Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (395)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=емоції<.>
Общее количество найденных документов : 57
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-57 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:159.9/В 18-549205 рукописный текст
Автор(ы) : Варлакова, Євгенія Олегівна
Заглавие : Формування готовності майбутніх практичних психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :261 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 238-261.
УДК : 378-057.875:159.9-051:316.485.6
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Міжособистісні конфлікти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): міжособистісні конфлікти--майбутні психологи--емоції
Аннотация: У роботі виявлено аналіз науково-теоретичних концепцій та підходів до вивчення проблеми гтоовності майбутніх практичних психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів. Визначено зміст і показники готовності майбутніх практичних психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів: 1)мотиваційну; 2) когнітивну; 3) операційну; 4)комунікативну; 5) емоційну. Виявлено психологічні особливості, організаційно-професійні та соціально-демографічні чинники розвитку готовності майбутніх психологівдо розв`язання міжособистісних конфліктів. Розроблено та апробовано програму формування готовності майбутніх психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів, результати впровадження якої в процесі підготовки майбутніх психологів довели її ефективність.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923:616.132.2/Г 12 рукописный текст
Автор(ы) : Гаврилькевич, В`ячеслав Костянтинович
Заглавие : Особливості емоційної саморегуляції дорослих з ішемічною паталогією сердця : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :218 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 214-190.
УДК : 159.923:616.132.2
Предметные рубрики: Медична психологія-- Паталогія серця
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соморегуляція--емоції--психологічний захист
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі особливостей емоційної саморегуляції (ЕС) дорослих із ішемічною патологією сердця. Визначено роль окремих емоційно-особистісних факторів у розвитку ішемічної патології сердця (ішемічної хворобі сердця). Розроблено теоретичну модель системи ЕС особистості. Емпіричним шляхом встановлено, що ішемічна патологія сердця корелює з такими особливостями ЕС: підвищенним рівнем несвідомих механізмів психологічного захисту, що спотворюють сприйняття дійсності та перешкоджають особистісному розвитку; гіпертрофованим самоконтролем поведінково-діяльнісних проявів емоційних переживань при недостатньому володінні самими емоційними переживаннями; низьким рівнем свідомої смислової ЕС. Розроблено основні положення щодо організації психологічної допомоги та сомодопомоги з урахування особливостей емоційної саморегуляції дорослих із ішемічною патологією серця.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.8+159.942/П 22 рукописный текст
Автор(ы) : Пашко, Тетяна Анатоліївна
Заглавие : Індивідуальні особливості емоційного самоконтролю старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2005
Колич.характеристики :185 с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 171-185.
УДК : 159.922.8+159.942 + 159.922.8 + 159.942
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Самоконтроль-- Емоції
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самоконтроль--мотиваційна сфера--самооцінка--цінності--рефлексія--когнітивний стиль
Аннотация: Дисертацію присвячено виявленню зв'язку між рівнем розвитку емоційного самоконтролю та індивідульними особливостями старшокласників. Представлено теоретико-методологічні та експериментальні матеріали вивчення емоційного самоконтролю старшокласників. Визначено поняття емоційного самоконтролю, як здатності людини виявляти, ідентифікувати та коригувати будь-які свої емоційні прояви. Розроблено теоретичну модель емоційного самоконтролю та дібрано комплекс методик для його діагностики.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6+/Р 32-344146 рукописный текст
Автор(ы) : Рева, Олена Миколаївна
Заглавие : Формування емоційної стійкості у ранньому юнацькому віці : дис. канд. ... психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2005
Колич.характеристики :199 с.: табл., рис.
Коллективы : Київський міжнародний університет (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 150-166.
УДК : 159.922.73-053.6+37.015.3:159.942 + 159.922.73-053.6 + 37.015.3:159.942
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Емоції
Вікова психологія-- Юнацтво
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): юнацький вік--емоційна стійкість--успішність діяльності--психодіагностика--психічна саморегуляція--психокорекція
Аннотация: У роботі показана можливість проведення діагностичної та корекційної роботи з метою підвищення емоційної стійкості в ранньому юнацькому віці під час навчальної діяльності. Представлено аналіз стану розробки проблеми вивчення та формування емоційної стійкості. Проаналізовано психологічні фактори та особливості умов навчальної діяльності у ранньому юнацькому віці. Визначено комплекс методик діагностики проявів емоційної стійкості, представлено і апробовано комплекс ефективних методів психодіагностики ЕС у ранньому юнацькому віці.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.942:355/С 96 рукописный текст
Автор(ы) : Сьомын, Сергій Валерійович
Заглавие : Особливості інтерсуб'єктної взаємодії в умовах емоційної напруги : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 1995
Колич.характеристики :240 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 163-181.
УДК : 159.942:355
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Інтерсуб'єктна взаємодія-- Емоції
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): малі групи--ізольовані групи--міжособистісна взаємодія--емоційна напруга--військові моряки--особистісні риси--ціннісні орієнтації
Аннотация: У дослідженні розкриті особливості міжособової взаємодії в умовах емоційної напруги з урахуванням особистісних рис військових моряків, як представників окремої групи професіоналів, що знаходяться у специфічних умовах довгострокових морських походів. Визначено особливості прояву особистісних якостей військового моряка в залежності від часових та функціональних характеристик його професійної діяльності та їх зв'язок з типами міжособистьісної взаємодії в умовах соціальної ізоляції.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9:316.6/Ц 20
Автор(ы) : Царьова К. С.
Заглавие : Образа як форма реагування на прояви агресивності в спілкуванні
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 236-243 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примечания : Бібліогр.: с. 243 (8 назв)
УДК : 159.9:316.6
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): образа--гнів--емоції--психологія особистості--невротизація особистості--медіація при конфлікті--примирення--конфліктна ситуація--міжособистісні стосунки--психоемоційний стан
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания :
Автор(ы) : Панченко О. А., Панченко Л. В., Садчікова О. Г., Мінакова О. М.
Заглавие : Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 266-273: рис. (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примечания : Бібліогр.: с. 273 (6 назв)
УДК : 316.35-051:615.851+159.942.5
Предметные рубрики: Соціальна психологія
Психологія праці
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоції--емоційне вигорання--соціальні працівники--психодіагностика--психологічний тренінг
Аннотация: У роботі наводяться дані психодіагностичного дослідження соціальних працівників Територіального центру соціального обслуговування на наявність емоційного вигорання. За результатами дослідження розроблено тренінг профілактики емоційного вигорання для даного контингенту.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.942.2/Ц 20
Автор(ы) : Царькова О. В., Радченко С. В.
Заглавие : Теоретичні аспекти прояву психологічного феномену тривожності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 479-491 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примечания : Бібліогр.: с. 489-490 (9 назв)
УДК : 159.942.2
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): тривожність--тривога--особистість--емоціональний стан--когнітивність--емоції
Аннотация: Визначено поняття тривоги, тривожності, страху - та специфічні особливості тривожності як особистісної властивості. Розглянуто особливості впливу тривожності на сфери життєдіяльності людини. Визначено значення профілактики тривожності для підготовки дітей і дорослих до важких ситуацій, в опануванні нової діяльності.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922/А 86
Автор(ы) : Артемьева, Татьяна Васильевна, Дуткевич, Татьяна Викторовна
Заглавие : Понимание юмористического контекста детьми младшего школьного возраста
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 33-44 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 41-43 (12 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): гумор--молодші школярі--розуміння--комічний текст--суперечність--емоції--мислення
Аннотация: У статті підкреслюється необхідність вивчення процесу розуміння гумористичних текстів у аспекті його вікових особливостей і динаміки. Показано, що для розуміння комічного тексту необхідним є повне й точне відтворення дитиною у своєму ментальному просторі проблемної ситуації (діючих у ній героїв, зв'язків, відношень між ними, а також їх символічного значення). Розуміння комічного змісту передбачає когнітивні та емоційні аспекти і є можливим лише за умови певної емоційної зрілості молодшого школяра, його здатності розуміти емоційні стани свої та інших людей.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.938/Ц 12
Автор(ы) : Цавалюк, Тетяна Олександрівна
Заглавие : Інтелектуальні почуття молодших школярів: теоретико-методологічне дослідження
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 242-249 (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-239544770)
Примечания : Бібліогр.: с. 247-248 (8 назв)
УДК : 159.938
Предметные рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоції--почуття--інтелектуальні почуття--молодші школярі--переживання
Аннотация: Розкривається сутність поняття "інтелектуальні почуття", проводиться теоретико-методологічне дослідження особливостей інтелектуальних почуттів молодших школярів.
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15(5А2.2)П/К 60
Автор(ы) : Кокун О. М.
Заглавие : Психофізіологія : научное издание
Выходные данные : К.: Центр навчальної літератури, 2006
Колич.характеристики :184 с.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України. Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"
ISBN, Цена 966-364-254-8: 20.00 грн.
УДК : 159.91(075.8)
Предметные рубрики: Психофізіологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): псизофізіологія--методи психофізіологічних досліджень--психофізіологія сенсорних процесів--психофізіологія пізнавальних процесів--психофізіологія діяльності--емоції--свідомість--сон--адаптація
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Лазуренко, Олена Олексіївна
Заглавие : Емоційність як особливий психологічний феномен і предмет сучасних досліджень
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 236-243 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примечания : Бібліогр.: с. 242-243 (19 назв)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоції--емоційність--емоційна сфера--емоційні переживання--індивідуальність--особистість
Аннотация: Стаття присвячена дослідженню концептуальних положень теорії емоцій і емоційності, зроблено спробу розібратися у тлумаченні специфічних особливостей емоційності. Виділено характерні структурні компоненти емоційності, її функції.
Найти похожие

13.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 15(06)/Н 34
Заглавие : Науковий вісник Чернівецького університету : збірник наукових праць. Вип. 743 : Педагогіка і психологія
Выходные данные : Чернівці: ЧНУ, 2015
Колич.характеристики :310 с.: табл.
Коллективы : Чернівецький національний університет
Цена : 18.00 грн.
УДК : 159.9(06)+159.9:005.745
Содержание : Життєві цінності - основа світоглядних орієнтацій особистості/ Н. Д. Володарська. Задоволеність життям студентів-психологів як складова профілактики їх емоційного вигорання у процесі роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми/ А. М. Грись. Детермінація самоздійснення фахівців різниз професій/ О. М. Кокун. Психологічні особливості сприймання своєї ситуації дітьми-переселенцями із зони АТО та Криму/ Л. О. Кондратенко, С. А. Гончаренко. Джерела і рушійні сили самоздійснення особистості/ С. Д. Максименко. Роль самооцінки у процесі самовдосконалення особистості/ О. І. Пенькова. Духовне самовизначення особистості в міжособистісній взаємодії: ціннісний підхід/ Л. І. Пилипенко. Ціннісні основи духовного розвитку особистості/ Л. З. Сердюк. Дослідження емоційної складової особистості в різні періоди її розвитку/ А. Д. Терещук. Становлення етичної думки в Україні: провідні ідеї та історія розвитку/ В. В. Турбан. Особливості самовдосконалення особистості в підлітковому та юнацькому віці/ Т. М. Яблонська. Динаміка розвитку рефлексивності як механізму становлення особистісної ефективності на межі молодшого шкільного і підліткового віку/ І. В. Яворська-Вєтрова.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(06)/Н 34
Автор(ы) : Терещук, Ангеліна Дмитрівна
Заглавие : Дослідження емоційної складової особистості в різні періоди її розвитку
Коллективы : Чернівецький національний університет
Место публикации : Науковий вісник Чернівецького університету: збірник наукових праць/ Чернівецький національний університет. - Чернівці: ЧНУ, 2015. - Вип. 743: Педагогіка і психологія. - С. 236-240 (Шифр 15(06)/Н 34-562969)
Примечания : Бібліогр.: С. 240 (5 назв)
УДК : 159.942
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоції--емоційні розлади--афект
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 372/А 43
Автор(ы) : Кабанцева А.В.
Заглавие : Організація збереження та зміцнення психічного здоров'я дітей дошкільного віку
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2016. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 41-50 (Шифр 372/А 43-483084)
Примечания : Бібліогр.: с. 50 (4 назви)
УДК : 616.89-084-085-053.4:614.21
Предметные рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): діти дошкільного віку--психічне здоров'я--емоції--відчуття--збереження та зміцнення здоров'я--психологічний супровід--розвиваюча програма--арт-терапія
Аннотация: Стаття присвячена вивченню проблеми збереження здоров'я дітей дошкільного віку. Викладений матеріал має аналіз останніх досліджень, визначені головні змістовні та організаційні аспектипобудови роботи у напрямку збереження та зміцнення психічного здоров'я, розкрито структурні компоненти, зміст та завдання створення розвиваючої програми, а також представлені найбільш ефективні форми та техніки роботи на заняттях.
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 372/А 43
Автор(ы) : Панченко О. А., Кутько І. І., Сімоненко О. Б., Байоткіна Т. А., Кабанцева А. В.
Заглавие : Психодіагностика емоційно-вольової сфери дітей в умовах стресової ситуації
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 145-155 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примечания : Бібліогр.: с. 153-154 (7 назв)
УДК : 616.89-001+159.942+615.851-079.4]-053.2
Предметные рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоції--воля--стрес--психологічне здоров'я--агресивність--страхи--діагностика--корекція--тренінг--поведінка
Аннотация: Емоційні розлади у дітей частіше виявляються у формі підвищеної тривожності, агресивності і наявністю страхів. Захисні форми поведінки дитини звертають на себе увагу у стосунках з батьками і позначаються на учбовій діяльності. Своєчасна діагностика порушень емоційно-вольвої сфери дітей є ключовим моментів у збереженні психологічного благополуччя суспільства в цілому.
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(902.7)/А 43
Автор(ы) : Питлюк-Смеречинська, Олександра Дмитрівна
Заглавие : Роль емоційного інтелекту в структурі "я-концепція" особистості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 427-435. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примечания : Бібліогр.: с. 433-434 (8 назв)
УДК : 159.9.316.6
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційний інтелект--соціальний інтелект--емпатія--емоції--механізми саморегуляції--самомотивація--зовнішнє вираження емоції
Аннотация: В статті розкрито особливості розвитку складових емоційного інтелекту, як факторів, що сприяють особистісному і професійному зростанню. Висвітлено різноманітні підходи щодо розуміння емоційного інтелекту як психологічного утворення, що формується в ході життя людини під впливом низки чинників. Описуються рівні його розвитку і специфічні індивідуальні особливості. Висвітлено результати дослідження рівнів сформованості емоційного інтелекту у осіб з різною професійною спрямованістю. Запропоновано техніки розвитку емоційного інтелекту.
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(902.7)/А 43
Автор(ы) : Терещук, Ангеліна Дмитрівна
Заглавие : Досвід вивчення афектів в психології
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 471-479. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примечания : Бібліогр.: с. 478-479 (9 назв)
УДК : 159.942
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): діяльність--поведінка--емоції--афект--афективні переживання--почуття
Аннотация: У статті здійснено теоретичний аналіз концептуальних положень різних теорій афектів у психології. Розглянуто історико-психологічні передумови та основні положення становлення афектів у психології. Виокремлено та розкрито суб’єктивні та об’єктивні чинники виникнення афекту, зроблено спробу розібратися у тлумаченні, його специфічних особливостей на різних етапах становлення психологічної думки. Адже всі види почуттів, вступаючи у взаємодію, утворюють сенсорні синтези, з якими органічно пов’язуються афективні переживання та прагнення. Подібно пізнавальним процесам афективні стани завжди супроводжуються тілесними змінами, а прагнення завершуються зовнішніми руховими актами, що утворюють в кінцевому результаті цілісну поведінку. Доведено, що негативні афекти і почуття незадоволення або страждання виникають у тому випадку, якщо потреби організму не задовольняються.
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Максьом К.В.
Заглавие : Емоційний інтелект: основні концептуальні підходи та структурна модель соціально-психологічного феномену
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 348-355 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.9.01
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційний інтелект--змішані моделі--модель здібностей--структурна модель--концептуалізація--когніції--емоції--методи вимірювання
Аннотация: В статті розглянуто основні концептуальні підходи до визначення емоційного інтелекту як соціально-психологічного феномену в роботах зарубіжних і відчизняних науковців. На основі аналізу історії становлення поняття виділено основні моделі емоційного інтелекту, що є актуальними на сьогодні. Описано переваги і слабкі сторони виділених моделей і методів діагностики емоційного інтелекту, що на них грунтується. За результатами теоретичного дослідження проблеми концептуалізації емоційного інтелекту як соціально-психологічного феномену побудовано функціональну структурну модель, що поєднує в собі когнітивний, афективний і конативний компоненти і описує форми прояву і функціональність кожного з них.
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 372/А 43
Автор(ы) : Гальченко В.М.
Заглавие : Характеристика емоційно-соціального розвитку дошкільника у процесі спілкування з дорослими
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 40-51 (Шифр 372/А 43-584308886)
УДК : 37.015.3:159.922.7
Предметные рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоції--спілкування--емоційно-соціальний розвиток--діти дошкільного віку--діалогічне спілкування--соціальна винахідливість--духовність--творча особистість
Аннотация: У статті розкрита роль діалогічного спілкування у розвитку емоційно-соціальної сфери дитини дошкільного віку. Охарактеризовано форми спілкування дошкільника з дорослим упродовж дошкільного дитинства. Виявлено ряд можливих емоційних порушень у дітей дошкільного віку. Визначено психолого-педагогічні умови забезпечення емоційно-соціального розвитку дітей. Описано заходи розвивальної роботи з дошкільниками, які варто застосовувати психологам і педагогам з метою підвищення рівня емоційно-соціального розвитку дошкільників у контексті підготовки до навчання у школі.
Найти похожие

 1-20    21-40   41-57 
 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 138471
Число посетителей 911
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя