Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (29)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=дошкільник<.>
Общее количество найденных документов : 24
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-24 
1.
159.922.27+159.922.73-053.4
Р 50


    Ригель, Олеся Володимирівна.
    Психологічна адаптація дошкільника в ситуації зміни соціального середовища [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ригель Олеся Володимирівна ; наук. кер. Омельчук О. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 211 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 196-211. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологічна адаптація--Дисертації
   Вікова психологія--Дошкільники--Дисертації

фывфывфыв:
психологічна адаптація -- соціалізація -- дошкільник -- адаптаційний потенціал -- трансформація -- вікові особливості -- розвиток -- гармонізація -- структура -- інтегративність
Аннотация: В роботі теоретично обгрунтовано й експериментально досліджено вікові особливості співвідношення психічних станів і етапів адаптації дитини до нових для неї ситуацій життєдіяльності (дошкільного закладу). Визначено, що незадовільний рівень психологічної адаптації дитини умов соціалізації зумовлюється впливом як зовнішніх, так і внутрішніх чинників. До перших належать психолого-педагогічні умови організації розвивальних впливів з боку персоналу дошкільного закладу, до других-вікові особливості функціонування механізмі адаптації дитини, що перебуває на даному етапі онтогенетичного розвитку. Доведено існування зв"язку між певними сполученнями психічних станів за їх модальнісними ознаками і оптимальним рівнем сформованості адаптаційного потенціалу. Визначена можливість підвищення психологічної адаптації дитини до нових для неї умов соціалізації завдяки врахуванню вікових особливостей адаптаційного процесу, зокрема через відповідальність застосування з боку дорослих ефективних генетично-розвивальних психолого-педагогічних впливів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ригель, Олеся Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.922.73-053.4+159.954.4
Б 61


    Біла, Ірина Миколаївна.
    Розвиток стратегічних тенденцій аналогування в творчій діяльності старших дошкільників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Біла Ірина Миколаївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 240 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 186-202. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творча діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Старші дошкільники--Дисертації

фывфывфыв:
стратегічні тенденції -- аналогізування -- старший дошкільник -- творча діяльність -- мисленнєві дії -- творче завдання -- природа -- концептуальна модель -- комплексна методика
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей розвитку стратегічних тенденцій аналогізування дітей старшого шкільного віку. На основі теоретичного аналізу сформульовано визначення творчої діяльності, стратегічних тенденцій аналогізування суб"єкта, вивчено особливості їх прояву, механізми вияву та розвитку. Зроблено концептуальні висновки про стан розвитку творчих мисленнєвих дій старших дошкільників, з"ясовано умови їх розвитку. Експериментально досліджено особливості прояву стратегічних тенденцій аналогізування у творчій діяльності старших дошкільників, визначено рівень розвитку аналогізування, здійснено аналіз отриманих результатів. У дисертації побудовано концептуальну модель розвитку стратегічних тенденцій аналогізування, розроблено та експериментально перевірено відповідну комплексну методику. Методика творчого тренінгу має в основі творчі завдання, які забезпечують: розвиток позитивного емоційного ставлення старших дошкільників до творчої діяльності, формування сенсорного досвіду та вдосконалення навичок аналогізування. Розроблено методичні рекомендації для педагогів та психологів дошкільних навчальних закладів щодо розвитку стратегічних тенденцій аналогізування у старших дошкільників.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.922.73-053.4+159.954.4
Б 61


    Біла, Ірина Миколаївна.
    Психологія творчого конструювання в дошкільному віці [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Біла Ірина Миколаївна; наук. конс. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 530 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 452-495. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творче конструювання--Дисертації
   Вікова психологія--Дошклільники--Дисертації

фывфывфыв:
дошкільник -- конструювання -- творчі мисленеві тенденції -- творчий процес -- розуміння -- задум -- апробація
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню специфіки конструкторської творчості у дошкільному віці. У результаті дослідження розкрито закономірності та характеристики конструкторської творчості дошкільників, з'ясовано особливості процесуально-динамічних та індивідуально-регулятивних компонентів їх творчого конструювання. Сформульовано ефективні психолого-педагогічні умови та засоби активації, розвитку творчого конструювання у дошкільному віці, розроблено структурно-функціональну модель та комплексну програму стимулювання творчих стратегіальних тенденцій конструкторської діяльності дошкільників на всіх етапах творчого процесу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.922.73
С 60


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Соловйова, Людмила Іванівна.
    Шляхи активізації регулятивних механізмів ціннісних орієнтацій старших дошкільників [Текстььь] / Л. І. Соловйова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 220-229 : табл. - Бібліогр.: с. 228-229 (5 назв)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
фывфывфыв:
цінність -- ціннісні орієнтації -- СУБ'ЄКТНА АКТИВНІСТЬ -- старший дошкільник
Аннотация: Визначено умови оптимізації взаємодії дорослого з дитиною з метою розвитку регулятивних механізмів ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку в різних специфічно дитячих видах діяльності. Розкрито зміст проведеної розвивальної роботи з дітьми та представлено результати порівняльного аналізу її ефективності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
159.922.73
Т 34


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Теплюк, А.
    Сім'я як найбільша цінність дитини [Текстььь] / А. Теплюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 229-240. - Бібліогр.: с. 239-240 (7 назв)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
фывфывфыв:
СІМЕЙНІ ЦІННОСТІ -- СІМЕЙНЕ ВИХОВАННЯ -- ЦІННОСТІ -- ДОШКІЛЬНИК
Аннотация: Теоретично обґрунтований феномен сім'ї, як найбільш ціннісний аспект життя дитини. Окреслено психологічні механізми впливу сім'ї на формування особистості дитини. Розглянуто проблему впливу сімейних цінностей на формування у дошкільника власних життєвих цінностей.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
159.955
Т 51


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Токарева, Л.
    Формування у дітей- дошкільників ціннісних орієнтирів [Текстььь] / Л. Токарева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 252-263 : табл. - Бібліогр.: с. 263 (5 назв)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
фывфывфыв:
ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ -- сім'я -- батьки -- дошкільник
Аннотация: Розкривається значення ціннісних орієнтацій у розвитку сучасної дитини дошкільного віку. Представлено діагностику і аналіз ціннісних орієнтацій старшого дошкільника.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
153.6
А 43


    Токарева, Людмила Дмитрівна.
    Сім'я як фактор соціалізації дошкільника [Текст] / Л. Д. Токарева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 210-218. - Бібліогр.: с. 218 (7 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
дошкільник -- сімейне виховання -- соціалізація
Аннотация: Досліджено деякі особливості соціалізації дитини дошкільного віку в умовах сім'ї. Звернено увагу батьків на цінності, які дитина засвоює у процесі соціалізації. Окреслено роль сім'ї у соціалізації дитини.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(10). Ч. 1 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2016. - 264 с. - 18.00 грн.
    Содержание:
Максименко, Сергій Дмитрович. Екзистенціальні підстави драми людського життя / С. Д. Максименко. - С .11-20. - Бібліогр.: С. 20 (2 назви)
фывфыв: екзистенція, драма, існування
Панкалла, Андрій. Психологія корінних слов'ян як наука про слов'янську душу (англ. мовою) / А. Панкалла. - С .21-31. - Бібліогр.: С. 30-31 (30 назв)
фывфыв: багатовимірна теорія ообистості, життєва криза, ініціювальна тенденція подолання життєвих криз
Красильников, Ігор Олександрович. Онтологія суб'єктності як теоретико-методологічний підхід у дослідженні внутрішніх конфліктів особистості / І. О. Красильников. - С .32-42. - Бібліогр.: С. 39-42 (34 назв)
фывфыв: онтологія суб'єкта, внутрішній конфлікт особистості, саморозуміння
Тітов, Іван Геннадійович . Психологічні особливості суб'єктності дитини дошкільного віку / І. Г. Тітов. - С .43-52. - Бібліогр.: С. 50-51 (27 назв)
фывфыв: дошкільник, суб'єктність, компоненти суб'єктності
Василевська, Олена Іванівна. Теоретичні аспекти дослідження і шляхи збереження психічного здоров'я учнів початкової школи / О. І. Василевська. - С .53-61. - Бібліогр.: С. 59-60 (17 назв)
фывфыв: психічне здоров'я, початкова школа, психологічна культура
Абасалієва, Оксана Миколаївна. Особливості національної самосвідомості у дітей молодшого шкільного віку / О. М. Абасалієва. - С .62-70. - Бібліогр.: С. 69 (6 назв)
фывфыв: національна ідентичність, самосвідомість, полікультурне суспільство
Єсип, Мар'яна Зіновіївна. Схильність до девіантної поведінки підлітків з низьким рівнем довіри до себе / М. З. Єсип, І. В. Михайлюк. - С .71-82. - Бібліогр.: С. 80-81 (9 назв)
фывфыв: девіантна поведінка, підлітки, довіра до себе
Партико, Тетяна Борисівна. Вікові зміни психологічного благополуччя у середній та пізній дорослості / Т. Б. Партико. - С .83-96. - Бібліогр.: С. 95-96 (11 назв)
фывфыв: психологічне благополуччя, самоставлення, мотиваційний профіль особистості
Піддубна, Ніна Григорівна. Проблема шкільних страхів у наукових дослідженнях / Н. Г. Піддубна, Д. Е. Єфімов. - С .97-104. - Бібліогр.: С.103 (7 назв)
фывфыв: страхи, дослідження, визначення
Тесленко, Марина Миколаївна. Дослідження впливу тривожності підлітка на його статусне положення у групі однолотків / М. М. Тесленко. - С .105-115. - Бібліогр.: С. 114 (7 назв)
фывфыв: тривожність, статус, підлітковий вік
Власова, Олена Іванівна. Досвід міждисциплінарного дослідження розвитку цілісної особистості в контексті соціальних змін / О. І. Власова [и др.]. - С .116-127. - Бібліогр.: С. 125-126 (15 назви)
Другие авторы: Ващенко І. В., Данилюк І. В., Щербина В. Л.
фывфыв: соціалізація, особистість, багатоукладне суспільство
Кузікова, Світлана Борисівна. Сутнісні модуси самозмінювання у проблематиці психології розвитку: зарубіжна персонологія / С. Б. Кузікова. - С .128-137. - Бібліогр.: С. 136-137 (9 назв)
фывфыв: особистісне зростання, індивідуація, конгруентність
Черенщикова, Дар'я Вікторівна. Аналіз теоретико-методологічних основ інноваційних підходів у психотерапії: на прикладі позитивної психотерапії та схема-терапії / Н. М. Чижиченко. - С .138-150. - Бібліогр.: С. 149 (4 назви)
фывфыв: позитивна психотерапія, схема-терапія, рівні психотерапевничної допомоги
Галян, Ігор Михайлович. Екзистенційний зміст смислотворення майбутніх педагогів / І. М. Галян. - С .151-160. - Бібліогр.: С. 158-159 (25 назв), екзистенція, екзистенційна сповненість
Калюжна, Юлія Іванівна. Емоційний аспект адаптації майбутніх педагогів до професійної діяльності / Ю. І. Калюжна. - С .161-170. - Бібліогр.: С. 169 (13 назв)
фывфыв: адаптація, професійна адаптація, соціальна адаптація
Вербова, Юлія Володимирівна. Особливості зв'язку ціннісно-смислових орієнтацій студентів коледжів технічного профілю з переважаючими типами взаємодії в навчальному середовищі / Ю. В. Вербова. - С .171-179. - Бібліогр.: С. 178 (5 назв)
фывфыв: ціннісно-смислові орієнтації, зв'язаність і продуктивність смислової сфери, тип взаємодії в навчальному середовищі
Гончарова, Наталія Олексіївна. Роль професійної підготовки в проектуванні кар'єри майбутніх учителів / Н. О. Гончарова. - С .180-188. - Бібліогр.: С. 187 (7 назв)
фывфыв: кар'єра, проектування кар'єри, розвиток кар'єри
Мирошник, Олена Георгіївна. Концепції педагогічної рефлексії у психологічних дослідженнях / О. Г. Мирошник. - С .189-199. - Бібліогр.: С. 198 (16 назв)
фывфыв: інтелектуальна рефлексія, особистісна рефлексія, професійна рефлексія вчителя
Рева, Марія Митрофанівна. Саморегуляція як соціально-психологічний чинник життєвого цілепокладання студентської молоді / М. М. Рева. - С .200-210. - Бібліогр.: С. 209 (7 назв)
фывфыв: життєве цілепокладання, життєконструювання, усвідомлена саморегуляція поведінки
Тітова, Тетяна Євгенівна. Дослідження смислових аспектів особистісної саморегуляції студентів-психологів / Т. Є. Тітова. - С .211-221. - Бібліогр.: С. 220-221 (8 назв)
фывфыв: саморегуляція, свідома особистісна регуляція, стиль саморегуляції
Харченко, Анжела Станіславівна. Навчальна дисципліна "Психологія гуманістичної спрямованості викладача вищої школи": зміст і методичне забезпечення / А. С. Харченко. - С .222-233. - Бібліогр.: С. 231-232 (8 назв)
фывфыв: гуманістична спрямованість викладача, магістр, зміст навчальної дисципліни
Юдіна, Наталія Олександрівна. Шляхи підвищення рівня емоційної саморегуляції студентів музичного училища / Н. О. Юдіна, О. О. Зінченко. - С .234-243. - Бібліогр.: С. 242 (9 назв)
фывфыв: емоційна сфера особистості, емоційна саморегуляція, концертно-виконавська діяльність
УДК
РУБ 153
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
психологія особистості -- особистість

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Шатт, І.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
372
К 52


   
    Компас у світі ціннісних орієнтацій дошкільника [Текст] : навчальний посібник / Т. О. Піроженко [и др.]. - К. : Слово, 2016. - 56 с. : рис. - ISBN 978-966-194-255-3 : 15.00 грн.
УДК
РУБ 372
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
дошкільник -- ціннісні орієнтації -- становлення цінностей

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Піроженко, Тамара Олександрівна; Ладивір, Світлана Олексіївна; Соловйова, Людмила Іванівна; Карабаєва, Ірина Іванівна; Хартман, О. Ю.
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

10.
372
А 43


    Токарєва, Л. Д.
    Ціннісні орієнтації дошкільника та його мотиваційна складова [Текст] / Л. Д. Токарєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 155-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (6 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
ціннісні орієнтації -- дошкільник -- моральне виховання -- мотиви -- мотивація -- сім'я -- соціалізація
Аннотация: У статті підкреслили надзвичайне значення дошкільного віку як періоду становлення особистості дитини. Відмітили, що дошкільний період є одним з особливих в плані становлення і розвитку мотиваційної сфери особистості. Наголошено, що інтенсивний розвиток мотиваційної сфери дитини актуалізує пізнавальні мотиви, які лежать в основі формування майбутньої навчальної діяльності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гулько, Юлія Анатоліївна.
    Конструювання дошкільниками нових знань при сприйманні сюжетного малюнку [Текст] / Ю. А. Гулько // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 90-98. - Бібліогр.: с. 97-98 (7 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
перцептивно-мисленнєві стратегії -- стратегіальна регуляція -- конструювання нових знань -- дитяче експериментування -- молодший дошкільник
Аннотация: При конструюванні нових знань дітьми молодшого дошкільного віку основну функцію виконують перцептивні і наочно образні мисленнєві процеси, які протікають у нерозривній потоковій цілісності. Для вивчення стратегіальної регуляції конструювання дітьми нових знань застосовувались сюжетні малюнки. У дослідженні взяли участь діти 3-4 років з високим і середнім рівнем мовленевого розвитку.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

12.
150/371.015д
Т 45


    Тітов, Іван Геннадійович.
    Особистісне становлення дитини: суб'єктний вимір [Текст] : монография / І. Г. Тітов, О. Д. Кравченко, Л. С. Москаленко ; ред. І. Г. Тітов. - Київ : ВЦ "Академія", 2015. - 152 с. - (Монограф). - ISBN 978-966-580-457-4 : 9.00 грн.
УДК
РУБ 150/371.015д
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
суб'єктність -- дошкільник -- молодший школяр -- соціокультурне буття дошкільника -- розвиток особистості дитини

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кравченко, Ольга Данилівна; Москаленко, Людмила Семенівна; Тітов, Іван Геннадійович \ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
371.015
А 43


    Михальська, С. А.
    Становлення особистості дитини дошкільного віку у процесі соціалізації [Текст] / С. А. Михальська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 135-143. - Бібліогр.: с. 141-142 (10 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
особистість -- сім'я -- дошкільний заклад -- соціалізація -- дошкільник -- родинне спілкування -- вихователь
Аннотация: У статті представлено науково-теоретичний аналіз стану розробки проблеми впливу батьків та дошкільного закладу на формування особистості дитини. Проаналізовано визначення різних дослідників щодо розуміння соціалізації. Констатовано, що саме в дитячому віці формується самосвідомість і закладаються перші уявлення про самого себе, утворюються стійкі форми міжособистісної взаємодії, моральні і соціальні норми. Зроблено висновок, що взаємодія у педагогічному процесі сім'ї та дошкільного закладу здатна здійснювати особистісно-орієнтований підхід, формувати індивідуальність, активізувати творчий потенціал не лише дитини, але і педагогів, і батьків.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

14.
372
А 43


    Біла, Ірина Миколаївна.
    Діагностика творчості дошкільників [Текст] / І. М. Біла // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 14-24. - Бібліогр.: с. 19 (3 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
дошкільник -- дитяча творчість -- творча задача -- творчі мисленнєві тенденції -- творчий процес -- творча діяльність
Аннотация: Дослідження присвячено вивченню специфіки творчості у дошкільному віці. В роботі поглиблено знання про дитячу творчість крізь призму системно-стратегіальної концепції, визначено психолого-педагогічний підхід до вивчення, аналізу та організації творчого конструювання у дошкільному віці.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

15.
372
А 43


    Левшунова, Катерина Валеріївна.
    Психічне благополуччя старших дошкільників під впливом програми підвищення їх рухової активності [Текст] / К. В. Левшунова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 126-134. - Бібліогр.: с. 133 (4 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
рухова активність -- психічне благополуччя -- старший дошкільник -- програма розвитку -- формуючий експеримент
Аннотация: У статті представлено загальний опис програми розвитку рухової активності старших дошкільників. Висвітлено результати впровадження програми розвитку рухової активності дітей старшого дошкільного віку. Здійснено порівняльний аналіз експериментальної та контрольної груп після апробації програми.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

16.
372
А 43


    Соловйова, Людмила Іванівна.
    Довільна поведінка як чинник прийняття дитиною соціально значущих цінностей: теоретичний аспект проблеми [Текст] / Л. І. Соловйова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 211-222. - Бібліогр.: С. 220-221 (9 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
довільна поведінка -- регуляція поведінки -- гра -- соціально значущі цінності -- вибір -- старший дошкільник
Аннотация: У статті здійсненно аналіз основних підходів до проблеми розвитку довільної поведінки дитини дошкільного віку. Розкрито психологічний зміст понять, які характеризують довільну поведінку дошкільника та визначено механізми формування у дитини здатності до регуляції своїх дій. Підкреслено, що становлення протягом дошкільного віку довільної поведінки виступає підгрунтям для розвитку у дитини вміння здійснювати свідомий вибір. Сформульовано гіпотезу, що повноцінний розвиток довільної поведінки старшого дошкільника зумовлює можливість вибору та прийняття нею соціально значущих цінностей.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

17.
372
А 43


    Токарєва, Л. Д.
    Формування моральних уявлень дошкільника у взаємодії з батьками [Текст] / Л. Д. Токарєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 249-266. - Бібліогр.: С. 263-265 (12 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
сім'я -- дошкільник -- ціннісні орієнтації -- моральні цінності
Аннотация: У статті висвітлюється проблема морального становлення особистості дитини дошкільного віку у сім'ї. Стаття розкриває уявлення і усвідомлення дітьми дошкільного віку найважливіших базових моральних цінностей. Представлено діагностику і аналіз ціннісної сфери дошкільника. Автор надає шляхи подолання негативних впливів на виховання і формування ціннісних орієнтирів дошкільника.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

18.
37.015.31.016:74(043.5)
Ш 95


    Шульга, Людмила Миколаївна.
    Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях з малювання [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 13.00.08 / Л. М. Шульга ; наук. керів. Л. М. Михайлова ; Інститут проблем виховання НАПН України (Київ). - Київ, 2018. - 23 с. - Бібліогр.: с. 17-19 (18 назв). -
УДК
Рубрики: Дошкільна педагогіка
фывфывфыв:
творчі здібності -- дошкільник -- заняття з малювання -- художня творчість -- педагогічна технологія -- педагогічні умови -- професіоналізм педагога

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Михайлова, Лариса Миколаївна \наук. керів.\; Інститут проблем виховання НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
372
А 43


    Рагозіна, В. В.
    Спостережливість старшого дошкільника: сутність і діагностика [Текст] / В. В. Рагозіна, Н. В. Очерятина // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 219-234
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
спостережливість -- старший дошкільник -- критерії і показники -- діагностика спостережливості
Аннотация: Проаналізовано підходи до визначення поняття "спостережливість" у психолого-педагогічній літературі. Спостережливість визначається як базова якість старшого дошкільника, що полягає в умінні з високим ступенем зосередженості спостерігати за предметами, об'єктами і явищами навколишнього світу з виділенням їх істотних, характерних і малопомітних ознак. Наводяться критерії спостережливості - зосередженість на об'єкті спостереження, повнота, точність і самостійність спостереження та їх показники. Запропоновано діагностичні завдання.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Очерятина, Н.В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

20.
372
А 43


    Токарєва, Л.Д.
    Специфіка прояву термінальних і інструментальних цінностей старшого дошкільника в сім'ї [Текст] / Л.Д. Токарєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 304-318
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
сім'я -- дошкільник -- ціннісні орієнтації -- інструментальні цінності -- термінальні цінності -- регулююча дія
Аннотация: Стаття висвітлює проблему специфіки прояву термінальних і інструментальних цінностей дітей старшого дошкільного віку в сімейному осередку. Автор доводить, що саме ціннісні уявлення, ціннісні орієнтири дошкільника повністю залежать і регулюються увагою і настановами дорослого. В статті зрооблено акцент на діяльнісній підтримці ціннісної орієнтації дитини, коли дорослий своєю присутністю, оцінками, взірцем підтримує і стимулює її активність. Доведено, що можна стрверджувати про сформованість ціннісної орієнтації особистості лише тоді коли певна цінність стає особистим мотивом, мотивом до дії, мотивом до вчинку незалежно від присутності дорослого


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-20    21-24 
 
Статистика
за 26.07.2024
Число запросов 85702
Число посетителей 1121
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя