Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (5)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=емоційна сфера<.>
Общее количество найденных документов : 26
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-26 
1.
159.923.5
С 79


    Стельмащук, Христина Романівна.
    Психологічні фактори подолання стресу [Текстььь] / Х. Р. Стельмащук // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 671-684 : Бібліогр.: с. 681-683 (20 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
адаптація -- стрес -- стресостійкість -- стресогенні фактори -- емоційна сфера -- копінг-ресурси -- я-концепція -- локус-контроль -- самоефективність -- когнітивний розвиток -- афіляція -- емпатія -- соціальна підтримка
Аннотация: Зроблено спробу виділити вміння, ресурси особистості, а також умови середовища, які здійснюють комплексний вплив на особистість і забезпечують їй оптимальну адаптацію до стресових факторів. Проаналізовано етапи процесу оволодіння стресовими ситуаціями та описано різноманітні методи подолання. Також встановлено ресурси. що допомагають впоратися зі стресогенними ситуаціями. Здійснено аналіз особливостей копінг-процесу, факторів, що впливають на його ефективність.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
159.923
О-58


    Онуфрієва, Ліана Анатоліївна.
    Psychological features of future socionomic spesialists' emotional competence [Текстььь] / Л. А. Онуфрієва // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 430-441. - Бібліогр.: с. 440 (7 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
емоційний інтелект -- емоційна сфера -- емоційна зрілість -- емоційна компетентність -- майбутні фахівці
Аннотация: Автором констатовано, що емоційний інтелект є емоційною компетентністю, в т. ч. емпатією, самоконтролем, самосвідомістю та ін. Зазначено, що необхідною умовою емоційного інтелекту є розуміння емоцій суб'єктом. показано, що емоційний інтелект позитивно впливає на діяльність. Узагальнено, щоемоційна компетентність виступає інтегральною значущою властивістю справжнього професіонала.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
615.34
Л 17


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Лазос, Гелена Петрівна.
    Соціокультурні особливості застосування катативно-імагінативної психотерапії в психокорекційній роботі з підлітками [Текстььь] / Г. П. Лазос // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2014. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 10. - С. 20-42. - Бібліогр.: с. 39-41 (32 назви)
УДК
Рубрики: Психотерапія
фывфывфыв:
підлітки -- емоційна сфера -- психотерапія -- малюнкові тести -- інтерпретація -- символ
Аннотация: Наведено результати дослідження особливостей застосування кататимно-імагінативної психотерапії в психокорекційній роботі вітчизняних фахівців із підлітками. Проаналізовано характерні тенденції образних репрезентацій вітчизняних підлітків, пов'язаних із дитячо-батьківськими стосунками та виявлено їх специфіку.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
159.9.072.42
Б 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Байєр, Оксана Олександрівна.
    Особливості переживання психологічного благополуччя в пізньому віці [Текстььь] / О. О. Байєр, Л. В. Сивоконь // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 26-34 : табл. - Бібліогр.: с. 31-32 (20 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
психологічне благополуччя -- пізній вік -- самосвідомість -- мотивація -- емоційна сфера
Аннотация: У роботі висвітлено роль деяких індивідуально-психологічних факторів у переживанні психологічного благополуччя особами пізнього віку, зокрема особливостей самосвідомості, мотивації та емоційної сфери. Виявлено зв'язок умов проживання (з сім'єю чи у пансіонаті) з відчуттям суб'єктивного / психологічного благополуччя.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Сивоконь, Люция Валеріївна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
159.922.763:159.942
Щ 60


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Щербина-Прилука, В. М.
    Деякі аспекти гармонізації емоційної сфери підлітків з девіантною поведінкою [Текстььь] / В. М. Щербина-Прилука, А. В. Шикуленко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 382-393. - (Англійською мовою). - Бібліогр.: с.391-392 (13 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
емоційна сфера -- девіантна поведінка -- неповнолітні засуджені
Аннотация: Статтю присвячено дослідженню індивідуально-психологічних особливостей емоційної сфери підлітків з девіантною поведінкою і визначенню на їх основі шляхів гармонізації емоційного самопочуття. З'ясовано, що визначення особливостей емоційної сфери злочинців є важливим фактором, що визначає різновид скоєних ними злочинів. Апробовано програму, що передбачає гармонізацію емоційного самопочуття підлітків та особистісних характеристик, що мають на нього вплив.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Шикуленко, А. В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
159.922.73-053.6-056.49
Л 64


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Литвинчук, Леся Михайлівна.
    Застосування методів музикотерапії як метод підвищення адаптаційної здатності організму осіб, хворих на наркоманію [Текстььь] / Л. М. Литвинчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 79-87. - Бібліогр.: с. 87 (5 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
адаптація -- корекція -- наркозалежність -- емоційна сфера -- психологічна готовність -- психічний стан -- музикотерапія
Аннотация: Наводиться теоретичне обґрунтування корекційної дії музики на осіб, хворих на наркоманію. Розкривається поведінка осіб, схильних до наркозалежності, в міжособистісних відносинах, вказуються основні спільні особливості. Описуються механізми психологічної корекції.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
159.954-053.4:398
Л 85


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Лупійко, Людмила Василівна.
    Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами народного фольклору [Текстььь] / Л. В. Лупійко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 159-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
здібності -- творчі здібності -- творчість -- пізнавальні процеси -- емоційна сфера -- старші дошкільники -- народний фольклор
Аннотация: Розглянуто питання розвитку здібностей, як індивідуальних особливостей дитини, та творчих здібностей старших дошкільників. Розкрито поняття "творчі здібності старших дошкільників". Охарактеризовано дошкільний вік, як сприятливий період для розвитку творчих здібностей, пізнавальних процесів та емоційної сфери дитини. Обгрунтовано значення використання на заняттях та у повсякденному житті народного фольклору для розвитку творчих здібностей дошкільників.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
629.331-051:615.85+613.6
Г 20


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гаража, М. В.
    Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем [Текстььь] / М. В. Гаража // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 64-72. - Бібліогр.: с. 70-71 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
готовність до діяльності -- водії -- психодіагностика -- особистісна сфера -- емоційна сфера -- пізнавальна сфера
Аннотация: Проводиться аналіз готовності до водійської діяльності кандидатів у водії з врахуванням особливостей діяльності, вимог до особистісної, емоційної та пізнавальної сфер.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
372
А 43


    Ладивір, Світлана Олексіївна.
    Підвалини щасливого дитинства [Текст] / С. О. Ладивір // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 116-126. - Бібліогр.: с. 124-125 (5 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
базові цінності -- взаємодія -- емоційна сфера -- батьківська любов
Аннотация: Стаття присвячена психологічному аналізу соціальної ситуації, в якій відбувається присвоєння сучасними дошкільниками базових соціально значимих ціннісних орієнтацій. Це актуалізує питання загострення психологічного здоров'я дитини, тому дорослим важливо включитися в цей процес, щоб максимально ефективно вберегти дитину від негативного інформаційного впливу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

10.
153
А 43


    Галицька, М. О.
    Модель емпіричного дослідження психоемоційної сфери жінки в післяпологовий період [Текст] / М. О. Галицька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 14-23. - Бібліогр.: с. 21-22 (12 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
емоційна сфера -- мати і дитя -- концепція дослідження -- методи психодіагностики
Аннотация: Всі компоненти моделі ґрунтуються на теоретичних положеннях психології емоційної сфери і на даних різних емпіричних досліджень. Вважається, що на психоемоційні зміни жінки на ранньому етапі материнства впливають різні чинники, усвідомлювані і неусвідомлюванні, особистісні та соціальні, фізіологічні та ін.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
159.942-047.22:61-057.875(043.5)
Л 17


    Лазуренко, Олена Олексіївна.
    Психологічні особливості формування емоційної компетентності майбутнього лікаря [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. О. Лазуренко; наук. керівн. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 20 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
фывфывфыв:
емоційна сфера -- емоційна компетентність -- професійна діяльність -- професійно важливі якості -- професійна підготовка лікаря -- психологічні особливості
Аннотация: У дисертації представлено теоретичне узагальнення та емпіричні результати дослідження проблеми визначення психологічних особливостей формування емоційної компетентності майбутнього лікаря. Запропоновано новий погляд на місце емоційної компетентності у структурі професійної діяльності медика, уточнено поняття, вивчено складові компоненти (когнітивний, соціальний, регулятивний, емпатійний) емоційної компетентності майбутнього лікаря. Визначено комплекс засобів діагностичної оцінки складових емоційної компетентності майбутнього лікаря. Представлено модель та програму з формування емоційної компетентності майбутнього лікаря в процесі професійної підготовки. Емпірично підтверджено ефективність її впровадження у вищому медичному навчальному закладі. Визначено основні психологічні особливості формування емоційної компетентності майбутнього лікаря.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
159.942-047.22:61-057.875(043.5)
Л 17


    Лазуренко, Олена Олексіївна.
    Психологічні особливості формування емоційної компетентності майбутнього лікаря [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. О. Лазуренко; наук. керівн. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 270 с. : табл. - Бібліогр.: с. 193-219. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
фывфывфыв:
емоційна сфера -- емоційна компетентність -- професійна діяльність -- професійно важливі якості -- професійна підготовка лікаря -- психологічні особливості
Аннотация: У дисертації представлено теоретичне узагальнення та емпіричні результати дослідження проблеми визначення психологічних особливостей формування емоційної компетентності майбутнього лікаря. Запропоновано новий погляд на місце емоційної компетентності у структурі професійної діяльності медика, уточнено поняття, вивчено складові компоненти (когнітивний, соціальний, регулятивний, емпатійний) емоційної компетентності майбутнього лікаря. Визначено комплекс засобів діагностичної оцінки складових емоційної компетентності майбутнього лікаря. Представлено модель та програму з формування емоційної компетентності майбутнього лікаря в процесі професійної підготовки. Емпірично підтверджено ефективність її впровадження у вищому медичному навчальному закладі. Визначено основні психологічні особливості формування емоційної компетентності майбутнього лікаря.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Подофєй, Світлана Олексіївна.
    Особливості формування емоцій та емоційного вигорання у педагогів [Текст] / С. О. Подофєй // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 298-304. - Бібліогр.: с. 303-304 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
емоції -- емоційна сфера -- синдром емоційного вигорання -- когнітивна схема емоцій
Аннотация: У статті розглядаються теоретичні підходи до розуміння сутності емоцій. Розкрито зв'язок емоційної сфери з когнітивними процесами, поведінкою та формуванням особистості. Поданий теоретичний та емпіричний аналіз досліджень емоційної сфери педагогів та студентів. Визначено особливості прояву їх емоцій та синдрому емоційного вигорання. Пошук причин такого явища, сприяє визначенню шляхів запобігання емоційного вигорання у студентів, педагогів. Особливо важливою є організація психолого-педагогічної профілактичної роботи зі студентами


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

14.
15(08)
А 43


    Терещук, А. Д.
    Основні аспекти психологічної допомоги постраждалим внаслідок воєнної травматизації [Текст] / А. Д. Терещук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 278-287. - Бібліогр.: с. 285-286 (10 назв) . - ISBN 2072-4772
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
психологічна підтримка -- травми війни -- розлади психічного здоров'я -- емоційна сфера
Аннотация: У статті представлено основні аспекти надання психологічної допомоги та напрямки соціально-психологічної підтримки постраждалим внаслідок воєнної травматизації. Одним із наслідків воєнних конфліктів можуть бути різноманітні порушення психічного здоров'я населення. Проаналізовано зарубіжну статистику негативних впливів бойових дій на психіку людини та досвід їх мінімізації. Встановлено зв'язок між ступенем емоційних, особистісних порушень і виразністю симптоматики ПТСР, зокрема те, що зі зростанням ступеня виразності симптоматики посттравматичних стресових розладів у постраждалих мають місце більш глибокі порушення емоційної сфери. Доведено, що травматичний досвід призводить до розвитку специфічних фобій, тривоги, депресії, психічних розладів, хронічного болю, соматичних синдромів. У зв'язку з розладами психіки знижуються когнітивні можливості, рівень енергії, мотивація, здатність навчатися і приймати рішення. Встановлено, що вчасно надана екстренна психологічна допомога та постійний психологічний супровід дають змогу істотно зменшити число негативних психічних проявів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

15.
15(08)
А 43


    Лящ, О. П.
    Роль емоційної сфери у структурі професійної ідентичності педагога [Текст] / О. П. Лящ // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2020. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 56. - С. 91-96. - Бібліогр.: с. 95-96 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв:
професійна ідентичність педагога -- емоційна сфера -- емоції -- почуття -- емоційна стійкість -- саморегуляція -- педагогічна емпатія
Аннотация: У статті здійснено аналіз сучасної психологічної літератури з проблеми професійної ідентичності педагога та ролі емоційної сфери в її структурі. Представлена модель професійної ідентичності педагога яка включає: чотири компоненти (когнітивний, поведінковий, емоційно-вольовий, мотиваційно-інтенсивний), стутус ідентичності; етапи розвитку;чинники, що впливають на фомрування та розвиток професійної ідентичності педагога. Показано, що стан емоційної сфери особистості педагога багато в чому визначає його професійну придатність до педагогічної діяльності. Підкреслено важливу роль педагогічної емпатії у професійній діяльності та розвитку професійної ідентичності педагога. Обгрунтовано, що професійна ідентичність педагога має нелінійний характер розвитку.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

16.
15(08)
А 43


    Терещенко, Л. А.
    Психологічні особливості емоційної сфери дітей дошкільного віку [Текст] / Л. А. Терещенко, І. І. Карабаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 214-223. - Бібліогр.: с. 222 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
емоційний розвиток -- емоційна сфера -- дошкільний вік -- мотиви -- потреби -- емоційне благополуччя
Аннотация: У статті розкриваються особливості емоційного розвитку дитини на етапі дошкільного дитинства та висвітлюються його значення у становленні дошкільника як особистості. Наголошується на єдності таких сильних регуляторів поведінки дитини, як мотиви й емоції. Визначено, що найсильніше і найважливіше джерело переживань дитини дошкільного віку - її взаємини з іншими людьми. Доведено, що для нормального психічного розвитку і життєдіяльності дитини-дошкільника має емоційне благополуччя, яке залежить від багатох зовнішніх і внутрішніх чинників. Виокремлено емоційні порушення у дошкільному віці. Охарактеризовані форми поведінки дітей з депресивними станами у спілкуванні з однолітками.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Карабаєва, І. І.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

17.
15(08)
А 43


    Гуд, Г. О.
    Емоційна сфера особистості: теоретико-методологічний аспект дослідження [Текст] / Г. О. Гуд // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 84-94. - Бібліогр.: с. 91-93 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
емоції -- переживання -- відношення -- відображення -- емоційна сфера -- комунікативна сфера -- міміка -- теорії емоцій
Аннотация: У статті окреслено основні теорії та наукові підходи зарубіжних і вітчизняних психологів, які розкривають феноменологію емоцій. Предметом дискусій є вплив емоцій на становлення та розвиток особистості, забезпечення життєдіяльності та функціонування у соціумі, через переживання, відношення, відображення. У сучасних наукових інтрпретуванннях означені терміни особистості отримали дещо інші акценти. Так, переживання розглядається як універсальна психічна здатність психічно здорової людини, що супроводжує всі її види діяльності та процеси спілкування; відношення - активний, свідомий, інтегральний, вибірковий, заснований на досвіді зв'язок особистості з різними сторонами дійсності; відображення - властивість матерії, що полягає в здатності матеріальних об'єктів реагувати на дію, впливи. Основними теоретичними концептами емоцій визначено вчення К. Ізадра про психодинамічний, дименсійний, когнітивний, соціально-когнітивний, когнітивно-фізіологічний підходи. В основу психодинамічного підходу вченим покладено психоаналітичну теорію афекта М. Клейна, З. Фройда, Г. Холла; когнітивного М. Клейна; дименсійного Г. Спенсера, Е. Даффі, Д. Ліндсі; нейрокультурного - П. Екмана, які цілісно розкривають вчення про емоції та їх диференціацію. Особлвий інтерес дослідження представляють емоції, зумовлені комунікативною сферою. У процесі такої взаємодії відбувається активне пізнання дійсності, формування у суб'єкта емоційного відношення цієї дійсності, до інших людей, до самого себе. Велику роль у передачі комунікативної інформації належить невербальним і вербальним засобам (міміка, пантоміміка, жести, інтонація голосу тощо). Саме вони характеризують інтенсивність виявлення переживань людини, розкривають здатність пізнавати себе та світ довкілля. Вербальний опис експресії з зразком, що включає тільки ті ознаки, які усвідомлюються суб'єктом, є для нього деякими константами в упізнанні емоцій за виразом обличчя. Кількість його ознак, свідчить про пізнавальні можливості суб'єкта, про його уміння свідомо виокремлювати ознаки експресії та переживань.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

18.
159.954.4-053.5+37.015.3:159.954
Т 48


    Ткач, Руслан Вікторович.
    Психологічні особливості творчої активності молодших школярів у процесі фольклорно-ігрової діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ткач Руслан Вікторович ; наук. кер. Семенова Р. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1999. - 186 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 155-167. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творча активність--Дисертації
   Педагогічна психологія--Ігрова діяльність--Дисертації

   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
творча активність -- фольклорно-ігрова діяльність -- молодші школярі -- емоційна сфера -- інтелектуальні здібності
Аннотация: У дослідженні уточнено поняття творчої активності як продуктивного процесу особистості та виявлено основні етапи її розвитку. Розроблено систему організації фольклорно-ігрової діяльності у навчально-виховному процесі. Розкрито динаміку розвитку творчої активності з урахуванням характерних рис хлопчиків і дівчаток молодшого шкільного віку. Розроблено метод побудови психологічних профілів творчої активності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Семенова, Рима Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
159.922.73:614.876
М 34


    Матейко, Наталія Михайлівна.
    Особливості функціонування пізнавальної та емоційної сфери осіб, які мешкають в зоні посиленого радіоекологічного контролю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Матейко Наталія Михайлівна ; наук. кер. Максимова Н. Ю. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 225 с. : рис., табл., фот.цв. - Бібліогр.: с. 168-197. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Пізнавальна сфера--Емоційна сфера--Дисертації
фывфывфыв:
вплив радіації на психіку -- інтелект -- емоційна сфера -- психологічна допомога -- емоційне благополуччя -- арт-терапія
Аннотация: Дисертацію писвячено дослідженню особливостей функціонування пізнавальної та емоційної сфер осіб, які мешкають в зоні посиленого радіоекологічного контролю. Виявлено. що внаслідок проживання на екологічно несприятливій території число осіб, які мають високий рівень невротизації, значно збільшилося протягом чотирьох років. Доведено, що вони потребують психологічної допомоги, особливо діти. Зметою здійснення диференційованої психологічної допомоги розроблено методику експрес-діагностики встановлення рівня відхилень. Встановлено, що психологічну корекцію функціонування пізнавальної та емоційної сфери слід розпочинати із зниження емоційної напруги завдяки використанню методів арт-терапії.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максимова, Наталія Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

20.
159.953.5:81'243
Ш 26


    Шаркова, Світлана Федорівна.
    Психологічні особливості організації навчання іноземної мови в полікультурних групах студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. Ф. Шаркова ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 225 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 180-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вивчення іноземної мови--Студенти--Дисертації
фывфывфыв:
вивчення іноземної мови -- студенти -- внз -- полікультурна освіта -- полікультурні групи -- полікультурна компетенція особистості -- пізнавальний досвід -- емоційна сфера -- соціальний розвиток
Аннотация: В роботі проаналізовано особливості психосоціального розвитку студентів та існуючі підходи до їх урахування в процесі полікультурного навчання. Визначено можливі шляхи реалізації особистісно-зорієнтованого навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах. Розроблено методичні прийоми навчання іноземних мов, спрямовані на розвиток полікультурної компетенції особистості з урахуванням вікових особливостей розвитку афективно-вольової, соціальної та пізнавальної сфер студента.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-20    21-26 
 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 35794
Число посетителей 921
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя