Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1416)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)Рідкісна книга (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=дитина<.>
Общее количество найденных документов : 55
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-55 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:005.32/Л 93 рукописный текст
Автор(ы) : Любчук, Ольга Констянтинівна
Заглавие : Психологічна готовність дитини до оволодіння учбовою діяльністю : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Донецьк, 1998
Колич.характеристики :180, [15] с.: табл., рис., граф.
Коллективы : Донецький Державний Університет (Донецьк)
Примечания : Бібліогр.: с. 160-180.
УДК : 37.015.3:005.32
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Учбова діяльність
Вікова психологія-- Дитина
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна готовність--учбова діяльність--здатності--прийняття--утримання--контроль--успішність
Аннотация: Основними компонентами психологічної готовності дитини до оволодіння учбовою діяльністю являються здатність до прийняття учбової задачі, до утримання її в пам'яті, до оволодіння загальними способами розв'язання учбових задач, до оволодіння дією контролю. Розвиток цих здатностей можливий на спеціальних заняттях в початковій школі. Розроблені спеціальні методики для діагностування цих здатностей: тести "Прийняття", "Оволодіння загальним способом", "Контроль". Виявлено зв'язок між рівнем розвитку цих здатностей та успішністю молодшого школяра. Показано динаміку розвитку цих здатностей під час навчання початковій школі. Це дослідження показало необхідність виявлення цієї готовності у дітей при вступі до школи.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.018.1(048)+159/Д 44-661546 рукописный текст
Автор(ы) : Дідук, Інна Анатоліївна
Заглавие : Взаємини між дітьми в сім'ї як чинник їх психосоціального розвитку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2001
Колич.характеристики :166, [5] с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 152-166.
УДК : 37.018.1(048)+159.922.27 + 37.018.1(048) + 159.922.2
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Психосоціальний розвиток
Вікова психологія-- Діти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): сім'я--взаємини між дітьми--сиблінгова взаємодія--адаптація дітей--емоційна взаємодія--старша дитина в сім'ї--молодша дитина в сім'ї
Аннотация: У дисертації розкриваються психологічні особливості психосоціального розвитку особистості у контексті сиблінгової взаємодії. Значимість сиблінгової взаємодії полягає у прагненні знайти один в одному емоційну підтримку, психологічну безпеку, схвлення, відчути власну значимість, цінність та компетентність. Встановлено, що важливим продуктом сиблінгової взаємодії є накопичення дитиною власного досвіду взаємодії, вдосконалення образу "Я", зокрема, знань про свої можливості та їх межі.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Журнал
Шифр издания : О692001
Заглавие : Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал
Выходные данные : К.: Социс,Б.г.
Коллективы : Социс, Академія педагогічних наук України, Мін-во освіти і науки України, Ін-т психології Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-055.52:/Р 15-850979 рукописный текст
Автор(ы) : Радченко, Марина Ігорівна
Заглавие : Особистісна саморегуляція дорослих у сім'ях з розумово відсталими дітьми-інвалідами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :192 с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 169-192.
УДК : 159.923.2-055.52:616.899-053.2-056.24
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Саморегуляція
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистісна саморегуляція--розумово відстала дитина--особистісні утворення--кризові ситуації--батьки дітей-інвалідів
Аннотация: У дисертації досліджуються психологічні особливості особистісної саморегуляції дорослих, які мають розумово відсталих дітей, в умовах хронічної екстремальності та визначаються особливості психокорекційної роботи з ними. Встановлено коло психологічних проблем батьків відсталих дітей, виявлено особливості соціально-психологічної ситуації цих родин. Розроблено систему типологічних особливостей батьків розумово відсталих дітей, встановлено основні психологічні особливості батьків. Створено і апробовано програму психологічної корекції батьків розумово відсталих дітей у процесі групової роботи.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.928.3/К 21 рукописный текст
Автор(ы) : Карпенко, Наталія Андріївна
Заглавие : Генезис розуміння батьками проявів дитячої обдарованості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :257 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 191-214.
УДК : 159.928.3
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Обдарованість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розуміння--міжособистісне розуміння--обдарована дитина--дитяча обдарованість--батьківське ставлення--стратегії
Аннотация: В даній роботі розглянуто основні напрямки дослідження розуміння в психології, здійснено аналіз розуміння як сприйняття і пізнання людини людиною, як розв"язування творчої задачі та в контексті батьківсько-дитячих стосунків. Подано загальну характеристику дитячої обдарованості та її проявів, проаналізовано результати емпіричного дослідження розуміння батьками проявів дитячої обдарованості і деякі його детермінанти. Виявлено певні зв"язки між показниками творчого мислення досліджуваних учнів, експертною оцінкою батьків, їхнім рівнем соціальної перцепції та стилем батьківського ставлення. В контексті стратегіальної теорії творчої діяльності (В.О. Моляко) виявлено розуміння як творчий процес, що здійснюється в силу активної взаємодії батьків з новою задачею (прояв обдарованої дитини-задача для батьків), в результаті чого вони збагачують свої знання, формують тактичні прийоми і стратегії. Виділено етапи, рівні та ознаки розуміння батьками проявів обдарованості у дітей, а також види нерозуміння. Представлено генезис розуміння проявів дитячої обдарованості як складноструктурний, багатоетапний динамічний процес розв"язування нових пізнавальних задач, основу якого становлять когнітивні стратегії. ПОдано зміст, структуру розробленої та апробованої нами новчально-тренінгової програми оптимізації розуміння батьками своїх обдарованих дітей і результати формуючого експерименту. Виявлено, що навчально-тренінгова робота, організована з "нерозуміючими" батьками творчо обдарованих дітей, посприяла позитивним зрушенням у розумінні ними феномену дитячої обдарованості і особистості своїх дітей.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 372/Ш 37
Автор(ы) : Шевчук А. С.
Заглавие : Дитяча хореографія: програма та навч.-метод. забезпеч. хореогр. діяльн. дітей від 3 до 7 років : навч.-метод. посібник . -2-ге вид. без змін
Выходные данные : Київ: Шкільний світ, 2011
Колич.характеристики :128 с.
Серия: Бібліотека "Шкільного світу"
ISBN, Цена 978-966-451-655-3: 8.00 грн
УДК : 373.2.016:793.3
Предметные рубрики: Освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дитяча хореографія--обдарована дитина--хореографічне навчання--хореографічне мистецтво--хореографічна діяльність
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371.015/С 76
Заглавие : Становлення сучасної парадигми психологічної діагностики когнітивного розвитку учнів : монографія
Выходные данные : Київ, Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2012
Колич.характеристики :208 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISBN, Цена 978-966-189-142-4: 74.53 грн.
УДК : 37.015.3
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дитина--старші дошкільники--цінності--соціально значущі цінності--роль сім'ї
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.018.1/Ш 68 рукописный текст
Автор(ы) : Шльонська, Оксана Олександрівна
Заглавие : Стиль сімейного виховання як чинник формування адаптивних можливостей дитини : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :244 с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 190-209.
УДК : 37.018.1
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Сімейне виховання-- Адаптація
Вікова психологія-- Дитина
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): сімейне виховання--адаптація дітей--дезадаптація--стиль сімейного виховання--підлітки--психологічна допомога
Аннотация: У дисертації проаналізовані теоретико-методологічні підходи до вивчення сім'ї як осередку первинної соціалізації дитини та стилів сімейного виховання. Досліджені зв'язки між стилем сімейного виховання і формуванням адаптивних можливостей підлітка . Визначено вплив дисфункціональних типів сімейного виховання на дезадаптацію підлітка. Розроблено і апробовано програму психологічної допомоги дезадаптованим підліткам та їх батькам.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 372/А 43
Автор(ы) : Савченко Ю.Ю.
Заглавие : Арт-терапія як засіб естетичного виховання дітей дошкільного віку
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 251-262 (Шифр 372/А 43-930366919)
УДК : 159.922.73
Предметные рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): арт-терапія--мистецтво--естетичне виховання--терапевтичний вплив--дитина дошкільного віку
Аннотация: Одним з найефективніших засобів, який дає можливість людині відчути багатомірність соціокультурного життя у всіх його проявах та гармонізувати буття у соціумі є мистецтво. Воно є найдієвішим не лише виховним, але і терапевтичним засобом. Застосування його з такою метою знаходить втілення в арт-терапії. Арт-терапія розглядається як творча методика, що спирається на засоби мистецтва, як засоби символічної, невербальної комунікації, при реалізації якої створюється сприятливе середовище для встановлення та підтримання позитивних відносин між учасниками терапевтичного процесу, досягнення особистих і соціальних терапевтичних цілей, що визначаються індивідуально.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 372/А 43
Автор(ы) : Біла І.М.
Заглавие : Родиноцентризм у розвитку здібностей дитини
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 57-78 (Шифр 372/А 43-930366919)
УДК : 159.928.23
Предметные рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): сім'я--дитина--сімейне спілкування--сімейна взаємодія--здібності--розвивальний взаємовплив
Аннотация: Первинною мікросистемою соціуму, через яку дитина засвоює уміння та знання є сім'я. Сім'я виступає головним агентом впливу на особистість, що детермінує її характеристики та якості. Особливості взаємин, стиль виховання у сім'ї впливає на розвиток дитини. У сумісній творчій діяльності, реалізуючи закладений потенціал, дитина прагне наслідувати значущому дорослому, що є передумовою формуваня її здібностей та талантів. Сімейна взаємодія, яка відбувається при спілкуванні та сумісній діяльності дитині і дорослого є вирішальним середовищним фактором її соціального, когнітивного розвитку, становлення здібностей дитини. Для правильного психічного розвитку малюка першочерговим є стосунки з матір'ю, материнська любов дає почуття безпеки, сприяє розвитку образу себе і соціалізації. Батько є для сина прикладом для наслідування і значно впливає на формування статевої ідентичності. З перших хвилин зародження нового життя батьківська любов визначає життєвий сценарій, вона є величезним та незамінним джерелом розвитку дитини, емоцій, моральних якостей, позитивного світосприймання, впевненості в собі, творчої самореалізації. Головна, обов'язкова особливість сім'ї будь-якої обдарованої дитини-незвично висока увага, чуйність та вимогливість до дитини. Підтримка дорослих призводить до закріплення тих чи інших форм поведінки, реакція батьків визначає та стимулює подальший розвиток здібностей та обдарувань дітей. Динаміка формування всіх компонентів розвитку здібностей (мотиваційно-вольовий, когнітивно-творчий, особистісно-ціннісний та операційний) оволодіння пізнавальним, соціальним досвідом, запас дитячих знань у більшості залежить від того, наскільки батьки забезпечують дитині змістовне пізнавальне спілкування, підтримують захоплення, інтереси дитини, пропонують різні пізнавальні розвивальні джерела та стимули, створюючи розвивальне, освітнє середовище.
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания :
Автор(ы) : Левус, Надія Ігорівна
Заглавие : Роль сім'ї і школи у формуванні Я-концепції обдарованої дитини
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 151-158: рис. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 157-158 (9 назв)
УДК : 159.922.736.2+159.923.2
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): я-концепція--самоставлення--самооцінка--соціальна рефлексія--обдарована дитина--молодші школярі
Аннотация: Вивчаються особливості формування Я-концепції та її складових у обдарованих дітей на етапі пізнього дитинства під впливом значимих дорослих, зокрема, батьків та вчителів. З'ясовано відмінності ставлення оточуючих до дітей з різним рівнем Я-концепції. Виявлено статистичні відмінності у послідовності виховних впливів матерів таких дітей та у зростанні конфронтації з тими з них, хто має нижчі показники самоставлення.
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания :
Автор(ы) : Панченко О. А., Симоненко Е. Б., Зарубайко А. В., Цапро Н. П.
Заглавие : Воздействие информационной среды на психическое и соматическое здоровье ребенка
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 100-108: табл. (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примечания : Бібліогр.: с. 107-108 (6 назв)
УДК : 616.89:616-053.2004.9
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дитина--підліток--інформаційні технології--безпека--здоров'я--комп'ютер
Аннотация: В роботі проведено оцінку комплексу діагностики психічного благополуччя дітей в умовах інформаційного впливу.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 372/А 43
Автор(ы) : Соловйова, Людмила Іванівна
Заглавие : Цінності дитини:шляхи привласнення в дошкільному віці
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 262-276 (Шифр 372/А 43-930366919)
УДК : 316.752,159.923.2-053.4
Предметные рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): цінності--ціннісні орієнтації--соціалізація --привласнення цінностей--дитина старшого дошкільного віку
Аннотация: Статтю присвячено аналізу проблеми привласнення цінностей дитиною старшого дошкільного віку. Розкрито психологічний зміст понять "цінність", "ціннісні орієнтації". Визначено, що присвоєння дитиною цінностей соціуму відбувається не через пряме копіювання цінностей значимих дорослих, а в зерузльтаті їх внутрішньої трансформації з урахуванням індивідуальних потреб, інтересів, провідних мотивів дошкільника, особистого досвіду його переживань, успіхів та невдач діяльності. Дієвість ціннісних орієнтацій як регуляторів дитячої поведінки визначається рівнем розвитку провідних особистісних новоутворень старшого дошкільника, їх впливу на гармонізацію структурних компонентів цінностей. Підкреслено, що головний шлях привласнення цінностей проходить через включення дитини у активну взаємодію з оточуєчим світом у процесі ігрової, предметно-практичної, пізнавальної діяльності; надання можливості вибору, проявів ініціативи, творчості.
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Царькова О. В.
Заглавие : Психологічний клімат у родині як основний чинник становлення особистості дитини з психофізіологічними вадами
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 607-616 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примечания : Бібліогр.: с. 614 (10 назв)
УДК : 159.922.7:364.628-056.24
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): сім'я--дитина--психологічний клімат--становлення особистості--психофізіологічні вади--психічні порушення--сімейна психотерапія
Аннотация: У статті висвітлюються основні функції сім'ї та їх порушення в зв'язку з появою дитини з особливими потребами. Акцентується увага на емоційному стані батьків. Розглядається негативний вплив батьківських переживань на психоемоційний стан дитини.
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Мойзріст О.
Заглавие : Дитина-агресор: як завадити неприпустимій поведінці
Место публикации : Практичний психолог: дитячий садочок: щомісячний спеціалізований журнал/ [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, Л.І Ільченко та ін.]: МЦФЕР-Україна, 2016. - В.: 1. - С. 53 (Шифр -673783385)
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(902.7)/А 43
Автор(ы) : Максимів І.І.
Заглавие : Тренінг як засіб психологічної корекції дітей, які схильні до жебракування
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 305-314. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примечания : Бібліогр.: с. 311-313 (11 назв)
УДК : 159:343.915
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): жебрацтво--дитина--корекція--тренінг--спосіб життя--девіантна поведінка--модуль--сесія
Аннотация: Стаття присвячена вивченню проблем підліткового віку, а саме дітям, які потребують психологічної допомоги, оскільки їхній віковий період – період формування духовності, моральних принципів, фізичної активності. У становленні особистості дитини важливу роль відіграє суспільне середовище, контакти з дорослими. У свідомості підлітка відбуваються суттєві зміни в розумовій активності, орієнтації особистісних цінностей, у поглядах на вимоги дорослих і стосунки, загострюються міжособистісні конфлікти у системі «підліток – дорослий». За мету було поставлено: довести ефективність проведеного тренінгу з дітьми, які схильні до жебракування, для їхньої подальшої успішної адаптації в соціумі, для формування адекватної самооцінки підлітків, що було підтверджено проведеним видом психокорекційної роботи.
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания :
Заглавие : Практичний психолог: дитячий садочок : щомісячний спеціалізований журнал. В. : 1
Выходные данные : Б.м., 2016
Колич.характеристики :58с.
Цена : Б.ц.
Предметные рубрики: Дитяча психологія
Содержание : Навчання-в радість/ С. Ладивір. Що потрібно знати, аби не ображати/ Т. Гурлєва. Дитина-агресор: як завадити неприпустимій поведінці/ О. Мойзріст.
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 154/А 43
Автор(ы) : Мельничук, Тетяна Іванівна
Заглавие : Економічна соціалізація дітей у ситуації усиновлення. Аналіз проблеми
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 45. - С. 82-88 (Шифр 154/А 43-132779)
Примечания : Бібліогр.: с. 86-87 (16 назв)
УДК : 159.9-07.316.614.4
Предметные рубрики: Економічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): усиновлення--адаптація--економічна соціалізація усиновленої дитини--формування економічної культури--дитина-сирота
Аннотация: На підґрунті теоретичного та практичного аналізу, власного соціального досвіду виявлено та проаналізовано соціально-психологічні фактори впливу формування у дітей початкових економічних уявлень та знань, виділені базові критерії економічної соціалізації дітей у середовищі сім'ї.
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 372/Ц 62
Автор(ы) : Піроженко, Тамара Олександрівна, Соловйова, Людмила Іванівна, Ладивір, Світлана Олексіївна, Карабаєва, Ірина Іванівна, Хартман О. Ю., Федорчук О. І., Токарева, Людмила Дмитрівна
Заглавие : Ціннісні орієнтації дитини у дорослому світі : навчально-методичний посібник
Выходные данные : К.: Слово, 2016
Колич.характеристики :248 с.: рис.
ISBN, Цена 978-966-194-247-8: 20.00 грн.
УДК : 373.2.015.3(477)(07)
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дитина--ціннісні орієнтації--дорослий світ--становлення цінностей
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 372/А 43
Автор(ы) : Соловйова, Людмила Іванівна
Заглавие : Довільна поведінка і вибір: взаємовз'язок та прояви у дошкільному віці
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2016. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 123-135 (Шифр 372/А 43-483084)
Примечания : Бібліогр.: с. 133-135 (8 назв)
УДК : 159.943.8-053.4:316.625
Предметные рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): довільна поведінка--вибір--соціально значущі цінності--дитина дошкільного віку
Аннотация: Статтю присвячено аналізу проблеми розвитку у дитини дошкільного віку здатності здійснювати свідомий вибір та його взаємозв'язку із становленням довільної поведінки.Теоретично встановлено тісний зв'язок свідомого вибору із володінням дитини своєю поведінкою.
Найти похожие

 1-20    21-40   41-55 
 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 60354
Число посетителей 1088
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя