Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=емоційно-ціннісне ставлення<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.752/.754+316./Б 91-302163 рукописный текст
Автор(ы) : Бугайова, Наталія Михайлівна
Заглавие : Емоційно-ціннісне ставлення до керівника в структурі управлінської взаємодії : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :211 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-204.
УДК : 316.752/.754+316.47+005.32 + 316.752/.754 + 316.47 + 005.32
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Управлінська діяльність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційно-ціннісне ставлення--соціально-перцептивні процеси--управлянська взаємодія--керівник
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене висвітленю емоційно-ціннісного ставлення як вагомого чинника результативності суб"єктів управлінської взаємодії. У роботі акцентується увага на тому, що емоційно-ціннісне ставлення опосередковується статусом керівника-як формальнім, так і неформальним, визначається досвідом спільної діяльності означених суб"єктів й організованістю, успішністю їх взаємодії. Окрім цього, окреслюється, що результати такої взаємодії визначають якості керівника, а саме: соціальна досвідченість та приникливість, комунікативна культура, специфіка локусу контролю й стильові особливості міжособистісної взаємодії, ціннісне ставлення до себе, підлеглих, професійної діяльності. У дослідженні наголошується на тому, що суттєвою передумовою сприймання керівника є його вік, оцінка якого змінюється у відповідності із статусом. Так, переважно високі оцінки позитивних якостей особистості завучи та керівників підрозділів одержують у віці 45-50 (хоча слід відмітити, що перціпієнти доволі часто акцентують увагу саме на цінностях професійних умінь керівників і старшої вікової категорії), а керівники шкіл найчастіше-40-45 років. Стосовно терміну спільної діяльності вища управлінська ланка сприятливо оцінюється підлеглими, переважно у рамках початкового періоду діяльності, втім позитивно сприяється професіоналізм в управлінській діяльності незалежно від стажу. В ході експерименту встановлено, що формальний статус керівника впливає на специфіку емоційно-ціннісного ставлення підлеглих до нього: з підвищенням посадового статусу інтегральні оцінки особистості керівника знижуються. За результатами емпірічного дослідження виявлено, що емоційно-ціннісне ставлення суб"єктів управлінської взаємодії один до одного впливає на соціально-перцептивні процеси в її структурі, успішність та результативність спільної діяльності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:005.32]-/К 95-139296 рукописный текст
Автор(ы) : Кутішенко, Валентина Петрівна
Заглавие : Динаміка емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до учбової діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :186 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 157-1177.
УДК : 37.015.3:005.32]-053.5
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Учбова діяльність
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційно-ціннісне ставлення--учбова діяльність--структура ставлення--емоційна спрямованість ставлення--динаміка ставлення--тип ставлення
Аннотация: У дисертації розкрито особливості динаміки емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до учбової діяльності. Охарактеризовано структуру цього ставлення та особливості розвитку його компонентів. З'ясовано динаміку ієрархії основних чинників, що зумовлюють ставлення різних за модальністю типів емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до учбової діяльності впродовж їх навчання у початковій школі. Висвітлено особливості становлення емоційної спрямованості та мотиваційних тенденцій цих типів ставлення.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7+159.922/Г 68-985623 рукописный текст
Автор(ы) : Гордєєва, Жанна Вікторівна
Заглавие : Розвиток регулятивної функції самооцінки у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :221 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 172-202.
УДК : 159.922.7+159.922.73-053.4/.5 + 159.922.7 + 159.922.73-053.4/.5
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Самооцінка
Вікова психологія-- Дошкільники
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самооцінка--регулятивна функція--самосвідомість--тривожність--поведінка--емоційно-ціннісне ставлення--психокорекція
Аннотация: В дослідженні здійснено порівняльний аналіз структури самооцінки у дошкільному та молодшому шкільному віці. Розкрито взаємозв'язок між структурними особливостями самооцінки на різних вікових етапах та рівнем регуляції дітьми власних дій у процесі предметно-практичної діяльності і спілкування. Описано динаміку проявів регулятивної функції самооцінки при переході дітей від дошкільної до шкільної форми навчання. Виявлені індивідуальні особливості проявів регулятивної функції самооцінки дитини, які пов'язані з рівнем розвитку її здатності до рефлексування оцінного ставлення до себе з боку оточуючих.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153/А 43
Автор(ы) : Яблонська, Тетяна Миколаївна, Дембицька, Наталія Миколаївна, Вус, Віктор Ілларіонович
Заглавие : Проблеми соціально-психологічної адаптації учасників бойових дій до мирного життя
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 620-631 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примечания : Бібліогр.: с. 628-630 (13 назв)
УДК : 159.95.316.624
Предметные рубрики: Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціально-психологічна адаптація--учасники бойових дій--самоефективність--самоактуалізація--емоційно-ціннісне ставлення--тенденції соціально-психологічної адаптації
Аннотация: У статті розглядається проблема соціально-психологічної адаптації учасників бойових дій до цивільного життя. Соціально-психологічна адаптація військовослужбовців, що повернулися із зони бойових дій, представлена як діалектичний процес встановлення динамічної рівноваги у системі взаємин особистості з цивільним соціальним оточенням, який носить характер реадаптації. Обгрунтовано зміст і показники соціально-психологічної адаптації особистості військовослужбовця, який повернувся із зони бойових дій, зокрема: несуперечливі, узгоджені уявлення про мирне життя, про себе та інших в ньому, визначеність емоційно-ціннісного ставлення особистості до явищ цивільного життя, самоствердження, самоактуалізація, продуктивна діяльність (професійна, сімейна тощо), задоволеність основних соціальних потреб. Встановлені основні особливості адаптаційного процесу учасників бойових дій до цивільного життя.
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 58960
Число посетителей 1087
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя