Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=емоційно-оцінний компонент<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:615.851/У 93-160769330 рукописный текст
Автор(ы) : Ушакова, Катерина Юріївна
Заглавие : Психологічні чинники становлення професійної "Я-концепції" у студентів медичних коледжів : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2018
Колич.характеристики :21 с.
Коллективы : Національний педагогічний університет ім .М. П. Драгоманова (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 18-19 (9 назв)
УДК : 159.923.2:615.851.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): я-концепція--професійна я-концепція--когнітивний компонент--емоційно-оцінний компонент--поведінковий компонент--чинники--становлення--розвиток--студенти--медичні коледжі
Аннотация: У дисертації проведено теоретичний аналіз проблеми дослідження, встановлено психологічний зміст і структуру феномена « професійна «Я - концепція» майбутніх медичних працівників» . Визначено критерії ( усвідомлення студентами себе як майбутніх медичних працівників , їх само оцінювання як майбутніх фахівців медичної сфери , ставлення студентів до себе як медичних працівників у майб утньому , саморегуляція і самоконтроль ними власної поведінки у професійних ситуаціях), показники і рівні (високий, середній, низький) становлення професійної «Я - концепції» студентів медичних коледжів . Е мпірично виявлено особливості та психологічн і ( розвине ність професійної свідомості; ставлення студентів до майбутньої професійної діяльності; співвідношення їх реальних уявлень про себе як майбутніх мед ичних працівників із ідеальними ; місце професійної спрямованості у мотиваційній сфері студентів ; прагнення п рофесійної самореалізації; значущість обраної професії, актуальність і значущість професійної самоідентичності ) й соціальн і (професійна освіта; престижність професії медичного працівника у суспільстві; її соціальний статус у суспільстві; ставлення до медич них працівників у суспільстві ) чинники становлення професійної «Я - концепції» студентів медичних коледжів . Доведено ефективність авторської програм и психологічного супроводу розвитку професійної «Я - концепції» у студент ів медичних коледжів .
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Котух О. В.
Заглавие : Організація та структура проведення емпіричного етапу дослідження становлення автентичності майбутніх психологів
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 179-189 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примечания : Бібліогр.: с. 186-188 (12 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): автентичність--становлення--студент-психолог--методи дослідження--мотиваційно-оцінний компонент--рефлексивний компонент--когнітивний компонент--емоційно-оцінний компонент
Аннотация: Статтю присвячено проблемі становлення автентичності майбутніх психологів. Представлено короткий аналіз наукових досліджень авторів які займались проблемою особистісного розвитку студента, само актуалізації та автентичності особистості студента. Складень програму константувального експерименту в якій сформульовано мету, завдання та методи організації констатувального експерименту в якій сформульовано мету, завдання та методи організації констатувального етапу дослідження становлення автентичності студента-психолога. Дослідження становлення автентичності майбутнього психолога передбачало аналіз сформованості структурних компонентів: (мотиваційно-цінного (потреба вирішувати професійні завдання, прагнення досягти успіху і показати себе з кращого боку), рефлексивного (аналіз своєї діяльності), емоційного (почуття відповідальності, впевненість у власному успіху), когнітивного ("Образ Я") автентичності. Запропоновано та обгрунтовано методичний інструментацій для проведення емпіричного етапу дослідження становлення автентичності у майбутніх психологів.
Найти похожие

 
Статистика
за 18.09.2024
Число запросов 3621
Число посетителей 393
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя