Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (68)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=комунікативна компетентність<.>
Общее количество найденных документов : 56
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-56 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.064.3+316.47/С 35 рукописный текст
Автор(ы) : Сікорська, Леся Борисівна
Заглавие : Психологічні умови оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :231 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 211-231.
УДК : 37.064.3+316.47 + 37.064.3 + 316.47
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Міжособистісні стосунки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): міжособистісні взаємини--відносини--спілкування--комунікативна компетентність--тривожність--страх--агресія--агресивність
Аннотация: З"ясовано особливості впливу комунікативної компетентності на становлення особистості в молодшому шкільному віці. Доведено, що негативні емоції і несформованість у молодших школярів здатності регулювати їх вияв на початковому етапі навчання блокують становлення конструктивних взаємин. Визначено умови організації розвивального, особистісно орієнтованого,навчання студентів, що лежать у підгрупі навчальної співпраці: це-поряд з пізнавальною діяльністю-конструктивна взаємодія і відповідний характер міжособистісних взаємин. Запропоновано методичний інструментарій для діагностування проявів у молодших школярів особистісної тривожності й агресивної поведінки, що блокують конструктивні взаємини з однолітками. Показано, що сформованість окремих рис саморегульованості особистості в молодшому шкільному віці визначає розвиток навчально-пізнавальної активності і є умовою особистісного зростання учнів. Розроблено програму оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання шляхом розвитку їх комунікативної компетентності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.98:614.254.3+/Т 41-557763 рукописный текст
Автор(ы) : Тимофієва, Марина Пилипівна
Заглавие : Психологічні умови розвитку комунікативної компетентності майбутнього сімейного лікаря : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :196 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 158-172.
УДК : 159.98:614.254.3+81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): сімейний лікар--професійна компетентність--комунікативна компетентність--партнерське спілкування--тренінгові технології
Аннотация: За результатами аналізу літературних джерел визначено психологічну структуру комунікативної компетентності особистості, запропоновано структурно-динамічну модель технології розвитку комунікативної компетентності сімейних лікарів. Проведене дослідження рівнів комунікативної готовності майбутніх сімейних лікарів, виявлено взаємозв"язок комунікативної компетентності досліджуваних та їх особистісних особливостей. Запропоновано модель психологічних умов і технології розвитку комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів, яка дозволяє забезпечити належний рівень професійної готовності відповідних фахівців. Розроблений у дослідженні комплекс прийомів розвитку комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів може бути використаний в організації навчання і перепідготовки відповідних спеціалістів у вищих навчальних закладах і системі післядипломної освіти.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3/А 65 рукописный текст
Автор(ы) : Андрєєва, Ярослава Федорівна
Заглавие : Формування в учнів старших класів прийомів діалогічного читання художнього тексту : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2002
Колич.характеристики :189 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Біібліогр.: с. 175-186.
УДК : 37.015.3
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Читання тексту
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): читання--текст--комунікативна компетентність--діалогічна взаємодія
Аннотация: Дисекртація присвячена формуванню в учнів старших класів прийомів діалогічного читання тексту, які є провідними чинниками, що визначають результативність читацької діяльності. Визначено структуру і психологічні механізми діалогічного читання. Виявлено психологічні характеристики тексту, що зумовлюють активну взаємодію читача з ним. Обгрунтовано критерії сформованості комунікативної читацької компетентності, яка є однією із складових загальної читацької компетентності. Виявлено комплекс психолого-педагогічних умов, що забезпечують формування прийомів діалогічного читання в процесі вивчення творів художньої літератури. Розроблено та апробовано програму їх формування.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.62-057.87+316/В 58-800121 рукописный текст
Автор(ы) : Власенко, Людмила Василівна
Заглавие : Соціально-психологічний супровід академічної групи як засіб розвитку культури спілкування студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2005
Колич.характеристики :196 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 175-189.
УДК : 316.62-057.87+316.454.52+81'233 + 316.62-057.87 + 316.454.52 + 81'233
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Культура спілкування
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): культура спілкування--комунікативна компетентність--соціальний інтелект--фрустраційна толерантність--професійна соціалізація
Аннотация: У дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми комунікативної культури студентів, її впливу на успішність наступної професійної соціалізації. Теоретичний аналіз показав, що культура спілкування включає: а) комунікативну компетентність, б) систему моральних цінностей,в)соціально-психологічні (групові) характеристики. У свою чергу, комунікативна компетентність містить особистісно - та соціально-рефлективні уявлення щодо розкриття особистісних пріоритетів у соціальному контексті та уміння реалізувати усвідомлені цінності в спілкуванні. Констатуючи дослідження дали змогу з`ясувати, що професійна соціалізація випускників ВНЗ уможливлюється успішним подоланням кризи - високий розвиток особистісної та предметної (фахової) рефлексії , прояв якої здійснюється засобами комунікації. Висока рефлексивність у поєднанні з високою комунікативністю сприяє успішній професійній соціалізації; висока рефлективність у поєднанні з низькою комунікативною компетентністю ускладнює цей процес. Формуючі заходи програми психологічного супроводу академічних груп у ВНЗ спрямовувались на розвиток рефлексивності та комунікативної компетентності. При цьому актуалізація забезпечувалась в контрольованих умовах когнітивного дисонансу між цінностями навчання у ВНЗ та майбутньої професійної діяльності. Відтак уможливлювалось формування базисного новоутворення, що має виступати підгрунтям процесу становлення індивідуально-психологічної адаптованості студентів до професійних криз.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.454.52+81'233/Д 17 рукописный текст
Автор(ы) : Данченко, Ганна Володимирівна
Заглавие : Психологічні детермінанти розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2002
Колич.характеристики :207 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 162-186.
УДК : 316.454.52+81'233 + 316.454.52 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Менеджер освіти
Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): управління--менеджер освіти--ділове спілкування--комунікативна компетентність--психологічні детермінанти--самосвідомість--емоційна стабільність--рефлексивне ставлення--рольова поведінка
Аннотация: Дисертація присвячена теоретичному та експериментальному дослідженню психологічних детермінант розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня. Встановлено взаємозв'язок між рівнем комунікативної компетентності менеджера освіти та особливостями його самосвідомості, складністю та структурою критеріїв оцінювання інших учасників педагогічного процесу, психологічною глибиною невербальних патернів рольової поведінки. Розроблено й апробовано методику розвитку у керівників шкіл та управлінського резерву рівня комунікативної компетентності, адекватного вимогам сьогоденної педагогічної практики.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.454.52+81'233/Ж 66 рукописный текст
Автор(ы) : Жирун, Оксана Анатоліївна
Заглавие : Психологічні особливості розвитку комунікативної компеттентності у майбутніх редакторів у взаємодії з авторами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :226 с.: табл., рис.
Коллективы : Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.172-213.
УДК : 316.454.52+81'233 + 316.454.52 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна готовність--професійна діяльність--комунікативна культура--комунікативна компетентність--активні методи навчання
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі формування комунікативної компетентності майбутнього редактора у процесі професійної підготовки. Розкрито специфіку і структуру комунікативної компетентості майбутнього редактора, визначено критерії її діагностування, рівні. Розроблено програму формування комунікативної компетентності майбутнього редактора та апробовано систему практичних завдань, яка може бути використана у навчально-виховному процесі фахової підготовки майбутніх редакторів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:159.9/З-13-459011 рукописный текст
Автор(ы) : Завіниченко, Наталя Борисівна
Заглавие : Особливості розвитку комунікативної компетентності майбутнього практичного психолога системи освіти : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :208 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 176-201.
УДК : 378-057.875:159.9-051+81'23 + 378-057.875:159.9-051 + 81'23
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Компетентність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): практична психологія--професійне спілкування--комунікативна компетентність--психологічні особливості--самосвідомість--емоційна стабільність--рефлексивне ставлення
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню психологічних особливостей розвитку комунікативної компетентності майбутніх практичних психологів системи освіти. В ній теоретично обґрунтовано й експериментально виявлено, що становлення комунікативної компетентності практичних психологів відбувається більш ефективно за умови педагогічного керування цим процесом на етапі професійної підготовки, що забезпечує усвідомлення ними своїх власних настановлень у комунікативній сфері, експлікацію наявних та вироблення більш продуктивних моделей пізнання особистості партнерів спілкування, освоєння певного рівня особистісної рефлексії та розвитку рефлексивного ставлення до себе як до суб'єкта професійного спілкування, вироблення вміння диференціювати та адекватно у процесі спілкування виражати власні почуття та психоемоційні стани.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:159.9/К 43-532640 рукописный текст
Автор(ы) : Кирилюк, Інна Миколаївна
Заглавие : Психологічні чинники підготовки практичного психолога до ведення терапевтичного діалогу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :205 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 186-200.
УДК : 378-057.875:159.98-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Підготовка психолога
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психотерапевтичний діалог--рефлексія--емпатія--конґруентність--я-концепція--комунікативна компетентність--професійна підготовка практичних психологів
Аннотация: Роботу присвячено вивченню психологічних чинників та особливостей підготовки практичних психологів до ведення психотерапевтичного діалогу. З'ясовано сутність різних підходів до розуміння контакту, діалогу в процесі психологічного консультування. Проаналізовано специфіку діалогічного підходу та феномени, що виокремлюють у межах данного напряму: діалогічна позиція, діалогічна інтенція тощо. Психотерапевтичний діалог розглядається як складна багатофункціональна система, яка визначає якість контакту психолога та клієнта, передбачає наявність довіри у їх відносинах, зумовлена рівнем конґруентності, емпатії та рефлексії практичного психолога та залежність від міри комунікативної компетентності майбутнього практичного психолога.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.064.3+316.47/С 35 рукописный текст
Автор(ы) : Сікорська, Леся Борисівна
Заглавие : Психологічні умови оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :231, [58] с.: табл., рис., кольор. іл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 211-232.
УДК : 37.064.3+316.47
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Міжособистісні взаємини
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): міжособистісні взаємини--відносини--спілкування--комунікативна компетентність--тривожність--страх--агресія
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних умов оптимізації міжособистісних взаємин учнів молодшого шкільного віку. З'ясовано особливості впливу комунікативної компетентності на становлення особистості в молодшому шкільному віці. Визначено умови організації розвивального, особистісно орієнтованого навчання учнів. Запропоновано методичний інструментарій для діагностування проявів у молодших школярів особистісної тривожності й агресивної поведінки, що блокують конструктивні взаємини з однолітками. Показано, що сформованість окремих рис саморегульованості особистості в молодшому шкільному віці визначає розвиток навчально-пізнавальної активності і є умовою особистісного зростання учнів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.454.52:004.73/Ф 27-963003 рукописный текст
Автор(ы) : Фатурова, Віра Миколаївна
Заглавие : Інтернет-середовище як фактор психологічного розвитку комунікативного потенціалу особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2004
Колич.характеристики :209,[15] с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 186-209.
УДК : 316.454.52:004.738.5+81'233 + 316.454.52:004.738.5 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Комунікативний потенціал
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтернет-комунікація--комунікативний потенціал--спілкування--комунікативна компетентність--пізнавальний потенціал
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню психологічних умов розвитку комунікативного потенціалу особистості засобами Інтернет-технологій. Підтверджено залежність розвитку комунікативного потенціалу користувачів Інтернету від підвищення їх інформаційної та загальної культури, від появи у них умінь диференціювати й адекватно сприймати різнопланову інформацію. Доведено, що розвиток комунікативного потенціалу молодої особи в процесі застосування Інтернету відбувається більш ефективно за умов спеціально організованого психолого-педагогічного цілеспрямованого керування цим процесом у форматі студентського Інтернет-клубу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.011.3-051+37.0/Щ 61-050776 рукописный текст
Автор(ы) : Щербан, Тетяна Дмитрівна
Заглавие : Професійне становлення молодого вчителя як психологічна проблема : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1995
Колич.характеристики :160 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 140-160.
УДК : 37.011.3-051+37.013 + 37.011.3-051 + 37.013
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійне становлення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне становлення--педагогічна діяльність--молодий вчитель--педагогічні задачі--комунікативна компетентність
Аннотация: В дослідженні виділені психологічні умови цілеспрямованого і продуктивного професійного становлення вчителів-початківців. Обгрунтована методика діагностики ефективності процесу професійного становлення молодих учителів. Апробована модель управління процесом формування у початківців когнітивної основи прийняття педагогічниїх рішень і розвитку їх комунікативної компетентності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.953.5:81'243/О-53 рукописный текст
Автор(ы) : Олександренко, Катерина Валентинівна
Заглавие : Психологія розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців міжнародних відносин : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2014
Колич.характеристики :532 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 486-532.
УДК : 159.953.5:81'243
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність-- Вивчення іноземної мови
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна діяльність--комунікативна компетентність--вивчення іноземної мови--майбутні фахівці--розвиток професійних ресурсів
Аннотация: В роботі визначено сутність та особливості розвитку іншомовної комунікативної компетентності в контексті професійної діяльності студентів-майбутніх фахівців міжнародних відносин. Визначено критерії оцінки, показники та рівні розвитку іншомовноїкомунікативної компетентності. Розроблено структурно-функціональну модель цілеспрямованого розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців міжнародних відносин. Обґрунтовано психолого-педагогічнізакономірності розвитку іншомовної комунікативної компетентності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922-043.86:37/К 56-103573 рукописный текст
Автор(ы) : Ковальчук, Зоряна Ярославівна
Заглавие : Генетично-психологічні засади оптимізації педагогічної взаємодії в освітніх закладах різного типу : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2014
Колич.характеристики :537 с.: табл.
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 406-476.
УДК : 159.922-043.86:37.06-043.5(043.5)
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Генетична психологія-- Педагогічна взаємодія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): генетична психологія--педагогічна взаємодія--розвиток особистості--експериментально-генетичний метод--психологія впливу--міжособистісні стосунки--педагогічне спілкування--комунікативна компетентність--стиль педагогічної взаємодії--професійне становлення--особистісне самовизначення--професіогенез
Аннотация: У дисертації здійснено теоретичний аналіз феномена педагогічної взаємодії у контексті основних теоретико-методологічних підходів. Розкрито систему психолого-педагогічних засобів та критеріїв ефективності оптимізації педагогічної взаємодії у різнотипних освітніх закладах. Розроблено концептуальні засади вивчення психогенези педагогічної взаємодії у генетично-психологічному вимірі. Розроблено комплексний проект з оптимізації педагогічної взаємодії.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923:37.015.3/Н 61
Автор(ы) : Низовець-Кропта О. А.
Заглавие : Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 148-157 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примечания : Бібліогр.: с. 156 (5 назв)
УДК : 159.923:37.015.3
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціально-психологічні методи навчання--комунікативна компетентність--професійна підготовка--майбутні психологи--особистісний розвиток--навчально-виховний процес--міжособистісна взаємодія
Аннотация: Розглядається суть проблеми професійного та особистісного розвитку студентів-психологів в навчально-виховному процесі. Комунікативна компетентність визнається професійно важливою якістю майбутніх психологів.
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания :
Автор(ы) : Антюхова, Наталія Ігорівна
Заглавие : Фасилітація становлення творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 19-32: табл. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 31 (7 назв)
УДК : 159.922.8:[968-34]
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчість--творчий потенціал--структура особистості--соціальний компонент--соціальна креативність--комунікативна компетентність
Аннотация: У статті структуровано компоненти виокремлені В.О. Моляко та Н.В. Кузьміною в структурі творчого потенціалу особистості стосовно вчителя іноземних мов. До соціального компонента творчого потенціалу віднесено складову "соціальна креативність". Уточнено структуру комунікативної компетентності вчителя іноземної мови. Змодельовано психолого-педагогічну технологію розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов.
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.972/Т 26
Автор(ы) : Твардовская, Алла Александровна
Заглавие : Исследование коммуникативной компетенции детей с нарушениями развития в условиях Лекотеки
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 685-695: рис. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 694 (7 назв)
УДК : 159.972
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комунікативна компетентність--порушення розвитку у дітей--лекотека--комунікативні здібності--дошкільники--діагностико-корекційна робота--психологічний супровід
Аннотация: Представлено результати емпіричного дослідження, спрямованого на оцінку рівня сформованості комунікативної компетенції дітей з комплексними порушеннями розвитку, які відвідують Лекотеку. У статті розкрито результати дослідження з виявлення особливостей розвитку комунікативних здібностей дошкільників з використанням розробленої програми, що включала дослідження передумов комунікативної діяльності, а також невербальних і вербальних компонентів комунікації.
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.938/К 67
Автор(ы) : Корніяка, Ольга Миколаївна
Заглавие : Комунікативний аспект професійного самоздійснення викладача вищої школи
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 71-82: табл. (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-239544770)
Примечания : Бібліогр.: с. 80 (7 назв)
УДК : 159.938
Предметные рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне самоздійснення--професіоналізм--викладачі вищої школи--комунікативна компетентність--ділове спілкування
Аннотация: Представлено розуміння сутності професійно-комунікативного самоздійснення викладача вищої школи. Подано результати емпіричного дослідження комунікативних особливостей професійного самоздійснення викладачів залежно від віку. Зафіксовано зниження розвитку комунікативної компетентності у сфері ділового спілкування у викладачів вищої школи в міру їх дорослішання - 40 років і старші.
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9:316.46/Р 37
Автор(ы) : Ремпель, Жанна Олександрівна
Заглавие : Соціально-психологічні особливості діяльності керівника як лідера недержавної організації
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 289-300 (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примечания : Бібліогр.: с. 297-298 (23 назви)
УДК : 159.9:316.46
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): лідерство--керівник--громадський лідер--організаційне лідерство--вплив--авторитет--професійне спілкування--комунікативна компетентність
Аннотация: Визначено та теоретично обґрунтовано соціально-психологічні особливості лідерства у недержавних організаціях. Визначено, що діяльність лідера недержавної організації є "комунікативною професією", представник якої не може виконувати свої професійні функції без ефективного використання професійного спілкування. Показано, що лідерська позиція керівника недержавної організації є головною умовою для реалізації її завдань та впровадження соціальних змін.
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.147:811.161.2/М 18
Автор(ы) : Малецька, Інна Вячеславівна
Заглавие : Система вмінь у контексті мовнокомунікативної компетенції майбутніх філологів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 174-181 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 180 (7 назв)
УДК : 371.147:811.161.2
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мовна компетентність--комунікативна компетентність--майбутні філологи--професійне спілкування--професійна підготовка
Аннотация: Визначено ефективну систему вмінь професійного спілкування студентів-словесників. Визначено основні умови формування їхньої професійної мовнокомунікативної компетенції.
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.946.3/Л 12
Автор(ы) : Лахтадир, Олена Володимирівна
Заглавие : Психологічна структура комунікативної компетентності студента - майбутнього фахівця з фізичного виховання
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 30. - С. 349-359 (Шифр 15(06)/П 78-184316)
Примечания : Бібліогр.: с. 357-358 (12 назв)
УДК : 159.946.3
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комунікативна компетентність--студенти--майбутні фахівці--професійна підготовка--фізичне виховання
Аннотация: Проаналізовано поняття та структура комунікативної компетентності. створено психологічну модель комунікативної компетентності фахівця з фізичної культури і спорту. Досліджено особливості розвитку комунікативної компетентності майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту. Виділено чотири основних компоненти комунікативної компетентності.
Найти похожие

 1-20    21-40   41-56 
 
Статистика
за 12.09.2024
Число запросов 41095
Число посетителей 1002
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя