Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (35)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=комунікативність<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 154/А 43
Автор(ы) : Грейліх О. О.
Заглавие : Особливості комунікативної спрямованості навчання мовлення дітей дошкільного віку
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 54. - С. 85-89 (Шифр 154/А 43-914937779)
Примечания : Бібліогр.: с. 88-89 (10 назв)
УДК : 81'233-053.4
Предметные рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комунікативність--комунікативна спрямованість--спілкування--педагогічне спілкування--процес комунікації--мовленнєва діяльність--мовленнєве самовираження--мовленнєва активність--висловлювання
Аннотация: У статті представлено теоретичне дослідження проблеми мовленнєвої діяльності й навчання дітей дошкільного віку мовленнєвого спілкування за допомогою рідної мови. Описано комунікативний підхід щодо практичного навчання мовлення дошкільників. Представлено теоретичні підходи до вивчення мовленнєвої активності дітей дошкільного віку, де мовленнєва активність розглядається як застосування мови. Зазначено компетентність дитини у використанні мови як результат застосування мовленнєвої активності. Визначено, що важливим у дітей дошкільного віку є потреба в комунікації, як вираз своїх думок, почуттів, намірів та прагнень у процесі соціального життя. Тому під час формування мовлення дошкільників потрібно дбати про розвиток у них потреби у мовленнєвому самовираженні.
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 615.851/А 43
Автор(ы) : Данилевський І. А.
Заглавие : Розвиток інтерперсональної психотерапії: від Ференці до Габермаса
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин: Видавець ПП Лисенко М. М., 2013. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 9. - С. 47-55 (Шифр 615.851/А 43-948926)
Примечания : Бібліогр.: с. 54 (13 назв)
УДК : 159.923
Предметные рубрики: Консультативна психологія-- Психотерапія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтерперсональна психотерапія--стосунки--суб'єкт--життєсвіт--інтерсуб'єктивність--транспарентність--комунікативність--емпатія
Аннотация: Стаття присвячена огляду розвитку ідей інтерперсональної психотерапії. Розглянуто вплив Ш. Ференці, Г. С. Саллівана, представників інтерсуб'єктивного психоаналізу. Запропоновано сучасне розуміння теорії та практики міжособової психотерапії з огляду на філософію постмодерну.
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.4 /К 21-223668 рукописный текст
Автор(ы) : Карасьова, Катерина Володимирівна
Заглавие : Розвиток комунікативних функцій дошкільників у процесі творчих ігор : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :175 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 161-177.
УДК : 159.922.73-053.4 (043.3)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Комунікативність
Вікова психологія-- Дошклільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комунікативні функції--партнерська взаємодія--творча гра--сюжетно-рольова гра--молодші дошкільники--спілкування--проектування
Аннотация: Дисертаційне досліжденя присвячено проблемі динаміки прояву комунікативних функцій молодших дошкільніків в процесі творчих ігор, зокрема сюжетно-рольових. У результаті проведеного аналізу методологічних та методичних аспектів проблеми визначено, що розвиток комунікативних функцій дітей зазначеного віку в процесі творчої гри обумовлений переходом на новий суб"єктивний рівень взаємодії із однолітками, який з одного боку, відбувається на основі засвоєних дітьми форм спілкування з близькими дорослими в ранньому дитинстві, з іншого,-визначається рівнем опанування новими засобами взаємодіїз однолітками у молодшому шкільному віці. Оптимальний рівень розвитку комунікативних функцій молодших дошкільників передбачає засвоєння ними партнерської поведінки, спрямованої на взаємодію, взаємообмін, взаєморозуміння та взаємовплив у процесі спільної ігрової діяльності. Становлення творчої гри у молодшому шкільному віці залежить від розвитку комунікативного конструкту в єдності прояву таких функцій: фатичної, емотованої, інформаційної та функції управління. Динаміка комунікативних функцій молодших дошкільників у процесі творчої сюжетно-рольової гри виявляється в диференціюванні рівнів прояву комунікативного конструкту на різних рівнях творчої сюжетно-рольової гри. Практичне значення дослідження полягає у застосування отриманих експериментальних результатів для розширення і збагачення підходів до розуміння вікових особливостей розвитку комунікативних функцій молодших дошкільників у процесі творчої сюжетно-рольової гри, що сприяє гуманізації взаємин між дорослими і дільми, успішному засвоєнню останніми структурами провідного у дошкільному віці виду діяльності- сюжетно-рольової гри та оптимізації психолого-педагогічного поцесц в дошкільних навчальних закладах.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(57.026)/А 43
Автор(ы) : Дячок О. В.
Заглавие : Соціалізація підлітків у освітніх закладах
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 77-87 (Шифр 15(57.026)/А 43-285595)
Примечания : Бібліогр.: с. 85-86 (14 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціалізація--освітня соціалізація--національне виховання--освіта--самостійність--комунікативність--критичне мислення--креативність
Аннотация: У статті, розглядаються проблеми, які на сьогоднішній день існують у школах різних типів та пов'язані із соціалізацією учнів. Сучасний світ характерезується постійними змінами. Школа як інститут соціалізації також зазнає трансформацій. Розвиток середньої освіти в Україні відбувається на всіх рівнях та, зокрема, на державному.
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 93634
Число посетителей 1257
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя