Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (200)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (13)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ефективність<.>
Общее количество найденных документов : 52
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-52 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.07+37.091.113-/Ш 66-588153 рукописный текст
Автор(ы) : Шкурко, Ярослава Іванівна
Заглавие : Вплив комунікативних особливостей жінки-керівника закладу освіти на ефективність її управлінської діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2000
Колич.характеристики :178 с.: табл., рис.
Коллективы : Державна академія керівних кадрів освіти (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 146-167.
УДК : 37.07+37.091.113-051-055.2+316.454.52+005.32 + 37.07 + 37.091.113-051-055.2 + 316.454.52 + 005.32
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Керівництво навчальним закладом
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комунікативні якості--управлінська діяльність--керівник середньої школи--комунікативні особливості
Аннотация: Праця присвячена вивченню комунікативних особливостей жінки-керівника загальноосвітнього навчального закладу та їх впливу на ефективність її управлінської діяльності, а також визначенню можливостей їх врахування з метою підвищення ефективності роботи директора школи. Розроблено теоретико-методичні засади дослідження комунікативних якостей керівників шкіл з урахуванням фактора статі. Виявлено інтегральну характеристику управлінської взаємодії директорів шкіл - комунікативне ядро. Обґрунтовано вплив комунікативних якостей керівників різної статі на ефективність їх управлінської діяльності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.5+/А 39-421307 рукописный текст
Автор(ы) : Акименко, Юрій Федорович
Заглавие : Психологічна корекція ставлення батьків до дітей молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :240 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 180-199.
УДК : 159.922.73-053.5+159.964.3+159.98 + 159.922.73-053.5 + 159.964.3 + 159.98
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Ставлення батьків
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психічний розвиток--тип батьківського ставлення--детермінанти батьківського ставлення--діагностичні критерії--психологічна корекція--індивідуальний тренінг--груповий тренінг--психологічна ефективність
Аннотация: Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини від типу батьківського ставлення. Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини молодшого шкільного віку. Визначені соціально-психологічні детермінанти батьківського ставлення, діагностичні критерії та методи вивчення батьківського ставлення, розроблена нова типологія ставлення батьків до дітей. Розроблена трикомпонентна модель психологічної корекції батьківського ставлення, яка включає індивідуальний і груповий тренінги та комбіновану форму роботи з батьками. Визначена психолого-педагогічна ефективність корекційної моделі та проаналізовані зміни у ставленні батьків до дітей. Основні результати праці знайшли практичне впровадження у роботі з психологічного консультування батьків та психокорекції неадекватного батьківського ставлення.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9:355.01/К 17 рукописный текст
Автор(ы) : Калениченко, Руслан Арсенович
Заглавие : Психологіне забезпечення ефективності професійної діяльності підрозділу охорони : канд. ... психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2004
Колич.характеристики :261 с.: табл., рис.
Коллективы : Військовий гуманітарний інститут Національної академії оборони України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 163-187.
УДК : 159.9:355.01
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Психологія праці
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічний клімат--воїн-охоронник--ефективність діяльності--професійна діяльність--психологічне забезпечення--підрозділ охорони--оптимізація--психодіагностика
Аннотация: Дисертація присвячена підвищенню ефективності діяльності військовослужбовців підрозділів охорони психологічними засобами. У роботі визначено фактори, що впливають на ефективність професійної діяльності у взаємозв'язку з психологічним кліматом у підрозділі охорони. З'ясовано, що оптимізація психологічного клімату у підрозділі охорони суттєво поліпшує міжособистісні, міжгрупові стосунки, що зумовлює покращення ефективності військово-професійної діяльності. Розроблено програму психологічного забезпечення ефективності професійної діяльності колективу підрозділу охорони засобами формування психологічного клімату та доведено ефективність її використання.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.928-053.5+37./Л 93-774580 рукописный текст
Автор(ы) : Любовецька, Ілона Йосипівна
Заглавие : Психологічна організація взаємин учителів із обдарованими учнями : дис. канд. ... психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :201 с.: табл., рис., граф.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-195.
УДК : 159.928-053.5+37.064.2 + 159.928-053.5 + 37.064.2
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Обдарованість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): креативність--обдарованість--самореалізація--саморозвиток--умови навчання--суб`єкти педагогічного процесу--творення--творчий потенціал--ефективність педагогічної діяльності
Аннотация: Дисертація присвячена проблемі психологічної організації взаємин учителів із обдарованими учнями. Показано, що розвиток творчого потенціалу вчителя позитивно позначається на становленні їхніх взаємин із обдарованими дітьми. Система спеціальностворених передумов, до яких, зокрема, входить реалізація навчання на основі творчої діяльності забезпечують становлення оптимальних взаємин учителів із обдарованими учнями. Задіяні формуючі заходи проявились як ефективні, що й визначає перспективність їхнього застосування з метою сприяння організації позитивних відносин учитель - обдарований учень.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.937.22/В 53 рукописный текст
Автор(ы) : Висідалко, Наталія Леонідівна
Заглавие : Вплив сенсетивності перцептивних процесів на ефективність інтелектуальних дій студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :186 с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 169-186.
УДК : 159.937.22
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Інтелектуальні дії
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): чутливість--дія--задача--невідоме--мотиваційна спрямованість--стан
Аннотация: У дисертації розглядається вплив сенситивності перцептивниї процесів на ефективність інтелектуальних дій студентів.Здійснено теоретичний аналіз та синтез наявного у психологічній літературі матеріалу з дослуджуваної та дотичної проблематики.Узагальнено науковий матеріал щодо роботи перцептивних процесів, обгрунтовано показники чутливості та виокремлено інтелектуальні дії в процесі розв"язування задач. Встановлено, що під час розв"язування задач чутливість перцептивних процесів вирізняється за своєю динамікою та впливом на ефективність інтелектуальних дій. Синситивність перцептивних процесів сприяє ефективності розв"язання задач і виражається самореалізацією, зосередженістю на діях з невідомим, добором способів розв"язання та розв"язанням нових задач. Зниження чутливості до невідомого потребує подолання когнітивного дисонансу оба інтерференції. Особливістю впливу сенситивності перцептивних процесів на ефективність інтелектуальних дій є підвищення швидкості пошуку; єдність асиміляції та акомодації; формування нових способів дій; швидкість розуміння та розв"язання задачі; розвиток інтелектуальних дій загалом.Упроваджений у навчальний процес тренінг розв"язування задач зумовив підвищення чутливості, енергопотенціалу, спрямованості мотивації на себе, на задачу та на взаємні дії, розвиток їх цілісного утворення та розумових можливостей студента.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922/Я 22
Автор(ы) : Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна
Заглавие : Експериментальне вивчення модальності уявлень про самих себе молодших школярів з різними навчальними досягненнями як показника становлення їх особистісної ефективності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 232-241: рис. (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примечания : Бібліогр.: с. 240 (7 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самосвідомість--уявлення про себе--модальність--особистісна ефективність--рівень навчальних досягнень
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9/К 95
Автор(ы) : Кутас М. С.
Заглавие : Порівняльне дослідження індивідуально-типологічних властивостей керівників проектів та майбутніх фахівців з управління проектами
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 123-130 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примечания : Бібліогр.: с. 130 (5 назв)
УДК : 159.9
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): індивідуально-типологічні властивості--професійно значущі якості--управління проектами--майбутні фахівці--управлінська діяльність--ефективність діяльності--психологічні стани
Аннотация: Стаття пропонує короткий огляд поглядів психологів стосовно впливу типологічних характеристик людини на ефективність і надійність її діяльності. Описуються типи регуляції психологічних станів за ступенем вираженості акцентуацій. Здійснено порівняльний аналіз індивідуально-типологічних властивостей фахівців з управління проектами та студентів, які навчаються за спеціальністю "Управління проектами". Подаються рекомендації щодо розвитку у студентів індивідуально-типологічних властивостей, які вважаються професійно значущими якостями керівника проектів.
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378.091.31-057.87/Л 68-269913 рукописный текст
Автор(ы) : Ловка, Ольга Володимирівна
Заглавие : Психологічні умови організації групової проектної діяльності студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2013
Колич.характеристики :254 с.: табл., рис.
Коллективы : Університет менеджменту освіти НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 171-196.
УДК : 378.091.31-057.875-059.2
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Групова діяльність
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): групова проектна діяльність--малі групи--управління навчальною діяльністю--психологічні умови--ефективність діяльності
Аннотация: У роботі представлено узагальнені результати теоретичного аналізу наукової літератури з проблеми організації у ВНЗ групової проектної діяльності, зокрема групової її форми. Визначено її сутність, критерії, показники та рівні ефективності. Виявлено особливості організації та провідні чинники групової проектної діяльності, на основі яких обґрунтовані та експериментально перевірені психологічні умови підвищення її ефективності у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін в економічному ВНЗ.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.943.8:355/С 37 рукописный текст
Автор(ы) : Сімко, Руслан Теодорович
Заглавие : Особливості прояву психомоторних якостей суб'єкта в екстремальних умовах діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Кам'янець-Подільський, 2013
Колич.характеристики :201 с.: табл., рис.
Коллективы : Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (Кам'янець-Подільський)
Примечания : Бібліогр.: с. 174-195.
УДК : 159.943.8:355
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Психомоторні якості-- Екстремальні умови діяльності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психомоторні якості--екстремальні умови--психомоторика--професійно значущі якості--працівники органів внутрішніх справ--властивості нервової системи--ефективність діяльності--психологічна підготовка
Аннотация: В дослідженні проаналізовано наукові дослідження проблеми прояву психомоторики суб'єкта екстремальної діяльності. Розкрито особливості діяльності в екстремальних умовах суб'єктів з різними властивостями нервової системи. Виявлено особливості прояву особистісних рис суб'єктів екстремальної діяльності з різними рівнями психомоторної підготовленості. Розробленол й апробовано програму розвитку психомоторних якостей суб"єкта екстремальної діяльності для підвищення її ефективності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159(5А2.2)П/А 43
Автор(ы) : Корніяка, Ольга Миколаївна, Лахтадир, Олена Володимирівна, Гомонюк, Володимир Олександрович
Заглавие : Емпіричне вивчення особливостей професійного самоздійснення викладача вищої школи
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 99-109: табл. (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-411385987)
Примечания : Бібліогр.: с. 107-108 (9 назв)
УДК : 159(5А2.2)П
Предметные рубрики: Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне самоздійснення--професійна ефективність--професіоналізм--викладачі вищої школи
Аннотация: В статті представлено розуміння сутності професійного самоздійснення викладача вищої школи. Подано результати емпіричного дослідження особливостей професійного самоздійснення викладачів залежно від віку. Встановлено істотне підвищення загального рівня професійного самоздійснення та окремих його складових у фахівців науково-педагогічного профілю в міру дорослішання - віком 40 років і старші.
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 615.34/П 37
Автор(ы) : Пліш Г. Й.
Заглавие : просодична організація професійного мовлення психолога-консультанта
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Логос, 2014. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 10. - С. 197-211 (Шифр 615.34/А 43-919544307)
Примечания : Бібліогр.: с. 210 (17 назв)
УДК : 615.34
Предметные рубрики: Психотерапія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): просодика--ефективність психотерапії--символдрама--професійне мовлення--психолог-консультант--практичний психолог
Аннотация: Стаття присвячена проблемі просодичної організації мовлення психолога-консультанта. Розглядається поняття "просодика", її компоненти. Аналізуються уявлення про голос у різних психотерапевтичних підходах. Окреслюються перспективи дослідження просодичної організації мовлення психотерапевтів за методом символдрами.
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922.7/М 11
Автор(ы) : Мусіяка, Наталія Іванівна
Заглавие : До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 237-245 (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примечания : Бібліогр.: с. 244 (10 назв)
УДК : 159.922.7
Предметные рубрики: Загальна психологія
Історія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): генеза--ефективність--особистість--оцінка--оцінкове ставлення--самооцінка--самосвідомість
Аннотация: Висвітлено проблему оцінкових ставлень у теорії самосвідомості П.Р. Чамати. Розкрито генезу становлення оцінкової та самооцінкової сфери дитини дошкільного та шкільного віку. Здійснено психологічний аналіз становлення оцінкової та самооцінкової сфери у контексті генези самосвідомості дитини. Охарактеризовано змістову та генетичну лінії становлення оцінкових ставлень у структурі самосвідомості.
Найти похожие

13.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 371.015/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 27
Выходные данные : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015
Колич.характеристики :774 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 40.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:00571(477-25)](06)
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Содержание : Аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення творчості в психології/ Н. І. Антюхова. Психотерапія як екзистенціальний вибір/ О. В. Башмакова. Психологічні особливості розвитку духовного потенціалу студентської молоді/ Я. М. Бугерко. Готовність студентів ВНЗ до отримання психологічної допомоги/ В. В. Вишньовський. Комунікативна складова як важливий елемент професійно-психологічної підготовки правоохоронців/ Л. В. Герман. Складові професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у процесі формування особистісної культури студента/ І. А. Горобець. Психологічні особливості установки на критичне мислення/ Н. М. Громова. Психологічні засади становлення лідерського потенціалу особистостів технічному університеті/ Т. В. Гура. Екологічна свідомість у психологічному та освітньому просторі/ А. М. Демиденко. Вплив кризових станів на суб'єктивну оцінку внутрішньої картини професійного здоров'я особистості/ Т. М. Дзюба. Деякі аспекти психологічного підходу до розуміння бронхіальної астми у дітей/ Б. Я. Дмитришин, О. І. Шишак. Проблема тривожності у старших дошкільників: деякі емпіричні кореляти та індикатори/ Н. С. Дмитріюк. Психологічна готовність підприємця до економічних ризиків/ Ф. А. Добренко. Деякі особливості комунікативного настановлення студентів перших курсів та підвищення якості засвоєння професійно спрямованої іноземної мови/ О. М. Ільїна. Рівень соціального інтелекту як прогностична компонента професійної успішності студентів-майбутніх психологів/ Н. Л. Каменська, М. К. Кременчуцька. Усвідомлення студентами феномену толерантності як інструменту міжетнічної комунікації/ С. Б. Капідінова. Специфіка викладання психології в контексті духовного розвитку в системі сучасної вищої освіти/ Г. В. Католик, М. І. Миколайчук. Методичні принципи психокорекційної роботи із студентами/ Т. М. Клибанівська. Особистісно-комунікативний підхід в обґрунтуванні міжособистісного спілкування осіб похилого віку/ О. Г. Коваленко. Особливості творчих здібностей молодших школярів/ Л. Д. Коняєва, О. О. Тестерєва. Методологічні проблеми феноменології та розвитку мотивації учіння особистості/ М. В. Кормишев. Особливості діагностики та корекції емоційної сфери у дітей з обмеженими можливостями на шляху соціальної адаптації/ В. В. Корнієнко, С. Д. Алексеєнко, К. П. Кутовий. Індивідуально-типологічний (екстравертований) та факторний аналізи психосоматичного здоров'я студенток-дівчат КНУ ім. Тараса Шевченка/ О. В. Корнієнко. Проблема сформованості спрямованості старшокласників на професію психолога/ С. В. Кузнецова. Психологічна корекція та підтримка кардіологічних хворих з негативними емоційними переживаннями за допомогою створення копінг-стратегій та формування гармонійного погляду на навколишній світ/ В. П. Культенко. Психологічна структура і розвиток управлінських здібностей керівників органів внутрішніх справ/ В. С. Лапчук, М. А. Чекулаєв. Психологічні особливості формування мотиваційного компонента психологічної готовності вивчення фахової іноземної мови студентами економічних спеціальностей/ Л. В. Лимар, К. О. Моруга. Психосемантичні механізми рисуночної проекції: композиційний метод дослідження особистості/ Ю. І. Мадінова. Емпіричне дослідження структури толерантності як системної характеристики особистості студента/ М. М. Мельничук. Розуміння як конструкт діалогічної компетентності психолога/ І. В. Михайлюк. Психологічний супровід розвитку та формування засобів саморегуляції в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності/ М. О. Мосьпан. Психологічні особливості професійної діяльності офіцерів оперативних підрозділів/ С. А. Мул. Методологія та результати емпіричного дослідження характеристик поведінкових установок, що детермінують особливості креативності юриста/ Г. Ю. Одинцова. Рівні готовності молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів/ Л. М. Омельченко. Особливості сформованості навичок навчальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку/ К. О. Островська. Характер любовних стосунків у гендерному аспекті/ С. В. Отчич. Структурні складові технічних здібностей/ А. С. Паламар. Врахування сучасних тенденцій інформатизації освіти в роботі тифлопедагога/ О. М. Паламар. Психофізіологічний базис сензитивності особистості практичних психологів системи освіти/ Л. В. Пастух. Основні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутнього психолога/ Н. В. Перегончук. Психологічні аспекти новітніх підходів до забезпечення ефективності наземних екіпажів безпілотних літальних апаратів/ О. В. Петренко. Проблеми та перспективи психологічних досліджень самопізнання фахівців соціономічної сфери/ Л. О. Подкоритова. Комунікативна компетентність як чинник професійної діяльності психолога/ М. В. Пророк. Специфіка емоційного інтелекту і психологічної готовності до соціономічних професій у представників цих професій/ Н. В. Пророк, Я. М. Куценко. Соціально-психологічні чинники шкільної тривожності молодших школярів/ Л. В. Помиткіна, М. П. Полухіна. Розвиток самоцінності при підготовці культурологів/ Л. Є. Просандєєва. Проблеми психологічної реабілітації дітей з вадами слуху/ Л. П. Пушкарська. Психологічні особливості ставлення студентів вищого навчального закладу до інтелектуальної власності/ А. О. Рєпка. Концептуальний потенціал категорії "психологічне здоров'я" у верифікації проблеми конструктивного подолання кризи безробіття/ О. В. Рудюк. Ефективність психологічної регуляції функціональних станів фахівців-металургів/ А. І. Тарасенко. Ціннісні аспекти розвитку особистості майбутніх психологів/ Т. Є. Тітова. Теорії девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Саморозвиток як суттєвий чинник становлення професіоналізму у працівників медичного профілю/ В. В. Турбан. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як вагомий чинник самореалізації особистості/ Н. В. Слободяник. Діагностика мотиваційно-смислових властивостей особистості майбутнього лікаря/ М. М. Філоненко. Semantic analisys of memorizing and understanding of the text with technical content/ R. S. Fesenko. Психологічний клімат у родині як основний чинник становлення особистості дитини з психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Технологія соціальної терапії у профілактиці девіантного батьківства/ О. М. Чанцева-Коваленко. Психодіагностичні можливості тренінгу в підготовці управлінських кадрів/ А. В. Черкаський. Континуум особистісно-суб'єктних властивостей як чинник індивідуалізації психосоціального розвитку/ А. В. Шамне. Історичні та соціально-психологічні чинники розвитку етнічної самосвідомості лемків/ Ю. В. Шапаренко. Поняття кризи, шляхи її подолання та подальше самопроектування власного життя/ І. В. Шевчук. Історичні етапи формування уявлень про психосоматичний статус особистості/ Л. С. Шелег. Тілесний Я-образ та інтрапсихічна система емоційної саморегуляції (на прикладі досвіду вагітних жінок)/ О. І. Шишак, Н. В. Старик. Формування інтелектуального потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти/ М. О. Шопіна. Психологічні особливості формування готовності майбутніх вчителів до розв'язування педагогічних задач/ Г. В. Щербан. Медико-психологічна допомога при тривожних розладах у військовослужбовців та населення/ Н. Ю. Яковлева. Психолого-педагогічні умови активізації самовдосконалення особистості/ Т. М. Яблонська. Мотиваційний аспект мисленнєвої діяльності підлітків/ І. П. Якимчук. Феноменологія змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України у процесі навчання/ М. С. Ятчук. Мотивація навчально-професійної діяльності як чинник успішності професійного становлення курсанта/ С. В. Жидецька. Threelingualism situation of co-operation in the educational space as a factorof personality neurotization/ O. V. Kostiuk. Technology of the development of entrepreneurial capacity of personality/ V. Lunov, O. Rygel.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), (1)
Свободны : ЧЗ(1), (1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Тарасенко А. І.
Заглавие : Ефективність психологічної регуляції функціональних станів фахівців-металургів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 532-542 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примечания : Бібліогр.: с. 540-541 (9 назв)
УДК : 159.9:62
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): саморегуляція--психологічний стан--функціональні стани--психофізіологія праці
Аннотация: У статті розглянуто основні теоретичні підходи до психологічної регуляції функціональних станів фахівців в умовах виробничої діяльності. розроблено класифікацію вказаних підходів, викладені їх основні положення.
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.922/С 77
Автор(ы) : Балл , Георгій Олексійович, Дригус, Марія Трохимівна, Мусіяка, Наталія Іванівна, Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна
Заглавие : Становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі : монографія
Выходные данные : Київ: Педагогічна думка, 2015
Колич.характеристики :161 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/11019/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017
Цена : Б.ц.
УДК : 37.015.3:159.922
Предметные рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--особистісна ефективність--онтогенез--психологічні механізми--рефлексивний механізм--оцінковий механізм--мікрогенез
Содержание : Теоретико-методологічні засади вивчення категорії "особистість" в раціогуманістичній перспективі/ Г. О. Балл. Теоретико-методологічні засади дослідження проблеми психологічних механізмів особистісної ефективності учнів/ М. Т. Дригус. Дослідженя оцінкових ставлень як механізму становлення особистісної ефективності учнів/ Н. І. Мусіяка. Дослідження рефлексивності як механізму становлення особистісної ефективності учнів/ І. В. Яворська-Вєтрова.
Аннотация: Монографію присвячено теоретико-методологічному та експериментальному дослідженню проблеми психологічних механізмів становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі. Розкрито теоретико-методологічні засади вивчення категорії “особистість” у раціогуманістичній перспективі, а також здійснено аналіз теоретико-методологічного підґрунтя становлення психологічних механізмів особистісної ефективності школяра. Проаналізовано результати експериментального дослідження особливостей рефлексивності та оцінкових ставлень як механізмів становлення особистісної ефективності школярів. Розглянуто методичні прийоми активізації продуктивного становлення особистісної ефективності учнів. Монографія адресована фахівцям у галузі психології, практичним психологам та вчителям. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(06)/П 86
Автор(ы) : Кондратенко, Лариса Олександрівна
Заглавие : Роль психологічної культури вчителя у подоланні шкільної неуспішності учнів
Место публикации : Психологічний часопис: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - № 2 (2). - С. 49-55. - ISBN 978-966-189-358-9 (Шифр 15(06)/П 86-725883). - ISBN 978-966-189-358-9
Примечания : Бібліогр.: с. 53-54 (19 назв)
УДК : 159.9.07:37.015.33+37.015.325
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна культура--шкільна неуспішність--педагоги-новатори--ефективність навчання
Аннотация: Аналізуються чинники, які лежали в основі успішності роботи педагогів-новаторів, висловлюється припущення, що ефект подолання шкільної неуспішності педагогами-новаторами досягався не стільки за рахунок ефективних нових методик, скільки був наслідком високої психологічної культури педагогів-новаторів.
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.953.5/К 56
Автор(ы) : Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна
Заглавие : Інтелектуальний розвиток в старості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 119-129 (Шифр 151.60/А 43-440847376)
Примечания : Бібліогр.: с. 128-129 (6 назв)
УДК : 159.953.5
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): старіння--інтелект--інтелектуальний розвиток--ефективність навчання--вищі психічні функції--віртуальне навчання--психічна збереженість
Аннотация: Обговорюється проблема збереженості вищих психічних функцій у людей "третього віку" за допомогою використання віртуального навчального середовища. Наведено фрагменти дистанційного курсу "Інтелектуальна підтримка 50+". Відзначається важливість фіксації старіючою людиною проблеми зниження психічних функцій і наявність мотивації. Акцентується увага на тому, що ставлення до індивідуальної психічної збереженості в старості є показником соціальної зрілості особистості.
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922/Д 74
Автор(ы) : Дригус, Марія Трохимівна
Заглавие : Проблема психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 77-85 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 84 (12 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічні механізми--особистість--обдарованість--виховання--розвиток--саморозвиток--особистісна ефективність
Аннотация: Здійснено аналіз проблеми психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі. Доведено новаторство українських учених у розробці проблеми психологічних механізмів у галузі педагогічної та вікової психології. Розкрита архітектоніка дослідницьких спектрів вивчення психологічних механізмів. Здійснено аналіз концептуального підходу до проблеми психологічних механізмів розвитку особистості. Охарактеризовано сучасні тенденції досліджень психологічних механізмів.
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922/М 11
Автор(ы) : Мусіяка, Наталія Іванівна
Заглавие : Дослідження становлення оцінкових ставлень як механізму особистісної ефективності школяра
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 199-208 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 207 (8 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): генеза--особистість--локус контролю--особистісна ефективність--оцінкові ставлення
Аннотация: Представлено результати дослідження оцінкових ставлень як механізму особистісної ефективності школярів у системі "Я - Я" та "Я - учіння". Розкрито особливості становлення архітектоніки різновидів оцінки причин власних шкільних невдач у школярів з різною особистісною ефективністю.Всатановлено зв'язок між особливостями становлення оцінки учнем причин власних невдач, що репрезентується у відповідному локусі контролю, та особистісною ефективністю в учнів молодшого та середнього шкільного віку.
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна
Заглавие : Динаміка становлення ситуативної рефлексії на межі молодшого шкільного та підліткового віку
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 254-262 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примечания : Бібліогр.: с. 260 (6 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Вікова психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рефлексія--особистісна ефективність--молодший шкільний вік--підлітковий вік
Аннотация: Висвітлено проблему рефлексії як одного з психологічних механізмів становлення особистісної ефективності школяра. Виокремлено три види особистісної рефлексії: ситуативну, ретроспективну і перспективну.
Найти похожие

 1-20    21-40   41-52 
 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 94908
Число посетителей 1266
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя