Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (34)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=депривація<.>
Общее количество найденных документов : 29
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-29 
1.
153/154
О-64


    Ivkin,, V. M.
    Psychological features of the unemployed: analysis of the latest research [Текст] / V. M. Ivkin, // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 36-42. - Бібліогр.: с. 40-42 (22 назви)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Економічна психологія
фывфывфыв:
безробітній -- ситуація безробіття -- потреби -- психологічні особливості -- депривація -- стрес


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
15(08)
А 43


    Дембицька, Н. М.
    Ігрові практики у профілактиці депривації права дитини на особисту власність [Текст] / Н. М. Дембицька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 103-109. - Бібліогр.: с. 107-109 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
особиста автономія -- приватність -- особистий психологічний простір -- ігрова соціалізуюча практика -- особиста власність -- депривація права на особисту власність
Аннотация: У статті представлено результати впровадження розробленої нами ігрової практики як дієвого інструменту мотивування батьків бути відповідальними у справі дотримання прав дитини. Показано, що актуалізація в ході гри досвіду депривації прав на особисту територію, речі, смаки і вподобання, отриманого учасниками в дитинстві, сприяє усвідомленню ними тієї ролі, яка відіграє ставлення дорослих в сім'ї до особистого життєвого світу дитини і визначає ефекти соціалізації, що спостерігаються уже в дорослому житті. Обгрунтовано необхідність надання психологічної підтримки батьків як агентів розвитку приватності дітей. Показано, що остання має бути спрямована переважно на гармонізацію ставлення батьків до дитини і включати систему психологічного просвітництва, навчання, консультування та психотерапії, спеціально організовану для усіх суб'єктів розвитку психологічного простору дитини.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
373.22:159.922.7
Ц 86


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Цумарєва, Н. В.
    Адаптаційні можливості дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації в умовах дитячого будинку [Текстььь] / Н. В. Цумарєва // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 441-448. - Бібліогр.: с. 447-448 (16 назв)
УДК

фывфывфыв:
діти-сироти -- емоційна депривація -- адаптація -- соціалізація -- психічна депривація
Аннотация: Досліджуються адаптаційні можливості дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації в умовах інтернатного закладу. Розглядаються причини труднощів адаптації дітей до умов дитячих будинків. Описано типи психічно депривованих дітей та особливості їх адаптаційних можливостей.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

4.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Войтенко, О. В.
    Активізація психологічних ресурсів особистості у ситуації емоційної депривації [Текстььь] / О. В. Войтенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 62-69. - Бібліогр.: с. 68-69 (7 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
фывфывфыв:
особистісний ресурс -- внутрішній конфлікт -- екзистенційна тривога -- емоційна депривація -- життєвий сценарій -- психологічний опір -- емпатія
Аннотация: У статті розкриваються окремі аспекти активізації психологічних ресурсів особистості у ситуації переживання складної життєвої ситуації. Невротичні порушення в поведінці клієнта часто зумовлені тривалими переживаннями самотносиі, відчуження, безпорадність, відчуттям постійної небезпеки. Психологічний ресурс учасникам бойових дій утворюють специфічні психологічні якості, що виражають сформованість всіх компонентів його особистості. Їх специфічний характер визначається як природними задатками особистості, так і характером діяльності, специфікою об'єкта.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
15(08)
А 43


    Якимчук, Б. А.
    Афіліація як психологічний мотив процесу гндерної ідентифікації в умовах дитячого будинку сімейного типу [Текст] / Б. А. Якимчук, І. А. Лівандовська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 348-357. - Бібліогр.: с. 356 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
афіліація -- депривація -- гендерна ідентифікація -- сирітство -- дитячий будинок сімейного типу -- гендерна ідентичність
Аннотация: У статті розглядаються психологічні чинники та сутність афіліації як домінуючого мотиву набуття гендерної ідентичності сиріт в умовах дитячого будинку сімейного типу. Детально розглядається сутність поняття афіліації та її значення у засвоєнні соціального досвіду, та процесу гендерної ідентифікації у специфічних умовах виховного середовища. Проведено аналіз особливості процесу гендерної ідентифікації та рівнем афіліації в процесі життєдіяльності сиріт, та фактори, які впливають на якісні характеристики виникнення чи відсутності задоволення потреб в афіліації сиріт, які перебувають у дитячих будинках сімейного типу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Лівандовська, І.А.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Терлецька, Ю. М.
    Вплив психосоціальної депривації викладачів вищої школи на їх емоційне вигоряння [Текстььь] / Ю. М. Терлецька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 479-489. - Бібліогр.: с. 487-488 (19 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
фывфывфыв:
психосоціальна депривація -- підвиди психосоціальної депривації -- емоційне вигорання -- емоційне виснаження -- деперсоналізація -- редукція особистих досягнень
Аннотация: У науковій статті розглядається вплив психосоціальної депривації викладачів вищої школи сучасного українського суспільства на їх емоційне вигоряння. Доводиться, що психосоціальна депривація особистості – це або відсутність, або недорозвинення, або несформованість, або викривлення, або руйнування відповідних параметрів складових її психіки, внаслідок незадоволення нею відповідних соціальних потреб, необхідних для нормальної життєдіяльності та розвитку. Емоційне вигоряння викладача вищої школи тлумачиться як процес утрати ним позитивних емоцій, фізичної та інтелектуальної активності, емоційного контакту зі студентами, колегами та іншими людьми й одночасно процес розвитку байдужості до їх проблем, емоційної холодності у стосунках з ними, ригідності, почувань утоми, спустошеності, розчарованості, деформації особистісних властивостей та якостей. На основі отриманих результатів установлено, що психосоціальна депривація викладачів вищої школи суттєво впливає на розвиток у них емоційного вигоряння.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
159.922
О-69


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Орос, В. М.
    Генетично-психологічні засади вивчення особливостей акцентуйованості депривованих підлітків [Текстььь] / В. М. Орос // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 207-215. - Бібліогр.: с. 214-215 (15 назв)
УДК

фывфывфыв:
генетична психологія -- підлітки -- депривація -- дизонтогенез -- іррегулярний розвиток -- акцентуації характеру
Аннотация: Стаття розкриває психологічні особливості прояву акцентуйованості в підлітків , які зазнають здебільшого негативного впливу депривації. Висвітлено роль генетично-психологічної парадигми в осмисленні теоретико-емпіричних підходів до вивчення акцентуйованих підлітків, які виховуються в режимі депривації.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
15(5А2.2)П
А 43


    Бахмутова, Лариса Миколаївна.
    Динаміка показників самооцінки стану зимівників станції "Академік Вернадський" протягом періоду гострої адаптації та полярної зими [Текст] / Л. М. Бахмутова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 9-21. - Бібліогр.: с. 18-21 (15 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

фывфывфыв:
міжособистісна взаємодія -- емоційний стан -- психофізіологічний стан -- самооцінка -- українські антарктичні експедиції -- зимівники -- екстремальні умови діяльності -- ізольована група -- соціальна депривація -- ефективність експедиційної діяльності -- Антарктика
Аннотация: Досліджено динаміку показників суб'єктивної самооцінки стану зимівників в умовах тривалої антарктичної експедиції. Описано модифіковану експрес-методику шкалованої самооцінки стану зимівників, за якою проводиться щомісячний моніторинг стану зимівників Української антарктичної станції (УАС) "Академік Вернадський" за показниками: психофізіологічний стан (самопочуття, активність, настрій, працездатність, стан здоров'я); емоцыйний стан (выдчуття задоволеності відносинами з колегами, оточуючим середовищем, виконуваною роботою за життям в Антарктиці); міжособистісні відносини (дружелюбність та згуртованість колективу); ефективність діяльності (власної та колективної). Визначено між названими показниками значимі кореляційні взаємозв'язки та їхній взаємовплив на міжособистісну взаємодію зимівників антрактичних експедицій в період гострої адаптації та полярної зими.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

9.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мудрак, І. А.
    Методичний тезаурус діагностики особистісної тривожності підлітків в умовах пенітенціарного закладу [Текст] / І. А. Мудрак // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 318-327. - Бібліогр.: с. 327 (6 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
пенітенціарний заклад -- позбавлення волі -- підлітки-колоністи -- тривожність -- депривація
Аннотация: У статті йдеться про психологічні особливості та методичну базу діагностики тривожності підлітків, які відбувають покарання у пенітерціарному закладі. Розкрито основні методичні підходи та специфіку психодіагностичної роботи з підлітками-колоністами, зокрема в ракурсі вивчення їхньої тривожності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
151.51
А 43


    Девіс, Л. А.
    Особливості взаємовідносин особистості дитини з соціальним оточенням в умовах психічної депривації [Текст] / Л. А. Девіс // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2018. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 24. - С. 68-75. - Бібліогр.: С. 73-74 (9 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
афективно-особистісні зв'язки -- депривація сімейної взаємодії -- психічна депривація -- міжособистісні стосунки -- спілкування -- співпраця
Аннотация: У статті досліджується проблема розвитку взаємовідносин вихованців школи – інтернату з дорослими та однолітками. В працях вітчизняних і зарубіжних психологів підкреслюється провідна роль в психічному розвитку дитини її повноцінних та ефективних взаємовідносин з соціальним оточенням. Особливу значимість ці зв'язки набувають в період дитинства. Саме в цей період емоційні зв'язки з людьми є тим чинником, завдяки якому здійснюється вплив спілкування дорослого на розвиток особистості дитини. Особистісні зв'язки дитини з дорослим складаються в ранньому віці в процесі взаємодії та спілкування. Як відомо, у вихованців школи – інтернату не формується прагнення до співпраці з людьми, а також, в спілкуванні не проявляється пізнавальна активність та домінує прагнення до примітивних контактів, а це, у свою чергу, не сприяє засвоєнню дитиною культурних досягнень людства і повноцінної орієнтації у навколишньому світі.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
159.923.2:177.8-058.17+159.942.5:177.8-058.17
В 18


    Варава, Людмила Анатоліївна.
    Особливості переживання особистістю почуття самотності у стані соціальної депривації [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Варава Людмила Анатоліївна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 189 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 165-189. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Самотність--Дисертації
фывфывфыв:
переживання самотності -- депривація -- стигматизація -- група підтримки -- група взаємодопомоги -- ресоціалізація
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено визначенню особливостей переживання почуття самотності, що стає провідним фактором негативного психологічного стану особистості які виникають в наслідок соціальної депривації (на прикладі ВІЛ-інфікованих). Показано, що переживання почуття самотності представляє собою багатогранне, суб"єктивно значуще утворення, яке може грати як негативне, так і позитивне емоційне забарвлення. Визначено параметри через які характеризуються особливості переживання почуття самотності. Доведено, що в стані соціальної депривації та стигматизації особистості виникає негативне переживання самотності, що відчувається через соціальне відчудження, власну непотрібність для оточуючих, безглуздість особистого існування. Під впливом визначених факторів ВІЛ-інфікована людина попадає в низку негативних особистісних змін. Розроблено програму по ресоціалізації хворих на ВІЛ, що реалізується в послідовній системі психологічної роботи з використанням технологій індивідуального консультування, тренінгів, груп само-та взаємодопомоги.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
151.51
А 43


    Девіс, Л. А.
    Особливості розвитку співпраці з однолітками в умовах психічної депривації [Текст] / Л. А. Девіс // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 80-88. - Бібліогр.: с. 86-88 (16 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
психічна депривація -- взаємини -- спілкування -- співпраця -- вихованці школи-інтернату
Аннотация: У статті досліджується проблема співпраці вихованців школи-інтернату з однолітками. Експериментальні дослідження психологів показують, що у дітей спостерігаються значні відхилення в розвитку особистості і в системі стосунків до світу та інших людей. Таким чином, у вихованців загальноосвітньої школи-інтернату не формується прагнення до ділової співпраці з людьми, а також, в спілкуванні не проявляється пізнавальна активність та домінує прагнення до примітивних індивідуальних контактів, а це, у свою чергу, не сприяє засвоєнню дитиною культурних досягнень людства і повноцінної орієнтації у навколишньому світі.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
   159.9(09)
   М 31


    Маслюк , Андрій Миколайович.
    Переживання людиною довготривалої фізіологічної депривації (на матеріалах Голодоморів в Україні) [Текст] : монографія / Андрій Маслюк . - Ніжин : [б. и.], 2011. - 178, [2] с. - Библиогр.: с. 161-178. - 15 грн. р.
УДК
Рубрики: Історія психології--фізІологічна депривація--Україна--Монографія
фывфывфыв:
історія психології -- переживання -- особистість -- фізіологічна депривація -- Голодомор

Свободных экз. нет
Найти похожие

14.
15(08)
А 43


    Кормишев, М. В.
    Проблема розвитку співпраці з однолітками в умовах депривації сімейної взаємодії [Текст] / М. В. Кормишев // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 127-134. - Бібліогр.: С. 133-134 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
психічна депривація -- взаємини -- спілкування -- співпраця з однолітками
Аннотация: У статті досліджується проблема співпраці з однолітками в умовах депривації сімейної взаємодії. Експериментальні дослідження психологів показують, що у вихованців закладів інтернатного типу спостерігаються значні відхилення в розвитку особистості та системі стосунків до світу і до інших людей. Таким чином, у вихованців школи-інтернату не формується прагнення до ділової співпраці з людьми, а також в спілкуванні не проявляється пізнавальна активність та домінує прагнення до примітивних індивідуальних контактів, а це, у свою чергу, не сприяє засвоєнню дитиною культурних досягнень людства і повноцінної орієнтації у навколишньому світі. У статті подано наукове обгрунтування положення про те, що характер взаємодії та співраці дитини з дорослими зумовлює особливості розвитку особистості, ставлення до себе та до інших людей.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

15.
15(08)
А 43


    Фомічова, Л. І.
    Проектування навчання та інтелектуальний розвиток в умовах слухової депривації [Текст] / Л. І. Фомічова // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 268-282. - Бібліогр.: с. 282 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
фывфывфыв:
проетування навчання -- слухова депривація -- діти з вадами слуху
Аннотация: Стаття присвячена теорії проектування навчання як методологічного підходу до розвитку дітей з вадами слуху, автором якого є Ю. І. Машбиць. Аналіз досліджень показав, що до появи теорії психологічного навчання Ю. І. Машбиця у силу значних відмінностей між собою дітей з вадами слуху було практично неможливо ефективно розробити підходи до їх навчання, адже були невідомі багато показників. У статті доводиться, що саме проектування навчання за положеннями Ю. І. Машбиця може швидко використовуватись в умовах, коли кінцева архітектоніка невідома, тоді надається можливість на інших методологічних умовах будувати навчання та педагогічні технології.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

16.
159.942+159.944:37.011.3-051+159.964.3
Х 73


    Холодова, Ольга Олексіївна.
    Психологічні засоби запобігання та корекції та фрустрації у професійній діяльності молодих вчителів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Холодова Ольга Олексіївна ; наук. кер. Циба В. Т. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 200 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-198. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Фрустрація--Професійна діяльність--Дисертації
фывфывфыв:
фрустрація -- депривація -- адаптація -- професійне становлення -- комунікація -- рефлексія -- педагогічна діяльність -- молодий вчитель
Аннотация: У дисертації досліджуються особливості розкриття ролі фрустраційної толерантності у професійному становленні педагогів. Досліджується детермінуючий вплив фрустраційної толерантності на професійне становлення. Обгрунтовано та апробовано моделі підготовки учителів-початківців до розв'язання педагогічних завдань як способу соціального вираження результатів рефлективного процесу, що актуалізується зіткненням з деприваціями.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Циба, Віталій Трохимович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
15(08)
А 43


    Шмарова, Н. В.
    Психологічні особливості впливу економічної депривації на фруктрованість потенційних мігрантів: факторний профіль [Текст] / Н. В. Шмарова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 290-302. - Бібліогр.: с. 302 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
економічна депривація -- потенційні мігранти -- фрустрованість -- тривожність -- тривожно-фрустаційний фон -- невротизація -- агресивність -- факторний профіль
Аннотация: Психологічні особливості впливу економічної депривації на фрустрованість потенційних мігрантів: факторний профіль. Стаття розкриває психологічні особливості впливу економічної депривації на афективність, зокрема фрустрацію людей, які мають міграційні наміри. Здійснено емпіричне дослідження негативного впливу економічної депривації на фрустрованість потенційних мігрантів. Виокремлено такі основні фактори: "тривожно-деприваційна фрустрованість", "невротично-деприваційна фрустрованість", "відносно економічно-деприваційна агресивність", "психосоціально-стресова фрустрованість". Констатовано, що потенційним мігрантам притаманний специфічний тривожно-фрустраційний фон, зумовлений переживаннями і певним страхом перед невідомістю, а також проблемами адаптації до інших соціокультурних та економічних моделей життєіснування. Зазначено, що потенційні мігранти з підвищеною вразливістю до фрустрації потребують професійного психологічного супроводу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

18.
159.922.6:004/Ч-37-707329

    Чекстере, Оксана Юріївна.
    Психологічні особливості децентрації дітей, залежних від комп'ютерно-ігрової діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Чекстере Оксана Юріївна; наук. кер. Кондратенко Л. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 301 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-225. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комп'ютерні ігри--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

фывфывфыв:
децентрація -- егоцентризм -- дошкільники -- молодші школярі -- віртуальні комп'ютері ігри -- комп'ютерна депривація -- залежність від комп"ютера
Аннотация: У дисертації досліджуються психологічні особливості впливу ігр у віртуальному просторі на розвиток децентрації у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Проаналізовано вплив реального і віртуального світу на види діяльності й процеси розвитку дітей. Встановлено, що раннє залучення дітей до віртуального світу є чинником депривації, що зачіпає соціальний, емоційний, сенсорний, руховий і інші аспекти їх особистісного розвитку. Доведено негативний вплив на дітей комп'ютерних ігр. Розроблено та апробовано корекційну програму з подолання затримки становлення децентрації, породженої депривуючим впливом надмірного занурення у віртуальний простір, в дошкільників на основі групової психокорекції

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кондратенко , Лариса Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
15(08)
А 43


    Демчук, О. О.
    Психологічні особливості особистісних ініціацій підлітка в умовах школи-інтернату для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки [Текст] / О. О. Демчук, В. В. Лазарчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 102-112. - Бібліогр.: с. 110-111 (12 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
підлітки -- школа-інтернат -- самоствердження -- міжособистісні стосунки -- агресивність -- діти-сироти -- діти, позбавлені батьківської опіки -- депривація
Аннотация: У статті окреслено психологічні особливості особистісних інстанцій підлітка в умовах школи-інтернату для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки. Проблема особистісного зростання в умовах депривації соціальної взаємодії є однією з актуальних в українському суспільстві. Традиційне психолого-педагогічне забезпечення установ закритого типу вичерпало свій ресурс, тому що не впливає позитивно на сферу свідомості неповнолітнього. Разом з тим, відсутня і система психолого-педагогічної підтримки таких неповнолітніх у соціальній інфраструктурі, відповідно, проблема "стигматизації" потребує ретельного аналізу в рамках різних наукових підходів. Проаналізовано провідні дослідницькі парадигми та психолого-педагогічні підходи до визначення сутності даної проблематики. Здійснено системне вивчення феномена нормативного особистісного розвитку у підлітковому віці.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Лазарчук, В. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

20.
15(08)
А 43


    Девіс, Л. А.
    Психологічні проблеми розвитку та формування особистості дітей-сиріт [Текст] / Л. А. Девіс // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 102-110. - Бібліогр.: с. 108-109 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
психічна депривація -- міжособистісні стосунки -- відношення до себе -- спілкування -- співпраця
Аннотация: У статті досліджується проблема розвитку та формування особистості дітей-сиріт. Експериментальні дослідження психологів показують, що у такої категорії дітей спостерігаються значні відхилення в розвитку особистості та в системі стосунків до світу та інших людей. Також було досліджено психолого-педагогічні умови формування особистості дітей-сиріт у різних умовах виховання. Таким чином, у вихованців загальноосвітньої школи-інтернату не формується прагнення до співпраці з людьми, а також, в спілкуванні не проявляється пізнавальна активність та домінує прагнення до примітивних контактів, а це, у свою чергу, не сприяє засвоєнню дитиною культурних досягнень людства і повноцінної орієнтації в навколишньому світі. Викладений у статті матеріал дозволяє побачити, яким чином у процесі формування особистості дитини, що виховується поза родиною, розвиваються нові рівні та якості особистості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-20    21-29 
 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 39454
Число посетителей 1265
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя