Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1416)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)Рідкісна книга (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=дитина<.>
Общее количество найденных документов : 55
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-55 
1.
37.015.3:005.32
Л 93


    Любчук, Ольга Констянтинівна.
    Психологічна готовність дитини до оволодіння учбовою діяльністю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Любчук Ольга Констянтинівна ; наук. кер. Синельников В. М. ; Дон. держ. ун-т. - Донецьк, 1998. - 180, [15] с. : табл., рис., граф. - Бібліогр.: с. 160-180. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Учбова діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Дитина--Дисертації

фывфывфыв:
ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ -- учбова діяльність -- ЗДАТНОСТІ -- ПРИЙНЯТТЯ -- утримання -- КОНТРОЛь -- УСПІШНІСТЬ
Аннотация: Основними компонентами психологічної готовності дитини до оволодіння учбовою діяльністю являються здатність до прийняття учбової задачі, до утримання її в пам'яті, до оволодіння загальними способами розв'язання учбових задач, до оволодіння дією контролю. Розвиток цих здатностей можливий на спеціальних заняттях в початковій школі. Розроблені спеціальні методики для діагностування цих здатностей: тести "Прийняття", "Оволодіння загальним способом", "Контроль". Виявлено зв'язок між рівнем розвитку цих здатностей та успішністю молодшого школяра. Показано динаміку розвитку цих здатностей під час навчання початковій школі. Це дослідження показало необхідність виявлення цієї готовності у дітей при вступі до школи.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Синельников, Віктор Максимович \наук. кер.\; Донецький Державний Університет (Донецьк)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
37.018.1(048)+159.922.27
Д 44


    Дідук, Інна Анатоліївна.
    Взаємини між дітьми в сім'ї як чинник їх психосоціального розвитку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дідук Інна Анатоліївна ; наук. кер. Алексєєва М. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 166, [5] с. : табл. - Бібліогр.: с. 152-166. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психосоціальний розвиток--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

фывфывфыв:
сім'я -- взаємини між дітьми -- сиблінгова взаємодія -- адаптація дітей -- емоційна взаємодія -- старша дитина в сім'ї -- молодша дитина в сім'ї
Аннотация: У дисертації розкриваються психологічні особливості психосоціального розвитку особистості у контексті сиблінгової взаємодії. Значимість сиблінгової взаємодії полягає у прагненні знайти один в одному емоційну підтримку, психологічну безпеку, схвлення, відчути власну значимість, цінність та компетентність. Встановлено, що важливим продуктом сиблінгової взаємодії є накопичення дитиною власного досвіду взаємодії, вдосконалення образу "Я", зокрема, знань про свої можливості та їх межі.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Алексєєва, М. І. \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
Шифр: О692001 (Журнал)
Обдарована дитина [Текстььь] : науково-практичний освітньо-популярний журнал/ Социс, Академія педагогічних наук України, Мін-во освіти і науки України, Ін-т психології. - К. : Социс. - Выходит 8 раз в год Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

4.
159.923.2-055.52:616.899-053.2-056.24
Р 15


    Радченко, Марина Ігорівна.
    Особистісна саморегуляція дорослих у сім'ях з розумово відсталими дітьми-інвалідами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Радченко Марина Ігорівна ; наук. кер. Бастун Н. А. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 192 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 169-192. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Саморегуляція--Дисертації
фывфывфыв:
особистісна саморегуляція -- розумово відстала дитина -- особистісні утворення -- кризові ситуації -- батьки дітей-інвалідів
Аннотация: У дисертації досліджуються психологічні особливості особистісної саморегуляції дорослих, які мають розумово відсталих дітей, в умовах хронічної екстремальності та визначаються особливості психокорекційної роботи з ними. Встановлено коло психологічних проблем батьків відсталих дітей, виявлено особливості соціально-психологічної ситуації цих родин. Розроблено систему типологічних особливостей батьків розумово відсталих дітей, встановлено основні психологічні особливості батьків. Створено і апробовано програму психологічної корекції батьків розумово відсталих дітей у процесі групової роботи.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Бастун, Наталія Анатоліївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.928.3
К 21


    Карпенко, Наталія Андріївна.
    Генезис розуміння батьками проявів дитячої обдарованості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Карпенко Наталія Андріївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 257 с. : табл. - Бібліогр.: с. 191-214. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Обдарованість--Дисертації
фывфывфыв:
розуміння -- міжособистісне розуміння -- обдарована дитина -- дитяча обдарованість -- батьківське ставлення -- стратегії
Аннотация: В даній роботі розглянуто основні напрямки дослідження розуміння в психології, здійснено аналіз розуміння як сприйняття і пізнання людини людиною, як розв"язування творчої задачі та в контексті батьківсько-дитячих стосунків. Подано загальну характеристику дитячої обдарованості та її проявів, проаналізовано результати емпіричного дослідження розуміння батьками проявів дитячої обдарованості і деякі його детермінанти. Виявлено певні зв"язки між показниками творчого мислення досліджуваних учнів, експертною оцінкою батьків, їхнім рівнем соціальної перцепції та стилем батьківського ставлення. В контексті стратегіальної теорії творчої діяльності (В.О. Моляко) виявлено розуміння як творчий процес, що здійснюється в силу активної взаємодії батьків з новою задачею (прояв обдарованої дитини-задача для батьків), в результаті чого вони збагачують свої знання, формують тактичні прийоми і стратегії. Виділено етапи, рівні та ознаки розуміння батьками проявів обдарованості у дітей, а також види нерозуміння. Представлено генезис розуміння проявів дитячої обдарованості як складноструктурний, багатоетапний динамічний процес розв"язування нових пізнавальних задач, основу якого становлять когнітивні стратегії. ПОдано зміст, структуру розробленої та апробованої нами новчально-тренінгової програми оптимізації розуміння батьками своїх обдарованих дітей і результати формуючого експерименту. Виявлено, що навчально-тренінгова робота, організована з "нерозуміючими" батьками творчо обдарованих дітей, посприяла позитивним зрушенням у розумінні ними феномену дитячої обдарованості і особистості своїх дітей.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
372
Ш 37


    Шевчук, А. С.
    Дитяча хореографія: програма та навч.-метод. забезпеч. хореогр. діяльн. дітей від 3 до 7 років [Текст] : навч.-метод. посібник / А. С. Шевчук. - 2-ге вид. без змін. - Київ : Шкільний світ, 2011. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-655-3 : 8.00 грн
УДК
РУБ 372
Рубрики: Освіта
фывфывфыв:
дитяча хореографія -- обдарована дитина -- хореографічне навчання -- хореографічне мистецтво -- хореографічна діяльність

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
371.015
С 76


   
    Становлення сучасної парадигми психологічної діагностики когнітивного розвитку учнів [Текст] : монографія / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; ред.: С. А. Гончаренко, Л. О. Кондратенко. - Київ, Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2012. - 208 с. - ISBN 978-966-189-142-4 : 74.53 грн.
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
дитина -- старші дошкільники -- цінності -- соціально значущі цінності -- роль сім'ї

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Гончаренко, С. А. \ред.\; Кондратенко, Л. О. \ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
37.018.1
Ш 68


    Шльонська, Оксана Олександрівна.
    Стиль сімейного виховання як чинник формування адаптивних можливостей дитини [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шльонська Оксана Олександрівна ; наук. кер. Бастун Н. А. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 244 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 190-209. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Сімейне виховання--Адаптація--Дисертації
   Вікова психологія--Дитина--Дисертації

фывфывфыв:
СІМЕЙНЕ ВИХОВАННЯ -- АДАПТАЦІЯ ДІТЕЙ -- ДЕЗАДАПТАЦІЯ -- стиль СІМЕЙНого ВИХОВАННЯ -- підлітки -- психологічна допомога
Аннотация: У дисертації проаналізовані теоретико-методологічні підходи до вивчення сім'ї як осередку первинної соціалізації дитини та стилів сімейного виховання. Досліджені зв'язки між стилем сімейного виховання і формуванням адаптивних можливостей підлітка . Визначено вплив дисфункціональних типів сімейного виховання на дезадаптацію підлітка. Розроблено і апробовано програму психологічної допомоги дезадаптованим підліткам та їх батькам.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Бастун, Наталія Анатоліївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
372
А 43


    Савченко, Ю. Ю.
    Арт-терапія як засіб естетичного виховання дітей дошкільного віку [Текст] / Ю. Ю. Савченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 251-262
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
арт-терапія -- мистецтво -- естетичне виховання -- терапевтичний вплив -- дитина дошкільного віку
Аннотация: Одним з найефективніших засобів, який дає можливість людині відчути багатомірність соціокультурного життя у всіх його проявах та гармонізувати буття у соціумі є мистецтво. Воно є найдієвішим не лише виховним, але і терапевтичним засобом. Застосування його з такою метою знаходить втілення в арт-терапії. Арт-терапія розглядається як творча методика, що спирається на засоби мистецтва, як засоби символічної, невербальної комунікації, при реалізації якої створюється сприятливе середовище для встановлення та підтримання позитивних відносин між учасниками терапевтичного процесу, досягнення особистих і соціальних терапевтичних цілей, що визначаються індивідуально.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
372
А 43


    Біла, І. М.
    Родиноцентризм у розвитку здібностей дитини [Текст] / І. М. Біла // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 57-78
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
сім'я -- дитина -- сімейне спілкування -- сімейна взаємодія -- здібності -- розвивальний взаємовплив
Аннотация: Первинною мікросистемою соціуму, через яку дитина засвоює уміння та знання є сім'я. Сім'я виступає головним агентом впливу на особистість, що детермінує її характеристики та якості. Особливості взаємин, стиль виховання у сім'ї впливає на розвиток дитини. У сумісній творчій діяльності, реалізуючи закладений потенціал, дитина прагне наслідувати значущому дорослому, що є передумовою формуваня її здібностей та талантів. Сімейна взаємодія, яка відбувається при спілкуванні та сумісній діяльності дитині і дорослого є вирішальним середовищним фактором її соціального, когнітивного розвитку, становлення здібностей дитини. Для правильного психічного розвитку малюка першочерговим є стосунки з матір'ю, материнська любов дає почуття безпеки, сприяє розвитку образу себе і соціалізації. Батько є для сина прикладом для наслідування і значно впливає на формування статевої ідентичності. З перших хвилин зародження нового життя батьківська любов визначає життєвий сценарій, вона є величезним та незамінним джерелом розвитку дитини, емоцій, моральних якостей, позитивного світосприймання, впевненості в собі, творчої самореалізації. Головна, обов'язкова особливість сім'ї будь-якої обдарованої дитини-незвично висока увага, чуйність та вимогливість до дитини. Підтримка дорослих призводить до закріплення тих чи інших форм поведінки, реакція батьків визначає та стимулює подальший розвиток здібностей та обдарувань дітей. Динаміка формування всіх компонентів розвитку здібностей (мотиваційно-вольовий, когнітивно-творчий, особистісно-ціннісний та операційний) оволодіння пізнавальним, соціальним досвідом, запас дитячих знань у більшості залежить від того, наскільки батьки забезпечують дитині змістовне пізнавальне спілкування, підтримують захоплення, інтереси дитини, пропонують різні пізнавальні розвивальні джерела та стимули, створюючи розвивальне, освітнє середовище.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
159.922.736.2+159.923.2
Л 34


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Левус, Надія Ігорівна.
    Роль сім'ї і школи у формуванні Я-концепції обдарованої дитини [Текстььь] / Н. І. Левус // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 151-158 : рис. - Бібліогр.: с. 157-158 (9 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
Я-концепція -- самоставлення -- самооцінка -- соціальна рефлексія -- обдарована дитина -- молодші школярі
Аннотация: Вивчаються особливості формування Я-концепції та її складових у обдарованих дітей на етапі пізнього дитинства під впливом значимих дорослих, зокрема, батьків та вчителів. З'ясовано відмінності ставлення оточуючих до дітей з різним рівнем Я-концепції. Виявлено статистичні відмінності у послідовності виховних впливів матерів таких дітей та у зростанні конфронтації з тими з них, хто має нижчі показники самоставлення.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

12.
616.89:616-053.2004.9
В 64


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

   
    Воздействие информационной среды на психическое и соматическое здоровье ребенка [Текстььь] / О. А. Панченко [и др.] // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 100-108 : табл. - Бібліогр.: с. 107-108 (6 назв)
УДК

фывфывфыв:
дитина -- підліток -- інформаційні технології -- безпека -- здоров'я -- комп'ютер
Аннотация: В роботі проведено оцінку комплексу діагностики психічного благополуччя дітей в умовах інформаційного впливу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Панченко, О. А.; Симоненко, Е. Б.; Зарубайко, А. В.; Цапро, Н. П.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
372
А 43


    Соловйова, Людмила Іванівна.
    Цінності дитини:шляхи привласнення в дошкільному віці [Текст] / Л. І. Соловйова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 262-276
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
цінності -- ціннісні орієнтації -- соціалізація -- привласнення цінностей -- дитина старшого дошкільного віку
Аннотация: Статтю присвячено аналізу проблеми привласнення цінностей дитиною старшого дошкільного віку. Розкрито психологічний зміст понять "цінність", "ціннісні орієнтації". Визначено, що присвоєння дитиною цінностей соціуму відбувається не через пряме копіювання цінностей значимих дорослих, а в зерузльтаті їх внутрішньої трансформації з урахуванням індивідуальних потреб, інтересів, провідних мотивів дошкільника, особистого досвіду його переживань, успіхів та невдач діяльності. Дієвість ціннісних орієнтацій як регуляторів дитячої поведінки визначається рівнем розвитку провідних особистісних новоутворень старшого дошкільника, їх впливу на гармонізацію структурних компонентів цінностей. Підкреслено, що головний шлях привласнення цінностей проходить через включення дитини у активну взаємодію з оточуєчим світом у процесі ігрової, предметно-практичної, пізнавальної діяльності; надання можливості вибору, проявів ініціативи, творчості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

14.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Царькова, О. В.
    Психологічний клімат у родині як основний чинник становлення особистості дитини з психофізіологічними вадами [Текст] / О. В. Царькова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 607-616. - Бібліогр.: с. 614 (10 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
сім'я -- дитина -- психологічний клімат -- становлення особистості -- психофізіологічні вади -- психічні порушення -- сімейна психотерапія
Аннотация: У статті висвітлюються основні функції сім'ї та їх порушення в зв'язку з появою дитини з особливими потребами. Акцентується увага на емоційному стані батьків. Розглядається негативний вплив батьківських переживань на психоемоційний стан дитини.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (1), (1)
Свободны: ЧЗ (1), (1)

Найти похожие

15.


    Мойзріст, О.
    Дитина-агресор: як завадити неприпустимій поведінці [Текст] / О. Мойзріст // Практичний психолог: дитячий садочок : щомісячний спеціалізований журнал / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, Л.І Ільченко та ін.] : МЦФЕР-Україна, 2016. - В. : 1. - С. 53


Доп.точки доступа:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ільченко та ін.], Л.І \[ред. кол.\

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

16.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Максимів, І. І.
    Тренінг як засіб психологічної корекції дітей, які схильні до жебракування [Текстььь] / І. І. Максимів // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 305-314. - Бібліогр.: с. 311-313 (11 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
фывфывфыв:
жебрацтво -- дитина -- корекція -- тренінг -- спосіб життя -- девіантна поведінка -- модуль -- сесія
Аннотация: Стаття присвячена вивченню проблем підліткового віку, а саме дітям, які потребують психологічної допомоги, оскільки їхній віковий період – період формування духовності, моральних принципів, фізичної активності. У становленні особистості дитини важливу роль відіграє суспільне середовище, контакти з дорослими. У свідомості підлітка відбуваються суттєві зміни в розумовій активності, орієнтації особистісних цінностей, у поглядах на вимоги дорослих і стосунки, загострюються міжособистісні конфлікти у системі «підліток – дорослий». За мету було поставлено: довести ефективність проведеного тренінгу з дітьми, які схильні до жебракування, для їхньої подальшої успішної адаптації в соціумі, для формування адекватної самооцінки підлітків, що було підтверджено проведеним видом психокорекційної роботи.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

17.


   
    Практичний психолог: дитячий садочок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал. В. 1 / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, Л.І Ільченко та ін.]. - [б.м.] : МЦФЕР-Україна, 2016. - 58с. - Б. ц.
    Содержание:
Ладивір, С. Навчання-в радість / С. Ладивір. - С .4-12
Гурлєва, Т. Що потрібно знати, аби не ображати / Т. Гурлєва. - С .27-32
Мойзріст, О. Дитина-агресор: як завадити неприпустимій поведінці / О. Мойзріст. - С .53
Рубрики: Дитяча психологія


Доп.точки доступа:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ільченко та ін.], Л.І \[ред. кол.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

18.
154
А 43


    Мельничук, Тетяна Іванівна.
    Економічна соціалізація дітей у ситуації усиновлення. Аналіз проблеми [Текст] / Т. І. Мельничук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 45. - С. 82-88. - Бібліогр.: с. 86-87 (16 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Економічна психологія
фывфывфыв:
усиновлення -- адаптація -- економічна соціалізація усиновленої дитини -- формування економічної культури -- дитина-сирота
Аннотация: На підґрунті теоретичного та практичного аналізу, власного соціального досвіду виявлено та проаналізовано соціально-психологічні фактори впливу формування у дітей початкових економічних уявлень та знань, виділені базові критерії економічної соціалізації дітей у середовищі сім'ї.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

19.
372
Ц 62


   
    Ціннісні орієнтації дитини у дорослому світі [Текст] : навчально-методичний посібник / Т. О. Піроженко [и др.]. - К. : Слово, 2016. - 248 с. : рис. - ISBN 978-966-194-247-8 : 20.00 грн.
УДК
РУБ 372
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
дитина -- ціннісні орієнтації -- дорослий світ -- становлення цінностей

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Піроженко, Тамара Олександрівна; Соловйова, Людмила Іванівна; Ладивір, Світлана Олексіївна; Карабаєва, Ірина Іванівна; Хартман, О. Ю.; Федорчук, О. І.; Токарева, Людмила Дмитрівна
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

20.
372
А 43


    Соловйова, Людмила Іванівна.
    Довільна поведінка і вибір: взаємовз'язок та прояви у дошкільному віці [Текст] / Л. І. Соловйова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 123-135. - Бібліогр.: с. 133-135 (8 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
довільна поведінка -- вибір -- соціально значущі цінності -- дитина дошкільного віку
Аннотация: Статтю присвячено аналізу проблеми розвитку у дитини дошкільного віку здатності здійснювати свідомий вибір та його взаємозв'язку із становленням довільної поведінки.Теоретично встановлено тісний зв'язок свідомого вибору із володінням дитини своєю поведінкою.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-55 
 
Статистика
за 16.07.2024
Число запросов 99772
Число посетителей 754
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя