Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (13)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=діалогічність<.>
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.011.3-051+3164/Г 15-230797 рукописный текст
Автор(ы) : Галян, Олена Іванівна
Заглавие : Співвідношення імперативності та діалогічності у стильовій характеристиці діяльності вчителя : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1999
Колич.характеристики :208 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 168-186.
УДК : 37.011.3-051+316454.52:37.013+37.064.2 + 37.011.3-051 + 316454.52:37.013 + 37.064.2
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Діяльність вчителя
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--активність--монологічна стратегія--діалогічність--імперативність--навчальний процес
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922.8/Ю 83
Автор(ы) : Юрчик, Оксана Миколаївна
Заглавие : Теоретичні аспекти моделювання процесу психологічної профілактики шкільного насильства
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 779-790: табл. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 789 (3 назви)
УДК : 159.922.8
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): шкільне насильство--насильство--психологічна профілактика--психологічна просвіта--булінг--агресивність--тривожність--молодші школярі--саморегуляція поведінки--діалогічність
Аннотация: У роботі представлено узагальнені результати теоретичного аналізу наукової літератури, проаналізовано сучасні якісні дослідницькі проекти та програми психопрофілактики шкільного і сімейного насильства, які за останні десятиліття проводились в Україні; узагальнено кращий вітчизняний досвід з організації попередження насильства в школі. Розроблено авторську модель психологічної профілактики шкільного насильства серед молодших школярів.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.955/Д 48
Автор(ы) : Диса, Олена Вікторівна
Заглавие : Відображення взаємозв'язку діалогічності та креативності мислення у вербальних продуктах творчості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 59-67 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 66 (19 назв)
УДК : 159.955
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчість--мислення--діалогічність--вербальна креативність--внутрішній діалог--внутрішнє мовлення--продуктивність мислення--креативність мислення
Аннотация: У статті висвітлюються питання розвитку творчого потенціалу особистості, зокрема розвитку творчого мислення. Обґрунтовується положення про те, що розвиток діалогічності мислення позитивно впливає на рівень розвитку креативності, що, у свою чергу, відображається у вербальних продуктах творчості.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Громова, Наталія михайлівна
Заглавие : Психологічні особливості установки на критичне мислення
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 79-88 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примечания : Бібліогр.: с. 86-87 (9 назв)
УДК : 137.015.3+159.923
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): критичне мислення--проблемний метод--толерантність--діалогічність
Аннотация: У статті проаналізовано дослідження вітчизняних та зарубіжних науковців у сфері критичного мислення та розглянуто його основні характеристики. Встановлено, що в основі критичного мислення лежить суперечлива ситуація та сумнів.
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 372/А 43
Автор(ы) : Костецька О.І.
Заглавие : Психологічна характеристика структурних компонентів діалогічності молодшого школяра
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2016. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 86-95 (Шифр 372/А 43-483084)
Примечания : Бібліогр.: с. 94-95 (9 назв)
УДК : 159.922.7
Предметные рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): молодший школяр--спілкування--діалогічність--структура діалогічності--емоційний компонент діалогічності--перцептивний компонент діалогічності--інтеракційний компонент діалогічності
Аннотация: У статті розглянуто теоретико-методологічні основи дослідження діалогічності феномену, що виявляється у розкритті концептуальних підходів та історії вивчення діалогу. Представлена характеристика таких структурних компонентів діалогічності: емоційний, перцептивний та інтеракційний, які у сукупності утворюють "комунікативне ядро" особистості.
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 155/П 86
Заглавие : Психологічні виміри особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю (31 травня 2018 року, м. Київ)
Выходные данные : Б.м., 2018
Колич.характеристики :280 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Цена : 20.00 грн
УДК : 159.9:005.745(477)(082)
Предметные рубрики: Загальна психологія, 31 травня 2018 р.
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): матеріали конференції--суб'єкти освітнього простору--гуманістична парадигма--особистісна взаємодія
Содержание : Психологічні питання інноваційних проектів (на матеріалі авторської школи "Акмеологічний ліцей")/ Сергій Дмитрович Максименко С. Д. Діалогічне спілкування як чинник особистісної саморегуляції підлітків/ В. В. Бучма. Діалогічність як пріоритетна характеристика особистісної взаємодії у сучасній школі/ Т. С. Гурлєва. Безпечність переходу до основної освітньої ланки: як це враховано у концепції нової української школи/ Л. В. Дзюбко. Культура як парадигма загальної середньої освіти/ С. О. Копилов. Формувальні вміння вчителів/ Л. В. Мар'яненко. Формування образу тіла у свідомості дівчат-підлітків у процесі особистісної взаємодії в освітньому середовищі/ О. М. Мойзріст. Патріотичні цінності суб'єктів освітнього простору / В. М. Невмержицький. Функціонування самопрезентаційного феномена у перехідний період від молодшого шкільного до підліткового віку/ В. С. Пастушенко. Самовдосконалення як регулятор соціальної активності особистості/ О. І. Пенькова. Психологічна культура і професійно важливі якості/ Н. В. Пророк. Взаємодія сурдопедагога з дітьми молодшого і дошкільного віку з порушеннями слуху/ Л. П. Пушкарська. Сутність понять "психічний стан" людини в сучасній психології/ Л. О. Скальська, В. О. Горбачов. Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня - теоретичний аспект/ Н. В. Слободяник. Теоретико-методологічний аналіз поняття "освітнього медіапростору"/ А. О. Субін. Види невротичних розладів особистості дитини дошкільного і молодшого шкільного віку в контексті сучасної педагогічної психології/ Л. А. Терещенко. Соціальна компетентність учня як показник якості нової парадигми освіти/ В. В. Федько. Вплив віртуального світу на навчальну мотивацію та види діяльності дітей у сучасному інформаційному просторі / О. Ю. Чекстере. Творчо обдаровані діти в освітньому просторі: проблема взаємодії/ О. М. Чудакова. Експериментальне психологічне вивчення особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору/ Л. О. Шатирко. Проблема самоставлення у контексті психологічного здоров'я та благополуччя особистості/ І. В. Яворська-Вєтрова. Ризики зменшення мотивації до навчання, пов'язані з переходом дитини з початкової до основної школи/ Л. М. Манилова.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 155/П 86
Автор(ы) : Гурлєва, Тетяна Степанівна
Заглавие : Діалогічність як пріоритетна характеристика особистісної взаємодії у сучасній школі
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Психологічні виміри особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми: матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю (31 травня 2018 року, м. Київ)/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - С. 63-66 (Шифр 155/П 86-079993984)
Примечания : Бібліогр.: С. 66 (13 назв)
УДК : 159.9:005.745(477)(082)
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Терновик Н. А.
Заглавие : Вплив діалогу на організацію мисленнєвого процесу підлітків як суб'єктів пізнавальної діяльності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 298-310 (Шифр 15(08)/А 43-744033331)
Примечания : Бібліогр.: с. 308-309 (7 назв)
УДК : 159.923(075.8)
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): суб'єктність особистості--пізнавальна діяльність--діалогічна взаємодія--педагогічне спілкування--пізнавальна активність--інтеракція--діалогічність мислення
Аннотация: У статті досліджено актуальні проблеми формування діалогічного мислення дітей підліткового віку. Розкрито погляди вітчизняних та зарубіжних вчених на проблему навчальної взаємодії учителей та учнів. Проаналізовано психологічні чинники розвитку суб'єктності особистості в сучасних умовах гуманізації середньої освіти. Зазначено, що міжособистісна взаємодія підлітків з педагогами має неоднозначний характер, проте вона набуває великого значення для них, оскільки вчителі є носіями соціальних норм, саме вони допомагають підліткам входити до соціуму. Велике значення для формування гармонійної особистості відіграє взаємодія підлітків з вчителями. Розкрито, що діалогічність мислення певною мірою визначається увагою, пам'яттю людини, її волею та почуттями, особливостями характеру, темпераменту. Зокрема, на успішній перебіг внутрішнього діалогу в процесі пізнавальної діяльності впливає розвиток розумових здібностей, які забезпечують можливість вираження думки, виконання цілогу ряду логічних операцій: зіставлення сприйнятого з певними критеріями, нормами, закономірностями; відокремлення спільного та відмінного у об'єктах, що вивчаються. Також наголошено, що важливу роль у формуванні образного мислення вчителі приділяють читацькому сприйманню, проблемним та ігровим ситуаціям. Встановлено, що завдяки створенню проблемних ситуацій спостерігається активізація творчої думки учнів. Зазначено, що прояв діалогічності пізнавальної діяльності - цілісний процес, система взаємопов'язаних рівнів, що забезпечує отримання результату (глибокого та багатостороннього проникнення в образний зміст художнього твору). Результат може бути досягнутий за умови максимальної включеності підлітка в мисленнєвий процес, що, у свою чергу є можливим в ситуації творчої роботи з текстом. Визначено основні критерії та прийоми педагогічного спілкування, що сприяють максимальній пізнавальній активності дітей. Обгрунтовано умови максимальної включеності підлітка в мисленнєвий процес. Розкрито сутність основних психологічних особливостей діалогічної взаємодії у навчальному процесі як необхідної складової розвитку підлітків як суб'єктів пізнавальної діяльності.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Хупавцева Н.О.
Заглавие : Психологічні принципи фасилітативної педагогічної взаємодії
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2020. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20. - С. 137-148 (Шифр 15(08)/А 43-127155848)
Примечания : Бібліогр.: с. 146-147 (19 назв)
УДК : 925:159.913
Предметные рубрики: Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): фасилітативна взаємодія--особистісно зорієнтований підхід--діяльнісний підхід--креативність--діалогічність--полісуб'єктність--відкритість--інтегративність--динамічність--цілісність
Аннотация: У статті описано емпіричні дослідження, проведені в межах "теорії потягу", які дають змогу обгрунтувати сутність феномена фасилітативної взаємодії. Сформульовано ключові положення фасилітативної парадигми в системі сучасної середньої освіти. Зазначено, що фасилітативна взаємодія має допомогти школярам "увійти" в демократичне суспільство, визнаючи їхні громадянські права на здобуття професійного рівня в майбутньому та враховуючи їхню особистісну мотивацію. Визначено загальні принципи організації освітнього процесу для педагогів нового покоління, якими мають керуватися і вчителі і учні (особи, які навчаються): свобода і право вибору навчальної дисципліни, вибір індивідуального освітнього маршруту; науковість ("при цьому наука має розглядатися не як істина, а як одна із версій, множинність і паралельне існування різних систем тлумачення світу. Ампліфікація цих позицій має характеризуватися не як обгрунтуванні певних знань, а як деяке уточнення способу їхнього отримання, аналізу та інтерпретації; випереджаючий практико зорієнтований підхід в освітньому процесі; особистісно зорієнтований і діяльнісний підходи в освітній парадигмі; креативність, діалогічність (полісуб'єктність), відкритість, інтегративність; динамічність й актуальність змісту навчальних курсів; цілісність освітньої практики й оптимальність змісту навчально-тематичних блоків навчальних програм; дотримання принципів фасилітативної взаємодії. Виокремлено базові психологічні принципи педагогічної фасилітативної взаємодії: визнання цінності, неповторності, цілісності особистості учня, його права на рівний розвиток і прояв своїх здібностей, утвердження і захист індивідуальності; незалежно від будь-яких новацій та інновацій право на прийняття / неприйняття цілісної особистості залишається за школярем.
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 58802
Число посетителей 1087
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя