Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (361)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (15)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=відповідальність<.>
Общее количество найденных документов : 45
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-45 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9(091)/М 48 рукописный текст
Автор(ы) : Мельник, Оксана Андріївна
Заглавие : Історико-психологічна реконструкція картини світу людини княжої доби (на матеріалі текстів "Правда Руська") : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :189 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 170-189.
УДК : 159.9(091)
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Історія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): образ людини--картина світу--ціннісна ієрархія--ментальний простір--провина--відповідальність--совість--сенс життя--дух--душа
Аннотация: Дисертація присвячена історико-психологіній реконструкції картини світу людини Княжої доби на матеріалі текстів "Правда Руська", визначенню ключових психологічних настанов данного періоду, дослідженню уявлень щодо образу людини в книжній писемності цієї епохи. Вперше здійснена історико-психологічна реконструкція картина світу людини, образу людини в ментальному просторі Княжої доби, зокрема в текстах "Правди Руської". Проаналізовано основне коло праць досліджуваного періоду та їх тематичну спрямованість, розкрито психологічний зміст уявлень про сутність й покликання людини часів княжої доби. Простежено процес трансформації поняття провини та відповідальності в формі канонізованих правових приписів. Проаналізовані уявлення про образ людини у аксіологічному вимірі соціокультурного буття давньоруської формації через призму правничих відносин. Визначена основна лінія антропологічної проблематики у писемній спадщині давньоруської доби в контексті культури Київської Русі. У дослідженні розкрито тогочасні уявлення про природу і покликання людини та прагнення її до гармонії як інваріантної матриці пізнавально-практичних пошуків давньоруських авторів. На основі отриманих результатів аналізу психологічних поглядів давньоруських книжників осмислюється місце останніх в системі сучасних течій психологічної думки.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.947.23:159.92/С 14-195022 рукописный текст
Автор(ы) : Сагань, Іванна Андріївна
Заглавие : Соціально-психологічні особливості відповідальності особистості в умовах складних життєвих ситуацій : дис. канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :258 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 198-218.
УДК : 159.947.23:159.922.27(043.3)
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Відповідальність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): відповідальність--особистість--рівень відповідальності--прояв відповідальності--опанування--рефлексія--локус контроля
Аннотация: На базі проведеного теоретичного аналізу розроблено дві теоретичні моделі: інтеграційної структури відповідальності та прояву відповідальності в умовах складних життєвих ситуацій. У дослідження розкрито, як відповідальність особистості впливає на вибір способу реагування та повендінкив складних життєвих умовах. Зокрема, показано, що прояв відповідальності залежить від: специфіки складної життєвої ситуації та її значення для особистості; самої особистості (її структури та якостей), таких її характеристик як локус-контроль, адаптивність, репертуар стратегії поведінки та реагування, які базуються на попередньому досвіді особистості; рівня її рефлексивності, задоволенності та рівня розвитку, рівня прояву та типу відповідальності. У таких складних життєвих ситуаціях, як втрата роботи та розлучення за ініціативи іншої сторони, частіше опиняються особистості з нижчими рівнями розвитку відповідальності. Ініціатори розлучення та люди, які мають важке захворювання, навпаки, мають достатньо високі показники рівня розвитку відповідальності. Показники параметру реалізації відповідальної поведінки є вищими: а) у тих, хто втратив роботу і має кредит в банку, порівняно з тими, хто не має кредиту; б) у тих, хто нещодавно захворів важким захворюванням порівняно з тими, хто хворів тривалий час; в) у "ініціаторів" розлучення порівняно з "не ініціаторами". Спираючись на результати консультативного етапу дослідження, було розроблено психокорекційну програму "Свідоме прийняття власної відповідальності як ресурс подолання складної життєвої ситуації", яку було спрямовано на роботу з рефлексією відповідальності в складній життєвій ситуації. Вона складається з психокорекійного тренінгу; програми самодопомоги особистості та створення Інтернет-спільноти людей, які опинилися в умовах складних життєвих ситуацій. Повторне тестування підтвердило, що запропонована психокорекційна програма має значний психокорекційний ефект. В результаті проведеного дослідження було виведене поняття "оптимум відповідальності" і з"ясовано, що свідоме прийняття відповідальності на оптимальному для особистості рівні виступає внутрішнім ресурсом успішного опанування складної життєвої ситуації
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378.015.3:159.947/К 56-297768 рукописный текст
Автор(ы) : Ковальчук, Олена Степанівна
Заглавие : Психологічні умови формування в технічних університетах соціальної відповідальності майбутніх інженерів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :198, [42] с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 174-196.
УДК : 378.015.3:159.947.23-057.21-057.875]:172
Предметные рубрики: Організаційна психологія-- Соціальна відповідальність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальна відповідальність інженера--технічний університет--модель соціальної відповідальності--моральна свідомість--законосвідомість--громадська свідомість--альтруїзм--майбутні інженери
Аннотация: Дисертацію присвячено аналізу психологічних умов формування соціальної відповідальності майбутніх інженерів. Розроблено психодіагностичний інструментарій для виміру соціальної відповідальності особистості. Побудовано апостеріорну п'ятифакторну модель соціальної відповідальності особистості, яка складається з компонентів: громадської свідомості, законосвідомості, рефлексії нааслідків своїх дій, моральної свідомості, альтруїзму. Розроблено ефективну систему тренінгових занять для розвитку соціальної відповідальності майбутніх інженерів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6:/Є 15-263273 рукописный текст
Автор(ы) : Євдокимова, Тетяна Олексіївна
Заглавие : Розвиток екологічної свідомості підлітків - учасників скаутського руху : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :208 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 194-215.
УДК : 159.922.73-053.6:502/504+37.015.3:504.75 + 159.922.73-053.6:502/504 + 37.015.3:504.75
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Екологічна свідомість
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): екологічна свідомість--екорозвиваюче середовище--природоцентричне самоусвідомлення--відповідальність--самореалізація--скаутський рух
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню структури екологічної свідомості та визначенню психолого-педагогічних засобів ефективності її розвитку у підлітків - учасників скаутського руху. Виокремлено й узагальнено у відповідній моделі структурні компоненти екологічної свідомості особистості. Виявлено критерії та рівні розвитку екологічної свідомості підлітків. Вказано на наобхідність розвитку зазначеного феномена засобами екорозвивального середовища скаутського руху, що сприяє активізації екологіної активності особистості, її самореалізації, відповідальному ставленню до власного та суспільного розвитку, творчого роз'язанню екологіних проблем.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.947.23:005.95/Л 17-023000 рукописный текст
Автор(ы) : Лазорко, Ольга Валеріївна
Заглавие : Психологічні детермінанти відповідальності менеджерів промислового підприємства : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :217 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 165-182.
УДК : 159.947.23:005.95-051
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Відповідальність
Соціальна психологія-- Менеджер
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): відповідальність--менеджер--об'єктивні та суб'єктивні детермінанти--професійна мотивація--локус контролю--професійно-важливі якості--професійно-психологічний тренінг
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено висвітленню проблеми психологічних детермінант відповідальності менеджерів промислового підприємства. У роботі науково-теоретично обґрунтовано поняття відповідальності менеджера. Визначено структуру та суттєві особливості цього соціально-психологічного поняття. Виявлено об'єктивні та суб'єктивні психологічні детермінанти відповідальності менеджерів промислового підприємства та їх вплив на формування високого рівня цієї особистісної риси. Представлено технологію та апробацію корекції відповідальності менеджерів за допомогою професійно-психологічного тренінгу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2+159.947/К 93-853660
Автор(ы) : Куриця, Алла Іванівна
Заглавие : Відповідальність як чинник розвитку лідерських якостей студента : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Б.м., 2013
Колич.характеристики :269 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 175-198.
УДК : 159.923.2+159.947.23]:316.46 + 159.923.2 + 159.947.23]:316.46
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Лідерські якості
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): відповідальність--лідерські якості--студенти--ситуативний лідер--потенційний лідер
Аннотация: У роботі досліджено лідерські якості студентів, насамперед відповідальність як ціннісну основу цих якостей і чинник їх розвитку. Розглянуто психологічну сутність лідерських якостей особистості, їх структуру. Розроблено теоретико-експериментальну модель відповідальності як ціннісно-смислової основи лідерських якостей особистості, що інтегрує ці якості в єдине системне утворення. Виокремлені типи особистості залежно від рівнів відповідальності й лідерських якостей. Визначено психолого-педагогічні умови для ефективного розвитку лідерських якостей студентів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.947./Т 12-608154 рукописный текст
Автор(ы) : Татомир, Леся Павлівна
Заглавие : Розвиток відповідальності у дітей підліткового і старшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1998
Колич.характеристики :180 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 157-172.
УДК : 37.015.3:159.947.23
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Розвиток відповідальності
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): відповідальність--підлітки--старший шкільний вік--мотивація--суб'єктність--виховний вплив
Аннотация: У роботі представлена цілісна характеристика проблеми розвитку відповідальності у дітей підліткового і раннього юнацького віку, розкриваються закономірності даного процесу. Представлені результати експериментального вивчення особливостей розвитку предмета відповідальності, визначається його "зона найближчого розвитку" в підлітковому і ранньому юнацькому віці. Дається характеристика інстанції відповідальності та особливостей суб'єкта поведінки. Досліждені психологічні умови та засоби ефективного впливу на розвиток відповідальності у підлітків і старшокласників.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9(09)/М 48
Автор(ы) : Мельник О.
Заглавие : Історико-психологічна реконструкція картини світу людини княжої доби
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 134-151 (Шифр 372/А 43-314397128)
Примечания : Бібліогр.: с. 150 (5 назв)
УДК : 159.9(09)
Предметные рубрики: Психологія дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): образ людини--картина світу--ціннісна ієрархія--ментальний простір--відповідальність--совість--сенс життя--світобачення--дух--душа
Аннотация: У статті розкрито психологічний зміст уявлень про сутність і покликання людини часів Київської Русі та представлено картину світу людини у давньоруських письмових джерелах (на матеріалі текстів "Правда Руська").
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922:502/504(0/П 14-042907928 рукописный текст
Автор(ы) : Паламарчук, Ольга Миколаївна
Заглавие : Психологія розвитку екологічно орієнтованої підприємницької діяльності : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :498 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 415-466.
УДК : 159.922:502/504(043.5)
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Підприємницька діяльність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підприємницька діяльність--соціальна реалізація--особистісна відповідальність--екологічна орієнтація--екологізація--соціальна якість життя--інноваційна професійна діяльність--ціннісні орієнтації--психодіагностика підприємця--екологічно орієнтована діяльність
Аннотация: В роботі визначено теоретико-методологічні концепції розвитку екологічно орієнтованої підприємницької діяльності. Розроблено модель розвитку екологічної орієнтації в сучасному способі життя суб'єктів підприємницької діяльності. Досліджено взаємозв'язок екологічно орієнтованого способу життя суб'єктів підприємництва та інноваційної екологічно орієнтованої підприємницької діяльності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922/К 93
Автор(ы) : Куриця, Алла Іванівна
Заглавие : Перевірка ефективності програми розвитку лідерських якостей студентів
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 329-337: табл. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 336 (6 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): лідерські якості--відповідальність--комунікативні схильності--організаційні схильності--соціальна відповідальність
Аннотация: У статті відображено достатню ефективність та дієвість розробленої програми розвитку лідерських якостей студентів на основі відповідальності. Проаналізовано результати експериментального формування системи лідерських якостей шляхом розвитку складових компонентів відповідальності студентів. Статистично підтверджено значущість досліджувальних змін в системі лідерських якостей у зв'язку з розвитком складових відповідальності за допомогою застосування методу порівняння двох залежних вибірок за критерієм Т-Вілкоксона.
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6-/Г 95-375120495 рукописный текст
Автор(ы) : Гурлєва, Тетяна Степанівна
Заглавие : Психолого-педагогічні умови формування відповідальності у важковиховуваних підлітків : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :285 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 187-212.
УДК : 159.922.73-053.6-056.49+37.015.3:159.977](043.5)
Предметные рубрики: Вікова психологія-- Важковиховувані підлітки-- Відповідальність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підлітки--важковиховувані підлітки--відповідальність--безвідповідальність--особистісні якості--просоціальна відповідальність--дисгармонія розвитку
Аннотация: В роботі сформульовано вихідні теоретичні положення щодо дослідження відповідальності як особистісної якості, запропоновано її типологію, визначено припущення щодо умов та можливостей її формування у важковиховуваних підлітків. Здійснено дослідження особливостей відповідальності, а також з'ясовано конкретні психолого-педагогічні причини, які перешкоджають її розвитку у важковиховуваних підлітків. Визначено психолого-педагогічні умови формування просоціальної відповідальності у важковиховуваних підлітків.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.2/Ш 59
Автор(ы) : Шиловська, Олена Миколаївна
Заглавие : Забезпечення психологічного здоров'я дитини як можлива передумова розвитку здатності дитини до самопроектування
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 106-118 (Шифр 151.60/А 43-440847376)
Примечания : Бібліогр.: с. 118 (2 назви)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самопроектування--соціокультурний досвід--психологічне здоров'я--прийняття рішень--відповідальність--стрес--стресові ситуації--стресостійкість у дитини--молодший шкільний вік--самототожність--особистісний досвід
Аннотация: Досліджуються передумови розвитку здатності молодшого дошкільника до самопроектування. Визначені особливості дорослості у дитини молодшого шкільного віку, що закладаються під впливом соціокультурного середовища. Зроблено припущення щодо зв'язку здатності до самопроектування із психологічним здоров'ям дитини, зокрема із здатністю приймати відповідальність за прийняття рішень, стійкістю до стресів. Розкрито фактори ризику порушення психологічного здоров'я дітей.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 316.6:316.454.4/Ч-12
Автор(ы) : Чала, Катерина Олександрівна, Позняк, Світлана Іванівна
Заглавие : Простір соціальної взаємодії в репрезентаціях студентської молоді: регіональний аспект
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 402-412 (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примечания : Бібліогр.: с. 410 (8 назв)
УДК : 316.6:316.454.4
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціально-психологічний простір--соціальна взаємодія--соціальний капітал--громадянська активність--відповідальність--норми і правила
Аннотация: Окреслено основні положення теоретичної моделі дослідження репрезентації соціальної взаємодії у структурі соціально-психологічного простору студентства, базовими поняттями якої є соціалізувальний дискурс та соціальний капітал. Описано і проаналізовано особливості моделей семантичного простору уявлень про соціальну взаємодію молоді центрального регіону, репрезентованого київськими та вінницькими студентами ВНЗ, та проведено порівняльний аналіз уявлень досліджуваних столиці та обласного центру.
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.947.2(043.5)/С 79 рукописный текст
Автор(ы) : Степура, Євгеній Вікторович
Заглавие : Ціннісно-смислові чинники прийняття рішень особистістю в умовах невизначеності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2016
Колич.характеристики :204 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 167-180.
УДК : 159.947.2(043.5)
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Ціннісно-смислова сфера
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ціннісно-смислова сфера--прийняття рішень--свобода--відповідальність--невизначеність
Аннотация: У дисертації досліджено підходи до визначення понять ціннісно-смислової сфери особистості. Здійснено теоретичний аналіз досліджень з проблем прийняття рішень в умовах невизначеності. Досліджено зв'язок ціннісно-смислової сфери особистості з певними ланками процесу прийняття рішень в умовах невизначеності. Визначити чинники ціннісно-смислової сфери особистості, які впливають на динаміку процесу прийняття рішень в умовах невизначеності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Черевко І. С.
Заглавие : Модифікація опитувальника В.П. Прядеїна для діагностики екологічної відповідальності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 214-230 (Шифр 153.6/А 43-107451)
Примечания : Бібліогр.: с. 229-230 (12 назв)
УДК : 159.922.2
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): відповідальність--екологічна відповідальність
Аннотация: Розроблено модель формування екологічної відповідальності підлітків. Для дослідження рівня екологічної відповідальності автором модифікований опитувальник "Відповідальність".
Найти похожие

16.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 153.6/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 9
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013
Колич.характеристики :563 с.: табл., рис.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 30.00 р.
УДК : 159.928(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія обдарованості
Содержание : Теоретико-методологічні основи розробки системи підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю/ Р. О. Семенова, Д. К. Корольов. Теоретичні засади дослідження освітнього середовища для обдарованих у зарубіжній науці/ Д. К. Корольов. Відповідальність як значущий показник професійної компетентності майбутнього фахівця/ Т. В. Алексеева. Специфіка професійної діяльності державних службовців як один з факторів їх професійного вигорання/ С. В. Арефнія. Аналіз психологічного механізму трансляції соціальних смислів/ І. В. Білоконь. Становлення психологічних та морально-етичних поглядів у творчий спадщині І. О. Сікорського: теоретико-методологічні засади дослідження/ В. М. Волошин. Релігійний підхід до вивчення проблеми цінностей та ціннісних орієнтацій особистості. Сучасний етап/ В. І. Вус. Психологічний аналіз структурних компонентів педагогічної обдарованості/ Н. А. Добровольська. Динаміка становлення управлінської свідомості в професіогенезі/ О. В. Дробот. Формування у студентів здатності до самоствердження/ І. М. Євченко. Характеристика "образу професій" у майбутніх офіцерів-прикордонників різних років навчання/ Д. В. Іщенко, В. О. Назаренко, О. М. Ставицький. Особистісний смисл як складова самодетермінації особистості/ О. М. Капустюк. Понятійно-термінологічне забазпечення процесу створення розвивального середовища ДНЗ/ І. І. Карабаєва. Засоби невербальної комунікації вчителя як чинник ефективності навчальної діяльності/ О. В. Карапетова. Задача як модель вивчення мислення/ В. В. Карпенко. Андрогінність як основа життєздійснення зростаючої особистості/ О. М. Кікінежді. особистісні і сімейні причини формування насильницької поведінки підлітка/ Ю. П. Климчук. Соціально-психологічні чинники професійного іміджу викладача ВНЗ/ О. С. Козлова. Основні аспекти вивчення проблеми творчої реалізації особистості в психології/ А. В. Колодяжна. Роль метафори у психологічному знанні/ Л. О. Кондратенко. Зміст та структура психологічної готовності керівника до організаційних змін / А. С. Король. Психологічний аналіз проблеми наукових збідностей майбутнього фахівця юридичного профілю/ С. М. Крилов. Емоційність як особливий психологічний феномен і предмет сучасних досліджень/ О. О. Лазуренко. Самовизначення і сенс життя особистості/ О. М. Легун. Про деякі особливості мотивації до професійної діяльності молодих офіцерів оперативно-розшукових підрозділів державної прикордонної служби України/ В. В. Лопата. Вплив дисгармонійних рис характеру особистості на кризу середнього віку/ І. Л. Лясковська. Психологічна роль сім'ї у забезпечені власної соціальної активації/ О. І. Макух, Н. М. Хома. Особливості художнього сприймання у молодшому шкільному віці/ Н. В. Медведева. Проблема особистісного буття людини у працях представників релігійної філософсько-психологічної думки ХІХ-початку ХХ століття/ О. А. Мельник. Проблема інтелектуальної обдарованості в контексті побудови розвивального освітнього середовища/ М. О. Мельник. Соціально-психологічні чинники агресії підлітків/ О. Є. Мойсеєва. Методичний тезаурус діагностики особистісної тривожності підлітків в умовах пенітенціарного закладу/ І. А. Мудрак. Психологічні особливості побудови розвивального освітнього середовища для соціально обдарованихмолодших школярів і підлітків/ 328-336. Принципи побудови освітнього середовища для інтелектуально обдарованих підлітків/ О. С. Нечаєва. Становлення творчого потенціалу майбутніх соціальних працівників під час навчання у ВНЗ/ Ю. В. Никоненко. Модель розвитку індивідуальності молодшого школяра у сфері музичної діяльності/ В. П. Олефір. Особливості віктимізації осіб, що постраждали від повені/ О. О. Онисько. Взаємозв'язок просоціального та морального контексту соціальної взаємодії/ Р. В. Павелків. Психологічні детермінанти прийняття рішень професіоналами різних ланок управління, зайнятих у галузі охорони здоров'я та довкілля/ А. М. Приходько. Професійні очікування майбутніх психологів у навчальному процесі/ К. П. Радзівіл. Оптимізація роботи з резервом кадрів на висунення у Державній пенітенціарній службі України/ О. В. Сахнік. Вплив едіпального періоду розвитку сиблінгів на їх поведінку/ Ю. О. Святенко. Аналіз сучасних підходів до освіти образотворче обдарованих дітей та молоді/ М. А. Сніжна. Особливості музики та її сприймання як психологічна проблема/ М. В. Субота. Психологічні передумови готовності учнів до творчого сприймання інформації/ Т. Н. Третяк. Діагностика мотиваційної сфери обдарованих студентів економічного профілю/ О. О. Федько. Розвиток професійно-психологічної компетентності офіцера-прикордонника у сфері неінструментальної детекції недостовірної інформації правопорушників/ М. О. Філіппов. Тренінг розвитку громадянського самовизначення та громадської активності молоді/ О. О. Хан. Становлення екологічної відповідальності у підлітковому віці/ І. С. Черевко. Соціально-психологічні особливості спілкування в процесі спільної групової діяльності/ А. В. Черкаський. Творча педагогічна діяльність учителя як фактор розвитку фантазії молодших школярів/ О. М. Чорна. Формування саморегуляції поведінки студентської молоді/ Г. С. Шавиро. Сучасні підходи до наукового вивчення лідерства/ Л. Ю. Шевченко. Гуманистическая психотерапия в ХХІ веке: преодоление кризиса и новые перспективы/ Б. А. Щербатюк. Зміст та етапи розвитку творчої компетентності студентів педагогічних навчальних закладів/ С. П. Яланська. Психологічна діагностика обдарованих дошкільників/ Т. В. Яценко. Теоретичні аспекти побудови освітнього середовища для соціально обдарованої учнівської молоді/ М. М. Янковчук.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Алексеева Т. В.
Заглавие : Відповідальність як значущий показник професійної компетентності майбутнього фахівця
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 61-71 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примечания : Бібліогр.: с. 71 (5 назв)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): компетентність--компетенція--фахова компетентність--відповідальність--професійна ідентичність
Аннотация: У статті особлива увага приділяється інтерпретації понять "відповідальність", "компетентність" та "професійна ідентичність". Аргументується важливість формування відповідальності як значущого показника професійного ставлення суб'єкта майбутньої професійної діяльності.
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Черевко І. С.
Заглавие : Становлення екологічної відповідальності у підлітковому віці
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 479-487 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примечания : Бібліогр.: С. 486-487 (23 назв)
УДК : 159.922.2
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підлітковий вік--новоутворення підліткового віку--відповідальність--екологічна відповідальність
Аннотация: У статті автор аналізує різні підходи до періодизації підліткового віку. Обгрунтовує та доводить доцільність вивчення становлення екологічноївідповідальності у підлітковому віці.Розглядає психологічні особливості, новоутворення та завдання розвитку підліткового віку у контексті відповідальності.
Найти похожие

19.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 155/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні : Тези І Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (29 червня - 2 липня 2011 року, м. Кам'янець-Подільський)
Выходные данные : К., Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2011
Колич.характеристики :190 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (Кам'янець-Подільський), Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці, Центр організаційної та економічної психології
Цена : 12.00 грн.
УДК : 330.16+005.32](06)+159.9:005.745
Предметные рубрики: Організаційна психологія
Економічна психологія
Содержание : Аналіз стратегій конкуренції керівників сільських рад/ С. Д. Максименко [и др.]. Оцінка персоналом освітніх організацій традиційного та інноваційного типів умов забезпечення організаційного розвитку/ Л. М. Карамушка. Аналіз мотивів управління змінами та організаційного розвитку в менеджерів освітніх організацій/ В. М. Івкін. Взаємозв'язок між рівнем розвитку окремих характеристик підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій та рівнем організаційного розвитку/ Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. Вплив організаційно-професійних чинників на тип етнічної ідентифікації менеджерів освітніх організацій в умовах організаційного розвитку/ Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко. Вимоги до управлінських рішень в умовах організаційного розвитку/ О. С. Ковальчук ; 19-20. Національна ідентифікація та толерантність персоналу як умови організаційного розвитку освітніх організацій/ К. В. Терещенко. Вплив соціально-демографічних характеристик персоналу банківських структур на його готовність до роботи в команді/ Л. М. Карамушка, П. П. Блешмудт, О. А. Філь. Основні види та чинники плинності персоналу в комерційних організаціях/ О. В. Ліплянська. Модель соціальної відповідальності особистості інженера/ О. С. Ковальчук. Взаємозв'язок між рівнем розвитку організаційної культури та організаційним розвитком загальноосвітніх навчальних закладів традиційного та інноваційного типів/ Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко. Операційний компонент психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів: зміст, рівень розвитку, чинники становлення/ Л. М. Карамушка, В. І. Лагодзинська. Зміст та структура психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів/ В. І. Лагодзинська. Основні досягнення розвитку економічної психології в Україні/ С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. Актуальні проблеми та перспективи наукових досліджень у сучасній українській економічній психології/ С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. Організаційно-професійні чинники синдрому "професійного вигорання" працівників Державної податкової служби України/ Л. М. Карамушка, Т. В. Грубі. Інноваційність як важлива характеристика підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій/ О. В Креденцер. Особливості когнітивного підходу до аналізу підприємницької діяльності сфери торгівлі/ О. В Креденцер, І. Б. Абдуллаєва. Дизайн та методика емпіричного дослідження психологічних особливостей розвитку конкурентоздатності сучасних організацій/ О. А. Філь. Комплекс діагностичних методик "аналіз конкурентоздатності управлінського персоналу освітніх організацій державної форми власності"/ О. А. Філь, О. І. Вакулюк. Оцінка майбутніми економістами рівня власної конкурентоздатності та актуальності її розвитку/ І. Г. Васильєва, О. А. Філь. Особливості становлення суб'єктності студентів у відносинах власності/ Н. М. Дембицька. Дослідження економічної суб'єктності старшокласників/ І. К. Зубіашвілі. Особливості економічної культури студентської молоді/ В. В. Москаленко, О. О. Міщенко.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 155/А 43
Автор(ы) : Ковальчук, Олена Степанівна
Заглавие : Модель соціальної відповідальності особистості інженера
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці, Центр організаційної та економічної психології
Место публикации : Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні: Тези І Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (29 червня - 2 липня 2011 року, м. Кам'янець-Подільський)/ Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т ім. І. І. Огієнка, Укр. асоц. організац. психол. та психол. праці, Центр організац. і економ. психол. - К., Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2011. - С. 50-51 (Шифр 155/А 43-834502)
УДК : 330.16+005.32](06)+159.9:005.745
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальна відповідальність--інженер
Найти похожие

 1-20    21-40   41-45 
 
Статистика
за 27.07.2024
Число запросов 61812
Число посетителей 1253
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя