Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=емоційна напруга<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.942:355/С 96 рукописный текст
Автор(ы) : Сьомын, Сергій Валерійович
Заглавие : Особливості інтерсуб'єктної взаємодії в умовах емоційної напруги : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 1995
Колич.характеристики :240 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 163-181.
УДК : 159.942:355
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Інтерсуб'єктна взаємодія-- Емоції
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): малі групи--ізольовані групи--міжособистісна взаємодія--емоційна напруга--військові моряки--особистісні риси--ціннісні орієнтації
Аннотация: У дослідженні розкриті особливості міжособової взаємодії в умовах емоційної напруги з урахуванням особистісних рис військових моряків, як представників окремої групи професіоналів, що знаходяться у специфічних умовах довгострокових морських походів. Визначено особливості прояву особистісних якостей військового моряка в залежності від часових та функціональних характеристик його професійної діяльності та їх зв'язок з типами міжособистьісної взаємодії в умовах соціальної ізоляції.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.953.34-057.87/Г 34
Автор(ы) : Генералова О. М.
Заглавие : Функціонування мнемічних властивостейстудентів вищого навчального закладу у ситуації емоційної напруги
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 130-142 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примечания : Бібліогр.: с. 140-141 (9 назв)
УДК : 159.953.34-057.87
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): суб'єкт діяльності--мнемічні властивості--емоційна пам'ять--емоційна напруга--напружена ситуація--поле-залежність--емоційно забарвлена інформація
Аннотация: Розглянуто теоретико-практичні аспекти феноменології пам'яті, розширено уявлення про емоційну пам'ять. Здійснено семантичний аналіз поняття ситуації у часовому та функціональному відношенні. Наведено опис процедури та результатів дослідження особливостей прояву мнемічних властивостей під впливом стресогенних чинників, які викликають стан напруженості та дискомфорту у студентів.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Черкаська Є.Ф.
Заглавие : Специфіка формування емоційної стійкості педагога в професійній діяльності
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 397-404 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примечания : Бібліогр. с. 402-404 (20 назв)
УДК : 159.923.5
Предметные рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційна стійкість--педагогічна діяльність--педагог--емоційна напруга--стрес--стресостійкість--ефективність педагогічної діяльності
Аннотация: У статті наведено короткий аналіз психолого-педагогічної літератури і психологічних досліджень, щодо особливостей емоційної стійкості вчителів у сучасних умовах праці. Виявлене протирічча вимальовує особливе проблемне поле, пов'язане з вивченням принципових підходів до формування емоційної стійкості педагогів і розробкою їх концептуальних основ. Якщо формування емоційної стійкості майбутнього педагога буде реалізовано на підставі спеціально розробленої психолого-педагогічних інтеграційних технологій і буде направлено на розвиток внутрішніх (когнітивна, емоційна, поведінкова і комунікативна сфери і використання зовнішніх (соціальне середовище) ресурсів - це носитиме цілісний характер.
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 55897
Число посетителей 1083
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя