Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1473)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (59)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=компетентність<.>
Общее количество найденных документов : 246
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922:305:005.9/Б 81-298137 рукописный текст
Автор(ы) : Бондаревська, Ірина Олегівна
Заглавие : Психологічні особливості гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :448,[14] с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 194-224.
УДК : 159.922:305:005.95-051-055.2
Предметные рубрики: Організаційна психологія-- Гендерні особливості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): жінки-майбутні менеджери--гендерна ідентичність--типи гендерної ідентичності--гендерна компетентність--тренінгова програма
Аннотация: Дисертацію призначено аналізу психологічних особливостей гендерної ідентичності женок-майбутніх менеджерів. Робота містить теоретичне обгрунтування, методологічні засади та результати емпіричного дослідження з цієї проблеми. У дослідженні проаналізовано сутність гендерної ідентичної як одного з видів соціальної ідентичності. Розкрито зміст і структуру гендерної ідентичностіженок-майбутніх менеджерів та обгрунтовано її роль у забезпеченні ефективності діяльності організації. Виявлено основні типи гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів. Визначено взаємозв"язок типів гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів із ціннисними орієнтаціями, гендерними атитюдами та стилями міжособистісної взаємодії. Обгрунтовано психологічні умови розвитку компонентів гендерної ідентичності жінок-менеджерівадекватно управлінській діяльності. Розроблено та апробовано тренінгову програму розвитку компонентів гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів, необхідних для майбутньої ефективної управлінської діяльності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:159.9/В 67-403953 рукописный текст
Автор(ы) : Волеваха, Ірина Борисівна
Заглавие : Формування готовності майбутніх практичних психологів до забезпечення конкурентноздатності організації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :219 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 197-219.
УДК : 378-057.875:159.9-051:005.332.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Майбутні психологи
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психолог--організація--конкурентноздатність--готовність--компетентність--мотивація--формування--психолого-педагогічні технології
Аннотация: Дисертаційне доследження присвячене розробці психолого-педагогічних засобів формування готовності майбутніх психологів до забезпечення конкурентноздатності організації. У роботі на підставі результатів теоретичного аналізу та емпіричного дослідження змісту та особливостей діяльності практичних психологів сучасних організацій ринкового типу визначено внутрішні та зовнішні психологічні чинники конкурентноздатності організації, а також функції психолога щодо їх реорганізації. Вони були покладені в основу запропонованої автором моделі готовності практичного психологадо забезпечення конкурентноздатності організації. Були розроблені й апробовані психолого-педагогічні засоби формування даного виду готовності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6:/К 64-244111 рукописный текст
Автор(ы) : Кондрацька, Лариса Вікторівна
Заглавие : Сімейні конфлікти як фактор емоційного вигорання у підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Харків, 2009
Колич.характеристики :223 с.: табл., рис.
Коллективы : Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди (Харків)
Примечания : Бібліогр.: с. 192-211.
УДК : 159.922.73-053.6:316.48]:159.942.5-053.6
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Сімейні конфлікти
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційна сфера--емоційне вигорання--сімейні конфлікти--конфліктологічна компетентність--підліткова криза--самооцінка--тривожність--конфліктність--агресивність
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню впливу сімейних конфліктів на розвиток емоційного вигорання у підлітків. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження проблеми. Визначено сутність емоційного вигорання у дитини. В процесі роботи розкрито і поглиблено наукові уявлення про симптоми емоційного вигорання у підлітка. Виявлено і проаналізовано фактори, що сприяють розвитку емоційного вигорання у підлітків, та здійснено аналіз причин, що зумовлюють появу сімейних конфліктів. Розроблено діагностичний інструментарій для дослідження сімейних конфліктів та емоційного вигорання у підлітків. Доведено, що взаємозв"язок між сімейними конфліктами та емоційним вигоранням у підлітків.Розроблено програму з розвитку конфліктологічної компетентності в учнів. Виявлено психологічні чинники (навички спілкування та попередження деструктивних наслідків конфлікту; особистісна безконфліктна поведінка; навички саморегуляції у конфліктних ситуаціях; обирання стилю поведінки відповідно конфлікту), що впливають на конфліктологічну компетентність у підлітків та їх батьків.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.8-057.875/К 66-837336 рукописный текст
Автор(ы) : Корнієнко, Інокентій Олександрович
Заглавие : Стратегії копінг-поведінки особистості студента в ситуації неуспіху : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :256 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 230-256.
УДК : 159.922.8-057.875+316.62 + 159.922.8-057.875 + 316.62
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Копінг-поведінка
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): важка ситуація--ситуація неуспіху--опанування--копінг-ресурси--стратегії копінг-поведінки--копінг-стилі--тренінг--опанувальна компетентність--професіоналізація
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі опанування особистістю студента ситуацій неуспіху у процесі первинної професійної підготовки. У роботі визначено місце феномену копінг-поведінки у складі сучасних психологічних категорій. Визначено, що успішне становлення професійної складової особистості студента передбачає наявність конструктивних копінг-стратегій. У дисертації розширено і конкретизовано з позицій ситуативно-особистісного підходу зміст поняття опанувальної поведінки, аналізуються основні теоретичні та експериментальні підходи до розв"язання проблеми опанування, висувається ідея,що вибір та застосування копінг-стратегій перебуває в залежності від змісту і способу репрезентації у свідомості студента ситуацій неуспіху, системи взаємовідносин з оточуючим соціальним середовищем, від наявних ресурсів та властивостей особистості. Обгрунтовано, що повноцінне становлення суб"єкта опанувння не відбувається стихійно, але не включає до себе, як активність щодо пристосування, так і фактичні дії, які перетворюють ситуацію. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку конструктивності опанувальної поведінки студентів молодших курсів постає психокорекційна програма, побудована у формі соціально-психологічного тренінгу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.454.52+81'233/П 40 рукописный текст
Автор(ы) : Пляка, Любов Володимирівна
Заглавие : Психологічні особливості розвитку професійної комунікативної компетентності у майбутніх провізорів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :241 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 217-241.
УДК : 316.454.52+81'233 + 316.454.52 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність
Педагогічна психологія-- Майбутні провізори
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комунікативна компентність--професійна комунікація--психологічна готовність--комунікативні здібності--я-концепція
Аннотация: Розкрито специфіку і структуру професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів під час професійної підготовки. Розкрито спеціфіку і структуру професійної комунікативної компетентності провізорів, розроблено, теоретично обгрунтовано та опробовано психолого-педагогічну технологію розвитку професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів, яка передбачає розвиток професійної самосвідомості як складової "Я-концепції" майбутніх провізорі, створення ефективних психолого-педагогічних умов розвитку і використання необхідних принципів, методів та прийомів у навчально-пізнавальної діяльності. Цю психолого-педагогічну технологію можна використовуватьи в навчально-виховному процесі, у фаховій підготовці майбутніх провізорів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.064.3+316.47/С 35 рукописный текст
Автор(ы) : Сікорська, Леся Борисівна
Заглавие : Психологічні умови оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :231 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 211-231.
УДК : 37.064.3+316.47 + 37.064.3 + 316.47
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Міжособистісні стосунки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): міжособистісні взаємини--відносини--спілкування--комунікативна компетентність--тривожність--страх--агресія--агресивність
Аннотация: З"ясовано особливості впливу комунікативної компетентності на становлення особистості в молодшому шкільному віці. Доведено, що негативні емоції і несформованість у молодших школярів здатності регулювати їх вияв на початковому етапі навчання блокують становлення конструктивних взаємин. Визначено умови організації розвивального, особистісно орієнтованого,навчання студентів, що лежать у підгрупі навчальної співпраці: це-поряд з пізнавальною діяльністю-конструктивна взаємодія і відповідний характер міжособистісних взаємин. Запропоновано методичний інструментарій для діагностування проявів у молодших школярів особистісної тривожності й агресивної поведінки, що блокують конструктивні взаємини з однолітками. Показано, що сформованість окремих рис саморегульованості особистості в молодшому шкільному віці визначає розвиток навчально-пізнавальної активності і є умовою особистісного зростання учнів. Розроблено програму оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання шляхом розвитку їх комунікативної компетентності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.98:614.254.3+/Т 41-557763 рукописный текст
Автор(ы) : Тимофієва, Марина Пилипівна
Заглавие : Психологічні умови розвитку комунікативної компетентності майбутнього сімейного лікаря : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :196 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 158-172.
УДК : 159.98:614.254.3+81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): сімейний лікар--професійна компетентність--комунікативна компетентність--партнерське спілкування--тренінгові технології
Аннотация: За результатами аналізу літературних джерел визначено психологічну структуру комунікативної компетентності особистості, запропоновано структурно-динамічну модель технології розвитку комунікативної компетентності сімейних лікарів. Проведене дослідження рівнів комунікативної готовності майбутніх сімейних лікарів, виявлено взаємозв"язок комунікативної компетентності досліджуваних та їх особистісних особливостей. Запропоновано модель психологічних умов і технології розвитку комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів, яка дозволяє забезпечити належний рівень професійної готовності відповідних фахівців. Розроблений у дослідженні комплекс прийомів розвитку комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів може бути використаний в організації навчання і перепідготовки відповідних спеціалістів у вищих навчальних закладах і системі післядипломної освіти.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3/А 65 рукописный текст
Автор(ы) : Андрєєва, Ярослава Федорівна
Заглавие : Формування в учнів старших класів прийомів діалогічного читання художнього тексту : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2002
Колич.характеристики :189 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Біібліогр.: с. 175-186.
УДК : 37.015.3
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Читання тексту
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): читання--текст--комунікативна компетентність--діалогічна взаємодія
Аннотация: Дисекртація присвячена формуванню в учнів старших класів прийомів діалогічного читання тексту, які є провідними чинниками, що визначають результативність читацької діяльності. Визначено структуру і психологічні механізми діалогічного читання. Виявлено психологічні характеристики тексту, що зумовлюють активну взаємодію читача з ним. Обгрунтовано критерії сформованості комунікативної читацької компетентності, яка є однією із складових загальної читацької компетентності. Виявлено комплекс психолого-педагогічних умов, що забезпечують формування прийомів діалогічного читання в процесі вивчення творів художньої літератури. Розроблено та апробовано програму їх формування.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.953.5-053.6:8/Б 60-366356 рукописный текст
Автор(ы) : Бігунова, Світозара Анатоліївна
Заглавие : Психологічний потенціал культурологічно орієнтованого навчання старшокласників іноземної мови : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Рівне, 2008
Колич.характеристики :325 с.: табл., рис.
Коллективы : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примечания : Бібліогр.: с. 205-225.
УДК : 159.953.5-053.6:81`243
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Іноземна мова
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): зорієнтоване навчання--когнітивна складність--особистість--полікультурна компетентність--міжкультурна свідомість--крос-культурна взаємодія
Аннотация: У роботі розроблено ефективні психолого-педагогічні принципи культурологічно зорієнтованого навчання старшокласників іноземної мови: а) принцип залучення старшокласників до загальнокультурних цінностей народу, мова якого вивчається; б) принцип врахування особливостей рідної мови; в) принцип формування соціокультурної компетенції; г) принцип формування іншомовної комунікативної компетенції; д) принцип активної комунікації; е) принцип багатовимірності моделі спілкування; є) принцип формування особистісного соціокультурного досвіду. Показано, що організація вчителем культурологічно зорієнтованої творчої діяльності стимулює як підвищення рівня засвоєння учнями іноземної мови, так і підвищення когнітивної складності особистості школярів і збагачення її ціннісно-смислової сфери. психологічними умовами становлення когнітивної складності особистості старшокласника і збагачення її ціннісно-смислової сфери в культурологічно зорієнтованому навчальному просторі є: формування полікультурної компетентності школярів; розвиток потреби у самореалізації та суб"єктного самовизначення учнів; розвиток здатності виявляти толерантність по відношенню до представників інших культур, неупереджено ставитись до різної інформації, бути ідеологічно нейтральним, до засвоєння культурних явищ, властивих народові, мова якого вивчається, до уникання стереотипів у мислення, до усвідомлення себе суб"єктом культури, до здійснення розумових операцій на високому рівні; формування міжкультурної свідомості особистості, відкритої до крос-культурної взаємодії.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.013+378-057.87/В 61-982122 рукописный текст
Автор(ы) : Вовк, Валентин Петрович
Заглавие : Психологічна підготовка вчителя початкових класів до роботи із соціально занедбаними учнями : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :253 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 165-182.
УДК : 37.013+378-057.875:37.011.3-051 + 37.013 + 378-057.875:37.011.3-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Вчитель початкових класів
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальна занедбаність--важковиховуваність--девіантна поведінка--психологічна компетентність --психологічна підготовка
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню проблеми психологічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи із соціально занедбаними учнями. В дослідженні теоретично обгрунтовано і практично доведено необхідність формування у майбутніх учителів психологічної компетентності для успішної роботи з дітьми такої категорії, окремо виділені конкретні професійно-психологічні якості, що входять до її складу. У дисертації висвітлено причини соціальної занедбаності, проаналізовано погляди на це явище вітчизняних і зарубіжних учених. Розглянуто теоретичний і практичний підходи щодо підготовки майбутніх учителів до роботи із соціально занедбаними учніми в сучасній системі освіти. Розкрито розуміння психологічної компетентності, досліджено рівні її сформованості у студентів педагогічного навчального закладу, особливості їх ставлення і цілеспрямованого розвитку. Наведено результати апробації розробленого автором спецкурсу "Методика роботи із соціально зенедбаними учнями".
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.62-057.87+316/В 58-800121 рукописный текст
Автор(ы) : Власенко, Людмила Василівна
Заглавие : Соціально-психологічний супровід академічної групи як засіб розвитку культури спілкування студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2005
Колич.характеристики :196 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 175-189.
УДК : 316.62-057.87+316.454.52+81'233 + 316.62-057.87 + 316.454.52 + 81'233
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Культура спілкування
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): культура спілкування--комунікативна компетентність--соціальний інтелект--фрустраційна толерантність--професійна соціалізація
Аннотация: У дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми комунікативної культури студентів, її впливу на успішність наступної професійної соціалізації. Теоретичний аналіз показав, що культура спілкування включає: а) комунікативну компетентність, б) систему моральних цінностей,в)соціально-психологічні (групові) характеристики. У свою чергу, комунікативна компетентність містить особистісно - та соціально-рефлективні уявлення щодо розкриття особистісних пріоритетів у соціальному контексті та уміння реалізувати усвідомлені цінності в спілкуванні. Констатуючи дослідження дали змогу з`ясувати, що професійна соціалізація випускників ВНЗ уможливлюється успішним подоланням кризи - високий розвиток особистісної та предметної (фахової) рефлексії , прояв якої здійснюється засобами комунікації. Висока рефлексивність у поєднанні з високою комунікативністю сприяє успішній професійній соціалізації; висока рефлективність у поєднанні з низькою комунікативною компетентністю ускладнює цей процес. Формуючі заходи програми психологічного супроводу академічних груп у ВНЗ спрямовувались на розвиток рефлексивності та комунікативної компетентності. При цьому актуалізація забезпечувалась в контрольованих умовах когнітивного дисонансу між цінностями навчання у ВНЗ та майбутньої професійної діяльності. Відтак уможливлювалось формування базисного новоутворення, що має виступати підгрунтям процесу становлення індивідуально-психологічної адаптованості студентів до професійних криз.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:37.01/Я 51-842215 рукописный текст
Автор(ы) : Яланська, Світлана Павлівна
Заглавие : Психологія розвитку творчої компетентності майбутніх вчителів : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Б.м., 2012
Колич.характеристики :412 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 334-388.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051]:159.954.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Творча компетентність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творча компетентність--професійна компетентність--педагогічна творчість--майбутній учитель--психологічні умови
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі психології розвитку творчої компетентності майбутніх учителів в умовах навчально-виховного процесу. Представлено новий концептуальний підхід до розгляду психологічної сутності та проблем творчої компетентності, створено концепцію розвитку творчої компетентності майбутніх учителів, визначено основні тенденції, психологічні умови і засоби розвитку творчої компетентності студентів. Визначено зміст та структуру моделі розвитку творчої компетентності майбутніх учителів, що базується на основних структурних компонентах професійної компетентності, інтеграція яких на найвищому рівні забазпечує зростання рівня педагогічної творчості. Обгрунтовано програму реалізації концептуальної моделі у спеціально створеному навчально-виховному середовищі ВНЗ.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.37:658.57/К 82-474716 рукописный текст
Автор(ы) : Крицька, Альона Михайлівна
Заглавие : Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності майбутніх дизайнерів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :285 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 178-204.
УДК : 159.923.37:658.572.2
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійна компетентність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна компетентність--художній смак--майбутній дизайнер--психологічні механізми--репродуктивний рівень--евристичний рівень--творчий рівень
Аннотация: Роботу присвячено розробці теоретико-експериментальних основ формування художнього смаку як необхідної складової професійної компетентності майбутніх дизайнерів. У дисертації вперше науково обґрунтовано зміст поняття "художній смак", розроблено та експериментально перевірено зміст та програму формування художнього смаку майбутніх дизайнерів, визначено послідовність використання психологічних механізмів в практиці формування художнього смаку.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.011.3-051-057./Л 13-602485 рукописный текст
Автор(ы) : Лавриненко, Світлана Леонідівна
Заглавие : Психологічні умови розвитку професіоналізму вчителів гімназії : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2013
Колич.характеристики :208 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 185-208.
УДК : 37.011.3-051-057.85/.86]:159.9
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професіоналізм педагога
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професіоналізм--розвиток--професійна самосвідомість--професійна компетентність--рефлексія--гнучкість--педагогічний потенціал--суб'єктивність--вчитель гімназії
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних умов розвитку професіоналізму вчителів гімназії. В роботі представлено аналіз основних психолого-педагогічних підходів до визначення сутності поняття "професіоналізм". Здійснено предметний аналіз психологічної основи професійної діяльності вчителя гімназії. Розроблено модель професіоналізму вчителів гімназії. Виявлено особливості сформованості атрибутивних характеристик професіоналізму вчителів гімназії залежно від етапу вікового розвитку та стажу роботи.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.454.52+81'233/Д 17 рукописный текст
Автор(ы) : Данченко, Ганна Володимирівна
Заглавие : Психологічні детермінанти розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2002
Колич.характеристики :207 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 162-186.
УДК : 316.454.52+81'233 + 316.454.52 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Менеджер освіти
Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): управління--менеджер освіти--ділове спілкування--комунікативна компетентність--психологічні детермінанти--самосвідомість--емоційна стабільність--рефлексивне ставлення--рольова поведінка
Аннотация: Дисертація присвячена теоретичному та експериментальному дослідженню психологічних детермінант розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня. Встановлено взаємозв'язок між рівнем комунікативної компетентності менеджера освіти та особливостями його самосвідомості, складністю та структурою критеріїв оцінювання інших учасників педагогічного процесу, психологічною глибиною невербальних патернів рольової поведінки. Розроблено й апробовано методику розвитку у керівників шкіл та управлінського резерву рівня комунікативної компетентності, адекватного вимогам сьогоденної педагогічної практики.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.454.52+81'233/Ж 66 рукописный текст
Автор(ы) : Жирун, Оксана Анатоліївна
Заглавие : Психологічні особливості розвитку комунікативної компеттентності у майбутніх редакторів у взаємодії з авторами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :226 с.: табл., рис.
Коллективы : Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.172-213.
УДК : 316.454.52+81'233 + 316.454.52 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна готовність--професійна діяльність--комунікативна культура--комунікативна компетентність--активні методи навчання
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі формування комунікативної компетентності майбутнього редактора у процесі професійної підготовки. Розкрито специфіку і структуру комунікативної компетентості майбутнього редактора, визначено критерії її діагностування, рівні. Розроблено програму формування комунікативної компетентності майбутнього редактора та апробовано систему практичних завдань, яка може бути використана у навчально-виховному процесі фахової підготовки майбутніх редакторів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:159.9/З-13-459011 рукописный текст
Автор(ы) : Завіниченко, Наталя Борисівна
Заглавие : Особливості розвитку комунікативної компетентності майбутнього практичного психолога системи освіти : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :208 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 176-201.
УДК : 378-057.875:159.9-051+81'23 + 378-057.875:159.9-051 + 81'23
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Компетентність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): практична психологія--професійне спілкування--комунікативна компетентність--психологічні особливості--самосвідомість--емоційна стабільність--рефлексивне ставлення
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню психологічних особливостей розвитку комунікативної компетентності майбутніх практичних психологів системи освіти. В ній теоретично обґрунтовано й експериментально виявлено, що становлення комунікативної компетентності практичних психологів відбувається більш ефективно за умови педагогічного керування цим процесом на етапі професійної підготовки, що забезпечує усвідомлення ними своїх власних настановлень у комунікативній сфері, експлікацію наявних та вироблення більш продуктивних моделей пізнання особистості партнерів спілкування, освоєння певного рівня особистісної рефлексії та розвитку рефлексивного ставлення до себе як до суб'єкта професійного спілкування, вироблення вміння диференціювати та адекватно у процесі спілкування виражати власні почуття та психоемоційні стани.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:159.9/К 43-532640 рукописный текст
Автор(ы) : Кирилюк, Інна Миколаївна
Заглавие : Психологічні чинники підготовки практичного психолога до ведення терапевтичного діалогу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :205 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 186-200.
УДК : 378-057.875:159.98-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Підготовка психолога
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психотерапевтичний діалог--рефлексія--емпатія--конґруентність--я-концепція--комунікативна компетентність--професійна підготовка практичних психологів
Аннотация: Роботу присвячено вивченню психологічних чинників та особливостей підготовки практичних психологів до ведення психотерапевтичного діалогу. З'ясовано сутність різних підходів до розуміння контакту, діалогу в процесі психологічного консультування. Проаналізовано специфіку діалогічного підходу та феномени, що виокремлюють у межах данного напряму: діалогічна позиція, діалогічна інтенція тощо. Психотерапевтичний діалог розглядається як складна багатофункціональна система, яка визначає якість контакту психолога та клієнта, передбачає наявність довіри у їх відносинах, зумовлена рівнем конґруентності, емпатії та рефлексії практичного психолога та залежність від міри комунікативної компетентності майбутнього практичного психолога.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.944.4:35.08/К 93 рукописный текст
Автор(ы) : Куриця, Денис Іванович
Заглавие : Психологічні чинники професійного стресу у держслужбовців : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Выходные данные : Київ, 2013
Колич.характеристики :362 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 196-226.
УДК : 159.944.4:35.08
Предметные рубрики: Організаційна психологія-- Професійний стрес
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): персонал держадміністрації--професійний стрес--професіональні ресурси--компетентність у часі--копінг-стратегії--соціально-психологічний рівень розвитку групи
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню психологічних чинників професійного стресу у держслужбовців. У роботі проаналізовано основні підходи до визначення сутності державного управління та ролі державної служби в його здійсненні. Виділено основні організаційно-психологічні проблеми в діяльності держслужбовців, які обумовлюють виникнення професійного стресу. Представлено модель професійного стресу в держслужбовців. Проаналізовано рівень професійного стресу в держслужбовців. Виявлено потребу держслужбовців в антистресових програмах. Розроблено тренінг психологічної підготовки держслужбовців до профілактики та подолання професійного стресу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.011.3-051+81'2/М 15-242385 рукописный текст
Автор(ы) : Макаренко, Стефанія Стефанівна
Заглавие : Психологічні умови розвитку комунікативної компетентності учителя : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2001
Колич.характеристики :181 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 132-153.
УДК : 37.011.3-051+81'233 + 37.011.3-051 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розвиток комунікативності--компетентність--учитель--професійно-педагогічна діяльність--самосвідомість педагога
Аннотация: Дисертація присвячена психологічним умовам розвитку комунікативної компетентності учителя. В роботі проаналізовано сучасний стан розробки проблеми професійно-педагогічного спілкування у науковій літературі та сформульовано на цій основі вихідні теоретичні засади дослідження. Розроблено та апробовано методику цілеспрямованого розвитку комунікативної компетентності учителя. Встановлено залежність розвитку комунікативної компетентності від сформованості у вчителів рефлексивного ставлення до себе як до суб'єктів професійно-педагогічної діяльності, від адекватності і повноти їх уявлень про власну особистість, від специфіки їхньої "імпліцитної концепції особистості", на основі якої оцінюються партнери по спілкуванню, від наявності у них умінь диференціювати та адекватно виражати власні почуття та психоемоційні стани.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 13.09.2024
Число запросов 77801
Число посетителей 1315
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя