психологічний вплив--атитюд
Аннотация: У статті здійснюється психологічний аналіз сутнісного змісту атракцій як передумов налагодження конструктивної взаємодії між учасниками освітнього процесу, а також обгрунтовується сутнісний зміст психологічних механізмів та прийомів проективного формування цих соціальних атитюдів. Також обстоюється думка, що сучасний викладач ЗВО має володіти системою прийомів формування атракцій, котра охоплює такі їх різновиди : "Імя", "Дзеркало", "Золоті слова", "Терплячий слухач", "Особисте життя", "Послуга", "Помилка", "Погляд", "Калька", "Долоні" та "Відчуття ліктя"
Найти похожие

 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 7535
Число посетителей 512
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя