Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=афективний компонент<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.4+/Ф 43-875845 рукописный текст
Автор(ы) : Фера, Світлана Володимирівна
Заглавие : Соціально-психологічна гра як засіб економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :280 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 262-282.
УДК : 159.922.73-053.4+316.614.6-053.4:33
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Соціально-психологічна гра
Вікова психологія-- Старші дошкільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): економічна соціалізація--старший дошкільний вік--економічна соціалізованість--когнітивний компонент--афективний компонент--поведінковий компонент--гра
Аннотация: Здійснено теоретичний аналіз дослідження даної проблеми вітчизняними та зарубіжними науковціями. У ході експериментального дослідження з`ясовано особливості економічної соціалізації на етапі старшого дошкільного віку. Виявлено достовірний зв`язок мід рівнем економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку і такими факторами як: наявність і кількість кишенькових грошей у дошкільника, склад родини, кількість дітей у сім`ї, вік, освіта та професія батьків.Розроблено методики дослідження економічної соціалізації та критерії визначення рівня економічної соціалізованості дітей старшого дошкільного віку. Розроблено модель соціально-психологічної гри з економічним змістом, яка побудована згідно компонентів економічної соціалізації. Розроблено і апробовано авторську програму "Економіка в нашому житті". Матеріали дослідження можуть бути використані у діяльності дошкільних навчальних закладів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.27:32.019/К 67-648975 рукописный текст
Автор(ы) : Корнівська, Мар'яна Михайлівна
Заглавие : Соціально-психологічні чинники становлення політичної свідомості студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2014
Колич.характеристики :279 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 191-218.
УДК : 159.922.27:32.019.5
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Політична свідомість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціально-психологічні чинники--політична свідомість--емпіричне дослідження--студенти--когнітивний компонент--афективний компонент--конативний компонент--соціально-психологічний тренінг--формувальний експеримент--індивідуально-психологічні особливості
Аннотация: В роботі за результатами аналізу наукової літератури з проблеми окреслено теоретичні засади дослідження соціально-психологічних чинників становлення політичної свідомості студентської молоді. Здійснено емпіричне дослідження, в якому проаналізовані змістовні характеристики структурних компонентів політичної свідомості студентської молоді, визначено основні її типи. Визначено зв'язок особливостей політичної свідомості студентів з їх індивідуально-психологічними, соціально-демографічними та організаційно-професійними характеристиками. Розроблено та апробовано на основі результатів емпіричного дослідження тренінгову програму з метою оптимізації умов становлення політичної свідомості студентської молоді.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.2/М 82
Автор(ы) : Москаленко, Валентина Володимирівна
Заглавие : Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 191-203 (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примечания : Бібліогр.: с. 201-202 (11 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): успішність--соціальна успішність--соціальні уявлення--гендерні відмінності--студенти--когнітивний компонент--афективний компонент
Аннотация: Розглядаються змістовні характеристики окремих компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину. показано відмінності змісту когнітивного, афективного та конативного компонентів в залежності від статі.
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.4:159.923/П 32-632937459 рукописный текст
Автор(ы) : Піонтковська, Діана Володимирівна
Заглавие : Психологічні особливості розвитку національної ідентичності студентської молоді : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Острог, 2017
Колич.характеристики :20 с.
Коллективы : Національний університет "Острозька академія" (Острог)
УДК : 159.922.4:159.923.2-057.875
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Вікова психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): національна ідентичність--когнітивний компонент--афективний компонент--розвиток--національна ідентифікація--студентська молодь
Аннотация: У дисертації проведено теоретичний аналіз проблеми дослідження, встановлено психологічний зміст і структуру феномена «національна ідентичність». Визначено критерії (усвідомленість студентами своєї національної належності; емоційне ставлення студентів до власної національної належності; емоційне ставлення студентства до представників своєї та чужих націй), показники і рівні (високий, середній, низький) розвитку національної ідентичності студентів. Емпірично виявлено психологічні особливості та соціальні (професійна освіта, що здобувається у вищій школі; знання ознак своєї та інших націй, які одержані самостійно та у взаємодіях із представниками різних націй; взаємодії зі значущими представниками своєї та представниками інших націй) і психологічні (позитивне ставлення до представників своєї нації, толерантне ставлення до представників інших націй) чинники розвитку національної ідентичності студентів. Доведено ефективність авторської програми формування національної ідентичності у студентської молоді.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Москаленко В. В., Максьом К. В.
Заглавие : Емоційний інтелект: характеристика феномену та його структурні складові
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: [Фенікс], 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 25. - С. 203-211 (Шифр 15(08)/А 43-340001304)
Примечания : Библиогр. С. 210 (5 назв)
УДК : 159.942
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтелект--емоції--емоційний інтелект--структурні складові емоційного інтелекту--когнітивний компонент--афективний компонент--конативний компонент--структурно-функціональна модель
Аннотация: В статті представлено теоретичний аналіз сутності феномену емоційного інтелекту та його структурних складових, описано теоретичну модель емоційного інтелекту особистості. Модель емоційного інтелекту особистості представлено як єдність когнітивного, афективного та конативного її компонентів. Представлено характеристику цих структурних компонентів. Когнітивна складова характеризується як здатність людини визначати свої емоції за фізичним станом, почуттями і думками а також здатність визначати емоції інших людей через їх мову, звуки, зовнішній вигляд і поведінку через твори мистецтва. Афективна складова емоційного інтелекту виявляється у фасилітації мислення, у спрямуванні уваги на важливу інформацію, у спрямованості на зміну настрою, пов'язаного із рушійною силою перетворюючих стратегій поведінки людини. Конативний компонент представлено феноменами управління емоціями та їх рефлексивної регуляції, які відбуваються у сфері розвитку відносин з іншими людьми. Цей компонент представлено також здібністю здійснення самоконтролю особистості у володінню емоціями, контролем емоційної експресивності.
Найти похожие

 
Статистика
за 17.09.2024
Число запросов 7843
Число посетителей 367
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя