Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (93)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)Рідкісна книга (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=дія<.>
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.943.3/В 14 рукописный текст
Автор(ы) : Вакарєв, Євгеній Сергійович
Заглавие : Особливості міжкультурної регуляції психомоторних дій людини : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :216 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім.Г.С.Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 175-196.
УДК : 159.943.3
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Психомоторна дія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психомоторна дія--міжпівкульна асиметрія--психомоторна регуляція--двобічне тренування
Аннотация: Дисертація присвячено дослідженню особливостей міжпівкульної регуляції психомоторних дій осіб з вираженим типом міжпівкульної асиметрії. Теоретично обгрунтовано та експерементально доведено, що продуктивність психомоторних дій залежить від типу міжпівкульної асиметрії, а особливості міжпівкульної регуляції психомоторних дій, що проявляються в міжпівкульним, лівопівкульним та амбілатеральним типами функціональної асиметрії. Показано вплив однобічного та двобічного тренування на продуктивність психомоторних дій. Доведено, що зменшення асиметрії активності півкуль супроводжуються збільшенням продуктивності психомоторних дій людини. Основні результати знайшли впровадження в практику оптимізації та підвищення ефективності навчальної, спортивної та професійної діяльності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.937.22/В 53 рукописный текст
Автор(ы) : Висідалко, Наталія Леонідівна
Заглавие : Вплив сенсетивності перцептивних процесів на ефективність інтелектуальних дій студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :186 с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 169-186.
УДК : 159.937.22
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Інтелектуальні дії
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): чутливість--дія--задача--невідоме--мотиваційна спрямованість--стан
Аннотация: У дисертації розглядається вплив сенситивності перцептивниї процесів на ефективність інтелектуальних дій студентів.Здійснено теоретичний аналіз та синтез наявного у психологічній літературі матеріалу з дослуджуваної та дотичної проблематики.Узагальнено науковий матеріал щодо роботи перцептивних процесів, обгрунтовано показники чутливості та виокремлено інтелектуальні дії в процесі розв"язування задач. Встановлено, що під час розв"язування задач чутливість перцептивних процесів вирізняється за своєю динамікою та впливом на ефективність інтелектуальних дій. Синситивність перцептивних процесів сприяє ефективності розв"язання задач і виражається самореалізацією, зосередженістю на діях з невідомим, добором способів розв"язання та розв"язанням нових задач. Зниження чутливості до невідомого потребує подолання когнітивного дисонансу оба інтерференції. Особливістю впливу сенситивності перцептивних процесів на ефективність інтелектуальних дій є підвищення швидкості пошуку; єдність асиміляції та акомодації; формування нових способів дій; швидкість розуміння та розв"язання задачі; розвиток інтелектуальних дій загалом.Упроваджений у навчальний процес тренінг розв"язування задач зумовив підвищення чутливості, енергопотенціалу, спрямованості мотивації на себе, на задачу та на взаємні дії, розвиток їх цілісного утворення та розумових можливостей студента.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.091.3/М 69 рукописный текст
Автор(ы) : Михальчук, Наталія Олександрівна
Заглавие : Психологічні умови ефективності дискусії як форми навчальної роботи (на матеріалі курсу "Світова література") : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2001
Колич.характеристики :267 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 177-199.
УДК : 37.091.3
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Дискусія-- Навчальна робота
Вікова психологія-- Школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дискусія--навчальна дискусія--ініціативна дія--оригінальна думка--обґрунтоване висловлювання
Аннотация: У дисертації розкриваються основні умови ефективності дискусії як форми навчальної роботи на уроках світової літератури. Обґрунтовано принципи організації навчальної дискусії, визначено критерії ефективності навчальної дискусії. Проаналізовано особливості формальної структури діалогу підлітків та зміст смислових зв'язків між послідовними висловлюваннями учнів, спрямованість висловлювань школярів. Виділено дві групи прийомів, за допомогою яких можна обґгунтувати свою точку зору : змістовні та незмістовні, а також вказано основні психологічні умови, що впливають на ефективність навчальної роботи.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.943+373.29-05/Р 59-536390 рукописный текст
Автор(ы) : Роговик, Людмила Степанівна
Заглавие : Психомоторна дія як фактор розумової активності в навчанні дітей 5-8 років : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :256 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.163-179.
УДК : 159.943+373.29-052"465*5/8" + 159.943 + 373.29-052"465*5/8"
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Розумова активність
Педагогічна психологія-- Психомоторна дія
Вікова психологія-- Діти 5-8 років
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розумовий розвиток--психомоторна дія--психомоторна активність--тілесний простір--макрорухи--мікрорухи
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню властивостей психомоторної дії в навчальній діяльності дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Визначено типи психомоторної активності дітей, в яких знаходить відображення індивідуальна структура психомоторної дії, пов'язана з переважанням мовленнєвого, емоційно-чуттєвого чи образного стимулів розумової активності. експериментально доведено можливість підвищення ефективності навчання завдяки використанню психомоторних компонентів, які сприяють пізнавальній самостійності учнів і формуванню в них пошукових умінь.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378.015.3:159.955/Ч-44 рукописный текст
Автор(ы) : Чепіль, Оксана Яківна
Заглавие : Формування мислительної дії систематизації у процесі вивчення іноземної мови у немовному вузі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Острог, 1998
Колич.характеристики :176 с.: табл., рис.
Коллективы : Острозька Академія Національний Університет "Києво-Могилянська Академія" (Острог)
Примечания : Бібліогр.: с. 159-171.
УДК : 378.015.3:159.955
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Мислення-- Мовленнєва діяльність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мислительна дія--систематизація--вивчення іноземної мови--алгоритм систематизації--студенти немовних вузів
Аннотация: В дослідженні апробовано алгоритм застосування мислительної операції систематизації в процесі вивчення іноземних мов у немовному вузі. Показано динаміку взаємозв'язків між елементарними розумовими операціями, за допомогою яких виконується систематизація. Розкрито роль та значення стстематизації як логічного прийому запам'ятовування в свідомому засвоєнні знань з іноземної мови.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.947:355/Г 82 рукописный текст
Автор(ы) : Грибенюк, Геннадій Сергійович
Заглавие : Психологічні основи становлення саморегуляції у навчально-професійній діяльності майбутніх рятівників : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :380 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 347-380.
УДК : 159.947:355
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Саморегуляція
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): саморегуляція--майбутні рятівники--мотивація--професійна діяльність--екстремальні умови--колективно-групова організація--професійне становлення--курсанти--самосуб'єктна дія--духовні цінності--моральні цінності
Аннотация: У роботі розроблено теоретико-методологічні основи психології особистісної саморегуляції рятівників у професійній діяльності. Розкрито динаміку і типи мотивації до діяльності в екстремальних умовах та проаналізовано їх зв'язок з усвідомленням значення цієї діяльності в самореалізації. Простежено становлення здатності особистості до саморегуляції та з'ясовано роль цієї здатності у розвитку самосуб єктної дії як умови ефективної діяльності рятівників. З'ясовано взаємозалежність між змістом морально-релевантних ціннісних орієнтацій як основи духовності особистості та умови становлення у неї здатності до саморегуляції в екстремальних умовах діяльності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923/П 58
Автор(ы) : Попович І. С.
Заглавие : Регулятивна функція соціальних очікувань особистості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 165-173 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примечания : Бібліогр.: с. 172 (10 назв)
УДК : 159.923
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальні очікування--самооцінка--міжособистісна взаємодія--людські взаємини--неочікувана дія--очікувана дія
Аннотация: Висвітлено результати дослідження регулятивної функції соціальних очікувань особистості. Розглянуто соціальні очікування як феномен, щ9о породжує структурно-змістову цілісність "Я" і забезпечує її функціонування.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923/Ф 44
Автор(ы) : Фесенко Р. С.
Заглавие : Аналіз методу визначення структури мнемічної дії в дослідженні Ляудіс В. Я.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 430-434 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примечания : Бібліогр.: с. 434 (5 назв)
УДК : 159.923
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічний метод--психологічні ідеології--довільне запамятовування--мнемічна дія
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.943/П 39
Автор(ы) : Плохіх В. В.
Заглавие : Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 274-283: рис. (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примечания : Бібліогр.: с. 282 (9 назв)
УДК : 159.943
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): темпоральний параметр--екстренна дія--час реакції--система діяльності--психічні механізми
Аннотация: За результатами експериментального дослідження , в якому досліджувані вирішували спеціальну задачу, що поєднувала звичайну сенсомоторну реакцію та реакцію вибору, було визначено кількісні значення темпорального параметру в чоловічій та жіночій експериментальних підгрупах.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Щербатюк, Богдана Анатоліївна
Заглавие : Социально-психологические параметры взаимопонимания и коммуникативные затруднения субъектов речевого общения
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 245-257 (Шифр 153.6/А 43-107451)
Примечания : Бібліогр.: с. 257 (6 назв)
УДК : 316.6:81'23(045)
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комунікативна взаємодія--мовленнєвий твір--комунікативна дія--комунікативний акт--когнітивна дія--мовленнєва поведінка
Аннотация: Аналізується функціональна структура соціально-комунікативної взаємодії на основі аналізу типологізованих комунікативних труднощів, що виникають у процесі мовленнєвого спілкування. Розглядається схема умовного комунікативного акту і серія конкретних комунікативних ситуацій, аналіз яких дозволяє встановити причини труднощів у мовленнєвому спілкуванні.
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 372/А 43
Автор(ы) : Токарєва Л.Д.
Заглавие : Специфіка прояву термінальних і інструментальних цінностей старшого дошкільника в сім'ї
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 304-318 (Шифр 372/А 43-930366919)
УДК : 316.614.6-053.4
Предметные рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): сім'я--дошкільник--ціннісні орієнтації--інструментальні цінності--термінальні цінності--регулююча дія
Аннотация: Стаття висвітлює проблему специфіки прояву термінальних і інструментальних цінностей дітей старшого дошкільного віку в сімейному осередку. Автор доводить, що саме ціннісні уявлення, ціннісні орієнтири дошкільника повністю залежать і регулюються увагою і настановами дорослого. В статті зрооблено акцент на діяльнісній підтримці ціннісної орієнтації дитини, коли дорослий своєю присутністю, оцінками, взірцем підтримує і стимулює її активність. Доведено, що можна стрверджувати про сформованість ціннісної орієнтації особистості лише тоді коли певна цінність стає особистим мотивом, мотивом до дії, мотивом до вчинку незалежно від присутності дорослого
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Москаленко В. В.
Заглавие : Особливості конативного компоненту образу "економічно успішної людини" студентської молоді
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: [Фенікс], 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 25. - С. 193-202 (Шифр 15(08)/А 43-340001304)
Примечания : Бібліогр.: С. 201-202 (8 назв)
УДК : 159.922.27-316.87
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальний образ--економічні цінності--економічний успіх--студентська молодь--успішна людина--очікування від здобуття успіху--самооцінка економічної успішності--дія з грошима
Аннотация: У статті проаналізовано результати дослідження особливостей змістових характеристик конативного компоненту образу "економічно успішної людини", який відображаючи соціально-економічну ситуацію, виконує функцію стимулювання економічної активності суб'єкта. На основі емпіричного аналізу таких параметрів успішності, як спрямованість на успіх, очікування від здобуття успіху, самооцінка економічної успішності, уподобання щодо дії з грошима визначено рівень змістового наповнення конативного компоненту образу "економічно успішної людини" у студентів. Результати аналізу отриманих емпіричних даних показали, що параметри економічної успішності, які представлено через очікування студентів від здобуття економічного успіху, мають достатньо високий рівень виявлення. Параметри економічної успішності, що представлено результатами аналізу дій з грошима, засвідчили низький рівень його змістового наповнення, що свідчить про непідприємницьке ставлення студентів до грошей.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Бабій М. Ф.
Заглавие : Моделювання явищ як засіб інтелектуального розвитку школярів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 5-13 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примечания : Бібліогр.: с. 12-13 (6 назв)
УДК : 159.925.7
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): навчальна діяльність--теоретичне мислення--предметна дія--генетичне поняття--моделювання
Аннотация: У статті стверджується, що розвиток теоретичного мислення на уроках у початковій школі потребує зміни в організації навчального процесу. Формування в учнів науково-теоретичного мислення передбачає розвиток змістовних узагальнень на базі оволодіння навчальними діями, в основі яких має лежати принцип від "загального до часткового" черед предметну дію. Вона допоможе встановити внутрішнє співвідношення об'єктів й побудувати модель, яка фіксуватиме це співвідношення. Нуково-теоретичне мислення також володіє певними матеріальними засобами в побудові специфічної предметності. Це символи, знаки, моделі, завдяки яким відбувається відділення людиною від себе певної форми суб'єктивної діяльності і винесення її назовні як речовий об'єкт і речові умови інтелектуальної праці. Відповідно, формування понять теоретичного змісту повинне містити у собі процес формування навичок побудови специфічної предметності та мислення про дійсність за її допомогою і через неї. Засобами, за допомогою яких відбувається створення специфічної предметності, є символи і знаки, а також результат особливого виду символо-знакової ідеалізації - модель.
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 373.2.015.3/Р 32
Автор(ы) : Піроженко, Тамара Олександрівна, Карабаєва, Ірина Іванівна, Хартман, Олена Юріївна
Заглавие : Регулююча дія ціннісних орієнтацій у житті дитини : монографія
Выходные данные : Б.м., 2020
Колич.характеристики :222 с.
ISBN, Цена 978-966-194-317-8: Б.ц.
УДК : 373.2.015.3
Предметные рубрики: Життєдіяльність особистості-- цІннісні орієнтації
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): життєва компетентність--дитина--термінальні цінності--освітній простір--інструментальні цінності--ціннісна регуляція--привласнення цінностей --становлення особистості
Аннотация: У монографії висвітлюються результати теоретичного та емпіричного аналізу питань, пов’язаних з роллю ціннісних орієнтацій в житті дитини старшого дошкільного віку в умовах зміни соціальної ситуації розвитку (дошкільна освіта –початкова освіта). Висвітлено соціально-педагогічні та психологічні чинники, які зумовлюють здійснення вибору та прийняття дитиною соціально значущих цінностей, що виступають регуляторами її активності у спілкуванні та суто дитячих видах діяльності: предметно-практичній, ігровій, пізнавальній, образотворчій. Монографію адресовано викладачам вищої школи та інститутів підвищення педагогічної кваліфікації, практичним психологам, науковцям-психологам, студентам, керівникам установ та організацій, аспірантам, педагогам дошкільних закладів освіти та початкової школи. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 85954
Число посетителей 1206
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя