Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (632)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (5)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=дошкільники<.>
Общее количество найденных документов : 60
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60  
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.72/В 61
Автор(ы) : Вовчик-Блакитна М. В.
Заглавие : Особливості числової абстракції у дітей на ранніх етапах її розвитку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Б.м., 1954
Колич.характеристики :213 с.
Примечания : Бібліогр.: с. 202-212.
УДК : 159.922.72
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Виховна робота
Вікова психологія-- Діти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дошкільники--молодші школярі--числова абстракція--виховна робота
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.4 /К 21-223668 рукописный текст
Автор(ы) : Карасьова, Катерина Володимирівна
Заглавие : Розвиток комунікативних функцій дошкільників у процесі творчих ігор : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :175 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 161-177.
УДК : 159.922.73-053.4 (043.3)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Комунікативність
Вікова психологія-- Дошклільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комунікативні функції--партнерська взаємодія--творча гра--сюжетно-рольова гра--молодші дошкільники--спілкування--проектування
Аннотация: Дисертаційне досліжденя присвячено проблемі динаміки прояву комунікативних функцій молодших дошкільніків в процесі творчих ігор, зокрема сюжетно-рольових. У результаті проведеного аналізу методологічних та методичних аспектів проблеми визначено, що розвиток комунікативних функцій дітей зазначеного віку в процесі творчої гри обумовлений переходом на новий суб"єктивний рівень взаємодії із однолітками, який з одного боку, відбувається на основі засвоєних дітьми форм спілкування з близькими дорослими в ранньому дитинстві, з іншого,-визначається рівнем опанування новими засобами взаємодіїз однолітками у молодшому шкільному віці. Оптимальний рівень розвитку комунікативних функцій молодших дошкільників передбачає засвоєння ними партнерської поведінки, спрямованої на взаємодію, взаємообмін, взаєморозуміння та взаємовплив у процесі спільної ігрової діяльності. Становлення творчої гри у молодшому шкільному віці залежить від розвитку комунікативного конструкту в єдності прояву таких функцій: фатичної, емотованої, інформаційної та функції управління. Динаміка комунікативних функцій молодших дошкільників у процесі творчої сюжетно-рольової гри виявляється в диференціюванні рівнів прояву комунікативного конструкту на різних рівнях творчої сюжетно-рольової гри. Практичне значення дослідження полягає у застосування отриманих експериментальних результатів для розширення і збагачення підходів до розуміння вікових особливостей розвитку комунікативних функцій молодших дошкільників у процесі творчої сюжетно-рольової гри, що сприяє гуманізації взаємин між дорослими і дільми, успішному засвоєнню останніми структурами провідного у дошкільному віці виду діяльності- сюжетно-рольової гри та оптимізації психолого-педагогічного поцесц в дошкільних навчальних закладах.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.4(/М 48-480307 рукописный текст
Автор(ы) : Мельник, Інна Сергіївна
Заглавие : Особливості впливу взаємин з дорослими і однолітками на самооцінку старшого дошкільника : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :198 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 177-197.
УДК : 159.922.73-053.4(043.3)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Самооцінка
Вікова психологія-- Старші дошкільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самооцінка--старший шкільний вік--взаємини--загальна сомооцінка--конкретна самооцінка--спільна діяльність--структура взаємин
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене теоретико-експериментальному вивченню проблеми особливостей впливу взаємовідносин з дорослими і однолітками на самооцінку старшого дошкільника. Здійснено теоретичний аналіз дослідження даної проблеми вітчизняними та зарубіжними психологами. У ході експериментального дослідження показано наявність розбіжності між рівнями розвитку загальної і конкретної самооцінки, яка проявляється у тенденції до завищення загальної самооцінки дітьми старшого дошкільного віку та у більшій адекватності їх конкретної сомооцінки. Встановлено достовірний зв"язок рівнів розвитку конкретної самооцінки з мірою сформованості поведінкового, когнітивного та афективного структурних компонентів взаємин дітей зазначеного віку у спільній діяльності з однолітками. Виявлено залежність типів прояву самооцінки дітей від характеру їх взаємодії з дорослими. Висвітлено психологічний зміст процесу гармонізації конкретної і загальної самооцінки дітей старшого дошкільного віку та особливості впливу взаємин дітей у спільній діяльності з дорослими і однолітками на його динаміку. Розроблено та апробовано авторську розвивальну програму оптимізації самооцінки старших дошкільників у процесі взаємин з дорослими і однолітками. Матеріали дослідження можуть бути використані у практичній діяльності психологічних служб дошкільних закладів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : [159.922.7:316.34/С 13-201550 рукописный текст
Автор(ы) : Савченко, Юрій Юрійович
Заглавие : Становлення психологічної статі дитини дошкільного віку в умовах сім`ї : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :198 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 180-198.
УДК : [159.922.7:316.346.32-053.4]:316,362](043.3)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Психологічна стать
Вікова психологія-- Дошкільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна стать--статева ідентичність--батьківсько-дитячі стосунки--статево-рольова поведінка
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене теоретико-експериментальному вивченню процесу становлення психологічної статі старших дошкільників у системі батьківсько-дитячих стосунків. Проаналізовано шляхи вирішення проблеми становлення психологічної статі дітей дошкільного віку у психологічній та педагогічній літературі. В дослідженні уточнено зміст понять "психологічна стать" і "батьківсько-дитячі стосунки", структурно представлені трьома компонентами: емоційним, когнітивним, діяльнісним. Визначено, взаємозв"язок мід рівнями прояву психологічної статі старших дошкільників і батьківсько-дитячих стосунків у їх сім"ях. На підставі отриманих результатів щодо взаємозв"язку між рівнями прояву психологічної статі старших дошкільників і батьківсько-дитячих стосунків у сім"ях виділено підгрупи респондентів. Згідно з їх якісною характеристикою обгрунтовано ефективні умови розвитку психологічної статі хлопчиків і дівчаток дошкільного віку у структурі сімейних стосунків, розроблено програму впровадження у практику роботи закладів дошкільної освіти системи психолого-педагогічних впливів розвивального характеру. В результаті експериментальної роботи підтверджено ефективність запропонованої програми і доведено доцільність її використання в освітній діяльності установ для дітей дошкільного віку. Результати дисертаційного дослідження можуть бути використані у практиці роботи ДНЗ і вищих педагогічних навчальних закладів як навчально-методичний матеріал під час викладання дисциплінз фахової підготовки студентів, які навчаються за такими напрямками: "Дошкільна освіта", "Практична психологія" та "Соціальна педагогіка".
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.27+159.92/Р 50-189439 рукописный текст
Автор(ы) : Ригель, Олеся Володимирівна
Заглавие : Психологічна адаптація дошкільника в ситуації зміни соціального середовища : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :211 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 196-211.
УДК : 159.922.27+159.922.73-053.4 + 159.922.27 + 159.922.73-053.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Психологічна адаптація
Вікова психологія-- Дошкільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна адаптація--соціалізація--дошкільник--адаптаційний потенціал--трансформація--вікові особливості--розвиток--гармонізація--структура--інтегративність
Аннотация: В роботі теоретично обгрунтовано й експериментально досліджено вікові особливості співвідношення психічних станів і етапів адаптації дитини до нових для неї ситуацій життєдіяльності (дошкільного закладу). Визначено, що незадовільний рівень психологічної адаптації дитини умов соціалізації зумовлюється впливом як зовнішніх, так і внутрішніх чинників. До перших належать психолого-педагогічні умови організації розвивальних впливів з боку персоналу дошкільного закладу, до других-вікові особливості функціонування механізмі адаптації дитини, що перебуває на даному етапі онтогенетичного розвитку. Доведено існування зв"язку між певними сполученнями психічних станів за їх модальнісними ознаками і оптимальним рівнем сформованості адаптаційного потенціалу. Визначена можливість підвищення психологічної адаптації дитини до нових для неї умов соціалізації завдяки врахуванню вікових особливостей адаптаційного процесу, зокрема через відповідальність застосування з боку дорослих ефективних генетично-розвивальних психолого-педагогічних впливів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.2+159.922/А 50-721300 рукописный текст
Автор(ы) : Алинкіна, Дінара Едуардівна
Заглавие : Розвиток мовленнєвих здібностей дошкільників у різному соціокультурному оточенні : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :192 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 163-189.
УДК : 159.922.2+159.922.73-053.4+159.928.23+81'233 + 159.922.2 + 159.922.73-053.4 + 159.928.23 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Мовленнєві здібності
Вікова психологія-- Дошкільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мовленнєві здібності--полікультурне оточення--психолого-педагогічне проектування--спілкування
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі розвитку мовленнєвих здібностей дошкільників п"ятого року життя, які виховуються в полікультурному оточенні. У результаті проведеного аналізу методологічних та методичних аспектів проблеми визначено, що розвиток мовленнєвих здібностей дітей п"ятого року життя (на матеріалі аналізу російської та кримськотатарської мов) відбуваєтся процес активної комунікативної діяльності і демонструє загальні тенденції збагачення комунікативних, когнітивних, лінгвістичних та творчих характеристик мовлення. Дослідженно взаємозв"язок між ступенем розвитку різних змістовних компонентів мовленнєвих здібностей дітей зазначеного віку в умовах полікультурного оточення. Охарактеризовано поетапне формування здібностей дітей п"ятого року життя до активного засвоєння рідної мови в процесі двомовного супроводу та апробовано програму впровадження в практику роботи закладів дошкільної освіти засобів ефективного впливу на розвиток означених здібностей дошкільників. Доведено, що ситуація двомовного супроводу мовленевого розвитку дитини потребує врахування соціокультурного національного контексту, що передбачає посилення уваги до суб"єктних особистісних механізмів (розвиток мотивівта інтересу до національної мови, самооцінки дитини як партнера по спілкуванню, формування ціннісних орієнтацій в національній культурі). практичне значення дослідження зумовлене можливістю використання одержаних результатів як практичного інструментарію оптимізації розвитку здібностей дітей у різному соціокультурному оточенні.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.4(/Б 18-329690 рукописный текст
Автор(ы) : Байєр, Ольга Миколаївна
Заглавие : Розвиток саморегуляції старших дошкільників у взаємодії з однолітками і дорослими : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :180 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 141-163.
УДК : 159.922.73-053.4(043.3)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Саморегуляція
Вікова психологія-- Старші дошкільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): саморегуляція--воля--довільна активність--довільна регуляція--взаємодія
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі дослідження саморегуляції старших дошкільників у взаємодії з однолітками і дорослими. Проаналізовано стан розробки наукової проблеми в сучасній психолого-педагогічній науці; подано аналіз ключових понять дослідження; визначено та обгрунтовано особливості актуалізації структурних компонентів акту психічної саморегуляції дошкільника в різних видах діяльності. Експериментально виявлено тенденції щодо рівня розвитку структури акту психічної саморегуляції в ігровій діяльності, праці, спілкуванні та в ситуації конструювання; розроблено та адаптовано до предмета дисертаційного дослідження діагностичний інструментарій для визначення рівня розвитку психічної саморегуляції дошкільників. У дисертаційному дослідженні апробовано і перевірено нові психолого-педагогічні підходи щодо цілеспрямованого управління процесом розвитку саморегуляції старших дошкільників у різних специфічно дитячих видах діяльності; обгрунтовано, що функціональним центром акту психічної саморегуляції довільної поведінки дошкільника є позитивний образ-Я; сформульовано науково-методичні рекомендації, доведено доцільність застосування цілеспрямованої роботи щодо оптимізації управління процесом соморегуляції старших дошкільників з однолітками і дорослими.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.4+/Б 61-747352 рукописный текст
Автор(ы) : Біла, Ірина Миколаївна
Заглавие : Розвиток стратегічних тенденцій аналогування в творчій діяльності старших дошкільників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :240 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 186-202.
УДК : 159.922.73-053.4+159.954.4 + 159.922.73-053.4 + 159.954.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Творча діяльність
Вікова психологія-- Старші дошкільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): стратегічні тенденції--аналогізування--старший дошкільник--творча діяльність--мисленнєві дії--творче завдання--природа--концептуальна модель--комплексна методика
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей розвитку стратегічних тенденцій аналогізування дітей старшого шкільного віку. На основі теоретичного аналізу сформульовано визначення творчої діяльності, стратегічних тенденцій аналогізування суб"єкта, вивчено особливості їх прояву, механізми вияву та розвитку. Зроблено концептуальні висновки про стан розвитку творчих мисленнєвих дій старших дошкільників, з"ясовано умови їх розвитку. Експериментально досліджено особливості прояву стратегічних тенденцій аналогізування у творчій діяльності старших дошкільників, визначено рівень розвитку аналогізування, здійснено аналіз отриманих результатів. У дисертації побудовано концептуальну модель розвитку стратегічних тенденцій аналогізування, розроблено та експериментально перевірено відповідну комплексну методику. Методика творчого тренінгу має в основі творчі завдання, які забезпечують: розвиток позитивного емоційного ставлення старших дошкільників до творчої діяльності, формування сенсорного досвіду та вдосконалення навичок аналогізування. Розроблено методичні рекомендації для педагогів та психологів дошкільних навчальних закладів щодо розвитку стратегічних тенденцій аналогізування у старших дошкільників.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.4+/В 13-549874 рукописный текст
Автор(ы) : Ваганова, Наталія Аркадіївна
Заглавие : Розуміння старшими дошкільниками нової інформації у вербальній і візуальній формі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :201 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 173-186.
УДК : 159.922.73-053.4+159.955.1:165.243 + 159.922.73-053.4 + 159.955.1:165.243
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Розуміння
Вікова психологія-- Дошкільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): нова інформація--розуміння--суб`єктивні орієнтири--конструювання образів-понять--аналогізування--комбінування--творча діяльність
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню психологічних особливостей розуміння старшими дошкільниками нових для них інформаційних структур у аудіо- та візуальних формах (вірші, поняття, байки, оповідання, репродукції картин, малюнки). Здійснено теоретичний аналіз проблеми розуміння, визначено основні психологічні індикатори та детермінанти його проявів. Виявлено характеристики процесу розуміння старшими дошкільниками нової для них інформації через визначення ними суб"єктивних орієнтирів та конструювання нових образів-понять, що складають основу розуміння. Визначено роль аналогізування та комбінування як основних механізмів розбудови нових смислових конструкцій. Розроблено експериментальну навчальну програму як основу для здійснення навчання дітей вмінням аналізувати нові інформаційні структури.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.4+/Ф 43-875845 рукописный текст
Автор(ы) : Фера, Світлана Володимирівна
Заглавие : Соціально-психологічна гра як засіб економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :280 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 262-282.
УДК : 159.922.73-053.4+316.614.6-053.4:33
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Соціально-психологічна гра
Вікова психологія-- Старші дошкільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): економічна соціалізація--старший дошкільний вік--економічна соціалізованість--когнітивний компонент--афективний компонент--поведінковий компонент--гра
Аннотация: Здійснено теоретичний аналіз дослідження даної проблеми вітчизняними та зарубіжними науковціями. У ході експериментального дослідження з`ясовано особливості економічної соціалізації на етапі старшого дошкільного віку. Виявлено достовірний зв`язок мід рівнем економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку і такими факторами як: наявність і кількість кишенькових грошей у дошкільника, склад родини, кількість дітей у сім`ї, вік, освіта та професія батьків.Розроблено методики дослідження економічної соціалізації та критерії визначення рівня економічної соціалізованості дітей старшого дошкільного віку. Розроблено модель соціально-психологічної гри з економічним змістом, яка побудована згідно компонентів економічної соціалізації. Розроблено і апробовано авторську програму "Економіка в нашому житті". Матеріали дослідження можуть бути використані у діяльності дошкільних навчальних закладів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.72-053.4/В 61 рукописный текст
Автор(ы) : Войтко, Леонід Федорович
Заглавие : Особливості формування доведень у дітей дошкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Б.м., 1970
Колич.характеристики :154 с.: табл., рис.
Коллективы : Дніпропетровський державний університет (Дніпропетровськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 144-154.
УДК : 159.922.72-053.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Формування доведень
Вікова психологія-- Дошкільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дошкільники--аналітичне мислення--мислення
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.6:004/Ч-37-707329 рукописный текст
Автор(ы) : Чекстере, Оксана Юріївна
Заглавие : Психологічні особливості децентрації дітей, залежних від комп'ютерно-ігрової діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :301 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 191-225.
УДК : 159.922.7+159.922.73-056.49:004 + 159.922.7 + 159.922.73-056.49:004
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Комп'ютерні ігри
Вікова психологія-- Діти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): децентрація--егоцентризм--дошкільники--молодші школярі--віртуальні комп'ютері ігри--комп'ютерна депривація--залежність від комп"ютера
Аннотация: У дисертації досліджуються психологічні особливості впливу ігр у віртуальному просторі на розвиток децентрації у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Проаналізовано вплив реального і віртуального світу на види діяльності й процеси розвитку дітей. Встановлено, що раннє залучення дітей до віртуального світу є чинником депривації, що зачіпає соціальний, емоційний, сенсорний, руховий і інші аспекти їх особистісного розвитку. Доведено негативний вплив на дітей комп'ютерних ігр. Розроблено та апробовано корекційну програму з подолання затримки становлення децентрації, породженої депривуючим впливом надмірного занурення у віртуальний простір, в дошкільників на основі групової психокорекції
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.4+/С 60-798807 рукописный текст
Автор(ы) : Соловйова, Людмила Іванівна
Заглавие : Індивідуальні особливості розвитку вольової поведінки старших дошкільників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :232 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 178-203.
УДК : 159.922.73-053.4+159.947-053.4 + 159.922.73-053.4 + 159.947-053.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Вольова поведінка
Вікова психологія-- Старші дошкільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вольова поведінка--дошкільний вік--індивідуальні особливості--пізнавальна активність--рухова активність--диференційований підхід
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню індивідуального аспекту розвитку вольової поведінки старших дошкільників. Визначено зміст, структуру та рівні прояву вольової поведінки дітей старшого дошкільного віку в пізнавальній та руховій активності. Охарактеризовано ступені прояву показників структурних компонентів вольової поведінки дошкільника. Розкрито психологічний зміст індивідуалізації психолого-педагогічної роботи з дітьми. Розроблено та апробовано авторську програму розвитку вольової поведінки старших дошкільників, спрямовану на гармонізацію структури вольових дій дітей шляхом збалансування рівнів розвитку показників її мотиваційного та регуляційного структурних компонентів в пізнавальній та рухливій активності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.4+/К 21-105778 рукописный текст
Автор(ы) : Карабаєва, Ірина Іванівна
Заглавие : Психологічна готовність до писемного мовлення дітей старшого дошкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :195 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 157-174.
УДК : 159.922.73-053.4+373.29-052 + 159.922.73-053.4 + 373.29-052
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Писемне мовлення
Вікова психологія-- Старші дошкільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна готовність--писемне мовлення--діти--старші дошкільники--мовленнєва діяльність
Аннотация: Дисертація присвячена психологічній готовності до писемного мовлення дітей старшого дошкільного віку. В роботі розкрито зміст готовності дітей до оволодіння писемним мовленням як компонента готовності до шкільного навчання. Обґрунтовані умови підвищення ефективності підготовки дошкільників до оволодіння писемним мовленням. Доведено, що усвідомлене диференційоване сприймання і відтворення звуків, букв, слів, речень в усній формі і графічними засобами має важливе значення як для вирішення проблеми підготовки дітей до навчання їх читанню і письму, так і для розв'язання питань початкового навчання дітей в школі писемному мовленню.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.31+373.29]/К 60-005300 рукописный текст
Автор(ы) : Колесникова, Валентина Федорівна
Заглавие : Психолого-педагогічні умови наступності трудової підготовки старших дошкільників і молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1995
Колич.характеристики :207 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 167-185.
УДК : 37.015.31+373.29]:331 + 37.015.31 + 373.29]:331
Предметные рубрики: Педагогіічна психологія-- Трудова діяльність
Вікова психологія-- Старші дошкільники
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наступність трудової підготовки--розгорненість послідовності дій--характер стимульного матеріалу--фіксація--самостійність--відтворення--трудова діяльність
Аннотация: Дисертацію присвячено психолого-педагогічним умовам наступності трудової підготовки старших дошкільників і молодших школярів. Розкрито можливості удосконалення трудової підготовки старших дошкільників і молодших школярів шляхом забезпечення наступності трудового навчання і виховання на граничних вікових групах; вивчена структура наступності трудової підготовки у старших дошкільників і молодших школярів; показані умови формування у дошкільників і молодших школярів розгорненості та послідовності дій та етапи перекодування інформації в оперуванні від наочної до вербальної форми; виявлені особливості процесу самостійної побудови дітьми стратегії пошукової діяльності, що проявляється в адекватному аналізі інформації або зразка для розгортання власних, тотожних заданим дій.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.75-053.4/П 14 рукописный текст
Автор(ы) : Палій, Анатолій Андрійович
Заглавие : Особливості статеворольових уявлень дітей дошкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1996
Колич.характеристики :210 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 161-179.
УДК : 159.922.75-053.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Статеворольова поведінка
Вікова психологія-- Дошкільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): маскулінність--статево-рольова орієнтація--фемінінність--андрогінність--статево-рольові уявлення
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене комплексному теоретичному й експериментальному вивченню особливостей статеворольових уявлень дітей, вихованців дитячих садків. Розкрито їх обумовленість загальною ситуацією особистісного розвитку протягом дошкільного віку. Показано взаємозв'язок даних уявлень з процесом формування психологічної статі в онтогенезі. Розширені й поглиблені наукові знання про формування психологічної статі дітей дошкільного віку, місце і значення статеворольових уявлень у цьому процесі. Виявлені й уточнені особливості даних уявлень у хлопчиків і дівчаток протягом вікових періодів шкільного дитинства.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7-053.4/./П 50-356791 рукописный текст
Автор(ы) : Поліщук, Валерій Миколайович
Заглавие : Психологічні особливості дітей перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1995
Колич.характеристики :198 с.: табл., граф.
Коллективы : Інститут психології АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 166-182.
УДК : 159.922.7-053.4/.5+373.29-052 + 159.922.7-053.4/.5 + 373.29-052
Предметные рубрики: Вікова психологія-- Перехідний вік
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): криза 7 років--перехідний період--дошкільники--молодші школярі--спілкування з дітьми
Аннотация: У дисертації розкрито психологічні особливості перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку. Досліджується проблема кризи 7 років, її природа, симптоматика, часові інтервали, та шляхи виходу з кризи. Подається класифікаційний і кореляційний аналіз симптомокомплексу перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку в хлопчиків, а також дівчаток. Вичленені основні психологічні труднощі у спілкуванні дорослих із дітьми перехідного періоду; обґрунтована необхідність використання інтимно-особистісного спілкування як адекватної форми взаємодії дорослих із дітьми перехідного періоду.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.1-053.4:3/С 12-918294 рукописный текст
Автор(ы) : Савченко, Юрій Юрійович
Заглавие : Становлення психологічної статі дитини дошкільного віку в умовах сім'ї : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :199 с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.180-199.
УДК : 159.922.1-053.4:316.362+159.922.73-053.4 + 159.922.1-053.4:316.362 + 159.922.73-053.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Психологічна стать
Вікова психологія-- Дошклільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дошкільники--психологічна стать--статева ідентичність--батьківсько-дитячі стосунки--статево-рольова поведінка
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення психологічної статі старших дошкільників у системі батьківсько-дитячих стосунків. Уточнено зміст понять "психологічна стать" і "батьківсько-дитячі стосунки", структурно представлені трьома компонентами: емоційним, когнітивним, діяльнісним. Визначено взаємозв'язок між рівнями прояву психологічної статі старших дошкільників і батьківсько-дитячих стосунків у їх сім'ях. Обґрунтовано ефективні умови розвитку психологічної статі хлопчиків і дівчаток дошкільного віку у структурі сімейних стосунків, розроблено програму впровадження у практику роботи закладів дошкільної освіти системи психолого-педагогічних впливів розвивального характеру.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7+159.922/Г 68-985623 рукописный текст
Автор(ы) : Гордєєва, Жанна Вікторівна
Заглавие : Розвиток регулятивної функції самооцінки у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :221 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 172-202.
УДК : 159.922.7+159.922.73-053.4/.5 + 159.922.7 + 159.922.73-053.4/.5
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Самооцінка
Вікова психологія-- Дошкільники
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самооцінка--регулятивна функція--самосвідомість--тривожність--поведінка--емоційно-ціннісне ставлення--психокорекція
Аннотация: В дослідженні здійснено порівняльний аналіз структури самооцінки у дошкільному та молодшому шкільному віці. Розкрито взаємозв'язок між структурними особливостями самооцінки на різних вікових етапах та рівнем регуляції дітьми власних дій у процесі предметно-практичної діяльності і спілкування. Описано динаміку проявів регулятивної функції самооцінки при переході дітей від дошкільної до шкільної форми навчання. Виявлені індивідуальні особливості проявів регулятивної функції самооцінки дитини, які пов'язані з рівнем розвитку її здатності до рефлексування оцінного ставлення до себе з боку оточуючих.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.75-053.4:/П 19-055900 рукописный текст
Автор(ы) : Пасічник, Алла Володимирівна
Заглавие : Розвиток етичних уявлень дітей дошкільного віку засобами художньої літератури : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2013
Колич.характеристики :218 с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 172-196.
УДК : 159.922.75-053.4:17:82-042.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Етичні уявлення
Вікова психологія-- Дошкільники
Дескрипторы:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): етичні уявлення--дошкільники--моральний розвиток--психологічній аналіз художньої літератури--професійна підготовка педагогів
Аннотация: У дисертації досліджуються особливості розвитку етичних уявлень у старших дошкільників. Розроблена модель психолого-педагогічної технології розвитку етичних уявлень дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури, апробовується ця технологія на практиці. Визначено психолого-педагогічні умови підвищення ефективності впливу художньої літератури на розвиток етичних уявлень старших дошкільників.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60  
 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 36946
Число посетителей 934
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя