Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (72)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=зрілість<.>
Общее количество найденных документов : 31
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-31 
1.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923/О-58
Автор(ы) : Онуфрієва, Ліана Анатоліївна
Заглавие : Psychological features of future socionomic spesialists' emotional competence
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 430-441 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 440 (7 назв)
УДК : 159.923
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційний інтелект--емоційна сфера--емоційна зрілість--емоційна компетентність--майбутні фахівці
Аннотация: Автором констатовано, що емоційний інтелект є емоційною компетентністю, в т. ч. емпатією, самоконтролем, самосвідомістю та ін. Зазначено, що необхідною умовою емоційного інтелекту є розуміння емоцій суб'єктом. показано, що емоційний інтелект позитивно впливає на діяльність. Узагальнено, щоемоційна компетентність виступає інтегральною значущою властивістю справжнього професіонала.
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9+159.964.21/И 21 рукописный текст
Автор(ы) : Іванова, Янна Володимирівна
Заглавие : Адаптивність як психологічний чинник пасіонарності особистості : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Одеса, 2018
Колич.характеристики :20 с.
Коллективы : ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського"
Примечания : Бібліогр.: с. 16-17 (17 назв)
УДК : 159.9+159.964.21
Предметные рубрики: Загальна психологія
Історія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): пасіонарність--компоненти пасіонарності--екзистенціальна задача--пасіонарна особистість--інпасіонарна особистість--автентичність--адаптивність--зрілість адаптивності
Аннотация: Дисертаційну роботу присвячено теоретико - методологічному обґрунтуванню та емпіричному дослідженню особливостей пасіонарності , що зумовлені адаптивн істю як багаторівневою властивістю особистості . Проведен о аналіз наукових досліджень з проблеми пасіонарності особистості та її психологічних чинників . Аналіз психологічної сутності пасіонарності дозволив виділити наступн і компонент и: емоційний ; когнітивний; потребо ˗ мотиваційний; ергічний; вольовий; поведінковий. Р озроблено (у співавторстві) психодіагностичний тест - опитувальни к «Методика діагностики компонентів пасіонарності». Результати апробації показали достатню міру її надійності, валідності . За доп омогою якісного аналізу виділено і описано індивідуально - психологічні характеристики осіб з високим і низьким рівнем пасіонарно сті. Здійсн ено аналіз змін у співвідношенні компонентів пасіонарності , що зумовлені різно рівневими характеристиками адаптивності. Описано відмінності у показниках пасіонарності адаптивних та неадаптивних осіб. Встановлено, що адаптивність є психологічним чинником пасіонарності і в цій якості впливає на зміни інтенсивності, комбінацію компонентів й індивіду альну специфіку пасіонарності; саме зрілість адаптивності створює «фундамент» прояв у пасіонарності та є важливим чинником дл я конструктивної перетворюючої активності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 154/А 43
Автор(ы) : Терещенко, Кіра Володимирівна
Заглавие : Аналіз взаємозв'язку між толерантністю освітнього персоналу і рівнем організаційного розвитку традиційних та інноваційних закладів освіти
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2017. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 22-28 (Шифр 154/А 43-851441030)
Примечания : Бібліогр.: с. 26-27 (15 назв)
УДК : 316.647.5:005.32:373
Предметные рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): толерантність--види толерантності--компоненти толерантності--організаційна зрілість--організаційний розвиток--традиційні та інноваційні заклади освіти
Аннотация: Проведено емпіричне дослідження рівнів розвитку видів та компонентів толерантності персоналу традиційних та інноваційних закладів освіти. Встановлено відмінності за окремими видами та компонентами толерантності персоналу між традиційними та інноваційними закладами освіти. Проаналізовано взаємозв’язок видів та компонентів толерантності педагогічних працівників із рівнем організаційного розвитку закладів освіти. Виявлено, що професійна, міжпоколінна, міжетнічна, міжконфесійна толерантність персоналу інноваційних навчальних закладів позитивно корелює з такими показниками організаційного розвитку, як організаційна зрілість та рівні організаційного розвитку. Констатовано наявність зв’язку етико-нормативного, афективного, конативного та діяльнісно-стильового компонентів толерантності персоналу із усіма показниками організаційного розвитку інноваційних закладів освіти.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 372/А 43
Автор(ы) : Федорчук О. І.
Заглавие : Відповідальність як значима складова особистісної зрілості майбутнього педагога
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 275-283 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примечания : Бібліогр.: С. 281-282 (10 назв)
УДК : 159.923.33+159.9.072.43
Предметные рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): відповідальність--особистісна зрілість--базові цінності--ціннісні орієнтації--саморегуляція--поміркованість
Аннотация: Стаття присвячена питанню відповідальності як феномену психологічної науки та значимої складової особистісної зрілості майбутнього педагога. Розглянуто сучасні наукові підходи у визначенні поняття "відповідальність". На основі отриманих результатів дослідження вдалося відобразити існуючу систему ціннісних орієнтацій студентів педагогічних спеціальностей. Намічені перспективні кроки подальшого дослідження процесів становлення відповідальності та особистісної зрілості педагогів.
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 615.34/О-57
Автор(ы) : Омельченко, Яніна Миколаївна
Заглавие : Вплив характеристик внутрішніх об'єктів шлюбних партнерів на особливості стосунків у родині та стратегію психотерапевтичної допомоги сім'ї
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Логос, 2014. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 10. - С. 42-60 (Шифр 615.34/А 43-919544307)
Примечания : Бібліогр.: с. 58-59 (18 назв)
УДК : 615.34
Предметные рубрики: Психотерапія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистісна зрілість--подружні стосунки--внутрішні об'єкти--фруструючі ситуації--психотерапія
Аннотация: Досліджується феномен зрілих стосунків у сучасних родинах та формування стратегії психотерапевтичної допомоги сім'ям у рамках психодинамічної парадигми. Визначено типові фруструючі обставини у респондентів на різних стадіях раннього розвитку, які можуть позначатися на якості актуальних стосунків. Описано характеристики внутрішніх об'єктів шлюбних партнерів.
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 154/А 43
Автор(ы) : Баранова В. А.
Заглавие : Зв'язок між рівнем розвитку педагогічних колективів і типами організаційної культури позашкільних навчальних закладів
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 45. - С. 11-17 (Шифр 154/А 43-132779)
Примечания : Бібліогр.: с. 15-16 (18 назв)
УДК : 316.647.5:005.32:373
Предметные рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): позашкільні навчалні заклади--діяльність педагогічного колективу--інтегральні характеристики педагогічного колективу--ціннісно-організаційна зрілість--організаційна культура--типи організаційної культури
Аннотация: У статті на основі емпіричного дослідження проаналізовано рівень інтегральних характеристик (ціннісно-організаційної зрілості, організованості, згуртованості) та загального показника діяльності педагогічних колективів позашкільних навчальних закладів.
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 615.851/А 43
Автор(ы) : Омельченко, Яніна Миколаївна
Заглавие : Здатність особистості до зрілих стосунків як одиниця аналізу у психотерапевтичному процесі
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин: Видавець ПП Лисенко М. М., 2013. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 9. - С. 79-96 (Шифр 615.851/А 43-948926)
Примечания : Бібліогр.: с. 94-95 (25 назв)
УДК : 159.923
Предметные рубрики: Консультативна психологія-- Психотерапія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистісна зрілість--зрілі стосунки--здатність до зрілих стосунків--подружні стосунки--мотив вибору шлюбного партнерства--уявний образ партнера--психодинаміка взаємодії подружжя
Аннотация: Статтю присвячено викладу результатів аналізу феноменів особистісної зрілості, зрілих стосунків, здатності особистості до зрілих стосунків у контексті психодинамічного підходу. Розглянуто здатність до зрілих стосунків як важливу одиницю аналізу психотерапевтичного процесу. Визначено такі поняття як особистісна зрілість, зрілі стосунки, здатність до зрілих стосунків, об'єкт, первинні об'єкти, достатньо хороша мати, занадто хороша мати, погана мати.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Пророк М. В.
Заглавие : Комунікативна компетентність як чинник професійної діяльності психолога
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 460-471 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примечания : Бібліогр.: с. 469-470 (9 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комунікативна компетентність--психологічна зрілість--майбутні психологи--особистісні якості--успішність діяльності
Аннотация: У статті проаналізовано счасні наукові уявлення щодо комунікативної компетентності та представлено результати пілотажного дослідження рівня розвитку комунікативної компетентності у майбутніх психологів. Показано, що поняття компетентності включає: когнітивну, операціонально-технологічну, мотиваційну, етичну, соціальну та поведінкову складові.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923-051:316.4/В 41
Автор(ы) : Візнюк, Інесса Миколаївна
Заглавие : Культорологічні тенденції особистості педагога у соціометричному вимірі
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 79-88: табл. (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примечания : Бібліогр.: с. 86 (10 назв)
УДК : 159.923-051:316.4
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): педагогічна компетенція--соціометричний статус--дозвіллєва діяльність--авторитет вчителя--соціальні деструкції--психологічний статус--професійна толерантність--самоактуалізація особистості--особистісна зрілість--ціннісні орієнтації--соціокультурне життя
Аннотация: Аналізуються основні аспекти формування культурологічних тенденцій особистості педагога у соціометричному вимірі. Простежуються умови розвитку педагогічної компетенції та авторитету вчителя, відзначено основні характеристики його дозвіллєвої діяльності. Обгрунтовано проблеми щодо самоактуалізації особистості педагога у соціометричному вимірі, згідно його культурологічних цінностей і пріоритетів.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 615.851/А 43
Автор(ы) : Гребінь Л. О.
Заглавие : Особливості діагностики рівня функціонування структури особистості в актуальній життєвій ситуації
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Вид-во ТОВ Полігранд, 2011. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 8. - С. 189-216: табл. (Шифр 615.851/А 43-505207)
Примечания : Бібліогр.: с. 214-215 (11 назв)
УДК : 159.923
Предметные рубрики: Консультативна психологія-- Психотерапія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психотерапевтична антропологія--розвиток--структурно-психодинамічний підхід--психодіагностика--зрілість--етапи розвитку--фрустрація як досвід очікування--повага
Аннотация: У статті розглядаються можливості діагностики рівня функціонування структури особистості в актуальній життєвій ситуації та в умовах консультації і психотерапії з використанням діагностичних моделей структурно психодинамічного підходу, побудовано на основі ідеї часу. Також розглядається типологія фрустацій та можливості використання опірності до фрустації певного типу як діагностичного критерію.
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922:331.102.2/С 50-510421572 рукописный текст
Автор(ы) : Сміла, Наталія Володимирівна
Заглавие : Особливості психологічної готовності майбутнього лікаря до професійної діяльності : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2018
Колич.характеристики :20 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.16-18 (17 назв)
УДК : 159.922:331.102.24]:61-051(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Вікова психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна діяльність--психологічна діагностика професійної готовності--психологічна готовність--професійне становлення лікаря--компетентність--моральна зрілість--особистісний розвиток--емпатія
Аннотация: Дисертаційну роботу присвячено теоретико - методологічному обґрунтуванню та емпіричному дослідженню психологічної готовності майбутніх лікарів до професійної діяльності з урахуванням її компонентів, факторів та стадій розвитку. В роботі теоретично обґрунтовано основні стадії становлення психологічної готовності до професійної діяльності з урахуванням основних вікових особливостей майбутніх фахівців. Зокрема, виділено стадії: первинні уявлення про професійну д іяльність, нормативні уявлення, зосереджене опанування професією, корекція професійних уявлень. Розроблено структуру психологічної готовності лікаря до здійснення професійної діяльності, що включила в себе такі п’ять компонентів: професійно - інтелектуальний , комунікативний, вольовий, моральний, нервово - психічний. Зміст та сутність визначних компонентів підтверджено з використанням методу експертних оцінок. За допомогою емпіричного дослідження виявлено особливості та фактори розвитку психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх лікарів. Визначено, що всі компоненти готовності розвиваються поступово і досягають свого максимуму в період безпосередньої адаптації до професійної діяльності. Через узагальнення результатів факторного аналізу визначено фактори розвитку психологічної готовності лікарів до професійної діяльності на різних етапах її становлення. Окреслено перспективи та напрямки майбутніх досліджень.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922:331.102.2/С 50-677342235 рукописный текст
Автор(ы) : Сміла, Наталія Володимирівна
Заглавие : Особливості психологічної готовності майбутнього лікаря до професійної діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2018
Колич.характеристики :238 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 216-235 (181 назва)
УДК : 159.922:331.102.24]:61-051(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Вікова психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна діяльність--психологічна діагностика професійної готовності--психологічна готовність--професійне становлення лікаря--компетентність--моральна зрілість--особистісний розвиток--емпатія
Аннотация: Дисертаційну роботу присвячено теоретико - методологічному обґрунтуванню та емпіричному дослідженню психологічної готовності майбутніх лікарів до професійної діяльності з урахуванням її компонентів, факторів та стадій розвитку. В роботі теоретично обґрунтовано основні стадії становлення психологічної готовності до професійної діяльності з урахуванням основних вікових особливостей майбутніх фахівців. Зокрема, виділено стадії: первинні уявлення про професійну д іяльність, нормативні уявлення, зосереджене опанування професією, корекція професійних уявлень. Розроблено структуру психологічної готовності лікаря до здійснення професійної діяльності, що включила в себе такі п’ять компонентів: професійно - інтелектуальний , комунікативний, вольовий, моральний, нервово - психічний. Зміст та сутність визначних компонентів підтверджено з використанням методу експертних оцінок. За допомогою емпіричного дослідження виявлено особливості та фактори розвитку психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх лікарів. Визначено, що всі компоненти готовності розвиваються поступово і досягають свого максимуму в період безпосередньої адаптації до професійної діяльності. Через узагальнення результатів факторного аналізу визначено фактори розвитку психологічної готовності лікарів до професійної діяльності на різних етапах її становлення. Окреслено перспективи та напрямки майбутніх досліджень.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923:947.23(04/К 26-775393455 рукописный текст
Автор(ы) : Карпінська, Оксана Миколаївна
Заглавие : Постакмеологічні ресурси особистості похилого віку : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Одеса, 2017
Колич.характеристики :20 с.
Коллективы : Одеський національний університет імені І. І. Мечникова (Одеса)
УДК : 159.923:947.23(043.3)
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Історія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ресурси--особистість--похилий вік--життєстійкість--особистісна зрілість--ціннісні орієнтації
Аннотация: Дисертаційне дослідження представляє постакмеологічні ресурси особистості похилого віку. Проаналізовано проблеми ресурсів в психологічній науці. Показано, що частіше поняття ресурс досліджують в зв’язку з: адаптацією особистості до нових соціальних ситуацій, труднощів, психологічним здоров’ям, розвитком теорій психологічного стресу. Надано різні класифікації ресурсів (середові / особистісні; вузько спрямовані мета-ресурси, внутрішні/зовнішні; фізіологічні; психологічні; соціальні та ін.). Вказано на особливості ресурсів, що пов’язані зі зберіганням, втрачанням та відновлюванням/невідновленням. Розглянуто особистісні ресурси. Емпірично вивчено постакмеологічні ресурси у осіб похилого віку. До них віднесено: віра в минулий досвід, надії на майбутнє і успішне досягнення цілей, відповідальність за свої дії і вчинки, особистісна зрілість, життєстійкість, стресостійкість, відношення до власного Я, ціннісні орієнтації (здоров’я, любов до партнера, активне діяльне життя та щасливе сімейне життя). Встановлено та порівняно особливості ресурсної сфери у особистостей ранньої та середньої дорослості віку з її особливостями у людей похилого віку. Визначено комплекси змінних, що складають ресурси особистості на різних етапах життя. У людей похилого віку це: «Життєстійкість», «Самоприйняття, з орієнтацією на успіх», «Розвиток», «Впевненість і віра». Продемонстровані механізми взаємозв’язків особистісних ресурсів на різних етапах онтогенезу. За допомогою регресійного аналізу встановлено, що з віком кількість регресійних звязків-відношень між психологічними змінними ресурсів збільшується, відбувається їх структурна реорганізація. Оскільки кожний з ресурсів у людини похилого віку знаходяться майже на низькому рівні, то вона вимушена використовувати максимальну кількість особистісних ресурсів, які пов’язані між собою, що дає їй можливість протистояти тиску суспільства, розвиватися та самоздійснюватися. Виключення одного або ще більше зниження рівня одного з ресурсів може привести до руйнування в системі ресурсів і дезадаптації особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.60/А 43
Автор(ы) : Уніат, Наталія
Заглавие : Постановка життєвих завдань студентами з різним рівнем соціально-психологічної зрілості
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 203-214 (Шифр 151.60/А 43-836665)
Примечания : Бібліогр.: с. 213-214 (18 назв)
УДК : 159.9(05)
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціально-психологічна зрілість--студентський вік--компоненти--рівні--життєві завдання
Аннотация: У статті проаналізовано особливості розвитку соціально-психологічної зрілості у студентському віці. Виокремлено та охарактерезовано її рівні. Описано особливості постановки життєвих завдань молодими людьми з різним рівнем соціально-психологічної зрілості.
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9/К 78
Автор(ы) : Кравченко, Катерина Василівна
Заглавие : Про вплив особистісної зрілості подружжя на ставлення до дитини
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 319-328: табл. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 325-327 (14 назв)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): подружжя--сімейні стосунки--особистісна зрілість--сімейні цінності--особистісна зрілість--рольові установки--ставлення до дитини
Аннотация: Визначено рівні особистісної зрілості подружжя. Констатовано відмінності між ступенем ролевої адекватності подружжя та атмосферою у подружжя з різним рівнем особистісної зрілості. Виявлено, що у батьків з різним рівнем особистісної зрілості відмінною є психологічна атмосфера в сім'ї і ставлення до своїх дітей.
Найти похожие

16.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(06)/П 78
Заглавие : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 31
Выходные данные : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2016
Колич.характеристики :671 с.: табл., рис.
ISSN: 2227-6246
Цена : 40.00 грн.
УДК : 159.9:001.89:005.71(477-25)](06)
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): загальна психологія
Содержание : Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання/ С. Д. Максименко. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою]/ І. В. Астремська. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога/ О. Б. Будник. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості/ І. М. Грицюк. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови/ Ю. В. Дроздова. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума/ Б. Земба, А. Питинский. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема/ І. В. Івашкевич. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі/ Т. В. Комар. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека/ А. Крауз. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів/ Л. В. Лимар. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження/ С. Є. Лупло. Копінг як вихід із ситуації конфлікту/ Я. Є. Ляшин. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю/ Л. О. Макарчук. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств/ К. С. Максименко. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування/ М. О. Марценюк. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери/ О. Б. Мельничук. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини/ С. А. Михальська. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту/ Н. М. Мишко. Просоціальна взаємодія як діалог/ М. М. Наконечна. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою)/ Л. А. Онуфрієва. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект/ К. С. Осика. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця/ О. В. Осика. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур/ В. Р. Павелків. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши/ М. Палюх. Типи громадянської ідентичності студентської молоді/ І. Р. Петровська. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу/ О. В. Поліщук. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень/ Л. В. Помиткіна. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою)/ І. С. Попович. Комунікативна парадигма психології сім'ї/ О. А. Посвістак. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів/ О. В. Сазонова. Дослідження професійних стереотипів психолога/ О. М. Самкова. Психологические особенности гендерных стереотипов личности/ А. В. Сизоненко. Профессиональное выгорание учителя и его последствия/ У. Солинська, А. Юрчак. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій/ С. Г. Уварова. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом/ О. Є. Фальова. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом/ Т. О. Хілл. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення/ О. Є. Цвєткова. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу/ С. В. Цимбал. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки/ О. М. Чайковська. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків/ О. М. Чанцева-Коваленко. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості/ М. М. Шпак. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини/ О. С. Штепа. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця/ Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками/ Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу/ О. С. Яцків.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(902.7)/А 43
Автор(ы) : Завацький В.Ю.
Заглавие : Програма розвитку соціальної зрілості особистості як основи її антиципаційних здібностей
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 65-72. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-116425753). - ISBN 978-617-640-211-4
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--антиципація--соціальна зрілість
Аннотация: В статті розкрито принципи побудови та зміст програми розвитку соціальної зрілості особистості як основи її антиципаційних здібностей. Показано, що соціальна зрілість особистості виражає певний якісний стан її розвитку, такий ступінь оволодіння нею соціальним досвідом, який дозволяє їй виступати повноправним суб'єктом суспільно-практичної діяльності. Зазначається, що поняттям "соціальна зрілість" розкривається якісний ступінь розвитку особистості, який забезпечує її активне входження у різні види діяльності й сприяє інтенсивному соціально-професійному становленню, надає можливість безконфліктного співіснування, сприяє розвитку прогностичних здібностей.
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Щербатюк Б. А.
Заглавие : Процес самовизначення як етап соціалізації індивіда
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 234-241 (Шифр 15(08)/А 43-883991956)
Примечания : Бібліогр.: с. 241 (11 назв)
УДК : 159.923-055.2:65
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціалізація індивіда--інтеріоризація--екстеріоризація--соціальна зрілість--самовизначення особистості--відповідальність
Аннотация: В статті представлено аналіз процес самовизначення індивіда як необхідного етапу соціалізації. Виділені умови внутрішньої і зовнішньої детермінації самовизначення. Описано функції відповідальності як чинника соціального самовизначення. Проаналізовані ознаки соціальної зрілості людини.
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:159.9/А 72-998573 рукописный текст
Автор(ы) : Антонова, Наталія Олександрівна
Заглавие : Психологічні основи розвитку готовності до професійної діяльності у майбутніх психологів : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2013
Колич.характеристики :450 с.: табл., рис., кольор. іл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 347-388.
УДК : 378-057.875:159.9-051+159.922.2:331.54 + 378-057.875:159.9-051 + 159.922.2:331.54
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійна діяльність-- Майбутні психологи
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна діяльність--готовність до професійної діяльності--передпрофесійна діяльність--професійна ідентичність--психологічна зрілість--професійна мотивація--майбутній психолог
Аннотация: В роботі охарактеризовано сутність, структуру й форми прояву готовності до професійної діяльності. Описано послідовні етапи процесу формування готовності до професійної діяльності. Здійснено аналіз основних наукових поглядів на сутність професійної діяльності психолога, окреслено коло професійно важливих у його діяльності якостей. Сформовано й обґрунтовано авторську концепцію готовності до професійної діяльності психолога-практика. Розроблено й апробовано комплекс діагностичних методик і процедур по дослідженню готовності до професійної діяльності майбутнього психолога.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-051/А 64 рукописный текст
Автор(ы) : Антонова, Наталія Олександрівна
Заглавие : Психологічні основи розвитку готовності до професійної діяльності у майбутніх психологів : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :552 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 423-468.
УДК : 159.923.2-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійна діяльність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): готовність до професійної діяльності--професійна зрілість--професійна ідентичність--професійна мотивація--психологічна зрілість--психологічний механізм--саморегуляція--майбутні психологи
Аннотация: В роботі представлений оригінальний погляд на сутність, структуру і форми прояву готовності до професійної діяльності як триєдність психофізіологічного стану, професійно-важливих особистісних якостей і відношення. Обгрунтована структурно-типологічна концепція готовності, згідно якої розвиток професійної готовності носить нерівномірний характер. Доведено, що на готовність психолога-практика впливає психічна зрілість, професійна ідентичність, професійна мотивація, темпераментні якості особистості. Встановлено, що механізмами розвитку професійної готовності майбутнього психолога є механізми емоційно-вольової і ціннісно-смислової саморегуляції, механізм самоідентифікації і самосуб'єктивації. Зроблено висновок, що основними напрямами в роботі по формуванню готовності до професійної діяльності психолога-практика повинні бути розвиток психологічної і професійної зрілості майбутнього спеціаліста.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-20    21-31 
 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 5136
Число посетителей 455
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя