Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (66)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=благополуччя<.>
Общее количество найденных документов : 112
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-112 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2/З-73 рукописный текст
Автор(ы) : Знанецька, Олена Миколаївна
Заглавие : Особливості зв`язку Я-концепції особистості з її психологічним благополуччям : канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Дніпропетровськ, 2010
Колич.характеристики :221 с.: табл., рис.
Коллективы : Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Дніпропетровськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 149-178.
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Я-концепція
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): я-концепція--якість я-концепції--самосвідомість--самовідношення--образ я--психологічне благополуччя
Аннотация: На підставі теоретичного та емпіричного дослідження нееквівалентних груп досліджувальних, що статистично значуще відрізняються за рівнями сформованості Я-концепції, доведено, що рівень диференційований і когнітивної складності Я-концепції, узгодженість між Я-реальним та Я-ідеальним і позитивна загальна життєва орієнтація зумовлюють відчуття людиною психологічного благополуччя. Психологічне благополуччя відбиває оптимістичність орієнтації людини у професійній реалізації, гармонії в особистому житті, реалізації власного потенціалу. В рамках теоретичного дослідження, із спиранням на когнітивно-експеріенціальну теорію формування внутрішнього світу особистості (С.Епштейн), автором здійснено аналіз ролі Я-концепції у забезпеченні оптимістичної життєвої орієнтації особистості як важливого фактора, що сприяє виявленню людиною активної життєвої позиції і цілеспрямованості у здійсненні її основної діяльності, в усвідомленні перспектив на майбутнє, що приносить у життя людини впорядкованість і впевненість у досягненні успіху. У ході емпіричного дослідження проведено первинну адаптацію опитувальника американської авторки К.Рів, спрямованого на визначення відчуття людиною психологічного благополуччя.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.942:373.29-05/Г 68-227766 рукописный текст
Автор(ы) : Гордова, Олена Валер`янівна
Заглавие : Спільна музично-ігрова діяльність як засіб корекції емоційної сфери першокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :183 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 194-213.
УДК : 159.942:373.29-052+159.964.22+37091.31-059.2 + 159.942:373.29-052 + 159.964.22 + 37091.31-059.2
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Музично-ігрова діяльність
Вікова психологія-- Першокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційний розвиток--креативне вираження переживань--корекційно-розвивальна програма--адаптація--емоційне благополуччя
Аннотация: Розроблено модель організації спільної музично-ігрової діяльності першокласників як засобу корекції емоційних станів першокласників та підтримки їх емоційного благополуччя. Емпіричне дослідження показало. що у значної частини дітей спостерігалися підвищенні показники негативних емоцій (активних -агресії і пасивних-тривоги, пригніченості), низькі показники позитивних емоцій (щастя, радості). Упродовж навчального року виявлено тенденцію до зниження показників емоційного благополуччя і креативного вираження переживань; тобто, психолого-педагогічні умови в сучасних дитячих освітніх установах не сприяють розвиткові креативного вираження емоцій, швидше його гальмують. З урахуванням теоретичного аналізу та результатів емпіричного дослідження розроблено програму спільної музично-ігрової діяльності, яка сприяє креативному вираженню першокласниками переживань та підвищенню рівня емоційного благополуччя дітей. Результати дослідження підтвердили ефективність даної корекційно-розвивальної програми.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.944.4:37.011./Г 82-113624 рукописный текст
Автор(ы) : Грисенко , Наталія Володимирівна
Заглавие : Особистісні детермінанти запобігання емоційного вигорання педагога в аспекті досліджень позитивної психології : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :193 с.: табл., рис.
Коллективы : Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Дніпропетровськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 162-194.
УДК : 159.944.4:37.011.3-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійне вигорання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційне вигорання--педагог--позитивні цінності--властивості особистості--інтелект--метакогнітивні здібності--психологічне благополуччя--суб`єктивне благополуччя
Аннотация: На підгрунті глибинного аналізу як внутрішніх, так і зовнішніх чинниківемоційного вигорання, недостатньо чітко диференційованих у літературі з проблемами з точки зору їх відносної значущості у спричиненні вигорання, визначено провідну роль у запобіганні емоційному вигоранню педагога тих особистісних факторів, що забезпечують його задоволення собою як суб`єктом виконання основних педагогічних функцій-здобуття нових знань і передачі їх учням. З урахуванням ідей сучасної позитивної психології доведено, що до складу цих факторів входить, у першу чергу, цінність "мудрість", дотримування якої сприяє формуванню в педагога так званих "церебральних сильних рис", а саме: допитливості, любові до пізнання, відкритості новому досвіду, креативності, усвідомлення перспективи. На репрезентативній вибірці молодих педагогів емпірично підтверджено що статистично більш низький рівень вигорання притаманний тим з них, хто моють більш розвинені церебральні властивості, високий рівень інтелекту та метакогнітивних здібностей. Визначено зв`язки між різними групами позитивних цінностей і властивостей та психологічним і суб`єктивним благополуччям педагога.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73:614.87/М 34-966533 рукописный текст
Автор(ы) : Матейко, Наталія Михайлівна
Заглавие : Особливості функціонування пізнавальної та емоційної сфери осіб, які мешкають в зоні посиленого радіоекологічного контролю : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2005
Колич.характеристики :225 с.: рис., табл., фот.цв.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 168-197.
УДК : 159.922.73:614.876
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Пізнавальна сфера-- Емоційна сфера
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вплив радіації на психіку--інтелект--емоційна сфера--психологічна допомога--емоційне благополуччя--арт-терапія
Аннотация: Дисертацію писвячено дослідженню особливостей функціонування пізнавальної та емоційної сфер осіб, які мешкають в зоні посиленого радіоекологічного контролю. Виявлено. що внаслідок проживання на екологічно несприятливій території число осіб, які мають високий рівень невротизації, значно збільшилося протягом чотирьох років. Доведено, що вони потребують психологічної допомоги, особливо діти. Зметою здійснення диференційованої психологічної допомоги розроблено методику експрес-діагностики встановлення рівня відхилень. Встановлено, що психологічну корекцію функціонування пізнавальної та емоційної сфери слід розпочинати із зниження емоційної напруги завдяки використанню методів арт-терапії.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378.015.3:005.32/С 32 рукописный текст
Автор(ы) : Сердюк, Людмила Захарівна
Заглавие : Психологія мотивації учіння майбутніх фахівців в інтегрованому освітньому середовищі : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2013
Колич.характеристики :432 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 367-418.
УДК : 378.015.3:005.32
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Мотивація учіння
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотивація учіння--синергії мотивації--самореалізація--психологічне благополуччя--майбутні фахівці--професійне становлення--інтегроване освітнє середовище--ціннісне середовище особистості--самоставлення особистості--професійна ідентифікація
Аннотация: В роботі здійснено теоретичне узагальнення і нове розв'язання проблеми мотивації учіння майбутніх фахівців в руслі системно-синергетичного підходу. Представлено концепцію цілісної організації мотивації учіння як самодетермінованої системита методичного забезпечення її діагностики й оптимізації. Запропоновано модель мотивації учіння особистості як самодетермінованого феномена. Викладено структуру та динаміку системно-рівневої організації мотивації учіння студентів, а також емпіричне розкриття мотивації учіння як холістичного та синергетичного феноменів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922/Е 15
Автор(ы) : Євдокимова, Наталя Олексіївна, Тимців М. М.
Заглавие : Вплив тривожності старшокласників на оцінку ними якості їх життя
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 189-199 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примечания : Бібліогр.: с. 197 (7 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підлітки--старші підлітки--тривожність--тривога--якість життя--психологічне благополуччя--самооцінка--самосприйняття
Аннотация: Охарактеризовано вплив рівня тривожності на оцінку якості життя підлітків. Розкрито напрями психокорекційної роботи з підлітками, які низько оцінили якість власного життя. Запропоновано програму психокорекції рівня тривожності старших підлітків.
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.4+/Л 34-616908051 рукописный текст
Автор(ы) : Левшунова, Катерина Валеріївна
Заглавие : Рухова активність як чинник психічного благополуччя дошкільника : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :215 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 146-160.
УДК : 159.922.73-053.4+373.2.01(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Рухова активність-- Дошкільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рухова активність--фізичний розвиток--дошкільники--благополуччя--позитивна життєдіяльність--психологічне благополуччя
Аннотация: В роботі визначено і теоретично обґрунтовано психологічну характеристику психічно благополучної особистості старшого дошкільника. Досліджено взаємозв'язок між руховою активністю та психічним благополуччям старших дошкільників. Розроблено програму збільшення рухової активності старших дошкільників як чинника прояву їх психічного благополуччя.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(06)/П 78
Заглавие : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 29
Выходные данные : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015
Колич.характеристики :840 с.: табл., рис.
ISSN: 2227-6246
Цена : 50.00 грн.
УДК : 15(06)
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): загальна психологія
Содержание : Теорія розвитку поведінки людини П.П. Блонського/ С. Д. Максименко. Фасилітація становлення творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов/ Н. І. Антюхова. Понимание юмористического контекста детьми младшего школьного возраста/ Т. В. Артемьева, Т. В. Дуткевич. Вариативные формы дошкольного образования в инклюзивном пространстве/ А. И. Ахметзянова. Система організованого впливу на творчу діяльність дітей/ І. М. Біла. Подготовка специалистов для инклюзивного образования в Казанском федеральном университете/ Н. И. Болтакова. Особливості картини світу та успішність міжкультурної адаптації студентів-іноземців/ А. О. Борисова. Ціннісні виміри духовної культури студентської молоді/ Я. М. Бугерко. Дослідження особливостей формування взаємовідносин між психотерапевтом і клієнтом/ С. В. Бургонська. Типологія особистості ризику/ О. В. Вдовиченко. Досвід сімейних стосунків у дистантній і традиційній сім'ях/ Г. С. Венгер. Психологічні вправи для розвитку мотивації здорового способу життя в навчальному процесі/ Н. І. Волошко. Психологічний аналіз комунікативних реакцій як складових комунікативної поведінки/ Н. М. Гончарук. Емпіричне дослідження внутрішніх детермінант розвитку смислової сфери дитини/ О. Ю. Горбачова. Формування усно-мовленнєвої комунікативної компетенції студентів технічних ВНЗ/ І. А. Горобець. Детермінанти психологічного благополуччя сучасних чоловіків і жінок періоду ранньої дорослості/ О. М. Гринів. Емпіричне дослідження саморегуляції особистості/ І. А. Гуляс. Структурно-функціональні особливості розумової діяльності мовця (на прикладі висловлення ірреального бажання)/ Т. В. Дуткевич, Т. А. Панчишина. Комплексне дослідження психомоторних здібностей особистості/ Н. В. Жиляк, Н. Є. Гоцуляк. Робота з особистісними сенсами в контексті посттравматичного стресового розладу/ В. В. Журов. Агресивна поведінка як один із критеріїв обмеженої осудності хворих на епілепсію/ Н. В. Завязкіна. Емпіричне дослідження психологічних характеристик інтернет-спілкування у підлітковому віці/ О. В. Зінченко. психологічні особливості взаємодії в конфліктних ситуаціях подружжя із суттєвою різницею у віці/ Т. В. Зозуль. Суб'єктивне відчуття емоційної близькості як предиктор формування емоційного інтелекту підлітка/ Є. О. Іванова. Особистість і розлади особистості в сучасній практиці лікування/ І. А. Коваль. До проблеми вивчення психічних станів особистості/ В. В. Корнілова. Про вплив особистісної зрілості подружжя на ставлення до дитини/ К. В. Кравченко. Перевірка ефективності програми розвитку лідерських якостей студентів/ А. І. Куриця. Державне управління як вид соціального управління та роль державної служби у його здійсненні/ Д. І. Куриця. Особливості різновидів заздрісності в ранньому юнацькому віці/ О. І. Куцан. Корекція розвитку мотиваційного компонента готовності медиків до продуктивної взаємодії на заняттях англійської мови/ Л. В. Лимар. Підвищення когнітивної готовності до інновації персоналу освітнього закладу засобами психологічного тренінгу/ С. О. Лукомська. Гендерно-орієнтований тренінг психолого-педагогічного спрямування як метод формування професійної компетентності майбутніх лікарів/ Л. А. Любіна. Сопоставительный анализ личностно-ориентированных психотерапевтических подходов/ К. С. Максименко. До проблеми про психологічні детермінанти прив'язаності студентів до міста, в якому відбувається їхнє навчання/ Т. М. Мандзик. Изучение особенностей сформированности дыхания у детей дошкольного возраста с использованием технологии биологической обратной связи/ И. А. Нигматуллина. Psychological features of future socionomic spesialists' emotional competence/ L. A. Onufriieva. Рефлексивний і пізнавальний аспекти психологічної компетентності тифлопедагога/ О. М. Паламар. Социальная помощь и социальная работа в Польше - педагогический и психологический аспекты/ М. Палюх. Ціннісна сфера особистості та її роль у становленні професіонала/ Н. П. Панчук. Особливості емоційної складової сензитивності практичних психологів системи освіти/ Л. В. Пастух. Характеристика й особливості ціннісного компонента професіоналізму особистості майбутнього інженера/ Н. В. Підбуцька. Логіко-психологічний аналіз проблеми розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення/ Т. С. Пільгук. Funktionelle Aspekte der psychichen Widerspiegelung in der Sichtweise der tiefenpsychologischen Erkenntnis/ О. М. Поляничко. Семантичний аналіз наукової категорії "соціальні очікування"/ І. С. Попович. Стильові особливості навчальної діяльності студентів/ М. А. Попчук. Теоретико-методологічні засади дослідження когнітивних стилів/ О. В. Портяна. Експериментальна верифікація комплексної мультимодальної психокорекції дитячої гіперактивності/ Л. Я. Прокопів. психологічні особливості осмисленості життя дітей підліткового віку в сім'ях повторного шлюбу/ І. В. Пустовалов. Аналіз особливостей Я-концепції в чоловіків у доактуалізаційному та актуалізаційному періодах становлення батьківської ідентичності/ І. Ю. Пушкарук. Особистісні детермінанти подолання кризи зайнятості у безробітних/ О. В. Рудюк. Особенности перцептивных действий подростков при изучении предметов с вариативной формой/ А. В. Северин. Міфологізація свідомості як ознака суспільно-політичної кризи/ К. В. Седих. Чинники впливу на становлення та розвиток міжетнічної взаємодії/ Н. М. Семенів. Психотерапевтические возможности досугово-танцевальных практик/ А. В. Смотрицький. Методика "Самоефективність у майбутній організації" : опис та рекомендації до застосування/ І. І. Сняданко. Психологічні фактори подолання стресу/ Х. Р. Стельмащук. Исследование коммуникативной компетенции детей с нарушениями развития в условиях Лекотеки/ А. А. Твардовская. Діалогічний підхід у системі фахової підготовки майбутніх психологів/ М. М. Тесленко. Розвиток функціонально-рольової структури особистості психолога/ Б. В. Хомуленко. Практика освітньої діяльності щодо розвитку професійної спостережливості майбутніх педагогів/ Н. Ю. Цибуляк. Особенности усвоения правил поведения младшими школьниками с нормой и патологией интеллектуального развития/ Е. А. Цивильская. Особливості психологічного здоров'я матерів, які виховують дітей у неповних сім'ях/ О. А. Чеканська, Ю. П. Данчук. Особливості егоцентризму вагітних жінок з травматичним досвідом тілесності/ В. І. Шебанова. Функціональна значущість психологічної ресурсності у структурі особистісного потенціалу/ О. С. Штепа. Теоретичні аспекти моделювання процесу психологічної профілактики шкільного насильства/ О. М. Юрчик. Особливості розвитку інтересу до психологічних знань у майбутніх педагогічних працівників/ Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания :
Автор(ы) : Гринів, Оксана Михайлівна
Заглавие : Детермінанти психологічного благополуччя сучасних чоловіків і жінок періоду ранньої дорослості
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 184-195 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 193-194 (9 назв)
УДК : 159.923.2:159.922.6:17.023.34
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічне благополуччя--рання дорослість--реалізація особистості--чоловіки--жінки--гендерні стереотипи
Аннотация: Представлено показники основних сфер реалізації особистості в ранній дорослості. Означено перелік найбільш значущих соціально-психологічних детермінант психологічного благополуччя сучасних чоловіків і жінок, серед яких рівень освіти, сімейний стан та місце проживання. Проведено порівняльний аналіз впливу виявлених детермінант на основні параметри психологічного благополуччя сучасних чоловіків і жінок періоду ранньої дорослості.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923/И 18
Автор(ы) : Іванова, Євгенія Олегівна
Заглавие : Суб'єктивне відчуття емоційної близькості як предиктор формування емоційного інтелекту підлітка
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 276-285 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 283-284 (10 назв)
УДК : 159.923
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційний інтелект--підлітки--емоційна близькість--батьківський контроль--сімейні стосунки--сімейне благополуччя
Аннотация: У статті представлено результати дослідження емоційного інтелекту (ЕІ) підлітка і особливостей його стосунків з батьками. Проаналізовано психологічні особливості сімейних стосунків підлітків з різним рівнем ЕІ, а також особливості комунікації в сімейній системі підлітка. Проаналізовано значення батьківського контролю для формування ЕІ. Наведено результати досліджекння розвитку ЕІ підлітків з чинниками, які відображають їх суб'єктивне сприйняття внутрішньосімейних стосунків.
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9+159.96/К 67
Автор(ы) : Корнілова, Вікторія Володимирівна
Заглавие : До проблеми вивчення психічних станів особистості
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 295-308 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 303-305 (30 назв)
УДК : 159.9+159.96
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психічні стани--особистість--індикатор індивідуальності--взаємодія особистості--психологічне благополуччя
Аннотация: Визначено сучасний стан і тенденції розвитку вивчення психічних станів особистості. Відстежуються різні підходи до тлумачення цих психологічних феноменів. Розкрито впровадження поглядів і ідей вітчизняних та зарубіжних науковців, які в тій чи іншій мірі висвітлюють окремі аспекти зазначених питань. Розкрито значущість вивчення закономірностей формування внутрішніх факторів збереження психологічного благополуччя особистості.
Найти похожие

12.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(57.026)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 7 : Екологічна психологія. Вип. 39
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Колич.характеристики :476 с.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 28.00 грн.
УДК : 15(57.026)
Предметные рубрики: Екологічна психологія
Содержание : Відповідальне ставлення до оточуючого середовища як умова становлення творчого потенціалу особистості/ Н. І. Антюхова. Особливості переживання психологічного благополуччя в пізньому віці/ О. О. Байєр, Л. В. Сивоконь. Уявлення про клієнта в структурі професійної самосвідомості студентів-психологів/ О. В. Белановська, О. Л. Белановський. Аналіз проблеми категорії "переживання" і компоненти дослідження/ Л. А. Варава. Аналіз результатів оптимізації адаптації дітей угорської та української етнічних груп у шкільному середовищі/ В. С. Варга. Природа як цінність. Динаміка місця природи в системі ціннстей європейського суспільства різних історичних епох/ О. Л. Вернік. Культорологічні тенденції особистості педагога у соціометричному вимірі/ І. М. Візнюк. Сучасна сім'я в умовах мегаполісу: простір сили для слабкості/ О. О. Вовчик-Блакитна. Мовне середовище учнівської та студентської молоді Хмельниччини/ Н. В. Волинець. Діалог у форматі співпраці лікаря із пацієнтом/ І. В. Кахно. Теоретико-методологічні основи професійної самосвідомості практичного психолога у системі післядипломної освіти/ Л. А. Кльоц. Порівняльна характеристика ціннісної сфери старшокласників Росії та України/ Т. В. Комар. Екологічна культура як чинник подолання екологічної кризи/ А. М. Льовочкіна. Психологічна корекція негативних проявів перфекціонізму та почуття самотності в підлітковому віці/ Л. С. Лойко [и др.]. Соціально-психологічні чинники виникнення нових комунікативних просторів в умовах міста та мегаполісу/ Л. П. Люта. Міжкультурна комунікація в умовах мегаполісу/ М. В. Максимов. Роль громади у профілактиці правопорушень неповнолітніх/ Н. Ю. Максимова. Психологічні особливості емоційних зв'язків людини з місцем проживання у різні періоди дорослості/ Т. М. Мандзик. Життєві орієнтації сучасних старшокласників в контексті ставлення до здорового способу життя/ М. О. Марценюк. Старіння як соціально-психологічне явище/ С. О. Маслова. Гендерна ідентичність молоді в умовах мінливого соціокультурного середовища/ Н. І. Оліфірович, М. Л. Бєлановська. Формування життєвої перспективи в ситуації невизначеності/ О. В. Павленко. Динаміка розвитку екологічної свіждомості молодших школярів/ Р. Г. Падалка. Формування позитивного образу в умовах сучасного суспільства/ В. М. Педоренко. Методологія та результати дослідження соціально-психологічних умов впливу на імідж держмонополії/ О. В. Пінчук. Динаміка розвитку часової перспективи у студентської молоді в процесі корекційно-розвивальної діяльності/ К. О. Поворозник. Логіко-психологічний аналіз умов розвитку педагогічної обдарованості/ І. С. Потоцька. Соціально-психологічні особливості діяльності керівника як лідера недержавної організації/ Ж. О. Ремпель. Філософські, духовні та наукові погляди на щастя: наукове визначення і міра щастя/ В. С. Романова. Структура пізнавальних інтересів людей похилого віку як суб'єктів включення в освітній простір/ В. С. Романова, Г. І. Караван. Психологічні умови екологізації буденної життєдіяльності городянина/ О. В. Рудоміно-Дусятська. Життєстійкість людини, яка проживає в екологічно неблагополучному місті/ Н. М. Сараєва, О. А. Суханов. Соціально-психологічна адаптація учнів молодшого шкільного віку в умовах альтернативного освітнього середовища/ І. М. Сердюкова. Патріотизм у становленні та розвитку особистості юнака: експериментальне дослідження/ Н. В. Слободяник. Роль соціального оточення у процесі становлення ремісії адикту/ Д. Ю. Старков. Передумови виникнення психологічної категорії маййбутнього особистості: філософський, культурно-історичний аспекти / Л. В. Тищенко. Суб'єктність викладача як чинник становлення професійної культури фахівця педагогічного профілю/ В. В. Турбан. Простір соціальної взаємодії в репрезентаціях студентської молоді: регіональний аспект/ К. О. Чала, С. І. Позняк. Особливості соціально-психологічної дезадаптованості матерів, які виховують дітей з функціональними обмеженнями в умовах соціальної кризи в суспільстві/ І. В. Чухрій. Еколого-орієнтоване моделювання стратегій взаємодії постраждалих в умовах надзвичайних ситуацій/ А. Ю. Швалб. Проектування форм організації та технологій соціальної і психологічної допомоги постраждалому населенню/ Ю. М. Швалб. Особливості розробки психолого-педагогічної технології ефективної взаємодії сім'ї/ У. В. Шостак. Міфологічне уявлення про час/ О. Я. Грановська. Теоретичні основи дослідження професійних творчих здібностей майбутніх психологів/ С. К. Шандрук.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9.072.42/Б 12
Автор(ы) : Байєр, Оксана Олександрівна, Сивоконь, Люция Валеріївна
Заглавие : Особливості переживання психологічного благополуччя в пізньому віці
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 26-34: табл. (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примечания : Бібліогр.: с. 31-32 (20 назв)
УДК : 159.9.072.42
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічне благополуччя--пізній вік--самосвідомість--мотивація--емоційна сфера
Аннотация: У роботі висвітлено роль деяких індивідуально-психологічних факторів у переживанні психологічного благополуччя особами пізнього віку, зокрема особливостей самосвідомості, мотивації та емоційної сфери. Виявлено зв'язок умов проживання (з сім'єю чи у пансіонаті) з відчуттям суб'єктивного / психологічного благополуччя.
Найти похожие

14.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 153/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 13
Выходные данные : Київ: Гнозіс, 2015
Колич.характеристики :399 с.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 44.00 грн.
УДК : 153
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія особистості--психологічна допомога
Содержание : Виявлення ознак важковиховуваності у підлітків як основа профілактики їх девіантної поведінки/ Л. М. Вольнова. Основи процесів мислення проблемної молоді, яка звільняється з місць позбавлення волі/ Г. І. Гладій. Психологічні механізми функціонування образу Я у осіб з різними типами характеру/ А. М. Грись. Соціально-психологічний тренінг як засіб підвищення суб'єктивного соціального благополуччя/ Т. В. Данильченко. Соціально-культурний чинник як детермінанта агресії підлітків із заробітчанських сімей/ І. В. Дуркалевич. Комунікабельність майбутніх фахівців соціальної сфери, що працюватимуть з девіантами/ Г. А. Дьоміна. Особливості мотиваційної сфери неповнолітніх засуджених/ Ю. М. Красілова. Проблема професійної соціалізації особистості в системі управління соціальною роботою/ Л. Ф. Лєскова. Застосування методів музикотерапії як метод підвищення адаптаційної здатності організму осіб, хворих на наркоманію/ Л. М. Литвинчук. Особливості адаптації дезадаптованих неповнолітніх до соціокультурного середовища/ О. В. Максим. Розлучення батьків як фактор девіантної поведінки дітей/ Н. Ю. Максимова. Комплексна сугестивна психокорекція девіантної поведінки юнаків та підлітків/ І. Ф. Манілов. Інтелектуальна складова професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до роботи з девіантами/ О. Б. Мельничук. Особливості економічної соціалізації дітей в прийомних сім'ях/ Т. І. Мельничук. Особливості медіації під час проведення переговорів про примирення сторін в юридичному конфлікті/ Ю. В. Меркулова. Семантико-статистичний аналіз вживання лексеми "насилля" користувачами веб-сайтів/ В. М. Мицько. Організація соціально-виховної та психологічної роботи з неповнолітніми, які перебувають у конфлікті з законом/ О. М. Мірошниченко. Визначення ресоціалізаційного потенціалу неповнолітніх засуджених/ О. С. Недибалюк. Профілактика емоційного вигорання психолога у процесі роботи з девіантними підлітками/ Т. А. Некіз. Роль психологічної установки у формуванні девіантної поведінки/ К. М. Новікова. Феномен самостійності в контексті адаптивних процесів/ М. М. Павлюк. Особливості психологічної реабілітації учасників бойових дій засобами природничої рекреації/ Р. П. Попелюшко. Психологічна природа, зміст та структура феномену фрустрації/ С. А. Прахова. Феномен ненависті й питання формування толерантності у стосунках між дітьми/ Л. М. Ростомова, С. І. Яковенко. Психологічна травма - детермінанта порушень у структурі емпатійного механізму/ Т. А. Рябовол. Реабілітація учасників АТО методами психологічної допомоги/ В. М. Синишина. Психологічні особливості Інтернет-залежності в ранньому юнацькому віці/ Е. Т. Соломка, У. Б. Михайлишин. Психогенні фактори та техніки нейтралізації потягу до вживання психотропних речовин у хімічних адиктів/ Д. Ю. Старков. Методичні рекомендації щодо психологічного супроводу професійної підготовки менеджерів туристичного бізнесу/ Ю. В. Старова. Дослідження особливостей афективної організації поведінки дітей із затримкою психічного розвитку/ А. Д. Терещук. Девіантна поведінка : еволюційно-нейропсихологічний підхід/ Б. М. Ткач. Легітимація "іншого як інакшого" у комунікативному просторі спільнот: конструювання нової ідентичності/ Ю. В. Товстокора. Використання ідей Г.Кершенштейнера в розвитку особистості учнів сучасної школи/ В. М. Тягур. Сендплей - метод позитивного впливу на психічний розвиток дитини дошкільного віку/ Л. М. Тягур. Статеві особливості осіб з різним рівнем готовності до професійної самореалізації/ О. Г. Угрин. Родительское участие как фактор психического здоровья украинских подростков/ А. И. Уханова. Ресурси психодрами у контексті адаптації дітей-переселенців у процесі вивчення географії/ О. Л. Федоровічева. Теоретичне обґрунтування формувального експерименту з розвитку впевненості у собі в підлітків/ О. П. Хомчук. Роль рівня домагань у процесі адаптації особистості в соціумі/ С. В. Чопик. Особливості інтелекту безпритульних та бездоглядних дітей/ А. О. Широкая [и др.]. Деякі аспекти гармонізації емоційної сфери підлітків з девіантною поведінкою/ В. М. Щербина-Прилука, А. В. Шикуленко.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 364.2:159.9.018/Д 18
Автор(ы) : Данильченко Т. В.
Заглавие : Соціально-психологічний тренінг як засіб підвищення суб'єктивного соціального благополуччя
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2015. - Т. 11: Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 31-39: табл. (Шифр 153/А 43-505485)
Примечания : Бібліогр.: с. 38 (10 назв)
УДК : 364.2:159.9.018
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальне благополуччя--соціально-психологічний тренінг--позитивна психологія--рефлексія соціального буття--емоційна саморегуляція
Аннотация: Проаналізовано різні форми роботи, метою яких є підвищення суб'єктивного (емоційного) благополуччя. Показано переваги тренінгу в аспекті збереження мотивації. Запропоновано варіант СПТ, що складається з трьох етапів.
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Гільман А. Ю.
Заглавие : До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 58-69 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примечания : Бібліогр.: с. 67-68 (14 назв)
УДК : 159.955
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): саногенне мислення--патогенне мислення--життєві завдання--саморозвиток--психологічне благополуччя--студенти--професійне становлення--самореалізація--подолання труднощів
Аннотация: Розглянуто саногенне мислення як методику, що дозволяє успішно рухатися у професійному становленні, зберігати здоров'я та вирішувати труднощі, пов'язані із постановкою цілей та життєвих завдань студентської молоді. Життєві завдання представлено як спосіб, завдяки якому молода особа моделює власне майбутнє.
Найти похожие

17.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 154/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 44
Выходные данные : Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016
Колич.характеристики :188 с.: табл., рис.
Цена : 10.00 грн.
УДК : 316.6(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)ім. Г.С. Костюка
Предметные рубрики: Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Содержание : Рівень розвитку типів організаційної культури позашкільних навчальних закладів: зв'язок із характеристиками управлінської діяльності керівників/ Л. М. Карамушка. Зміст та особливості проведення тренінгу "Профілактика та подолання професійного вигорання у підприємців"/ Г. В. Гнускіна. Вплив організаційних чинників на рівень толерантності персоналу закладів освіти/ К. В. Терещенко. Соціально-психологічне забезпечення економічної соціалізації школярів: від традицій до креативу/ Н. М. Дембицька. Теоретико-методологічні підходи до вивчення економічної соціалізації дитини в малозабезпеченій сім'ї/ Н. М. Дембицька, О. М. Новосядла. Концептуальні основи вивчення монетарної соціалізації/ І. К. Зубіашвілі. Тренінг "Розвиток самоефективності підприємців сфери торгівлі": структура, особливості проведення та оцінка ефективності/ О. В Креденцер, І. Б. Абдуллаєва. Життєві практики як інститут економічної соціалізації особистості/ О. В. Лавренко. Особливості економічної соціалізації молодих науковців: афективний аспект/ А. О. Рєпка. Мотивація до усиновлення та прийомного батьківства як чинник прогностики їх успішності/ Г. М. Бевз, Т. І. Мельничук. Групи самодопомоги як додатковий ресурс соціально-психологічної підтримки осіб з проблемами психічного здоров'я/ Н. Б. Бондаренко. Селфі як соціально-психологічне явище/ М. М. Бриль. Відновлення особистісного ресурсу клієнта в кризових ситуаціях засобами гештальттерапії/ Н. Д. Володарська. Гендерні та культурні відмінності рольових моделей самопрезентації / Н. А. Гайсонюк. Соціально-демографічні фактори суб'єктивного соціального благополуччя/ Т. В. Данильченко. Особливості емоційних станів соціальних працівників у професійній взаємодії/ Ю. О. Дем`яненко [и др.]. Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адиктивної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності/ Ю. В. Железнякова. Учіннєвий та інформаційний підходи до визначення соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Рецепція структури професійної компетентності фахівця/ І. В. Івашкевич. Соціально-психологічні аспекти комп'ютерної залежності підлітків/ Т. В. Курцева. Психологія етно-соціальної дистанції груп південно-східного порубіжжя України в контексті усвідомлення проблеми безпеки/ В. Є. Луньов. Соціалізація як інкультурація/ В. В. Москаленко. Умови та чинники соціально-психологічної підготовки до звільнення неповнолітніх засуджених/ О. М. Низовець. Спряженість психічних властивостей в проявах комунікативності/ Ю. В. Новицький. Категорія психологічного здоров'я особистості в контексті професійної діяльності педагога/ Н. В. Піковець. Соціальні очікування особистості як регулятор соціально-психологічної реальності/ І. С. Попович. Проблема життєвого успіху та її складові/ І. В. Рашковська. Соціальна активність молоді: основні напрями та чинники розвитку/ М. І. Рудська. Дослідження змістових характеристик детермінації професійних криз у безробітних/ О. В. Рудюк. Тривожність як детермінанта творчої соціалізації особистості/ О. В. Сторож. Нейропсихологічні підходи до корекції суїцидальної поведінки/ Б. М. Ткач. Практичне застосування модифікованої проективної методики "Сприймання дитиною власного життєвого досвіду"/ Ю. М. Удовенко. До проблеми соціально-психологічної адаптації мобілізованих на військову службу/ А. Г. Фоменко. Психологічні аспекти адаптації особистості до соціальних компонентів професійного середовища/ А. В. Черкаський.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 154/А 43
Автор(ы) : Данильченко Т. В.
Заглавие : Соціально-демографічні фактори суб'єктивного соціального благополуччя
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 77-84 (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-334921)
Примечания : Бібліогр.: с. 82 (30 назв)
УДК : 159.922.27
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальна психологія--суб'єктивне соціальне благополуччя --суб'єктивне благополуччя--гедоністичний підхід--соціальна мережа--соціальна зв'язність--соціальна помітність--соціальна дистантність
Аннотация: У статті досліджується ефект впливу соціально-демографічних характеристик (віку, статі, рівня освіти, шлюбного статусу, наявності дітей) на детермінацію суб'єктивного соціального благополуччя.
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 153/П 86
Заглавие : Психологія і особистість : Науковий журнал. № 2(10) : Ч. 1
Выходные данные : Київ; Полтава: ПНПУ, 2016
Колич.характеристики :264 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Цена : 18.00 грн.
УДК : 159.923(05)+159.9(06)
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія особистості--особистість
Содержание : Екзистенціальні підстави драми людського життя/ С. Д. Максименко. Психологія корінних слов'ян як наука про слов'янську душу (англ. мовою)/ А. Панкалла. Онтологія суб'єктності як теоретико-методологічний підхід у дослідженні внутрішніх конфліктів особистості/ І. О. Красильников. Психологічні особливості суб'єктності дитини дошкільного віку/ І. Г. Тітов. Теоретичні аспекти дослідження і шляхи збереження психічного здоров'я учнів початкової школи/ О. І. Василевська. Особливості національної самосвідомості у дітей молодшого шкільного віку/ О. М. Абасалієва. Схильність до девіантної поведінки підлітків з низьким рівнем довіри до себе/ М. З. Єсип, І. В. Михайлюк. Вікові зміни психологічного благополуччя у середній та пізній дорослості/ Т. Б. Партико. Проблема шкільних страхів у наукових дослідженнях/ Н. Г. Піддубна, Д. Е. Єфімов. Дослідження впливу тривожності підлітка на його статусне положення у групі однолотків/ М. М. Тесленко. Досвід міждисциплінарного дослідження розвитку цілісної особистості в контексті соціальних змін/ О. І. Власова [и др.]. Сутнісні модуси самозмінювання у проблематиці психології розвитку: зарубіжна персонологія/ С. Б. Кузікова. Аналіз теоретико-методологічних основ інноваційних підходів у психотерапії: на прикладі позитивної психотерапії та схема-терапії/ Н. М. Чижиченко. Екзистенційний зміст смислотворення майбутніх педагогів/ І. М. Галян. Емоційний аспект адаптації майбутніх педагогів до професійної діяльності/ Ю. І. Калюжна. Особливості зв'язку ціннісно-смислових орієнтацій студентів коледжів технічного профілю з переважаючими типами взаємодії в навчальному середовищі/ Ю. В. Вербова. Роль професійної підготовки в проектуванні кар'єри майбутніх учителів/ Н. О. Гончарова. Концепції педагогічної рефлексії у психологічних дослідженнях/ О. Г. Мирошник. Саморегуляція як соціально-психологічний чинник життєвого цілепокладання студентської молоді/ М. М. Рева. Дослідження смислових аспектів особистісної саморегуляції студентів-психологів/ Т. Є. Тітова. Навчальна дисципліна "Психологія гуманістичної спрямованості викладача вищої школи": зміст і методичне забезпечення/ А. С. Харченко. Шляхи підвищення рівня емоційної саморегуляції студентів музичного училища/ Н. О. Юдіна, О. О. Зінченко.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(57.026)/А 43
Автор(ы) : Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна
Заглавие : Оптимізація як стратегія подолання наслідків травматичних подій
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 61-69 (Шифр 15(57.026)/А 43-143932)
Примечания : Бібліогр.: с. 68-69(7 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): оптимізм--психологічне благополуччя--життєва стійкість--середовище--спільнота
Аннотация: У статті розглядається проблема пошуку психологічних ресурсів подолання людиною наслідків травматичних подій. Аналізується потенціал оптимізму як основи для вибору стратегії подолання наслідків травматичних подій, спричинених аварією на ЧАЕС. Саме громадяни з досвідом життєстійкості та їхні локальні спільноти, за умов професійного психологічного та соціального супроводження, здатні поступово вибудовувати свою внутрішню та орієнтовану назовні взаємодію та відповідний спосіб життя.
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-112 
 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 90759
Число посетителей 1236
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя