Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1416)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)Рідкісна книга (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=дитина<.>
Общее количество найденных документов : 55
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-55 
1.

Вид документа : Журнал
Шифр издания : О692001
Заглавие : Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал
Выходные данные : К.: Социс,Б.г.
Коллективы : Социс, Академія педагогічних наук України, Мін-во освіти і науки України, Ін-т психології Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 36/К 65
Автор(ы) : Царькова [О. В., та ін.], Кравченко та ін.] С. М.
Заглавие : Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами : колективна монографія
Выходные данные : Б.м., 2019
Колич.характеристики :417 с.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Мелітопольский державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького. Лабораторія психології здоров'я
ISBN, Цена 978-617-7218-88-5: 60.00 грн.
УДК : 364-787-056.24
Предметные рубрики: Психологічна соціальна допомога
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вплив сімейного середовища--дитина з особливими потребами
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Перепелиця А. В.
Заглавие : Порушення формування дитячої особистості під впливом сімейного насильства
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 117-127 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примечания : Бібліогр.: с. 125-127 (12 назв)
УДК : 159.923.5
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дитина--сім'я--особистість--фізичне насильство--психологічне насильство--психологічна допомога
Аннотация: Статтю присвячено аналізу проблеми насильства в сім'ї та можливих психічних порушень розвитку дитини. Окреслено особливості фізичного насильства як психотравмуючого фактора. Визначено недостатність статистичних даних та наукових досліджень, пов'язаних з оцінкою програм для виявленні і профілактики насильства в сім'ї. Охарактеризовано поняття фізичного та психологічного насильства. Встановлено, що фізичне насильство негативно впливає на формування особистості, а порушення, які виникають після, зачіпають усі рівні людського функціонування та призводять до стійких особистісних змін, які перешкоджають здатності дитини реалізувати себе в майбутньому. Представлено рекомендації щодо поліпшення критичної ситуації в країни стосовно насильства над дітьми в сім'ї.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Сизко Г. І.
Заглавие : Науково-теоретичне дослідження проблеми психологічної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 316-326 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примечания : Бібліогр. с. 323-325 (11 назв)
УДК : 371.132:376.4
Предметные рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): спрямованість--професійна спрямованість--професійна готовність--практичний психолог--дитина з особливими освітніми потребами--інклюзія--спеціальна освіта
Аннотация: У статті розглянуто поняття спрямованості як найважливішого компоненту внутрішньої психологічної структури особистості, яка обумовлює усі дії і вчинки людини, способи прояву усіх інших її психічних властивостей та якостей. Визначено, що професійна спрямованість особистості виявляється в її ставленні до професійної діяльності та передбачає розуміння й внутрішнє прийняття цілей і завдань цієї діяльності, виражає інтереси, ідеали, установки, переконання, погляди, які її характеризують. При цьому саме студентський вік виступає як найбільш значущий для професійного становлення особистості. В цей період потреби, інтереси, ціннісні орієнтації набувають якісно нового змісту в особистісному зростанні майбутнього фахівця. Підвищення ролі та статусу фахівців у галузі спеціальної психології в сучасних умовах багато в чому визначається рівнем їх професійної спрямованості та компетентності. Це, в свою чергу, пояснює необхідність вдосконалення системи підготовки фахівців в галузі спеціальної психології з метою зміни рівня їх професійної спрямованості, що позитивно впливатиме на якість їх майбутньої професійної діяльності з кореляційної підтримки вищезазначеної категорії дітей у освітньо-реабілітаційних закладах. Проаналізоване поняття особистісної готовності як властивості особистості, необхідної фахівцю для ефективної роботи. Особистісна готовність фахівця передбачає психологічне опрацювання власних проблем у тих сферах, в яких він збирається практикувати. Визначенні умови формування професійної готовності до праці, як елементу професійної діяльності психолога, а саме: самостійність і критичне засвоєння культури; активна участь у вирішенні суспільно-значущих завдань; спеціальний розвиток творчого потенціалу особистості - її психічних процесів. Описані стадії (етапи) професійного становлення особистості як тривалого і динамічного процесу. В структурі психологічної готовності до діяльності виділено такі компоненти: мотиваційний; орієнтаційний; пізнавально-оперативний; емоційно-вольовий; психофізіологічний; оцінюючий. Розкрито сутність кожного з цих компонентів.
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 364.62:316.362]:1/М 93-108418461 рукописный текст
Автор(ы) : Мушкевич, Мирослава Іванівна
Заглавие : Психологічний супровід сімей, що мають проблемних дітей : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2020
Колич.характеристики :43 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 364.62:316.362]:159.922.7-056.34(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
Вікова психологія
Соціальна робота
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічний супровід--ядерна сім'я--сімейна система--шлюбна підсистема--батьківська підсистема--проблемна дитина--психодіагностика--психоедукація--психоконсультування--психотерапія--заклади позашкільної освіти--організаційна культура--типи організаційної культури--психологічні чинники--розвиток організаційної культури--тренінгова програма
Аннотация: У дисертації здійснено теоретичне обгрунтування й експериментально вивчено психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. Визначено психологічні особливості закладів позашкільної освіти як освітніх організацій. Розроблено модель психологічних чинників та умов розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. На основі емпіричного дослідженя констатовано, що педагогічні працівники закладів позашкільної освіти орієнтовані на посилекння впровадження в їхніх закладах "прогресивних" і зниження "концервативних" типів організаційної культури. Доведено наявність зв'язку між "внутрішніми і зовнішніми" чинниками мезорівня й мікрорівня та рівнями розвитку типів організаційної культури закладів позашкільної освіти. Розроблено й апробовано авторську тренінгову програму для психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 364.62:316.362]:1/М 93-589747742 рукописный текст
Автор(ы) : Мушкевич, Мирослава Іванівна
Заглавие : Психологічний супровід сімей, що мають проблемних дітей : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2020
Колич.характеристики :427 с.: табл. + 1 додатки 77 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 370-427 (593 назви).
УДК : 364.62:316.362]:159.922.7-056.34(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
Вікова психологія
Соціальна робота
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічний супровід--ядерна сім'я--сімейна система--шлюбна підсистема--батьківська підсистема--проблемна дитина--психодіагностика--психоедукація--психоконсультування--психотерапія--заклади позашкільної освіти--організаційна культура--типи організаційної культури--психологічні чинники розвитку організаційної культури--тренінгова програма
Аннотация: У дисертації теоретично проаналізовано й емпірично досліджено систему психологічного супроводу сімей, що мають проблемних дітей. Визначено зміст, динаміку, напрями, фокуси тощо системи такого супроводу, які зумовлені сімейним статусом, віковими характеристиками, гендерною диференціацією членів сімей, функційністю чи дисфункційністю сімейної системи. Указано на технологію реалізації психологічного супроводу сімей, що мають проблемних дітей, яка здійснюється за допомогою надання комплексних взаємопов'язаних і взаємообумовлених заходів, організаційно-методичною основою котрих є цілеспрямованих, поетапний процес (психодіагностика, психоедукація, психоконсультування, психотерапія), представлений різними методами й прийомами, зумовлений знаннями індивідуальних і міжособистісних особливостей членів сімей, які реалізовуються задля забезпечення оптимальних умов послідовного розвитку та збереження психологічного здоров'я всієї сім'ї як системи на рівні шлюбної й батьківської підсистем. Доведено виражену позитивну динаміку за всіма емпіричними показниками, котрі змістовно визначають структуру психотипічного профілю членів сімей, що мають проблемних дітей, після проведення психологічного супроводу. Виявлено, що програма психологічного супроводу стала важливим фактором якісної трансформації змістовно-структурних елементів психотипів у напрямі розвитку властивостей здорового функціонування особистості. Відзначено, що дисертаційна робота містить перспективні напрями наукової роботи, що передбачають удосконалення програми психологічного супроводу сімей, що мають проблемних дітей; поглиблення знань про структурно-функційні особливості її складників; детальне розкриття "особистісного та сімейного виміру" особистості відповідно до структурних компонентів, таких як вік, гендерна диференціація, тип і склад сім'ї; розроблення емпірико діагностичних програм формування змісту психологічного супроводу сімей.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Слободяник Н. В.
Заглавие : Психологічний супровід міжособистісної взаємодії в освітньому просторі
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 234-246 (Шифр 15(08)/А 43-744033331)
Примечания : Бібліогр.: с. 244-245 (13 назв)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освіта--компетентність--педагог--дитина--психолог--супровід
Аннотация: У статті представлено результати теоретичного дослідження особливостей психологічного супроводу міжособистісної взаємодії в освітньому просторі. Поняття "супровід" розглядається як певна ідеологія роботи, найперша й найважливіша відповідь на запитання, навіщо потрібен психолог у школі. Підкреслюється, що супровід це система професійної діяльності психолога, спрямована на створення соціально-психологічних умов для успішного навчання та психологічного розвитку дитини в ситуаціях взаємодії. Об'єктом психологічної практики є навчання та психологічний розвиток дитини в ситуації шкільної взаємодії, предметом - соціально-психологічні умови успішного навчання та розвитку. Виходячи з об'єкту та предмету психологічнї практики, конкретизується задача шкільного психолога - створювати умови для продуктивного руху дитини тими шляхами, які вона вибирає сама у відповідності з вимогами педагога та сім'ї; допомагати їй робити усвідомлені особисті вибори в цьому складному світі, конструктивно вирішувати конфлікти, засвоювати найбільш індивідуально значущі та цінні методи пізнання, спілкування, розуміння себе та інших. Тобто, діяльність психолога в багатьох випадках визначається тією соціальною, сімейною та педагогічною системою, в якій реально знаходиться дитина та яка суттєво обмежена рамками шкільного середовища. Виокремлюються три основні ідеї, які лежать в основі різних моделей психологічної діяльності: науково-методичне керівництво навчально-виховним процесам у школі; допомога дітям, що відчувають різні труднощі психологічної та соціально-психологічної природив, виявлення та профілактика цих труднощів; супровід дитини в процесі всього шкільного навчання. Зазначається, що нині в системі психологічного супроводу реалізується такий комплексний напрям як розробка (проектування) освітніх програм, які на відміну від навчальної, повинні виконувати не лише навчальну, але й діагностичну, прогностичну, корекційну функції, що означає вивчення стартових можливостей і динаміку розвитку дитини в освітньому процесі та передбачає побудову системи психологічного супроводу освітнього процесу.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 372/А 43
Автор(ы) : Соловйова Л.І.
Заглавие : Характеристика довільної поведінки як чинника прийняття старшими дошкільниками соціально значущих цінностей
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 151-159 (Шифр 372/А 43-584308886)
УДК : 159.943.8-053.4:316.752
Предметные рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): довільна поведінка--прийняття--вибір--соціально значущі цінності--дитина старшого дошкільного віку
Аннотация: У статті представлено результати експериментального вивчення стану розвитку довільної поведінки дітей старшого дошкільного віку, який зумовлює прийняття ними соціально значущих цінностей. Описано застосовані емпіричні методи дослідження: діагностична бесіда "Чинники вибору дитиною соціально значущих цінностей" і спостереження різних видів дитячої діяльності, ініційованої дітьми та педагогом. Статистично підтверджено зв'язок рівня прояву довільної поведінки старшого дошкільника і його здатності до прийняття соціально значущих цінностей. Визначено реальний стан розвитку довільної поведінки дітей старшого дошкільного віку, освіта яких здійснювалася в умовах дошкільного навчального закладу, сімейного виховання та першого класу початкової школи. Встановлено, що для досліджуваних дітей соціально значущі цінності є регуляторами їх активості на середньому рівні прояву.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 372/А 43
Автор(ы) : Половіна О.А.
Заглавие : Поліхудожній розвиток особистості у площині "Дитина-мистецтво"
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 129-140 (Шифр 372/А 43-584308886)
УДК : 373.2:7
Предметные рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): поліохудожній розвиток--мистецтво--живопис--пізнавальний інтерес--ігрові вправи--психогімнастика--педагогічні умови
Аннотация: В статті опубліковані практичні рекомендації щодо поліохудожнього розвитку дітей дошкільного віку: представлена система роботи, яка грунтується на використанні мистецтва у роботі з дітьми; визначені педагогічні умови поліхудожнього розвитку особистості
Найти похожие

10.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 372/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника. Вип. 13
Выходные данные : Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017
Колич.характеристики :223 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Цена : 15.00 грн.
УДК : 373.2(06)
Предметные рубрики: Психологія дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія дошкільника
Содержание : Детство как социальный феномен/ Л. В. Балтина. Діагностика здібностей дітей/ І. М. Біла. Творче сприймання і його психологічні характеристики/ Н. М. Ваганова. Характеристика емоційно-соціального розвитку дошкільника у процесі спілкування з дорослими/ В. М. Гальченко. Становлення навчальної самоефективності особистості у дошкільному та молодшому шкільному віці/ Т. О. Гальцева. Самоактуалізація в системі професійного самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів/ Т. В. Завадська. Особливості розвитку мовлення дошкільників як самостійна проблема педагогічної психології/ Т. В. Завязун. Суб'єкт-суб'єктна взаємодія дорослого з дитиною як чинник прийняття дошкільником соціально значущих моральних цінностей/ І. І. Карабаєва. Специфіка саморегуляції та її взаємозв'язку з парціальними характеристиками рефлексивності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супровіду/ І. В. Клименко. Рефлексійна культура педагога як ціннісний орієнтир педагога-професіонала/ І. В. Кондратець. Психолого-педагогічні чинники вибору дитиною старшого дошкільного віку соціально значущих цінностей/ Т. О. Піроженко. Поліхудожній розвиток особистості у площині "Дитина-мистецтво"/ О. А. Половіна. Інтеграція навчальних занять у школі як засіб формування пізнавальної компетенції/ О. С. Рижкова. Характеристика довільної поведінки як чинника прийняття старшими дошкільниками соціально значущих цінностей/ Л. І. Соловйова. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи: результати наукових пошуків/ К. І. Степанюк. Психологічні засоби оптимізації індивідуальних характеристик пізнавальної активності/ І. Є. Товкач. Спрямованість дорослого на вибір соціально значущих цінностей у дітей старшого дошкільного віку/ Л. Д. Токарєва. Психолого-педагогічні умови прийняття дитиною соціально значимих цінностей / О. І. Федорчук. Прогностична компетентність як психологічний чинник готовності до інноваційної діяльності курсантів правоохоронців/ Д. В. Швець. Психологічні особливості дошкільного віку як підгрунтя розвитку творчої особистості/ А. М. Шульга.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Савельєва Ю. С.
Заглавие : Психологічна адаптація жінки в екстримальній ситуації зумовленій передчасним народженням дитини
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: [Фенікс], 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 25. - С. 254-260 (Шифр 15(08)/А 43-340001304)
Примечания : Бібліогр. С. 258-259 (9 назв)
УДК : 159.922.1-055.2:618.39
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): екстремальна ситуація--передчасні пологи--передчасно народжена дитина--адаптація жінки в ситуації передчасного народження дитини
Аннотация: Дослідження в галузі вивчення материнства підкреслюють, що материнство як психосоціальний феномен розглядають з таких основних позицій - як забезпечення умов для розвитку дитини і як кардинальні зміни особистісної сфери жінки. Психологія зосереджує свою увагу на вивченні психологічних чинників, які можуть слугувати факторами адаптації та дезадаптації жінки у психотравмуючих ситуаціях. Особливий інтерес становить питання про вплив передчасного народження дитини на психоемоційний стан жінки. Статтю присвячено проблемі дослідження психоемоційного стану жінок, які народили передчасно. Викладено результати дослідження особливостей рівня тривожності ситуації передчасного народження дитини. Описані рекомендації щодо організації психологічної допомоги жінкам передчасного народжених дітей, які передбачають роботу з суб'єктивним сприйняттям ситуації у тому числі розширення поглядів щодо даної ситуації, та корекцію неефективних у конкретних умовах адаптаційних механізмів (психологічних захистів).
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Біла, Ірина Миколаївна
Заглавие : Сім'я як простір формування цінностей дитини
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 16-24 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примечания : Бібліогр.: с. 23-24 (10 назв)
УДК : 159.922.2
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): сім'я--дитина--цінності--ціннісна взаємодія--сімейне виховання--аксіогенез
Аннотация: Основні особистісні якості дитини, її ціннісні уявлення формуються у дошкільному віці. Перші знання про світ, перший досвід буття дитина отримує у сім'ї. Сім'я на початкових стадіях індивідуального розвитку є єдиною і найбільш значимою референтною малою групою, що опосердковує засвоєння соціальних цінностей у межах існуючих сімейних цінностей. Успішність процесу формування системи ціннісних орієнтацій особистості на всіх вікових стадіях, соціалізації в сім'ї забезпечують механізми розуміння, підкріплення та ідентифікація. Важливою при цьому є готовність батьків до ціннісної взаємодії з дитиною, яка включає мотиваційний, когнітивний, операційний, емоційно-вольовий та рефлексивний компонент. Запорукою успішного аксіогенезу дитини є також дотримання батьками основних принципів сімейного виховання: гуманність, оптимістичність, демократичність, батьківсько-дитячих взаємин, залучення дітей до життєдіяльності сім'ї як рівноправних учасників, врахування їхніх вікових та індивідуальних особливостей, послідовність та єдність батьківських вимог.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153(06)/А 43
Автор(ы) : Гаврищак, Любов Іванівна, Максимова, Наталя Юріївна
Заглавие : Порушення гармонійності сімейних стосунків як чинник відхилень в розвитку особистості дитини
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 5-21 (Шифр 153(06)/А 43-526998328)
Примечания : Бібліогр.: С. 19 (6 назв)
УДК : 159.922.73
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): гармонійність--стосунки--сім'я--особистість--потреби--дитина--девіації--розвиток--механізм
Аннотация: Стаття присвячена висвітленню проблеми формування особистості дитини в сім’ї у зв’язку зі ступенем гармонійності стосунків. Розглянуто соціальну ситуацію розвитку дитини в разі порушення гармонійності стосунків у сімейній системі. Показано, що відсутність гармонійності стосунків призводить до неможливості задоволення базових соціальних потреб дитини. Визначено базові соціальні потреби дитини: потреба в безпеці, потреба у визнанні, у безумовній любові, в рахуванні вікових особливостей, потреба бути собою, потреба в пізнанні. Розкрито вплив дисфункцій у сім’ї, визначено механізми виникнення викривлень в особистісному розвитку та показано процес їх становлення внаслідок порушень гармонійності стосунків в сім’ї.
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания :
Заглавие : Практичний психолог: дитячий садочок : щомісячний спеціалізований журнал. В. : 1
Выходные данные : Б.м., 2016
Колич.характеристики :58с.
Цена : Б.ц.
Предметные рубрики: Дитяча психологія
Содержание : Навчання-в радість/ С. Ладивір. Що потрібно знати, аби не ображати/ Т. Гурлєва. Дитина-агресор: як завадити неприпустимій поведінці/ О. Мойзріст.
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.96-053.6:616./Г 83-440375463 рукописный текст
Автор(ы) : Григор'єва, Світлана Вікторівна
Заглавие : Трансгенераційні чинники прив’язаності у родинах, які мають дитину з церебральними проблемами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Выходные данные : Київ, 2021
Колич.характеристики :250 с.: табл. + додатки 32 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 224-250 (283 назви).
УДК : 159.96-053.6:616.8-009.11:364.048.6(043.3)
Предметные рубрики: Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): трансгенераційні чинники--динаміка стосунків--діада "жінка та її мати"--прив’язаність у діаді "мати-дитина, хвора на дцп"--зорова дзеркальна симетрія мозку
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено визначенню трансгенераційних чинників прив'язаності у родинах, які мають дитину з церебральними проблемами. Доведено, що відсутність належної сепарації в діаді "жінка-її мати" детермінує патологічні патерни взаємозв'язку жінки з власною дитиною. Концептуалізовано, що спотворений образ дитини як когнітивне утворення має нейропсихологічну обумовленість. Емпіричним шляхом конкретизовано індивідуально-психологічні та мікросоціальні чинники у формуванні прив'язаності у родинах, які мають дітей, хворих на ДЦП, та виявлено їх специфіку. Виявлено зв'язок між відсутністю інтересу в дитинстві до динамічних ігор у жінок і народження ними дитини, хворої на ДЦП, та на нейропсихологічних засадах запропоновано підхід до реабілітації дитини, який передбачає індивідуальні та групові заняття з ЛФК з матерями пацієнтів. Встановлено провідну роль особливостей онтогенезу та механізмів психологічних захистів жінок, які мають дитину, хвору на ДЦП та механізми симбіотичного зв'язку в діаді "жінка та її мати" на стилі прив'язаносты у дыады "мати-дитина, хвора на ДЦП". Доведено, що тривожно-амбівалентна прив'язаність жінки до своєї матері виступає чинником порушення механізмів рольової та інтеракційної перцепції, материнського самосприйняття. Визначено, що трансгенераційна обумовленість настановлень щодо моторного функціонування виступає чинником когнітивно-перцептивних викривлень образу дитини з ДЦП. Узагальнено організаційні засади та моделі медико-психологічної реабілітації в родинах, що мають дітей з ДЦП. На засадах нейропсихологічного підходу запропоновано модель соматосенсорного розвитку жінки, конгруентності патернів самосприйняття, що зумовлює взаємодію з дитиною на рівні сенсорно-імагінативних інтеграцій. Розроблено практичні рекомендації для фахівців і батьків, які виховують дитину, хвору на ДЦП, задля визначення максимально ефективного циклу розвитку дитини з ДЦП.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Жмайло А.А., Сизко Г.І.
Заглавие : Дослідження психологічної адаптації до процесу навчання дітей із ЗПР
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 46-55 (Шифр 15(08)/А 43-586854919)
Примечания : Бібліогр.: с. 54-55 (7 назв)
УДК : 159.97+159.9.072.432
Предметные рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): адаптація--психологічна адаптація--затримка психологічного розвитку--дитина з особливими освітніми потребами--спеціальна освіта
Аннотация: У статті розглянуто поняття "адаптація" та визначені складові компоненти структури психологічної адаптації до процесу навчання дітей із затримкою психічного розвитку. Визначено, що психологічною адаптацією називають пристосування особи до існуючих в суспільстві вимог і критеріїв оцінок завдяки присвоєнню норм і цінностей даного суспільства. Основними показниками психологічної адаптації дитини до школи є формування адекватної поведінки, встановлення контактів з учнями та вчителем, оволодіння практичними навичками навчальної діяльності. В структурі психологічної адаптації до процесу навчання виділені такі компоненти: соматичний та фізичний стан; поведінковий компонент; когнітивний компонент; емоційно-вольовий компонент. Розкрито сутність кожного з цих компонентів. Проведено дослідження сформованості структурних компонентів механізму психологічної адаптації дітей із затримкою психічного розвитку до процесу навчання та запропонована корекційна програма. Описані стадії (етапи) роботи з подолання дезадаптації дітей із затримкою психічного розвитку як тривалого і динамічного процесу.
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Ольховецький С.М.
Заглавие : Психологічні чинники дитячих страхів
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 26. - С. 233-241 (Шифр 15(08)/А 43-789904387)
Примечания : Бібліогр.: с. 240-241 (4 назви)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): страх--дитячі страхи--психологічні чинники--природа страхів--еволюція дитячих страхів--дитина--біологічні передумови--природа страхів
Аннотация: В статті розглядаються психологічні чинники дитячих страхів, а саме: соціокультурні та психологічні передумови виникнення страху. В статті розглядаються досить дитально такі страхи, як: сімейна обумовленість страхів; загроза для життя; страх перед майбутнім; страх перед навчанням, іспитами; страх самотності; групова ізоляція; обмеження інформації; монотонність; зміна сприймання просторової структури; порушення ритму сну та активності; нічні страхи; страх перед реальністю; розлучення батьків; реальні небезпеки. Це основні страхи, які супроводжують підростаючу особистість.
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 373.2.015.3/Р 32
Автор(ы) : Піроженко, Тамара Олександрівна, Карабаєва, Ірина Іванівна, Хартман, Олена Юріївна
Заглавие : Регулююча дія ціннісних орієнтацій у житті дитини : монографія
Выходные данные : Б.м., 2020
Колич.характеристики :222 с.
ISBN, Цена 978-966-194-317-8: Б.ц.
УДК : 373.2.015.3
Предметные рубрики: Життєдіяльність особистості-- цІннісні орієнтації
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): життєва компетентність--дитина--термінальні цінності--освітній простір--інструментальні цінності--ціннісна регуляція--привласнення цінностей --становлення особистості
Аннотация: У монографії висвітлюються результати теоретичного та емпіричного аналізу питань, пов’язаних з роллю ціннісних орієнтацій в житті дитини старшого дошкільного віку в умовах зміни соціальної ситуації розвитку (дошкільна освіта –початкова освіта). Висвітлено соціально-педагогічні та психологічні чинники, які зумовлюють здійснення вибору та прийняття дитиною соціально значущих цінностей, що виступають регуляторами її активності у спілкуванні та суто дитячих видах діяльності: предметно-практичній, ігровій, пізнавальній, образотворчій. Монографію адресовано викладачам вищої школи та інститутів підвищення педагогічної кваліфікації, практичним психологам, науковцям-психологам, студентам, керівникам установ та організацій, аспірантам, педагогам дошкільних закладів освіти та початкової школи. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 150/371.015д/М 69
Автор(ы) : Михальська С. А.
Заглавие : Психологія мовленнєвої поведінки дитини 5-7 років життя : монографія
Выходные данные : Б.м., 2020
Колич.характеристики :360 с.
Коллективы : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ)
Цена : 75.00 грн.
УДК : 159.922.7:81-028.31-053.4(081)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дитина--5-7 років--мова--мовленнєва поведінка
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.96-053.6:616./Г 83-696041658 рукописный текст
Автор(ы) : Григор’єва, Світлана Вікторівна
Заглавие : Трансгенераційні чинники прив'язаності у родинах, які мають дитину з церебральними проблемами : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Выходные данные : Київ, 2021
Колич.характеристики :27 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.96-053.6:616.8-009.11:364.048.6(043.3)
Предметные рубрики: Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): трансгенераційні чинники--динаміка стосунків--діада "жінка та її мати"--прив'язаність у діаді "мати-дитина, хвора на дцп"--зорова дзеркальна симетрія мозку
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено визначенню трансгенераційних чинників прив'язаності у родинах, які мають дитину з церебральними проблемами. Доведено, що відсутність належної сепарації в діаді "жінка-її мати" детермінує патологічні патерни взаємозв'язку жінки з власною дитиною. Концептуалізовано, що спотворений образ дитини як когнітивне утворення має нейропсихологічну обумовленість. Емпіричним шляхом конкретизовано індивідуально-психологічні та мікросоціальні чинники у формуванні прив'язаності у родинах, які мають дітей, хворих на ДЦП, та виявлено їх специфіку. Виявлено зв'язок між відсутністю інтересу в дитинстві до динамічних ігор у жінок і народження ними дитини, хворої на ДЦП, та на нейропсихологічних засадах запропоновано підхід до реабілітації дитини, який передбачає індивідуальні та групові заняття з ЛФК з матерями пацієнтів. Встановлено провідну роль особливостей онтогенезу та механізмів психологічних захистів жінок, які мають дитину, хвору на ДЦП та механізми симбіотичного зв'язку в діаді "жінка та її мати" на стилі прив'язаносты у дыады "мати-дитина, хвора на ДЦП". Доведено, що тривожно-амбівалентна прив'язаність жінки до своєї матері виступає чинником порушення механізмів рольової та інтеракційної перцепції, материнського самосприйняття. Визначено, що трансгенераційна обумовленість настановлень щодо моторного функціонування виступає чинником когнітивно-перцептивних викривлень образу дитини з ДЦП. Узагальнено організаційні засади та моделі медико-психологічної реабілітації в родинах, що мають дітей з ДЦП. На засадах нейропсихологічного підходу запропоновано модель соматосенсорного розвитку жінки, конгруентності патернів самосприйняття, що зумовлює взаємодію з дитиною на рівні сенсорно-імагінативних інтеграцій. Розроблено практичні рекомендації для фахівців і батьків, які виховують дитину, хвору на ДЦП, задля визначення максимально ефективного циклу розвитку дитини з ДЦП.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-55 
 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 96027
Число посетителей 1276
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя