Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (591)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (6)Рідкісна книга (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=здібності<.>
Общее количество найденных документов : 201
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.472.3+37.064./К 43-506330 рукописный текст
Автор(ы) : Кіричевська, Елеонора Всеволодівна
Заглавие : Стратегії подолання старшокласниками проявів агресії однолітків у міжособистісній взаємодії : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :222 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 204-222.
УДК : 316.472.3+37.064.3+316.613.434 + 316.472.3 + 37.064.3 + 316.613.434
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Агресія
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): стратегія подолання--несприятлива ситуація--шкільне насильство--агрессивні прояви--соціально-комунікативна задача--евристична задача--соціально-комунікативні здібності--проблемно-еврестичний тренінг
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню психологічної сутності подолання старшокласниками агресії однолітків. На основі експериментального дослідження визначено структурні компоненти соціально-комунікативного процесу, з"ясовано психологічний зміст властивих старшим підліткам поведінкових реакцій на кривдження однолітків, проаналізовано характерні особливості стратегічних тенденцій протидії агресії; досліджено індивідуально-особистісні ознаки творчого комунікативного мислення. Подано психолого-педагогічні рекомендації щодо активізації еврестичного потенціалу скривджених старшокласників, а також попередження даного деструктивного явища.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.953.5:81'243(/К 78-557643 рукописный текст
Автор(ы) : Кравчина, Тетяна Володимирівна
Заглавие : Психологічні особливості розуміння іншомовного наукового тексту студентами гуманітарних спеціальностей : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :212 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 201-212.
УДК : 159.953.5:81'243(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Розуміння
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтерпретація --іншомовний науковий текст--розуміння--творчі здібності--інтелектуальні здібності--стратегії поведінки
Аннотация: Особлива увага до інтерпретації символів іншомовного наукового тексту зумовлена визначальністю цього процесу, як складника професійного становлення спеціалістівгуманітарного профілю. Розуміння інтерпретації символів іншомовного наукового тексту зумовлена визначальністю цього процесу, як складника професійного становлення спеціалістів гуманітарного профілю. Розуміння інтерпритованого тексту є чинником інтеграції знань у процесі навчально-професійної діяльності. Психологічними передумовами інтерпретації є рівень розвитку творчих й інтелектуальних здібностей. Інтерпритація іншомовного наукового тексту включає в себе три рівні: а) науковий (орієнтація на конкретно-наукови зміст тексту; інтеграція поверхового рівня знань), емоційно-синситивний (близьке до змісту розуміння тексту опосередковане емоціями та почуттями, нестабільне у різний час навіть по відношенню до одного і того ж тексту) та творчий-найвищий рівень розуміння (проявляється в глибинному та якісному розумінні тескту; інтеграцією його змісту у загальну структуру навчально-професійних знань). Зовнішніми характеристиками процесу інтерпритації є стратегії поведінки, такі як: адаптаційна (творчий рівень розуміння тексту), дезадаптаційна (емоційно-синситивний) та стереотипізована (науковий) стратегія. процес розуміння складається з відповідних компонентів: а) інтелектуальний; б) емоційно-емпатійний; в) творчий; г) мотиваційний; г") культурно-історичний.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.454.52+81'233/П 40 рукописный текст
Автор(ы) : Пляка, Любов Володимирівна
Заглавие : Психологічні особливості розвитку професійної комунікативної компетентності у майбутніх провізорів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :241 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 217-241.
УДК : 316.454.52+81'233 + 316.454.52 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність
Педагогічна психологія-- Майбутні провізори
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комунікативна компентність--професійна комунікація--психологічна готовність--комунікативні здібності--я-концепція
Аннотация: Розкрито специфіку і структуру професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів під час професійної підготовки. Розкрито спеціфіку і структуру професійної комунікативної компетентності провізорів, розроблено, теоретично обгрунтовано та опробовано психолого-педагогічну технологію розвитку професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів, яка передбачає розвиток професійної самосвідомості як складової "Я-концепції" майбутніх провізорі, створення ефективних психолого-педагогічних умов розвитку і використання необхідних принципів, методів та прийомів у навчально-пізнавальної діяльності. Цю психолого-педагогічну технологію можна використовуватьи в навчально-виховному процесі, у фаховій підготовці майбутніх провізорів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.2+159.922/А 50-721300 рукописный текст
Автор(ы) : Алинкіна, Дінара Едуардівна
Заглавие : Розвиток мовленнєвих здібностей дошкільників у різному соціокультурному оточенні : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :192 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 163-189.
УДК : 159.922.2+159.922.73-053.4+159.928.23+81'233 + 159.922.2 + 159.922.73-053.4 + 159.928.23 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Мовленнєві здібності
Вікова психологія-- Дошкільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мовленнєві здібності--полікультурне оточення--психолого-педагогічне проектування--спілкування
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі розвитку мовленнєвих здібностей дошкільників п"ятого року життя, які виховуються в полікультурному оточенні. У результаті проведеного аналізу методологічних та методичних аспектів проблеми визначено, що розвиток мовленнєвих здібностей дітей п"ятого року життя (на матеріалі аналізу російської та кримськотатарської мов) відбуваєтся процес активної комунікативної діяльності і демонструє загальні тенденції збагачення комунікативних, когнітивних, лінгвістичних та творчих характеристик мовлення. Дослідженно взаємозв"язок між ступенем розвитку різних змістовних компонентів мовленнєвих здібностей дітей зазначеного віку в умовах полікультурного оточення. Охарактеризовано поетапне формування здібностей дітей п"ятого року життя до активного засвоєння рідної мови в процесі двомовного супроводу та апробовано програму впровадження в практику роботи закладів дошкільної освіти засобів ефективного впливу на розвиток означених здібностей дошкільників. Доведено, що ситуація двомовного супроводу мовленевого розвитку дитини потребує врахування соціокультурного національного контексту, що передбачає посилення уваги до суб"єктних особистісних механізмів (розвиток мотивівта інтересу до національної мови, самооцінки дитини як партнера по спілкуванню, формування ціннісних орієнтацій в національній культурі). практичне значення дослідження зумовлене можливістю використання одержаних результатів як практичного інструментарію оптимізації розвитку здібностей дітей у різному соціокультурному оточенні.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.928+/В 67-857911 рукописный текст
Автор(ы) : Волошина, Неоніла Вікторівна
Заглавие : Формування комунікативних здібностей старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :2008 с.
Коллективы : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 159-180.
УДК : 37.015.3:159.928+316.454.52+81'233 + 37.015.3:159.928 + 316.454.52 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Комунікативні здібності
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): старшокласники--формування--комунікативні здібності--потреба в спілкуванні--міжособистісні стосунки--соціально-психологічне навчання--тренінг спілкування
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню процесу комунікативних здібностей учнів старших класів, його змісту та чинників, які забезпечують ефективність цього процесу. Визначено структуру комунікативних здібностей старшокласників. Нами розроблено модель процесу формування комунікативних здібностей старшокласників, визначено критерії діагностування комунікативних здібностей та чинників їх формування. Виявлено рівні сформованості та позитивну динаміку комунікативних здібностей старшокласників в результаті цілеспрямованого формування комунікативних здібностей засобами активного соціально-психологічного навчання. Підтверджено гіпотези про взаємозв"язок між рівнем комунікативних здібностей старшокласників і рівнем їх потреби в спілкуванні та про те, що ефективною умовою формування комунікативних здібностей старшокласників є цілеспрямоване, активне, соціально-психологічне навчання в учнів старших класів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.944.4:37.011./Г 82-113624 рукописный текст
Автор(ы) : Грисенко , Наталія Володимирівна
Заглавие : Особистісні детермінанти запобігання емоційного вигорання педагога в аспекті досліджень позитивної психології : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :193 с.: табл., рис.
Коллективы : Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Дніпропетровськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 162-194.
УДК : 159.944.4:37.011.3-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійне вигорання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційне вигорання--педагог--позитивні цінності--властивості особистості--інтелект--метакогнітивні здібності--психологічне благополуччя--суб`єктивне благополуччя
Аннотация: На підгрунті глибинного аналізу як внутрішніх, так і зовнішніх чинниківемоційного вигорання, недостатньо чітко диференційованих у літературі з проблемами з точки зору їх відносної значущості у спричиненні вигорання, визначено провідну роль у запобіганні емоційному вигоранню педагога тих особистісних факторів, що забезпечують його задоволення собою як суб`єктом виконання основних педагогічних функцій-здобуття нових знань і передачі їх учням. З урахуванням ідей сучасної позитивної психології доведено, що до складу цих факторів входить, у першу чергу, цінність "мудрість", дотримування якої сприяє формуванню в педагога так званих "церебральних сильних рис", а саме: допитливості, любові до пізнання, відкритості новому досвіду, креативності, усвідомлення перспективи. На репрезентативній вибірці молодих педагогів емпірично підтверджено що статистично більш низький рівень вигорання притаманний тим з них, хто моють більш розвинені церебральні властивості, високий рівень інтелекту та метакогнітивних здібностей. Визначено зв`язки між різними групами позитивних цінностей і властивостей та психологічним і суб`єктивним благополуччям педагога.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.38+159.92/К 14-837018 рукописный текст
Автор(ы) : Казюк, Богдан Аркадійович
Заглавие : Соціальна обдарованість в структурі професійного образу "Я" курсантів внутрішніх військ МВС України : канд. ... психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :202 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 173-196.
УДК : 159.923.38+159.928.22:351.74-051-057.875 + 159.923.38 + 159.928.22:351.74-051-057.875
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Соціальна обдарованість
Соціальна психологія-- Образ "Я"
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): здібності--деструктивна поведінка--конструктивна поведінка--професійна діяльність--професійний образ "я"--соціальна обдарованість--характерологічні риси
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню впливу соціальної обдарованості на структуру професійного образу "Я" курсантів внутрішніх військ МВС України. Проаналізовано психоолгічні прояви соціальної обдарованості: конструктивні і деструктивні. Визначено, що конструктивні особистісні соціальної обдарованості курсантів внутрішніх військ МВС України є засобом конструктивного вираження професійної соціалізації курсантів. Основним механізмом виникнення конструктивного уявлення про соціальну обдарованість є специфічний розподіл професійних рис характеру курсантів внутрішніх військ МВС України й відповідна їх рефлективна оцінка.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.928+/К 60-927790 рукописный текст
Автор(ы) : Колінець, Ганна Григорівна
Заглавие : Психологічні передумови формування математичних дослідницьких здібностей у старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1999
Колич.характеристики :172 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 144-159.
УДК : 37.015.3:159.928+37.016:51 + 37.015.3:159.928 + 37.016:51
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Здібності
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): здібності--математичні дослідницькі здібності--старшокласники--експеримент
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню психологічних передумов формування математичних дослідницьких здібностей у старшокласників. Обґрунтовані положення щодо формування математичних дослідницьких здібностей, виявлення вікових та індивідуальних особливостей цього процесу у старшокласників; теоретично обґрунтовані форми взаємозв'язку наукового творчого мислення із дослідницькими математичними здібностями, обґрунтовані психологічні передумови , за яких забезпечується розвиток дослідницьких здібностей учнів при вивченні математичного матеріалу. Поглиблено вивчено критерії та показники ступеня розвитку дослідницьких здібностей як єдності інтелектуальних процесів та мотиваційно-емоційних якостей особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.928/К 82 рукописный текст
Автор(ы) : Кривопишина, Олена Анатоліївна
Заглавие : Психологічний аналіз впливу етноекологічних чинників на формування здібностей до літературної творчості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2000
Колич.характеристики :250 с.: табл., рис., граф.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 180-203.
УДК : 37.015.3:159.928
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Здібності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): етноекологічні чинники--здібності--партнери--літературна творчість--експеримент--творчий тренінг
Аннотация: Дисертація присвячена аналізу впливу етноекологічних чинників на формування здібностей до літературної творчості. В роботі теоретично та експериментально розроблено застосування системно-стратегічного підходу до виявлення психологічних особливостей впливу етноекологічних чинників на формування здібностей до літературної творчості. Визначено особливості впливу системи часо-просторових та фуркаційних чинників на формування здібностей до літературної творчості та залежність формування когнітивних та емоційних структур письменників і літературно обдарованих учнів від впливу зазначених етноекологічних чинників.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.946.3:81'23+8/К 82-669114 рукописный текст
Автор(ы) : Крилова-Грек, Юлія Михайлівна
Заглавие : Психолінгвістичні особливості перекладу семантичних одиниць іншомовних текстів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :196 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 180-188.
УДК : 159.946.3:81'23+81'243 (043.3) + 159.946.3:81'23 + 81'243 (043.3)
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Психолінгвістика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): семантичні одиниці--слово--поняття--символ--адекватний переклад--відтворення смислу--психолінгвістичні здібності--аналіз тексту
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню психолінгвістичних особливостей перекладу семантичних одиниць іншомовних текстів. В роботі розглянуто різні підходи до проблеми перекладу - лінгвістичні, психологічні, психолінгвістичні. Виділено основні семантичні одиниці тексту, розкрито їх функціональну роль у тексті, показано залежність стилю тексту від функцій семантичних одиниць. Запропоновано спосіб визначення функціонального стилю тексту через його семантичні одиниці. Розроблено новий підхід до практики перекладу, що полягає у виявленні психолінгвістичних особливостей основних семантичних одиниць тексту. Розроблено алгоритм перекладу семантичних одиниць для відтворення смислового навантаження тексту.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.38+330.16/К 90 рукописный текст
Автор(ы) : Кулаковський, Тарас Юрійович
Заглавие : Психологічні чинники розвитку здібностей до підприємництва : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :199 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 158-172.
УДК : 159.923.38+330.16 + 159.923.38 + 330.16
Предметные рубрики: Організаційна психологія-- Підприємницькі здібності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підприємець--невизначеність--особистість--здібності--характерні риси--самооцінка--мотивація досягнень
Аннотация: У дисертації систематизовано дослідження представників економічної та психологічної науки з підприємництва. Підприємницька діяльність розглянута як система психологічних задач. Фундаментальною задачею підприємницької діяльності визначена задача пошуку та реалізації підприємницької ідеї. Доведено, що перелік характерних рис і здібностей підприємця, як основа успішної діяльності, є не виправданими. Розглянуто мотивуючу дію самооцінки на підприємницьку діяльність. Доведено, що успішність підприємця залежить від стратегії отримання інформації, необхідної для управління самооцінкою. Доведено, що стратегія отримання інформації, необхідної для управління самооцінкою корелюється з мотивацією досягнення.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.937:78/М 15 рукописный текст
Автор(ы) : Макарова, Лада Георгіївна
Заглавие : Психологічні особливості сприймання музичних творів молодшими школярами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2005
Колич.характеристики :206, [16] с.: табл., рис., граф.
Коллективы : Національний педагогічний університет ім .М. П. Драгоманова (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 185-205.
УДК : 159.937:78
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Сприймання музичних творів
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): музичне сприймання--організація музичної мови--музичні здібності--звуко-сигнальний рівень сприймання музики--звуко-знаковий рівень сприймання музики
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей сприймання музичних творів молодшими школярами в процесі розвитку у них адекватного сприймання і переживання високохудожніх зразків музичного мистецтва. В ній проаналізовано структуру інформаційної функції просторових компонентів організації музичної мови (горизонталь, вертикаль, глибина ), з'ясовано Їх змістове значення для молодших школярів. Експериментальне дослідження показало, що саме ці просторові компоненти визначають вихідні моменти переживання і розуміння дитиною музичного образу. Теоретично обґрунтовано та експериментально доведено, що розвиток чуття просторових параметрів музичного твору корелює із рівнем розвитку музичних здібностей учнів. Виділено критерії рівні адекватності сприймання музики молодшими школярами. Експериментально доведена можливість формування адекватного сприймання музики з урахуванням психологічних особливостей сприймання в молодшому шкільному віці.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.928:316.454.5/П 32-231202 рукописный текст
Автор(ы) : Пивоварчук, Тетяна Олександрівна
Заглавие : Психологічні чинники розвитку комунікативних здібностей студентів-філологів : дис ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Рівне, 2013
Колич.характеристики :271 с.: табл., рис.
Коллективы : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примечания : Бібліогр.: с. 170-198.
УДК : 159.928:316.454.52+37.015.3:159.928+81'233 + 159.928:316.454.52 + 37.015.3:159.928 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Комунікативні здібності
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комунікативні здібності--студенти-філологи--комунікативна активність--когнітивна активність--внутрішньогрупова взаємодія--діалогічне спілкування
Аннотация: Дисертацій присвячено вивченню психологічних особливостей ефективного розвитку комунікативних здібностей студентів-філологів на заняттях іноземної мови. Теоретично визначено, узагальнено та уточнено структуру комунікативних здібностей студентів філологічних спеціальностей, визначено критерії та психологічні умови розвитку комунікативних здібностей студентів-філологів, діагностично виявлено психологічні чинники розвитку комунікативних здібностей студентів факультету іноземної філології під час їх навчання у вищій школі.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.928.23+37.015/П 48-897825 рукописный текст
Автор(ы) : Поклад, Ірина Миколаївна
Заглавие : Розвиток хореографічних здібностей дітей молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :239 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 183-210.
УДК : 159.928.23+37.015.3:159.928.23 + 159.928.23 + 37.015.3:159.928.23
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Здібності
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творча діяльність--хореографічні здібнолсті--творчий потенціал--музично-рухові можливості--творчий тренінг
Аннотация: У дисертації вивчається проблема розвитку хореографічних здібностей дітей молодшого шкільного віку на початковому етапі навчання основам хореографії. Проаналізовано сучасний стан розвитку проблеми, узагальнено ідеї основних концепцій хореографічної освіти, подано аналіз базових понять дослідження та розроблено теоретичну модель розвитку хореографічних здібностей молодших школярів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:005.3/Р 33-919731 рукописный текст
Автор(ы) : Редько, Сергій Іванович
Заглавие : Психологічні умови розвитку управлінських здібностей майбутніх фахівців економічного профілю : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :207 с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 169-185.
УДК : 378-057.875:005.322:316.46+005.32 + 378-057.875:005.322:316.46 + 005.32
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Управлінська діяльність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): управлінські здібності--психофізіологічні властивості--професіограма--ситуативні ігри--проблемні ігри--економіст-управлінець
Аннотация: У роботі висвітлено соціально-психологічні особливості та умови розвитку у студентів економічних вузів управлінських здібностей, розроблено їх зміст і структуру. В ході психодіагностики виявлено змістовно-ієрархічний склад структури управлінських здібностей економіста-управлінця, визначено професійно значущі управлінські якості. Визначено особливості і умови формування психологічних утворень, якими забезпечується належний рівень управлінських здібностей.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378.011.3-051+37./С 44-599103 рукописный текст
Автор(ы) : Скок, Алла Георгіївна
Заглавие : Соціально-психологічні умови формування комунікативної толерантності у викладача вищого навчального закладу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :236 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 177-194.
УДК : 378.011.3-051+37.064+316.454.52:316.647.5 + 378.011.3-051 + 37.064 + 316.454.52:316.647.5
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Комунікативні здібності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): викладач внз--комунікативна толерантність--педагогічна діяльність--інтолерантність
Аннотация: Дисертацію присвячено аналізу соціально-психологічних умов формування комунікативної толерантності викладача ВНЗ. Розкрито сутність комунікативної толерантності. Виділено основні типи викладачів ВНЗ щодо розвитку комунікативної толерантності. Встановлено зв'язок між рівнем розвитку загальної та комунікативної толерантності викладачів, виділено психологічні чинники, які впливають на її становлення. Розроблено програму соціально-психологічної підготовки викладача ВНЗ, орієнтовану на формування комунікативної толерантності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.954.4-053.5+3/Т 48-714087 рукописный текст
Автор(ы) : Ткач, Руслан Вікторович
Заглавие : Психологічні особливості творчої активності молодших школярів у процесі фольклорно-ігрової діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1999
Колич.характеристики :186 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 155-167.
УДК : 159.954.4-053.5+37.015.3:159.954 + 159.954.4-053.5 + 37.015.3:159.954
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Творча активність
Педагогічна психологія-- Ігрова діяльність
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творча активність--фольклорно-ігрова діяльність--молодші школярі--емоційна сфера--інтелектуальні здібності
Аннотация: У дослідженні уточнено поняття творчої активності як продуктивного процесу особистості та виявлено основні етапи її розвитку. Розроблено систему організації фольклорно-ігрової діяльності у навчально-виховному процесі. Розкрито динаміку розвитку творчої активності з урахуванням характерних рис хлопчиків і дівчаток молодшого шкільного віку. Розроблено метод побудови психологічних профілів творчої активності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:81'23/Ф 32-646811 рукописный текст
Автор(ы) : Федосова, Ганна Леонідівна
Заглавие : Соціально-психологічні умови подолання комунікативних бар'єрів студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :300 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 169-187.
УДК : 378-057.875:81'233+316.454.52+81'233 + 378-057.875:81'233 + 316.454.52 + 81'233
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Комунікативні здібності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): студенти--комунікативна діяльність--комунікативні бар'єри
Аннотация: Дисертацію присвячено аналізу соціально-психологічних умов подолання комунікативних бар'єрів у студентської молоді. Розкрито сутність та основні види таких бар'єрів. Виділено чинники, які впливають на виникнення комунікативних бар'єрів. Визначено соціально-психологічні умови їх подолання. Розроблено тренінг для підготовки студентів до подолання комунікативних бар'єрів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.928+/Ш 24-854097 рукописный текст
Автор(ы) : Шаповал, Іванна Миколаївна
Заглавие : Учбове моделювання в умовах сумісно-розподіленої діяльності як засіб розвитку музикальності молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1997
Колич.характеристики :168 с.: рис., табл.
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 152-168.
УДК : 37.015.3:159.928+37.015.31:78 + 37.015.3:159.928 + 37.015.31:78
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Учбова діяльність
Педагогічна психологія-- Сумісно-розподілена діяльність
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): учбова діяльність--моделювання--сумісно-розподілена діяльність--музикальність--музичні здібності--музикально-ритмічне чуття--учбові задачі--музикальний слух
Аннотация: В дослідженні на основі аналізу психологічної природи здібностей визначені компоненти структури, детермінанти і закономірності розвитку музикальності. Обгрунтована доцільність використання різних способів моделювання вихідного генетичного відношення в музиці в умовах сумісно-розподіленої учбової діяльності як засобу розвитку сенсорного компоненту музикальності молодших школярів. Запропоновано метод розвитку музикальності молодших школярів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9(091)Сікорсь/М 12-207307 рукописный текст
Автор(ы) : Мазяр, Олег Васильович
Заглавие : Концептуалізація проблеми обдарованості у працях І. О. Сікорського : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2013
Колич.характеристики :213 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 173-213.
УДК : 159.9(091)Сікорський+159.928.22
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Праці І. О. Сікорського
Загальна психологія-- Обдарованість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): праці і. о. сікорського--творчість--обдарованість--особистість--здібності--індивідуальність
Аннотация: Дисертація відображає результати дослідження концептуалізації проблеми обдарованості у працях І. О. Сікорського, що здійснювалась на основі розробки фундаментальної проблеми індивідуальності. Розкрито суть цілісного підходу до вивчення індивідуальності і проаналізовані теоретико-методологічні засади досліджень індивідуальних відмінностей та обдарованості у психологічних концепціях кін. ХІХ-поч.ХХст. Систематизовані результати теоретико-емпіричних досліджень І. О. Сікорського і реконструйована запропонована ним ієрархічна структура індивідуальності, що координує взаємодію психобіологічних та соціокультурних властивостей особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 154979
Число посетителей 1352
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя