Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (591)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (6)Рідкісна книга (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=здібності<.>
Общее количество найденных документов : 201
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
15(02)
Г 50


    Гиппенрейтер, Ю. Б.
    Введение в общую психологию [Текст] : курс лекций [учебное пособие] / Ю. Б. Гиппенрейтер. - Москва : Издательство Московского университета, 1988. - 320 с. : граф., рис., табл. - ISBN 5-211-00028-5 : 0.80 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
фывфывфыв:
психологія як наука -- древні філософи про душу -- інтроспекція -- поведінка -- несвідомі процеси -- психологічна теорія діяльності -- фізіологія руху -- філогенез -- онтогенез -- здібності -- темперамент -- характер -- особистість

Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Івашкевич, Едуард Зеновович.
    Здібності особистості до виконання певного виду діяльності як складові компоненти її соціального інтелекту [Текст] / Е. З. Івашкевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 63-74. - Бібліогр.: с. 73-74 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
соціальний інтелект -- когніції -- метакогніції -- мета-інтелектуальна активність -- технічний інтелект -- мистецький інтелект -- інформаційний інтелект
Аннотация: В статті зазначено, що соціальний інтелект в психології розглядається як здатність людини правильно розуміни свою поведінку і поведінку інших людей у суспільстві. Ця здатність є вельми необхідною для людини для ефективної міжособистісної взаємодії та успішної соціальної адаптації. Автор статті розглядає поняття "інтелект" в широкому та вузькому смислах слова. У широкому розумінні йдеться лише про один-єдиний інтелект, про інтелектуальну сферу особистості тощо. В такому сенсі інтелект особистості описано як ієрархічну систему, яка має декілька рівнів. Перший рівень - рівень функціонування когніцій. Другий рівень інтелекту - рівень метакогніцій. Третій рівень інтелекту ампліфікує характеристики як першого, так і другого рівнів, при цьому інтелектуальна діяльність здійснюється переважно на неусвідомлюваному рівні, рівні, який наближує особистість до використання автоматизованих навичок та вмінь. Наступний, четвертий рівень, - рівень метаінтелектуальної діяльності, на якому відбувається експлікація творчих добутків особистості. Визначено, що кожен вид інтелекту вміщує певні здібності особистості до виконання певного виду діяльності. Керуючись вузьким розумінням слова "інтелект", у статті виокремлено: соціальний інтелект; технічний інтелект; мистецький нтелект" інформаційний інтелект тощо.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
15(02)
Г 50


    Гиппенрейтер, Ю. Б.
    Введение в общую психологию [Текст] : курс лекций [учебное пособие] / Ю. Б. Гиппенрейтер. - Москва : АСТ: Астрель, [2008]. - 352 с. : граф., рис., табл. - 35.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
фывфывфыв:
психологія як наука -- древні філософи про душу -- інтроспекція -- поведінка -- несвідомі процеси -- психологічна теорія діяльності -- фізіологія руху -- філогенез -- онтогенез -- здібності -- темперамент -- характер -- особистість

Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
15(02)
М 17


    Максименко, С. Д.
    Загальна психологія [Текст] : [навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів] / С. Д. Максименко ; Міністерство освіти та науки України, Національний медичний університет імені О.О. Богомольця. - Вид. 2-є, перероб. та доповн. - Київ : [б. и.], 2004. - 272 с. - ISBN 966-8568-54-0 : 15.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
фывфывфыв:
предмет психології -- методи психології -- развиток психіки -- розвиток свідомості -- психологія особистості -- соціальні групи -- психологічний аналіз діяльності -- відчуття -- сприймання -- мислення -- уява -- пам'ять -- емоції -- почуття -- воля -- темперамент -- здібності -- характер


Доп.точки доступа:
Міністерство освіти та науки України; Національний медичний університет імені О.О. Богомольця
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
15(02)
М 17


    Максименко, С. Д.
    Загальна психологія [Текст] : [навчальний посібник] / С. Д. Максименко ; Міністерство освіти та науки України. - Вид. 3-є, перероб. та доповн. - Київ : [б. и.], 2008. - 272 с. - ISBN 978-966-364-609-1 : 25.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
фывфывфыв:
предмет психології -- методы психологии -- развиток психіки -- розвиток свідомості -- психологія особистості -- соціальні групи -- психологічний аналіз діяльності -- відчуття -- сприймання -- мислення -- уява -- пам'ять -- емоції -- почуття -- воля -- темперамент -- здібності -- характер


Доп.точки доступа:
Міністерство освіти та науки України
Экземпляры всего: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)
Найти похожие

6.
15(08)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 15 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - 459 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 28.00 р.
    Содержание:
Аршава, Ірина Федорівна. Опис та адаптація опитувальника "Коротка шкала вимірювання стану потоку" (Ф. Рейнберг, Р. Воллейер) / І. Ф. Аршава, В. Ю. Кутєпова-Бредун. - С .6-15. - Бібліогр.: с. 14-15 (14 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Сім'я як простір формування цінностей дитини / І. М. Біла. - С .16-24. - Бібліогр.: с. 23-24 (10 назв)
Данилюк, Іван Васильович. Проблема впливу етнолінгвістичної ідентичності на психологічне благополуччя та здоров'я особистості / І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. - С .25-32. - Бібліогр.: с. 30-32 (32 назви)
Дубчак, Галина Михайлівна. Психодіагностична модель прогнозування рівнів професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій / Г. М. Дубчак. - С .33-40. - Бібліогр.: с. 38-40 (13 назв)
Єршова-Бабенко, Ірина Вікторівна. Явище і механізм "неврахованого суб'єкта/продукту" в поведінці обдарованої особистості: психологічний аспект (основи психосинергетики) / І. В. Єршова-Бабенко. - С .41-48. - Бібліогр.: с. 46-48 (16 назв)
Єршова-Бабенко, Ірина Вікторівна. Психологічні ресурси обдарованої особистості, схильної до інноваційно-дослідницької діяльності, з позицій психосинергетики (Діагностична К-методика "Видалення зайвого") / І. В. Єршова-Бабенко, Н. В. Кривцова. - С .49-62. - Бібліогр.: с. 60-62 (22 назви)
Івашкевич, Едуард Зеновович. Здібності особистості до виконання певного виду діяльності як складові компоненти її соціального інтелекту / Є. З. Івашкевич. - С .63-74. - Бібліогр.: с. 73-74 (11 назв)
Кондратенко, Лариса Олександрівна. Нові проблеми в психології, породжені впливом цифрових технологій на людину / Л. О. Кондратенко, Л. М. Манилова. - С .75-86. - Бібліогр.: с. 83-86 (25 назв)
Кутішенко, Валентина Петрівна. Рефлексія як метаздібність до вибудовування цілісності життя та успішності спілкування майбутніх фахівців / В. П. Кутішенко, С. О. Ставицька. - С .87-98. - Бібліогр.: с. 95-98 (25 назв)
Лозова, Ольга Миколаївна. Абревіація як мнемотехнічний прийом запам'ятовування інформації студентами / О. М. Лозова, М. Є. Паламарчук. - С .99-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (12 назв)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Особливості когнітивного компоненту твочого мислення в процесі розв'язання суб'єктом недситуативної проблемності / В. В. Москаленко. - С .107-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (7 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Фактори внутрішньої мотивації та самодетермінації учіння студентської молоді / Л. З. Сердюк. - С .114-122. - Бібліогр.: с. 120-122 (15 назв)
Музика, Олександр Леонідович. Методика "Профіль сіннісної свідомості обдарованості особистості": теоретичні передумови й результати апробації / О. Л. Музика. - С .122-137. - Бібліогр.: с. 135-137 (13 назв)
Балахтар, Валентина Візіторівна. Ціннісні орієнтації як показник професійного становлення фахівців з соціальної роботи / В. В. Балахтар. - С .138-147. - Бібліогр.: с. 145-147 (19 назв)
Володарська, Наталія Дмитрівна. Почуття благополуччя у контексті психології цінностей особистості / Н. Д. Володарська. - С .148-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (16 назв)
Гоцуляк, Наталія Євгенівна. Креативність як показник розвитку професійної діяльності викладача ЗВО / Н. Є. Гоцуляк, Н. С. Славіна, С. О. Ренке. - С .156-162. - Бібліогр.: с. 162 (6 назв)
Губенко, Олександр Володимирович. Застосування теорії креативного капіталітичного полісемантичного поля в дослідженні психосемантичних механізмів наукового відкриття (інтегративний підхід) / О. В. Губенко. - С .163-169. - Бібліогр.: с. 167-169 (15 назв)
Зарембо, Наталія Олександрівна. Роль емоційної саморегуляції в підвищенні інклюзивної готовності педагогів / Н. О. Зарембо, В. Є. Малиш. - С .170-180. - Бібліогр.: с. 177-180 (21 назва)
Кордунова, Наталія Олександрівна. Роль емоційного фактора в міжособистісній взаємодії студентів / Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк. - С .181-188. - Бібліогр.: с. 187-188 (7 назв)
Коханова, Олена Петрівна. Особистісний потенціал як засіб самореалізації сучасної молоді / О. П. Коханова, О. А. Столярчук. - С .189-196. - Бібліогр.: с. 195-196 (7 назв)
Кузнецов, Олексій Ігоревич. Взаємозв'язок духовного інтелекту і духовних цінностей особистості / О. І. Кузнецов. - С .197-207. - Бібліогр.: с. 206-207 (12 назв)
Лантух, Ігор Валерійович. Моделювання процесу розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності / І. В. Лантух. - С .208-217. - Бібліогр.: с. 215-217 (16 назв)
Левицька, Ірина Мирославівна. Концептуальна модель образу фізичного Я дівчат раннього юнацького віку / І. М. Левицька, М. І. Попіль. - С .218-228. - Бібліогр.: с. 226-228 (13 назв)
Литвиненко, Олена Олександрівна. Особистісні чинники формування навичок довгострокового планування у підлітків / О. О. Литвиненко. - С .229-236. - Бібліогр.: с. 235-236 (9 назв)
Мазяр, Олег Васильович. Валідність психологічного дослідження: математика абсурду / О. В. Мазяр. - С .237-244. - Бібліогр.: с. 243-244 (10 назв)
Музика, Олена Оксентівна. Смисложиттєві орієнтації та самоефективність у ціннісному розвитку музично обдарованих студентів / О. О. Музика. - С .245-255 : Бібліогр.: с. 253-255 (17 назв)
Назар, Максим Миколайович. Психологічні потенціали віртуального навчання у постіндустріальному суспільстві / М. М. Назар. - С .256-265. - Бібліогр.: с. 262-265 (18 назв)
Никончук, Наталія Олександрівна. Порівняльне дослідження образу України в етнічній свідомості молодших школярів та підлітків / Н. О. Никончук, К. І. Хохлова. - С .266-278. - Бібліогр.: с. 276-278 (16 назв)
Нікітіна, Ірина Всеволодівна. Індивідуальний підхід до особистості студентів-першокурсників у процесі адаптації: результати експерименту / І. В. Нікітіна. - С .279-289. - Бібліогр.: с. 288-289 (10 назв)
Пенькова, Олена Іванівна. Психологічні чинники процесу саморегуляції особистості у системі суспільних взаємин / О. І. Пенькова. - С .290-297. - Бібліогр.: с. 296-297 (15 назв)
Подофєй, Світлана Олексіївна. Особливості формування емоцій та емоційного вигорання у педагогів / С. О. Подофєй. - С .298-304. - Бібліогр.: с. 303-304 (7 назв)
Портницька, Наталія Федорівна. Образ інтимного партнера у свідомості юнаків: ціннісні аспекти / Н. Ф. Портницька, О. В. Хомутовська. - С .305-312. - Бібліогр.: с. 311-312 (11 назв)
Руденок, Алла Іванівра. Спонтанність як важлива складова самоактуалізації / А. І. Руденок, К. І. Максимчук. - С .313-320. - Бібліогр.: с. 319-320 (13 назв)
Савиченко, Ольга Михайлівна. Психічне здоров'я юнаків з різним рівнем розвитку ігрової інтернет залежності / О. М. Савиченко, Д. Р. Міров. - С .321-328. - Бібліогр.: с. 327-328 (9 назв)
Сторож, Олена Василівна. Теоретичні основи вивчення творчої соціалізації особистості / О. В. Сторож. - С .329-339. - Бібліогр.: С. 337-339 (13 назв)
Терещенко, Людмила Анатоліївна. Психологічний підхід до визначення поняття "психічне здоров'я" суб'єктів взаємодії в освітньому просторі / Л. А. Терещенко, Т. В. Петровська. - С .340-348. - Бібліогр.: С. 347-348 (8 назв)
Ткачишина, Оксана Романівна. Обдарованість особистості у конектсі вивчення проблеми соціальних стереотипів / О. Р. Ткачишина. - С .349-356. - Бібліогр.: С. 355-356 (11 назв)
Чайка, Галина Василівна. Особистісна автономія і позитивні стосунки з іншими у підлітковому віці / Г. В. Чайка. - С .357-367. - Бібліогр.: С. 364-367 (24 назви)
Чиханцова, Олена Анатоліївна. Життєстійкість самодетермінованої особистості / О. А. Чиханцова. - С .368-375. - Бібліогр.: С. 374-375 (10 назв)
Шамич, Олександр Миколайович. Психологічні фактори суб'єктивного благополуччя паралімпійців / О. М. Шамич. - С .376-384. - Бібліогр.: С. 382-384 (15 назв)
Шаумян, Олена Георківна. Духовність менеджерів освіти як чинник гармонізації управління / О. Г. Шаумян. - С .385-392. - Бібліогр.: С. 391-392 (21 назва)
Боковець, О. І. Порівняльний аналіз конструювання концепту "інноваційний потенціал" студентами "інноваторами" та "консерваторами" / О. І. Боковець. - С .393-403. - Бібліогр.: С. 402-403 (9 назв)
Курбатова, Альона Олександрівна. Особистісні чинники мотивації навчання студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти / А. О. Курбатова. - С .404-413. - Бібліогр.: С. 411-413 (12 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Становлення й розвиток ціннісної сфери молодших школярів з ознаками інтелектуальної обдарованості / О. С. Нечаєва. - С .414-422. - Бібліогр.: С. 420-422 (27 назв)
Окнова, Анастасія Сергіївна. Психологічні особливості розвитку креативності підлітків / А. С. Окнова. - С .423-429. - Бібліогр.: С. 428-429 (13 назв)
Поканевич, Олена Анатоліївна. Програма формування психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх пожежних-рятувальників / О. А. Поканевич. - С .430-441. - Бібліогр.: С. 440-441 (10 назв)
Чудакова, Олена Миколаївна. Особливості та проблеми педагогічної взаємодії між вчителем і обдарованими школярами / О. М. Чудакова. - С .442-453. - Бібліогр.: С. 450-453 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)

фывфывфыв:
Психологія обдарованості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
151.51
А 43


    Ковальова, В. Ф.
    Психологічні аспекти розвитку творчої особистості в процесі викладання предметів природничо-математичного циклу [Текст] / В. Ф. Ковальова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2018. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 24. - С. 94-100. - Бібліогр.: С. 100 (6 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
здібності -- компетенції -- обдарованість -- суб'єктно-ціннісний аналіз -- науково-дослідницька робота
Аннотация: У статті розкриті види роботи з обдарованими дітьми, що проводяться в медичній гімназії №33 міста Києва. Найбільш дієвими є: систематична робота з підготовки учнів до участі в олімпіадах, проведення учнями наукових досліджень у Малій академії наук під керівництвом як вчителів, так і вчених. Аналізуються основні підходи до співвідношення здібностей та обдарованності. Обгрунтовується застосування суб’єктно-ціннісного підходу до розвитку здібностей та обдарованості. Здібності розглядаються як внутрішній, особистісно-ціннісний, динамічний ресурс саморозвитку, що базується на індивідуально-своєрідному поєднанні особистісних властивостей і полягає: 1) у здатності суб’єкта вирішувати ситуаційні й життєві завдання з допомогою ефективних діяльностей; 2) в усвідомленій спроможності набувати цієї здатності. Обдарованість визначається як складна системна якість особистості, що характеризується: 1) найвищим рівнем розвитку здібностей і, відповідно, найвищими (абсолютними чи у порівнянні з віковими нормами) досягненнями в певній галузі діяльності; 2) ціннісним ставленням до власних здібностей як до основи особистісної ідентичності; 3) спрямованістю на саморозвиток; 4) творчою спрямованістю особистості; 5) внутрішньою (суб’єктно-ціннісною) саморегуляцією. Розвиток здібностей розглядається як передумова розвитку обдарованості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
372
А 43


    Шульга, А. М.
    Психологічні особливості дошкільного віку як підгрунтя розвитку творчої особистості [Текст] / А. М. Шульга // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 213-222
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
творчі здібності дошкільника -- мислення -- уява -- сприймання -- емоційна чуйність
Аннотация: У статті розкрито психологічні особливості дошкільного дитинства як основи розвитку творчих здібностей дитини, висвітлено наукові погляди щодо розвитку творчої особистості дошкільника, охарактеризовано психічні властивості мислення, уяви, сприймання в дошкільному віці та визначено їх вплив на розвиток творчих здібностей дитини. Творчі здібності розглядаються як інтегративна властивість особистості, яка завдяки віковим особливостям - здатності до почуттєвого сприйняття, емоційної чуйності, співпереживання, фантазування, образного і асоціативного мислення, анімізму, синестезії - виводить розвиток психічних процесів - сприймання, відчуття, мислення, уяви на творчий рівень, і дозволяє досягти успіху у будь-якій діяльності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
15
А64


    Ананьев, Борис Герасимович.
    Очерки психологии [Текст] / Б. Г. Ананьев ; Институт философии академии наук СССР. - Ленинград : Лениздат, 1945. - 160 с. - (Серия популярная). - 6.00 грн
УДК
РУБ 15
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
природа психічних процесів -- психічні процеси -- свідомість -- відчуття -- сприйняття -- уявлення -- пам`ять -- мислення -- мовлення -- здібності -- діяльність -- характер


Доп.точки доступа:
Институт философии академии наук СССР
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
159.954-053.6+159.98](043.3)
Ш 35


    Швець, Владислава Володимирівна.
    Психологічні особливості розвитку творчих здібностей підлітків засобами ткацтвотератії [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. В. Швець ; наук. кер. Т. Д. Перепелюк ; Нац. акад. Держ. прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 15-17 (23 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

фывфывфыв:
арт-терапія -- ткацтвотерапія -- творчі здібності -- розвиток -- психологічна реабілітація -- психоогічний супровід -- метафоричні карти "Полотно життя"
Аннотация: У робот і зд і йснено анал і з понять арт - терапія, ткацтвотерапія, творчі здібності, обдарованість, інтелект, мислення; по дається аналіз вітчизняної і зарубіжної літератури з проблеми дослідження; розглядаються вироблені різними психологічни ми школами підходи до трактування природи і детермінації креативності; розглянуті умови та на дана характеристика програм, що спрямовані на формування творчих здібностей підлітків ; розглянуті концептуальні моделі організації розвиваючих занять, методи і при йоми їх здійснення, вивчено питання діагностики психосоматичних захворювань учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Визначено вплив використання методів ткацтвотер а пії при здійсненні первинних консультацій та діагностики дисфункцій підлітків, особливос тей мислення реципієнтів, впливу розвитку особистості підлітка на розвиток захисних реакцій та когнітивно - поведінкових порушень. Результати спостережень лягли в основу розроблення нового арт - терапевтичного методу − ткацтвотерапії. Емпірично досліджено псих ологічні особливості розвитку творчих здібностей підлітків засобами ткацтвотерапії. Обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено ефективність методу «Ткацтвотерапія» при психологічному консультуванні підлітків. Виокремлено методологію використа ння методу ткацтвотерапії у психологічному консультуванні практичного психолога. Теоретико - емпіричний аналіз матеріалу, отриманого у ході дослідження , засвідчує ефективність методу та його впливовість при поєднанні з іншими методами диагностики , терап ії, п сихокорекції.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Перепелюк, Тетяна Дмитрівна \наук. кер.\; Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
373.2.015.31:004(043.3)
А 66


    Андрощук, Ольга Володимирівна.
    Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами комп'ютерних ігор [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. В. Андрощук ; наук. кер. В. У. Кузьменко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 21 с. - Бібліогр.: с. 18-19 (12 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

фывфывфыв:
творчі здібності -- розвиток творчих здібностей -- критерії творчих здібностей -- комп'ютерні ігри -- старші дошкільники -- розвиток комп'ютерними іграми -- рівні розвитку творчих здібностей -- програма розвитку творчих здібностей
Аннотация: Робота присвячена розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор . Визначено теоретичні підходи до її вивчення , обґрунтовано критерії ( творча легкість , творча оригінальність , творча гнучкість , творча продуктивність , творча уява ), показники та рівні ( дуже високий , високий , середній , низький , дуже низький ) розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Виявлено пер еважання середнього та низького рівнів розвитку та гендерні відмінності розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Теоретично обґрунтовано психолого - педагогічні умови ефективного застосування комп ’ ютерних ігор з метою розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Розроблено і апробовано модель та програму розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор ( циклічні , логічні , пригодницькі , стратегічні , покрокових стратегій ), підібраних відповідно до критеріїв творчих здібностей , доведено ефективність та необхідність впровадження авторської програми в практику роботи закладів дошкільної освіти . Розроблено методичні рекомендації батькам , психологам та працівникам закладів дошкільної освіти щодо розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор .

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кузьменко, Віра Ульянівна \наук. кер.\; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
15(02)
М 17


    Максименко, С. Д.
    Загальна психологія [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / С. Д. Максименко, В. О. Зайчук [и др.] ; за заг. ред. С. Д. Максименка. - Вид. 2-е, перероб. та доповн. - Вінниця : [б. и.], 2004. - 704 с. - ISBN 966-7786-03-Х : 35.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
фывфывфыв:
предмет психології -- методи психології -- развиток психіки -- розвиток свідомості -- психологія особистості -- мова -- мовлення -- спілкування -- соціальні групи -- мислення -- сприймання -- відчуття -- пам'ять -- увага -- емоції -- почуття -- воля -- темперамент -- здібності -- характер -- діяльність -- психомоторика -- засоби розвитку психіки -- творчий потенціал праці -- інноваційні технології освіти -- творчість


Доп.точки доступа:
Зайчук, В. О.; Клименко, В. В.; Папуча, М. В.; Соловієнко, В. О.; Максименка, С. Д. \за заг. ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

13.
15(08)
А 43


    Виноградова, В. Є.
    Методологічні проблеми дослідження творчих здібностей у вітчизняній та зарубіжній психологічній науці [Текст] / В. Є. Виноградова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 55-64. - Бібліогр.: С. 63 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
творчість -- творчі здібності -- теорія творчості -- креативність -- талант -- розвиток -- цілісність -- особистість
Аннотация: У статті розкриваються теоретичні та методологічні проблеми дослідження творчих здібностей. Розглядаються питання створення теорії творчості, а також концепції розвитку творчих здібностей. Аналізується внесок вітчизняних та зарубіжних науковців щодо формування творчих здібностей та їх унікальні концептуальні особливості в даному понятті в психологічній науці. Системоутворюючим чинником у проблемі розвитку здібностей виступає особистість. Пошук особистістю власної цілісності може виступати фактором спроможності робити наукові відкриття. Потреба розвитку особистості може призводити до розвитку суспільства, шляхом споживання нових творів, теорій (ноосфера), винаходів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

14.
15(02)
П 86


   
    Психологія [Текст] : посібна книга для студентів педагогічних вищих шкіл / за ред. Г. С. Костюка. - Київ : Радянська школа, 1939. - 576 с. - 9.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
предмет психології -- методи психологіх -- свідомість -- відчуття -- сприймання -- пам'ять -- уява -- мислення -- мова -- почуття -- увага -- воля -- потреби -- інтереси -- здібності -- темперамент -- характер


Доп.точки доступа:
Костюка, Г. С. \за ред.\
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Найти похожие

15.
15(08)
А 43


    Діхтяренко, С. Ю.
    До проблеми комунікативної компетентності студентів-психологів [Текст] / С. Ю. Діхтяренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 110-119. - Бібліогр.: С.117-118 (15 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
комунікативна компетентність -- комунікативні здібності -- комунікативні вміння -- товариськість
Аннотация: Стаття присвячена вивченню проблеми комунікативної компетентності студентів-психологів. Розглянуто актуальність вирішення проблеми комунікативної компетентності в освітньому середовищі закладу вищої освіти, проаналізовано результати дослідження, проведеного серед студентів-психологів. ЛОгіка констатуючого експерименту полягала в тому, щоб виявити студентів, які мають найбільш низькі показники рівня сформованості комунікативної компетентності, потім провести з ними групові та індивідуальні бесіди про важливість ефективного спілкування в професійній діяльності психолога і запропонувати пройти навчання із застосуванням комплексу психологічних технологій, розроблених в ході моделювання процесів формування професійної комунікативної компетентності. У цьому зв'язку більш глибокого та детального вивчення потребує питання обгрунтування психологічних умов та загальної технології формування комунікативної компетентності фахівця будь-якої сфери дільності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

16.
15(02)
П 86


   
    Психологія [Текст] : підручник для педагогічних вузів / Міністерство освіти УРСР, Науково-дослідний інститут психології ; за ред. Г. С. Костюка. - 2-ге доп. видання. - Київ : Радянська школа, 1961. - 584 с. - 1.27 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
фывфывфыв:
предмет психології -- завдання психології -- методи психології -- виникнення психіки -- розвиток психіки -- відчуття -- сприймання -- пам'ять -- уява -- мислення -- мовлення -- почуття -- увага -- воля -- цілі діяльності -- мотиви діяльності -- уміння -- навички -- гра -- навчання -- праця -- спрямованість особистості -- здібності -- темперамент -- характер


Доп.точки доступа:
Костюка, Г. С. \за ред.\; Міністерство освіти УРСРНауково-дослідний інститут психології
Экземпляры всего: 5
ЧЗ (5)
Свободны: ЧЗ (5)
Найти похожие

17.
15(08)
А 43


    Симоненко, С. М.
    Індивідуально-психологічний вимір особистості як суб'єкта творчої діяльності [Текст] / С. М. Симоненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 260-272. - Бібліогр. С. 271 (3 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
індивідуально-психологічні властивості -- індивідуально-типологічні властивості -- індивідуально-особистісні властивості -- творчі здібності -- процесуальні та змістові компоненти творчих здібностей -- творча діяльність -- творча задача -- колористичні стратегії -- візуальний образ
Аннотация: Дослідження присвячено вивченню індивідуально-психологічних властивостей як детермінант творчої діяльності у представників творчих професій. Проведено теоретико-методологічний аналіз різних підходів до вивчення індивідуально-психологічних особливостей та творчих здібностей у зарубіжній та вітчизняній науці. В емпіричному досліджені встановлено взаємозв'язки індивідуально-психологічних властивостей та структурних компонентів творчих здібностей у суб'єктів діяльності. Виділено та описано психологічні типи індивідуально-психологічних властивостей: емоційно-стійкий екстраверт, емоційно-збудливий екстраверт, емоційно-лабільний екстраверт, емоційно-збудливий інтроверт, емоційно-інертний інтроверт. Вивчено взаємозв'язки виділених психологічних типів з процесуальними та змістовими характеристиками творчих здібностей. Розкрито особливості впливу індивідуально-психологічних властивостей на рішення творчих задач (зокрема, екстраверсії), і виявлено, що дані властивості визначають ряд особливостей рішення творчих задач, зокрема колористичні стратегії створення візуального образу, їх зміст та смислове навантаження.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

18.
15(02)
П 86


   
    Психологія [Текст] : посібна книга для студентів педагогічних вищих шкіл / за ред. Г. С. Костюка. - Київ : Радянська школа, 1941. - 576 с. - 9.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
предмет психології -- методи психологіх -- свідомість -- відчуття -- сприймання -- пам'ять -- уява -- мислення -- мова -- почуття -- увага -- воля -- потреби -- інтереси -- здібності -- темперамент -- характер


Доп.точки доступа:
Костюка, Г. С. \за ред.\
Экземпляры всего: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)
Найти похожие

19.
15(02)
М 17


    Максименко, С. Д.
    Загальна психологія [Текст] : навчальний посібник / С. Д. Максименко, В. О. Соловієнко ; МАУП. - Київ : [б. и.], 2000. - 256 с. - ISBN 966-608-012-5 : 10.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
фывфывфыв:
предмет психології -- методи психології -- развиток психіки -- розвиток свідомості -- психологія особистості -- мова -- мовлення -- спілкування -- соціальні групи -- мислення -- сприймання -- відчуття -- пам'ять -- увага -- емоції -- почуття -- воля -- темперамент -- здібності -- характер -- діяльність -- психомоторика -- засоби розвитку психіки -- творчий потенціал праці -- інноваційні технології освіти -- творчість -- механізми творчості


Доп.точки доступа:
Соловієнко, В. О.; МАУП
Экземпляры всего: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)
Найти похожие

20.
15(02)
М 17


   
    Загальна психологія [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / С. Д. Максименко, В. О. Зайчук [и др.] ; за заг. ред. С. Д. Максименка. - Київ : [б. и.], 2000. - 543 с. - ISBN 966-7786-03-Х : 24.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
фывфывфыв:
предмет психології -- методи психології -- развиток психіки -- розвиток свідомості -- психологія особистості -- мова -- мовлення -- спілкування -- соціальні групи -- мислення -- сприймання -- відчуття -- пам'ять -- увага -- емоції -- почуття -- воля -- темперамент -- здібності -- характер -- діяльність -- психомоторика -- засоби розвитку психіки -- творчий потенціал праці -- інноваційні технології освіти -- творчість -- механізми творчості


Доп.точки доступа:
Максименко, С. Д.; Зайчук, В. О.; Клименко, В. В.; Папуча, М. В.; Соловієнко, В. О.; Максименка, С. Д. \за заг. ред.\
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 07.08.2024
Число запросов 55182
Число посетителей 915
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя